Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 20 de desembre de 2023, de la directora de l'Institut Valencià d'Art Modern, per la qual es convoca procés de selecció per a l'ingrés com a personal fix en el lloc de treball de l'IVAM de naturalesa laboral número, 11 administratiu o administrativa, corresponent al torn de promoció interna de l'oferta d'ocupació pública de l'IVAM de 2020, convocatòria 1/2024.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9767 de 16.01.2024
Número identificador:  2023/12951
Referència Base de Dades:  000490/2024
 



RESOLUCIÓ de 20 de desembre de 2023, de la directora de l'Institut Valencià d'Art Modern, per la qual es convoca procés de selecció per a l'ingrés com a personal fix en el lloc de treball de l'IVAM de naturalesa laboral número, 11 administratiu o administrativa, corresponent al torn de promoció interna de l'oferta d'ocupació pública de l'IVAM de 2020, convocatòria 1/2024. [2023/12951]



L'Institut Valencià d'Art Modern (d'ara en avant, IVAM) és una entitat de dret públic de la Generalitat amb personalitat jurídica pròpia i amb autonomia econòmica i administrativa subjecta a l'ordenament jurídic privat per a la realització dels seus fins, entre els quals es troben el coneixement, el foment, la investigació i la difusió de l'art modern i contemporani.

En el marc del desenvolupament i compliment d'estos objectius i per a atendre les seues necessitats de personal, l'IVAM convoca un procés de selecció per a l'ingrés com a personal fix en el lloc de treball de l'IVAM de naturalesa laboral núm. 11 administratiu/iva.

El lloc de treball que es convoca correspon al torn de promoció interna de l'oferta d'ocupació pública de l'IVAM de l'any 2020 aprovada per Acord del Consell Rector de l'IVAM de data 22 de desembre de 2020 autoritzada per la Direcció General de Pressupostos de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic el 29 de desembre de 2020 i publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 9003, de data 22 de gener, de 2021 (d'ara en avant, DOGV), i de conformitat amb l'article 36 de la Llei 10/2019, de 27 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2020.

Esta resolució es dicta de conformitat amb el que es disposa en l'article huité «Provisió de llocs de treball i oferta d'ocupació pública» del II Conveni col·lectiu del personal laboral al servei de l'Administració autonòmica, en l'article 70 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, que disposa que l'execució de l'oferta d'ocupació pública o instrument similar haurà de desenvolupar-se dins del termini improrrogable de tres anys, en la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana, i en la Resolució de 27 d'abril de 2022, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es dicten instruccions i es disposa la publicació del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat, relatiu a criteris generals aplicables a les ofertes d'ocupació pública i a les borses d'ocupació temporal, així com als processos d'estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, en el sector públic instrumental de la Generalitat.

Esta resolució complix el que es disposa en article huité «Promoció Interna» del II Conveni Col·lectiu del Personal Laboral al Servei de l'Administració Autonòmica: «El pas d'un grup de titulació inferior a un altre superior es farà amb les garanties d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat i revestirà la forma, amb caràcter general, de concurs oposició. Després de l'entrada en vigor d'este conveni, i prèvia negociació en el marc de la CIVE, s'efectuaran els processos de promoció interna separats dels de nou ingrés, llevat que s'acorde la promoció interna en convocatòria conjunta amb l'OOP», i el que es disposa en la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana, que en el seu article 136 establix: «El personal laboral tindrà dret a la promoció professional que es farà efectiva a través dels procediments previstos en el Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, o en els convenis col·lectius».



La present convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.



La present convocatòria ha sigut negociada en data 23 de juny de 2023 amb el Comité d'Empresa de l'IVAM i aprovada pel Consell Rector de l'IVAM en data 30 de juny de 2023.

Igualment, el Consell Rector, el 30 de juny de 2023, ha acordat delegar la competència per a resoldre les controvèrsies que se susciten en relació amb el present procés en el gerent de l'IVAM. La present delegació de competències podrà ser revocada en qualsevol moment per l'òrgan delegant d'acord amb l'article 9.6 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Sempre que es faça ús d'esta delegació de competències, s'haurà de fer constar expressament en la resolució o acte que s'adopte, i es consideraran dictades per l'òrgan delegant, de conformitat amb el que establix l'article 9 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Esta convocatòria, a fi de facilitar l'accés a la informació, figurarà en la pàgina de l'IVAM http://www.ivam.es/becas-y-convocatorias/ i es desenvoluparà d'acord amb les bases següents.

