Ficha disposicion

Ficha disposicion





DECRET 183/2006, de 15 de desembre, del Consell, pel qual es regula el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 5409 de 18.12.2006
Número identificador:  2006/14655
Referència Base de Dades:  6619/2006
 



DECRET 183/2006, de 15 de desembre, del Consell, pel qual es regula el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. [2006/14655]

Des de la publicació del seu primer número, el 19 de maig de 1978, fins a la data actual, el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) ha experimentat una gran evolució, tant quantitativa com qualitativa, arribant el passat any 2005 a l'edició d'un total de 41.872 pàgines en les quals es van publicar més de 14.500 documents.

El Decret 6/1997, de 28 de gener, del Consell, va dur a terme en el seu moment una modificació important de la regulació del Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, iniciant el procés per a la seua modernització amb la incorporació de les noves tecnologies en el funcionament de l'administració. Esta modernització ha permés que en els últims anys s'haja aconseguit, amb els mateixos mitjans materials i humans, un increment significatiu de la producció diària, fins al punt de ser un dels diaris oficials autonòmics amb més gran nombre de pàgines i documents publicats anualment.

En l'actualitat, la generalització de l'ús de les noves tecnologies permet dissenyar un nou Diari Oficial, que .amb totes les garanties jurídiques. optimitzarà els processos de producció i permetrà una major difusió i aproximació de la normativa autonòmica als ciutadans.

En este sentit, és especialment rellevant la reducció gradual durant els últims anys dels subscriptors del Diari Oficial en paper i l'increment inversament proporcional dels corresponents al Diari en la versió creada per la Generalitat per a internet. Per exemplificar-ho és prou amb dir que en el segon semestre de 2006 el nombre de subscriptors en internet superava els 5000 i en paper a penes sobrepassaven el miler, sent la pròpia administració autonòmica la titular del huitanta per cent de les subscripcions.

Mitjançant esta nova regulació, pionera a Espanya, se substitueix el tradicional DOGV en format paper, amb un alt cost econòmic i ecològic, per una edició electrònica, com a única vàlida i autèntica, accessible a tots els ciutadans de forma lliure i gratuïta, i amb els mateixos efectes que els atribuïts fins ara a l'edició impresa en paper.

Esta edició electrònica es realitzarà a través de la pàgina web del propi Diari Oficial, dins del portal de la Generalitat, permetent als ciutadans el seu accés de forma simple i facilitant en tot cas còpies autèntiques dels documents publicats, signats electrònicament. Per a això, es compta amb la participació de l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV), en l'exercici de les seues funcions de custòdia i conservació dels documents electrònics originals.

En efecte, l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) és la Prestadora de Serveis de Certificació Electrònica per a ciutadans, empreses i administracions públiques de la Comunitat Valenciana, creada mitjançant la Llei 14/2005, de 23 de desembre, de Mesures Fiscals, de Gestió Administrativa i Financera, i d'Organització de la Generalitat. Així, l'ACCV proporciona els mecanismes d'identificació telemàtica segura en els tràmits administratius a través d'internet: els certificats digitals i les tecnologies associades. Els certificats emesos i la resta de serveis que l'ACCV presta s'ajusten al que estableix la Llei 59/2003, de 19 de desembre, de Signatura Electrònica, la qual equipara funcionalment la signatura electrònica reconeguda respecte als documents consignats en forma electrònica, a la signatura manuscrita en relació amb els documents consignats en paper.

En tot cas, el servei es prestarà de conformitat amb el que disposa la normativa en vigor, constituïda en l'actualitat, a més de per la precitada Llei 59/2003, de 19 de desembre, de Signatura Electrònica, pel Decret 87/2002, de 30 de maig, del Consell, pel qual es regula la utilització de la signatura electrònica avançada en la Generalitat, i pel Decret 96/1998, de 6 de juliol, del Consell, que regula l'organització de la funció informàtica, la utilització de sistemes d'informació i el registre de fitxers informatitzats en l'àmbit de l'administració de la Generalitat.

