Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 12 de juny de 2023, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives de promoció interna per a l'accés al grup A, subgrup A1, sector administració general, escala tècnica superior d'administració. Referència 2023/14335.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9621 de 20.06.2023
Número identificador:  2023/6726
Referència Base de Dades:  006641/2023
 



RESOLUCIÓ de 12 de juny de 2023, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives de promoció interna per a l'accés al grup A, subgrup A1, sector administració general, escala tècnica superior d'administració. Referència 2023/14335. [2023/6726]

Amb la finalitat d'atendre les necessitats de personal tècnic, de gestió i d'administració i de serveis d'aquesta universitat, encarregada del servei públic de l'educació superior, d'acord amb les competències que li són atribuïdes en l'article 3.2 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, en relació amb l'article 91 d'aquesta, així com en els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell.



Tenint en compte que es tracta d'un procés de promoció a un cos o escala del subgrup immediatament superior, dins del mateix itinerari professional i, tenint en compte que els coneixements exigits en l'àmbit d'aquest itinerari ja van ser acreditats en les convocatòries corresponents d'accés a l'escala d'origen, i amb la finalitat d'actualitzar els coneixements a les noves realitats existents en l'àmbit d'aquesta universitat en la data actual.

D'acord amb el que disposa l'article 135 i concordants de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana.

De conformitat amb l'acord adoptat en el Consell de Govern d'aquesta universitat, en la sessió amb data de 26 de març de 2018, pel qual s'aprova la modificació del procediment de promoció interna vertical del personal d'administració de serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vist l'Acord del Consell de Govern amb data de 22 de febrer 2023 I 28 de març de 2023, aquest rectorat convoca proves selectives de promoció interna per a cobrir els llocs núm. F55536, F55365, F55021 i F55078, que consten en els referits acords així com en l'annex I d'aquesta resolució i que formen part de la relació de llocs de treball d'aquesta universitat, de l'escala tècnica superior d'administració, en els termes que consten en l'annex I de la present resolució, conforme amb les següents:



Bases de la convocatòria



Primera. Requisits dels aspirants

1.1. Per a ser admesos a la realització de les proves selectives, a més dels requisits ja acreditats en nomenaments anteriors, han de reunir els següents:

1.1.1. Ser personal funcionari de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

1.1.2. Estar en possessió del títol de llicenciat, enginyer, arquitecte, grau o equivalent, o estar en condició d'obtindre'l abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds.

1.1.3. Haver prestat els serveis efectius en la Universitat Miguel Hernández d'Elx durant, almenys, dos anys en el cos o escala des del qual s'accedeix en el grup A, subgrup A2, sector administració general, escala mitjana d'administració i estar ocupant, amb caràcter definitiu, lloc de treball classificat com a A1/A2.

1.2. Les condicions a què es refereix en els apartats anteriors s'han de reunir en el moment de finalització del termini de presentació d'instàncies i gaudir-ne durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

1.3. El procediment de selecció dels aspirants serà el de la superació d'un curs selectiu, en els termes que consten en l'apartat 4 de la present.





Segona. Sol·licituds

2.1. Els qui desitgen prendre part en aquestes proves selectives han de presentar a través del registre electrònic el model Instància general publicat en la seu electrònica https://sede.umh.es/ca/procedimientos/instancia-general/ en el termini de 20 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i adreçada al Servei de Personal d'Administració i Serveis, exposant l'escala i denominació que consta en l'encapçalament de la convocatòria, referència de la convocatòria, data de publicació en el DOGV i plaça a la qual s'opta.

Necessàriament, han de presentar-se tantes sol·licituds i documentació com places a les quals s'opte.