Per tant i en virtut de les facultats que em conferix l'article 12.2.c de la Llei 1/2018, de 9 de febrer, per la qual es crea l'Institut Valencià d'Art Modern, resolc:



Primer

Convocar un procés de selecció per a l'ingrés com a personal fix en el lloc de treball de l'IVAM de naturalesa laboral núm. 11, administratiu/iva, per torn de promoció interna i sistema de selecció de concurs oposició.



Segon

Publicar les bases que s'adjunten com a annex de la present resolució, les quals regiran en esta convocatòria.



Tercer

La present resolució entrarà en vigor a partir de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, la persona interessada podrà interposar directament, en el termini de 2 mesos, una demanda laboral davant del Jutjat Social de la ciutat de València, segons el que es disposa en el vigent article 69 de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense perjudici de qualsevol altre que s'estime competent.



València, 20 de desembre de 2023.– La directora (p. s. R 06.07.2023): Nuria Enguita Mayo.





ANNEX I

Bases



1. Objecte de la convocatòria

La present convocatòria té per objecte la selecció de personal fix, mitjançant el sistema de concurs oposició, per a cobrir el següent lloc de treball de naturalesa laboral de la llista de llocs de treball de l'IVAM pel torn de promoció interna:

Lloc núm. 11

Denominació: administratiu/va

Grup: C

Nivell: 14

Complement específic: E019

Forma de provisió: concurs

Naturalesa: laboral

Adscripció orgànica: cap d'exposicions

Localitat: València

Requisits: títol oficial de Batxiller o títol de Tècnic Superior o certificat de professionalitat de nivell 3 en la família professional corresponent. Proves accés a majors de 25 anys

Idiomes: Anglés A1

Valencià B1

Funcions: sota la supervisió del cap d'exposicions:

Tramitar i controlar els expedients administratius en matèria de col·lecció i exposicions.

Supervisar i controlar els serveis generals del museu, especialment els relacionats amb el seu departament.

Redactar i traduir textos i documents.

Ordenar, controlar i arxivar documents.

Actualitzar i mantindre bases de dades.

Registrar documents.



2. Naturalesa i duració del contracte

El contracte serà de naturalesa laboral indefinit.



3. Requisits per a concórrer

3.1. Per a ser admesos a la realització del procés selectiu, els i les aspirants hauran de posseir, en el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre durant tot el procés selectiu, fins al moment de la formalització del contracte de treball, a més dels requisits exigits en la descripció del lloc en la base 1, els següents:



3.1.1. Tenen dret a participar els treballadors i les treballadores fixos i fixes de l'IVAM, pertanyents al grup immediatament inferior al que es convoca que reunisquen els requisits exigits en la descripció dels llocs de treball objecte d'esta convocatòria.

3.1.2. Tindre la nacionalitat espanyola o alguna altra que, segons el que es disposa en l'article 63 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana, permeta l'accés a l'ocupació pública.

3.1.3. Haver complit setze anys i no excedir, si és el cas, l'edat màxima de jubilació forçosa o aquella altra que puga establir-se per llei.



3.1.4. Estar en possessió o en condicions d'obtindre, a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, els requisits que s'establixen en la base 1.

Els i les aspirants amb titulacions acadèmiques o professionals obtingudes a l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si és el cas, l'homologació. Este requisit no serà aplicable als i les aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.

En el cas dels idiomes per a acreditar l'equivalència amb els nivells del Marc Europeu de Referència i els títols acreditatius, caldrà ajustar-se al que es disposa en el Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'establix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana i es crea la Comissió d'Acreditació de Nivells de Competència en Llengua Estrangera.

Coneixement del castellà. Els i les aspirants que no tinguen la nacionalitat espanyola i del seu origen no es desprenga el coneixement del castellà hauran d'acreditar el coneixement de la manera següent:

– Certificat que acredite que s'ha cursat l'Educació Primària, Secundària o el Batxillerat a Espanya.