Amb això, a més de la difusió universal, sense límits temporals ni territorials, també s'aconseguiran altres importants objectius com són la simplificació dels processos de producció, la reducció dels temps d'edició, la racionalització de la despesa i la difusió gratuïta del butlletí.

D'altra banda, el present decret estableix una nova denominació del Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, que passa a anomenar-se Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV). El canvi de denominació es justifica plenament per la mateixa naturalesa d'este mitjà com a publicació oficial d'àmbit territorial autonòmic, en incloure no sols insercions de la Generalitat, sinó també les corresponents a les corporacions locals, així com les d'altres organismes, institucions i entitats, tant de caràcter públic com privat.

Per tot això, i de conformitat amb el que estableixen els articles 22.e) i 40.1 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, de la Generalitat, a iniciativa del vicepresident del Consell, i a proposta del president de la Generalitat, conforme amb el Consell Jurídic Consultiu de la Comunitat Valenciana i amb la deliberació prèvia del Consell, en reunió del dia 15 de desembre de 2006,

DECRETE

CAPÍTOL I

Disposicions generals

Article 1. Publicació oficial

El Diari Oficial de la Comunitat Valenciana (DOCV) és la publicació oficial de la Generalitat i el mitjà de la Comunitat Valenciana en què s'insereixen les normes, les resolucions, els actes i els anuncis, de conformitat amb els articles 25.5 i 29.4 de l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana i en aplicació del principi constitucional de garantia de publicitat.

El Diari Oficial està integrat per un conjunt de documents electrònics, signats, verificats i autentificats individualment de forma electrònica, d'acord amb les normes de l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV). Estos documents tenen la consideració d'únics documents originals i seran custodiats i conservats per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana.

Article 2. Edició i publicació

1. El Diari Oficial de la Comunitat Valenciana es publicarà tots els dies de l'any, excepte els dissabtes, els diumenges i aquells dies declarats inhàbils en tot l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana. Excepcionalment, atenent a les necessitats apreciades per la Presidència de la Generalitat, podrà publicar-se el Diari Oficial en qualsevol dia de l'any.

2. Es publicarà una única edició del Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. Excepcionalment, a instància de la Presidència de la Generalitat, es podran publicar números bis corresponents a un mateix dia.

3. El Diari Oficial de la Comunitat Valenciana es publicarà en format electrònic, com a única versió, que tindrà la consideració d'oficial i autèntica. Quedarà garantida la identificació del titular competent per a la seua publicació, i de la voluntat de publicació del Diari Oficial, a través de la signatura electrònica del document per part del mateix. Es difondrà a través de la pàgina web oficial del Diari Oficial, en la direcció: http://www.docv.gva.es, dins el portal web de la Generalitat, garantint en tot cas l'autenticitat i integritat del seu contingut, així com la seua accessibilitat.

Esta edició permetrà efectuar, de forma gratuïta i en qualsevol moment, la consulta del contingut del diari, la impressió de còpies simples, l'obtenció en suport informàtic de còpies autentificades mitjançant signatura i certificació electrònica, i la comprovació i validació pel propi usuari de l'autenticitat de les còpies emeses.

El Diari Oficial de la Comunitat Valenciana es podrà editar també en altres formats físics (microfitxa, etc.) i en qualsevol suport informàtic, actual i futur, que permeta la seua major difusió i millora del servei. Excepcionalment, es podrà difondre en suport paper, la tirada del qual es determinarà pel director general de Relacions amb les Corts i Secretariat del Govern, de la Presidència de la Generalitat.

4. El Diari Oficial de la Comunitat Valenciana es publicarà simultàniament en els dos idiomes oficials de la Comunitat Valenciana, i tindran ambdues versions la consideració d'oficial i autèntica.

Article 3. Estructura del Diari Oficial de la Comunitat Valenciana

1. El Diari Oficial de la Comunitat Valenciana es numerarà de forma correlativa a la seua publicació. En la capçalera de cada un dels seus números figurarà l'escut de la Generalitat, la denominació completa del Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, la data de publicació i el número. Igualment, en cada una de les seues pàgines constarà, junt amb el número del diari, la data de la seua publicació.

