Ficha disposicion

Ficha disposicion





ACORD 231/X, de 15 d'octubre de 2019, de la Mesa de les Corts Valencianes, pel qual s'estableix l'horari de l'oficina presencial del Registre de les Corts Valencianes.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8669 de 04.11.2019
Número identificador:  2019/9884
Referència Base de Dades:  009456/2019
 



ACORD 231/X, de 15 d'octubre de 2019, de la Mesa de les Corts Valencianes, pel qual s'estableix l'horari de l'oficina presencial del Registre de les Corts Valencianes. [2019/9884]

Per l'Acord de la Mesa 2165/VI, de 19 de desembre de 2006, es va establir l'horari del Registre de les Corts Valencianes. Aquest acord va ser complementat per l'Acord de la Mesa 433/VII, de 20 de desembre de 2007, relatiu a l'horari en períodes de vacances parlamentàries.



Des de l'aprovació dels acords esmentats s'han produït diverses modificacions normatives que són aplicables al registre de documents d'índole parlamentària i administrativa que tenen com a destinataris o origen els òrgans de les Corts Valencianes, entre les quals cal destacar la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, s'ha creat la seu electrònica de les Corts Valencianes (Acord de la Mesa 2235/IX, de 19.12.2017), amb la transformació corresponent del Registre en un registre electrònic amb la possibilitat de presentació de documents de manera telemàtica o presencial.

La implantació imminent de procediments de tramitació electrònica en el funcionament de l'administració parlamentària i en les administracions amb les quals es relacionen les Corts Valencianes implicarà, d'una banda, la disminució progressiva de la documentació física que té accés al Registre de les Corts Valencianes, i d'una altra, l'increment de les funcions de tràmit que ha de desenvolupar el personal que gestiona el Registre; tot això, fa recomanable adoptar un horari nou de l'oficina de registre presencial de les Corts Valencianes, tot mantenint-ne la subordinació a l'activitat dels òrgans de treball parlamentaris.



En funció de tot això, la Mesa de les Corts Valencianes, en la reunió del 15 d'octubre de 2019, ha adoptat el següent





ACORD



Primer

Amb caràcter general, es podran presentar documents de manera presencial en l'oficina del Registre de les Corts Valencianes en horari de dilluns a divendres de 09.00 a 14.30 hores i de dilluns a dijous de 16.30 a 19.00 hores.

L'horari serà de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.30 hores durant els períodes de vacances parlamentàries, i quan així ho determine la Mesa de les Corts Valencianes.



Segon

Mentre es troben reunits el Ple, la Mesa o la Junta de Síndics, el registre presencial de les Corts Valencianes romandrà obert, amb independència d'allò que es preveu en l'apartat primer.





Tercer

Quan es troben reunides les comissions parlamentàries, el registre presencial romandrà obert, des de les hores d'obertura fixades en l'apartat primer fins que s'alce o se suspenga la sessió de l'última comissió reunida. Qualsevol document que la comissió haja de registrar podrà registrar-se electrònicament, o presencialment a partir de l'obertura de l'oficina presencial del registre.



Quart

La regulació que es preveu en aquest acord no serà aplicable al registre electrònic, creat per l'Acord de la Mesa de 19 de desembre de 2017, sobre la creació del registre electrònic i la seu electrònica de les Corts Valencianes i les normes de funcionament.



Cinqué

Aquest acord s'ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Sisé

Aquest acord entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes.



Palau de les Corts Valencianes

València, 15 d'octubre de 2019



El president,

ENRIC MORERA I CATALÀ



La secretària primera,

CRISTINA CABEDO LABORDA

Mapa web