Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

RESOLUCIÓ de 20 de març de 1997, del secretari general de la Conselleria de Sanitat, per la qual ordena la publicació de l'acord de la Mesa Sectorial de Sanitat per al seguiment de la contractació temporal de personal al servei de les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat, sobre normes de funcionament de la borsa de treball per a la vinculació temporal de personal a les institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat.

(DOGV núm. 2986 de 07.05.1997) Ref. Base de dades 1163/1997

RESOLUCIÓ de 20 de març de 1997, del secretari general de la Conselleria de Sanitat, per la qual ordena la publicació de l'acord de la Mesa Sectorial de Sanitat per al seguiment de la contractació temporal de personal al servei de les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat, sobre normes de funcionament de la borsa de treball per a la vinculació temporal de personal a les institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat.
En la Mesa Sectorial de Sanitat celebrada el 13 de març de 1997, s'adoptà l'Acord per al seguiment de la contractació temporal de personal al servei de les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat, sobre normes de funcionament de la borsa de treball per a la vinculació temporal de personal a les esmentades institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat.
En virtut d'allò que s'ha acordat i de conformitat amb les competències atribuïdes pel Decret 33/1997, de 26 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana, pel qual s'aprova el reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat (DOGV de 01.03.97), resolc:
Primer
Publicar com a annex I l'acord entre la Conselleria de Sanitat i les organitzacions sindicals per al seguiment de la contractació temporal de personal al servei de les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat, sobre normes de funcionament de la borsa de treball per a la vinculació temporal de personal a les institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat.
Segon
El període de presentació d'instàncies s'acordarà mitjançant resolució d'aquesta Secretaria General que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
València, 20 de març de 1997.- El secretari general: Juan Oliver Chirivella.
ANNEX I
Acord entre la Conselleria de Sanitat i organitzacions sindicals per al seguiment de la contractació temporal de personal al servei de les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat, sobre normes de funcionament de la borsa de treball per a la vinculació temporal de personal a les citades institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat.
1. Objecte de la borsa de treball
1.1. Els nomenaments i les contractacions temporals en llocs de treball de les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat es realitzaran a través de les borses de treball constituïdes en cada àrea de salut conforme als criteris i les normes de funcionament que a continuació s'exposen i que seran sotmeses al control de comissions paritàries integrades per l'administració sanitària i les organitzacions sindicals amb representació, segons el que preveu la Llei 9/1987, de 12 de juny, en la Conselleria de Sanitat.
1.2. Queden exclosos del sistema de selecció a través de les borses el personal següent:
Els nomenaments interins de substitució per causa de llicència, vacances de duració previsiblement inferior a tres mesos que afecten funcionaris tècnics al servei de la sanitat local (APD) inclosos els APD integrats i les zones especials annexades, i llevat que els titulars no hagueren formulat proposta de substitut.
En aquests casos es comunicaran, no obstant, els nomenaments realitzats a la corresponent comissió sectorial de contractació expressant el motiu del nomenament.
El nomenaments com a facultatiu especialista de districte de places que procedisquen de la reconversió d'una altra d'especialista de quota. En aquest supòsit recauran els nomenaments sobre el personal interí que ocupara la plaça amortitzada, sempre que reunisquen els requisits generals exigits.
Els nomenaments o les contractacions del personal sanitari dels centres de salut pública.
1.3. Els metges generals inscrits en la borsa corresponent es classificaran per ordre de puntuació de barem: en cas d'empat tindrà preferència el metge especialista en medicina familiar i comunitària.
1.4. Els directors de les institucions podran sol·licitar excepcionalment la contractació de personal les característiques especials del qual facen necessari tenir determinades condicions d'experiència, prèvia sol·licitud degudament justificada presentada davant el secretari general de la Conselleria de Sanitat.
El perfil específic del lloc de treball haurà de ser acceptat com a tal per l'administració i per una comissió d'experts en la categoria objecte de la contractació. Igualment, haurà de ser valorat el perfil professional de la persona proposada per a ocupar el lloc de treball esmentat per aquesta comissió. En qualsevol cas, haurà d'existir la possibilitat que participen altres treballadors de la mateixa especialitat en la sol·licitud d'aqueix lloc de treball, i podran presentar els seus currículums perquè els avalue la comissió.
