Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 4 de març de 2024 de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup C, subgrup C1, sector administració especial, categoria de tècnic auxiliar de laboratoris i tallers en l'àrea d'Agronòmica i Medi Rural, pel torn de promoció interna, mitjançant el sistema de concurs-oposició



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9815 de 25.03.2024
Número identificador:  2024/2097
Referència Base de Dades:  002475/2024
 



RESOLUCIÓ de 4 de març de 2024 de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup C, subgrup C1, sector administració especial, categoria de tècnic auxiliar de laboratoris i tallers en l'àrea d'Agronòmica i Medi Rural, pel torn de promoció interna, mitjançant el sistema de concurs-oposició (codi: 2024/P/FC/C/6), corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2021. [2024/2097]





De conformitat amb l'establert en la Resolució de 15 de desembre del 2021, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2021 (Diari Oficial de la Generalitat Valenciana nº 9244 de data 28 de desembre de 2021), i amb la finalitat d'atendre les necessitats de personal en aquesta Universitat, encarregada del servei públic de l'educació superior, el rector d'aquesta universitat, fent ús de les atribucions previstes en l'art. 50 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari, i en l'article 132.2 del Decret 182/2011, de 25 de novembre, del Consell, pel qual s'aproven els Estatuts de la Universitat Politècnica de València, resol:



Convocar les proves selectives que es detallen a continuació, pel sistema de concurs oposició, en torn de promoció interna que es regiran pel que estableix la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic; la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana; el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana; el Decret 182/2011, de 25 de novembre, del Consell, pel qual s'aproven els Estatuts de la Universitat Politècnica de València, com també per la resta de normativa de desenvolupament i pel que disposen les bases següents de la convocatòria:





1. Objecte de la convocatòria.

1.1. La present convocatòria té per objecte la selecció de personal per a cobrir una plaça vacant de la categoria de tècnic auxiliar de laboratoris i tallers en l'àrea d'agronòmica i medi rural, del grup C, subgrup C1, sector d'administració especial, de la Universitat Politècnica de València, pel torn que a continuació s'indica:



Promoció interna 1 plaça





1.2. D'acord amb el que preveu l'article 91.2 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari; així com el que disposa l'article 132.2 dels Estatuts d'aquesta Universitat Politècnica de València, aquesta convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el Boletín Oficial del Estado. La publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana és la que es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació d'instàncies.

La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

2. Condicions generals de les persones aspirants.

2.1. Per a l'admissió a aquestes proves selectives, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

A més de les condicions previstes en l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic.

a) Ser personal funcionari de carrera de la Universitat Politècnica de València, de la categoria/escala als que es fa referència en el present apartat.

b) Haver prestat serveis efectius durant almenys dos anys en la categoria/escala des de la que s'accedeix, tal com s'estableix en l'article 135 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.

Promoció interna vertical: personal funcionari de carrera que pertanga a la categoria/escala inferior d'oficial segona de laboratori del grup C, subgrup C2 d'aquesta Universitat.

No podrà participar en aquest procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de personal funcionari de carrera de la categoria/escala tècnic auxiliar de laboratori i tallers, administració especial.

c) Estar en possessió del títol que consta en l'annex I, o complides les condicions per a obtenir-lo en la data en què acabe el termini de presentació d'instàncies. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació o equivalència.

d) Estar en possessió dels requisits o especialitats que, en el seu cas, s'especifiquen en l'annex I de la convocatòria.

2.2. Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de tenir en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió com a personal funcionari de carrera.



3. Persones aspirants amb diversitat funcional.

3.1. L'òrgan tècnic de selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades han de formular la petició corresponent en la sol·licitud de participació en aquest concurs oposició.

3.2. Si en el desenvolupament del procés selectiu se susciten dubtes raonables a l'òrgan tècnic de selecció respecte a la compatibilitat funcional d'una persona admesa, es podrà recaptar el corresponent dictamen del Servei Integrat de Prevenció i Salut Laboral de la Universitat Politècnica de València. En aquest cas, la persona admesa inicialment podrà participar condicionalment en el procés selectiu, i quedarà en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.



4. Sol·licituds.

4.1. El termini de presentació de sol·licituds és de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Per a ser admeses i, si s'escau, prendre part en les proves selectives corresponents, les persones aspirants han de signar la declaració responsable que figura en la instància conforme al model oficial, en la qual manifesten que compleixen tots els requisits exigits, compliment referit sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i que han d'acreditar posteriorment si resulten seleccionades.



4.2. Les sol·licituds s'han d'emplenar i presentar exclusivament per via electrònica, accedint al formulari “Sol·licitud d'admissió a proves selectives a la Universitat Politècnica de València (PTGAS)” disponible en la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, en l'adreça web següent: https://sede.upv.es. Per a l'accés a aquest formulari es requereix la identificació electrònica de la persona interessada, d'acord amb el que s'estableix en l'article 14 del Decret 3/2017, i per tant cal disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica descrits en l'annex IV.



Per a completar amb èxit el procés de sol·licitud, heu de portar a terme els tràmits següents dins del termini estipulat:

a) Identificar-vos en la seu electrònica.

b) Accedir al formulari electrònic de sol·licitud i emplenar-lo.

c) Pagar la taxa corresponent, bé per mitjans electrònics o mitjançant rebut bancari.

d) Annexar documents d'exempció o bonificació de taxes, si escau, en la sol·licitud de participació.

e) Registrar la sol·licitud electrònicament.

No s'admetran i restaran excloses del procés selectiu les persones que, havent abonat la taxa, no hagen registrat la sol·licitud electrònicament, sense perjudici del que s'indica en l'apartat següent.



Excepcionalitat tècnica

Quan per motius tècnics excepcionals atribuïbles a la Universitat Politècnica de València no siga possible completar els passos anteriors per mitjans electrònics durant un període prolongat dins del termini estipulat, les persones interessades podran presentar la sol·licitud per mitjans no electrònics.

Per a completar amb èxit el procés de sol·licitud en circumstàncies d'excepcionalitat tècnica, cal portar a terme els tràmits següents dins del termini estipulat:

a) Descarregar i imprimir un model de sol·licitud en blanc, disponible en l'adreça web següent: (http://www.upv.es/entidades/SRH/pas//U0903712.doc )

b) Emplenar aquest model i signar-lo de forma manuscrita.

c) Pagar la taxa corresponent mitjançant rebut bancari.

d) Annexar documents d'exempció o bonificació de taxes, si escau, a la sol·licitud de participació.

e) Registrar presencialment la sol·licitud, documentació d'exempció o bonificació de taxes, si escau, i el rebut bancari validat a través de certificació mecànica per l'entitat bancària, en qualsevol de les oficines de registre que hi ha en l'annex III.

No s'admetran i restaran excloses del procés selectiu les persones que, sense que es produïren circumstàncies d'excepcionalitat tècnica demostrables, hagen registrat la seua sol·licitud presencialment mitjançant el procés descrit adés.

4.3. Cada instància té assignat un número identificador de referència, que és diferent per a cada una. Aquest número es podrà usar per a oferir serveis addicionals de consulta d'informació personal en processos posteriors derivats de la presentació de la vostra sol·licitud.



4.4. La taxa per a l'admissió a aquestes proves serà de quinze euros i vint-i-nou cèntims.

El pagament d'aquesta taxa es pot realitzar en efectiu o amb targeta de crèdit.

