Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 13 de juny de 2024, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la convocatòria de concurs públic per a la provisió de places de professorat permanent laboral. Convocatòria PPL número 3/2024.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9872 de 17.06.2024
Número identificador:  2024/5704
Referència Base de Dades:  005664/2024
 



RESOLUCIÓ de 13 de juny de 2024, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la convocatòria de concurs públic per a la provisió de places de professorat permanent laboral. Convocatòria PPL número 3/2024. [2024/5704]

D'acord amb les ofertes d'ocupació pública per als anys 2023 i 2024, relatives a places de cossos docents universitaris i de professorat permanent laboral de la Universitat de València, publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 8 de juny de 2023 i de 6 de maig de 2024, respectivament, amb l'autorització prèvia de la Conselleria competent en matèria d'universitats, la Universitat de València convoca un concurs públic per a la provisió d'1 plaça (OOP 2023) i de 62 places (OOP 2024) de professorat permanent laboral que es detallen en l'annex I d'aquesta resolució, dotades en l'estat de despeses del pressupost de la Universitat de València i incloses en la seua vigent relació de llocs de treball.



Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

El concurs es regeix pel que disposen la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari (BOE 23.03.2023) -en avant LOSU-; l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (BOE 31.10.2015); els Estatuts de la Universitat de València (DOGV 03.08.2004); el Reglament de selecció del personal docent i investigador de la Universitat de València, aprovat per l'Acord del Consell de Govern de data 20 de febrer de 2024; el Reglament d'administració electrònica de la Universitat de València, aprovat pel Consell de Govern de la Universitat de València de data 23 de juny de 2020, que estableix l'obligatorietat de relacionar-se a través de mitjans electrònics amb la Universitat de les persones que tinguen la condició d'interessades en procediments que puguen donar lloc a la seua incorporació com a membres de la comunitat universitària; el Reglament per a la realització de reunions i l'adopció d'acords a distància per part d'òrgans col·legiats de la Universitat, aprovat pel Consell de Govern de la Universitat de València de data 18 de febrer de 2019; així com per les bases d'aquesta convocatòria.





Segona. Requisits generals i específics

Per a l'admissió al concurs, cal complir els requisits següents en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

2.1. Requisits generals

a) Haver fet setze anys i no superar l'edat màxima de jubilació forçosa.

b) Les persones estrangeres no comunitàries i les que no puguen ser incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya han de disposar del permís de residència i de treball abans de la formalització dels contractes corresponents.

c) No patir malaltia ni defecte físic o psíquic que impedisca el compliment de les funcions corresponents a les places convocades.

d) No haver estat separada o separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitat o inhabilitada per a l'exercici d'ocupacions o càrrecs públics. Les persones aspirants que no tinguen la nacionalitat espanyola han d'acreditar igualment no estar inhabilitades o en situació equivalent, ni estar sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, dins del seu estat, l'accés a la funció pública o l'ocupació pública.



e) Estar en possessió del títol de doctor o doctora. Els títols estrangers hauran d'haver obtingut prèviament la declaració d'equivalència al nivell acadèmic de doctor o doctora per part d'una universitat espanyola.

f) Tindre avaluada positivament l'activitat curricular per part de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva, per a l'accés a la figura de professorat contractat doctor o de professorat permanent laboral.

g) En el cas de les persones estrangeres, és requisit per a concursar el coneixement degudament acreditat de qualsevol de les dues llengües oficials a la Universitat de València.

El coneixement de valencià es pot acreditar mitjançant el certificat de nivell C1 de valencià expedit pel Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València o equivalents, segons l'Acord del Consell de Govern 66/2018, de 24 d'abril, sobre equivalències d'altres títols, diplomes i certificats.

Les persones nacionals de països la llengua oficial dels quals no siga l'espanyol caldrà que acrediten el coneixement del mateix, aportant el certificat de coneixement del nivell C1 del Centre d'Idiomes de la Universitat de València, del Diploma d'Espanyol com a Llengua Estrangera (Instituto Cervantes), de l'Escola Oficial d'Idiomes o equivalents, d'acord amb les equivalències establertes en l'Acord del Consell de Govern 156/2018, de 10 de juliol (https://www.uv.es/llengues). Així mateix, s'entendrà que acrediten el coneixement d'espanyol en el nivell C1, aquelles persones que hagen cursat íntegrament i superat un títol oficial de grau o màster universitari en una universitat d'Espanya o de qualsevol país on l'espanyol siga llengua oficial.

h) Haver satisfet les taxes per a participar en el procés selectiu o acreditar, en el seu cas, estar exempta o exempt del seu pagament.

