Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 25 de febrer de 2022, de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, per la qual es convoca la concessió de cinc beques per a la realització de pràctiques professionals en la Direcció General de Cooperació Internacional al Desenvolupament, durant els exercicis 2022 i 2023.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9291 de 04.03.2022
Número identificador:  2022/1647
Referència Base de Dades:  001780/2022
 



RESOLUCIÓ de 25 de febrer de 2022, de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, per la qual es convoca la concessió de cinc beques per a la realització de pràctiques professionals en la Direcció General de Cooperació Internacional al Desenvolupament, durant els exercicis 2022 i 2023. [2022/1647]

En el marc de la política de la Generalitat dirigida a la millora i especialització professional de joves titulats i titulades, la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica preveu entre les seues actuacions la convocatòria de beques que els facilite la seua especialització, completant la seua formació mitjançant el coneixement pràctic de l'Administració pública a través de la realització de pràctiques professionals en les seues dependències.

Dins del marc normatiu establit pel Decret 132/2009, de 4 de setembre, del Consell, pel qual es regula la concessió de beques, es va aprovar l'Ordre 1/2019, de 28 de novembre, de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, per la qual s'aproven les bases reguladores de la concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en els centres directius de la Conselleria, modificada per l'Ordre 4/2021, de 10 d'agost, de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica.



Una de les actuacions previstes per a l'exercici 2022 que recull el Pla estratègic de subvencions 2020-2022 d'aquesta Conselleria és la concessió de beques per a la formació de persones joves llicenciades o graduades per a la seua millora i especialització professional, mitjançant la realització de pràctiques professionals en les dependències de la Direcció General de Cooperació Internacional al Desenvolupament de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica.

Als efectes assenyalats en el Decret 128/2017, de 29 de setembre, del Consell, pel qual es regula el procediment de notificació i comunicació a la Comissió Europea dels projectes de la Generalitat dirigits a establir, concedir o modificar ajudes públiques, en el preàmbul de l'ordre per la qual s'aproven les bases reguladores citades, s'estableix que les beques a concedir no estan subjectes a la política de competència de la Unió Europea en matèria d'ajudes públiques i, per tant, no requereixen notificació a la Comissió Europea per no tindre els requisits de l'article 107.1 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea, ja que per raó de la qualitat de la persona beneficiària i de l'objecte de les beques, aquestes accions subvencionables no afecten la competència, ni els intercanvis comercials entre els estats membres, i tampoc afavoreixen determinades empreses o produccions.



En virtut del que s'ha exposat, i de conformitat amb les competències conferides pel Decret 179/2020, de 30 d'octubre, del Consell, d'aprovació del Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, i l'article 160.4.b i 166 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, resolc:





Primer. Objecte

Convocar la concessió, en règim de concurrència competitiva, de cinc beques en matèria de cooperació al desenvolupament i d'implementació i seguiment de l'Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible, per a completar la formació de joves amb titulació universitària, mitjançant la realització de pràctiques professionals en les dependències de la Conselleria amb competències en matèria de participació, transparència, cooperació i qualitat democràtica, durant els exercicis 2022 i 2023, dirigides a la millora i especialització professional de les persones amb les titulacions oficials universitàries següents:

a) Per a les beques en matèria de cooperació al desenvolupament: màster universitari oficial en Cooperació al Desenvolupament.

b) Per a les beques en matèria de compliment de l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible: llicenciatura o grau en Dret, llicenciatura o grau en Ciències Polítiques, Educació Social, Gestió i Administració Pública, Pedagogia, Psicologia, Sociologia, Treball Social.



Segon. Bases reguladores de la convocatòria

La convocatòria s'ajustarà a les bases reguladores aprovades per l'Ordre 1/2019, de 28 de novembre, de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, per la qual s'aproven les bases reguladores de la concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en els centres directius de la Conselleria, publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 8692, de 5 de desembre de 2019 (d'ara endavant, Ordre 1/2019), i per l'Ordre 4/2021, de 10 d'agost, de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica que la modifica, publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 9153, de 17 d'agost de 2021.



