Ficha disposicion pc

Texto h2

diari

RESOLUCIÓ de 22 de maig de 2024, del director general de l'Institut Valencià de la Joventut, per la qual s'establixen les condicions per a seleccionar les entitats financeres col·laboradores i el text del conveni que subscriuran, en el marc del programa Carnet Jove Europeu a la Comunitat Valenciana. [2024/4893]

(DOGV núm. 9860 de 30.05.2024) Ref. Base de dades 005015/2024

RESOLUCIÓ de 22 de maig de 2024, del director general de l'Institut Valencià de la Joventut, per la qual s'establixen les condicions per a seleccionar les entitats financeres col·laboradores i el text del conveni que subscriuran, en el marc del programa Carnet Jove Europeu a la Comunitat Valenciana. [2024/4893]
El Protocol internacional de Carnet Jove, subscrit a Lisboa l’1 de juny de 1987, i del qual Espanya forma part, és l’instrument jurídic pel qual es crea el Carnet Jove Europeu en un intent d’estendre a este àmbit internacional els avantatges relacionats amb els carnets jove nacionals dels països membres i establir una sèrie de disposicions harmonitzadores en la matèria, que han de complir obligatòriament els països adherits.
El programa Carnet Jove Europeu es desenvolupa conjuntament amb la resta de les comunitats autònomes i amb més de 30 països de l’entorn europeu que conformen l’Associació Europea del Carnet Jove (EYCA), que garantix la reciprocitat de les prestacions en els diferents països adscrits.
En març de 2017, l’EYCA i Hostelling International (HI), matriu mundial de la Xarxa Espanyola d’Albergs Juvenils (REAJ), van firmar un MOU (memoràndum d’enteniment) per a animar els països i les regions a reunir esforços entorn d’un projecte conjunt que avale la fusió del Carnet Jove Europeu i el Carnet d’Alberguista. Per això, des de 2019, a la Comunitat Valenciana, el Carnet Jove integra el Carnet d’Alberguista Internacional.
En el cas de la Comunitat Valenciana, l’article 49.1, 25a de l’Estatut d’Autonomia conferix a la Generalitat la competència exclusiva en matèria de joventut i, d’acord amb l’article 6 de la Llei 15/2017, de 10 de novembre, de la Generalitat, de polítiques integrals de joventut, l’Institut Valencià de la Joventut, d’ara en avant, IVAJ, és l’organisme encarregat de coordinar la política de joventut en l’àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.
L’article 47 de la llei esmentada establix que la Generalitat potenciarà programes destinats a promoure i facilitar l’accés de la població juvenil a servicis i productes de caràcter cultural, esportiu, recreatiu, de consum, de transport i semblants, amb la intermediació i, si és el cas, la concessió de determinats avantatges econòmics mitjançant l’expedició del Carnet Jove i altres credencials. L’emissió i la gestió dels carnets correspon a l’IVAJ, que podrà dur-les a terme directament o a través d’entitats públiques o privades.
El Decret 86/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual es desplega reglamentàriament la Llei 18/2010, de 30 de desembre, de la Generalitat, de joventut de la Comunitat Valenciana, en el títol IV, capítol I, article 51, regula les dos modalitats del Carnet Jove: clàssic i financer. Esta última modalitat l’expediran les entitats amb les quals l’IVAJ n’haja acordat l’emissió, mitjançant la firma del conveni o el contracte oportú, i s’associarà a un compte específic del titular.

La intenció de l’IVAJ és promoure la participació del màxim nombre d’entitats financeres en este procés de col·laboració, per la qual cosa no s’articula un mecanisme de concurrència competitiva, com seria el de contractació administrativa. Per tant, entre les dos opcions possibles i igualment legals que preveu el Decret 86/2015, es tria la subscripció de convenis.
D’esta manera, l’IVAJ ha mantingut des de 2018 un conveni tipus amb diverses entitats financeres per a aconseguir la màxima difusió i promoció del Carnet Jove, així com beneficis realment avantatjosos per a la joventut. Amb la finalitat que s’ha assenyalat, el 26 de febrer de 2022 es va acordar prorrogar els convenis de col·laboració subscrits el 28 febrer de 2018 amb Cajamar, Caixa Popular i Caixa Ontinyent per dos anys més. Atesa la finalització de la vigència dels convenis i una vegada revisada l’experiència acumulada durant estos anys, es manifesta que l’IVAJ continua interessat a firmar este tipus de convenis amb entitats financeres en el marc del programa del Carnet Jove Europeu.
Per a això, és necessari aprovar unes noves bases que possibiliten la incorporació d’entitats financeres amb presència a la Comunitat Valenciana, a l’efecte de firmar un conveni de col·laboració. Este conveni té com a objectiu principal establir el marc de col·laboració per a la promoció i la dinamització del programa Carnet Jove mitjançant l’emissió del Carnet Jove en la modalitat de targeta financera com a instrument dirigit a oferir una sèrie d’oportunitats i avantatges als seus titulars i en els seus programes específics dirigits a les persones jóvens.

La firma d’estos convenis es realitzarà amb el contingut concret que figura en l’annex II de les bases reguladores que acompanyen esta resolució.
En virtut de tot això i fent ús de les facultats que l’article 11 de la Llei 15/2017, de 10 de novembre, conferix al director general de l’IVAJ, resolc

Primer
Establir les condicions per a seleccionar entitats o grups d’entitats financeres col·laboradores en el marc del programa Carnet Jove Europeu a la Comunitat Valenciana, la instància de participació (annex I) i el model de conveni que se subscriurà (annex II).

Segon
Publicar esta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se potestativament un recurs de reposició davant del mateix òrgan que la va dictar, en el termini d’un mes comptat des de l’endemà de publicar-se en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), o bé, directament, un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu competent, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de publicar-se en el DOGV. Tot això, d’acord amb el que preveuen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, i els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i sense perjuí que les persones interessades puguen interposar qualsevol altre recurs que consideren oportú.


València, 22 de maig de 2024.– El director general de l’IVAJ: Vicente Ripoll Gimeno.