En el cas de pagament en efectiu, l'ingrés cal fer-lo mitjançant el rebut emès per l'aplicació d'instàncies de l'adreça d'Internet citada en el punt 4.2.

El pagament mitjançant targeta de crèdit es fa en el moment d'emplenar la instància a través de l'esmentada aplicació.

4.5. La falta d'abonament de la taxa d'admissió a aquestes proves selectives determina l'exclusió de la persona aspirant

4.6. Són causes d'exempció o bonificació les circumstàncies següents, que s'han de fer constar en la sol·licitud de participació:



4.6.1. Els membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. En aquesta cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat Exempcions, Família nombrosa especial de la sol·licitud. Aquestes persones han d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite aquesta condició.

4.6.2. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat Altres de la sol·licitud. Aquestes persones han d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite aquesta condició.

4.6.3. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33%. En aquest cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat Exempcions, Diversitat funcional de la sol·licitud. Aquestes persones han d'adjuntar al formulari electrònic els certificats corresponents que acrediten la condició de persones amb discapacitat (certificat de la Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge o òrgan competent).



4.6.4. Les persones que estiguen en situació d'exclusió social, i aquesta situació l'acredite l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat Altres de la sol·licitud. Aquestes persones han d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite aquesta condició, expedit per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

4.6.5. Bonificacions.

a) Els membres d'una família nombrosa de categoria general o d'una família monoparental de categoria general gaudeixen d'una bonificació del 50% de l'import total de la taxa. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions, Família nombrosa general, de la sol·licitud. Aquestes persones hauran d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite la citada condició.

b) La presentació de la sol·licitud de participació en les proves per mitjans telemàtics té una bonificació del 10% de la quota íntegra, acumulable a la fixada en l'apartat anterior, a).

4.7. Les persones que hagen sol·licitat una de les exempcions establides en la base anterior han d'acompanyar la sol·licitud de participació amb la documentació acreditativa de tal condició.

4.8. En cap cas la presentació i el pagament a les oficines a què es fa referència suposa la substitució del tràmit de presentació de la sol·licitud dins del termini i en la forma escaient.

4.9. Tan sols procedirà la devolució de taxes quan aquestes s'hagen ingressat abans de la realització de les proves selectives i aquestes, per causa imputable a l'administració, no s'hagen realitzat.



5. Admissió de persones aspirants.

5.1. Havent finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, amb la verificació prèvia que s'ha realitzat el pagament dels drets d'examen, el rector dicta una resolució, que es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, que conté la relació provisional de persones admeses i excloses, a la realització de les proves, així com els nomenaments dels membres que componen l'òrgan tècnic de selecció.



5.2. Les persones aspirants poden, en el cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la sol·licitud o realitzar les al·legacions que consideren convenients, en el termini de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

La presentació d'al·legacions o esmena de defectes que hagen motivat l'exclusió s'ha de fer a l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat Politècnica de València (Presentació sol·licitud genèrica - SOLGEN) en l'adreça electrònica assenyalada en la base 4.2.



5.3. En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit de produir-se'n, per a possibilitar l'esmena en temps i forma, les persones aspirants han de comprovar fefaentment no sols que no figuren en la relació provisional de persones excloses, sinó, a més, que els seus noms i dades consten correctament en les relacions pertinents de persones admeses .



5.4. Transcorregut el termini de 10 dies hàbils, esmenats els defectes, si escau, i vistes les al·legacions que corresponguen, es dictarà una resolució que contindrà la relació definitiva de persones admeses i excloses, i almenys amb una antelació de 10 dies hàbils, la data, el lloc i l'hora de realització i començament dels exercicis, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Si s'escau, es publicarà també l'ordre d'actuació de les persones aspirants segons el que disposa la base 8.3.

Aquesta publicació servirà de notificació a l'efecte d'impugnacions i recursos.

5.5. Els errors de fet que puguen advertir-se, es podran esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.



6. Proves selectives

6.1. Les proves selectives es fan pel procediment de promoció interna, pel sistema de concurs oposició.

6.2. En tots els exercicis, l'òrgan tècnic de selecció ha d'adoptar les mesures necessàries per a garantir-ne l'anonimat en la valoració, sempre que ho permeta la tipologia de l'exercici. S'anul·laran tots els que continguen alguna marca que en puga identificar l'autor/a.



6.3. Fase d'oposició: consta de dos exercicis, obligatoris i eliminatoris:

6.3.1. Primer exercici: es fa per escrit i versa sobre els coneixements que s'especifiquen en l'annex I d'aquesta convocatòria.



Aquest exercici consta de 70 preguntes amb un mínim del 10% i un màxim del 15% de preguntes sobre el bloc general, i es configura en forma de qüestionari de tipus test amb quatre alternatives de resposta, de les quals només una és correcta. Al final del qüestionari s'inclouen, a més, 10 preguntes de reserva.

Les preguntes de reserva formen part de l'exercici, tot i que només es corregeixen i valoren si es produeix alguna anul·lació de la resta de preguntes.

En cas d'anul·lació de preguntes, es corregeix, en ordre correlatiu, el mateix nombre de preguntes de reserva que de preguntes anul·lades.

La durada d'aquest exercici és de 90 minuts.

6.3.2. Segon exercici: consisteix en una prova pràctica sobre el temari especificat en el bloc de coneixements específics i les funcions específiques descrites en la convocatòria.

La durada màxima d'aquest exercici és de 120 minuts.

Els criteris de valoració que s'hi tindran en compte els publicarà, si s'escau, l'òrgan tècnic de selecció amb l'antelació suficient.



6.4. Fase de concurs: de caràcter obligatori i no eliminatori. Es valoren els mèrits acreditats de manera fefaent per les persones aspirants que han superat la fase d'oposició –de conformitat amb el barem que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria– i l'acreditació documental dels quals s'ha fet dins del termini establit per a això en la base 7.3 de la present convocatòria.

Els punts obtinguts en la fase de concurs se sumen només a la puntuació de les persones aspirants que han superat la fase d'oposició.





7. Qualificació dels exercicis

7.1. El primer exercici es puntua de 0 a 30 punts. Cada pregunta contestada erròniament té una penalització d'un terç sobre les correctes, i les respostes en blanc no puntuen. Cal obtenir-hi un mínim de 15 punts per a superar aquest exercici.

La fórmula de correcció és la següent:







Les preguntes de reserva substitueixen, per ordre, les que siguen objecte d'anul·lació. Posat cas que les preguntes de reserva arriben a exhaurir-se, les possibles preguntes anul·lades per damunt de les de reserva no computen, i l'òrgan tècnic de selecció ha de revisar els coeficients de puntuació per a adaptar-los al nou nombre de preguntes correctes.



A continuació, es configura una relació, que s'ordena per puntuació de major a menor, amb les persones aspirants que han superat aquest primer exercici. La publicació d'aquesta relació s'efectua de conformitat amb la base 14.2 d'aquesta convocatòria.



7.2. El segon exercici es puntua de 0 a 30 punts. S'eliminen les persones aspirants que no hi arriben a un mínim de 15 punts.

En aquest exercici es valora la capacitat d'aplicar els coneixements a les qüestions teòriques o a les situacions pràctiques que s'hi plantegen, la sistemàtica, la capacitat d'anàlisi i la capacitat d'expressió escrita de la persona aspirant.

