Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 16 de febrer de 2022, de la consellera d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, per la qual es convoquen ajudes als municipis de la Comunitat Valenciana per a potenciar projectes de lluita contra el canvi climàtic, per a l'exercici de 2022.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9284 de 23.02.2022
Número identificador:  2022/1326
Referència Base de Dades:  001428/2022
 



RESOLUCIÓ de 16 de febrer de 2022, de la consellera d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, per la qual es convoquen ajudes als municipis de la Comunitat Valenciana per a potenciar projectes de lluita contra el canvi climàtic, per a l'exercici de 2022. [2022/1326]

L'Ordre 6/2020, de 4 de març, de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica, estableix les bases reguladores per a la concessió d'ajudes a ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a potenciar projectes de lluita contra el canvi climàtic, i acompleix així el que es disposa en l'apartat 2 de l'article 9 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.



D'altra banda, i segons disposa l'apartat 2 de l'article 23 de la mateixa llei, la iniciació del procediment de concessió de les ajudes es realitzarà mitjançant una convocatòria aprovada per l'òrgan competent. Les ajudes públiques que es convoquen ací no necessiten ser notificades a la Comissió Europea, per no reunir tots els requisits de l'article 107 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea (TFUE), atés que les entitats beneficiàries no exerceixen una activitat empresarial destinada a la consecució d'un benefici econòmic i les ajudes no afavoreixen determinades empreses d'un sector o determinades produccions.



Per tant, i amb la finalitat que s'inicie el procediment de sol·licitud i tramitació de les ajudes, en compliment dels articles 160 i 164 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, resolc:



Primer. Objecte

Es convoquen, per a l'exercici 2022, les subvencions destinades a finançar inversions per a potenciar la lluita contra el canvi climàtic, regulades en l'Ordre de 6/2020 de 4 de març, de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica (DOGV 11.03.2020, 8759), impulsant la posada en marxa de les mesures previstes dins dels plans d'acció per al clima i energia sostenible (PAUS), així com inversions per a reduir la petjada de carboni. Aquesta convocatòria finançarà, en particular, aquelles relacionades amb els objectius següents:

1) Reforçar la implantació d'energies renovables i millorar l'eficiència energètica.

2) Contribuir a la mobilitat sostenible vinculada a la reducció d'emissions derivades del transport dins del municipi.



Segon. Ajuntaments beneficiaris. Requisits

1. Podran ser beneficiaris de les subvencions els ajuntaments de municipis situats a la Comunitat Valenciana que complisquen almenys un dels dos requisits següents:

a) Estar adherits al Pacte Europeu de les Alcaldies per al Clima i l'Energia amb les condicions següents:

a.1. Un inventari d'emissions de referència de gasos d'efecte d'hivernacle del municipi per a fer el seguiment de l'efectivitat de les accions de mitigació.

a.2. Una avaluació de riscos i vulnerabilitats derivats del canvi climàtic per a l'adaptació.

a.3. Que la inversió elegible conste entre les mesures incloses en el Pla d'acció per al clima i l'energia sostenible del municipi.

b) Estar inscrits en el Registre de Petjada de Carboni, Compensació i Projectes d'Absorció de Diòxid de Carboni, creat mitjançant el Reial decret 163/2014, de 14 de març.



Tercer. Finançament de les ajudes

1. L'import global màxim serà de 2.500.000,00 €, i es finançaran amb càrrec al crèdit de la línia: S8659000 del capítol VII, programa pressupostari 442.60 Canvi climàtic, aplicació: 12.03.05.0000.442.60.7, dels pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2022.



Quart. Característiques de les ajudes

1. Són subvencionables les inversions dels ajuntaments de la Comunitat Valenciana executades en l'àmbit de la lluita contra el canvi climàtic, descrites en l'apartat primer d'aquesta resolució. Podran ser subvencionables les inversions a executar en aquest exercici, així com les executades en els quatre anys anteriors a la publicació de la convocatòria, sempre que complisquen els requisits establits en les bases i en la convocatòria.

2. El finançament màxim per projecte s'estableix en funció del nombre d'habitants del municipi sol·licitant; segons les xifres oficials de població resultants del padró municipal referides a l'1 de gener de 2021 s'estableixen els percentatges del cost subvencionable següents:

Fins a cinc mil habitants, el percentatge serà el 80 % del cost de la inversió.

Més de cinc mil i fins a cinquanta mil habitants, el percentatge serà el 50 % del cost de la inversió.