– Diploma d'Espanyol, que establix el Reial decret 1137/2002, de 31 d'octubre, pel qual es regulen diplomes d'espanyol com a llengua estrangera, o equivalent, o certificació acadèmica que acredite haver superat totes les proves dirigides a obtindre'l. El nivell exigit serà el C1.



– Certificat d'aptitud en espanyol per a estrangers expedit per les escoles oficials d'idiomes.

En cas que no pogueren acreditar-ho, hauran de realitzar obligatòriament una prova de coneixement de l'espanyol, en la qual es comprovarà que tenen un nivell adequat de comprensió i expressió oral i escrita en esta llengua. El contingut d'esta prova s'ajustarà al que es disposa en el Reial decret 1137/2002, de 31 d'octubre, pel qual es regulen diplomes d'espanyol com a llengua estrangera. La prova es considerarà apta o no apta. La no superació d'esta prova implicarà que els i les aspirants no complixen el requisit exigit en la convocatòria.



3.1.5. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.

3.1.6. No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant un procediment disciplinari, de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.

3.1.7 L'aspirant seleccionat per a un lloc de treball que implique contacte habitual amb menors haurà de presentar, amb caràcter previ a la contractació, el certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals, d'acord amb el que es disposa en la normativa vigent. En cas que el certificat siga positiu o no s'aporte, la contractació no es produirà.

3.2. L'òrgan tècnic de selecció (d'ara en avant, OTS) establirà, per als i les aspirants amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A este efecte, els i les aspirants hauran de formular en la sol·licitud de participació en el present concurs oposició la petició corresponent al tipus de diversitat funcional: (F) física, (P) psíquica, (S) sensorial. Així mateix, podran sol·licitar les mesures d'adaptació que necessiten d'acord amb la classificació següent:

1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.

2) Ampliació del temps de duració de la prova.

3) Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió.

4) Necessitat d'intèrpret, a causa de sordesa.

5) Sistema Braille d'escriptura, o ajuda d'una persona per invident.



6) Altres, amb l'especificació de quines.

L'OTS podrà, segons el seu criteri i en qualsevol moment del procediment, sol·licitar als qui així ho hagen comunicat l'acreditació de la condició de diversitat funcional mitjançant un dictamen tècnic facultatiu emés per l'òrgan competent. En tot cas i de manera independent, els que resulten seleccionats hauran de presentar, al final del procés o en qualsevol altre moment del seu desenvolupament, si així se'ls requerix, un certificat d'estar en possessió de la capacitat funcional necessària, tant física com psíquica o sensorial, per a exercir les tasques corresponents al lloc objecte de la corresponent convocatòria.



3.3. L'OTS podrà requerir a les persones aspirants que acrediten la veracitat dels requisits exigits per a participar, així com de tots els documents que puguen aportar en este procés selectiu. Si els requisits no foren acreditats en el termini de 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.



4. Proves selectives

El procediment de selecció serà el de concurs oposició i constarà d'una fase d'oposició, de caràcter obligatori i eliminatori, i d'una fase de concurs, de caràcter obligatori.

Només podran participar en la fase de concurs les persones admeses que hagen superat la fase d'oposició.

La fase d'oposició representa el 60 % de la puntuació total del concurs oposició, mentre que la fase de concurs el 40 % d'esta.



4.1. Fase d'oposició:

4.1.1 Únic exercici

Consistirà a contestar per escrit a un qüestionari de 80 preguntes, sobre tot el temari recollit en l'annex I amb quatre respostes alternatives de les quals només una serà la correcta. No obstant això, hi haurà 5 preguntes de reserva per al supòsit de possibles anul·lacions d'estes.



El temps de realització de l'examen serà determinat prèviament per l'OTS i en cap cas serà inferior a 60 segons per pregunta per a les 80 preguntes tipus test.

La qualificació del primer exercici serà de 0 a 60 punts i serà necessari obtindre per a superar-lo un mínim de 30 punts. El nivell de coneixements mínims exigits per a aconseguir els 30 punts en l'exercici serà contestar el 50 % de respostes correctes netes. Les contestacions errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen. La fórmula de correcció serà: Respostes correctes netes = nre. d'encerts – (nre. d'errors/3). Establides les respostes correctes netes es convertiran en puntuacions finals mitjançant una distribució proporcional.