A continuació, es configura una relació, que s'ordena per puntuació de major a menor, amb les persones aspirants que han superat aquest segon exercici. La publicació d'aquesta relació s'efectua de conformitat amb la base 14.2 d'aquesta convocatòria.



7.3. La qualificació resultant de la fase d'oposició, ve determinada per la suma de les puntuacions dels dos exercicis obligatoris i eliminatoris de les persones aspirants que els han superat. La publicació de la puntuació final de la fase d'oposició s'efectua de conformitat amb el que estableix la base 14.2 d'aquesta convocatòria.



Juntament amb la publicació de la relació, de les persones aspirants que han superat la fase d'oposició, l'òrgan tècnic de selecció obrirà un termini de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta relació, perquè les persones interessades presenten la documentació acreditativa dels mèrits i experiència prevists en annex II. Es presenta al Registre General de la Universitat Politècnica de València, situat a l'edifici 3F, planta baixa, al costat del Rectorat, camí de Vera, s/n, CP 46071, de València; al registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, situat a la plaça de Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; al registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, situat al carrer del Paranimf, núm. 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Només es valoren aquells mèrits al·legats i acreditats de manera suficient per les persones interessades, la data d'obtenció dels quals no siga posterior a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies previst en la base 4.1, sense perjudici del que es disposa en els apartats següents:

a) Les persones que en l'actualitat estan en situació d'actiu a la Universitat Politècnica de València podran, per mitjà de la intranet - Informació de Recursos Humans, sol·licitar en Certificats d'RRHH, a data de finalització del termini de presentació d'instàncies, el seu Full informatiu de dades de l'exp. personal”.

b) Les persones que en l'actualitat no estan en la situació d'actiu en la Universitat Politècnica de València, però sí que disposen d'informació en la base de dades del Servei de Gestió de Personal d'aquesta Universitat perquè hi han treballat, han de sol·licitar mitjançant correu a l'adreça electrònica rrhh.coppas@upv.es la impressió digital del seu full informatiu de mèrits, i en rebran la còpia digital a l'adreça electrònica. Com a termini operatiu i a aquest efecte, es podrà sol·licitar en el termini dels 8 primers dies, dins del termini dels 10 dies hàbils de presentació de mèrits.



c) Aquelles persones compreses en els apartats anteriors a i b que no aporten el “Full informatiu de dades de l'exp. Personal”, hauran d'al·legar i acreditar la totalitat dels mèrits que es consideren per a la seua valoració, en cas contrari no seran objecte de valoració

Tot el personal recollit en els punts anteriors que dispose de més mèrits dels que figuren en el Full informatiu de dades de l'exp. personal els han d'al·legar i acreditar mitjançant original o còpia autèntica, per tal que l'òrgan tècnic els tinga en compte.

Totes les persones que adjunten aquest Full informatiu de dades de l'exp. personal han de comprovar-lo, sent responsabilitat de la persona aspirant el fet que les dades siguen certes i estiguen degudament acreditades en el seu expedient personal. Amb aquesta finalitat, és obligatori i necessari que totes les persones recollides en aquest apartat signen la declaració responsable que figura en el següent enllaç:

https://www.upv.es/entidades/SRH/pas/676957normalv.html.

No es valoren els mèrits que no es troben prou acreditats. No s'admet la documentació presentada fora del termini concedit amb aquesta finalitat en aquesta mateixa base.

7.4. Havent finalitzat el termini de presentació de documentació establit en la base anterior, l'òrgan tècnic de selecció publica, de conformitat amb l'establit en la base 14.2, la llista provisional de valoracions de la fase de concurs, i concedeix un termini de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació, perquè les persones interessades formulen les al·legacions i esmenes d'errors que estimen pertinents en relació a les seues valoracions.

7.5. Resoltes les possibles al·legacions i esmenes, l'òrgan tècnic de selecció dicta una resolució en què es fixa la relació definitiva de persones aspirants aprovades.

Per a la confecció d'aquesta relació, se sumen les qualificacions obtingudes per cada persona aspirant en la fase d'oposició i en la fase de concurs. A continuació, s'ordenen per ordre de puntuació de major a menor, la relació s'interromp quan el nombre de persones aspirants coincideix amb el nombre de places convocades. La publicació d'aquesta relació s'efectua de conformitat amb la base 14.2 d'aquesta convocatòria.

7.6. Els empats es dirimeixen en favor de les persones amb diversitat funcional. Si l'empat es produeix entre aquestes persones, se selecciona qui tinga acreditat un major percentatge de discapacitat.

Si l'empat persisteix entre aquestes persones o les persones empatades no tenen diversitat funcional, l'ordre s'estableix, en primer lloc, segons la major puntuació obtinguda en el segon exercici i, en segon lloc, si es manté l'empat, segons la major puntuació obtinguda en el primer exercici. Si persisteix l'empat, es té en compte la major puntuació obtinguda en la fase de concurs, en l'apartat d'experiència professional. En última instància, l'ordre s'establirà per l'ordre d'actuació contemplat en la base 8.3 d'aquesta convocatòria.

7.7. En cap cas, l'òrgan tècnic de selecció no pot declarar que han superat les proves selectives un nombre superior que el de places convocades.

7.8. En el cas que el nombre de persones aspirants aprovades siga inferior que el de places convocades, les sobrants es declaren desertes.



7.9. Borsa de treball temporal De conformitat amb la regulació de la Universitat Politècnica de València, es confeccionarà una borsa d'ocupació temporal amb el personal aspirant que, havent participat en les proves d'accés al grup, sector, categoria/escala de la convocatòria, haja aprovat algun exercici dels que constitueixen el procés selectiu, segons l'ordre de prioritat obtingut per la puntuació aconseguida i amb preferència de les persones que hagen aprovat un nombre més alt d'exercicis. S'hi sumarà amb aquest efecte la puntuació obtinguda en la fase de concurs. Els criteris d'ordenació i crida són els establits en l'àmbit de la Universitat Politècnica de València.

Aquesta borsa d'ocupació temporal, inclòs l'ordre de prioritat, es publicarà de conformitat amb la base 14.2 d'aquesta convocatòria, en l'acord final de l'òrgan tècnic de selecció on s'estableix la mateixa.



Les persones que conformen aquesta borsa d'ocupació temporal han d'aportar la mateixa documentació que es requereix a les aspirants proposades per a nomenar-les com a personal funcionari de carrera que disposa en la base 11.1. Aquesta documentació han de presentar-la davant el Servei de Gestió de Personal, quan siguen cridades per al nomenament com a personal funcionari interí, contractes temporals o nomenament temporal per millora d'ocupació.



Qui tinga la condició de funcionari públic o de personal laboral al servei de la Universitat Politècnica de València estarà exempt de justificar les condicions i els requisits que ja tinga acreditats anteriorment davant d'aquesta Universitat. En tot cas, han de presentar obligatòriament la documentació relativa en l'apartat c) i, si escau, la de l'apartat d) prevista en la base 11.1.

Les persones que conformen la borsa d'ocupació temporal i que dins del termini establit en el punt anterior, llevat de casos de força major, no presenten la documentació acreditativa, o bé que d'aquesta documentació se'n deduïsca que manquen d'algun dels requisits exigits, no podran ser nomenades personal funcionari interí o personal contractat temporal, ni tampoc nomenades temporalment per millora d'ocupació, sense perjudici de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les seues sol·licituds de participació.