Tercer. Finançament

Les beques previstes en la present convocatòria es finançaran a càrrec de les aplicacions pressupostàries que es detallen a continuació, i el seu equivalent per a l'exercici 2023, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2023, segons el següent desglossament per anualitats:



– 22.03.01.134.10, S6569000 ,«Beques de formació en cooperació al desenvolupament»

Anualitat 2022: 19.000,00 euros

Anualitat 2023: 11.000,00 euros

Quantia total màxima: 30.000,00 euros



– 22.03.01.134.20, S8355000, «Beques per a la realització de pràctiques professionals en la Subdirecció d'Implementació i Seguiment de l'Agenda 2030»

Anualitat 2022: 29.000,00 euros

Anualitat 2023: 16.000,00 euros

Quantia total màxima: 45.000,00 euros



Quart. Nombre de beques i unitat de realització

1. Les beques a concedir seran cinc i estaran destinades a la millora i especialització professional de les persones amb les titulacions que a continuació es detallen i segons la distribució següent:

– Màster universitari oficial en Cooperació al Desenvolupament: 2 beques

– Llicenciatura o grau en Dret, llicenciatura o grau en Ciències Polítiques, Educació Social, Gestió i Administració Pública, Pedagogia, Psicologia, Sociologia, Treball Social: 3 beques.

2. Les pràctiques es realitzaran en la seu de la conselleria amb competències en matèria de participació, transparència, cooperació i qualitat democràtica, en aquelles unitats administratives amb funcions en matèria de cooperació internacional al desenvolupament, educació per a la ciutadania global, promoció i defensa dels drets humans, formació, estudi i investigació per al desenvolupament, així com del seguiment i avaluació de la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030, d'acord amb el detall següent:

a) Subdirecció General de Cooperació Internacional al Desenvolupament: dues beques

b) Subdirecció General per a la Implementació i el Seguiment de l'Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible: tres beques

3. La direcció tècnica, supervisió i tutoria de les beques l'exercirà la persona designada formalment com a tutora per l'òrgan directiu competent per a resoldre la concessió, per raó de la matèria objecte de les beques. La designació recaurà obligatòriament entre el personal funcionari de carrera del grup A1 adscrit a les unitats administratives descrites en l'apartat 2 d'aquest punt.



Cinqué. Requisits de les persones beneficiàries

1. Les persones sol·licitants de les beques hauran de complir, en la data de finalització del termini de sol·licitud, els requisits següents:

a) No ser major de 35 anys.

b) Estar en possessió d'una de les titulacions enunciades en el resolc primer de la present convocatòria, sempre que no hagen transcorregut més de cinc anys des de la finalització dels estudis.

c) No haver sigut beneficiari o beneficiària de beques de pràctiques professionals en la Generalitat per un període igual o superior a 36 mesos.

d) No trobar-se incurs o incursa en les prohibicions per a obtindre la condició de persona beneficiària establides en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, la qual cosa s'acreditarà per mitjà de la declaració responsable inclosa en el model de sol·licitud, accessible en la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es.).

e) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques. Les persones amb discapacitat en les quals no concórrega aquest impediment podran al·legar la seua condició a l'efecte de dirimir el possible empat que puga produir-se, en els termes recollits en l'apartat 2, de l'article 11 de l'Ordre 1/2019.

2. Les persones que en el moment de publicar-se la corresponent convocatòria ja estiguen gaudint d'una beca de pràctiques professionals en la Generalitat no podran optar a una nova beca, excepte en els casos següents:

a) Que es concórrega a la mateixa beca que ja s'està gaudint per haver sigut obtinguda en una convocatòria anterior, sempre que es complisca la resta dels requisits establits en la convocatòria.

b) Que resten menys de dos mesos per a la finalització de la beca que ja estan gaudint les persones sol·licitants, sempre que es complisca la resta dels requisits establits en la convocatòria.



Sisé. Termini, lloc i forma de presentació de les sol·licituds

1. El termini, lloc i forma de presentació de les sol·licituds s'ajustaran al que es preveu en l'article 5 de l'Ordre 1/2019.

2. Les persones aspirants a obtindre una beca presentaran, exclusivament per via electrònica, una única sol·licitud i el currículum de manera completa, segons models normalitzats, en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Tots dos documents són obligatoris i estaran accesibles en la seu electrònica de la Generalitat https://sede.gva.es. Per a poder realitzar la presentació electrònica, la persona sol·licitant haurà de disposar d'algun dels sistemes de signatura electrònica admesos en la seu electrònica de la Generalitat.

En cas de voler optar a una beca en les dues unitats administratives de les que figuren en l'apartat dos del resolc quart, es presentarà una sol·licitud per a cadascuna.

En emplenar aquests formularis s'obtindrà l'autobaremació inicial dels mèrits adduïts en el currículum, que es calcularà de manera automàtica a partir de la informació aportada en aquest. El resultat d'aquesta baremació es visualitzarà com un camp més del formulari.



