Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 25 de juliol de 2023, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es es convoca un concurs de mèrits per a la provisió del lloc de treball vacant del grup A, subgrup A1/A2, amb destinació en el Gabinet del Rector-Protocol. Referència 2023/33923.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9674 de 01.09.2023
Número identificador:  2023/8518
Referència Base de Dades:  008844/2023
 



RESOLUCIÓ de 25 de juliol de 2023, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es es convoca un concurs de mèrits per a la provisió del lloc de treball vacant del grup A, subgrup A1/A2, amb destinació en el Gabinet del Rector-Protocol. Referència 2023/33923. [2023/8518]

Trobant-se vacant el lloc de treball de naturalesa funcionarial indicat en l'annex I, dotat pressupostàriament, i inclòs en la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

D'acord amb el que estableix la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana, i altres articles i normes concordants.

Vist el II Pla d'igualtat 2022-2026 de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern amb data de 20 de juliol de 2022, es fa constar que la distribució percentual de personal en el lloc de cap de secció és de: 47,06 % homes i 52,94 % dones.



D'acord amb el que estableix l'article 66 dels Estatuts d'aquesta universitat i en virtut de l'Acord de modificació del barem del concurs de mèrits per a llocs catalogats com a A1 i com a A1/A2, del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern amb data de 22 de febrer de 2023.



Vist l'Acord del Consell de Govern amb data de 28 de març de 2023.

Aquest rectorat resol convocar un concurs específic de mèrits per a proveir el lloc de treball que es detalla en l'annex I, conformement a les següents



Bases de la convocatòria



1. Requisits dels aspirants

1.1. Poden prendre part en el present concurs els funcionaris de carrera de la Universitat Miguel Hernández, sempre que complisquen els requisits que indica l'annex I en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació, siga quina siga la seua situació administrativa, excepte el suspens en ferm, mentre dure la suspensió, el personal que, per sanció de demèrit, estiga impossibilitat per a participar en procediments de provisió dels llocs convocats, mentre dure la sanció i l'excedent voluntari per interés particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació.



1.2. El personal funcionari ha de romandre un mínim de dos anys en el lloc de treball obtingut amb destinació definitiva per a poder participar en els concursos de provisió de llocs de treball, excepte en els supòsits següents:

a) Quan el seu lloc de treball haja sigut amortitzat o obtingut a conseqüència d'un pla d'ordenació de recursos humans.

b) Quan n'haja sigut remogut o cessat per alguna de les causes previstes en la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana.

c) Quan es tracte de la primera destinació definitiva obtinguda després de la superació d'un procediment d'accés.

1.3. Les condicions a què es refereixen els apartats anteriors s'han de reunir en el moment de finalització del termini de presentació d'instàncies i gaudir-ne durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió.





2. Vacants

El lloc vacant que es convoca a concurs de mèrits, i les seues característiques, és el que detalla l'annex I de la present convocatòria.





3. Sol·licituds

3.1. En virtut de la Resolució rectoral publicada en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx amb data de 9 de novembre de 2022, per la qual s'incorporen els tràmits de PROMOCIÓ PAS i PROVISIÓ PAS, en totes les seues modalitats, al catàleg de procediments i serveis electrònics de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i per consegüent la tramitació per mitjans electrònics exclusiva i obligatòria per a les persones interessades en aquests tràmits, s'ha de presentar la sol·licitud de participació adreçada al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en el termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández, a través de la Seu Electrònica en el portal https://sede.umh.es/ca/procedimientos/, triant l'opció «PROVISIÓ PAS-Concurs», o per mitjà de la URL: https://universite.umh.es/espacio-opositor.

3.2. Cal adjuntar a la sol·licitud la següent documentació, dins del termini de presentació d'instàncies:

a) Una còpia del document nacional d'identitat

b) Si escau, document justificatiu de bonificació/exempció de taxes.



c) Documentació fefaent acreditativa dels mèrits que al·leguen cadascun dels aspirants.

d) Llistat d'elecció de places.

