Ficha disposicion

Ficha disposicion





Extracte de la Resolució de 21 de juliol de 2020, del president de l'Institut Valencià de Cultura, per la qual es convoca la concessió d'ajudes a l'organització i manteniment d'associacions empresarials i de professionals del sector audiovisual en 2020



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8865 de 24.07.2020
Número identificador:  2020/6025
Referència Base de Dades:  005812/2020
 



Extracte de la Resolució de 21 de juliol de 2020, del president de l'Institut Valencià de Cultura, per la qual es convoca la concessió d'ajudes a l'organització i manteniment d'associacions empresarials i de professionals del sector audiovisual en 202 [2020/6025]

BDNS (identif.): 516848.

De conformitat amb el que es preveu en els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l'extracte de la convocatòria el text complet de la qual pot consultar-se en la Base de Dades Nacional de Subvencions

http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans



Primer. Beneficiàries

Podran obtindre la condició de beneficiari d'aquestes ajudes, d'acord amb el que s'estableix en l'article 30.4 de l'Ordre bases reguladores, les associacions empresarials i de professionals del sector audiovisual valencià que desenvolupen la seua activitat habitual en la Comunitat Valenciana, atenent el seu domicili social i a les activitats que figuren en el projecte aportat juntament amb la sol·licitud.

Les associacions hauran d'haver depositat els seus estatuts en el depòsit dels estatuts de les organitzacions sindicals i empresarials de la Comunitat Valenciana o estar inscrites en el Registre Autonòmic d'Associacions de la Comunitat Valènciana.

No podran ser beneficiàries les associacions que no es troben al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i amb la Seguretat Social en els termes establits per la Llei General de Subvencions i el seu reglament, amb anterioritat a dictar-se la proposta de resolució de concessió de la convocatòria.

Cap associació podrà sol·licitar més d'una ajuda de les previstes en la present convocatòria.

No podran optar a aquestes ajudes aquelles associacions que s'hagen presentat a altres convocatòries d'ajudes de l¿IVC per a l¿organització i manteniment d'associacions de qualsevol sector cultural.

Tampoc seran objecte d'aquestes ajudes les activitats dirigides a l'organització de concursos, jornades, esdeveniments i projectes singulars a què es refereix l'article 30.3 de l'Ordre bases reguladores.



Segon. Objecte

Les ajudes es destinaran a l'organització i manteniment de les associacions els socis de les quals siguen empreses del sector audiovisual i de professionals del sector audiovisual, i que desenvolupen activitats de promoció i defensa del sector professional.



Tercer. Bases reguladores

Ordre 8/2020, de 11 de juny, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions públiques en règim de concurrència competitiva de les diferents matèries culturals integrades en l¿Institut Valencià de Cultura (DOGV 8837, 17.06.2020).



Quart. Import

El pressupost de l'Institut Valencià de Cultura destinat a aquestes ajudes és d'un import global màxim de 45.000 ¿.

Es concedirà un màxim de 8 ajudes, amb un màxim de 10.000 euros per ajuda.



Cinqué. Termini de presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la present convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Sisé. Sol·licitud i documentació

Les sol·licituds (annex I de la resolució) hauran de dirigir-se a l¿Institut Valencià de Cultura i es presentaran, juntament amb la documentació vinculada a aquestes, per via telemàtica a través del registre electrònic accessible des de la següent URL: http://ivc.gva.es/, i per a això l'associació sol·licitant o el seu representant haurà de disposar de qualsevol dels certificats o signatures electròniques que admet aquesta aplicació.

En cap cas seran vàlids els documents als quals s'haja d'accedir mitjançant enllaços o adreces webs, corresponents a aplicacions o plataformes d'emmagatzematge, o a serveis d'allotjament d'arxius, i aquests documents es tindran per no presentats.

La documentació inclourà un índex relacionant els documents aportats, numerant aquests segons l'ordre en què figuren en el dossier aportat.