Més de cinquanta mil habitants, el percentatge serà el 30 % del cost de la inversió.

3. Per raons d'eficàcia i eficiència administrativa, l'import subvencionable mínim de cada sol·licitud haurà de ser superior a 2.000,00 euros i l'import de l'ajuda total individual no podrà superar els 200.000,00 euros per sol·licitud.

4. No seran elegibles aquells projectes que ja s'hagueren beneficiat d'ajudes en convocatòries anteriors de la mateixa ordre de bases.



Cinqué. Despeses subvencionables

Als efectes d'aquesta convocatòria seran despeses elegibles les despeses reals abonades per l'entitat local subvencionada, realitzades per a l'execució de la inversió, incloses les despeses de la redacció del projecte, efectivament pagades amb anterioritat a la finalització del període de justificació i conformes amb la normativa local, l'autonòmica, la nacional i la comunitària aplicables.



Sisé. Terminis

1. El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

2. La data de finalització de l'actuació estarà determinada per raons tècniques de desenvolupament de la proposta. En tot cas, el termini màxim serà la data límit establida en l'apartat onzé per a la presentació de la sol·licitud de pagament.



Seté. Forma de presentació

1. La sol·licitud, que haurà d'estar signada pel representant legal de l'entitat local, es presentarà telemàticament, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, així com els altres tràmits associats al procediment de concessió. Per a això, s'haurà d'utilitzar el procediment habilitat en la Seu Electrònica de la Generalitat, a la qual pot accedir-se des del següent URL: http://sede.gva.es/va/proc20835



Si alguna entitat presenta la seua sol·licitud presencialment, es requerirà a l'interessat que la presente a través de la Seu Electrònica de la Generalitat. A aquest efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en què haja sigut realitzada la presentació telemàtica en la Seu Electrònica de la Generalitat.

Per a accedir de manera telemàtica, el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persona jurídica) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), ambdós emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana, i podrà utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat, entre aquests el certificat emés per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana.

2. Mitjançant la presentació de la sol·licitud, la persona sol·licitant manifesta sota la seua responsabilitat que totes les dades recollides en aquesta i en la documentació que s'hi adjunta són verídiques i que està en possessió de la documentació que així ho acredita, quedant a la disposició de la Generalitat per a la seua presentació, comprovació control i inspecció posterior que s'estimen oportuns.

3. Els requeriments als interessats s'efectuaran també telemàticament i les esmenes o les aportacions documentals posteriors a la presentació de la sol·licitud hauran de realitzar-se a través del següent URL: http://sede.gva.es/va/proc18536



Huité. Documentació

A la sol·licitud s'annexaran els documents específics següents, mitjançant els formularis inclosos en el procediment habilitat en l'enllaç abans indicat de la Seu Electrònica de la Generalitat:

1. En el cas d'optar a una ajuda destinada a l'execució dels plans d'acció per al clima i l'energia (PAUS), s'haurà d'aportar:



a) Certificat de la persona que ostente la secretaria de l'entitat local sol·licitant acreditativa de:

a.1) Estar adherits al Pacte Europeu de les Alcaldies per al Clima i l'Energia.

a.2) Aprovació del Pla d'acció per al clima i l'energia sostenible (PAUS).

b) Pla d'acció per al clima i l'energia sostenible (PAUS) que incloga l'Inventari d'emissions de referència de gasos d'efecte d'hivernacle del municipi per a fer el seguiment de l'efectivitat de les accions de mitigació i l'avaluació de riscos i vulnerabilitats derivats del canvi climàtic per a l'adaptació.

2. En el cas d'optar a una ajuda destinada a l'execució de projectes relacionats amb el Registre de Petjada de Carboni, Compensació i Projectes d'Absorció de Diòxid de Carboni, s'haurà d'aportar:



a) Certificat d'inscripció en aquest registre.

b) Pla de reducció d'emissions.

3. En tot cas, a més, s'annexarà en la tramitació telemàtica la documentació següent:

A) Certificat de la persona que ostente la secretaria de l'entitat local sol·licitant acreditativa:

– De la representació de l'entitat local.

– De l'acord de l'òrgan de govern pel qual s'aprova la presentació de la sol·licitud de subvencions.

– De la consignació pressupostària del cost de la inversió.

– Que l'entitat local no està incursa en alguna de les circumstàncies recollides en l'article 13, punts 2 i 3, de l'LGS.