8. Desenvolupament de les proves selectives.

8.1. Els exercicis tindran lloc a la ciutat de València.

Aquest exercici de la fase d'oposició no es farà fins que hagen transcorregut un mínim de tres mesos comptadors des de la data de la publicació d'aquesta convocatòria. El primer exercici es realitza al lloc, i en la data i l'hora que, com a norma general, s'establisca en la resolució per la qual s'aprova i publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la llista definitiva de persones admeses i excloses a les proves objecte d'aquesta convocatòria, amb una antelació no inferior a 10 dies hàbils.

8.2. Les persones aspirants es convoquen, per a cada exercici, en crida única. Els membres de l'òrgan tècnic de selecció i el personal col·laborador no permetran l'accés a la sala on es realitza l'exercici d'aquelles persones que compareguen una vegada conclosa la crida de les persones aspirants convocades.

8.3. En cas de realitzar-se l'exercici en diverses sessions, l'ordre d'intervenció de les persones aspirants començarà per la lletra “Y”, seguint l'ordre alfabètic de cognoms conforme a la Resolució de 8 de juny de 2023 de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública (Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, número 9615 de 12 de juny de 2023).

8.4. Les persones aspirants han d'acreditar la personalitat mitjançant la presentació del document nacional d'identitat, NIE, passaport o permís de conduir emès a Espanya, sense que, per a aquesta finalitat, siguen vàlides les fotocòpies compulsades o acarades dels documents esmentats; també cal presentar l'exemplar per a la persona interessada de la sol·licitud d'admissió a les proves.

8.5. Les persones aspirants hauran d'aportar el material necessari per a la realització de les proves: llapis de grafit HB del número 2, bolígraf blau, goma d'esborrar i maquineta.

8.6. Començades les proves, l'anunci de la realització dels restants exercicis i la fase de concurs, els farà públics l'òrgan tècnic de selecció, de conformitat amb l'establit en la base 14.2 d'aquesta convocatòria, amb una antelació mínima de dos dies.

8.7. Les persones aspirants perdran el seu dret quan es personen als llocs de realització quan ja s'hagen iniciat les proves o per no assistir a aquestes, encara que siga per causes justificades.



No obstant l'anterior, si es tracta de proves orals o d'altres de caràcter individual i successiu, l'òrgan tècnic de selecció pot valorar les causes al·legades i admetre la persona aspirant, sempre que aquestes no hagen finalitzat i aquesta admissió no menyscabe el principi d'igualtat amb la resta del personal.

8.8. Si alguna aspirant no poguera completar el procés selectiu a causa d'embaràs de risc o part, degudament acreditat, la seva situació quedarà condicionada a la finalització d'aquest i a la superació de les fases que hagen quedat ajornades. No es poden demorar aquestes de manera que es menyscabe el dret de la resta de les persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables, la qual cosa ha de ser valorada per l'òrgan tècnic de selecció, i, en tot cas, la realització d'aquestes tindrà lloc abans de la publicació de la llista de persones aspirants que han superat el procés selectiu. Idèntica previsió resulta d'aplicació a les víctimes de violència de gènere quan acrediten degudament que no hi poden assistir per motius de seguretat.





9. Publicitat de les llistes.

L'òrgan tècnic de selecció elevarà al rector les llistes definitives de les persones aspirants que han aprovat les proves per ordre de puntuació, per a la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



10. Coneixements de valencià.

10.1. Fins que no es determine el nivell de competència lingüística en els coneixements de valencià de conformitat amb el que es disposa en l'apartat 62 1 g) de la Lleii 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat de la Funció Pública Valenciana, el nivell exigible d'aquests coneixements és el que consta a continuació, d'acord amb el grup o subgrup a què accedeix la persona que ha superat les proves selectives corresponents:



a) A1, A2, B: Grau Mitjà o certificat equivalent

b) C1, C2: Grau Elemental o certificat equivalent

c) Agrupacions professionals funcionarials: Coneixements orals o certificat equivalent

Els certificats d'equivalència d'aquests graus han d'estar d'acord amb el que disposa l'Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport

(http://www.upv.es/entidades/SPNL/infoweb/anl/info/848412normalv.html)

10.2. L'acreditació dels coneixements de valencià per les persones que han superat les proves selectives serà la següent i ha de realitzar-se mitjançant certificat expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià o expedit pel Servei de Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València o també aquells certificats que consten en l'annex II de l'Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.



10.3. Qui no puga acreditar coneixements de valencià després de la superació de les proves selectives en la forma indicada en l'apartat anterior, ha de realitzar l'exercici específic que es convoque i, en cas de no superar-lo, assistir als cursos de perfeccionament que amb aquesta finalitat s'organitzen.

10.4. A la Universitat Politècnica de València, aquests cursos els convoca l'òrgan competent, en el termini d'un any des de la presa de possessió, i és obligatori participar-hi mentre no s'obtinga el nivell de coneixement de valencià previst en l'apartat 2 d'aquest article.







11. Presentació de documents.

1.1. Una vegada finalitzat el procés selectiu, es publicaran en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la llista definitiva amb el nom de les persones aprovades amb la puntuació obtinguda. En el termini de deu dies hàbils, comptats des de l'endemà a aquesta publicació, les persones proposades hauran de presentar en el Servei de Gestió de Personal d'aquesta Universitat Politècnica de València els següents documents:

a) Llevat que conste en l'expedient personal, original i fotocòpia per a l'acarament o còpia electrònica o fotocòpia compulsada de: el títol exigit en la present convocatòria o, si no n'hi ha, certificació acadèmica que acredite haver fet tots els estudis equivalents per a obtenir-lo, així com haver abonat els drets per a l'expedició del títol corresponent. La titulació en el cas de titulacions obtingudes a l'estranger ha d'adjuntar-se la credencial que n'acredite l'homologació.

b) Llevat que conste en l'expedient personal, original i fotocòpia per a l'acarament o còpia electrònica o fotocòpia compulsada de: els documents acreditatius dels requisits o especialitats, en el cas que aquests figuren en aquesta convocatòria.

c) Certificat mèdic oficial acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions del lloc de treball oferit, considerant-se a aquest efecte vàlids els que figuren a continuació:

Certificat de vigilància de l'estat de salut de l'últim reconeixement mèdic realitzat en aquesta Universitat, vigent a data de finalització del termini de presentació de documentació o, en cas contrari, el certificat mèdic oficial acreditatiu.

d) Les persones aspirants amb diversitat funcional han de presentar original i fotocòpia per a confrontar-les o còpia electrònica o fotocòpia compulsada de certificat de la Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Polítiques Inclusives, o dels òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33%, així com la seua capacitat per a exercir les funcions que corresponguen a les vacants oferides.

No obstant l'anterior, l'òrgan convocant pot sol·licitar que es torne a exigir una nova acreditació d'aquells requisits quan ho considere convenient, pel temps transcorregut des de l'obtenció o perquè tinga relació directa amb les funcions o tasques del lloc que cal exercir.



11.2. Les persones aspirants seleccionades que, dins del termini establit en el punt anterior, excepte casos de força major, no presenten la documentació acreditativa o se'n deduïsca que falta algun dels requisits exigits, no podran ser nomenades personal funcionari de carrera, sense perjudici de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.