La comissió d'avaluació d'aquests contractes pel punt 1.4 sempre estarà constituïda per experts en la matèria que s'analitza per a la contractació, i estarà formada de manera paritària per l'administració i els sindicats.
Aquesta comissió farà una valoració definitiva dels casos que se li presenten.
En els casos en què la contractació s'haja fet per motius d'urgència de forma immediata s'efectuarà una avaluació posterior en la mesa de seguiment immediata per a la possible confirmació definitiva.
2. Característiques generals
2.1. Incompatibilitats: durant l'exercici temporal de la plaça no podrà compatibilitzar-se l'exercici d'aquesta amb un altre lloc de treball, càrrec o activitat en el sector públic, llevat dels supòsits excepcionals que preveuen les disposicions vigents en matèria d'incompatibilitats.
2.2. Règim de prestació de serveis: el règim de prestació de serveis serà indistintament de matí i/o de vesprada sense perjudici de la dedicació que poguera correspondre en concepte de guàrdies mèdiques, atenció continuada, torns de nit o anàlegs.
2.3. Retribucions: al personal temporal li correspondran les retribucions íntegres del lloc de treball per al qual haja estat nomenat o contractat.
2.4. Règim jurídic: el personal que siga nomenat o contractat temporalment estarà subjecte, mentre dure el nomenament o la contractació, al règim jurídic corresponent al lloc de treball per al qual ha estat nomenat o contractat.
2.5. El personal mèdic interí o eventual, vinculat temporalment per causa de vacant o acumulació de tasques, tindrà assignat el complement específic C, d'acord amb l'Ordre de 31 d'octubre de 1996.
2.6. Vinculació orgànica i funcional: el personal que siga nomenat o contractat temporalment mantindrà la vinculació orgànica i funcional corresponent al lloc de treball per al qual haja estat nomenat o contractat.
2.7. Sota cap supòsit la vinculació temporal a la Conselleria de Sanitat atorgarà cap dret a l'exercici definitiu del lloc o de preferència per a l'ingrés en l'organisme esmentat, sense perjudici que els serveis prestats siguen valorats d'acord amb els barems de les fases de concurs de les convocatòries corresponents per a la provisió definitiva de llocs.
3. Requisits per a la inscripció en la borsa de treball
3.1. Requisits comuns per a totes les categories
3.1.1. Tenir la nacionalitat espanyola o ser ciutadà de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea, i s'acreditarà domini de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana.
3.1.2. Tenir fets els divuit anys.
3.1.3. No trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, ni separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o de la Seguretat Social.
3.1.4. Estar en possessió de la titulació corresponent que, de conformitat amb el que estableix la disposició addicional del Reial Decret-Llei 3/1987, d'11 de setembre (BOE núm. 219, d'11.09.87), serà:
Grup A: llicenciat, enginyer, arquitecte o equivalent.
Grup B: enginyer tècnic, diplomat universitari, arquitecte tècnic, formació professional de tercer grau o equivalent.
Grup C: batxiller, formació professional de segon grau o equivalents, o tenir aprovada la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys.
Grup D: títol de graduat escolar, formació professional de primer grau o equivalents.
Grup E: certificat d'escolaritat o equivalent.
3.2. Requisits específics
3.2.1. Per a places de medicina general, incloent-hi metges de servei d'urgència, reforços, sanitaris locals o altres places de metges assistencials no especialistes, estar en possessió d'algun dels títols, certificats o diplomes previstos en el Reial Decret 853/1993, de 4 de juny (BOE d'01.07.93).
3.2.2. Per a places estatutàries de facultatiu especialista.
Metges: estar en possessió del títol de llicenciat o de doctor en medicina i cirurgia i posseir el títol corresponent de metge especialista expedit pel Ministeri d'Educació i Ciència, excepte per a les places de les unitats de documentació clínica i admissió, que només requeriran el títol de llicenciat o de doctor en medicina i cirurgia.
Farmacèutics: estar en possessió del títol de farmacèutic especialista, expedit pel Ministeri d'Educació i Ciència. Aquests llicenciats o doctors podran accedir a places de les especialitats de farmàcia hospitalària, anàlisis clíniques, microbiologia i parasitologia clínica en funció del títol d'especialitat que tinguen.