– De l'elaboració i aplicació del Pla d'igualtat de l'ajuntament, segons disposició addicional 7a TREBEP.

B) Memòria tècnica del projecte signada per l'entitat sol·licitant que haurà de contindre:

– Una descripció estructurada de la inversió a executar i la seua finalitat.

– Calendari previst de l'execució.

– Pressupost d'execució de la inversió, indicant-hi el cost total previst, amb desglossament per partides i conceptes de despesa.



Nové. Instrucció

1. L'òrgan instructor serà el Servei de Coordinació de Polítiques de Canvi Climàtic adscrit a la Subdirecció General de Canvi Climàtic. Aquest òrgan podrà verificar aquelles dades manifestades per les persones interessades amb la finalitat de comprovar-ne l'exactitud. La potestat de verificació implica l'accés a les dades següents: dades d'identitat de la persona sol·licitant o, si escau, del seu representant legal, i dades que consten en la Base de Dades Nacional de Subvencions (consulta de subvencions i ajudes, consulta d'inhabilitacions i, si escau, consulta de concessions i ajudes per regla de minimis). Tot això, d'acord amb el que s'estableix en la disposició addicional huitena de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, i en l'article 4 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre.

2. L'òrgan instructor del procediment ha d'estar autoritzat per la persona interessada per a poder consultar dades d'identitat fiscal davant l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, així com les dades d'estar al corrent dels pagaments amb l'Agència Tributària, estatal i autonòmica. De la mateixa manera, haurà d'estar autoritzat per a procedir a la consulta sobre que l'entitat local està al corrent de les seues obligacions davant de la Tresoreria de la Seguretat Social. No obstant això, si la persona interessada desitja oposar-s'hi, és imprescindible que indique la informació concreta a la consulta de la qual s'oposa i els motius que ho justifiquen. Si s'hi oposa queda obligada a aportar els documents acreditatius corresponents.

3. Els ajuntaments que reunisquen les condicions previstes en aquesta convocatòria i en les seues bases reguladores, podran presentar únicament una sol·licitud per convocatòria.

4. La valoració de les sol·licituds presentades amb la finalitat d'admissió, serà realitzada per una comissió de valoració, que es constituirà d'acord amb allò especificat en la base novena de l'Ordre 6/2020 de 4 de març.

5. La concessió de les subvencions es realitzarà mitjançant el procediment de concurrència competitiva a què fa referència l'article 164 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions; l'article 22 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 55 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei general de subvencions.

6. Per a l'atorgament de les subvencions, a l'efecte d'establir l'ordre de prelació entre les sol·licituds admeses a tràmit, la comissió de valoració tindrà en compte exclusivament l'ordre de presentació de la sol·licitud, fins a l'esgotament dels fons. A aquest efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual es trobe completa; per tant, en cas de requerir una millora de la sol·licitud o la seua esmena, es prendrà com a data de presentació aquella en què haja sigut realitzada.

7. La comissió de valoració elaborarà la proposta de concessió de subvencions que contindrà la llista de les sol·licituds, en els termes indicats en l'apartat anterior, a les quals es proposa concedir la subvenció per ordre de presentació de la sol·licitud, incloent-hi tots els ajuntaments sol·licitants admesos, i figurarà la despesa elegible, la quantia de l'ajuda que es proposa concedir i la motivació, si escau, de les despeses no acceptades, la llista de les sol·licituds que es proposa per a la llista de reserva en què figuraran els ajuntaments sol·licitants per rigorós ordre de presentació i la llista on figuren les sol·licituds que es propose denegar, degudament motivada.

8. L'instructor formularà la proposta de resolució que es notificarà als ajuntaments interessats, perquè, si escau, formulen les al·legacions que corresponga en el termini de 10 dies. Una vegada emesa l'esmentada proposta de resolució no serà possible esmenar aquella documentació que s'havia requerit inicialment, únicament es podran esmenar errors en la llista provisional.

9. Els ajuntaments proposats com a beneficiaris de les subvencions hauran de presentar el document d'acceptació de la subvenció que reculla l'acord adoptat per l'òrgan municipal competent.

10. La proposta de resolució provisional no atorga a l'interessat cap dret a obtindre la subvenció. En el cas que algun ajuntament proposat per a ser beneficiari de la subvenció no l'accepte o desistisca de la sol·licitud, es concedirà la subvenció a l'ajuntament o ajuntaments de la llista de reserva, en la quantia màxima establida o la quantitat que corresponga fins a esgotar el crèdit disponible.