2.2. A cada sol·licitud cal adjuntar-hi la documentació següent:

a) Còpia del document nacional d'identitat.

b) Certificat del Servei de Personal d'Administració i Serveis acreditatiu que es compleixen els requisits continguts en la base 1.1.3.



c) Document justificatiu d'haver abonat les taxes corresponents.



d) Annex, en què es faça constar la llengua cooficial en la qual es realitzaran els exercicis corresponents; poden optar entre el castellà o el valencià (annex II). Si l'aspirant no opta expressament per cap de les llengües, s'entendrà que ha exercit el dret d'opció sobre la llengua castellana, sense que puga tornar a exercir aquest dret durant la realització de les proves selectives.

2.3. Els drets d'examen seran de 30,00 €.

El rebut haurà de generar-se de manera obligatòria a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, fent referència expressa a la convocatòria a la qual es presenta. El pagament de la taxa es farà efectiu preferentment a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, o bé mitjançant el rebut degudament segellat pel banc. Si s'utilitza la primera via, l'acreditació s'ha de fer presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització, i la referència de la convocatòria per la qual es realitza. El pagament de la taxa s'ha de justificar amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o el resguard original d'haver abonat els drets d'examen, i cal fer-hi constar nom, cognoms, concepte i referència de la convocatòria.



Conforme amb el que estableix l'article 18.1-2 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, estan exempts del pagament de la taxa establida en la base 3.2.b:

a) Els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Per a gaudir d'aquesta exempció, cal adjuntar-hi la certificació de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %.

b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial o de famílies monoparentals de categoria especial. Per al gaudi de l'exempció, cal adjuntar-hi a la sol·licitud la fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

Així mateix, conforme amb el que estableix l'article 18.1.6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, gaudiran d'una bonificació del 50 % de la taxa, els membres de famílies nombroses de categoria general o de famílies monoparentals de categoria general.

2.4. En cap cas el tràmit de pagament en l'oficina bancària serà substitutiu del tràmit de presentació esmentat, dins del termini i en la forma escaient, de l'imprés de la sol·licitud davant de l'òrgan expressat anteriorment.

2.5. Els mers errors de fet de la sol·licitud que es puguen corregir com a tals es poden esmenar, en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

2.6. La informació bàsica sobre la protecció de dades és la següent:



Responsable: Universitat Miguel Hernández d'Elx

Finalitat: Gestió de la selecció de personal aspirant a un lloc de treball en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, així com la gestió de la provisió de llocs de treball. Publicació de llistats d'admesos i exclosos, realització de proves selectives, llistat d'aprovats i valoració de mèrits, d'acord amb la normativa aplicable.

Legitimació: Exercici de poders públics conferits al responsable del tractament (art.6.1.e) i obligacions legals (art. 6.1 c) RGPD.

Cessions/transferències internacionals: Publicitat en els processos de selecció en els butlletins oficials oportuns i aquells que siguen obligatoris per ministeri de la llei. No es preveuen transferències internacionals de dades.

Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades personals, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional.

Més informació: https://serviciopas.umh.es/files/2021/07/segunda-capa-procesos-selectivos_v4_bilig%C3 %BCe.pdf

S'informa que, per a facilitar la transparència, es procedirà a la publicació, en la pàgina web o en qualsevol altre espai establit a aquest efecte, de les dades de caràcter personal necessàries per als actes de tràmit així com les publicacions de les qualificacions obtingudes en les diferents proves que es deriven del procés selectiu.

Les dades personals, domicili, adreça de correu electrònic, telèfon, així com qualsevol altra declarada pel participant en la seua sol·licitud en aquest procés selectiu, seran considerades com les úniques vàlides a l'efecte de les notificacions que, si escau, s'hagen de practicar, i és responsabilitat d'aquell la veracitat d'aquests, així com la corresponent comunicació a l'òrgan convocant de qualsevol canvi en les dades inicialment consignades.

En cas d'haver de fer alguna notificació individual, s'ha de realitzar per mitjans electrònics mitjançant compareixença en la seu electrònica de la UMH. L'avís de la posada a la disposició de la notificació s'enviarà al correu electrònic i/o telèfon mòbil indicats per l'interessat.



