Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

RESOLUCIO de 19 de maig de 1998, del secretari general de la Conselleria de Sanitat, per la qual s'ordena la publicació de les normes de funcionament de la borsa de treball per a la vinculació temporal de personal informàtic en les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat. [1998/4352]

(DOGV núm. 3265 de 16.06.1998) Ref. Base de dades 1107/1998

RESOLUCIO de 19 de maig de 1998, del secretari general de la Conselleria de Sanitat, per la qual s'ordena la publicació de les normes de funcionament de la borsa de treball per a la vinculació temporal de personal informàtic en les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat. [1998/4352]
En la Mesa Sectorial de Sanitat celebrada el 7 d'abril de 1998 s'adoptà l'acord per a l'establiment de les normes de funcionament de la borsa de treball per a la vinculació temporal de personal informàtic en les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat.
En virtut de l'acord esmentat i de conformitat amb les competències atribuïdes pel Decret 33/1997, de 26 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana, pel qual s'aprova el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Sanitat (DOGV de 01.03.97), resolc:
Primer
Publicar com a annex I les normes de funcionament de la borsa de treball per a la vinculació temporal de personal informàtic en les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat.
Segon
Publicar com a annex II el barem acordat entre la Conselleria de Sanitat i les organitzacions sindicals que s'aplicarà en aquesta borsa de treball.
Tercer
Obrir un període de presentació d'instàncies de 20 dies hàbils, des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana d'aquesta resolució. Els centres de recepció de sol·licituds són els relacionats en l'annex III. El model de sol·licitud serà el publicat com a annex IV.
València, 19 de maig de 1998.- El secretari general: Roberto Roig Oltra.
ANNEX I
NORMES DE FUNCIONAMENT
1. Objecte de la borsa de treball
Els nomenaments i contractacions temporals en llocs de treball de categoria informàtica de les institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat es faran d'acord als criteris i normes de funcionament que a continuació s'exposen i se sotmetran al control de comissions paritàries integrades per l'administració sanitària i les organitzacions sindicals amb representació, d'acord amb la Llei 9/1987, de 12 de juny, a la Conselleria de Sanitat.
2.Característiques generals
2.1. Incompatibilitats. Durant l'acompliment temporal del lloc de treball, no serà compatible l'exercici d'aquest amb un segon lloc de treball, càrrec o activitat en el sector públic, excepte en els supòsits excepcionals que preveuen les disposicions vigents en matèria d'incompatibilitats.
2.2. Retribucions. Al personal temporal els correspondran les retribucions íntegres del lloc de treball per al qual haja sigut nomenat o contractat.
2.3. Règim jurídic. El personal que siga nomenat o contractat temporalment estarà subjecte, mentre dure tal nomenament o contractació, al règim jurídic corresponent al lloc de treball per al qual ha sigut nomenat o contractat.
2.4. Vinculació orgànica i funcional. El personal que siga nomenat o contractat temporalment mantindrà la vinculació orgànica i funcional corresponent al lloc de treball per al qual haja sigut nomenat o contractat.
2.5. Sota cap supòsit la vinculació temporal a la Conselleria de Sanitat atorgarà cap dret a l'acompliment definitiu del lloc o de preferència per a l'ingrés en aquest organisme, sense perjuí que els serveis prestats siguen valorats d'acord amb els barems de les fases de concurs de les corresponents convocatòries per a la provisió definitiva de llocs.
3.Requisits per a la inscripció a la borsa de treball de personal informàtic:
3.1.Tenir la nacionalitat espanyola o ser ciutadà de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea
3.2.Tenir complits 18 anys d'edat
3.3.No trobar-se inhabilitat per a l'acompliment de funcions públiques, ni separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o de la Seguretat Social
3.4.Titulació exigida:
·Analista d'Aplicacions (Grup A): Llicenciat en Informàtica, Enginyer Superior en Informàtica o una altra titulació superior i, en aquest cas, amb experiència professional en informàtica mínima de tres anys
·Analista Programador (Grup B): Diplomat en Informàtica, Enginyer Tècnic en Informàtica o una altra titulació mitjana i, en aquest cas, amb experiència professional en informàtica mínima de tres anys.
·Operador Central (Grup C): Formació Professional II en Informàtica o títol de BUP (o equivalent) i, en aquest cas, amb experiència professional en informàtica mínima de tres anys.
3.5.Moment en què s'ha d'acreditar el compliment dels requisits.
Els requisits establits en l'apartat anterior hauran d'acreditar-se en el moment de presentar la sol·licitud i mantenir-se en el moment del nomenament o contractació temporal.
4.Inscripció a la borsa de treball
4.1.Sol·licitud. Les persones interessades a inscriure's en la borsa de treball de personal informàtic han de formular la sol·licitud segons el model oficial bilingüe que figura en l'annex IV, que serà facilitat gratuïtament a les direccions territorials, direccions d'àrea i centres de gestió (també s'admetran fotocòpies del model).
4.2.Presentació. Les sol·licituds degudament omplides es presentaran als centres relacionats en l'annex III.
4.3.Exclusió per falsedat. La consignació de dades falses en la instància o la falsedat de la documentació aportada pels sol·licitants comportarà l'exclusió de la borsa de treball, sense perjuí de les mesures legals que corresponguen.
4.4.Domicili a l'efecte de notificacions. El domicili que figure en la instància es considerarà l'únic vàlid a l'efecte de notificacions i és responsabilitat exclusiva de la persona sol·licitant tant la consignació d'aquest com la comunicació a la Conselleria de Sanitat de qualsevol canvi del domicili.