L'OTS garantirà que els i les aspirants puguen realitzar les proves selectives en qualsevol de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana.

4.2. Fase de concurs

Només podran participar en la fase de concurs les persones admeses que hagen superat la fase d'oposició. Els mèrits al·legats per les persones participants hauran d'haver sigut obtinguts o computats fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. La puntuació màxima en la fase de concurs constituirà el 40 % de la nota final d'accés al lloc, i es distribuirà de la manera següent:



A) Experiència professional relacionada amb les funcions del lloc, fins a un màxim de 25 punts:

a. Serveis prestats en la mateixa entitat, a raó de 0,50 punts per mes complet de serveis.

b. Serveis prestats en l'Administració de la Generalitat o altres ens del seu sector públic, en la mateixa categoria professional o equivalent, a raó de 0,18 punts per mes complet de serveis.

c. Serveis prestats en altres administracions públiques, en la mateixa categoria professional o equivalent, a raó de 0,18 punts per mes complet de serveis.

d. Serveis prestats en el mateix ens, en diferent categoria professional, a raó de 0,12 punts per mes complet de serveis.

L'experiència professional s'acreditarà d'acord amb els criteris següents:

Per als serveis prestats en la mateixa entitat, serà necessari aportar un certificat de vida laboral i de l'òrgan competent de trajectòria laboral, funcions i classificació.

Els treballs per a administracions públiques i entitats de dret públic s'acreditaran aportant un certificat de vida laboral i de l'òrgan competent de trajectòria laboral, funcions i classificació.

En la resta dels treballs per compte d'altri, s'haurà d'aportar un certificat de vida laboral i certificat d'empresa o contracte/s de treball que preveja el temps treballat, la categoria laboral i una descripció de les funcions desenvolupades.

En cap cas es valorarà l'experiència professional obtinguda en l'acompliment de llocs de treball reservat a personal eventual referit en l'article 12 Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.





B) Mèrits acadèmics, idiomes i altres que no siguen requisits d'accés fins a un màxim de 15 punts:

a) Valencià: màxim de 3 punts. Només es tindrà en compte el coneixement de valencià de nivell superior a l'exigit com a requisit de participació.

El coneixement del valencià s'acreditarà mitjançant la presentació d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, conformement a l'escala següent:

Nivell A1: 0,50 punts

Nivell A2: 0,90 punts

Nivell B1: 1,20 punts

Nivell B2: 1,50 punts

Nivell C1: 2 punts

Nivell C2: 2,80 punts

Llenguatge administratiu, Llenguatge de mitjans de comunicació, Correcció de textos + 0,20 per certificat.

b) Idiomes comunitaris diferents de la llengua espanyola: fins a un màxim de 3 punts, a raó de 0,40 punts per títol oficial, de conformitat amb els nivells del Marc Europeu de Referència, expedits per la universitat o escola oficial d'idiomes. Solament es puntuaran els nivells superiors a l'exigit, si és el cas com a requisit, a raó de 0,40 punts per nivell superior acreditat.

c) Títols acadèmics oficials d'igual o superior nivell a l'exigit com a requisit de participació, que s'exclou: 1 punt per cada titulació, amb un màxim de 3 punts.

d) Altres titulacions relacionades amb les funcions del lloc diferents de les valorades en l'apartat anterior: 1 punt per cada titulació, amb un màxim d'1 punt.

e) Cursos de formació i perfeccionament, rebuts o impartits, el contingut del qual estiga relacionat amb les funcions del lloc, convocats i homologats per qualsevol centre o organisme públic de formació fins a un màxim de 3 punts, i conformement a l'escala següent:



a) De 100 o més hores, 1,5 punts.

b) De 75 o més hores, 1 punt.

c) De 50 o més hores, 0,70 punts.

d) De 25 o més hores, 0,50 punts.

e) De 15 o més hores, 0,20 punts.

f) De menys de 15 hores, 0,005 punts per hora.

