Ficha disposicion

Ficha disposicion





ORDRE 15/2017, de 19 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, sector administració especial, torn de promoció interna, convocatòria 3/16, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8099 de 04.08.2017
Número identificador:  2017/7241
Referència Base de Dades:  007088/2017
 



ORDRE 15/2017, de 19 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, sector administració especial, torn de promoció interna, convocatòria 3/16, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2017/7241]



De conformitat amb el que estableix el Decret 96/2016, de 4 d'agost, del consell, pel qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2016 i a fi d'atendre les necessitats de personal en l'Administració de la generalitat, aquesta conselleria, en exercici de les atribucions previstes en l'article 9.1.i de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, acorda convocar proves selectives d'accés al cos superior de gestió de tributs de l'administració de la generalitat, a2-30, sector administració especial, pel sistema de concurs oposició, que es regirà pel que estableix el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, el Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i la resta de normativa de desplegament i, pel que disposen les següents,





Bases de la convocatòria



1. Objecte de la convocatòria

1.1. La present convocatòria té per objecte la selecció de personal, per mitjà del sistema de concurs oposició, per a cobrir 8 llocs de treball del cos A2-30, cos superior de gestió de tributs, sector administració especial, pel torn de promoció interna en dues modalitats: horitzontal i mixta.

Només es podrà optar una de les modalitats horitzontal o mixta.



2. Condicions generals de les persones aspirants.

Les persones aspirants hauran de reunir, a més de les condicions previstes en l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, els requisits següents:

2.1. Ser funcionari de carrera de l'Administració de la Generalitat del subgrup C1 o del subgrup A2 (excepte els que ja pertanguen al cos A2-30, cos superior de gestió de tributs, sector administració especial) i haver prestat serveis efectius durant almenys dos anys com a funcionari de carrera en el dit subgrup, tal com estableix l'article 119 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

Les modalitats d'accés a la promoció interna tindran en cada cas, la procedència següent:

a) Promoció interna horitzontal: personal funcionari de carrera que pertanga a un altre cos o escala del mateix grup o subgrup de classificació professional (qualsevol subgrup A2 de l'annex I de la llei excepte l'A2-30).

b) Promoció interna mixta: personal funcionari de carrera que pertanga a un cos o escala del subgrup C1 de l'annex I de la llei de conformitat amb l'article 119.1 de la llei 10/10 mencionada).

El personal funcionari de carrera que no haja pogut ser integrat en els cossos que estableix l'annex I de la llei, podrà igualment accedir al subgrup A2-30 per mitjà de promoció interna mixta si pertany al subgrup C1 o per promoció interna horitzontal si pertany al subgrup A2.



2.2. Titulació: estar en possessió del títol universitari de diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent, o bé, títol universitari de grau, o complides les condicions per a obtindre'l abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposen del certificat que ho acredite.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.

2.3. Les condicions per a l'admissió a les proves, hauran de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

2.4. L'Administració podrà requerir els aspirants que acrediten la veracitat dels requisits exigits per a participar-hi, així com de tots els documents que puguen aportar en aquest procés selectiu. Si els requisits no són acreditats en el termini de 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.

2.5. No podrà participar en aquest procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de personal funcionari de carrera del cos superior de gestió de tributs, de l'Administració de la Generalitat, A2-30.





3. Persones aspirants amb diversitat funcional

3.1. L'òrgan tècnic de selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades hauran de formular la petició corresponent en la sol·licitud de participació en el present concurs oposició, seguint les instruccions establides en la base 6.3.2.

3.2. Si en el desenvolupament del procés selectiu se susciten dubtes raonables a l'òrgan tècnic de selecció respecte a la compatibilitat funcional d'una persona admesa, podrà demanar el corresponent dictamen de la Comissió Mixta de Discapacitats, i en aquest cas la persona admesa inicialment, podrà participar condicionalment en el procés selectiu, i quedarà en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.





4. Sol·licituds

Els que desitgen prendre part en aquestes proves selectives hauran d'omplir la sol·licitud d'una de les formes següents:

Sol·licitud presencial: a través del model que figura en l'annex V i que els serà facilitada en les oficines públiques que figuren en l'annex VI o en el portal de l'Administració de la Generalitat «Http:// www.gva.es» (apartat: Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, Direcció General de Funció Pública, Oposicions i concursos).

Sol·licitud telemàtica: a través del formulari habilitat en el portal de l'Administració de la Generalitat «Http://www.gva.es» (apartat: Atenció al ciutadà, Guia PROP, ocupació pública, Descripció: «Cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, convocatòria 3/16», tramitar amb certificat).



5. Drets d'examen

5.1. Els drets d'examen seran de 18,80 euros i s'ingressaran en qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren en la sol·licitud. El pagament de la taxa es justificarà per mitjà de l'oportú justificant que l'entitat bancària emetrà atenent la modalitat de pagament triada per la persona aspirant.

5.2. La falta de la justificació de l'abonament dels drets d'examen determinarà l'exclusió de la persona aspirant, llevat que concórreguen una de les següents circumstàncies i es faça constar en la sol·licitud de participació.

5.2.1. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. Per a això assenyalaran amb una ics (X) en l'apartat d'Exempcions «Discapacitats» de la sol·licitud presencial o telemàtica.

5.2.2. Els membres de famílies nombroses o monoparentals de categoria especial. Per a això assenyalaran amb una ics (X) en l'apartat d'Exempcions «Família Nombrosa Especial» de la sol·licitud presencial o telemàtica.

5.2.3. Els membres de famílies nombroses o monoparentals de categoria general gaudiran d'una bonificació del 50 % de l'import total de la taxa. Per a això assenyalaran amb una ics (X) en l'apartat d'Exempcions «Família Nombrosa General» de la sol·licitud presencial o telemàtica.

5.2.4. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició per mitjà de qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. Per a això assenyalaran amb una ics (X) en l'apartat «altres» de la sol·licitud presencial o telemàtica.

5.2.5. S'aplicarà una bonificació del 10 % de l'import total de la taxa, acumulable a la bonificació anterior, quan la presentació de la sol·licitud de participació en les proves es realitze per mitjans telemàtics.