3. La presentació de la sol·licitud en el registre electrònic es podrà acreditar mitjançant el rebut expedit per aquest de manera automàtica. A l'efecte del còmput de terminis, serà vàlida i produirà efectes jurídics la data d'entrada que es consigne en el rebut expedit pel registre electrònic. Només seran admeses les sol·licituds que hagen sigut registrades en el registre electrònic de la Generalitat abans de les 24.00 hores de l'últim dia de termini de presentació (hora oficial peninsular espanyola). En el cas que alguna persona presente la seua sol·licitud de manera presencial, se la requerirà perquè l'esmene a través de la seua presentació electrònica. A aquest efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada l'esmena, sempre que no s'haja superat el termini límit de presentació previst en l'apartat 2 d'aquest resolc.

En el cas que una mateixa persona, dins del termini establit, presente més d'una sol·licitud per a un mateix tipus o classe de beca, s'entendrà que l'última presentada reemplaça les anteriors sol·licituds, les quals seran arxivades.

Segons el que disposa l'article 69 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la inexactitud, falsedat o omissió, de caràcter essencial, en qualsevol dada, o manifestació, de la declaració responsable, així com la falta d'acreditació dels requisits exigits, determinarà la impossibilitat de continuar en la convocatòria.

4. Amb la finalitat de reduir càrregues administratives a les persones interessades, a la sol·licitud i al currículum no s'adjuntarà cap documentació.

Únicament les persones seleccionades per a la fase d'entrevista/prova hauran de presentar la documentació acreditativa dels mèrits detallats en el currículum, en el moment en el qual acudisquen a la realització de l'entrevista/prova o bé quan així se'ls requerisca per la comissió de valoració corresponent.

Si la documentació presentada no compleix els requisits indicats en la convocatòria o no fora íntegrament aportada, es requerirà la persona interessada per via electrònica perquè, en el termini màxim de 10 dies, esmene la falta o adjunte els documents preceptius, i se li advertirà que, si no ho fa dins del termini, no seran tinguts en compte els mèrits a l'efecte de la valoració. El compliment temporal dels mèrits s'entendrà referit a la data de fi del termini de presentació de sol·licituds.





Seté. Ordenació i instrucció

D'acord amb el que estableix l'article 6 de l'Ordre 1/2019, l'ordenació i instrucció del procediment, per a la concessió de les beques convocades, correspondrà conjuntament als dos òrgans directius competents per raó de la matèria objecte de les beques.

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, aquestes seran examinades per l'òrgan instructor, que comprovarà els requisits de les persones sol·licitants i efectuarà en el seu cas els requeriments i comprovacions que estime convenients.

L'òrgan instructor emetrà informe en què conste el compliment dels requisits de les persones sol·licitants.



Huité. Comissió avaluadora

De conformitat amb l'article 7 de l'Ordre 1/2019, la comissió avaluadora per a la present convocatòria estarà formada per:

a) Presidència:

La persona ocupant de la Subdirecció General de Cooperació Internacional al Desenvolupament.

Suplent: la persona ocupant de la Subdirecció General per a la Implementació i Seguiment de l'Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible.

b) Vocalies:

– La persona que exerceix de cap del Servei d'Ajuda Humanitària, Protecció a Persones Defensores dels Drets Humans i Gestió de Convenis.

– La persona que exerceix de cap del Servei d'Implementació i Coordinació de l'Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible.

– Titular: la persona ocupant del lloc de tècnic jurídic / tècnica jurídica.

Suplents:

– La persona que exerceix de cap del Servei de Gestió de Programes i Cooperació.

– La persona que exerceix de cap del Servei d'Anàlisi, Estudis, Promoció i Seguiment.

– Suplent: la persona ocupant del lloc d'assessor tècnic / assessora tècnica.

D'acord amb el que s'estableix per l'Ordre 1/2019, la secretaria de la comissió avaluadora serà exercida per un/ una dels /de les vocals, personal funcionari de carrera del grup A1, adscrit a la Direcció General de Cooperació Internacional al Desenvolupament.



Nové. Valoració dels mèrits i barem

1. El règim per a la valoració dels mèrits serà l'establit en l'article 8 de l'Ordre 1/2019.

Dins dels quinze dies hàbils següents a l'acabament del termini de presentació de sol·licituds, la comissió avaluadora es reunirà amb la finalitat de valorar els mèrits presentats per les persones sol·licitants que complisquen els requisits establits per la convocatòria. Per a valorar els mèrits al·legats per cada sol·licitant, s'aplicarà el barem establit en l'article 11 de l'Ordre 1/2019.