Químics: estar en possessió del títol de llicenciat o doctor en ciències químiques i acreditar la seua formació en l'especialitat de què es tracte mitjançant un diploma expedit per l'escola d'especialització corresponent o formació completa com a químic intern i resident realitzada en centres acreditats o degudament reconeguts, amb la superació prèvia de la prova nacional selectiva que estableixen les disposicions vigents. Aquests llicenciats o doctors podran accedir a places de les especialitats d'anàlisis clíniques, microbiologia i parasitologia i bioquímica clínica en funció del diploma d'especialització o certificació de residència efectuada que tinguen.
Biòlegs: estar en possessió del títol de llicenciat o doctor en ciències biològiques i acreditar la seua formació en l'especialitat de què es tracte mitjançant formació completa com a biòleg intern i resident, realitzada en centres acreditats o degudament reconeguts, amb la superació prèvia de la prova nacional selectiva que estableixen les disposicions vigents. Aquests llicenciats o doctors podran accedir a places de les especialitats de bioquímica clínica, immunologia, microbiologia i parasitologia i anàlisis clíniques en funció de la certificació de residència efectuada que tinguen.
Especialistes en radiofísica hospitalària: estar en possessió del títol de llicenciat o de doctor en ciències físiques, i acreditar la seua formació en l'especialitat de què es tracte mitjançant formació completa com a físic intern i resident, realitzada en centres acreditats o degudament reconeguts, amb la superació prèvia de la prova nacional selectiva que estableixen les disposicions vigents.
Odontòlegs: estar en possessió del títol de llicenciat o de doctor en odontologia. Aquests llicenciats o doctors podran accedir a places d'odontologia.
Titulats superiors no sanitaris inclosos en l'Estatut de Personal Facultatiu: estar en possessió del títol de llicenciat o doctor que les habilite per a l'exercici del lloc corresponent.
3.2.3. Per a places de personal sanitari no facultatiu, incloent-hi sanitaris locals.
a) ATS/diplomat en infermeria: estar en possessió del títol de diplomat en infermeria o d'un d'equivalent, expedit per les facultats de medicina o pel Ministeri d'Educació i Ciència. Aquests titulats podran accedir als llocs d'ATS/DUI i practicant/ATS, i també, en funció de tenir la titulació corresponent, als de comare.
b) Fisioterapeutes: estar en possessió del títol de diplomat en fisioteràpia o ATS amb l'especialitat de fisioteràpia. Podran accedir a places de fisioterapeuta.
c) Tècnics especialistes: estar en possessió del títol de formació professional de segon grau en l'especialitat corresponent al lloc de treball.
d) Auxiliars d'infermeria: estar en possessió del títol de formació professional de primer grau, branca sanitària, expedit pel Ministeri d'Educació i Ciència.
e) Higienistes dentals: estar en possessió del títol de formació professional de segon grau, branca sanitària, amb la denominació de tècnic especialista higienista dental, expedit pel Ministeri d'Educació i Ciència.
3.2.4. Per a places de personal no sanitari
a) Estar en possessió de la titulació específica que l'habilite per a l'exercici del lloc de treball corresponent. (Per a informàtics, vegeu l'annex de titulacions.)
b) Per a les places d'informàtics es requerirà la titulació següent:
Grup A: Analista d'aplicacions: llicenciat o enginyer superior.
Grup B: Analista programador: diplomat o enginyer tècnic o una titulació superior.
Grup C: BUP o equivalent, o una titulació superior.
c) Els aspirants a places de la categoria de conductors hauran de tenir, a més de la titulació corresponent, el permís de conduir de la categoria B2 o D i estar en possessió del certificat de conductor de portalliteres.
d) Els aspirants a places de cuiner o marmitó hauran d'estar en possessió del carnet de manipulador d'aliments d'alt risc.
3.3. Requisits específics del torn de millora d'ocupació.
Els aspirants per torn de millora d'ocupació hauran de tenir la condició de personal amb nomenament en propietat de les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat, i trobar-se en situació d'actiu.
3.4. Moment en què s'ha d'acreditar el compliment dels requisits
Els requisits establits en els apartats anteriors s'han de tenir en el moment de presentar la documentació i també en el nomenament o en la contractació temporal, que és quan s'acreditaran.
3.5. Amb les excepcions que es recullen en els diferents apartats d'aquest acord, en cap cas es requerirà l'aspirant a ocupació eventual o interí titulació acadèmica o experiència superior a l'exigida oficialment en les diferents ofertes d'ocupació pública per a la seua categoria.