En cap cas es puntuaran en el present subapartat ni en l'anterior els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



f) Altres cursos de formació i perfeccionament, rebuts o impartits, el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions del lloc, fins a un màxim de 2 punts, i conformement a l'escala següent:

a) De 75 o més hores, 1 punt.

b) De 50 o més hores, 0,70 punts.

c) De 25 o més hores, 0,50 punts.

d) De 15 o més hores, 0,20 punts.

e) De menys de 15 hores, 0,005 punts per hora.

5. Puntuació final del concurs oposició

Una vegada aconseguida la condició d'apte/a en la fase d'oposició, l'OTS valorarà els mèrits mitjançant un barem disposat per ordre de la màxima puntuació obtinguda pels i les aspirants. Únicament es tindran en compte els mèrits al·legats, obtinguts i acreditats abans de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds per a participar en este procés.





6. Forma i termini de presentació de sol·licituds

Els i les aspirants que concórreguen al procés hauran de presentar la seua sol·licitud en el Registre de l'IVAM (c/ Guillem de Castro, 118. València 46003. Horari 09.00 a 14.00 hores), a través de la seu electrònica de l'IVAM https://seuelectronica.ivam.es/, o per alguna de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La sol·licitud es presentarà segons el formulari que figura en l'annex II, i s'acompanyarà de la fotocòpia del DNI i curriculum vitae d'acord amb el formulari de l'annex III.

El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de vint dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

La presentació de la sol·licitud implica l'acceptació de les presents bases.



7. Òrgan tècnic de selecció

Correspon a l'OTS l'execució dels processos selectius i l'avaluació de les proves i mèrits de les persones aspirants, així com l'adopció de totes les mesures que siguen necessàries amb vista al correcte desenvolupament de les proves selectives.

Les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció hauran d'abstindre's i podran ser recusades pels i les aspirants quan concórreguen en circumstàncies de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. Així mateix, hauran d'abstindre's els membres que hagen fet tasques de preparació dels i les aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació d'esta convocatòria.



El funcionament de l'òrgan tècnic de selecció s'adaptarà al que establix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i la resta de normativa vigent.

En tot cas, els membres dels òrgans col·legiats de selecció no podran haver fet tasques de preparació d'aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació de la corresponent convocatòria.



La llista nominal dels membres de l'OTS es publicarà amb una antelació mínima d'1 mes a la data de començament de les proves, mitjançant resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



8. Desenvolupament de les proves selectives

8.1. Amb la finalitat de reduir les càrregues administratives, els i les aspirants únicament presentaran la sol·licitud degudament omplida que s'adjunta en l'annex II, una fotocòpia del DNI i el curriculum vitae amb els mèrits segons l'annex III.

Acabat el termini de presentació de sol·licituds, prèvia verificació del fet que es reunixen els requisits exigits per al lloc, l'òrgan convocant dictarà resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en la web de l'IVAM, que contindrà la llista provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves.



Les persones aspirants podran, en el cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que consideren convenients en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses, d'acord amb el que s'establix en l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

Transcorregut el termini anterior, vistes les al·legacions i esmenats els defectes, si és procedent, es dictarà la resolució que elevarà a definitiva la llista de persones admeses i excloses a la realització de les proves.

Esta resolució es publicarà en Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en la web de l'IVAM, i establirà, així mateix, la data, l'hora i el lloc de realització de l'exercici, així com la composició de l'OTS. Esta resolució serà publicada amb una antelació mínima d'1 mes a la data de realització de l'únic exercici. En tot cas, l'exercici no podrà fer-se en un termini que excedisca els 3 mesos a comptar de la data de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



L'ordre de crida de les persones admeses per a l'exercici serà per ordre alfabètic.

8.2. Les persones admeses seran convocades per a la realització de l'exercici en crida única. Perdran el seu dret quan es personen en els llocs de realització una vegada iniciades les proves o per la inassistència a estes, encara que es dega a causes justificades.



Tractant-se de proves orals o altres de caràcter individual i successiu, l'OTS podrà apreciar les causes al·legades i admetre la persona aspirant, sempre que estes no hagen finalitzat i esta admissió no menyscabe el principi d'igualtat amb la resta del personal.