3.3. La justificació de les circumstàncies personals i administratives del concursant, així com la seua situació i antiguitat, s'ha d'efectuar mitjançant certificacions, que han de ser expedides per la unitat a la qual corresponga la gestió del personal de la universitat o administració en què preste o haja prestat els seus serveis el funcionari, i presentades pels interessats dins del termini de presentació d'instàncies.

Les titulacions acadèmiques s'han de justificar mitjançant títols originals o certificats expedits, bé pels centres oficials on s'hagen superat els corresponents estudis, bé pels propis òrgans gestors de personal al·ludit en l'anterior apartat, i han de ser presentades pels interessats dins del termini de presentació d'instàncies.

També s'han d'acreditar, documentalment, els mèrits que els interessats al·leguen com a determinants de la seua idoneïtat, i han de ser presentats pels interessats dins del termini de presentació d'instàncies.

S'admeten còpies simples en la documentació presentada per la Seu Electrònica. Per això, consta, en la sol·licitud d'inscripció en la convocatòria, per a ser signada per la persona aspirant, la declaració responsable següent:

«D'acord amb l'art. 69 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la persona que subscriu declara, sota la seua responsabilitat, que totes les dades i documents que s'adjunten a la present sol·licitud són verídiques, que compleix amb els requisits establits en les bases de la convocatòria i en la normativa vigent i que es troba en possessió de la documentació que així ho acredita, i queda a la disposició de la Universitat per a la comprovació, control i inspecció que s'estimen oportuns. La inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, en qualsevol dada, manifestació o document que s'adjunte o incorpore a la present sol·licitud determinarà la impossibilitat de continuar amb la tramitació corresponent, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que pertocaren.»

La no declaració d'aquest punt comportarà l'exclusió en la convocatòria.

Es pot afegir més documentació relativa als mèrits, sempre dins de termini de presentació d'instàncies, per mitjà de l'aplicació Espai Opositor. Es pot accedir a l'aplicació de les maneres següents:



• Per mitjà de la URL: https://universite.umh.es/espacio-opositor

• O bé per mitjà del botó «Tramitar» de qualsevol dels procediments de selecció PAS publicats en la Seu Electrònica.

Si els interessats fan ús del dret que els assisteix de no presentar documentació que ja estiga en poder de l'administració convocant, han de fer referència expressa de quin expedient i a quina documentació en concret es refereix, així com en quina unitat o circumstàncies es pot localitzar.

Qui participe en el concurs trobant-se en situació de suspens, ha d'aportar una certificat oficial en què conste la data de compliment de la sanció; i, per al cas de l'excedent voluntari per interés particular, una certificació de les dates per la qual aquesta excedència ha sigut sol·licitada.

Qui participa en el concurs trobant-se en situació d'excedent voluntari per cura de familiars, ha d'aportar una certificació de les dates per la qual aquesta excedència ha sigut sol·licitada.

Qui participa en el concurs trobant-se en qualsevol altra situació administrativa diferent a servei actiu, ha d'aportar els documents que acrediten les dates d'inici i, si escau, fi de la situació administrativa corresponent

Les dades relatives a les circumstàncies personals i administratives dels concursants, així com les concernents als mèrits que hi al·leguen, s'han de presentar en el termini establit per a la presentació d'instàncies, i acreditar degudament i han de ser les que en efecte corresponguen a la data de la terminació de presentació de sol·licituds de participació.



En cas de noves obertures de terminis, els mèrits seran valorats amb els efectes de la primera publicació.

La data indicada aprofitarà de referència per a efectuar els còmputs que s'hagen de realitzar, però no justificarà, en cap cas, l'adjudicació de les places a qui amb posterioritat a aquesta haguera quedat en situació de suspens o haguera deixat de reunir els requisits exigits, quant a cos o escala, per a accedir al lloc sol·licitat. En aquests casos, els concursants estan obligats a manifestar per escrit els impediments en qüestió.



3.4. Els drets de participació en convocatòria són:

Si el candidat és funcionari de carrera del subgrup A1: 30,00 euros



Si el candidat és funcionari de carrera del subgrup A2: 25,00 euros



El pagament s'ha d'efectuar mitjançant targeta bancària de manera telemàtica a través de la plataforma que està inclosa en la Seu de manera simultània a la presentació de la instància de participació.

