Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Adjudicació i formalització del contracte número 384/2017. Subministrament per mitjà d'arrendament amb opció a compra i manteniment d'equips de radiologia en el Departament de Salut d'Alacant - Hospital General.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8280 de 24.04.2018
Número identificador:  2018/3895
Referència Base de Dades:  004055/2018
 



Adjudicació i formalització del contracte número 384/2017. Subministrament per mitjà d'arrendament amb opció a compra i manteniment d'equips de radiologia en el Departament de Salut d'Alacant - Hospital General.



[2018/3895]

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

b) Dependència que tramita l'expedient: Hospital General Universitari d'Alacant, Departament de Salut d'Alacant - Hospital General. Av. Pintor Baeza núm. 12, 03010 Alacant.

c) Número d'expedient: PA núm. 384/2017/TU.



2. Objecte del contracte

a) Tipus de contracte: subministraments.

b) Descripció de l'objecte: subministrament per mitjà d'arrendament amb opció a compra i manteniment d'equips de radiologia en el Departament de Salut d'Alacant - Hospital General.

CPV: 33124000-5. Aparells i material per a diagnòstic i radiodiagnòstic.

c) Lot/s: 3.

d) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació:



Diario Oficial de la Unión Europea núm. 20170/S 143-294175 de 28 de juliol de 2017.

Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 8096 d'1 d'agost de 2017.

Boletín Oficial del Estado núm. 181 de 31 de juliol de 2017.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: urgent.

b) Procediment: obert.

c) Forma: procediment obert.



4. Pressupost base de licitació

B.I.: 991.440,00 € (nou-cents noranta-un mil quatre-cents quaranta euros).

IVA 21 %: 151.956,00 € (cent cinquanta-un mil nou-cents cinquanta-sis euros).

Total: 1.143.396,00 € (un milió cent quaranta-tres mil tres-cents noranta-sis euros).



5. Adjudicació

a) Data: 8 de novembre de 2017.

b) Contractista/es:









Adreça empreses adjudicatàries:



PHILIPS IBERICA, SA Carrer María de Portugal, núm. 111, C.P. 28050-Madrid

SAKURA PRODUCTOS HOSPITALARIOS, SA Carrer Fuentelviejo, núm. 55,

C.P. 28022-Madrid





c) Nacionalitat: espanyola.

d) Import d'Adjudicació: 756.595,28 € (set-cents cinquanta-sis mil cinc-cents noranta-cinc euros amb vint-i-huit cèntims) IVA exclòs, IVA 21 %: 114.009,01 € (cent catorze mil nou euros amb un cèntim) import total: 870.604,29 € (huit-cents setanta mil sis-cents quatre euros amb vint-i-nou cèntims).



6. Formalització del contracte



Lots Contractistes Data contracte

1 PHILIPS IBERICA, SA 20.03.2018

2 PHILIPS IBERICA, SA 20.03.2018

3 SAKURA PRODUCTOS HOSPITALARIOS, SA 01.12.2017





Alacant, 18 d'abril de 2018.– El gerent: Miguel Ángel García Alonso. La directora econòmica: Carmen Gomis Sáez. P. d. (R 22.07.2016, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública; DOGV 7846).

Mapa web