Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 8 de maig de 2024, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9859 de 29.05.2024
Número identificador:  2024/4798
Referència Base de Dades:  004984/2024
 



RESOLUCIÓ de 8 de maig de 2024, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València (CHGUV), de convocatòria de provisió pel sistema de lliure designació de la direcció de servici de Contractació i Logística del CHGUV (LD/02/2024). [2024/4798]

La Plantilla del Consorci Hospital General Universitari de València (CHGUV), compta amb places vacants que es considera oportú proveir.



De conformitat amb l'article 13.2 del vigent Conveni Col·lectiu del CHGUV (BOP 16.07. 2020), i en concordança amb l'article 80 del RD legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, les convocatòries de provisió per lliure designació consistiran en l'apreciació discrecional per l'òrgan competent de la idoneïtat de les persones candidates en relació amb els requisits i les funcions per a l'acompliment de la plaça.



De conformitat amb les competències atribuïdes per l'article 15.1 dels Estatuts refosos del CHGUV per a la Gestió de l'Hospital General Universitari de València, en relació amb l'apartat primer de l'Acord del Consell de Govern i del president del Consell, de 10 de maig de 2022 (DOGV 9354, 03.06.2022), pel qual es deleguen atribucions en matèria de personal, de contractació administrativa i gestió econòmica en diversos òrgans del CHGUV, la Presidència del CHGUV resol:





Primer. Convocatòria

Convocar, mitjançant el sistema de lliure designació, la provisió de la plaça de la plantilla del CHGUV que s'especifica en l'annex II, d'acord amb les bases que figuren en l'annex I.



Segon. Publicitat

Publicar la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Tercer. Recursos

La present resolució és definitiva en via administrativa. Les persones interessades poden interposar, potestativament, recurs de reposició davant la Presidència del CHGUV en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), o directament recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua publicació, davant els jutjats contenciosos administratius de la ciutat de València, d'acord amb el que es disposa en els articles 114 i 115 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això sense perjuí de la interposició de qualsevol altre recurs que s'estime convenient.





València, 8 de maig de 2024. El president del CHGUV i conseller de Sanitat: Marciano Gómez Gómez.





ANNEX I

Bases de la convocatòria (LD/02/2024)



1. Objecte

Estes bases tenen per objecte regular la provisió, mitjançant el sistema de lliure designació, de la plaça de la plantilla del CHGUV que s'especifica en l'annex II.



2. Requisits que han de reunir les persones concursants

2.1. Posseir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors en els termes en què esta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea, o ostentar este dret conforme el que es preveu en el Decret 543/2001 de 18 de maig, sobre accés a l'ocupació pública de l'Administració General de l'Estat i els seus organismes públics de nacionals d'altres estats als quals és aplicable el dret a la lliure circulació de persones treballadores.

2.2. Estar en possessió de la titulació universitària corresponent al grup de classificació A, subgrup A1, així com ostentar capacitat adequada per a l'acompliment del càrrec.

2.3. No haver sigut separat/a mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupació o càrrecs públics per resolució judicial per a exercir funcions similars a les que exercia en la plaça de la qual haguera sigut separat/a o inhabilitat/a. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat/a o en situació equivalent, ni haver sigut sotmés/a a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

2.4. No excedir l'edat de jubilació ordinària que assenyale la normativa aplicable al règim jurídic de la persona participant.

2.5. Tindre la condició de personal empleat públic amb caràcter laboral fix seleccionat en processos selectius de les administracions públiques, o funcionari de carrera, o estatutari fix, del grup/subgrup A/A1 o equivalent, de conformitat amb la normativa aplicable en cada cas, amb plaça en el propi Consorci HGUV o en qualsevol de les administracions participants en este.

2.6. Estar en possessió dels requisits que s'especifiquen en l'annex II.



3. Acreditació dels requisits

Els requisits d'admissió hauran de reunir-se l'últim dia de termini de presentació d'instàncies i mantindre's al llarg de tot el procés.



4. Sol·licituds

4.1. La sol·licitud de participació en este procés selectiu es tramitarà, a través de la seu electrònica situada en la pàgina principal de la web del Consorci HGUV (https://chguv.sedelectronica.es) o en el Registre del CHGUV (av. Tres Cruces, número 2 – 46014 de València), o en les formes previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4.2. El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'esta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

4.3. El domicili que figure en la instància serà el considerat a l'efecte de notificacions.

4.4. La consignació de dades falses en la sol·licitud o en la documentació registrada per les persones aspirants suposarà la pèrdua de la plaça, a més de les mesures legals que corresponga aplicar.