Procediment per a la selecció i la firma posterior de Convenis de col·laboració amb entitats financeres per a la promoció, la dinamització i l’emissió del Carnet Jove de la Comunitat Valenciana

Primera. Objecte dels convenis de col·laboració que se subscriuran.
A través d’este procediment, s’establixen els criteris i les condicions generals per a la selecció i la firma posterior de convenis de col·laboració amb entitats o grups d’entitats financeres per a la promoció, la dinamització i l’emissió del Carnet Jove de la Comunitat Valenciana.

Este objecte comporta que l’IVAJ cesse a l’Entitat l’ús del logotip del Carnet Jove i de l’Associació Europea del Carnet Jove (d’ara en avant, EYCA), a fi que els incorpore a les targetes financeres que l’Entitat o l’empresa participada designada emeta en el territori de la Comunitat Valenciana, de manera que addicione el valor afegit que suposa la inclusió dels logotips esmentats.


Segona. Requisits per a sol·licitar la col·laboració
Les entitats financeres interessades a subscriure un conveni de col·laboració amb l’IVAJ han de reunir els requisits següents:
1. Estar constituïdes com a entitats financeres i tindre, com a mínim, deu sucursals obertes situades en almenys cinc municipis diferents de la Comunitat Valenciana.
2. Les entitats financeres podran ser col·laboradores de manera individual o per agrupació. L’agrupació d’entitats es considerarà, a l’efecte d’este conveni, com una sola entitat amb una única xarxa d’oficines.

3. Disposar d’una organització amb elements personals i materials suficients per a emetre el Carnet Jove Europeu a la Comunitat Valenciana.
4. Estar reconegudes com a entitats financeres col·laboradores de la Tresoreria de la Generalitat o, d’acord amb l’article 74.1 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d’hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, autoritzades per la persona titular de la conselleria amb competències en matèria d’hisenda.
A estos efectes, es prendrà en consideració el certificat que aporte l’entitat, en la qual farà constar estos requisits en la data de la certificació.

Tercera. Presentació de sol·licituds
Les entitats financeres que vulguen optar a la subscripció del conveni de col·laboració han de presentar, amb caràcter obligatori, una instància de sol·licitud segons el model que figura com a annex I d’esta convocatòria.
La instància es presentarà telemàticament en la seu electrònica de la Generalitat, https://sede.gva.es, en l’adreça següent:
https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id…proc=18926
D’acord amb el que es disposa en els articles 16.8 i 66.6 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (d’ara en avant, LPAC), es consideraran no presentades les sol·licituds que no s’ajusten al model de sol·licitud que s’adjunta com a annex I en estes bases i que no es presenten de manera telemàtica a través del registre general electrònic de la Generalitat Valenciana. Per tant, si es consideren no presentades, estes sol·licituds no seran objecte d’esmena.
El termini de presentació de la sol·licitud serà d’un mes comptat a partir de l’endemà de la publicació de les presents bases en el DOGV.

Si la sol·licitud no reunira els requisits necessaris, es requerirà a l’entitat financera interessada que, en un termini de deu dies, esmene la falta, amb la indicació que, si no ho fa, es considerarà que desistix de la seua petició, amb la resolució prèvia que es dictarà en els termes que preveu l’article 21 de l’LPAC.
La presentació de la sol·licitud implica l’acceptació de les condicions que conté esta resolució.

Quarta. Selecció d’entitats
Totes les entitats o els grups d’entitats financeres que presenten una sol·licitud i complisquen els requisits establits en la base segona, seran seleccionades per a subscriure el conveni de col·laboració corresponent.


Quinta. Aportació de les entitats col·laboradores
Les entitats o els grups d’entitats financeres amb els quals se subscriga el conveni abonaran a l’IVAJ una quantitat fixa anual per la cessió dels logotips esmentats, que serà el resultat d’aplicar el barem que s’indica a continuació, en relació amb l’actiu en balanç de l’entitat a data 31 de desembre de 2022 i el nombre d’entitats amb les quals se subscriga el conveni:
A) Si en foren una o dos les entitats financeres amb les quals se subscriga el conveni:
• Entitats financeres amb l’actiu en balanç a 31.12.2022 superior a 100.000 milions d’euros: 120.000 € anuals.
• Entitats financeres amb l’actiu en balanç a 31.12.2022 superior a 60.000 milions d’euros i inferior o igual a 100.000 milions d’euros: 80.000 € anuals.
• Entitats financeres amb l’actiu en balanç a 31.12.2012 superior a 10.000 milions d’euros i inferior o igual a 60.000 milions d’euros: 50.000 € anuals.
• Entitats financeres amb l’actiu en balanç a 31.12.2022 inferior a 10.000 milions d’euros: 40.000 € anuals.
B) Si en foren tres les entitats financeres amb les quals se subscriga el conveni:
• Entitats financeres amb l’actiu en balanç a 31.12.2022 superior a 100.000 milions d’euros: 100.000 € anuals.
• Entitats financeres amb l’actiu en balanç a 31.12.2022 superior a 60.000 milions d’euros i inferior o igual a 100.000 milions d’euros: 60.000 € anuals.
• Entitats financeres amb l’actiu en balanç a 31.12.2022 superior a 10.000 milions d’euros i inferior o igual a 60.000 milions d’euros: 40.000 € anuals.
• Entitats financeres amb l’actiu en balanç a 31.12.2022 inferior a 10.000 milions d’euros: 30.000 € anuals.
C) Si en foren quatre o més les entitats financeres amb les quals se subscriga el conveni:
• Entitats financeres amb l’actiu en balanç a 31.12.2022 superior a 100.000 milions d’euros: 80.000 € anuals.
• Entitats financeres amb l’actiu en balanç a 31.12.2022 superior a 60.000 milions d’euros i inferior o igual a 100.000 milions d’euros: 50.000 € anuals.
• Entitats financeres amb l’actiu en balanç a 31.12.2022 superior a 10.000 milions d’euros i inferior o igual a 60.000 milions d’euros: 30.000 € anuals.
• Entitats financeres amb l’actiu en balanç a 31.12.2022 inferior a 10.000 milions d’euros: 25.000 € anuals.
En cas d’una pròrroga del conveni, l’aportació s’actualitzarà d’acord amb el nombre d’entitats financeres que la subscriguen, segons el que es preveu en este apartat, i conformement a l’índex de preus al consum (IPC) de l’Estat. Esta aportació, una vegada actualitzada, es reflectirà en l’acord que subscriguen les parts.