Així mateix, si alguna de les aspirants no poguera completar el procés selectiu a causa d'embaràs de risc o part, degudament acreditat, la seua situació quedarà condicionada a la finalització d'este i a la superació de les fases que hagen quedat ajornades, i no podran demorar-se de manera que es menyscabe el dret de la resta de les persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables, la qual cosa haurà de ser valorada per l'òrgan tècnic de selecció i, en tot cas, la seua realització tindrà lloc abans de la publicació de la llista d'aspirants que han superat el procés selectiu. Idèntica previsió resulta aplicable a les víctimes de violència de gènere quan acrediten degudament que no poden assistir per motius de seguretat.



Les persones aspirants hauran d'observar en tot moment les instruccions de l'OTS o del personal ajudant o assessor durant la celebració de les proves, amb vista a l'adequat desenvolupament d'estes. Qualsevol alteració en el normal desenvolupament de les proves per part d'una persona aspirant quedarà reflectida en l'acta corresponent, i esta persona aspirant podrà continuar el desenvolupament de l'exercici amb caràcter condicional fins que resolga l'òrgan tècnic de selecció sobre l'incident.



Abans de l'inici de cada exercici i sempre que s'estime convenient durant el desenvolupament d'este, les persones membres de l'OTS, el personal ajudant o assessor comprovaran la identitat de les persones admeses mitjançant la presentació del DNI, NIE, del passaport o del permís de conduir emés a Espanya, sense que a este efecte siguen vàlides les fotocòpies compulsades d'estos documents; així com, si és el cas, de l'exemplar per a la persona interessada de la sol·licitud d'admissió a les proves.

8.3. En totes les proves, excepte les orals o les que incloguen lectura pública, l'OTS prendrà les mesures que siguen necessàries per a garantir l'anonimat en la valoració d'estes, i seran anul·lats tots els exercicis en els quals hi haja alguna marca que puga identificar la seua autoria.





9. Publicitat de les llistes

9.1. En finalitzar l'exercici de la fase d'oposició, l'OTS publicarà en la pàgina web de l'IVAM la llista de persones que han superat la prova amb la indicació del seu nom, cognoms, document d'identitat anonimitzat i la puntuació obtinguda. S'entendrà que han superat la prova únicament els i les aspirants que hagen obtingut la puntuació mínima exigida.



Els i les aspirants que no superen l'exercici quedaran exclosos del procés selectiu. Una vegada fetes públiques les llistes provisionals amb la qualificació de l'exercici, els i les aspirants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació dels resultats en la web de l'IVAM per a realitzar totes les al·legacions que consideren convenients.

Transcorregut el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació dels resultats en la web de l'IVAM, i una vegada revisades les al·legacions per l'OTS, es procedirà a publicar les llistes amb les qualificacions definitives obtingudes pels i les aspirants que han superat l'exercici eliminatori.

9.2. Els i les aspirants que superen la fase d'oposició hauran d'acreditar documentalment, presentant els títols i certificats acreditatius per a acarar-los i compulsar-los, tant els requisits com els mèrits per a la seua valoració per l'OTS, en un termini de cinc dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació de les llistes amb les qualificacions definitives obtingudes en la web de l'IVAM.

9.3. Una vegada realitzat el barem de mèrits per l'OTS, s'exposarà en el tauler d'anuncis de l'IVAM i en la pàgina web de l'IVAM, www.ivam.es, i s'establirà un termini de 3 dies hàbils durant els quals els i les aspirants podran presentar un escrit de disconformitat que haurà d'exposar els motius. L'OTS resoldrà les reclamacions que es presenten en el termini de cinc dies hàbils després dels quals es publicarà el barem definitiu d'estos mèrits.

9.4. La puntuació final del concurs oposició s'obtindrà sumant la puntuació obtinguda en les dues fases. Es configurarà una llista, ordenada per puntuació de major a menor, que s'interromprà quan el nombre de persones incloses en esta coincidisca amb el nombre de llocs convocats. Esta constituirà la llista definitiva de persones aprovades. Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la manera següent: s'atendrà, en primer lloc, la màxima puntuació obtinguda en la fase d'oposició i, si persistira l'empat, este es dirimirà per la màxima puntuació obtinguda en els diferents apartats del barem del concurs, pel mateix ordre en el qual figuren relacionats. En cas de persistir l'empat, s'atendrà, en tercer lloc, en favor de la persona amb diversitat funcional i si l'empat es produïx entre estes persones, es triarà la que tinga acreditat un percentatge de discapacitat més alt. En cas de persistir l'empat, es dirimirà, en quart lloc, si l'empat fora entre persones de diferent sexe, en favor del sexe que estiga infrarepresentat, dins del col·lectiu de persones que formen part del grup o la categoria professional convocat.