La comissió avaluadora publicarà, en ordre decreixent, la llista provisional de puntuacions en la seu electrònica o portal institucional de la Generalitat en internet, https://sede.gva.es, i concedirà un termini de deu dies hàbils a les persones interessades per a la formulació d'al·legacions, que es dirigiran a la comissió avaluadora. Una vegada resoltes les al·legacions presentades, es publicarà la llista definitiva de puntuacions obtingudes en la seu electrònica o portal institucional de la Generalitat en internet, https://sede.gva.es.

2. En desenvolupament del que es preveu en l'apartat 4 de l'article citat, quan es faça públic la llista definitiva de puntuacions obtingudes, les persones aspirants que obtinguen les quinze millors puntuacions, en els termes detallats en l'article 11 de la citada ordre i per a cadascuna de les unitats de destinació, seran anomenades per a la realització d'una entrevista/prova, que podrà realitzar-se per videoconferència o mitjans similars.

En el cas que no es presenten a l'entrevista totes les persones aspirants que hagen obtingut les quinze millors puntuacions, la Comissió podrà cridar, per estricte ordre de puntuació, les següents persones aspirants fins a entrevistar les quinze millor puntuades.

La no-presentació de la persona aspirant a l'entrevista/prova comportarà la seua exclusió de la convocatòria.

En aquesta fase la comissió avaluadora determinarà la forma i el termini de presentació de la documentació acreditativa dels mèrits al·legats.

La documentació acreditativa a aportar serà la següent:

a) Còpia del DNI o document d'identitat de qualsevol dels països membres de la Unió Europea. La comprovació directa de les dades d'identificació podrà ser arreplegada per l'Administració sempre que la persona interessada haja expressat el seu consentiment. Es presumirà que la consulta o obtenció és autoritzada per la persona interessada llevat que conste en el procediment la seua oposició expressa. En aquest cas, la persona sol·licitant quedarà obligada a presentar la còpia del document d'identitat.

b) Còpia del títol universitari corresponent a cada titulació, expedit o homologat a Espanya.

c) Certificat de l'expedient acadèmic amb la nota mitjana oficial ponderada en un sistema de puntuació entre 5 i 10 punts.

d) Programa de les assignatures cursades que justifiquen l'especialització acadèmica en matèries relacionades amb la beca.

e) Còpia dels certificats acreditatius dels coneixements de valencià i altres idiomes.

f) Còpia de qualsevol altre document que acredite la possessió de títols, màsters, cursos, mèrits docents, investigadors o professionals que es desitgen al·legar.

g) L'experiència professional i laboral s'acreditarà exclusivament mitjançant la presentació d'informe de vida laboral i còpia de contractes o certificats d'empresa que reflectisquen l'activitat professional i laboral relacionada directament amb la beca.

h) Documentació que acredite trobar-se en algun dels supòsits establits en el punt 2 de l'article 11 de l'Ordre 1/2019, que determinen la preferència de la concessió de la beca en cas d'empat en la valoració.



A fi d'agilitar al màxim la tramitació, la presentació d'aquests documents es realitzarà telemàticament.

3. La no-presentació de la persona aspirant a l'entrevista/prova comportarà la seua exclusió de la convocatòria.

4. Les persones aspirants no convocades a l'entrevista podran presentar la documentació acreditativa en cas de voler formar part, de manera voluntària, de les borses de reserva que s'esmenta en el següent punt.

5. Finalitzat el procés selectiu, la comissió avaluadora, en el termini de deu dies hàbils, elaborarà una proposta motivada de resolució que contindrà la relació de persones beneficiàries i una borsa de reserva per a cadascuna de les unitats de realització de les beques, constituïda per les persones aspirants que no siguen adjudicatàries de les beques i prioritzades per ordre decreixent de puntuació, per a cobrir les vacants que pogueren produir-se durant el període de vigència d'aquelles. Així mateix, s'inclourà una relació de les persones aspirants les sol·licituds de les quals hagen sigut desestimades, indicant les causes que hagen motivat la seua denegació.



Deu. Òrgan competent per a resoldre

Segons el que s'estableix en l'article 9 de l'Ordre 1/2019, la facultat de dictar la resolució de concessió de les beques de pràctiques professionals, que correspon a la persona titular de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, es delega en el centre directiu competent per raó de la matèria. En conseqüència, la facultat de resoldre correspondrà a l'òrgan directiu competent per raó de la matèria objecte de les beques.