Conforme al que estableix l'article 18.1.2 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, estan exempts del pagament de la taxa:

a) Els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Per a gaudir d'aquesta exempció cal adjuntar-hi la certificació de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %.

b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial o de famílies monoparentals de categoria especial. Per al gaudi de l'exempció cal adjuntar-hi a la sol·licitud la fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

Així mateix, conforme al que estableix l'article 18.1.6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, gaudeixen d'una bonificació del 50 % de la taxa els membres de famílies nombroses de categoria general o de famílies monoparentals de categoria general.

3.5. En cap cas el tràmit de pagament en l'oficina bancària és substitutiu del tràmit de presentació esmentat, dins del termini i en la forma escaient, de l'imprés de la sol·licitud davant de l'òrgan convocant, o del justificant en el qual conste el codi de l'autorització.

3.6. Els mers errors de fet de la sol·licitud que es puguen corregir com a tals es poden esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

3.7. La informació bàsica sobre la protecció de dades és la següent:



Responsable: Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Finalitat: gestió de la selecció de personal aspirant a un lloc de treball en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, així com la gestió de la provisió de llocs de treball. Publicació de llistats d'admesos i exclosos, realització de proves selectives, llistat d'aprovats i valoració de mèrits, d'acord amb la normativa aplicable.

Legitimació: exercici de poders públics conferits al responsable del tractament (art. 6.1.e) i obligacions legals (art. 6.1 c) RGPD.

Cessions/transferències internacionals: publicitat en els processos de selecció en els butlletins oficials oportuns i aquells que siguen obligatoris per ministeri de la llei. No es preveuen transferències internacionals de dades.

Drets: accedir, rectificar i suprimir les dades personals, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional.

Més informació: https://serviciopas.umh.es/files/2021/07/segunda-capa-procesos-selectivos_v4_bilig%C3 %BCe.pdf

S'informa que, per a facilitar la transparència, es procedirà a la publicació, en la pàgina web o en qualsevol altre espai establit a aquest efecte, de les dades de caràcter personal necessàries per als actes de tràmit així com les publicacions de les qualificacions obtingudes en les diferents proves que es deriven del procés selectiu.

Les dades personals, domicili, adreça de correu electrònic, telèfon, així com qualsevol altra declarada pel participant en la sol·licitud en aquest procés selectiu es consideren com les úniques vàlides a l'efecte de les notificacions que, si escau, s'hagen de practicar, i és responsabilitat d'aquell la veracitat d'aquestes, així com la corresponent comunicació a l'òrgan convocant de qualsevol canvi en les dades inicialment consignades.

En cas d'haver de fer alguna notificació individual, es realitzarà per mitjans electrònics a través de la compareixença en la Seu Electrònica de la UMH. L'avís de la posada a la disposició de la notificació s'enviarà a l'adreça electrònica i/o telèfon mòbil indicats per l'interessat.



3.8. Es declara el mes d'agost inhàbil a l'efecte del còmput dels terminis establits per a la resolució del concurs de mèrits convocat.





4. Admissió d'aspirants

4.1. Expirat el termini de presentació d'instàncies, prèviament amb la verificació del compliment de tots els requisits de participació assenyalats en aquesta convocatòria, el rector dictarà una resolució que contindrà la relació provisional de persones admeses i excloses. Necessàriament en aquesta relació hauran de constar els cognoms i nom de totes les persones aspirants i motius d'exclusió, si escau.

4.2. Les persones aspirants excloses poden esmenar el defecte que haja motivat la seua exclusió, o realitzar les al·legacions que consideren oportunes, en el termini de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les persones que hagen d'esmenar errors o causes d'exclusió ho han de fer a través de la Seu Electrònica, en el seu propi expedient electrònic que es troba en «Els meus tràmits/Els meus expedients», i han de punxar en «Detall» de l'expedient, opció «Esmenar/ altres tràmits».

En cap cas, aquest termini es podrà utilitzar per a la presentació de documentació acreditativa de mèrits que no s'haguera presentat en el termini de presentació d'instàncies.

4.3. Transcorregut el termini de 10 dies, esmenats els defectes si fora procedent, i vistes les al·legacions que corresponguen, es dictarà una resolució que contindrà la relació definitiva de persones admeses i excloses.