Sexta. Formalització del conveni de col·laboració
Una vegada seleccionades les entitats, es procedirà, d’acord amb el que es disposa en la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, a subscriure amb estes el conveni que figura com a annex II d’esta resolució. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es comunicarà a totes les entitats sol·licitants el nombre d’entitats interessades en la firma del conveni i, dins del termini màxim de 15 dies, amb la prèvia conformitat de les entitats financeres, es procedirà, d’acord amb el que es disposa en la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, a firmar amb estes el conveni que figura com a annex II d’esta resolució.


ANNEX I
Instància de participació com a entitat financera col·laboradora en el Programa Carnet Jove

Qui subscriu (nom i cognoms), …, amb DNI número …, i correu electrònic a l’efecte de comunicacions … com a representant de l’entitat …, amb CIF … … i domicili social a …, acredita la seua representació mitjançant l’escriptura de poder … que s’adjunta.

CERTIFICA:
– Que l’entitat …, que represente, està constituïda com a entitat financera i té, com a mínim, deu sucursals obertes situades en almenys cinc municipis diferents de la Comunitat Valenciana.
– Que disposa d’una organització amb elements personals i materials suficients per a emetre el Carnet Jove Europeu a la Comunitat Valenciana.
– Que està reconeguda com a entitat financera col·laboradora de la Tresoreria de la Generalitat o, d’acord amb l’article 74.1 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d’hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, autoritzada per la persona titular de la conselleria amb competències en matèria d’hisenda.
– Que l’actiu de balanç a 31 de desembre de 2022 de l’entitat ascendia a … … €.

EXPOSA:
Que l’entitat que represente, …, està interessada a subscriure un conveni amb l’IVAJ com a entitat financera col·laboradora en el marc del programa Carnet Jove, de conformitat amb les dades que s’aporten en esta instància.

…, … . de … . de 2024

(Firmat i segellat)

DIRECCIÓ GENERAL DE L’INSTITUT VALENCIÀ DE LA JOVENTUT



ANNEX II

Conveni de col·laboració entre l’Institut Valencià de la Joventut i l’entitat … per a la promoció, la dinamització i l’emissió del Carnet Jove de la Comunitat Valenciana

València, en la data de la firma digital

REUNITS
D’una banda, la senyora Susana Camarero Benítez, en qualitat de presidenta de l’Institut Valencià de la Joventut (d’ara en avant, IVAJ), càrrec que exercix la vicepresidenta segona i consellera de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda, que disposa de la competència per a la firma del present conveni, de conformitat amb el que es preveu en l’article 7 del Decret 176/2014, de 10 d’octubre, del Consell, en relació amb l’article 9 de la Llei 15/2017, de 10 de novembre, de la Generalitat, de polítiques integrals de joventut; el Decret 10/2023, de 19 de juliol, del president de la Generalitat, pel qual es determinen el nombre i la denominació de les conselleries i les seues atribucions, i el Decret 11/2023, de 19 de juliol, del president de la Generalitat, pel qual nomena les persones titulars de les vicepresidències i de les conselleries.

D’una altra banda, el/la senyor/a … en qualitat de …, que actua en nom i representació de l’entitat … (d’ara en avant, l’Entitat), domiciliada a … CP …, c/ … i amb CIF …, segons els poders atorgats davant del notari de … amb data … de … de …, amb el número … del seu protocol.

Les parts es reconeixen la capacitat plena d’actuar en la representació legal que exercixen per a firmar este conveni i, per a este fi,

EXPOSEN
Primer. Què l’article 49.1. 25a de l’Estatut d’Autonomia conferix a la Generalitat la competència exclusiva en matèria de joventut i, d’acord amb l’article 6 de la Llei 15/2017, de 10 de novembre, de la Generalitat, de polítiques integrals de joventut, l’Institut Valencià de la Joventut, d’ara en avant, IVAJ, és l’organisme encarregat de coordinar la política de joventut en l’àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.
Segon. Que la European Youth Card Association (EYCA) és una associació constituïda per la suma dels seus membres, l’objecte dels quals consistix a promoure i donar suport al Carnet Jove Europeu en països i regions amb la finalitat de respondre a les necessitats i els desitjos de les persones jóvens, per a facilitar-los l’accés al transport, la informació, l’allotjament, les activitats d’oci, la cultura, els esports, així com els avantatges i els servicis de qualsevol mena que siguen susceptibles d’estimular el seu desenvolupament, augmentar la seua mobilitat i millorar la seua vida quotidiana.
Tercer. Que entre les competències de l’IVAJ es troba l’emissió i la gestió del Carnet Jove Europeu, a la Comunitat Valenciana, Carnet Jove, i altres carnets, i que podrà dur-les a terme directament o a través d’entitats públiques o privades. El programa Carnet Jove és un servici que s’oferix a la joventut per a facilitar-li la mobilitat i la intercomunicació, així com per a possibilitar-li l’accés, mitjançant l’articulació de determinats avantatges, a béns i servicis de caràcter social, cultural, econòmic, educatiu, recreatiu, esportiu, de consum, de transport i similars, per a la qual cosa utilitza els logotips i els signes propis d’este carnet, i promou i dirigix les seues activitats.

Quart. Que, des de 2019, amb l’objectiu de millorar els avantatges que obtenen les persones jóvens, a la Comunitat Valenciana el Carnet Jove integra el Carnet d’Alberguista Internacional, que té una validesa internacional en 90 països que formen el Hostelling International (HI), matriu mundial de la Xarxa Espanyola d’Albergs Juvenils (REAJ).
Quint. Que el Decret 86/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual es desplega reglamentàriament la Llei 18/2010 de la Generalitat, en el títol IV, capítol I, article 51, regula les dos modalitats del Carnet Jove: clàssic i financer. Esta última modalitat l’expedixen les entitats amb les quals l’IVAJ haja acordat l’emissió mitjançant la subscripció del conveni o contracte oportú, i està associada a un compte específic del titular.