Onze. Concessió, termini de resolució i notificació

1. Vista la proposta motivada de resolució formulada per la comissió de valoració, l'òrgan competent per a resoldre dictarà la resolució de la convocatòria, segons el que s'estableix en l'article 10 de l'Ordre 1/2019.



2. La resolució de concessió es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, amb expressió de la convocatòria, del programa i crèdit pressupostari al qual s'imputen les beques atorgades, de les persones beneficiàries, les quantitats concedides i la finalitat d'aquestes.

La publicació de l'esmentada resolució produirà els efectes de notificació a les persones interessades, d'acord amb la normativa reguladora del procediment administratiu comú, i s'inserirà la informació corresponent en la seu electrònica o portal institucional de la Generalitat en internet, https://sede.gva.es.

3. El termini màxim per a dictar i publicar la resolució serà de tres mesos comptadors des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria, sense perjudici que puga ampliar-se en els termes establits per la normativa reguladora del procediment administratiu comú.



Conclòs aquest termini sense que s'haja dictat i publicat la resolució expressa, les persones interessades podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu.

4. Les resolucions que es dicten esgoten la via administrativa i en contra d'aquestes podrà interposar-se, potestativament, un recurs de reposició davant l'òrgan que les va dictar, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació de la resolució corresponent, o un recurs contenciós administratiu davant la sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació de la resolució corresponent. Tot això sense perjudici de la interposició, per part de les persones interessades, de qualsevol altre recurs que estimen pertinent.



Dotze. Quantia i duració de les beques

1. La quantia de les beques corresponents a la present convocatòria s'ajustarà al que estableix l'article 12 de l'Ordre 1/2019.

Sobre la quantia prevista es practicaran les retencions oportunes, així com la cotització corresponent a la Seguretat Social, en els termes establits per la normativa tributària i reguladora del règim general de la Seguretat Social de les persones que participen en programes de formació.

Les quantitats abonades no tindran en cap cas el caràcter de salari o retribució, sinó d'ajuda econòmica per a les despeses que la beca comporta.

2. El període de duració de les beques serà de dotze mesos des de la data que s'indique en la resolució de concessió, que serà objecte de publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. El període de duració podrà prorrogar-se sense necessitat de cap nova convocatòria, per un període màxim de dotze mesos addicionals, sempre que hi haja crèdit adequat i suficient i que l'exercici de l'activitat que s'està efectuant així ho requerisca o aconselle.



Tretze. Justificació i pagament de les beques

A l'efecte de pagament i justificació de les beques, s'estarà al que s'estableix en l'article 14 de l'Ordre 1/2019.



Catorze. Règim d'incompatibilitats i obligacions de la persona beneficiària

A l'efecte del règim d'incompatibilitats i de les obligacions de la persona beneficiària de la beca, s'estarà al que estableixen els articles 15 i 16 de l'Ordre 1/2019.



Quinze. Facultats d'interpretació i incidències

1. En aplicació del que es disposa en l'article 19 de l'Ordre 1/2019, per delegació de la persona titular de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, la facultat d'interpretació dels dubtes com dels possibles conflictes que puguen plantejar els becaris i becàries en l'exercici de la seua funció, o les unitats administratives que els tutelen, així com les incidències que es puguen plantejar en el període de gaudi de la beca, recauran en la persona titular de la direcció general amb competències en la matèria de cooperació internacional al desenvolupament.

2. Així mateix, en cas de renúncia a la beca concedida, decidirà sobre la conveniència de cobrir les vacants d'acord amb les borses de reserva constituïdes a aquest efecte.



Setze. Pla de control

S'estarà al que s'estableix en l'article 21 de l'Ordre 1/2019.



Dèsset. Mitjans de publicació dels diferents tràmits

Les publicacions de relacions i llistes que determina el procés de selecció s'efectuaran en la seu electrònica o portal institucional a internet https://sede.gva.es, així com en la pàgina web de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica.



Díhuit. Efectes

La present resolució tindrà efecte des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Contra el que es disposa en la present resolució, que esgota la via administrativa, es podrà interposar potestativament un recurs de reposició davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la seua publicació, de conformitat amb el que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé un recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la seua publicació, de conformitat amb el que estableixen els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen fer ús, si escau, de qualsevol altre que estimen procedent.



València, 25 de febrer de 2022.– La consellera de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica: Rosa Pérez Garijo.

Mapa web