5.3. Les persones que superen finalment les proves selectives i hagen sol·licitat una de les exempcions establides en la base anterior hauran de presentar fotocòpia compulsada dels documents acreditatius d'aquesta exempció. En el cas que no es presenten en el termini indicat en la base 11, no podran ser nomenades personal funcionari de carrera de la Generalitat, sense perjudici de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les seues sol·licituds de participació.



5.4. Procedirà la devolució de les taxes per drets d'examen únicament en els supòsits i procediments previstos en l'article 9 del text refós de la Llei de taxes de la Generalitat, aprovat pel Decret legislatiu 1/2005, de 25 de febrer, del Consell de la Generalitat.





6. Presentació de sol·licituds.

6.1. Les sol·licituds seran dirigides a la Direcció General de Funció Pública.

6.2. El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les sol·licituds hauran de presentar-se d'una de les formes següents:

Sol·licitud presencial: es presentarà la sol·licitud per les persones interessades en les oficines públiques que figuren en l'annex VI, una vegada omplida i abonada la taxa que es fixa en la base 5.

També es podran presentar les sol·licituds en la forma prevista en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Sol·licitud telemàtica: es presentarà la sol·licitud per les persones interessades a través d'internet per mitjà de la firma electrònica, una vegada omplit el formulari i realitzat el pagament telemàtic de la taxa que es fixa en la base 5. No seran vàlides aquelles sol·licituds que encara que hagen sigut pagades no han sigut firmades electrònicament.

6.3. Les persones aspirants, en l'ompliment de la seua sol·licitud, hauran d'observar les instruccions següents:

6.3.1. En l'apartat número 30 de l'imprés de sol·licitud presencial, «forma d'accés», les persones aspirants que accedisquen pel torn d'accés lliure, assenyalaran amb una ics (X) sobre la lletra «P». En la sol·licitud telemàtica es triarà l'opció corresponent en el desplegable de l'apartat «forma d'accés».

En l'apartat número 38 de l'imprés de sol·licitud presencial, i apartat G «Altres dades segons la convocatòria» de la sol·licitud telemàtica «dada addicional 1», s'indicarà la modalitat de promoció interna per la qual s'opta, d'acord amb la classificació següent:

1) Promoció interna horitzontal.

2) Promoció interna mixta.

6.3.2. Les persones amb diversitat funcional, que sol·liciten mesures d'adaptació, hauran d'assenyalar amb una ics (X) en la casella 33 de la sol·licitud presencial, el tipus de diversitat funcional: (F) Física, (P) Psíquica, (S) Sensorial. Podran sol·licitar les mesures d'adaptació que necessiten previstes en els apartats 34 i 35 de l'imprés de sol·licitud presencial, d'acord amb la classificació següent:

1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.

2) Ampliació del temps de duració de la prova. Per a poder dur a terme aquesta mesura d'adaptació les persones aspirants hauran d'acompanyar obligatòriament el certificat expedit per l'òrgan oficial competent que especifique: diagnòstic i el temps (nombre de minuts) d'ampliació que sol·licita.

3) Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió.

4) Necessitat d'intèrpret, a causa de sordera.



5) Sistema braille d'escriptura, o ajuda d'una persona per invident.



6) Altres, especificant quins.

En la sol·licitud telemàtica, les persones amb diversitat funcional que sol·liciten mesures d'adaptació, hauran de marcar les caselles habilitades a aquest efecte en l'apartat E «Diversitat funcional».

6.3.3. En la sol·licitud haurà de constar que s'ha realitzat el corresponent ingrés dels drets d'examen, per mitjà de la validació per l'entitat col·laboradora en què es realitze l'ingrés, a través de certificació mecànica, o a falta d'això segell i firma, llevat que concórreguen una de les causes d'exempció establides en la base 5.2 i es faça constar en l'imprés de sol·licitud.

6.3.4. En cap cas el pagament de les taxes en l'entitat col·laboradora suposarà la substitució del tràmit de presentació davant de l'Administració pública, dins del termini i en la forma corresponent, de la sol·licitud presencial o telemàtica d'acord amb el que disposa la base 6.2.



7. Admissió de les persones aspirants

7.1. Les persones aspirants queden vinculades a les dades que hagen fet constar en les seues sol·licituds, únicament podran demanar la seua modificació per mitjà d'un escrit motivat, dins del termini establit en la base 6.2 per a la presentació de sol·licituds.

7.2. Acabat el termini de presentació de sol·licituds, després de verificar que s'ha realitzat el pagament dels drets d'examen, l'òrgan convocant dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, que contindrà la relació provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves.

7.3. Les persones aspirants podran, en el cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que consideren convenients en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

7.4. En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit de produir-se'n, possibilitar la seua esmena dins del termini i en la forma corresponent, les persones aspirants comprovaran no sols que no figuren arreplegades en la relació provisional de persones excloses sinó, a més, que les seues dades personals i torn triat consten correctament en les pertinents relacions de persones admeses.

7.5. Transcorregut el termini anterior, vistes les al·legacions i esmenats els defectes, si pertoca, es dictarà una resolució que elevarà a definitiva la llista de persones admeses i excloses a la realització de les proves per a cada un dels torns que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

7.6. En la resolució per mitjà de la qual es faça pública la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves s'establirà, amb almenys 15 dies d'antelació, la data, el lloc de realització i l'hora de començament de les proves, així com l'ordre de crida de les persones admeses, ordre que s'iniciarà en la lletra «B» d'acord amb el resultat del sorteig realitzat el dia 10 d'abril de 2017 (DOGV 8034, 08.05.2017).





8. Proves selectives

8.1. El procediment de selecció serà el de concurs oposició, i constarà d'una fase d'oposició, de caràcter obligatori i eliminatori, i d'una fase de concurs, de caràcter obligatori.

8.2. Desenvolupament de la fase d'oposició:

L'oposició constarà de tres exercicis obligatoris i eliminatoris.

8.2.1. Primer exercici.

Consistirà a contestar per escrit, en un temps màxim de dues hores i mitja, un qüestionari de 24 preguntes/supòsits sobre el temari de «Dret Civil i Mercantil. Economia» i « Igualtat i Dret Administratiu» que figura en l'annex I.