4.4. Són causes d'exclusió, a més de l'incompliment del que estableixen aquestes bases, no abonar, dins del termini, les taxes de participació, així com la no presentació de la còpia de DNI vigent.

4.5. Les resolucions referenciades adés es publicaran en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



5. Barem

La valoració dels mèrits per a l'adjudicació de la plaça s'efectuarà d'acord amb el barem establit en l'annex II d'aquesta convocatòria.



Els supòsits de la prova pràctica escrita prevista en l'annex II versen sobre el temari previst en l'annex III d'aquesta convocatòria, vigent en la data final de presentació d'instàncies.



6. Comissió de valoració

Els mèrits són valorats per una comissió integrada per cinc membres que han de pertànyer a cossos o escales de grup de titulació igual o superior a l'exigit per als llocs convocats.

Els membres de la comissió de valoració són nomenats pel rector, atés el que disposa l'article 67 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, i concordants del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, mitjançant una resolució que es farà pública en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

El seu funcionament s'adaptarà al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Contra els actes de la comissió, els interessats hi poden interposar el recurs d'alçada previst en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació o recepció de la notificació, si escau, o de tres mesos si no hi ha acte exprés. El recurs es pot interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.

La comissió de valoració pot disposar la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes per a les proves corresponents dels exercicis que estimen pertinents, els quals es limitaran a prestar-ne la col·laboració en les seues especialitats tècniques. La designació d'aquests assessors s'ha de comunicar al rector de la Universitat.

A l'efecte de comunicació i altres incidències la comissió té la seu en el Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social) d'aquesta universitat.



7. Proposta d'adjudicació

La comissió corresponent elevarà al rector la corresponent proposta per a l'adjudicació de la plaça, d'acord amb les avaluacions que consten en l'acta alçada a aquest efecte, i aprovada en la mateixa sessió, i en ordre de major a menor puntuació; tot això sense perjudici del que estableixen els apartats següents.

El resultat d'aquesta avaluació i adjudicació provisionals es reflectirà en una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació per a cadascun de l'obtinguda segons el barem que consta en l'annex II, i amb expressió del lloc adjudicat.

En el cas que diversos aspirants al mateix lloc de treball tinguen igual puntuació, cal ajustar-se al que disposa l'annex II «Resolució d'empats».

La comissió pot declarar desert el procediment en el cas que les persones aspirants no aconseguisquen la puntuació mínima exigida o en el cas que els mèrits específics al·legats no determinen la seua idoneïtat per al lloc.

La proposta d'adjudicació provisional serà exposada al públic durant 10 dies hàbils en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en el termini de la qual podran els interessats formular reclamacions.

Transcorregut el termini esmentat, i resoltes les reclamacions presentades, la comissió formularà la proposta de relació definitiva d'adjudicació de llocs i la remetrà al rector perquè formule la resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

L'adjudicació del lloc que es deriva d'aquesta convocatòria no suposa, en cap cas, l'increment d'efectius en la unitat administrativa de destinació d'aquest.

Si aquesta adjudicació suposa l'increment d'efectius, per a garantir l'eficàcia i eficiència del servei públic que s'hi presta, la Gerència de la Universitat efectuarà l'encàrrec de funcions que corresponga entre el personal que ocupe llocs base, amb la finalitat de regularitzar la plantilla, en nombre d'efectius, en aquesta unitat organitzativa, mentre es formalitza la corresponent modificació de la relació de llocs de treball.





8. Irrenunciabilitat de les destinacions

8.1. Els participants poden desistir de la sol·licitud dins del termini de presentació de sol·licituds. Després de transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i els participants quedaran vinculats al resultat del concurs.

8.2. Les destinacions adjudicades són irrenunciables, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'obtinga una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas s'ha de comunicar per escrit a la Gerència.



9. Presa de possessió

En la resolució administrativa resolutòria del concurs s'indica la data en què ha d'efectuar-se el cessament en els llocs de treball que estigen exercint les persones adjudicatàries així com la data de la presa de possessió de les destinacions adjudicades, excepte casos de força major degudament justificats.

El termini de presa de possessió és com a màxim d'un mes.