Amb els i les aspirants que no hagen resultat adjudicataris dels llocs convocats, però que hagen superat la prova selectiva, es constituirà una borsa de treball ordinària i prioritària ordenada per la puntuació obtinguda en el procés de selecció de les recollides en l'apartat II.10.2.1 de la Resolució de 27 d'abril de 2022, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es dicten instruccions i es disposa la publicació del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat, relatiu a criteris generals aplicables a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries.

A estes borses es podrà acudir en cas de vacant o incapacitat temporal o situació similar.

9.5. Si en qualsevol moment del procés arriba a coneixement de l'OTS que algun dels i les aspirants no disposa de la totalitat dels requisits exigits, o dels mèrits al·legats, haurà de requerir-los per a la seua acreditació. En cas de no ser acreditats dins del termini, quedarà exclòs del procés, prèvia indicació de les inexactituds o falsedats formulades pel sol·licitant.



10. Formalització del contracte

El present procés de selecció serà resolt pel gerent de l'IVAM i es publicarà en el tauler d'anuncis de l'IVAM, en la pàgina web de l'IVAM, www.ivam.es, i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

La convocatòria podrà declarar-se deserta si l'òrgan tècnic de selecció considera que cap dels i les aspirants aconseguix la condició d'apte/a.

Conclòs el procés selectiu, l'aspirant que aconseguisca la màxima puntuació serà qui es contracte amb caràcter fix mitjançant un contracte de duració indefinida i la superació d'un període de prova de dos mesos.





11. Protecció de dades

D'acord amb el que s'establix per la legislació de protecció de dades, s'informa els i les aspirants que les dades de caràcter personal seran tractades per a gestionar la seua candidatura i així incloure'ls en el procés de selecció. A més, amb la formalització de la sol·licitud, s'informa que les dades podran ser cedides a altres administracions en cas que això resulte obligatori per disposició legal, i publicades en la web per a garantir la transparència dels resultats, tant de la llista d'admissió com, una vegada finalitzat el procés, de les acceptacions i les exclusions, emparant-se l'IVAM en el seu consentiment en emplenar i enviar el formulari i en marcar la casella acceptant la política de privacitat.

L'IVAM no cedirà les seues dades a tercers, excepte per obligació legal.

Els i les aspirants compten amb els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament i portabilitat, respecte de les seues dades de caràcter personal, així com amb la possibilitat de revocar el seu consentiment, i els podran exercir remetent un correu electrònic a ivam@ivam.es





Temari torn promoció interna



1. Normativa pròpia de l'IVAM. Llei 1/2018, de 9 de febrer, de la Generalitat, reguladora de l'Institut Valencià d'Art Modern (IVAM). Objecte, fins i funcions de l'IVAM.

2. Normativa pròpia de l'IVAM. Llei 1/2018, de 9 de febrer, de la Generalitat, reguladora de l'Institut Valencià d'Art Modern (IVAM). Òrgans rectors i organització de l'IVAM.

3. Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat de dones i homes.

4. Els contractes del sector públic (I). Objecte i àmbit d'aplicació de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014. Delimitació dels tipus contractuals. Contractes administratius i contractes privats. Perfecció i forma del contracte. Règim d'invalidesa. Parts del contracte.

5. Els contractes del sector públic (II). Objecte, preu i quantia del contracte. Garanties exigibles en la contractació del sector públic. Normes generals de la preparació de contractes per les administracions públiques.

6. Els contractes del sector públic (III). Adjudicació dels contractes de les administracions públiques: normes generals. Efectes, compliment i extinció dels contractes administratius: normes generals. Òrgans de contractació.

7. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques: objecte i àmbit subjectiu d'aplicació.



8. Els interessats en el procediment. L'activitat de les administracions públiques: normes generals d'actuació. Termes i terminis.

Mapa web