2. Cada número tindrà un índex que recollirà un extracte de cada un dels documents que l'integren, amb esment del número de pàgina en què comencen.

3. El contingut del Diari Oficial de la Comunitat Valenciana s'ordenarà en les seccions i subseccions següents:

I. Disposicions generals.

II. Autoritats i personal.

a) Ofertes d'ocupació pública, oposicions i concursos.

b) Nomenaments i cessaments.

c) Altres assumptes.

III. Actes administratius.

a) Autoritzacions i concessions.

b) Subvencions i beques.

c) Altres assumptes.

IV. Administració de Justícia.

V. Anuncis.

a) Ordenació del territori i urbanisme.

b) Licitació i adjudicació de contractes.

c) Altres assumptes.

Article 4. Ordenació dels documents

1. Dins de cada secció i subsecció s'ordenaran els documents agrupant-los segons el seu origen, precedits per l'epígraf identificatiu de l'òrgan o persona física o jurídica de la qual procedisca el document i seguint un orde alfabètic general.

2. L'ordre dins de cada secció i subsecció, llevat de la secció IV, serà el següent:

1r. Documents procedents de la Generalitat: en primer lloc els documents de la Presidència, a continuació els procedents de les distintes conselleries, seguint el seu ordre alfabètic, i en tercer lloc els documents de les institucions, empreses i entitats de la Generalitat.

2n. Documents procedents de l'administració de l'Estat.

3r. Documents procedents de l'administració local.

4t. Documents d'altres administracions públiques.

5é. Anuncis de particulars o persones jurídiques privades.

En la secció IV els documents s'ordenaran alfabèticament atenent a l'òrgan emissor del document.

3. La publicació de les lleis de la Generalitat es farà, sota l'epígraf de la Presidència de la Generalitat, en la secció de disposicions generals i ordenades pel número de la disposició.

4. Els decrets i acords del Consell es publicaran sota l'epígraf del o dels departaments que els haja proposat.

5. Dins de cada epígraf, els documents s'ordenaran segons la jerarquia administrativa o normativa. Si en el mateix epígraf han d'aparéixer dos o més documents del mateix rang jeràrquic, s'ordenaran per la seua data i, a més, pel número que, si és el cas, tinguen assignat. Les correccions d'errades s'ordenaran segons el document que corregisquen.

Article 5. Competència

1. Les funcions relatives a l'edició, la publicació i la difusió del Diari Oficial de la Comunitat Valenciana corresponen a la Direcció General de Relacions amb les Corts i Secretariat del Govern, de la Presidència de la Generalitat, i s'executaran a través de les àrees de la Secretaria Administrativa del Consell, de Publicacions, i del Gabinet de Coordinació Interdepartamental.

2. L'Àrea de la Secretaria Administrativa del Consell té atribuïdes les funcions de supervisió i tramitació dels documents rebuts per a la seua publicació, proposant l'esmena d'aquells que no tinguen els requisits exigibles. Igualment, li correspon la gestió de la publicació dels decrets i acords del Consell.

3. L'Àrea de Publicacions realitza les funcions següents: tractament dels documents a publicar, organització, programació i confecció de l'edició, publicació del Diari Oficial de la Comunitat Valenciana en els distints formats, i la seua difusió. Igualment, li correspon la gestió dels drets econòmics que se'n deriven.

4. L'Àrea del Gabinet de Coordinació Interdepartamental realitza les funcions següents: coordinació i seguiment de la implantació de l'aplicació informàtica DOCV-e, així com l'assessorament tècnic en el desenvolupament de les futures versions; la planificació, la gestió i el seguiment de noves formes de difusió dels continguts publicats en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, així com dels processos d'integració de dades en altres aplicacions i productes dependents de la mateixa àrea; i, en col·laboració amb l'Àrea de Publicacions, l'organització, la gestió i el manteniment de les bases de dades institucionals que faciliten l'accés als documents publicats en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

5. A l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) li correspon la custòdia i conservació dels documents electrònics originals. Per això, l'ACCV garantirà la integritat, l'autenticitat, la confidencialitat i la conservació dels documents arxivats.