8.2.2. Segon exercici.

Estarà estructurat en 2 parts, que consistiran en la resolució per escrit de dos qüestionaris de preguntes proposades per l'òrgan tècnic de selecció: la primera part, corresponent al temari de «Dret Financer i Tributari» que figura en l'annex II i que podrà incloure preguntes teòriques o supòsits pràctics; i la segona part, relatiu al temari de «Comptabilitat i Matemàtica Financera» que figuren en l'annex III i que consistirà en la resolució de supòsits pràctics.

La contestació dels qüestionaris es realitzarà en un temps màxim de quatre hores.

8.2.3. Tercer exercici.

Consistirà a desenvolupar per escrit, en un temps màxim d'hora i mitja, un tema, a triar per cada aspirant, entre els dos extrets a l'atzar per l'òrgan tècnic de selecció, d'acord amb el temari de «Dret Financer i Tributari» que figuren en l'annex II.

L'exercici haurà de ser llegit per l'opositor, en sessió pública, davant de l'òrgan tècnic de selecció. L'exercici haurà d'escriure's de tal manera que permeta la lectura per qualsevol membre de l'òrgan tècnic de selecció, evitant la utilització d'abreviatures o signes no usuals en el llenguatge escrit.

8.3. Qualificació dels exercicis.

La puntuació màxima a obtindre en la fase d'oposició serà de 65 punts, que es distribuirà de la manera següent:

8.3.1. Primer exercici: La qualificació del primer exercici serà de 0 a 21 punts, caldrà obtindre per a superar-lo un mínim de 10,5 punts.



8.3.2. Segon exercici: l'exercici es qualificarà de 0 a 22 punts.

La primera part es qualificarà de 0 a 14 punts, caldrà obtindre un mínim de 7 punts per a superar-la.

La segona part es qualificarà de 0 a 8 punts, caldrà obtindre un mínim de 4 punts per a superar-la.

Per a superar l'exercici caldrà obtindre un mínim d'11 punts i haver obtingut la qualificació mínima establida en cada una de les parts.



8.3.3. Tercer exercici: l'exercici es qualificarà de 0 a 22 punts, caldrà obtindre per a superar-lo un mínim d'11 punts.

8.4. Qualificació final de la fase d'oposició.

Per a superar la fase d'oposició caldrà obtindre un mínim de 32,5 punts, puntuació que vindrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en els tres exercicis.

8.5. Fase de concurs.

Només podran participar en la fase de concurs les persones admeses que hagen superat la fase d'oposició.

Els mèrits al·legats per les persones participants hauran d'haver sigut obtinguts o computats fins a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies.

La puntuació màxima en la fase de concurs serà de 35 punts que es distribuiran d'acord amb el barem que figura en l'annex IV.

8.6. Puntuació final del concurs oposició.

La puntuació final del concurs oposició s'obtindrà sumant la puntuació obtinguda en ambdues fases.

A continuació es configurarà una llista, ordenada per puntuació de major a menor que s'interromprà quan el nombre de persones incloses en aquesta coincidisca amb el nombre de llocs convocats. Aquesta constituirà la llista definitiva de persones aprovades.

Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la manera següent: caldrà ajustar-se, en primer lloc, a la puntuació major obtinguda en la fase d'oposició i, si persisteix l'empat, aquest es dirimirà per la puntuació major obtinguda en els distints apartats del barem del concurs, pel mateix ordre en què figuren relacionats.

En cas de persistir l'empat caldrà ajustar-se, en tercer lloc, en favor de la persona amb diversitat funcional i si l'empat es produeix entre aquestes persones, es triarà qui tinga acreditat un major percentatge de discapacitat.

En cas de persistir l'empat caldrà ajustar-se, en quart lloc, si l'empat és entre persones de distint sexe, es dirimirà a favor del sexe femení en el cas que estiga infrarepresentat dins del col·lectiu de persones que formen part del cos superior de gestió de tributs, de l'Administració de la Generalitat, A2-30, en la data de publicació de la present convocatòria.



Finalment, si encara persisteix l'empat, aquest es dirimirà finalment per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, i l'esmentat ordre s'iniciarà per la lletra «B» d'acord amb el resultat del sorteig realitzat el dia 10 d'abril de 2017 (DOGV 8034, 08.05.2017).





9. Desenvolupament de les proves selectives

9.1. El primer exercici es realitzarà en el lloc, data i hora que s'establisca en la resolució per la qual s'aprove i publique en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves.

9.2. Les persones admeses seran convocades per a la realització de cada exercici en crida única. Perdran el seu dret quan es personen en els llocs de realització una vegada iniciades les proves o per la inassistència a aquestes, encara que es dega a causes justificades. Si es tracta de proves orals o altres de caràcter individual i successiu, l'òrgan tècnic de selecció podrà apreciar les causes al·legades i admetre la persona aspirant, sempre que aquestes no hagen finalitzat i l'esmentada admissió no menyscabe el principi d'igualtat amb la resta del personal.



Així mateix, si alguna de les aspirants no pot completar el procés selectiu a causa d'embaràs de risc o part, degudament acreditat, la seua situació quedarà condicionada a la finalització d'aquest i a la superació de les fases que hagen quedat ajornades, aquestes no podran demorar-se de manera que es menyscabe el dret de la resta de les persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables, la qual cosa haurà de ser valorada per l'òrgan tècnic de selecció i, en tot cas, la seua realització tindrà lloc abans de la publicació de la llista d'aspirants que han superat el procés selectiu. Idèntica previsió resulta d'aplicació a les víctimes de violència de gènere quan acrediten degudament que no poden assistir-hi per motius de seguretat.



Les persones aspirants hauran d'observar en tot moment les instruccions dels membres de l'òrgan tècnic de selecció o del personal ajudant o assessor durant la realització de les proves, amb vista al seu adequat desenvolupament. Qualsevol alteració en el normal desenvolupament de les proves per part d'una persona aspirant, quedarà reflectida en l'acta corresponent, i aquesta persona aspirant podrà continuar el desenvolupament de l'exercici amb caràcter condicional fins que l'òrgan tècnic de selecció resolga sobre l'incident.