5.Documentació a aportar junt amb la instància
5.1.Junt amb la instància les persones sol·licitants han d'aportar els següents documents:
a)Documentació acreditativa de la titulació que els habilita per a l'acompliment de la plaça que sol·liciten i de l'experiència en informàtica en el cas de no posseir la titulació específica.
b)Documentació acreditativa dels mèrits al·legats, d'acord al barem que figura en l'annex II.
c)Fotocòpia del document nacional d'identitat.
5.2.La documentació aportada junt amb la instància haurà de presentar-se degudament compulsada.
6.Llista d'inscrits
Es publicarà a la Conselleria de Sanitat, en cada direcció territorial i en la Gerència de Salut d'Area d'Alcoi la llista nominal de persones inscrites en les corresponents categories amb expressió de la puntuació atorgada i, si és procedent, la llista de persones excloses amb el motiu d'exclusió. Aquesta publicació obrirà automàticament un termini de 15 dies naturals per a l'esmena de defectes o presentació d'al·legacions. Les correccions s'afegiran a la citada llista.
7. Comissió Central de seguiment de borsa de treball
7.1.Existirà una Comissió Central per al seguiment de les contractacions efectuades en borsa.
7.2. Composició: la Comissió serà paritària i estarà integrada per representants de l'administració i d'organitzacions sindicals, amb representació a la mesa sectorial, sense perjuí de l'assistència de personal col·laborador a les sessions d'aquesta. Tots els membres hauran de trobar-se en situació d'actiu en un lloc de treball de la Conselleria de Sanitat. Els acords es referendaran per majoria simple i d'entre els membres de l'administració serà nomenat un president.
7.3. Funcions: la Comissió s'encarregarà del seguiment i compliment d'aquestes normes sobre nomenament i contractacions temporals en institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat, així com del desenvolupament, aclariment o modificació d'aquest.
7.4. Funcionament: tots els membres de la Comissió, excepte el personal col·laborador, actuaran amb veu i vot, i se'n requereix la presència física. S'entendrà constituïda la comissió quan assistisquen la meitat dels membres de cada una de les parts. Els acords es prendran per majoria simple i s'alçarà acta de totes les sessions. Es designarà un secretari d'entre els seus membres. Els sindicats components de la comissió comunicaran per escrit a l'administració el nom del seu representant amb el seu suplent corresponent.
7.5.Seu de la comissió: la comissió tindrà la seua seu en els serveis centrals de la Conselleria de Sanitat.
7.6.Abans d'un any des de la posada en marxa d'aquesta borsa, la Comissió Central haurà de reunir-se per a valorar el funcionament de la borsa de treball.
7.7.La borsa vigirà fins que se n'òbriga una de nova.
8.Funcionament de la borsa
8.1.Es constituirà una borsa de treball per a cada categoria.
8.2.Els nomenaments o contractes s'assignaran, segons el lloc que s'ocupe a la borsa de cada una de les categories, respectant l'ordre cronològic de la producció de les necessitats de cobertura de llocs per part de les institucions sanitàries, que comunicaran els cessaments que es produïsquen.
8.3.La contractació d'un treballador en una categoria comporta la seua exclusió temporal de les llistes de la resta de categories, durant el període de vigència del contracte.
8.4.Els sol·licitants que rebutgen una oferta (excepte en el cas de trobar-se en situació de compliment del servei militar, prestació social substitutòria, incapacitat temporal per malaltia o maternitat), llevat que s'esgote la llista, quedaran bloquejats durant els següents 12 mesos.
8.5.Continuaran en el seu lloc en la llista d'inscrits aquells sol·licitants que, havent sigut contractats des de l'entrada en vigor de la borsa de treball, no hagen totalitzat un període de treball igual o superior a 12 mesos. Totalitzat aquest període, quedaran bloquejats durant 12 mesos (llevat que s'esgote la llista).
8.6.En el cas que s'esgote la llista i hi haja candidats en situació de bloquejat, tindran prioritat en la contractació els candidats que hagen acumulat un període de treball superior a 12 mesos sobre els qui van rebutjar una oferta.
8.7.La renúncia a seguir prestant serveis en virtut de nomenament o contracte temporal, suposarà l'exclusió de la borsa de treball durant els 12 mesos immediatament posteriors a la renúncia.
8.8.En el cas que no hi haguera sol·licitants per a una categoria que haguera de ser coberta, la contractació podrà realitzar-se a través de l'INEM.
8.9.Quan es necessite cobrir un lloc, s'avisarà el primer candidat disponible en borsa, segons l'ordre de puntuació, mitjançant un telegrama. El candidat disposarà, des de la seua recepció, de 24 hores per a presentar-se davant de l'òrgan de contractació que s'indique en el telegrama, aportant la següent documentació:
a) Document nacional d'identitat
b) Titulació acadèmica exigida per a l'acompliment del lloc de treball
En el supòsit de no comparéixer 48 hores després de la remissió del telegrama, s'entendrà que rebutja l'oferta i passarà a estar en la situació que indica l'apartat 8.4.
9.Període de vigència
El període de vigència de la present borsa és d'un any natural des del moment de la posada en marxa. Al cap de l'any es farà l'obertura d'una nova borsa de treball en les mateixes condicions que l'actual o, si és procedent, amb les normes de funcionament que determine la Mesa Sectorial de Sanitat.
10.Publicitat
Cada dos mesos es publicarà als taulers d'anuncis de les direccions territorials i de la Gerència de l'Area d'Alcoi, la relació d'inscrits que hagen formalitzat o finalitzat contractes o nomenaments temporals en el període esmentat.

linea
Mapa web