11. En obres que exigisquen projecte tècnic, segons el que s'estableix en l'article 164, apartat h, de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, aquest haurà de sotmetre's a informe de l'oficina de supervisió de projectes o de tècnics de l'Administració designats per aquesta, amb caràcter previ a la data de justificació de la primera anualitat de l'ajuda. En aquest cas, atés que l'Administració contractant és l'Administració local és aquesta qui haurà d'aportar l'informe de supervisió signat per un tècnic competent de la seua pròpia administració.

Quan es tracte de projectes tècnics inclosos en l'article 2 del Reial decret 1000/2010, de 5 d'agost, sobre visat col·legial obligatori, no caldrà l'informe de l'oficina de supervisió de projectes o de tècnics de l'Administració designats per aquesta, si es presenta el visat col·legial del projecte.

Aquest informe serà exigible tant per a les inversions a executar en aquest exercici com per a les inversions executades en els quatre anys anteriors a la publicació de la convocatòria, i es podran presentar juntament amb la sol·licitud de l'ajuda i, en tot cas, en el termini màxim d'un mes des de la notificació de la resolució provisional de concessió de l'ajuda.



Desé. Resolució i notificació

1. D'acord amb la base desena de les bases reguladores, la competència per a resoldre la convocatòria correspon a la Direcció General del Canvi Climàtic. Aquesta resolució es notificarà mitjançant la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

2. Les sol·licituds d'ajuda que no puguen ser ateses per haver-se adjudicat l'import global màxim de la convocatòria a les entitats locals que hagueren presentat amb anterioritat la sol·licitud de subvenció, seran desestimades, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 39 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, sense perjudici del que s'estableix en la base desena, apartat 5, de les bases reguladores, referent a la llista de reserva.

3. El termini màxim per a resoldre i notificar les sol·licituds de subvencions serà de sis mesos comptats a partir de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. Transcorregut aquest termini sense que s'haguera dictat una resolució expressa, es podran entendre desestimades les seues pretensions per silenci administratiu en els termes previstos en la normativa reguladora del procediment administratiu comú.

4. Contra les resolucions, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que va dictar la resolució, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà d'aquell en què tinga lloc la seua notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé, directament un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua notificació, de conformitat amb el que s'estableix en els articles 10, 25.1 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Onzé. Pagament de les subvencions concedides

1. La sol·licitud de pagament de la subvenció, després de la justificació prèvia, per l'entitat beneficiària, de la realització de la inversió, dirigida a la Direcció General del Canvi Climàtic, podrà realitzar-se des de l'endemà de la resolució de concessió de la subvenció, sempre que l'actuació estiga executada. El termini màxim per a presentar la sol·licitud de pagament és d'un mes des de la finalització de la inversió o, en el cas d'actuacions ja realitzades durant els quatre anys previs a la data de la publicació de la convocatòria, en aquest mateix termini després de la notificació de la resolució estimatòria. En tot cas, s'estableix com a data límit per a presentar la sol·licitud de pagament de la subvenció el 31 d'octubre de 2022.

2. La sol·licitud de pagament haurà d'anar acompanyada del compte justificatiu, que haurà d'estar signat pel representant legal de l'entitat local, i contindrà:

a) Una memòria de la inversió executada, justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts.



b) Una memòria econòmica justificativa del cost del projecte executat, amb una relació de les factures i certificacions, per concepte de despesa, amb identificació de la persona creditora, del document, el seu import, la data d'emissió i la data de pagament. Les despeses efectuades pels ajuntaments beneficiaris es justificaran mitjançant factures i documents de pagament, o documents de valor probatori equivalent, d'acord amb la normativa aplicable.

c) Un certificat d'un funcionari o funcionària de l'Administració local amb habilitació de caràcter nacional en què s'indique que les despeses especificades en la memòria econòmica responen de manera indubtable a la naturalesa de l'activitat subvencionada, resulten estrictament necessàries i han sigut efectivament efectuades i pagades. Si escau, un certificat d'un funcionari o funcionària de l'Administració local amb habilitació de caràcter nacional en què s'indique que s'ha complit la normativa de contractes del sector públic en vigor.

d) Certificat d'un funcionari o funcionària de l'Administració local amb habilitació de caràcter nacional en què s'indique que la inversió no ha sigut finançada de manera irregular per fonts nacionals o comunitàries diferents.