11.3. Amb la finalitat d'assegurar la cobertura de les vacants convocades quan es produïsquen renúncies, falta d'acreditació dels requisits exigits en la convocatòria per al nomenament com a personal funcionari de carrera o quan concórrega alguna de les causes de pèrdua de la condició de personal funcionari en les persones proposades abans del nomenament o la presa de possessió, el rector requerirà de l'òrgan tècnic de selecció la relació complementària de persones aspirants aprovades que segueixen a les proposades, per al possible nomenament com a personal funcionari de carrera.



12. Nomenament de personal funcionari.

12.1. Amb caràcter general, l'adjudicació de destinacions al personal de nou ingrés s'efectua d'acord amb les peticions de les persones interessades, entre els llocs que han quedat vacants després del concurs previ, si s'escau, del personal funcionari de carrera i segons l'ordre de puntuació obtingut en el procés selectiu, sempre que tinguen els requisits determinats per a cada lloc en les relacions de llocs de treball. Aquestes destinacions tenen caràcter definitiu.

12.2. Conclòs el procés selectiu i transcorregut el termini de presentació de la documentació, les persones que l'han superat es nomenen personal funcionari de carrera mitjançant resolució que es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, amb especificació de la destinació adjudicada, sobre la base de l'ordre de puntuació que obtenen les persones aspirants i segons la petició de destinació d'acord amb els apartats anteriors.

12.3. El termini de presa de possessió de la destinació adjudicada es fa constar en la resolució de nomenament.



13. Tractament de la informació

13.1. El responsable del tractament de les dades personals és la Universitat Politècnica de València (UPV), amb domicili a Camí Vera, s/n, 46022 – València. La UPV ha designat un delegat de Protecció de Dades amb el qual podreu contactar per a resoldre qualsevol qüestió relacionada amb el tractament de les dades escrivint-li al correu electrònic dpd@upv.es.

13.2. Les dades seran tractades per a la gestió i tramitació dels processos selectius a través d'oposició, concurs oposició o concurs; la gestió de la borsa de treball; i la publicació dels resultats de les convocatòries en el tauler d'anuncis de la Universitat, la seu electrònica i la web de la Universitat. Les bases legals que ens legitimen són l'aplicació de mesures precontractuals (art. 6.1.b. del RGPD) respecte a la possible relació funcionarial o contractual; i el compliment d'obligacions legals (art. 6.1.c) del RGPD).

13.3. Les dades es conservaran durant el termini necessari per a la satisfacció de la finalitat. Posteriorment, la informació es conservarà degudament bloquejada pels períodes addicionals necessaris per a la prescripció d'eventuals responsabilitats legals.

13.4. Les dades es comunicaran als òrgans tècnics de selecció per a realitzar les actuacions encomanades legalment en els processos de selecció; i al públic en general mitjançant la publicació dels resultats de les convocatòries en la web, d'acord amb l'art. 45.1.b de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

13.5. Les dades podran ser objecte de transferències internacionals de dades. En aquests casos, la Universitat ha adoptat les mesures adequades per a garantir un nivell de protecció dels drets i llibertats similar al promulgat pel RGPD.

13.6. Teniu dret a accedir, rectificar, suprimir les vostres dades, oposar-se i sol·licitar la limitació del tractament i, si escau, a sol·licitar la portabilitat de les dades escrivint al nostre DPD en el correu electrònic dpd@upv.es En cas de considerar vulnerat el vostre dret a la protecció de dades personals, podeu interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).



14. Òrgan tècnic de selecció.

14.1. El òrgan tècnic de selecció d'aquestes proves selectives és nomenat pel rector, en la resolució que fa pública la relació provisional de persones admeses i excloses, amb una antelació mínima d'un mes a la data del començament de les proves.

Els membres del òrgan tècnic, hauran de ser personal funcionari de carrera, estarà compost per: la presidència i quatre vocals, un/una vocal fa de secretaria del òrgan tècnic de selecció.

Així mateix, es designa un òrgan de selecció suplent amb la mateixa composició.

La pertinença als òrgans de selecció és sempre a títol individual, i no es pot exhibir aquesta en representació o per compte de ningú.



Al òrgan tècnic de selecció se li pot prestar el suport administratiu necessari per dur a terme la gestió de les proves selectives, d'acord amb la complexitat i el nombre de participants d'aquestes.

14.2. Els resultats de cadascun dels exercicis, les successives crides i convocatòries, i en definitiva, qualsevol decisió que adopte el òrgan tècnic de selecció i que haja de conèixer el personal aspirant fins a la finalització de les proves selectives, s'exposarà en la seu electrònica de la Universitat Politècnica: sede.upv.es (apartat d'anuncis) i en la microweb de Vicegerència de Recursos Humans i Estructura Organitzativa, l'adreça del qual és: http://www.upv.es/entidades/srh/. La publicació en la microweb de Vicegerència de Recursos Humans i Estructura Organitzativa és la que es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis, i aquesta exposició, en la data en què s'inicie, és suficient com a notificació amb caràcter general.

14.3. El òrgan tècnic de selecció, per a la realització de les proves, pot designar el personal col·laborador, ajudant i assessor especialista que estime oportú.

14.4. Els membres del òrgan de selecció –així com el personal col·laborador, ajudant i assessor especialista– han d'abstenir-se i poden ser recusats per les persones interessades quan hi concórreguen circumstàncies de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Així mateix, ha d'abstenir-se qui haja realitzat tasques de preparació de persones aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.

Tots els membres del òrgan de selecció han de reunir els requisits que estableix l'article 67.3 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana, i almenys la meitat més un han de tenir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements que l'exigida per a l'ingrés.

14.5. El òrgan tècnic de selecció –així com el personal col·laborador, ajudant i assessor especialista– pot exigir en qualsevol moment que les persones aspirants acrediten la identitat.

14.6. Únicament als efectes de recepció de comunicacions i incidències, l'òrgan tècnic de selecció tindrà la seu al Servei de Gestió de Personal (sgptribunalptgas@upv.es).

14.7. A l'efecte de gratificacions i indemnitzacions, l'òrgan tècnic de selecció i el personal col·laborador es regiran pel que es disposa en el Decret 24/1997, d'11 de febrer, del Consell, sobre indemnitzacions per raó del servei i gratificacions per serveis extraordinaris, modificat pel Decret 7/2023, de 27 de gener.

14.8. El òrgan tècnic de selecció té la consideració d'òrgan col·legiat de l'administració i, com a tal, està sotmès a les normes contingudes en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



En virtut d'aquesta llei podrà constituir-se, convocar i celebrar les seues sessions, adoptar acords i remetre les actes de les seues reunions, tant de manera presencial com a distància. Si el òrgan tècnic de selecció optarà per aquesta opció d'actuacions no presencials, utilitzarà els mitjans electrònics, amb respecte al que s'estableix en els articles 17 i 18 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.





15. Recursos.

15.1. Contra aquesta convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, s'hi pot interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



15.2. Contra els actes de l'òrgan tècnic de selecció, que no posen fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació; tot això de conformitat amb el que es disposa en els articles 121 i 122, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es pot interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per resoldre'l.



València, 4 de març de 2024.– El rector de la Universitat Politècnica de València: José E. Capilla Romá.





ANNEX I



Nombre de places: 1

Denominació de la plaça: tècnic auxiliar de laboratori i tallers

Titulació: títol de batxiller, o tècnic o tècnica de formació professional

Àrea: agronòmica i medi rural

Jornada: dedicació completa

Localitat: València

Funcions generals:

– Manteniment, control i comprovació del material, equips i instal·lacions del laboratori, amb la supervisió procedent.