4. Inscripció en la borsa de treball
4.1. Sol·licitud: les persones interessades a inscriure's en la borsa de treball, hauran de formular la sol·licitud corresponent segons el model oficial bilingüe publicat en el DOGV que es facilitarà gratuïtament en les direccions territorials, d'àrees i en els centres de gestió (també se n'admetran fotocòpies).
4.2. Presentació: les sol·licituds, es presentaran en la primera inscripció en les direccions territorials corresponents. Les actualitzacions que es realitzen en virtut de serveis prestats en institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat es podran presentar en les àrees on es vulga estar inscrit.
4.3. Les diferents borses admetran instàncies permanentment i estaran obertes a l'aportació de nous mèrits, de l'1 al 5 de cada mes, per a la seua incorporació o nova puntuació, amb efecte del dia 1 del mes següent.
4.4. El personal que vulga inscriure's en la borsa formularà una única instància en la qual s'indicaran les categories i les àrees de preferència. Amb aquest efecte el Servei Especial d'Urgència es considerarà com una àrea de salut especial.
4.5. Exclusió per falsedat: la consignació de dades falses en la instància, o la falsedat de documentació aportada pels sol·licitants, comportarà l'exclusió de la borsa de treball per sis mesos, sense perjudici de les mesures legals que corresponguen.
4.6. Adreça a l'efecte de notificacions: l'adreça que figure en la instància es considerarà l'únic vàlid a efectes de notificacions i seran responsabilitat exclusiva del sol·licitant tant els errors en la consignació d'aquest com la comunicació a la Conselleria de Sanitat de qualsevol canvi de domicili.
4.7. Aspirants per millora d'ocupació: l'opció sobre vacants reservades pel torn de millora d'ocupació haurà de formular-se en la corresponent sol·licitud d'inscripció en la borsa de treball, en l'espai habilitat a l'efecte.
4.8. A l'efecte de millora d'ocupació es computaran els serveis previs reconeguts mitjançant resolució a l'empara del que disposa la Llei 70/78, de 26 de desembre.
5. Documentació que s'ha d'aportar amb la instància
5.1. Juntament amb la instància els concursants hauran d'aportar els documents següents:
a) Documentació acreditativa de la titulació que els habilita per a l'exercici de la plaça que sol·liciten.
b) Documentació acreditativa dels mèrits que els concursants desitgen fer valdre davant la comissió de seguiment de la borsa de treball, d'acord amb la el barem que consta en l'apartat 10.
c) Els sol·licitants per millora d'ocupació hauran de presentar una còpia del nomenament en propietat en alguna institució sanitària dependent de la Conselleria de Sanitat, i també una certificació dels serveis prestats des de la data de presa de possessió i de trobar-se en situació d'actiu.
d) Fotocòpia del document nacional d'identitat.
e) Autobaremació segons el barem inclòs en l'apartat 10 d'aquestes normes i en el model inclòs de la sol·licitud.
5.2. La documentació aportada juntament amb la instància haurà de presentar-se degudament compulsada.
6. Llista de persones inscrites
Es publicarà en cada direcció territorial, àrea o centre de gestió la llista de persones inscrites en les corresponents categories en la borsa de treball amb l'expressió de la puntuació atorgada, i si s'escau, del motiu d'exclusió. Aquesta publicació obrirà automàticament un termini de 15 dies naturals per a la reparació de defectes o la presentació d'al·legacions. Les correccions s'afegiran a la llista citada. L'entrada en vigor de les borses la decidirà la comissió central de seguiment. La llista definitiva de les borses podrà impugnar-se davant la jurisdicció contenciosa administrativa.
7. Comissió de seguiment de la borsa de treball
7.1. Nombre: hi haurà una comissió central per al seguiment de les contractacions i una comissió sectorial de seguiment per cada una de les direccions territorials.
7.2. Composició: totes les comissions seran paritàries i estaran integrades per quatre representants de l'administració sanitària i quatre representants de les organitzacions sindicals amb representació en la mesa sectorial, sense perjudici de l'assistència de personal col·laborador a les sessions. Tots els membres hauran de trobar-se en situació en actiu en lloc de treball de la Conselleria de Sanitat. Els acords s'adoptaran per majoria simple. Entre els membres de l'administració es nomenarà un president.