Sext. Que l’Entitat està interessada a promoure la utilització del Carnet Jove entre la joventut com a instrument perquè puga accedir a avantatges financers, culturals, comercials, així com de mobilitat, autonomia i emancipació.
Sèptim. Mitjançant la Resolució…/2024, de … de …, del director general de l’IVAJ, es van aprovar les bases i els annexos per a la subscripció de convenis de col·laboració amb entitats financeres en el marc del programa Carnet Jove Europeu (DOGV…, de … de … de 2024).
Octau. Que, amb data … de … de 202…, l’Entitat ha manifestat la seua intenció de participar en el programa Carnet Jove, i de subscriure el conveni corresponent a este efecte, en els termes que s’establixen en la resolució del director general de l’IVAJ, de … de … de 202….
En conseqüència, les parts acorden subscriure este conveni, que es regirà per les següents

CLÀUSULES

Primera. Objecte i finalitat del conveni
És objecte del present conveni establir el marc de col·laboració per a la promoció i la dinamització del programa Carnet Jove a la Comunitat Valenciana, mitjançant l’emissió del Carnet Jove en la seua modalitat de targeta financera, com a instrument dirigit a oferir una sèrie d’oportunitats i avantatges als seus titulars.
Este objecte comporta que l’IVAJ cesse a l’Entitat l’ús del logotip del Carnet Jove i de l’Associació Europea del Carnet Jove (d’ara en avant, EYCA), a fi que els incorpore a les targetes financeres que l’Entitat o l’empresa participada designada emeta en el territori de la Comunitat Valenciana, de manera que addicione el valor afegit que suposa la inclusió dels logotips esmentats.


Segona. Obligacions de les parts
L’Entitat es compromet a:
a) Aportar, per la cessió del logotip del Carnet Jove i l’EYCA, la quantitat de xxx € anuals, d’acord amb el barem previst en la resolució del director general de l’IVAJ, de … de … de 2024, publicada en el DOGV.
Este import referit a la primera anualitat s’ingressarà en el compte que designe l’IVAJ en el termini d’un mes comptat des de la firma del present conveni. La següent anualitat s’abonarà en el mateix mes natural que la primera.
En cas de pròrroga del conveni, l’aportació s’actualitzarà d’acord amb el nombre d’entitats financeres que la subscriguen, segons el que es preveu en la resolució del director general de l’IVAJ, de … de … de 2024, publicada en el DOGV, i conformement a l’índex de preus al consum (IPC) de l’Estat.
b) Emetre i distribuir el Carnet Jove financer a través de les seues oficines i sucursals existents en el territori de la Comunitat Valenciana o a través de mitjans en línia. L’emissió telemàtica del Carnet Jove té caràcter obligatori i ha de facilitar-se en format digital Passbook (iOS) i WalletPasses (Android).
c) Subscriure una assegurança d’assistència en viatge gratuïta per a tots els titulars del Carnet Jove financer, les cobertures mínimes de la qual seran les habituals de les targetes de l’entitat emissora, i la pòlissa d’esta s’entregarà en el moment en què s’expedisca. L’Entitat, com a prenedora de l’assegurança, podrà subscriure-la amb l’asseguradora que considere convenient i es farà càrrec del cost anual d’esta assegurança associada als carnets de modalitat financera que emeta. L’Entitat facilitarà el document que arreplegue les cobertures de la pòlissa de l’assegurança d’assistència en viatge a l’IVAJ, tant en espanyol com en anglés, perquè es publique en la pàgina web.
L’Entitat enviarà mensualment a l’IVAJ un fitxer amb l’informe acumulat de les assistències que hagen generat els jóvens titulars del Carnet Jove, el qual ha d’incloure les dades bàsiques del titular, la data d’obertura i tancament de l’expedient, l’assistència relacionada amb la resolució i l’estat de la tramitació.
d) Dur a terme, amb recursos propis, les activitats o els servicis que, en promoció del programa Carnet Jove, considere convenients i que redunden en benefici de les persones jóvens en general i dels titulars del Carnet Jove en particular, amb l’aprovació prèvia de l’IVAJ.
En concret, ha de realitzar, almenys, una campanya anual de comunicació i difusió del Carnet Jove, dels avantatges i els descomptes, a través de la seua xarxa de sucursals i clients de la Comunitat Valenciana, amb l’aprovació prèvia de l’IVAJ.
e) Tramitar diàriament les altes, les baixes o les modificacions en les titularitats del carnet, així com generar un registre d’estes d’acord amb els paràmetres que establix l’IVAJ, al qual s’ha de remetre amb una periodicitat diària perquè les dades s’incorporen a la base de dades de titulars del Carnet Jove, tal com es detalla en la clàusula quinta.

L’IVAJ es compromet a:
a) Posar el logotip del Carnet Jove i l’EYCA a la disposició de l’entitat financera per tal de facilitar-li les disposicions reguladores d’ús. El disseny de les targetes financeres, tant físiques com digitals, que emeta l’Entitat amb el logotip de Carnet Jove i l’EYCA, ha d’aprovar-lo prèviament l’IVAJ i l’EYCA en aplicació del criteri d’homogeneïtat de disseny.
b) Difondre la col·laboració amb l’Entitat en totes i cada una de les accions de promoció que realitze del Carnet Jove.
c) Incloure el logotip de l’Entitat en tota difusió de material o publicitat del Carnet Jove.
d) Posar en coneixement de l’Entitat els elements publicitaris que s’utilitzen en la difusió i la promoció del Carnet Jove.
e) Vigilar l’ús que l’Entitat realitze dels logotips cedits. Atesa la responsabilitat assumida com a organisme responsable del programa Carnet Jove a la Comunitat Valenciana, l’IVAJ podrà dictar instruccions en cas que se’n faça un ús indegut i, fins i tot, exigir responsabilitats si, a conseqüència d’eixe ús indegut, es generara un perjuí per a l’Administració de la Generalitat i/o per a l’EYCA, siga directament o indirectament.
f) Vetlar perquè totes les activitats o accions que es duguen a terme per l’Entitat estiguen en línia amb la filosofia del programa Carnet Jove Europeu.
g) Destinar l’import de l’aportació a sufragar els gastos que comporten la realització de les accions que siguen necessàries per a la gestió i la promoció del Carnet Jove i que s’arrepleguen en la clàusula quarta.