2.2. Requisits específics

2.2.1. Per a presentar-se a les places amb requisit específic de coneixement de valencià és necessari acreditar-ne el coneixement mitjançant l'aportació del certificat corresponent al nivell C1. A aquest efecte, s'hi apliquen les equivalències que estableix l'Acord del Consell de Govern 66/2018, de 24 d'abril, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València https://www.uv.es/llengues o directament en l'enllaç electrònic: https://go.uv.es/Nn0aDX5.

Per a presentar-se a les places amb requisit específic de coneixement d'una determinada llengua estrangera és necessari acreditar-ne el coneixement mitjançant l'aportació del certificat corresponent al nivell C1. A aquest efecte, s'hi apliquen les equivalències d'acreditació de llengües L2 que estableix l'Acord de Consell de Govern 156/2018, de 10 de juliol, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València https://www.uv.es/llengues o directament en l'enllaç electrònic: https://go.uv.es/Nn0aDX5.

2.2.2. Cal estar en possessió d'una titulació universitària oficial concreta, de grau o de postgrau, si així ho estableix la descripció de les places que s'efectua en l'annex I.

Les titulacions d'universitats estrangeres han d'estar degudament homologades o, si escau, disposar de la resolució d'equivalència corresponent.

Els títols de grau expedits per universitats en els Estats membres de la Unió Europea seran equivalents, a tots els efectes, als expedits per universitats espanyoles.

Si s'exigeix un grau concret, s'admetran també les titulacions de grau i llicenciatura, si escau, que per la denominació i el contingut puguen considerar-se equiparables a aquest, així com la diplomatura de què procedeix el grau requerit. Aquesta previsió s'aplicarà, així mateix, en el supòsit que s'exigisca una titulació de postgrau (màster o doctorat) específica.



Tercera. Taxa per drets d'examen

El pagament de la taxa (27 euros) es realitzarà mitjançant targeta bancària a través de la passarel·la de pagaments a la qual s'accedeix des del formulari electrònic de la convocatòria, una vegada finalitzat el procediment de presentació telemàtica.

Estan exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten una discapacitat de grau igual o superior al 33 %, els membres de famílies nombroses de categoria especial, els membres de famílies monoparentals de categoria especial i les víctimes d'actes de violència sobre la dona.

Les persones aspirants esmentades en el paràgraf anterior ho han de fer constar expressament en l'apartat corresponent de la sol·licitud i han de presentar, en el seu cas, les certificacions corresponents que acrediten la seua condició de discapacitat, de ser membre de família nombrosa o de família monoparental (mitjançant un certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent), i les víctimes d'actes de violència sobre la dona, mitjançant qualsevol dels mitjans de prova que preveu l'article 9, punts 1 i 2, de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat Valenciana, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana (DOGV 28.11.2012).

Gaudeixen d'una bonificació del 50 % de la taxa les persones que formen part de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general.

La falta d'abonament de la quantitat indicada com a taxes en el període de presentació de sol·licituds es considera incompliment inesmenable que provoca implica la inadmissió al concurs. L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria no comporta el dret a la devolució de les taxes.



De conformitat amb el que estableix l'article 1.2-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de Taxes, no procedirà la devolució de les taxes per drets d'examen si el pagament indegut d'aquestes és per causes imputables exclusivament a la persona candidata.



Quarta. Presentació de sol·licituds de participació

4.1. El termini de presentació de sol·licituds és de vint dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGV.

Tots els terminis indicats en aquesta convocatòria s'entenen com a hàbils, i s'exclouen del còmput els dissabtes, els diumenges i els dies declarats festius.

