Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Adjudicació i formaliztzació del contracte número PA-SU 419/2017. Subministrament i instal·lació d'equipament mèdic pel novè quiròfan de l'Hospital Francesc de Borja de Gandia.
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 8216 de 19.01.2018 | |
Número identificador: | 2017/12042 | |
Referència Base de Dades: | 000688/2018 | |
-
Anàlisi jurídica
Texto Texto Texto2 Data d'entrada en vigor: 20.01.2018 Aquesta disposició afecta: Afecta: -
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de subministraments , Adjudicació
Adjudicació i formaliztzació del contracte número PA-SU 419/2017. Subministrament i instal·lació d'equipament mèdic pel novè quiròfan de l'Hospital Francesc de Borja de Gandia. [2017/12042]
1. Entitat adjudicadora:
a) Organisme: Generalitat Valenciana, Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Departament de Salut de Gandia.
b) Dependència que tramita l'expedient: Departament de Salut de Gandia, Hospital Francesc de Borja de Gandia, avinguda de la Medicina, 6, polígon de Sanxo Llop; 46702 Gandia (Valencia). Telèfon: 962849565, Fax: 962 849 566.
c) Nombre d'expedient: 419/2017.
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: subministraments.
b) Descripció: subministrament i instal·lació d'equipament mèdic pel nové quiròfan de l'Hospital Francesc de Borja de Gandia .
c) Divisió per lots i nombre: 7 lots.
Lots Denominació
1 Conjunt de Braços Suspesos del Sostre (llums, Gasos, Safates, Equips)
2 Torre de Laparoscòpia
3 Taula Quirúrgica Polivalent Amb Accessoris
4 Panell Técnic
5 Sai Sistema d'Alimentació Ininterrompuda
6 Climatitzador
7 Dues Portes Automàtiques
d) Butlletí o diari oficial i data de publicació de l'anunci de licitació: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 8117 de 31.08.2017. Perfil del contractant de la plataforma de contractació del sector públic: 31.08.2017.
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació:
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert, subjecte a regulació no harmonitzada.
c) Forma: oferta econòmica més avantatjosa, en funció de diversos criteris d'adjudicació:
Ordre Concepte Punts/Ponderació Fórmula Matemàtica o Aritmètica/Criteri Avaluable Mitjançant Judici de Valor
1 Preu 50 Fórmula
2 Característiques Tècniques 30 Judici de Valor
3 Característiques Operatives 15 Judici de Valor
4 Ampliació de la Garantia 5 Assignació Directa
4. Pressuposte base de licitació: cent setanta-un mil setanta-quatre euros amb trenta-set cèntims, IVA no inclòs, (171.074,37), dos-cents set mil euros, IVA inclòs, (207.000,00)
5. Adjudicació i formalització del contracte:
a) Data d'adjudicació: 29.11.2017.
b) Data de formalització del contracte: 04.12.2017.
c) Contractistes:
Lot: 1.
Getinge Group Spain SLU.
NIF: B82736471.
Lot: 2.
Karl Storz Endoscopia Ibérica SA.
NIF: A78936606.
Lot: 3.
Schmitz Und Shone Iberica SL.
NIF: B81298937.
Lot: 4.
Air Liquide Medicinal SLU.
NIF: B81231011.
Lots:5, 6 i 7.
Yomee Energy Services SL.
NIF: B98761133.
d) nacionalitat: espanyola.
e) import de l'adjudicació: import total de cent seixanta-set mil cinc-cents set euros amb onze cèntims, 167.507,11 IVA inclòs, distribuït de la forma següent:
Import sense IVA IVA 21 % Import amb IVA Fiança Def.
Lot: 1
Getinge Group Spain SLU.
NIF: B82736471 31.500,00 6.615,00 38.115,00 1.575,00
Lot: 2
Karl Storz Endoscopia Ibérica SA.
NIF: A78936606 31.439,16 6.602,22 38.041,38 1.571,96
Lot: 3
Schmitz Und Shone Iberica SL.
NIF: B81298937 34.920,00 7.333,20 42.253,20 1.746,00
Lot: 4
Air Liquide Medicinal SLU.
NIF: B81231011 10.656,47 2.237,86 12.894,33 532,82
Lot: 5
Yomee Energy Services SL.
NIF: B98761133 6.880,00 1.444,80 8.324,80 344,00
Lot: 6
Yomee Energy Services SL.
NIF: B98761133 13.190,00 2.769,90 15.959,90 659,50
Lot: 7
Yomee Energy Services SL.
NIF: B98761133 9.850,00 2.068,50 11.918,50 492,50
Total: 138.435,63 29.071,48 167.507,11
6. Nombre de licitadors: 12.
Gandia, 22 de desembre de 2017. La directora Econòmica: Ana García Martínez.