e) Compromís adoptat per l'òrgan competent de l'entitat local que durant els cinc anys següents a la data de pagament final es mantindrà l'adhesió al Pacte d'Alcaldies pel Clima i l'Energia o, si escau, la inscripció en el Registre de Petjada de Carboni, i no es realitzarà cap modificació que afecte els resultats de les actuacions per a la reducció d'emissions, absorció o compensació de CO2 o la naturalesa o les condicions de les actuacions subvencionades, llevat que la modificació comporte una millora en la mitigació d'emissions, absorció o compensació de CO2 o adaptació al canvi climàtic del municipi.



f) Certificat d'un funcionari o funcionària de l'Administració local amb habilitació de caràcter nacional, acreditatiu que l'entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions per reintegrament de subvencions que, si escau, se li hagueren exigit, de conformitat amb el que determina l'article 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

3. Per a presentar la sol·licitud de pagament de la subvenció i la documentació corresponent, s'hauran d'utilitzar el model i els formularis adjunts habilitats en la Seu Electrònica de la Generalitat a la qual pot accedir-se des del següent URL: http://sede.gva.es/va/proc18536.



Dotzé. Protecció de dades de caràcter personal i transparència



1. La sol·licitud de les ajudes comporta el tractament de dades de caràcter personal en el marc del que es disposa en el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

2. La informació relativa al tractament de les dades de caràcter personal està disponible en el Registre d'Activitats de Tractament publicat en la pàgina web de la conselleria competent en matèria de canvi climàtic. En concret, la informació bàsica del tractament és la següent:



– Nom del tractament: ajudes en matèria de qualitat ambiental.

– Identitat del responsable del tractament: persona titular de la sotssecretaria de la conselleria amb competències en matèria de medi ambient.

– Finalitat del tractament: tramitació d'ajudes en matèria de qualitat ambiental i canvi climàtic.

– Exercici de dret: pot exercitar el dret d'accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat de les seues dades de caràcter personal de manera presencial o telemàtica, de conformitat amb el que es preveu en l'enllaç següent: http://www.gva.es/es/proc19970.

– Reclamacions: sense perjudici de qualsevol altre recurs administratiu o acció judicial, qualsevol persona interessada té dret a presentar una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades si considera que el tractament de dades personals que el concerneixen infringeix la normativa en matèria de protecció de dades. Pot obtindre informació més detallada en l'enllaç següent: http://www. agroambient.gva.es/ és/registre-de-tractaments.

3. Quan la persona jurídica sol·licitant, o el seu representant legal, aporte dades de caràcter personal de terceres persones en el procediment administratiu, tindrà l'obligació d'informar-los dels aspectes següents:



– La comunicació d'aquestes dades a l'Administració per al seu tractament en l'àmbit de les seues competències i d'acord amb els fins del procediment.

– La possibilitat que l'Administració realitze consultes relacionades amb les seues dades per a comprovar-ne, entre altres aspectes, la veracitat. Si aquesta consulta requereix autorització per llei de les persones les dades de les quals es consultaran, la persona sol·licitant, o el seu representant legal, haurà d'haver obtingut aquesta autorització, que estarà disponible a requeriment de l'Administració en qualsevol moment.

– Del dret d'oposició que l'assisteix al fet que l'Administració tracte les seues dades, i en aquest cas, haurà de comunicar aquesta oposició a l'Administració als efectes oportuns.

4. En compliment de l'article 5 de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; de l'article 8 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana, i de l'article 18 de la Llei general de subvencions, les entitats beneficiàries d'una subvenció hauran de fer la publicitat adequada del caràcter públic del finançament de programes, activitats, inversions o actuacions de qualsevol tipus que siguen objecte de subvenció, incloent-hi el logotip de la Generalitat Valenciana en mitjans de difusió com ara cartells, materials impresos, mitjans electrònics o audiovisuals i en qualsevol altre mitjà de publicitat que es realitze de l'activitat subvencionada.



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se en el termini d'un mes, un recurs potestatiu de reposició davant l'òrgan que va dictar la resolució, de conformitat amb el que s'estableix en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé, en el termini de dos mesos, un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, de conformitat amb el que es preveu en els articles 10 i concordants de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que puga interposar-se qualsevol altre recurs que s'estime oportú.



València, 16 de febrer de 2022.– La consellera d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica: Mireia Mollà Herrera.

Mapa web