– Preparació de l'equipament per a la preparació de les pràctiques i treballs de recerca que es realitzen al laboratori i col·laboració amb el professorat en el desenvolupament d'aquestes pràctiques i treballs de recerca.

– Controlar les existències del magatzem, adquisició del material per a les pràctiques d'acord amb les ordres del personal responsable del departament i, en absència de personal de major qualificació, elaborar les propostes d'adquisició.

– Conèixer i realitzar les tasques de maneig i utilització de les tècniques i els equipaments necessaris per als treballs que se li encomanen propis de la seua àrea de competència.

– Maneig i instal·lació de paquets informàtics a nivell de persona usuària.

– Suport al professorat i alumnat del projecte final de grau, projecte final de màster, doctorat i crèdits activitats, en l'ús de les instal·lacions dels laboratoris.

– Gestionar l'inventari dels laboratoris.



Funcions específiques:

– Elaboració de guions de pràctiques.

– Preparació de corbes patró i calibratge d'equips.

– Preparació de mostres bàsiques, de medis de cultiu, preparació de colorants i reactius.

– Programes informàtics: avaluació d'instal·lacions. Programació de regs.

– Interpretació d'anàlisi foliar.

– Manteniment i calibratge d'aparells de mesura.



Temari:



Bloc general:

1. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques: Títol I Les persones interessades en el procediment: Capítol I: La capacitat d'obrar i el concepte de persona interessada. Capítol II Identificació i signatura de les persones interessades en el procediment administratiu. Títol II L'activitat de les administracions públiques: Capítol I Normes generals d'actuació. Capítol II Termes i terminis. Títol III Els actes administratius: Capítol I Requisits dels actes administratius. Capítol II Eficàcia dels actes administratius. Capítol III Nul·litat i anul·labilitat. Títol IV Disposicions sobre el procediment administratiu comú: capítol I Garanties del procediment. Capítol II Iniciació del procediment. Capítol III Ordenació del procediment. Capítol IV Instrucció del procediment. Capítol V Finalització del procediment. Capítol VI Tramitació simplificada del procediment administratiu comú; capítol VII, Execució. Títol V De la revisió dels actes en via administrativa.



2. La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic: títol preliminar. Capítol I Disposicions generals. Capítol II Dels òrgans de les administracions públiques (des de l'article 5 fins a l'article 24, inclusivament). Capítol V Funcionament electrònic del sector públic (des de l'article 38 fins al 46bis, inclusivament).

3. Funció pública valenciana: estructura i contingut. Àmbit d'aplicació. El personal al servei de la funció pública valenciana: concepte i classes de personal empleat públic. Estructura i ordenació de l'ocupació pública. Ordenació de llocs de treball. Instruments de planificació i ordenació de l'ocupació pública. Naixement i extinció de la relació de servei. Drets, deures i incompatibilitats del personal empleat públic. Drets del personal empleat públic. Règim de jornada, permisos, llicències i vacances. Règim retributiu i de la Seguretat Social. Codi de conducta. Provisió de llocs de treball i mobilitat. Promoció professional. Situacions administratives del personal funcionari de carrera.



4. La Llei orgànica del sistema universitari.

5. Els Estatuts de la Universitat Politècnica de València: naturalesa i fins de la Universitat Politècnica de València. Contingut, estructura i reforma dels Estatuts. L'estructura organitzativa de la Universitat Politècnica de València: facultats i escoles, departaments, instituts universitaris d'investigació, estructures pròpies d'investigació i altres centres universitaris. Òrgans de govern, representació i participació de la Universitat Politècnica de València. D'àmbit general: òrgans col·legiats i unipersonals. La regulació dels òrgans de govern de la Universitat Politècnica de València.

6. Llei 1/2022, de 13 d'abril, de la Generalitat, de transparència i bon govern de la Comunitat Valenciana. Títol preliminar: Títol I: La transparència en l'activitat pública.

7. La llei de prevenció de riscos laborals: objecte, àmbit d'aplicació i definicions. Drets i obligacions. Serveis de prevenció. Consulta i participació de treballadors i treballadores. Responsabilitats i sancions.





Bloc específic:

8. Gestió i maneig de residus en laboratoris de biologia, anàlisi agrícola i física.

9. Manteniment i gestió general de material fungible de laboratoris de biologia, anàlisi agrícola i física (material de vidre, plàstic, metàl·lic, etc.).

10. Maneig d'equips bàsics de laboratoris de biologia, anàlisi agrícola i física (estufes, banys, balances, pH-metres, agitadors, centrífugues, etc.).

11. Neteja i manteniment d'equips bàsics de laboratoris de biologia, anàlisi agrícola i física.

12. Coneixements bàsics i maneig de les instal·lacions i material propis de laboratoris de biologia, anàlisi agrícola i física (cambres de cultiu de plantes, microscopis, etc.).

13. Preparació de colorants i reactius propis de laboratoris de biologia, anàlisi agrícola i física.

14. Tècniques histològiques bàsiques en plantes.

15. Preparació de medis de cultiu bàsics de biologia vegetal.

16. Preparació de les mostres de terra utilitzades i aigües utilitzades per a les pràctiques del laboratori d'anàlisi agrícola de sòls i fertilitzants. Reactius. Característiques dels principals tipus de sòls i interès agrícola. Bases analítiques.

17. Coneixements teòrics bàsics d'anatomia i histologia vegetal.

18. Coneixements teòrics sobre medis de cultiu per a fongs microscòpics.

19. Característiques de les principals famílies botàniques d'interès agrícola. Reconeixement d'espècies vegetals.

20. Maneig de claus d'identificació.

21. Esterilització de material de laboratori. Maneig de l'autoclau.

22. Tècniques d'extracció, cultiu i identificació de fongs contaminants d'aliments.

23. Tècniques per a l'observació al microscopi de fongs. Identificació d'espores.

24. Determinació de propietats físiques de sòlids i líquids. (Pràctiques de laboratori.)

25. Circuits de corrent continu. (Muntatge i estudi.)

26. Conducció de fluids.

27. Preparació de mitjans d'inclusió per a histologia vegetal: parafina, resines, etc. Tractament de mostres i inclusió en blocs.

28. Maneig de micròtoms: micròtom de congelació i micròtom de parafina.

29. Realització de tincions específiques d'histologia vegetal.

30. Anàlisi de sòls. Propietats físiques, químiques i biològiques.

31. Determinacions analítiques d'aigües. Mètodes de gravimetria. Conductimetria.

32. Potenciometria. Fotometria de flama.

33. Utilització d'instruments de mesura en climatologia. Funcionament.



Enllaços d'interès:

http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/751636normalv.html

Nota: La normativa legal que empara el contingut d'aquests temes és la que es troba en vigor en el moment de la publicació de les llistes definitives de persones admeses i excloses en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).







ANNEX II

Barem



1. Experiència professional

Es valora fins a un màxim de 26 punts l'experiència professional en llocs de treball corresponents a la mateixa categoria o similars, d'acord amb les funcions exercides, i el grup i subgrup de les vacants especificades en la present convocatòria. Es prorrategen proporcionalment els mesos complets i no es consideren els períodes inferiors a un mes, d'acord amb l'escala següent:



Apartat Experiència laboral en: Puntuació per mes complet treballat: Puntuació per any complet treballat:

A) Per treballs en qualsevol universitat pública en llocs de treball de la mateixa categoria o similar, de conformitat amb les funcions, grup i subgrup de les vacants, amb relació jurídica funcionarial o laboral.