El còmput dels terminis possessoris es considera de servei actiu amb caràcter general i s'inicia quan finalitzen els permisos o les llicències que s'hagen concedit als interessats, llevat que per causes justificades s'acorde la suspensió del gaudi d'aquests.



10. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





11. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, s'hi pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Tribunal Contenciós Administratiu d'Elx en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que estableixen l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, l'article 38.4 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari i l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament s'hi pot interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució, davant del rector, de conformitat amb el que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.



Davant de les actuacions del tribunal relatives a l'acta de resultat de la fase oposició o acta de baremació de mèrits, es pot presentar un escrit de reclamacions i esmenes en el termini de 10 dies davant del mateix tribunal.



Contra la resta de les actuacions del tribunal, s'hi pot interposar el recurs d'alçada previst en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les publicacions o notificacions. El recurs es pot interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien a conseqüència d'admetre els anteriors recursos, es faran, amb text íntegre, en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i amb ressenya indicativa en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant.



Elx, 25 de juliol de 2023.– El rector: Juan José Ruiz Martínez.







Annex I

Requisits i característiques del lloc vacant convocat



Núm. de lloc: F51080

Sector: administració general

Grup: A nivell complement destinació: 26

Subgrup: A1/A2 nivell complement específic: E042

Unitat: Gabinet del Rector-Protocol

Àrea funcional del lloc: Gestió

Àrea funcional assimilada: Econòmica i Acadèmica

Requisit: ser funcionari de carrera del grup A, subgrup A1 o subgrup A2, de sector administració general de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Funcions:

Les funcions generals establides per als grups A, subgrups A1/A2 (cap de secció), en l'Acord adoptat pel Consell de Govern reunit amb data de 13 de desembre de 2017, pel qual s'aprova la descripció detallada de les funcions corresponents de cada lloc tipus de la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.





Annex II

Barem per al lloc



La puntuació màxima que es pot obtindre per tots els apartats és de 100 punts, i és requisit per a obtindre el lloc haver obtingut un mínim de 37,5 punts en la suma dels apartats B, D, E i els punts 1 i 4 de l'apartat C.

A fi d'obtindre la puntuació mínima i en relació amb els punts 1 i 4 de l'apartat C, únicament es tenen en compte els cursos de formació específics de la plaça que es convoca (màxim de 5 punts) i la titulació, en cas que es tracte de titulació relacionada amb les funcions del lloc (màxim de 5 punts).

A) Antiguitat i grau. La puntuació màxima possible que es pot obtindre en el present apartat és de 15 punts.

1. Antiguitat, i fins a un màxim de 12 punts,

• es valora 0,066 punts per cada mes complet de serveis en actiu en la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

• es valora 0,033 punts per cada mes complet de serveis en actiu altres administracions públiques diferent a l'anterior, fins a un màxim de 6 punts, a l'empara del que disposa la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'administració pública.

2. Grau: el grau personal consolidat pels aspirants es valora en la forma següent:

a) Grau consolidat igual o superior al del lloc sol·licitat: 3 punts.



b) Grau consolidat inferior, com a màxim 4 nivells al del lloc sol·licitat: 2 punt.

c) Grau consolidat inferior en més de 4 nivells al del lloc sol·licitat: 1 punt.

B) Experiència en l'acompliment de llocs en funció dels subgrups i l'àrea funcional del lloc convocat. La puntuació màxima que es pot obtindre per aquest apartat és de 22 punts distribuïts de la manera que segueix:

Experiència en acompliment de lloc dins de la Universitat Miguel Hernández:

Mesos complets ocupant llocs en el subgrup superior de titulació del lloc convocat i en igual àrea que la convocada 0,305 punts/mes



Mesos complets ocupant llocs en el subgrup inferior de titulació del lloc convocat, així com en subgrups inferiors i en igual àrea que la convocada 0,235 punts/mes

Mesos complets ocupant llocs en el subgrup superior de titulació del lloc convocat i en àrea assimilada a la convocada 0,229 punts/mes



Mesos complets ocupant llocs en el subgrup inferior de titulació del lloc convocat, així com en subgrups inferiors i en àrea assimilada a la convocada 0,176 punts/mes