La sol·licitud i documentació que l¿acompanye contindran:

a) Declaració responsable de les subvencions, ajudes, ingressos o recursos sol·licitats, percebuts o concedits i pendents de percepció per altres administracions o institucions públiques i privades per a les mateixes finalitats (inclosa en el model de sol·licitud).

Aquesta declaració especificarà les ajudes públiques de minimis concedides a la sol·licitant durant l'exercici fiscal present i dels dos anteriors (inclosa en el model de sol·licitud).

b) Declaració responsable de no incórrer en cap de les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiària, especificades en els punts 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en els termes previstos en l'article 13.7 del citat cos legal (inclosa en el model de sol·licitud).

c) Declaració responsable del compliment de la normativa sobre integració laboral de persones amb discapacitat, o si és el cas, declaració de l'exempció d'aquesta obligació. Si l'empresa sol·licitant té contractades persones amb discapacitat, haurà d'aportar la documentació acreditativa que aquesta contractació és anterior al fet que finalitze el termini per a presentar les sol·licituds d'aquestes ajudes i aportar còpia del contracte i document que acredite la discapacitat de la persona contractada.

d) Documentació relativa a l'associació:

1r Acta fundacional o escriptura de constitució o document equivalent i modificacions posteriors, si n'hi haguera.

2n Estatuts de l¿associació vigents inscrits en el registre corresponent.

3r Acreditació d'haver depositat els seus estatuts en el depòsit dels estatuts de les organitzacions sindicals i empresarials de la Comunitat Valenciana o la inscripció en el Registre Autonòmic d'Associacions de la Comunitat Valenciana.

4t Relació de membres de la junta directiva de l'entitat que figuren inscrits en el registre corresponent.

5é Certificat de la persona titular de la secretaria de l'associació, de data posterior a la publicació en el DOGV de la convocatòria d'ajudes, amb indicació del nombre de socis de l'entitat, indicant quants són persones físiques i quants persones jurídiques. Quan s'opte per la seua valoració en l'autobaremació, segons el punt resolutiu cinqué, s'aportarà també el percentatge de representativitat estimat de l'associació en la Comunitat Valenciana respecte al sector o sectors que agrupa l'entitat i dades de què dispose l'associació en les quals es basa aquest percentatge.

6é Aportacions econòmiques periòdiques dels socis (quotes) de l'any en curs.

7é Pressupost desglossat de l'associació per a l'exercici de 2020, diferenciant entre les despeses corrents d'organització i manteniment de l'associació, incloent-hi personal i instal·lacions i les despeses, si escau, corresponents a activitats ocasionals, com concursos, jornades, esdeveniments i projectes singulars.

8é Pla de finançament raonat corresponent a l'exercici de 2020.

9é Relació de personal contractat per l'associació per a l'acompliment habitual de funcions d'organització i manteniment, acompanyada dels RNT i RLC corresponents als 12 mesos anteriors al mes en què es publique la convocatòria.

10. Certificat de la persona titular de la secretaria respecte al nombre d'hores setmanals en què es para atenció als socis de manera presencial en locals de l'associació.

11. Memòria descriptiva i documentada de les activitats realitzades en l'exercici anterior, incloent-hi l'elaboració d'informes sectorials, signada per la persona titular de la secretaria de l'associació o per qui ocupa la seua presidència.

12. Programa de les actuacions realitzades i programades corresponents a l'any en curs, incloent-hi tant les activitats ordinàries com activitats o esdeveniments extraordinaris.

e) La resta de documentació corresponent a l'acreditació dels mèrits a l'efecte de la baremació. Els mèrits que hagen de ser objecte de baremació apareixeran degudament ressenyats o diferenciats en el projecte. Els mèrits declarats i no acreditats no es computaran.

f) El full d'autobaremació dels mèrits que s'acrediten.

En la web de l'Institut Valencià de Cultura (http://ivc.gva.es/) estaran a la disposició dels sol·licitants els formularis d'autobaremació.

g) Qualsevol altra dada o document relacionat amb l'activitat de l'associació, que es considere convenient aportar.



València, 21 de juliol de 2020.– El president de l'Institut Valencià de Cultura: Vicent Marzà Ibáñez.

Mapa web