4.2. Les sol·licituds s'han de presentar exclusivament a través del formulari electrònic corresponent a la present convocatòria que es troba en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València en l'adreça: https://seu.uv.es. El fet de no utilitzar el formulari serà motiu d'exclusió, sense possibilitat d'esmena, una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds.

En aquest entorn es faran tots els tràmits de presentació d'instàncies de sol·licituds i aportació de documents.

4.3. La «Guia per a la presentació de sol·licituds de participació en convocatòries de places de professorat permanent laboral», que inclou les instruccions per a emplenar el formulari electrònic i la forma d'adjuntar la documentació que la persona sol·licitant ha de presentar, es pot trobar en la pàgina web del Servei de Recursos Humans-PDI http://www.uv.es/pdi o directament en l'enllaç electrònic: https://ir.uv.es/1J1p5Hz. Cal emplenar la sol·licitud seguint les instruccions que recull aquesta guia.

4.4. Les persones amb discapacitats que desitgen sol·licitar mesures d'adaptació han d'indicar-ho expressament en la sol·licitud i adjuntar el certificat del grau de discapacitat expedit per l'òrgan competent.



4.5. Juntament amb la sol·licitud de participació (formulari electrònic) es presentarà la següent documentació escanejada en l'ordre assenyalat en la guia:

–DNI o passaport.

–Títol acadèmic. En el cas de títols estrangers cal adjuntar, si escau, la resolució de concessió de l'homologació o de la declaració d'equivalència.

–Documentació acreditativa dels requisits generals i específics.



–Model de currículum acadèmic específic per a la categoria de la plaça que s'inclou en l'annex III d'aquesta convocatòria, disponible també en la pàgina web del Servei de Recursos Humans PDI http://www.uv.es/pdi o directament a través de l'enllaç https://go.uv.es/7XJWy02.

–Documentació acreditativa dels mèrits al·legats en el currículum, que caldrà presentar obligatòriament d'acord amb l'ordre establert en la pestanya «Documentació» del formulari electrònic.

En cas d'exempció del pagament de la taxa, cal acreditar, en el seu cas, aquesta circumstància amb el certificat corresponent.

4.6. Les persones que opten a més d'una plaça han de presentar una sol·licitud independent per a cadascuna de les places, i acompanyar cada sol·licitud amb la documentació complementària que justifique el compliment dels requisits generals i específics. En el cas de convocatòria conjunta de places, cal especificar en una sol·licitud la primera de les places a què es refereix la convocatòria, abonar una sola taxa i acompanyar la sol·licitud amb una única documentació complementària.

La concurrència dels mèrits al·legats ha d'anar referida a la data d'acabament del termini de presentació d'instàncies.

4.7. En cas d'incidència tècnica que impossibilite el funcionament ordinari del sistema o aplicació que corresponga, i fins que aquella se solucione, la Universitat de València pot determinar una ampliació dels terminis no vençuts, d'acord amb allò previst en l'article 32.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE 02.10.2015). Tant la incidència tècnica esdevinguda com l'ampliació concreta del termini no vençut s'han de publicar al tauler d'anuncis.



4.8. Els sistemes d'identificació i de signatura admesos per a les persones interessades, d'acord amb el contingut dels articles 9 i 10 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, són els que es recullen en la seu electrònica de la Universitat de València.

4.9. Si alguna persona presenta la sol·licitud presencialment, l'òrgan convocant li requerirà que ho esmene a través de la presentació del formulari electrònic corresponent a la present convocatòria que es troba en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València, en els termes de l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de manera que la sol·licitud només serà admesa si es presenta per mitjans electrònics en el canal que assenyala la convocatòria i dins del termini que s'hi determina.