Tercera. Carnet Jove financer
El Carnet Jove financer s’expedirà als jóvens amb una edat compresa entre els 14 i els 30 anys, els dos inclusivament.
En cas que la normativa vigent modifique el rang d’edat que han de tindre les persones titulars del Carnet Jove, la referència a l’edat dels titulars del Carnet Jove establida en esta clàusula s’adaptarà a esta normativa.
La vigència del Carnet Jove serà de dos anys comptats des de la data d’expedició, encara que el present conveni finalitze o es resolga abans d’este període. No obstant això, la vigència màxima del carnet estarà limitada a l’últim dia del mes en què la persona jove complisca 31 anys.

El Carnet Jove expedit tindrà la consideració de targeta financera (dèbit/crèdit, segons dispose l’entitat financera en cada cas particular). El format físic i digital l’establiran l’IVAJ i l’Entitat conjuntament, per a la qual cosa les dos institucions han de ser respectuoses amb els compromisos internacionals que, sobre este tema, té el Carnet Jove amb l’EYCA, i han d’estar, tant el format inicial com en les possibles modificacions posteriors, sempre, inexcusablement, autoritzats per l’IVAJ i l’EYCA.
L’expedició del Carnet Jove en la modalitat financera anirà associada a un compte específic per als seus titulars, ja existent en l’entitat o obert en el moment de la sol·licitud.
Pel que fa al compte associat al Carnet Jove, no s’exigiran saldos mínims ni tampoc es cobraran comissions de cap mena pel manteniment del compte ni de la targeta.
Les operacions realitzades amb el Carnet Jove no suposaran l’aplicació de cap comissió per utilitzar-lo com a mitjà de pagament.
Els posseïdors del Carnet Jove financer emés per l’Entitat obtindran, en el moment de l’entrega, una assegurança d’assistència en viatges, les cobertures mínimes de la qual seran les habituals de les targetes de les entitats emissores, i la pòlissa d’esta s’entregarà en el moment en què s’expedisca o quan els jóvens la sol·liciten.
En cas que es vulga emetre el Carnet Jove mitjançant una targeta de crèdit, l’han d’autoritzar obligatòriament els pares o els tutors dels menors de 18 anys, excepte si estan emancipats. En cas de sostracció o robatori, s’aplicaran les normes vigents per a esta mena de targetes emeses per l’Entitat.

Quarta. Accions promocionals
A fi d’obtindre la repercussió adequada i satisfer les demandes i les necessitats del col·lectiu juvenil, s’acorda dirigir de manera conjunta les accions promocionals cap a les matèries següents:
• Accions dirigides a promocionar el Carnet Jove.
• Oferta de beques per a la realització d’estudis i pràctiques laborals.

• Realització periòdica de campanyes per a l’obtenció d’avantatges i descomptes en comerços, espectacles i esdeveniments d’interés juvenil. També es duran a terme accions promocionals l’objectiu de les quals siga incrementar el nombre de jóvens que disposen del Carnet Jove.
• Activitats culturals i d’oci educatiu.
• Accions encaminades a millorar el nivell de vida i l’emancipació de la població juvenil.
• Realització d’estudis en matèria de joventut.
• Adquisició de maquinari i programari que faciliten i milloren la gestió del programa Carnet Jove.
A més, es realitzaran totes aquelles accions que la comissió de seguiment estime oportunes.

Quinta. Comunicació de dades
L’IVAJ és el titular del fitxer Carnet Jove, que arreplega les dades personals de totes les persones titulars del Carnet Jove Europeu a la Comunitat Valenciana.
Després de la firma del conveni de col·laboració, l’Entitat es compromet a remetre a l’IVAJ les dades de les persones titulars del seu Carnet Jove financer, necessàries per a una gestió adequada del Carnet Jove en els termes següents:
• En primera instància, i fins que l’IVAJ comunique un canal alternatiu, l’entitat durà a terme la comunicació de les altes i les modificacions del Carnet Jove mitjançant un fitxer de text ASCII, amb una periodicitat diària i a través d’una pàgina web a la qual s’accedirà mitjançant unes credencials (usuari i contrasenya) proporcionades per la DGTIC (Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Telecomunicacions) de la Generalitat Valenciana. No s’oferirà cap altre mecanisme per a l’enviament dels fitxers.
L’IVAJ entregarà a l’Entitat el detall de les especificacions tècniques que ha de complir el fitxer per a la transmissió de dades.
• Actualment, l’IVAJ es troba immers en una evolució tecnològica dels seus sistemes d’informació, entre els quals hi ha el corresponent al Carnet Jove. Esta evolució dotarà els sistemes de l’IVAJ de capacitat per a rebre les altes i les modificacions en línia del Carnet Jove. Durant el període de vigència del conveni, l’IVAJ oferirà, a través de la PAI (Plataforma Autonòmica d’Interoperabilitat), un servici web (SOAP) que l’entitat haurà d’utilitzar per a notificar a l’IVAJ la seua activitat sobre els Carnet Jove. L’autenticació per al consum d’este servici serà mitjançant un certificat electrònic. El contracte d’integració, així com tota la informació referent al servici, es facilitarà almenys amb 3 mesos d’antelació a la seua posada en funcionament. Este canal de comunicació reemplaçarà l’enviament de fitxers, és a dir, una vegada el servici estiga disponible, totes les notificacions es duran a terme per esta via.


Sexta. Protecció de dades de caràcter personal
A este conveni és aplicable el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals (RGPD), la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i la seua normativa de desplegament. S’adjunta un annex amb el desplegament d’esta clàusula de protecció de dades i confidencialitat per a este conveni, que constituïx l’acte jurídic previst en l’article 28.3 RGPD.