4.5. Juntament amb la sol·licitud d'admissió, les persones concursants hauran d'aportar la següent documentació, original o degudament compulsada:

a) Document nacional d'identitat, o document equivalent per a les persones nacionals d'altres estats.

b) Títol universitari corresponent al grup de classificació professional A1. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, credencial que acredite l'homologació que corresponga.

c) Currículum professional, en el qual es resumisca la formació acadèmica, l'experiència professional i de gestió, així com documentació justificativa dels mèrits al·legats.

d) Certificació expedida per l'òrgan competent, de complir amb el requisit establit en la base 2.5 de la present convocatòria.

e) Memòria explicativa de les línies fonamentals i objectius a aconseguir en la plaça a la qual s'aspira, que incloga una anàlisi del lloc de treball, medis necessaris, propostes de millora en el desenvolupament de les funcions i totes aquelles altres qüestions que la persona aspirant considere d'interés o importància. La seua extensió no podrà excedir de 10 folis.



5. Comissió de valoració

5.1. La comissió de valoració estarà composta per les següents persones:



Titulars

President/a: Eduardo Piqueras Sánchiz.

Vocal 1: Ana Cerdán Borja.

Vocal 2: Sagrario Fernández Ávila.

Secretari/a: Alejandro Moner González.



Suplents

President/a: Carmen Marti-Belda Torres.

Vocal 1: Francisco Bellvis Ferri.

Vocal 2:Ernesto Bataller Alonso.

Secretari/a: Javier Prósper Pascual.



5.2. La comissió de valoració tindrà la consideració d'òrgan col·legiat de l'Administració, i li serà aplicable el que es disposa en els articles 15 i següents de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.3. El secretari o la secretària de la comissió intervindrà amb veu però sense vot, de conformitat amb l'article 19.4 de la referida Llei 40/2015, d'1 d'octubre.



6. Desenvolupament del procés

Finalitzat el termini de presentació, la direcció de Recursos Humans del CHGUV donarà trasllat de les sol·licituds presentades a la comissió de valoració, a fi de que esta realitze l'avaluació dels documents aportats per les persones concursants, especialment el treball desenvolupat en places similars o de contingut tècnic i especialització descrites en l'annex II.

Finalitzat el procés, la comissió de valoració donarà trasllat de la proposta a la direcció del CHGUV, que la traslladarà a l'òrgan competent.

La proposta tindrà caràcter no vinculant, però l'òrgan competent haurà de motivar la seua no assumpció.



7. Resolució i nomenament

La persona aspirant seleccionada serà nomenada mitjançant resolució de la presidència del CHGUV, que serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

La convocatòria podrà ser declarada deserta, per acord motivat, quan no concòrreguen aspirants idonis per al seu acompliment.



8. Incorporació a la plaça

En la resolució de la convocatòria s'indicarà el procedent en relació amb la incorporació a la plaça de la persona seleccionada, quedant esta en la situació administrativa que li corresponga segons la seua vinculació i règim jurídic de procedència.

La persona nomenada per a l'acompliment d'una plaça pel procediment de lliure designació, podrà ser destituïda discrecionalment per la mateixa autoritat que ho va nomenar, sense perjuí de la previsió de l'article 84.3 del RD legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic.



9. Vinculació

Les presents bases vinculen al CHGUV, a la comissió de valoració i als qui participen en este procés.





ANNEX II

Plaça objecte de la convocatòria (LD/02/2024)



Denominació: cap de Servici de Contractació i Logística.

Número: 64782

Centre orgànic: 1000 – Direcció Gerència CHGUV.

Àrea funcional: Planificació i gestió.

Grup/subgrup de titulació: A/A1.

Complement de destí: 26.

Forma de provisió: lliure designació.

Titulació: llicenciatura, grau, o equivalent.



Ateses les funcions inherents a la plaça, per a avaluar la idoneïtat de les persones concurrents es valorarà la formació acadèmica acreditada en Dret, o en Economia, o en Administració i Direcció d'Empreses, o títols oficials de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents habiliten per a l'exercici de la plaça convocada.

Així mateix es valorarà la formació i experiència professional en les següents matèries:

– contractació administrativa, especialment coneixement i experiència en tramitació d'acords marcs i sistemes dinàmics d'adquisició



– compra de producte sanitari

– gestió de magatzems i submagatzems

– programes informàtics de logística

– direcció i gestió d'equips

Funcions: serà responsable del personal adscrit al Servici i exercirà les següents funcions:

– planificar, programar, dirigir i supervisar, i rendir comptes dels resultats respecte de les funcions específiques pròpies o encomanades



– dirigir i coordinar les unitats administratives dependents

– en general les establides en el reglament orgànic i funcional del CHGUV i normes de desenvolupament

Mapa web