7.3. Funcions: la comissió central s'encarregarà del seguiment del compliment dels presents acords sobre nomenaments i contractacions temporals en institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat, i també del desenvolupament, l'aclariment o la modificació d'aquests. Les comissions sectorials de seguiment de les borses de treball s'encarregaran del control d'aquests acords en els seus àmbits respectius, del control del funcionament de les respectives borses de treball i del control de la baremació dels sol·licitants.
7.4. Funcionament: tots els membres de les comissions de seguiment -excepte el personal col·laborador- hi actuaran amb veu i vot i se'n requerirà la presència física. S'entendrà constituïda la comissió de seguiment quan hi assistisca la meitat de cada una de les parts. Els acords es prendran per majoria simple i s'estendrà acta de totes les sessions. Es designarà un secretari entre els seus membres. En allò que no acorden aquestes normes, el funcionament de les comissions es regirà pel que establisca per als òrgans col·legiats la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. Tant la comissió central com les territorials de seguiment de la contractació es reuniran almenys una vegada al mes. Els sindicats components de les comissions comunicaran per escrit a l'administració el nom del seu representant en les diverses comissions i del seu suplent.
7.5. Seu de les comissions: a l'efecte de comunicacions i altres incidències, la comissió central tindrà la seu en els serveis centrals de la Conselleria de Sanitat. La resta de comissions de seguiment tindran la seu en les direccions territorials.
8. Funcionament de la borsa
8.1. Es constituirà una borsa de treball per cada àrea, subdividida en tantes llistes sectorials com categories, especialitats o modalitats de llocs de treball hi haja. Aquestes, alhora, s'organitzaran en dos torns: torn de millora d'ocupació i torn ordinari. Quan el nombre previsible de vacants en l'àmbit territorial d'una borsa d'ocupació es preveja mínim, la corresponent comissió de seguiment podrà optar per no constituir la borsa d'ocupació.
Els nomenaments o contractes s'assignaran, segons el lloc que s'ocupe en les borses de cada una de les categories, respectant l'ordre cronològic de producció de les vacants per les institucions, que comunicaran immediatament els cessaments a la corresponent borsa de contractació. En el cas de l'existència simultània de més d'un lloc, el primer del torn corresponent podrà elegir, i així successivament.
Una vegada formalitzat el contracte, el centre de gestió ho comunicarà als serveis centrals per a l'exclusió del contractat de totes les borses en què estiguera inscrit (dins de les 24 hores de l'acceptació d'aquest).
Quan es produïsca l'avís a una persona inscrita en la borsa de treball, aquesta, en aqueix moment, accepta o rebutja el contracte de treball, i queda gravat immediatament en l'ordinador perquè no se li oferisca cap altre contracte des d'una altra àrea.
8.2. El 25% dels contractes o nomenaments de cada categoria de duració prevista igual o superior a tres mesos s'oferiran en primer lloc al torn de millora d'ocupació.
8.3. La contractació d'un treballador comportarà l'exclusió automàtica d'aquest de la resta de categories i borses.
8.4. Els sol·licitants que rebutgen una oferta (amb les úniques excepcions de trobar-se en situació de compliment del servei militar o prestació social substitutòria, incapacitat laboral per malaltia o maternitat, aspectes que hauran de ser acreditats suficientment a criteri de la comissió de seguiment). Llevat que s'esgote la llista, quedaran bloquejats durant els 12 mesos següents.
Els sol·licitants podran excloure's de la borsa, a petició pròpia, durant un període mínim d'un mes.
En el supòsit que no hi haguera sol·licitants per a llocs de treball a cobrir en una determinada categoria i àrea de salut, la contractació podrà fer-se fora de la borsa.
8.5. Romandran en el seu lloc en la llista d'inscrits aquells sol·licitants que, havent estat contractats des de l'entrada en vigor d'aquesta borsa de treball, no hagen totalitzat un període de treball igual o superior a 12 mesos. Totalitzat aquest període quedaran inactius durant 6 mesos (llevat que s'esgote la llista).
8.6. La renúncia a seguir prestant serveis en virtut de nomenament o contracte laboral comportarà l'exclusió de la borsa de treball durant els 12 mesos des de la renúncia, llevat del cas de decisió contrària de la comissió corresponent.
