Ficha disposicion

Ficha disposicion





Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. Licitació número CNMY18/18-18/13. Servei de neteja del Centre Especialitzat d'Atenció a Majors de Borriana.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8250 de 08.03.2018
Número identificador:  2018/2346
Referència Base de Dades:  002493/2018
 



Licitació número CNMY18/18-18/13. Servei de neteja del Centre Especialitzat d'Atenció a Majors de Borriana. [2018/2346]

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

b) Dependència que tramita l'expedient: Sotssecretaria. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

c) Obtenció de documentació i informació:

Dependència: Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. Servei de Contractació i Assumptes Generals.

Domicili: c/ de la Democràcia, 77. Torre 3. Ciutat administrativa 9 d'Octubre.

Localitat i codi postal: València 46018.

Telèfon: 961 247 450.

Telefax: 961 247 431.

Correu electrònic:

contratacion_bienestarsocial@gva.es.

Adreça d''internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es.

d) Número d'expedient: CNMY18/18-18/13.



2. Objecte del contracte

a) Tipus: servei.

b) Descripció: servei de neteja del Centre Especialitzat d'Atenció a Majors de Borriana.

c) Divisió per lots i número: no.

d) Lloc d'execució: Centre Especialitzat d'Atenció a Majors de Borriana, siti en Ausias March, núm. 12, de Borriana, CP 12530.

e) Termini d'execució: la duració del contracte serà de 2 anys a comptar des de l'endemà de la seua formalització.

f) Admissió de pròrroga: sí.

g) Establiment d'un acord marc (si és el cas): –

h) Sistema dinàmic d'adquisició (si és el cas): –

i) CPV (Referència de nomenclatura): 90911200-8 – Serveis de neteja d'edificis.



3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: únic criteri d'adjudicació: el preu més baix.



4. Valor estimat del contracte

144.470,72 euros, IVA exclòs.



5. Pressupost base de licitació

a) Import net: 72.235,36 euros, IVA exclòs. Import total: 87.404,79 euros, IVA inclòs.



6. Garanties

Provisional: no se n'exigeix.

Definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació, exclòs l'IVA.



7. Requisits específics del contractista

a) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional (si és el cas):

– La solvència econòmica i financera s'haurà d'acreditar d'acord amb el que disposa l'article 75, lletra a del TRLCSP, és a dir, aportant declaració responsable sobre el volum anual de negocis en els tres últims anys conclosos, en l'àmbit a què es refereix l'objecte del contracte, que l'any de major volum siga, com a mínim igual al pressupost màxim de licitació del contracte.

– La solvència tècnica o professional s'haurà d'acreditar d'acord amb el que disposa l'article 78, lletra a del TRLCSP mitjançant l'experiència aportada per l'empresa en matèria de serveis de neteja inclosos en el Grup U, Subgrup 1, havent d'aportar: una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims cinc anys conclosos, dels quals l'import anual executat durant l'any de major execució aconseguisca com a mínim el 50 % del pressupost màxim de licitació del contracte, i que incloga import, dates i destinatari, públic o privat, d'aquests.



Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari siga una entitat del sector públic; quan el destinatari siga un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si és el cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent. Els certificats precisaran si es van realitzar segons les regles per les quals es regeix l'activitat i es van portar normalment a bon terme.

No serà necessari presentar aquest certificat en relació amb contractes formalitzats amb aquesta conselleria, i en aquest cas bastarà la mera relació dels referits treballs.

b) Classificació: no és obligatòria, no obstant això podrà eximir-se de presentar la documentació de solvència relacionada en els apartats anteriors si s'acredita la classificació següent:

Grup U, subgrup 1, categoria A (per a classificacions anteriors a l'entrada en vigor del RD 773/2015).

Grup U, subgrup 1, categoria 1 (per a classificacions emeses després de l'entrada en vigor del RD 773/2015).

c) Altres requisits específics: no.

d) Contractes reservats: no.



8. Presentació d'ofertes o de les sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: en horari d'oficina del Registre General durant els 15 dies naturals a comptar del següent al de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de la present licitació. Si l'últim dia de presentació fora dissabte, diumenge o festiu el termini acabarà el següent dia hàbil.

b) Documentació a presentar: es presentaran en dos sobres separats (1 i 2) els documents següents:

Sobre 1: documentació administrativa.

Sobre 2: documentació econòmica i documentació relativa als criteris d'adjudicació valorats per mitjà de l'aplicació de fórmules.

Tot això en la forma determinada en el plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació:

1r. Entitat: Registre General de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions púbiques.

2n. Domicili: carrer de la Democràcia 77, torre 4.

3r. Localitat i codi postal: València 46018.

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: 15 dies comptats des de l'acte públic d'obertura de les proposicions econòmiques. Aquest termini s'ampliarà 15 dies hàbils més si hi ha ofertes presumptament desproporcionades.

e) Admissió de variants: no pertoca.



9. Obertura d'ofertes

a) Adreça: carrer de la Democràcia, 77, torre 3. Ciutat administrativa 9 d'Octubre. El lloc concret de celebració de l'acte d'obertura d'ofertes es publicarà en el perfil del contractant amb la suficient antelació.



b) Localitat i codi postal: 46018 València.

c) Data: l'obertura del sobre 2 es realitzarà el quinzé dia natural següent a l'últim dia del termini de presentació d'ofertes. Si fóra dissabte, diumenge o festiu, l'obertura es realitzarà el següent dia hàbil.



d) Hora: 12.30 hores.



10. Despeses de publicitat

Les despeses de publicació del present anunci seran per compte de l''adjudicatari.



11. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unión Europea (si és el cas)





12. Altres informacions

La consulta sobre la licitació i presentació d'ofertes es realitzaran a través del perfil del contractant: www.contrataciondelestado.es.



València, 5 de març de 2018.– La consellera, p. d. (DOGV 7736, 08.03.2016), el sotssecretari: Francesc Gamero Lluna.

Mapa web