0,2708 3,2500

B) Per treball en qualsevol universitat pública en llocs de treball de cos o escala del grup o subgrup immediatament inferior amb relació jurídica funcionarial o laboral.

Per treballs en qualsevol administració pública, que no siga universitat pública, en llocs de treball de la mateixa categoria o similar, de conformitat amb les funcions, grup i subgrup de les vacants, amb relació jurídica funcionarial o laboral.

0,2250 2,7000

C) Per treballs en qualsevol administració pública en llocs de treball del grup i subgrup immediatament inferior o del mateix grup i subgrup en el cas del procés de promoció interna horitzontal en tots dos supòsits amb relació jurídica funcionarial o laboral.

0,1354 1,6248

D) Per treballs en qualsevol administració pública no previstos en l'apartat anterior amb relació jurídica funcionarial o laboral.

0,0677 0,8124





L'experiència professional s'acredita sempre mitjançant certificació oficial de l'òrgan competent, on han de constar, entre altres, el grup i subgrup professional i la categoria professional, i els períodes de contractació o nomenaments.

A l'efecte, s'entén per administracions públiques les incloses en la Llei 70/1978, de 26 de desembre, que donen lloc al reconeixement de serveis previs en l'Administració Pública, no s'inclouen ni societats mercantils de caràcter públic ni fundacions.



2. Titulació acadèmica i altra formació universitària oficial

Titulacions acadèmiques: es valoren les titulacions acadèmiques oficials de nivell igual o superior a les especificades a les requerides per a l'accés a la categoria/escala objecte de la convocatòria, amb un màxim de 4 punts de la manera següent:

Per al grup A, subgrup A1:

Quan el requisit d'accés és el de grau universitari, llicenciatura, Arquitectura o enginyeria, es puntua:

– Doctorat amb 4 punts.

– Màster universitari oficial amb 2 punts.

– Qualsevol altra titulació de grau universitari, llicenciatura, Arquitectura o enginyeria, addicional i diferent de la utilitzada per a l'accés amb 1 punt.

Quan el requisit d'accés és el de grau universitari junt amb un màster universitari habilitant per a l'exercici d'una professió regulada; llicenciatura, Arquitectura o enginyeria, habilitats per a l'exercici de professió regulada, es puntua:

– Doctorat amb 4 punts.

– Màster universitari oficial; sempre que el màster no siga el màster habilitant per a l'exercici de la professió regulada, requerit en la convocatòria amb 2 punts.

– Qualsevol altra titulació de grau universitari, llicenciatura, Arquitectura o enginyeria, addicional i diferent de la utilitzada per a l'accés amb 1 punt.



Per al grup A, subgrup A2:

El requisit d'accés és el de grau universitari, diplomatura, Arquitectura Tècnica o enginyeria tècnica, i aquest apartat es puntua:

– Doctorat amb 4 punts.

– Màster universitari oficial amb 2 punts.

– Llicenciatura, Arquitectura o enginyeria, diferent de la utilitzada per a l'accés amb 1 punt.

– Qualsevol altra titulació de grau universitari, diplomatura, Arquitectura Tècnica o enginyeria tècnica, addicional i diferent de la utilitzada per a l'accés amb 0,50 punts.



Per al grup B:

El requisit d'accés és el de cicle formatiu de grau superior, i aquest apartat es puntua:

– Qualsevol titulació universitària oficial de nivell superior amb 4 punts.

– Qualsevol altra titulació de cicle formatiu de grau superior, addicional i diferent a la utilitzada per a l'accés; amb 1 punt.



Per al grup C, subgrup C1:

El requisit d'accés és el de batxillerat o cicle formatiu de grau mitjà, i aquest apartat es puntua:

– Qualsevol titulació universitària o acadèmica oficial de nivell superior amb 4 punts.

– Qualsevol altra titulació de batxillerat o cicle formatiu de grau mitjà, addicional i diferent a la utilitzada per a l'accés; amb 1 punt.





Per al grup C, subgrup C2:

El requisit d'accés és el d'educació secundària obligatòria, i aquest apartat es puntua:

– Qualsevol titulació universitària o acadèmica oficial de nivell superior amb 4 punts.



3. Coneixement de valencià

Es valora fins a un màxim de 4 punts, sempre que s'acredite tenir el pertinent certificat de competències de la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià o del Servei de Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València o tenir els certificats que consten en l'annex II de l'Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, conformement a l'escala que s'indica tot seguit:





Nivell: Puntuació:

C2 4,0

C1 3,2

B2 2,4

B1 1,6

A2 0,8





En cas de tenir certificats de dos o més nivells, es valora únicament el certificat de nivell superior.

En els supòsits en què figure com a requisit específic per a l'accés un determinat nivell de coneixement de valencià únicament es consideren els certificats d'un nivell superior.

http://www.upv.es/entidades/SPNL/info/criterisequivalencies2019.pdf



4. Coneixement d'anglès:

Es valora fins a un màxim de 4 punts, es reconeixen els títols, diplomes i certificats de les escoles oficials d'idiomes, les universitats espanyoles acreditades per l'Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles) i els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística; es pot accedir a aquesta informació a través de l'enllaç següent:

https://cdl.upv.es/el-centro/normativa

La baremació per a l'idioma anglès és la següent:



Nivell: Puntuació:

C2 4

C1 3,2

B2 2,4

B1 1,6

A2 0,8





Per a aquesta valoració, en cap cas es consideren els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis de batxillerat elemental, graduat escolar, formació professional, batxillerat superior i d'estudis universitaris de qualsevol nivell.

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de la competència lingüística, es poden consultar en l'enllaç següent:

https://www.acles.es/216-tablas-de-certificados-reconocidos-por-acles

Tots els certificats susceptibles d'equivalència els ha de tramitar la persona interessada, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies d'aquesta convocatòria.

En cas de tenir certificats de dos o més nivells, d'aquest mateix idioma, es valora únicament el certificat de nivell superior.



En els supòsits en què figure com a requisit específic per a l'accés un determinat nivell de coneixement d'anglès únicament es consideren els certificats d'un nivell superior.



5. Altres mèrits:

Es valora fins a un màxim de 2 punts de conformitat amb els apartats següents:

5.1. Coneixement de llengües oficials de la Unió Europea:

En aquest apartat són objecte de valoració les llengües oficials de la Unió Europea, excepte l'espanyola i l'anglesa, amb un màxim de 2 punts.

Es reconeixen els títols, diplomes i certificats de les escoles oficials d'idiomes, les universitats espanyoles acreditades per l'Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles) i els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística; es pot accedir a aquesta informació a través de l'enllaç següent:



https://cdl.upv.es/el-centro/normativa

La baremació per a les llengües oficials previstes en aquest apartat és la següent:



Nivell: Puntuació:

C2 2,0

C1 1,6

B2 1,2

B1 0,8

A2 0,4





Per a la valoració d'aquestes llengües oficials comunitàries, no es consideren en cap cas els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis de batxillerat elemental, graduat escolar, formació professional, batxillerat superior i estudis universitaris de qualsevol nivell.

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de la competència lingüística, es poden consultar en l'enllaç següent:

https://www.acles.es/216-tablas-de-certificados-reconocidos-por-acles

Tots els certificats susceptibles d'equivalència els ha de tramitar la persona interessada, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies d'aquesta convocatòria.