Abans de l'inici de cada exercici i sempre que s'estime convenient durant el desenvolupament d'aquest, els membres de l'òrgan tècnic de selecció, el personal ajudant o assessor comprovaran la identitat de les persones admeses per mitjà de la presentació del DNI, del passaport o del permís de conduir emés a Espanya, sense que per a aquest efecte siguen vàlides les fotocòpies compulsades dels esmentats documents; així com, si és el cas, de l'exemplar per a la persona interessada de la sol·licitud d'admissió a les proves.

9.3. Començades les proves, l'anunci de la realització dels restants exercicis es farà públic per l'Òrgan Tècnic de Selecció en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, en la Web de la Direcció General de Funció Pública, amb una antelació mínima de 24 hores si la crida és per a la sessió següent d'un mateix exercici i de 2 dies com a mínim si es tracta de la convocatòria per a un exercici distint, d'acord amb el que preceptua l'article 16.2 del Decret del Consell 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.

9.4. En totes les proves, excepte les orals o les que incloguen lectura pública, l'òrgan tècnic de selecció prendrà les mesures que siguen necessàries per a garantir l'anonimat en la valoració d'aquestes, seran anul·lats tots aquells exercicis en què es continga alguna marca que puga identificar la seua autoria.



10. Publicitat de les llistes

10.1. En finalitzar cada un dels exercicis de la fase d'oposició l'òrgan tècnic de selecció publicarà en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública: la relació de persones que han superat la prova amb expressió del seu nom, cognoms, document d'identitat, el torn d'accés i la puntuació obtinguda. S'entendrà que han superat la prova únicament aquelles persones aspirants que hagen obtingut la puntuació mínima exigida per a superar els exercicis segons el que disposa la base 8.



10.2. Una vegada finalitzada la fase d'oposició, l'òrgan tècnic de selecció, per mitjà d'anunci publicarà en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en la pàgina web de la Direcció General De Funció Pública les llistes amb la qualificació final de la fase d'oposició a què fa referència la base 8.4 que constituirà la llista de les persones admeses que han superat la fase d'oposició en cada un dels torns per ordre de puntuació i que han de passar a la fase de concurs.

A les persones incloses en les esmentades llistes se'ls concedirà un termini de 10 dies hàbils perquè presenten, obligatòriament, un currículum acompanyat de tots aquells documents acreditatius dels mèrits previstos en l'annex IV, degudament compulsats. Si els mèrits que s'al·leguen ja consten en el registre de personal de la Generalitat, únicament caldrà mencionar-los en el currículum, sense aportar els documents corresponents. Només es valoraran els mèrits al·legats en el currículum.



10.3. Una vegada baremats els mèrits, l'òrgan tècnic de selecció exposarà en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, i en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública, les llistes provisionals de persones aspirants amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs per cada un dels torns, desglossada en els distints apartats del barem, i els concedirà un termini de 10 dies hàbils perquè formulen les reclamacions que estimen pertinents en relació amb la baremació.



10.4. Resoltes les possibles reclamacions, l'òrgan tècnic de selecció, per mitjà d'anunci, publicarà en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública, les llistes definitives amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs, desglossada en els distints apartats del barem, aquesta publicació servirà de notificació a les persones interessades, així com la relació definitiva de persones aprovades en cada un dels torns pel seu ordre de puntuació total a què es refereix la base 8.6.



En cap cas l'òrgan tècnic de selecció podrà declarar que han aprovat el procés selectiu un nombre superior al de llocs de treball convocats, tenint en compte el que preveu la base 12 de la present convocatòria.





11. Relació definitiva i presentació de documents.

11.1. L'òrgan tècnic de selecció elevarà a la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques per a la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la relació definitiva de persones aprovades, per ordre de puntuació total, perquè en el termini de 20 dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació aporten davant de la Direcció General de Funció Pública els documents següents:

11.1.1. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons allò que estableix la base 2.2 de la convocatòria o certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger fotocòpia compulsada de la credencial que acredite l'homologació que corresponga.

11.1.2. Els que superen les proves selectives, acreditaran els seus coneixements de valencià per mitjà de la presentació dels certificats, diplomes o títols que hagen sigut homologats per la Generalitat, o per mitjà de la realització d'un exercici específic a aquest efecte. El personal que no puga acreditar els esmentats coneixements haurà de realitzar els cursos de perfeccionament que amb aquest fi es realitzaran a través de l'Institut Valencià d'Administració Pública (IVAP) en coordinació amb la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

Segons allò que preceptua l'article 20 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, els que superen les proves selectives, acreditaran els seus coneixements de valencià en el corresponent grau mitjà, per mitjà de certificat expedit o homologat per Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.



El personal que no puga acreditar els esmentats coneixements haurà de realitzar l'exercici específic que es convoque i, en cas de no superar-lo, assistir als cursos de perfeccionament que amb aquest fi s'organitzen.

11.2. Les persones que superen les proves selectives i que van sol·licitar una de les exempcions establides en la base 5.2 hauran de presentar fotocòpia compulsada dels documents acreditatius d'aquesta exempció.

11.3. Les persones aspirants seleccionades que dins del termini indicat i llevat de casos de força major, no presenten la documentació acreditativa o d'aquesta es deduïsca que no tenen algun dels requisits exigits, no podran ser nomenades personal de l'Administració de la Generalitat, sense perjuí de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les seues sol·licituds de participació.



12. Nomenament de personal funcionari de carrera.

Transcorregut el termini de presentació de la documentació es dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, en què es nomenarà personal funcionari de carrera del cos superior de Gestió de Tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, sector administració especial, les persones aprovades a què fa referència la base 10.4, amb l'adjudicació prèvia d'un lloc de treball d'acord amb la puntuació obtinguda.

A fi d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades, abans del seu nomenament o presa de possessió, l'òrgan convocant podrà requerir a l'òrgan tècnic de selecció una relació complementària de les persones que seguisquen a les proposades, per al seu possible nomenament com personal funcionari de carrera.



13. Òrgans tècnics de selecció.