Sèptima. Seguiment del conveni
Després de la firma del present conveni, es constituirà una comissió de seguiment composta per dos persones en representació de l’IVAJ i dos persones en representació de l’Entitat.
Esta comissió, que es reunirà quan ho sol·licite alguna de les parts i, en tot cas, una vegada a l’any, vigilarà l’execució del conveni subscrit i el compliment de les obligacions que contrauen les parts, i serà el fòrum adequat per a plantejar les discrepàncies sorgides durant la vigència d’este en relació amb la seua interpretació, aplicació i compliment. Els acords adoptats per la comissió els han de respectar les dos parts.

Esta comissió tindrà, entre altres, les funcions següents:
• Dissenyar i fixar els continguts de les diferents accions promocionals del Carnet Jove.
• Seguir el desenvolupament de les accions promocionals esmentades.
• Controlar el pressupost assignat.
Els acords que s’adopten en les reunions de la comissió de seguiment els arreplegaran en una acta una de les persones representants de l’IVAJ, la qual firmaran totes les persones membres de la comissió com a mostra de conformitat amb el contingut d’esta.
Per al funcionament d’esta comissió, caldrà ajustar-se al que es disposa per als òrgans col·legiats en la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.

Octava. Duració i extinció del conveni
El conveni de col·laboració tindrà una vigència inicial de dos anys, comptats a partir de la data de la seua firma, i en qualsevol moment abans de la finalització del termini previst, les parts firmants podran acordar-ne la pròrroga per un període de, com a màxim, dos anys addicionals, per acord unànime i exprés de les parts, tant en una sola pròrroga, com en pròrrogues anuals successives.
Sense perjuí de la vigència establida, este conveni podrà rescindir-se de manera unilateral o per acord mutu entre les parts. Així mateix, serà causa de resolució del conveni l’incompliment, per qualsevol de les parts firmants, de les obligacions essencials assumides, amb la denúncia prèvia de l’altra part. La resolució eventual del conveni no afectarà les actuacions que es troben en curs d’execució, les quals continuaran fins a la seua realització completa.
En qualsevol cas, quan s’haja extingit el conveni, l’Entitat estarà obligada a retirar les targetes financeres amb el logotip del Carnet Jove una vegada transcorreguts els dos anys des de la seua emissió.

Novena. Inexistència d’obligacions econòmiques
L’aplicació i l’execució d’este conveni de col·laboració, incloent-hi a este efecte tots els actes jurídics que es puguen dictar en la seua execució i desplegament, no podran suposar obligacions econòmiques per a la Generalitat i, en tot cas, s’hauran d’atendre amb els seus mitjans personals i materials.

Dècima. Naturalesa jurídica del conveni i règim jurídic
Este conveni té naturalesa administrativa i la consideració de conveni de col·laboració i, per tant, d’acord amb l’article 6 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, queda exclòs de l’àmbit d’aplicació de la llei esmentada i es regix pel que s’estipula entre les parts.
El seu règim jurídic està regulat en els articles 47 i següents de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, i en el Decret 176/2014, de 10 d’octubre, del Consell, pel qual es regulen els convenis que subscriga la Generalitat i el seu registre, així com en les normes del dret administratiu.

Les controvèrsies que s’originen a conseqüència de la interpretació i l’aplicació d’este conveni les resoldrà la Comissió de Seguiment. En defecte d’això, les possibles qüestions se sotmetran als tribunals de la jurisdicció contenciosa administrativa.
I, en prova de conformitat, les parts firmen este conveni en la data i el lloc que s’assenyalen en l’encapçalament.