En cas de tenir certificats de dos o més nivells, d'un mateix idioma, es valora únicament el certificat de nivell superior.



En els supòsits en què figure com a requisit específic per a l'accés un determinat nivell de coneixement d'algun d'aquests idiomes, únicament es consideren els certificats d'un nivell superior.



5.2. Impartició de cursos de formació i perfeccionament:

Es valoren fins a un màxim d'1,5 punts únicament els cursos de formació i perfeccionament impartits en centres reconeguts oficialment, o si estan homologats per un organisme públic competent en el marc de programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics; la persona aspirant ho ha d'acreditar.



Amb aquesta finalitat, es tenen en compte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que es troben inclosos dins dels respectius acords amb l'administració.

Per cada 25 hores d'impartició es valora amb 0,75 punts.

En aquest supòsit de cursos impartits es valoren una vegada. No són susceptibles de valoració les edicions successives d'un mateix curs o d'un curs amb el mateix contingut, cas en el qual es valora el curs impartit de més durada.

No es puntuen en cap cas en aquest apartat els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, ni els cursos de doctorat, ni els de diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



5.3. Cursos de formació i perfeccionament rebuts:

Es valoren fins a un màxim de 2 punts únicament els cursos de formació i perfeccionament rebuts amb el certificat d'aprofitament que estiguen relacionats directament amb les funcions de la categoria/escala objecte de la present convocatòria i que no tinguen més de 10 anys; es pren com a referència la data de la publicació en el DOGV de la convocatòria.

La valoració es fa d'acord amb el barem següent, sense que es consideren els cursos de fins a 9 hores i, en cas que hi haja dos o més cursos amb el mateix contingut, només es considera el de més durada:



Nre. d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,1

De 15 a 19 0,3

De 20 a 29 0,6

De 30 a 49 0,9

De 50 a 74 1,2

75 o més hores 1,5





Només es valoren aquests cursos si els han impartit centres oficialment reconeguts o si estan homologats per un organisme públic competent en el marc dels programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics; la persona aspirant ho ha d'acreditar.

Amb aquesta finalitat, es tenen en compte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que es troben inclosos dins dels respectius acords amb l'administració.

Així mateix, són objecte de valoració els cursos que per les característiques que tenen són de prestigi en l'àmbit professional, i compleixen els requisits d'aprofitament, si escau.

No són objecte de valoració els cursos amb un contingut que ha quedat obsolet per raons tècniques, normatives o qualsevol altra circumstància.

En cap cas no es puntuen en aquest apartat els cursos de valencià i d'idiomes; ni els cursos pertanyents a una carrera universitària; ni els cursos de doctorat; ni els de diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre; ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



5.4. Carrera professional:

En aquest apartat es puntuen els períodes avaluats satisfactòriament en aplicació del sistema de carrera professional horitzontal i l'avaluació de l'acompliment del personal funcionari d'aquesta universitat, amb un màxim de 2 punts, que s'obté de la suma, si escau, de la valoració dels trams següents:

– GDP I o DPCR I: màxim de 0,5 punts.

– GDP II o DPCR II: màxim de 0,5 punts.

– GDP III o DPCR III: màxim de 0,5 punts.

– GDP IV o DPCR IV: màxim de 0,5 punts.





ANNEX III

Oficines de registre de la Universitat Politècnica de València



Registre General de la Universitat Politècnica de València

Universitat Politècnica de València

Edifici 3F

Camí de Vera, s/n

46022 València (València)

Tel. (+34) 96 387 74 05

http://www.upv.es/entidades/SPET/infoweb/ag/info/1003451normalc.html



Registre del campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València

Escola Politècnica Superior de Gandia

Edifici F

C/ Paranimf, 1

46730 Grau de Gandia (València)

Tel. (+34) 96 284 93 02

http://www.upv.es/contenidos/CGANDIA/administracion/939537normalc.html



Registre del campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València

Escola Politècnica Superior d'Alcoi

Plaça Ferrándiz i Carbonell, s/n

03801 Alcoi (Alacant)

Tel. (+34) 96 652 85 10

http://www.epsa.upv.es/alumnado.php





ANNEX IV

Sistemes d'identificació i signatura



Per a emplenar la vostra sol·licitud us heu d'identificar electrònicament mitjançant qualsevol dels sistemes d'identificació i signatura acceptats a la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, que figuren detallats en l'adreça web següent:

https://sede.upv.es/oficina_tactica/?idioma=es_ES#/tramita/19/186



A continuació, es detallen les característiques principals de cadascun d'aquests sistemes:



Cl@ve-Identificación (sistema recomanat):

És la plataforma comuna del sector públic administratiu estatal per a la identificació i l'autenticació electròniques mitjançant l'ús de claus concertades, oberta a la possibilitat que en facen ús totes les administracions públiques.

Proporciona diversos sistemes d'identificació electrònica, entre els quals hi ha els següents: DNI electrònic, certificats electrònics d'autoritats de certificació reconegudes a Espanya, sistema de clau permanent promogut per la GISS, sistema de clau temporal PIN24H promogut per l'AEAT o node EIDAS (reconeixement de certificats transfronterers emesos per autoritats de certificació d'altres països a l'entorn de la UE).



A causa de la millor usabilitat que presenta, es recomana com a preferent l'ús del sistema de clau permanent promogut per la GISS. Aquest sistema s'orienta a accessos habituals a diversos organismes. Per a usar-lo, sols cal haver obtingut prèviament la credencial electrònica d'identificació mitjançant algun dels procediments previstos. Per a fer-ho us heu de registrar en el sistema bé de forma presencial, en alguna de les oficines de registre adherides al sistema, o bé per Internet, si ja disposeu d'un certificat electrònic reconegut vigent. Si sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre de Cl@ve.



Més informació, ací: www.clave.gob.es



Certificats electrònics:

Certificats electrònics per a persona física emesos per diferents autoritats de certificació reconegudes a Espanya. Tots requereixen un procés d'acreditació personal previ en algun dels punts de registre associats a l'autoritat de certificació que els emet (FNMT, ACCV, Camerfirma, etc.).

Si ja sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre associat a l'ACCV (Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat Valenciana).

Més informació, ací: https://www.accv.es/ciudadanos/



DNI electrònic (DNIe):

Tal com recull la Declaració de pràctiques de certificació del DNI, els certificats electrònics poden usar-se:

Com a mitjà d'autenticació de la identitat, el certificat d'autenticació (‘digital signature') assegura al titular, en la comunicació electrònica, acreditar la seua identitat davant de qui siga.

Com a mitjà de signatura electrònica de documents, mitjançant l'ús del certificat de signatura (‘non-repudiation'), el receptor d'un missatge signat electrònicament pot verificar l'autenticitat d'aquesta signatura, i d'aquesta manera pot demostrar la identitat del signant sense que aquest puga repudiar-lo.

Com a mitjà de certificació d'integritat d'un document, permet comprovar que el document no ha sigut modificat per cap agent extern a la comunicació.

Més informació, ací: https://www.dnielectronico.es/portaldnie/



Compte d'usuari d'UPVNet:

Sistema d'identificació personal basat en una clau concertada (usuari i contrasenya) proporcionada a tots els membres de la comunitat universitària.

Més informació, ací: https://www.upv.es/entidades/ASIC/catalogo/346935normalc.html

Mapa web