13.1. L'òrgan tècnic de selecció de la convocatòria, estarà compost per: president/a, secretari/ària i tres vocals, i s'haurà de designar el mateix nombre de suplents.

13.2. La relació nominal dels membres de l'òrgan tècnic de selecció serà publicada amb una antelació mínima d'un mes a la data de començament de les proves, mitjançant una resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, una vegada hagen sigut publicades les llistes provisionals de persones admeses i excloses.

13.3. L'òrgan tècnic de selecció, per a la realització de les proves podrà designar personal col·laborador, ajudant i assessor especialista que crega oportuns.

13.4. Correspon a l'òrgan tècnic de selecció les funcions relatives a la determinació concreta del contingut de les proves i a la qualificació de les persones admeses, tant en la fase de l'oposició com en la fase del concurs, així com, en general, l'adopció de les mesures que siguen necessàries amb vista al correcte desenvolupament de les proves selectives.

13.5. Les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció, així com el personal assessor, hauran d'abstindre's i podran ser recusades per les persones interessades quan concórreguen en elles circumstàncies de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Així mateix, hauran d'abstindre's aquells membres que hagen realitzat tasques de preparació de persones aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.

13.6. Als efectes de comunicacions i de qualssevol altra incidència l'òrgan tècnic de selecció tindrà la seua seu en la Direcció General de Funció Pública (c/ Castán Tobeñas, 77, torre 4, 46018 València).

13.7. L'òrgan tècnic de selecció, als efectes de gratificacions i indemnitzacions, es regirà pel que disposa el Decret 95/2014, de 13 de juny, del Consell, pel qual es modifica el Decret 24/1997, d'11 de febrer i el Decret 175/2006, de 24 de novembre (DOCV 7229, 19.06.2014).



13.8. El funcionament de l'òrgan tècnic de selecció s'adaptarà al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i la resta de normativa vigent.



14. Recursos.

14.1. Contra la present convocatòria, les seues bases i els actes administratius que siguen dictats per a desplegar-la, que posen fi a la via administrativa, llevat de les actuacions de l'òrgan tècnic de selecció, les persones interessades podran interposar recurs contenciós administratiu davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte que es recorre. Tot això de conformitat amb el que disposen els articles 112. 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 10, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjuí que les persones interessades puguen exercitar, si és el cas, qualsevol altre que estimen procedent.



14.2. Contra els actes de l'òrgan tècnic de selecció podrà interposar-se un recurs d'alçada davant de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques en el termini d'un mes, a partir de l'endemà de la publicació del corresponent acord de l'òrgan tècnic de selecció.



València, 19 de juliol de 2017.– La consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques: Gabriela Bravo Sanestanislao.







ANNEX I



I. Dret civil i mercantil. Economia

Tema 1. Les fonts del dret en l'ordenament positiu espanyol. L'aplicació de les normes jurídiques. L'objecte del dret. Fets, acte i negoci jurídic. El patrimoni. Influència del temps en les relacions jurídiques. La prescripció i la caducitat.

Tema 2. La persona. Concepte i classes. La persona física: el començament de la personalitat, les condicions personals, extinció de la personalitat. La persona jurídica: la fundació i l'associació. Capacitat jurídica i capacitat d'obrar. Representació.

Tema 3. Els drets reals: concepte i classes. Diferències entre els drets reals i els drets de crèdit. La propietat. Modes d'adquirir i perdre la propietat. El Registre de la Propietat. Principis hipotecaris. El Registre de béns mobles.

Tema 4. La possessió. L'usdefruit. La servitud. Comunitat de béns. Els drets reals de garantia: concepte i classificació. Hipoteca. Penyora. Hipoteca mobiliària i penyora sense desplaçament. Anticresi.



Tema 5. L'obligació: concepte i classes. Fonts de les obligacions. Prova de les obligacions. Extinció de les obligacions. Concurrència i prelació de crèdits.

Tema 6. El contracte: concepte i classes. Elements dels contractes. Generació, perfecció i consumació dels contractes. Ineficàcia dels contractes. Interpretació dels contractes.

Tema 7. La compravenda: concepte i elements. Contingut de la compravenda. La permuta. El contracte d'arrendament: concepte i classes. L'arrendament de finques urbanes. L'arrendament de finques rústiques.

Tema 8. La donació: concepte i classes. Elements de la donació. Efectes de la donació. Revocació i reducció de donacions.

Tema 9. Contractes de préstec. El contracte de depòsit. La societat. La fiança. La transacció.

Tema 10. L'estatut econòmic del matrimoni. L'anomenat règim econòmic matrimonial primari. Les capitulacions matrimonials. La societat legal de guanys. La separació de béns. El règim de participació en els guanys.

Tema 11. La successió per causa de mort: concepte i classes. L'herència: concepte i situacions en què pot trobar-se l'herència. Acceptació de l'herència. Hereu i legatari. Dret d'acréixer. Col·lació i partició de l'herència.

Tema 12. La successió testamentària: concepte, caràcters i classes de testaments. Successió forçosa. La successió intestada. Desheretament. Preterició.

Tema 13. Contingut del dret mercantil. Fonts del dret mercantil. Concepte d'empresari. L'empresa mercantil. L'empresari individual. La comptabilitat dels empresaris. Llibres. Requisits. Valor probatori i reconeixement dels llibres. Comptes anuals. La publicitat en el dret mercantil. El Registre Mercantil.

Tema 14. La societat mercantil. Concepte, naturalesa i classes. La societat irregular. La societat regular col·lectiva. La societat comanditària simple. Les principals notes del règim jurídic de les societats de capital: la societat comanditària per accions, la societat de responsabilitat limitada i la societat anònima.

Tema 15. Règim jurídic de la transformació, fusió i escissió de societats mercantils. Dissolució de societats mercantils. Liquidació de societats mercantils.

Tema 16. Títols de crèdit: concepte i caràcters. Classes. Títols nominatius. Títols a l'ordre. La lletra de canvi. Emissió i forma de la lletra. L'endós. L'acceptació. L'aval. Venciment i pagament. El protest. Les accions canviàries. El pagaré. El xec.

Tema 17. Obligacions i contractes mercantils. La representació en el dret mercantil. Contracte de compravenda mercantil. El lísing. El contracte de comptes en participació. El contracte d'assegurança.