Cinquena. Comissions de selecció

5.1. Les comissions de selecció són, per a cadascuna de les places, les que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria. D'acord amb el que disposa l'article 19.4 del Reglament de selecció de personal docent i investigador de la Universitat de València, cada comissió està formada per cinc membres, amb veu i vot, i els seus suplents, personal funcionari del cossos docents universitaris, professorat permanent laboral o professorat contractat doctor de l'àrea de coneixement a què correspon la plaça, o d'àrees afins, i la seua composició és la que segueix:



a) El president o la presidenta i el secretari o la secretària de la comissió, i els seus suplents, hauran de ser professors o professores de la Universitat de València de l'àrea de coneixement i departament de la plaça, o d'àrees afins, i seran designats pel rector o la rectora, a proposta del consell de departament, el qual haurà de proposar quatre noms més que podran ser designats president/a o secretari/ària en substitució dels anteriors, en cas de causa justificada que impossibilite la seua actuació.



b) Tres vocals membres i els seus suplents hauran de ser externs a la Universitat de València i seran designats pel rector o la rectora després d'un sorteig públic entre una llista d'almenys 15 noms proposada pel consell de departament. El sorteig determinarà l'ordre de prioritat per a la designació d'aquests tres membres de la comissió i els seus suplents, així com de 9 noms més que podran ser designats vocals en substitució dels anteriors, en cas de causa justificada que impossibilite la seua actuació.

No podran formar part de la comissió més de dos membres del mateix departament d'una universitat.

Les comissions de selecció poden reunir-se en sessió presencial o pels mitjans electrònics que habilite la Universitat de València.

5.2. La Presidència és exercida sempre pel professor o la professora de la Universitat de València de major categoria i antiguitat en el cos docent o figura contractual. Com a secretari o secretària hi actua el o la vocal de menor categoria i antiguitat entre els membres que pertanyen a la Universitat de València.



Sisena. Barems

Els barems específics de cada centre, aprovats pel Consell de Govern de 20 de febrer i de 12 de març de 2024 (ACGUV 22 a 38/2024 i 78/2024, respectivament), són els que hi ha publicats en la pàgina web del Servei de Recursos Humans-PDI http://www.uv.es/pdi, també accessibles en l'enllaç electrònic: https://go.uv.es/bvFp54K.

A l'efecte de baremar els coneixements de valencià, s'apliquen les equivalències que estableix l'Acord del Consell de Govern 66/2018, de 24 d'abril, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València https://www.uv.es/llengues o directament en l'enllaç electrònic: https://go.uv.es/Nn0aDX5.

A fi de baremar una determinada llengua estrangera, s'apliquen les equivalències d'acreditació de llengües L2 que estableix l'Acord de Consell de Govern 156/2018, de 10 de juliol, que es poden consultar en la pàgina web del Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València: https://www.uv.es/llengues o directament en l'enllaç electrònic: https://go.uv.es/Nn0aDX5.





Setena. Procediment de selecció

7.1. Llistes provisional i definitiva de persones admeses i excloses i convocatòria de l'acte de presentació de candidatures

7.1.1. Dins del termini màxim de vint dies des de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds, el Vicerectorat amb competències en matèria de professorat ha de publicar al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València https://webges.uv.es/uvTaeWeb/ i, amb caràcter informatiu, en la pàgina web del Servei de Recursos Humans-PDI http://www.uv.es/pdi/, a la qual es podrá accedir directament a través de l'enllaç electrònic https://ir.uv.es/1J1p5Hz, una resolució en què s'aprove la llista provisional de persones admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió. Contra aquesta llista provisional es poden presentar reclamacions dins del termini de deu dies comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'esmentada resolució. Acabat el termini de reclamacions, el Vicerectorat amb competències en matèria de professorat, dins del termini màxim de quinze dies, ha de publicar pel mitjà citat una resolució en què s'aprove la llista definitiva de persones admeses i excloses, amb indicació de les causes d'exclusió. Contra aquest acord es pot interposar un recurs de reposició davant la rectora dins del termini d'un mes.

Tots els actes administratius que deriven de la convocatòria es publicaran al tauler oficial de la Universitat de València, publicació que té efectes de notificació, d'acord amb l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre. Les comunicacions que es realitzen per altres mitjans a les persones interessades tenen caràcter addicional i no s'han de considerar notificacions.

El requeriment d'esmena de documentació a les persones concursants es notificarà individualment a través dels mitjans electrònics habilitats per la Universitat de València.