Mesos complets ocupant llocs en el subgrup superior de titulació del lloc convocat i en diferent àrea a la convocada 0,152 punts/mes



Mesos complets ocupant llocs en el subgrup inferior de titulació del lloc convocat, així com en subgrups inferiors i en diferent àrea a la convocada 0,132 punts/mes

Experiència en acompliment de lloc en altres universitats/administracions públiques, amb un màxim d'11 punts

Mesos complets ocupant llocs en el subgrup superior de titulació del lloc convocat en altres universitats i en la mateixa àrea que la convocada 0,101 punts/mes

Mesos complets ocupant llocs en el subgrup superior de titulació del lloc convocat en altres administracions públiques i en la mateixa àrea que la convocada 0,092 punts/mes

Mesos complets ocupant llocs en el subgrup inferior de titulació del lloc convocat, així com en subgrups inferiors en altres universitats i en la mateixa àrea que la convocada 0,076 punts/mes



Mesos complets ocupant llocs en el subgrup inferior de titulació del lloc convocat, així com en subgrups inferiors en altres administracions públiques i en la mateixa àrea que la convocada 0,071 punts/mes



C) Formació. La puntuació màxima possible que es pot obtindre en el present apartat és de 20 punts.

1. Cursos de formació i perfeccionament, rebuts amb anterioritat a la data de publicació de la convocatòria: fins a un màxim de 5 punts.



Es valoren els cursos de formació i perfeccionament específics de la plaça que es convoca a 0,012 punts per hora, amb un mínim de 3 hores i fins a un màxim de 400 hores per curs, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la Universitat o per qualsevol centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació. Els cursos de prevenció de riscos laborals es consideren com a cursos específics.

Es valoren els cursos de formació i perfeccionament generals relacionats amb l'acompliment de la funció pública a 0,006 punts per hora, amb un mínim de 3 hores i fins a un màxim de 400 hores per curs, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la Universitat o per qualsevol centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació. La puntuació màxima que es pot obtindre per aquesta mena de cursos és de 2,5 punts.

En cap cas es puntuen en el present subapartat els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Així mateix, el tribunal pot valorar dins d'aquest apartat cursos de formació impartits per entitats privades de reconegut prestigi, el contingut dels quals siga específic de la plaça que es convoca.

2. Valencià: 5 punts com a màxim.

El coneixement del valencià es valora, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o per la Universitat Miguel Hernández d'Elx, o per altres universitats valencianes, així com per escoles oficials d'idiomes a 0,833 punts cada nivell, fins a un màxim de 5 punts.

Només es valora la de major nivell acreditat.

Nivell A1: 0,833 punts

Nivell A2: 1,666 punts

Nivell B1: 2,50 punts

Nivell B2: 3,333 punts

Nivell C1: 4,166 punts

Nivell C2: 5 punts

3. Idiomes comunitaris: 5 punts com a màxim.

El coneixement dels idiomes comunitaris es valora, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat a 0,833 punts per cada nivell amb un màxim de 5 punts, d'acord amb l'escala següent.



Només es valora la de major nivell acreditat.

Nivell A1: 0,833 punts

Nivell A2: 1,666 punts

Nivell B1: 2,50 punts

Nivell B2: 3,333 punts

Nivell C1: 4,166 punts

Nivell C2: 5 punts

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, respecte als nivells de certificació de competència lingüística, són les publicades en l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es modifica l'annex únic denominat certificats i diplomes que acrediten la competència en llengües estrangeres del Decret 61/2013, de 17 de maig, i el Decret 242/2019, de 25 d'octubre, d'establiment dels ensenyaments i del currículum d'idiomes de règim especial en la Comunitat Valenciana.



Els cursos d'idiomes comunitaris convocats o homologats per la Universitat Miguel Hernández es valoren amb la mateixa puntuació que els anteriors.

Per a la valoració d'aquests idiomes en cap cas es consideren els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, així com aquells que es consideren cursos de formació.