ANNEX
Protecció de dades i confidencialitat

Primera. Protecció de dades de caràcter personal
En relació amb el desenvolupament i l’execució d’este conveni, les dos parts reconeixen expressament el sotmetiment de qualsevol activitat de tractament de dades de caràcter personal que es produïsca durant l’execució i en el marc d’este conveni a la normativa nacional i de la Unió Europea en matèria de protecció de dades, i, en virtut d’això, manifesten l’obligació respectiva de complir el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’estes dades, i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (d’ara en avant, RGPD), així com la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (d’ara en avant, LOPDGDD).
Així mateix, i en compliment del que s’establix en l’article 28 de l’RGPD, l’Entitat (d’ara en avant, encarregat del tractament) tractarà les dades de caràcter personal per encàrrec de l’IVAJ (d’ara endavant, responsable del tractament) relatives a les persones sol·licitants i titulars del Carnet Jove, d’acord amb el registre de tractament de dades del Carnet Jove publicat en www.ivaj.gva.es/va/ de manera automatitzada i, si és el cas, no automatitzada.
Les finalitats que motiven el tractament de dades del responsable per part de l’encarregat són, exclusivament, expedir a jóvens amb una edat compresa entre els 14 i els 30 anys, les dos inclusivament, el Carnet Jove.
Queda terminantment prohibida l’aplicació o la utilització de les dades de caràcter personal objecte de tractament per a finalitats diferents de les que es preveuen ací, excepte amb l’autorització expressa manifestada per un escrit pel responsable del tractament.
Es prohibix, així mateix, la comunicació de les dades objecte de tractament, ni tan sols per a conservar-les, a altres persones, excepte les cessions establides legalment i les que resulten necessàries per al compliment de les finalitats objecte del conveni.
L’encarregat pot tractar dades de caràcter personal dels tipus o les categories següents:
Dades identificatives: DNI/NIF/NIE/passaport, nom i cognoms, data naixement, edat i firma.
Dades de contacte: adreça (postal, electrònica) i telèfon.
El personal que actue davall les directrius de l’encarregat del tractament té el deure de guardar-ne la confidencialitat i, si és el cas, el secret professional, respecte a la informació de caràcter personal objecte de tractament. Esta obligació serà exigible al personal, fins i tot després d’haver cessat la seua relació amb l’encarregat del tractament.
A més, serà obligació de l’encarregat del tractament comunicar i exigir al seu personal el compliment del deure de confidencialitat o secret professional, així com la resta de condicions i termes fixats en este encàrrec. Ha de garantir, si és el cas, la formació necessària en matèria de protecció de dades personals de les persones autoritzades per a tractar dades personals.
L’encarregat ha de mantindre a la disposició del responsable la documentació acreditativa del compliment d’esta obligació.
L’encarregat del tractament atendrà totes les instruccions en seguretat que li puga transmetre el responsable del tractament, per a la qual cosa tindrà en compte l’estat de la tècnica, els costos d’aplicació i la naturalesa, l’abast, el context i les finalitats del tractament, així com els riscos de probabilitat variables per als drets i les llibertats de les persones físiques.
L’encarregat del tractament establirà les mesures tècniques i organitzatives necessàries per a garantir el nivell de seguretat adequat al risc existent, les quals, si és el cas, han d’incloure, entre altres:
a) La pseudoanimització i l’encriptació de dades personals.
b) La capacitat de garantir la confidencialitat, la integritat, la disponibilitat i la resiliència permanents dels sistemes i els servicis de tractament.
c) La capacitat de restaurar la disponibilitat i l’accés a les dades personals de manera ràpida, en cas d’incident físic o tècnic.
d) Un procés de verificació, avaluació i valoració regulars de l’eficàcia de les mesures tècniques i organitzatives per a garantir la seguretat del tractament.
En qualsevol cas, l’encarregat del tractament adoptarà les mesures de seguretat, tècniques i organitzatives, apropiades per a garantir la seguretat de les dades de caràcter personal i evitar-ne l’alteració, la pèrdua, el tractament o l’accés no autoritzat, tenint en compte l’estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades i els riscos a què estiguen exposades, provinguen de l’acció humana o del medi físic natural.
Les mesures de seguretat que ha d’adoptar l’encarregat del tractament han de ser conformes a les que s’exigixen a l’Administració pública, en virtut del Reial decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l’Esquema Nacional de Seguretat. En concret, són les mesures de caràcter organitzatiu, operacional i de protecció que s’arrepleguen en l’annex II del reial decret esmentat, sense perjuí d’altres estàndards i bones pràctiques del sector de la seguretat de la informació que es puguen disposar.
Així mateix, l’encarregat del tractament haurà d’atendre les mesures que arreplega el Decret 66/2012, de 27 d’abril, del Consell, pel qual s’establix la política de seguretat de la informació de la Generalitat, i l’Orde 7/2019, de 4 de juny de 2019, de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, per la qual s’establixen les normes sobre l’ús segur de mitjans tecnològics en l’Administració de la Generalitat.
L’encarregat del tractament posarà a la disposició del responsable del tractament tota la informació necessària per a demostrar el compliment de les obligacions establides en este encàrrec, així com per a permetre i contribuir a la realització d’auditories, inspeccions incloses, per part del responsable del tractament o d’un altre auditor autoritzat pel responsable del tractament.
Si és el cas, l’encarregat del tractament col·laborarà en el supòsit d’haver d’efectuar una notificació de violacions de dades a les autoritats de protecció de dades i, si és el cas, la comunicació als interessats.

La comunicació s’ha d’efectuar sense dilació indeguda i, en qualsevol cas, abans del termini màxim de 48 hores i a través de correu electrònic. Haurà de comunicar les violacions de la seguretat de les dades personals a càrrec seu de què tinga coneixement, juntament amb tota la informació rellevant per a la documentació i la comunicació de la incidència.
Si es disposa d’esta, s’ha de facilitar, com a mínim, la informació següent: a) Descripció de la naturalesa de la violació de la seguretat de les dades personals, incloent-hi, quan siga possible, les categories i el nombre aproximat d’interessats afectats, i les categories i el nombre aproximat de registres de dades personals afectats. b) El nom i les dades de contacte del delegat de protecció de dades o d’un altre punt de contacte en el qual se’n puga obtindre més informació. c) Descripció de les possibles conseqüències de la violació de la seguretat de les dades personals. d) Descripció de les mesures adoptades o proposades per a posar remei a la violació de la seguretat de les dades personals, incloent-hi, si és el cas, les mesures adoptades per a mitigar els possibles efectes negatius.
Si no és possible facilitar la informació simultàniament, i en la mesura que no ho siga, la informació es facilitarà de manera gradual sense dilació indeguda.
L’encarregat del tractament també ha de col·laborar en la realització de les avaluacions d’impacte relatives a la protecció de dades i, si és el cas, la realització de consultes prèvies.
En tot cas, l’encarregat del tractament ha de col·laborar amb el responsable del tractament davant de qualsevol requeriment fet per l’autoritat competent en relació amb el tractament de dades personals encomanat.
No obstant això, si l’encarregat del tractament considera que alguna de les instruccions infringix l’RGPD o qualsevol altra disposició en matèria de protecció de dades de la Unió Europea o dels estats membres, l’encarregat ha d’informar-ne immediatament el responsable.
Els drets d’accés, rectificació, supressió i, si és el cas, limitació, portabilitat o oposició els han d’exercir els interessats davant del responsable del tractament.
Si l’encarregat del tractament rep una petició d’exercici de drets, ha d’informar immediatament l’interessat o l’afectat de la identitat del responsable del tractament perquè aquell es dirigisca a este. La comunicació ha de fer-se de manera immediata i en cap cas més enllà del dia laborable següent al de la recepció de la sol·licitud, juntament, si és el cas, amb altres informacions que puguen ser rellevants per a resoldre la sol·licitud.
A elecció del responsable del tractament, l’encarregat del tractament suprimirà o retornarà totes les dades personals una vegada finalitze la prestació dels servicis de tractament, i en suprimirà les còpies existents llevat que es requerisca la conservació de les dades personals en virtut d’una disposició legal.
Aquelles dades que no es tornen han de destruir-se, per a la qual cosa s’adoptaran les mesures de seguretat pertinents per a evitar l’accés, la recuperació o la restauració per part de tercers.
L’encarregat no podrà subcontractar, ni totalment ni parcialment, cap de les prestacions que formen part de l’objecte d’este encàrrec que comporten el tractament de dades personals sense autorització prèvia i per escrit del responsable.
Si calguera subcontractar, totalment o parcialment, algun tractament de dades, este fet s’ha de comunicar prèviament i per escrit al responsable, amb l’antelació suficient i la indicació dels aspectes que es pretenen subcontractar i la identificació, de manera clara i inequívoca, de l’empresa subcontractista i les seues dades de contacte. La subcontractació l’ha d’autoritzar el responsable per escrit, sempre abans que s’inicie.