8.7. Quan hi haja la necessitat de fer una contractació o un nomenament temporal s'avisarà mitjançant un telegrama, i segons l'ordre de puntuació de la llista d'inscrits, al sol·licitant corresponent.
8.8. El sol·licitant disposarà, des de la seua recepció, de 24 hores per a presentar-se davant l'òrgan de contractació que s'indique en el telegrama, i hi aportarà la documentació següent:
a) Document nacional d'identitat.
b) Títol acadèmic exigit per a l'exercici del lloc de treball corresponent.
Si no compareixia 48 hores després de la remissió del telegrama, s'entendrà que rebutja l'oferta i se'l situarà segons que preveuen els apartats 8.4 i 8.6.
8.9. Amb l'inici de la prestació de serveis començarà a computar-se el període de prova que figure en cada nomenament o contracte.
La no-superació del període de prova, fins i tot del personal per torn de millora d'ocupació, requerirà un informe motivat del gerent o director de la institució que haurà de ser elevat abans dels quinze dies i aprovat per la comissió sectorial corresponent, que determinarà el canvi de la seua situació en la borsa.
8.10. Minusvàlids. Quan la institució reba personal minusvàlid i hi haja problemes d'adaptació física d'aquest, es farà com en el cas anterior.
9. Publicitat
Mensualment es farà pública en els taulers d'anuncis de les direccions territorials i àrees de salut, la relació d'inscrits que hagen formalitzat i finalitzat contractes o nomenaments temporals en el mes.
Aquesta relació, amb indicació del número d'ordre en la borsa del treballador i de la classe de nomenament o contracte laboral subscrit, serà entregada amb la mateixa periodicitat als sindicats representats en les comissions de seguiment en suport informàtic.
10. Barem
10.1. Període de formació MIR-FIR en l'especialitat de què es tracte: 0,15 punts per mes, més 7,50 punts en acabar el MIR.
10.2. Per cada mes o equivalent de serveis prestats en institucions sanitàries públiques i en la mateixa categoria i/o especialitat en la qual se sol·licita ocupació temporal: 0,20 punts.
10.3. Per cada mes o equivalent de serveis prestats en institucions sanitàries públiques en distinta categoria o especialitat: 0,10 punts per mes.
Aquest punt és excloent amb el número 10.2.
10.4. Per cada mes de serveis prestats en institucions sanitàries no públiques concertades per la Conselleria de Sanitat en la mateixa categoria: 0,05 punts.
10.5. Per cada mes de serveis prestats fora del territori nacional en labors humanitàries col·laborant amb una ONG degudament registrada: 0,05 punts per mes.
Els anteriors apartats són excloents entre si per a períodes coincidents.
10.6. Per tenir la condició de minusvàlid degudament acreditada per certificació de la Conselleria de Benestar Social o per un altre òrgan competent i sempre que la minusvalidesa no impedisca la realització de les funcions assignades al lloc de treball: 1,00 punts (en cas de discrepància, informe vinculant de les UVMI).
10.7. Per estar en possessió del carnet de família nombrosa: 1,50 punts.
10.8. Per coneixement del valencià, acreditat amb la possessió del certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià:
Certificat de coneixements orals: 0,50 punts
Certificat de grau elemental: 1, 00 punts
Certificat de grau mitjà: 1, 50 punts
Certificat de grau superior: 2, 00 punts
Per al supòsit de possessió de diversos certificats, només es valorarà el de màxima puntuació.
Els possibles empats es dirimiran a favor del sol·licitant que obtinga més puntuació en cada apartat del barem començant pel primer. Si l'empat perdura, l'ordre d'inscripció es dirimirà en favor del sol·licitant de més edat.
11. Reunions de la comissió central de seguiment
Abans d'un any, comptador des de la posada en marxa d'aquesta borsa, la comissió central de seguiment haurà de reunir-se per valorar el funcionament de la borsa de treball i, si escau, proposar-ne les modificacions pertinents a la Mesa Sectorial de Sanitat.
12. Norma final
L'administració es compromet, a proposta de la comissió central de seguiment, a exigir als seus empleats les responsabilitats administratives i disciplinàries derivades d'incompliment i frau d'aquests acords. Sense perjudici de les funcions encomanades a les diferents comissions de seguiment, la Mesa Sectorial de Sanitat valorarà trimestralment el funcionament general de les borses de treball.

linea
Mapa web