2.7. Declarar el mes d'agost inhàbil a l'efecte del còmput dels terminis establits per a la promoció interna convocada.



Tercera. Admissió d'aspirants

3.1. Expirat el termini de presentació d'instàncies, amb la verificació prèvia del compliment de tots els requisits de participació assenyalats en aquesta convocatòria, el rector dictarà una resolució que contindrà la relació provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves selectives es publicarà en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Necessàriament en aquesta relació han de constar cognoms, nom i document nacional d'identitat de tots els aspirants i motius d'exclusió, si escau.

3.2. Els aspirants o les aspirants exclosos poden, en el termini de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional d'admesos i exclosos, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, esmenar el defecte que n'haja motivat l'exclusió, o realitzar les al·legacions que consideren oportunes.



3.3. Transcorregut el termini de 10 dies, esmenats els defectes si fora procedent, i vistes les al·legacions que corresponguen, es dictarà una resolució que contindrà la relació definitiva de persones admeses i excloses que es publicarà en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

3.4. Són causes d'exclusió, a més de l'incompliment del que estableixen aquestes bases, no abonar, dins del termini, les taxes de participació, així com la no presentació del DNI vigent i l'omissió de la signatura en la sol·licitud.



Quarta. Procediment de selecció

El procediment de selecció dels aspirants comprendrà dues fases:



1a FASE: Curs selectiu. De caràcter obligatori i eliminatori.

El curs selectiu tindrà una duració de 30 hores.

Els programes i matèries que integren el curs selectiu figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria.

El curs tindrà lloc en les dates que oportunament seran establides pel gerent de la Universitat, i comunicades als aspirants admesos.



Per a superar aquesta fase és requisit que els/les aspirants hagen assistit al 80 % de les hores lectives del curs.

2a FASE: Prova. De caràcter obligatori i eliminatori

Consistirà en la resolució de dos supòsits teoricopràctics, amb preguntes de resposta curta, relacionats amb les matèries que integren els mòduls específics del curs. Per a l'execució de les proves s'establiran els materials, els mitjans i les instruccions que es consideren adequats per a dur-la a terme.

Es valorarà de 0 a 10 punts i per a superar-la cal obtindre almenys 5 punts.



Cinquena. Publicitat dels resultats

5.1. Una vegada finalitzat el curs i realitzada l'avaluació, el tribunal farà pública en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx la llista de persones aspirants que hagen superat el procés selectiu, amb la qualificació obtinguda. Es donarà un termini de reclamacions de 10 dies hàbils.

5.2. Finalitzat el termini de reclamacions, es publicarà en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx la llista la relació definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu i que seran proposats per al seu nomenament com a funcionaris/àries de carrera de l'escala tècnica superior d'administració de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Els òrgans de selecció poden proposar el nomenament de major nombre d'aspirants que el de places convocades amb la finalitat d'assegurar-ne la cobertura, per al supòsit que es produïsquen renúncies dels aspirants seleccionats, abans del seu nomenament o presa de possessió.



5.3. En el termini de 20 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la relació definitiva, els aspirants proposats han de presentar en el Registre General o en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus de la UMH i adreçat al Servei de Personal d'Administració i Serveis, el títol acadèmic exigible segons la present convocatòria.

5.4. La falta de presentació de documentació, dins del termini indicat o la falsedat de documents, donaran lloc a la invalidesa de les actuacions de l'aspirant i, respecte a aquest, la nul·litat subsegüent dels actes del tribunal, sense perjudici de les responsabilitats en què l'aspirant haguera pogut incórrer.

5.5. La presa de possessió serà efectuada en el termini d'un mes comptador des de la data de publicació del seu nomenament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Sisena. El tribunal

6.1. Els membres del tribunal i els seus assessors se subjectaran en el seu règim i funcionament al que estableix l'article 15 i següents de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, a les causes generals d'abstenció i recusació contingudes en l'esmentada llei i al que preveu l'article 67 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana.