No obstant això, en el supòsit d’accedir el responsable a la subcontractació proposada per l’encarregat, hem de tindre en consideració que el subcontractista, que també tindrà la condició d’encarregat del tractament, està obligat, igualment, a complir les obligacions establides en este document per a l’encarregat del tractament i les instruccions que dicte el responsable. Correspon a l’encarregat inicial regular la nova relació de manera que el nou encarregat quede subjecte a les mateixes condicions (instruccions, obligacions, mesures de seguretat, etc.) i amb els mateixos requisits formals que este, pel que fa al tractament adequat de les dades personals i a la garantia dels drets de les persones afectades. En el cas d’incompliment per part del nou subencarregat, l’encarregat inicial continuarà sent plenament responsable davant del responsable pel que fa al compliment de les obligacions.
En el cas que l’encarregat del tractament destine les dades a una finalitat diferent de les assenyalades, les comunique o les utilitze incomplint les estipulacions d’este encàrrec, este es considerarà amb caràcter general responsable del tractament i haurà de respondre de les infraccions en què haja incorregut personalment davant de les autoritats competents.
Este encàrrec entrarà en vigor en la data de la firma i les seues clàusules estaran vigents mentres dure el conveni al qual acompanya, firmat entre el responsable del tractament i l’encarregat del tractament.


Segona. Informació sobre el tractament de dades dels interlocutors i firmants del conveni
D’acord amb l’RGPD i l’LOPDGDD, s’informa dels punts següents respecte del tractament de dades personals proporcionades a l’IVAJ:

Responsable del tractament: Institut Valencià de la Joventut (d’ara en avant, IVAJ), amb adreça postal de contacte al c/ Hospital, 11, 46001 València i adreça electrònica pdp…ivaj@gva.es.
Dades de contacte del delegat de protecció de dades: La persona interessada pot contactar amb el delegat de protecció de dades a través de les direccions de contacte següents:
Electrònica: dpdsectorpublico@gva.es.
Postal: passeig de l’Albereda, 16, 46010 València.
Categoria de les dades objecte de tractament i origen d’estes: Seran objecte de tractament les dades personals identificatives, de contacte, econòmiques i d’una altra naturalesa comunicades per la persona interessada mitjançant formularis, declaracions responsables i documents aportats al conveni, així com les que resulten de la consulta a plataformes autonòmiques d’interoperabilitat (d’ara en avant, PAI) o altres administracions públiques i qualssevol altres que formen part del procés de firma, compliment i control del conveni.
Base jurídica i fins del tractament: Amb base jurídica en el compliment d’obligacions legals, i per al compliment d’una missió realitzada en interés públic o en l’exercici de poders públics, les dades es tractaran per a dur a terme la firma, l’execució, la justificació i el control del compliment del conveni. Si és el cas, quan corresponga d’acord amb les normes aplicables, l’existència del conveni, incloent-hi les dades personals, es publicaran a través dels portals institucionals i llocs web corresponents.
Destinataris: En compliment de les obligacions legals, les dades personals es comunicaran als tercers següents: entitats competents en matèria de transparència, òrgan competent en el sistema d’alertes per a la prevenció de males pràctiques en l’administració de la Generalitat i el seu sector públic instrumental, responsable de la Base de dades nacional de subvencions, Tribunal de Comptes, Sindicatura de Comptes de la Comunitat Valenciana, Agència Antifrau, IGAE, així com, quan corresponga, a altres autoritats i administracions públiques (de l’àmbit autonòmic, local, estatal o europeu) per raó de la matèria i tercers destinataris en compliment del que s’establix en la Llei 19/2013, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, i en la Llei 1/2022, de 13 d’abril, de transparència i bon govern de la Comunitat Valenciana. Així mateix, tercers encarregats del tractament podran tindre accés a les dades per encàrrec de tractament de l’IVAJ.

Transferències internacionals de dades: Les dades personals no seran objecte de transferències internacionals.
Drets: Les persones interessades tenen dret a sol·licitar l’accés a les seues dades personals, la rectificació, la supressió, l’oposició, la limitació de tractament, la portabilitat i a no ser objecte d’una decisió basada únicament en el tractament automatitzat de les dades, l’elaboració de perfils inclosa, mitjançant les vies següents:
• Tràmit electrònic segons s’indica en la guia del procediment establit a este efecte que es pot consultar en este enllaç accessible a través de la seu electrònica de la GVA.
• Enviant la petició a qualsevol de les adreces següents:
Adreça postal: c/ Hospital, 11, 46001 València.
Adreça electrònica: pdp…ivaj@gva.es.
• De manera presencial, amb l’aportació de la sol·licitud corresponent.
L’exercici dels drets és molt personal i requerix la identificació inequívoca de la persona interessada, que pot efectuar-se mitjançant l’aportació d’un document vàlid que la identifique i, si és el cas, de la persona que tinga la representació, o instruments electrònics equivalents.

Dret a reclamar davant de l’autoritat de control: la persona interessada pot presentar una reclamació davant de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades si considera no atesos els seus drets o vulnerat el tractament de les seues dades personals. Amb caràcter previ, la persona interessada pot contactar amb el delegat/ada de Protecció de Dades de la Generalitat Valenciana a través de les direccions de contacte següents:
Electrònica: dpdsectorpublico@gva.es.
Postal: passeig de l’Albereda, 16, 46010 València.
Així mateix, en els casos en els quals, a conseqüència d’este conveni, les parts duguen a terme el tractament de dades de persones diferents a les firmants (com per exemple, les persones que participen en la prestació del servici objecte del conveni), estes quedaran obligades al compliment del principi de transparència, per a la qual cosa informaran les terceres persones que participen en el servici del tractament de les seues dades personals per part de l’IVAJ, d’acord amb el que s’establix en l’RGPD i l’LOPDGDD.

linea
Mapa web