7.1.2. En el termini màxim de quinze dies des de la data de publicació de les llistes definitives, la presidència de la comissió de selecció ha de convocar els membres de la comissió per a l'acte de constitució. Dins del mateix termini ha de convocar les persones concursants admeses, amb una antelació mínima de quinze dies, a l'acte de presentació. La constitució de la comissió i la presentació de les persones concursants pot tenir lloc en la mateixa data. En tot cas, la comissió de selecció ha de fer públics els criteris de valoració del procés selectiu abans que els seus membres tinguen accés a la documentació presentada per les persones candidates i prèviament a la data fixada per a l'acte de presentació de candidatures.

El procés selectiu tindrà lloc a les instal·lacions de la Universitat de València o a través dels mitjans de videoconfèrencia oferits per aquesta Universitat que permeten garantir la identitat i les intervencions de les persones candidates presentades i que, en general, oferisquen les mateixes garanties que les proves realitzades presencialment.



7.2. Valoració dels mèrits

7.2.1. La valoració dels mèrits al·legats i acreditats per les persones concursants consta de dues fases:

a) La primera fase, amb caràcter exclusivament eliminatori, consisteix en l'exposició oral i pública d'un projecte docent i investigador corresponent a l'àrea de coneixement de la plaça per part de cada concursant.

El projecte docent ha d'incloure la programació almenys d'una assignatura obligatòria o bàsica de grau de la Universitat de València assignada al departament al qual s'adscriu la plaça en l'àrea de coneixement corresponent, amb una reflexió sobre les metodologies docents a aplicar.

El projecte investigador consisteix en una proposta de línies futures a desenvolupar coherent amb la trajectòria investigadora de la persona candidata en l'àrea de coneixement corresponent a la plaça.

b) La segona fase consisteix en l'aplicació dels barems de la convocatòria als mèrits al·legats i acreditats de les persones candidates i serveix per a ordenar la prelació d'aquelles que superen la primera fase.



7.2.2. En l'acte de presentació de candidatures, la comissió comptarà amb el currículum acadèmic (annex III) i l'acreditació documental dels mèrits al·legats en el mateix, presentats junt amb la sol·licitud de participació. Per la seua banda, les persones interessades hauran d'adjuntar, fins a cinc dies hàbils abans del previst per a l'acte de presentació, el projecte docent i el projecte investigador a través del formulari electrònic corresponent a la present convocatòria, d'acord amb les instruccions contingudes en la «Guia per a la presentació de sol·licituds de participació en convocatòries de places de professorat permanent laboral» https://ir.uv.es/1J1p5Hz. La comissió sortejarà l'ordre d'intervenció de les persones participants. Tot seguit, convocarà la realització de la primera fase, que podrà celebrar-se immediatament després de l'acte de presentació i com a màxim dos dies hàbils després d'aquest acte.



7.2.3. La primera fase és pública i consisteix en l'exposició oral i pública d'un projecte docent i investigador corresponent a l'àrea de coneixement de la plaça per part de cada concursant, amb una durada màxima de 90 minuts, i un debat posterior amb la comissió durant un màxim de 90 minuts.

Finalitzada la primera fase, els membres de la comissió han de votar positivament o negativament, amb un informe motivat, cadascuna de les persones candidates. Per a superar aquesta primera fase s'ha d'obtenir un nombre mínim de tres vots. En cas d'unanimitat, l'informe motivat de la comissió pot ser únic.

7.2.4. Finalitzada la primera fase, la comissió ha de procedir a valorar els mèrits al·legats en el currículum acadèmic (annex III), acreditats de les persones candidates que hagen superat la fase eliminatòria, d'acord amb el barem específic aprovat pel Consell de Govern i els criteris de valoració fets públics prèviament.

Si algun mèrit al·legat no està prou documentat, es donaran deu dies perquè es presente la documentació justificativa que falta. Si transcorregut aquest termini la documentació presentada és insuficient, no es puntuarà el mèrit. Aquest termini no permet en cap cas adduir i documentar mèrits que no hagen estat esmentats en el currículum acadèmic.



Per a facilitar l'apreciació de l'adequació dels mèrits de les persones concursants a les necessitats de la Universitat, les comissions de selecció poden convocar les persones candidates que superen la primera fase a una exposició oral dels seus mèrits i un debat, amb una duració màxima de 45 minuts per cadascuna d'elles. Aquesta convocatòria, si escau, s'ha de publicar juntament amb els resultats de la primera fase. L'exposició dels mèrits i el debat són elements de judici per a l'aplicació del barem per la comissió de selecció; en cap cas no són un apartat puntuable dins del barem.