Tema 18. El concurs: Pressupost subjectiu i objectiu. La interlocutòria de declaració de concurs. Efectes sobre creditors, crèdits i contractes. Determinació de la massa activa, massa passiva i els crèdits contra la massa. El conveni: contingut i els seus efectes. Efectes de l'obertura de la fase de liquidació. Les causes de conclusió del concurs. La qualificació del concurs.

Tema 19. L'activitat econòmica. Sistemes econòmics. Els diners. Formació del tipus d'interés. El sistema financer. El Banc Central.

Tema 20. Teoria de la demanda. Concepte d'utilitat. Corbes d'indiferència. L'equilibri del consumidor. Corbes de demanda.

Tema 21. Teoria de la producció. Funcions de producció. Productivitat. Equilibri de la producció. Els costos de producció. Concepte i classes. Funcions de costos. La corba de l'oferta. L'equilibri de l'empresa.

Tema 22. El mercat: concepte i classes. Mercats de lliure concurrència i monopolístics. Formació del preu. Anàlisi d'altres mercats: la competència monopolística i l'oligopoli.

Tema 23. L'empresa com a organització. Marc institucional. Concepte. Realitat econòmica i entorn. Classes d'empreses i criteris de classificació. Els objectius de l'empresa. Sistemes de direcció i gestió. El fons de comerç. El finançament de l'empresa.

Tema 24. Les variacions de la renda de l'empresa: estudi de les seues causes. La comparació entre la rendibilitat esperada i la real. La rendibilitat, la seua mesura. La rendibilitat de l'empresa i l'interés del capital invertit en aquesta.

Tema 25. L'anàlisi financera: l'estructura de les fonts de finançament. L'equilibri financer. El control financer.



II. Igualtat i dret administratiu

Tema 1. Polítiques socials públiques: política d'igualtat de gènere. Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i hòmens. Política contra la violència de gènere. Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere. Política en matèria d'igualtat i drets de les persones amb diversitat funcional: especial referència a la Llei 39/2006, de 14 de desembre, de promoció de l'autonomia personal i atenció de les persones en situació de dependència.

Tema 2. L'acte administratiu: concepte i caràcters. Diferents classificacions dels actes administratius. Elements de l'acte administratiu. Motivació dels actes administratius.

Tema 3. Eficàcia de l'acte administratiu. La notificació i publicació dels actes administratius. El silenci administratiu. Eficàcia i executorietat dels actes administratius. Validesa i invalidesa dels actes administratius. Revisió d'ofici dels actes administratius.

Tema 4. Els contractes administratius. Naturalesa jurídica, classes i règim jurídic. Elements dels contractes administratius. Formes d'adjudicació dels contractes. Resolució. Novació subjectiva i la subcontractació.

Tema 5. El domini públic i el patrimoni dels ens públics. L'expropiació forçosa. El preu just. La reversió expropiatòria.

Tema 6. El procediment administratiu: concepte i classes. Regulació. Les parts en el procediment administratiu: drets dels ciutadans. Els interessats. Capacitat, legitimació i representació. Iniciació. Instrucció: especial referència al tràmit d'audiència. La terminació del procediment: formes. Els recursos administratius: concepte i classes.



Tema 7. La potestat sancionadora de l'administració. Les sancions administratives. El procediment sancionador.









ANNEX II



Dret financer i tributari

Tema 1. El dret financer: concepte i contingut. La Hisenda Pública en la Constitució Espanyola. El dret pressupostari: concepte i contingut. El control de la gestió economicofinancera pública.



Tema 2. El dret tributari: concepte, contingut i fonts. La Llei general tributària: principis generals. Els tributs: concepte, fins i classes. La relació juridicotributària. Fet imposable. No subjecció i exempció. Meritació. Prescripció. L'aplicació de la norma tributària. Interpretació, qualificació i integració. L'analogia. El conflicte en l'aplicació de la norma tributària. La simulació.

Tema 3. Les obligacions tributàries: l'obligació tributària principal, l'obligació tributària de realitzar pagaments a compte, les obligacions entre particulars, les obligacions tributàries accessòries i formals. Les obligacions i deures de l'Administració tributària. Els drets i garanties dels obligats tributaris. Col·laboració social en l'aplicació dels tributs. Utilització de les noves tecnologies de la informació.



Tema 4. Els obligats tributaris. Contribuents. Subjectes passius. Successors. Responsables solidaris i subsidiaris. Altres obligats tributaris. La capacitat d'obrar. Representació. Domicili fiscal. La declaració censal. El deure d'expedir i entregar factures.

Tema 5. Elements de quantificació de l'obligació tributària principal i de l'obligació de realitzar pagaments a compte. Base imposable: concepte, mètodes de determinació. Base liquidable. Tipus de gravamen. Quota tributària. Comprovació de valors. El deute tributari.

Tema 6. L'aplicació dels tributs: concepte i òrgans competents. La informació i assistència als obligats tributaris. La consulta tributària. El número d'identificació fiscal. Els procediments administratius en matèria tributària: prova, notificacions, obligació de resolució i termini de resolució. Les liquidacions tributàries.

Tema 7. Actuacions i procediments de gestió tributària. Iniciació. Declaracions. Autoliquidacions. Comunicacions de dades. Procediment de devolució iniciat per mitjà d'autoliquidació, sol·licitud o comunicació de dades. Procediment iniciat per mitjà de declaració. Procediment de verificació de dades. Procediment de comprovació de valors. Procediment de comprovació limitada.

Tema 8. La recaptació. Actuacions i procediments. Òrgans de recaptació. Extinció dels deutes: el pagament i altres formes d'extinció. Obligats al pagament. Garanties del deute tributari. Ajornaments i fraccionaments. Procediment de constrenyiment. Terceries. Procediment enfront de responsables i successors.

Tema 9. La inspecció dels tributs. Òrgans. Funcions. Facultats. Deures. Distintes actuacions en el procediment d'inspecció: obtenció d'informació, valoració, informe i assessorament.