4. Altres titulacions: 5 punts com a màxim.

Es valora qualsevol altra titulació acadèmica oficial de nivell igual o superior a l'exigit per a accedir al grup objecte de la convocatòria, excepte la que hi va servir de base, amb un màxim de 5 punts, si es tracta d'una titulació relacionada amb les funcions del lloc i, amb un màxim de 2,50, si es tracta d'una titulació general no relacionada amb les funcions del lloc. A aquest efecte, es puntua únicament una sola titulació, la del nivell més alt de titulació acreditada, de manera que s'entén que hi estan incloses aquelles altres titulacions necessàries per a obtindré-la.



S'estableix l'escala de puntuació següent:

Titulació general:

– 0,625 punts per un títol de diplomat o enginyer tècnic o equivalent.

–  1,25 punts per un títol de graduat, llicenciat, enginyer o equivalent.

–  1,875 punts per un títol de per títol de màster oficial o equivalent.



–  2,50 punts per un títol de per títol de doctor o equivalent.

Titulació relacionada amb les funcions del lloc:

–  3,125 punts per un títol de diplomat o enginyer tècnic o equivalent.

–  3,75 punts per un títol de graduat, llicenciat o enginyer o equivalent.

–  4,375 punts per títol de màster oficial o equivalent.

–  5 punts per un títol de doctor o equivalent.

En aquest apartat només es puntuen titulacions diferents a les requerides per a presentar-se al lloc. En cap cas es valora una titulació sense el seu corresponent certificat oficial acreditatiu.

D) Altres mèrits: 3 punts com a màxim

Es valoren els cursos impartits relacionats amb el lloc de treball a raó de 0,015 punts per hora impartida, fins a un màxim d'1 punt.



Així mateix, es valoren les titulacions no oficials com els màsters propis relacionats amb la plaça convocada, fins a un màxim d'1 punt.



També es valoren la participació activa en congressos, les publicacions relacionades amb les funcions del lloc i altres actuacions realitzades per l'interessat sempre que aquestes activitats estiguen relacionades amb les funcions del lloc.

E) Prova pràctica no eliminatòria

La puntuació màxima que es pot obtindre per aquest apartat és de 40 punts.

Amb la finalitat de comprovar i valorar els coneixements dels aspirants en relació amb el lloc convocat s'estableix la següent prova pràctica que constarà de dos exercicis:

1r exercici: Consisteix en la resolució de 55 preguntes tipus test, en un temps de 90 minuts, en què s'inclouen preguntes de tot el temari, tant general com específic, i es puntua de 0 a 20 punts.

Els errors es penalitzen segons la fórmula següent:



N={ }× P

On:

N= nota resultant

A= nombre d'encerts

E= nombre d'errors

d= nombre d'opcions per a cada pregunta

n= nombre de preguntes

P= puntuació total

Aquest exercici inclou tres preguntes addicionals de reserva per a substituir aquelles que puguen ser objecte d'anul·lació.

2a exercici: Consisteix en el desenvolupament per escrit d'un tema triat per sorteig referit únicament al temari específic. L'aspirant disposa de 90 minuts per a desenvolupar-lo per escrit. Després es llegirà davant del tribunal. El desenvolupament i la seua lectura tenen una puntuació única, que és com a màxim 20 punts.

Resolució d'empats:

Els empats es resolen atesa la puntuació obtinguda en l'apartat A «Antiguitat i grau». Si persisteix l'empat, s'atendrà l'apartat C «Formació»; si persistira s'atendria la puntuació en l'apartat B «Acompliment de llocs» i, finalment, si persistira es tindria en compte l'apartat de E «Prova pràctica no eliminatòria».





Annex III



Temes lloc núm. F51080 amb destinació en el Gabinet del Rector-Protocol



Temari general:

1) Protocol oficial: Les precedències oficials de l'Estat. La presidència i els convidats. (RD 20099/1983). Rangs d'ordenació. Les representacions i les seues substitucions.

2) Els símbols de l'Estat.

3) Tècniques d'organització d'actes. Fases de l'organització. Programa i preparació d'un acte.

4) La seguretat integral.

5) Protocol universitari. Actes acadèmics.

Temari específic:

1) Simbologia universitària.

2) Reglament d'honors i distincions UMH.

3) Cerimonial acadèmic.

4) La relació amb els mitjans de comunicaciól

Mapa web