La puntuació obtinguda en aquesta segona fase determina la proposta de provisió de la plaça.

7.3. Resolució del concurs

7.3.1. La proposta, la motivació dels resultats de la primera fase i les puntuacions obtingudes per les persones concursants en cada apartat general i en cada subapartat del barem, es publiquen al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València https://webges.uv.es/uvTaeWeb/, dins del termini màxim de tres mesos comptadors a partir de l'endemà de l'acabament del termini per a la presentació de sol·licituds de participació i s'han de mantenir exposades durant el termini establert per a la interposició de recursos. Aquesta publicació substitueix la notificació individual a les persones interessades i té els mateixos efectes, d'acord amb el que disposa l'article 45.1.b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.



En cas de regularització de les puntuacions, perquè alguna de les persones concursants haja superat la puntuació màxima prevista en algun subapartat del barem, en els termes que determina l'article 22.6 del Reglament de selecció del personal docent i investigador de la Universitat de València, s'ha d'expressar la puntuació obtinguda per cadascuna d'elles en l'apartat en qüestió abans i després de la regularització.



7.3.2. Contra la proposta de la comissió es pot interposar un recurs d'alçada davant la rectora dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua publicació.

Vuitena. Signatura del contracte

8.1. La persona seleccionada ha de signar el contracte dins del termini de vint dies comptador a partir de l'endemà de la recepció de la notificació que, a aquest efecte, trametran els serveis administratius corresponents.

La formalització del contracte de les persones seleccionades quedarà condicionada a la presentació per part d'aquestes i comprovació pel Servei de Recursos Humans-PDI de la documentació original acreditativa del compliment dels requisits de la convocatòria i la seua identitat amb la documentació escanejada aportada en el procés selectiu.



8.2. Quan, per causa no imputable a l'Administració, la persona candidata més valorada per la comissió de selecció no signe el contracte en els terminis que estableix l'apartat anterior, o la persona candidata renuncie a la plaça o trie un altre contracte o nomenament incompatible, es contractarà la persona concursant següent per ordre de puntuació, sempre que aquesta arribe a la puntuació mínima que, si és el cas, exigeix el barem.

8.3. No obstant el que s'ha establert en els paràgrafs anteriors, i amb caràcter extraordinari, el Rectorat, a petició de la persona interessada, pot suspendre el termini de signatura del contracte quan, per motius de força major o cas fortuït, siga impossible o extraordinàriament dificultosa a la persona candidata la incorporació a la universitat en els terminis establerts. En qualsevol cas, la petició de suspensió es resoldrà amb la ponderació prèvia motivada dels interessos públics i el contingut de les al·legacions de la persona interessada, amb l'informe previ del departament, especialment quan les necessitats docents facen necessària la incorporació immediata de la persona adjudicatària de la plaça, per estar previst l'inici de la docència.



Novena. Informació respecte de les dades recollides

La Universitat de València (Estudi General) és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones concursants en aquest procés. La informació facilitada per les persones concursants es tracta exclusivament amb els fins objecte de la convocatòria i, si és el cas, la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la LOSU. Totes o part de les dades facilitades seran publicades al tauler oficial de la Universitat de València.

Les dades de les persones concursants es conserven indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, d'acord amb el que disposa la Llei 3/2005, de 15 de juny, d'arxius de la Generalitat Valenciana.



Les persones concursants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, la limitació i l'oposició a l'hora de tractar-les, i la portabilitat d'aquestes, mitjançant un escrit acompanyat d'una còpia d'un document d'identitat i, si s'escau, de la documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit a la Delegació de Protecció de Dades a la Universitat de València.



La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Les polítiques de privacitat de la institució es poden consultar en http://links.uv.es/qBf2qd6.



Desena. Recursos

Contra aquesta convocatòria, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs de reposició, davant la rectora, dins del termini d'un mes, o bé directament un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos. Tots dos terminis es computen a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



València, 13 de juny de 2024.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: Ernest Cano Cano.

Mapa web