Tema 10. El procediment d'inspecció. Actuacions de comprovació i investigació. Iniciació i desenvolupament del procediment. Termini, lloc i horari de les actuacions inspectores. Terminació del procediment. La documentació de les actuacions inspectores. Disposicions especials: aplicació del mètode d'estimació indirecta i l'informe preceptiu per a la declaració del conflicte en l'aplicació de la norma tributària, i altres establides reglamentàriament.

Tema 11. La potestat sancionadora en matèria tributària. Infraccions i sancions tributàries. Extinció de la responsabilitat. Procediment sancionador en matèria tributària: iniciació, instrucció i terminació. Delictes contra la Hisenda Pública.

Tema 12. La revisió dels actes de caràcter tributari en via administrativa: procediments especials de revisió. El recurs de reposició. Les reclamacions economicoadministratives: actes impugnables. Òrgans de resolució. Procediments. Suspensió d'actes impugnats.



Tema 13. L'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (I). Naturalesa, Objecte i àmbit d'aplicació Subjecció a l'impost: aspectes materials, personals i temporals. Determinació de la capacitat econòmica sotmesa a gravamen: rendiments i guanys i pèrdues patrimonials. Classes de renda. Integració i compensació de rendes en la base imposable general i en la base imposable de l'estalvi.

Tema 14. L'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (II). Base imposable general i de l'estalvi. Base liquidable general i de l'estalvi. Reduccions. Adequació de l'impost a les circumstàncies personals i familiars del contribuent. Càlcul de l'impost estatal. Gravamen autonòmic. Quota diferencial. Tributació familiar. Règims especials. Declaracions, pagaments a compte i obligacions formals. Especialitats autonòmiques a la Comunitat Valenciana.

Tema 15. L'Impost sobre el Patrimoni. Fet imposable. Exempcions. Subjecte passiu. Base imposable i liquidable. El deute tributari. Relació amb altres tributs. Gestió de l'impost.

Tema 16. L'Impost sobre Societats. Naturalesa i àmbit d'aplicació. Fet imposable. Subjecte passiu. Exempcions plenes i parcials. Base imposable. Concepte i règims de determinació. Imputació temporal d'ingressos i despeses. Període impositiu i meritació de l'impost. Tipus de gravamen i quota íntegra. Bonificacions i deduccions. Gestió de l'impost.

Tema 17. L'Impost sobre el Valor Afegit (I). Concepte i naturalesa. Àmbit d'aplicació. Fet imposable i supòsits de no subjecció. Exempcions. Lloc de realització del fet imposable. Subjecte passiu.



Tema 18. L'Impost sobre el Valor Afegit (II). Meritació. Base imposable. Tipus de gravamen. Deute tributari. Liquidació. Deduccions: requisits. Règim de deduccions en sectors diferenciats. Regla de prorrata. Deduccions anteriors al començament de l'activitat. Devolucions. Gestió de l'impost.

Tema 19. L'Impost sobre Transmissions Patrimonials i Actes Jurídics Documentats (I). Naturalesa, contingut i àmbit d'aplicació territorial. Estructura interna de l'impost: compatibilitat i incompatibilitat de les diverses modalitats. Especial referència a la delimitació de l'IVA amb l'Impost sobre Transmissions Patrimonials i Actes Jurídics Documentats. Transmissions patrimonials oneroses: fet imposable, subjecte passiu, base imposable i quota tributària.

Tema 20. L'Impost sobre Transmissions Patrimonials i Actes Jurídics Documentats (II). Operacions societàries: fet imposable, subjecte passiu, base imposable i quota tributària. Actes Jurídics Documentats: fet imposable, subjecte passiu, base imposable i quota tributària.



Tema 21. L'Impost sobre Transmissions Patrimonials i Actes Jurídics Documentats (III). Disposicions comunes als tres gravàmens. Beneficis fiscals. Comprovació de valors i taxació pericial contradictòria. Meritació i prescripció. Obligacions formals. Tancament registral. Gestió i liquidació de l'impost. Especialitats autonòmiques a la Comunitat Valenciana.

Tema 22. L'Impost sobre Successions i Donacions (I). Naturalesa, Objecte i àmbit d'aplicació territorial. Relació amb altres impostos. El fet imposable: adquisicions per causa de mort, adquisicions entre vius i percepcions d'assegurances de vida. Presumpcions de fets imposables i supòsits de no subjecció.

Tema 23. L'Impost sobre Successions i Donacions (II). Els subjectes passius i els responsables. La base imposable. Base liquidable. Reduccions estatals i reduccions establides per la Comunitat Valenciana. El tipus de gravamen i el deute tributari. Bonificacions en la quota: especial referència a les bonificacions establides per la Comunitat Valenciana. Meritació i prescripció.

Tema 24. L'Impost sobre Successions i Donacions (III). Normes especials de liquidació. Usdefruit, ús i habitació. Substitucions i fideïcomisos. Reserves. Partició i excessos d'adjudicació. Repudiació i renúncia a l'herència. Donacions especials. Acumulació de donacions. La gestió de l'impost. Declaració i autoliquidació. Pagament de l'impost, ajornaments i fraccionaments. Obligacions formals. Tancament registral. Comprovació de valors i taxació pericial contradictòria. Procediments especials de gestió. Infraccions i sancions.



Tema 25. Impost sobre determinats Mitjans de transport. Tributs sobre el joc. Les taxes: concepte i àmbit d'aplicació. Els preus públics. Les exaccions parafiscals.

Tema 26. Impostos mediambientals estatals i de la Comunitat Valenciana. El cànon de sanejament d'aigües residuals de la Comunitat Valenciana. Impost sobre activitats que incideixen en el medi ambient. Impost sobre eliminació de residus en abocadors.

Tema 27. El finançament de les comunitats autònomes. Tributs propis. Els tributs cedits per l'Estat: concepte, punts de connexió, competències normatives i de gestió sobre tributs cedits. La coordinació de l'Estat i les comunitats autònomes: òrgans de relació i de resolució de conflictes. El sistema tributari local.

ANNEX III

Comptabilitat i matemàtica financera



Tema 1. Comptabilitat (I): operacions de l'exercici, regularització i formulació d'estats comptables en empreses comercials, sense o amb sucursals, vendes al comptat, a crèdit, a terminis, al detall, comerç en comissió i en participació entre nacionals i amb l'estranger.