6.2. Amb anterioritat a la iniciació del curs selectiu, si fora el cas, es publicarà la resolució amb nomenament de nous membres del tribunal en substitució dels que hagueren perdut la seua condició.

6.3. Amb la convocatòria prèvia del president, es constituirà el tribunal amb l'assistència del president i secretari i de la meitat, almenys, dels seus membres titulars o suplents.

6.4. Durant el procés selectiu, el tribunal resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.5. El tribunal pot disposar la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes per a les proves corresponents dels exercicis que estimen pertinents limitant-se a prestar-ne la col·laboració en les seues especialitats tècniques. La designació d'aquests assessors s'ha de comunicar al rector de la Universitat.

6.6. El tribunal qualificador adoptarà les mesures necessàries en aquells casos en què calga, de manera que les/els aspirants amb diversitat funcional, gaudisquen de similars condicions per a la realització dels exercicis que la resta dels altres participants. En aquest sentit, s'establiran, per a les/els aspirants amb diversitat funcional que el sol·liciten les adaptacions possibles en temps i mitjans per a la seua realització.



6.7. A l'efecte de comunicació i altres incidències el tribunal té la seu en el Servei de Personal d'Administració i Serveis de la Universitat, ed. Rectorat i Consell Social, campus d'Elx.

6.8. Composició del tribunal

Els membres del tribunal qualificador han de ser nomenats pel rector, atés el que disposa l'article 79, i concordants de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, mitjançant la resolució que es farà pública en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



Setena. Consulta de la pàgina web

La present convocatòria i els actes que se'n deriven que requerisquen publicació poden ser consultats en el blog del Servei de Personal d'Administració i Serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, l'adreça del qual és https://serviciopas.umh.es/convocatorias/promocion-interna/



Huitena. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, s'hi pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que estableixen l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, l'article 38.4 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari i l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament s'hi pot interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució, davant del rector, de conformitat amb el que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.



Davant de les actuacions del tribunal relatives a l'acta de resultat de la fase oposició o acta de baremació de mèrits, es pot presentar un escrit de reclamacions i esmenes en el termini de 10 dies davant del mateix tribunal.

Contra la resta de les actuacions del tribunal, s'hi pot interposar un recurs d'alçada, previst en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les publicacions o notificacions. El recurs s'hi pot interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien a conseqüència d'admetre els anteriors recursos, es faran, amb text íntegre, en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i amb ressenya indicativa en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant.





Elx, 12 de juny de 2023.– El rector: Juan José Ruiz Martínez.









ANNEX I

Nombres de llocs i contingut del curs selectiu d'accés a l'escala tècnica superior d'administració, grup A, subgrup A1



Número de llocs: F55536; F55365; F55021 i F55078

Contingut del curs

1. L'ús del llenguatge inclusiu en la universitat: 3 hores en línia.

2. Seguretat informàtica en el lloc de treball. Principis bàsics: 3 hores en línia.

3. Curs bàsic de protecció de dades: 3 hores en línia.

4. De la Llei del procediment administratiu i règim jurídic, Llei 39/2015 i 40/15, el mòdul corresponent a la «La revisió d'actes en via administrativa: la revisió d'ofici i els recursos administratius»: 3 hores en línia.

5. Legislació general prevenció de riscos laborals: 3 hores en línia.

6. Resolució de conflictes: 15 hores presencials.



ANNEX II



Sr./Sra....

amb DNI ...

Participant en la convocatòria:

Grup ... categoria ... ref. ...

Per accés Lliure Data DOGV ...

Promoció interna Data BOE ...

Quota de discapacitat Data de la resolució ...



EXPOSA

Que la llengua triada per a fer les proves és:

(marqueu només una opció)

CASTELLÀ VALENCIÀ



..., .../d' ... de ...



Signat: ...

Mapa web