Tema 2. Comptabilitat (II): constitució, distribució de beneficis, augment i reducció de capital, finançament i dissolució d'empreses individuals i socials.

Tema 3. Matemàtica financera: capitalització simple i composta. Rendes, préstecs i emprèstits.







ANNEX IV

Barem fase concurs cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, sector administració especial. torn de promoció interna



En la fase de concurs a què es refereix la base 8.5 de la present convocatòria, la valoració dels mèrits s'efectuarà d'acord amb el barem següent:

A) Antiguitat: 20 punts.

Es valorarà a raó de 0,13 punts per cada mes complet de serveis en actiu en les distintes administracions públiques, fins a un màxim de 20 punts. A aquest efecte també es computaran els serveis reconeguts a l'empara del que disposa la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública.



B) Formació: màxim 15 punts

1. Valencià: màxim 6 punts.

El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 6 punts, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, d'acord amb l'escala següent:

– Coneixement oral: 1 punt

– Grau elemental: 2,00 punts

– Grau mitjà: 4,00 punts

– Grau mitjà + llenguatge administratiu o llenguatge en els mitjans de comunicació: 5 punts

– Grau superior: 6,00 punts

La valoració del coneixement del valencià s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.

2. Idiomes comunitaris: màxim de 6 punts.

Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats, i s'acreditarà documentalment per mitjà de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/ 2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

El coneixement de cada idioma comunitari es valorarà fins a un màxim de 3 punts, puntuant per curs o la seua equivalència si es tracta de cicles de l'escola oficial d'idiomes, o de nivells o certificats segons el Marc Comú Europeu de Referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), d'acord amb l'escala que es detalla en la taula adjunta al present punt.

La valoració del coneixement de l'idioma comunitari s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut en cada un dels idiomes comunitaris.

Les equivalències entre els ensenyaments regulats pel Reial decret 967/1988, de 2 de setembre, i els regulats pels Reials Decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig) i per la disposició final 1a del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre), són les que es detallen en la taula adjunta al present punt.



IDIOMES COMUNITARIS

3. Titulació acadèmica: màxim 6 punts.

Per la possessió de títols acadèmics oficials iguals o superiors a l'exigit en la convocatòria per a pertànyer al subgrup A2, excloent -ne el necessari per a l'accés, a raó de 3 punts per títol, fins a un màxim de 6 punts.

4. Formació complementària: màxim 6 punts

4.1. Cursos de formació:

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions de les places que es convoquen, de duració igual o superior a 15 hores, que hagen sigut cursats per la persona aspirant i que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol centre o organisme públic de formació, d'acord amb l'escala següent:

De 100 o més hores: 0,25 punts

De 75 o més hores: 0,20 punts

De 50 o més hores: 0,15 punts

De 25 o més hores: 0,10 punts

De 15 o més hores, 0,05 punts

En cap cas es puntuaran els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.

4.2. Màsters universitaris:

Es valoraren els màsters universitaris oficials o propis de cada universitat no inclosos en l'apartat titulació, d'acord amb l'escala següent:



Per màster de menys de 90 crèdits: 1 punt

Per màster de 90 o més crèdits: 2 punts

La formació complementària es valorarà fins a un màxim de 6 punts

En tot cas la puntuació màxima a aconseguir, per formació, no podrà superar els 15 punts.

ANNEX VI

(oficines públiques)



Alacant

Direcció Territorial de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

Oficina PROP

Rambla Méndez Núñez, 41,03002 Alacant

Castelló

Direcció Territorial de Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

Oficina PROP

Carrer Major 78, 12001 Castelló de la Plana

València

Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

C/ Castán Tobeñas, 77, Torre 4, 46018 València

Descàrrega del model d'instància per internet.

Http://www.gva.es (Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, Direcció General de Funció Pública, Oposicions i Concursos, Oferta 2015)

Tramitació telemàtica de la instància per internet.

Http://www.gva.es (apartat: Atenció al ciutadà, Guia «prop», Ocupació Pública, Descripció: «Cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, convocatòria 3/16», Tramitar amb certificat).

Oficines Prop

Alacant

– Alacant – C. Churruca, 29 – 03003

– Alacant – Rambla de Méndez Núñez, 41, – 03001

– Benidorm – Foietes – Colònia de Madrid, Av. Beniardà, 61 – 03500

– Elx – Pl. de la Mercé, 5 – 03202

– Elda – Pl. Constitució 1. 03600

– Orihuela – C. López Pozas, s/n, – 03300

– Torrevieja – C. Hermanos Bazán, 6, baix – 03181



Castelló

– Germans Bou – Castelló – Av. Germans Bou, 47 – 12003

– Carrer Major núm. 76 – Castelló – 12001

– Avinguda del Mar – Castelló – Av. del Mar, 16 – 12003

– Vila-real – C. Josep Ramon Batalla, 38 – 12540

– Vinaròs – Plaça de Jovellar, 2 – 12500

– Segorbe – Plaça de l'Almodí, 1 – 12400



València

– Gregori Gea I – València – C. Gregori Gea, 27 – 46009

– Gregori Gea II – València – C. Gregori Gea, 14. 46009

– Centre – València – Av. Baró de Càrcer, 36, 46001

– Alzira – Pl. Casassús, 1 – 46600

– Ontinyent – C/ Mayans, 19 – 46870

– Port Sagunt – Pl. Ramón de la Sota, s/n, (Edifici Rotonda) – 46520

– Requena – Pl. Consistorial, 2 – 46340

– Safor (Gandia) Av. República Argentina, 28 – 46700

– Sagunt – Camí Reial, 65-67 – 46500

– Xàtiva – Albereda de Jaume I, 35, 32 – Xàtiva, 46800

– Ciutat Administrativa 9 d'octubre-C/ Castán Tobeñas, 77. Torre 1 i 4.



TELÈFON 012 D'INFORMACIÓ ADMINISTRATIVA DE LA GENERALITAT

Si es disposa de tarifa plana a números fixos o si es crida des de fora de la Comunitat Valenciana: 96 386 60 00

Mapa web