CAPÍTOL II

Documents

Article 6. Presentació

Els documents a publicar es dirigiran a l'Àrea de la Secretaria Administrativa del Consell, mitjançant una sol·licitud de publicació acompanyada de la justificació del pagament previ de la taxa per insercions en el diari, llevat dels supòsits exceptuats d'aqueix pagament per llei.

Article 7. Sol·licitud de publicació

1. La sol·licitud serà individual per a cada document a publicar i es podrà realitzar per les persones o òrgans que pretenguen la inserció del seu document, o per les persones que per dret els representen o estiguen autoritzats per a cada sol·licitud concreta. Es dirigirà a l'Àrea de la Secretaria Administrativa del Consell i es presentarà mitjançant instància o model de sol·licitud normalitzat, o bé mitjançant l'aplicació informàtica accessible des de la pàgina web del Diari Oficial:

a) Presentació mitjançant instància o model normalitzat: la sol·licitud haurà de portar la signatura manuscrita i degudament identificada, acompanyada de fotocòpia del DNI/NIF, junt amb les dades pertinents per a fer possible les notificacions necessàries de l'Àrea de la Secretaria Administrativa del Consell. La sol·licitud contindrà necessàriament el sumari identificatiu del contingut del document que es pretén publicar, i especificarà la classe de suport en què es presente el document, segons l'article 8.

b) Presentació a través de l'aplicació informàtica accessible des de la pàgina web del Diari Oficial. S'establirà una comunicació segura a través de sistemes d'autenticació amb certificat d'usuari de signatura electrònica avançada admés per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV), que haurà de disposar l'interessat que vulga presentar documentació de manera telemàtica.

La utilització d'esta aplicació s'haurà de sol·licitar a l'Àrea de Publicacions, la qual autoritzarà el seu ús als distints organismes remitents a través dels llocs d'enviament a què facilite el certificat d'usuari, el qual s'atorga a una persona física en representació d'una persona jurídica concreta.

L'ús d'esta aplicació informàtica suposarà el consentiment prestat per a eixe procediment concret per a rebre, per la mateixa via telemàtica, escrits i comunicacions de l'Àrea de la Secretaria Administrativa del Consell, amb efectes jurídics.

Una vegada acceptada la notificació dels escrits i comunicacions, s'acusarà recepció de la notificació.

Qualsevol sol·licitud, escrit i comunicació rebuda per esta aplicació informàtica que no es relacione directament amb el procediment de publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana no produirà cap efecte i es tindrà per no presentada, i es comunicarà a l'interessat tal circumstància.

2. Sempre que hi haja una raó legal o justificativa per a la publicació d'un document en un termini o dia concret, s'haurà de fer constar en la sol·licitud d'inserció.

3. El sol·licitant de la publicació serà el responsable de l'autenticitat del document que remeta per a publicar.

4. Quan la sol·licitud consistisca en la modificació d'un document ja enviat per a la seua publicació, només podrà ser admesa si el document no està inclòs en el tancament del Diari Oficial del dia següent.

Article 8. Suports admesos

Els documents es podran presentar per a la seua publicació en suport electrònic o informàtic o a través de l'aplicació informàtica accessible des de la pàgina web del Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. Només s'admetrà la presentació de documents en suport paper en aquells casos en què el sol·licitant declare, expressament, que no disposa de mitjans informàtics o telemàtics per a això.

a) Suport electrònic o informàtic (disquet, CD, DVD.): en la sol·licitud de publicació constarà una declaració responsable que el document electrònic remés és l'original o còpia idèntica de l'original i, així mateix, constarà el nom i versió del processador utilitzat i el nom del fitxer o fitxers inclosos. Si el document electrònic es presenta en les dues llengües oficials, haurà de consignar-se en fitxers independents, perfectament identificats. El suport que continga el document portarà una identificació del mateix i de la seua procedència.

El suport presentat, i les aplicacions necessàries per al tractament de la informació continguda en els documents electrònics, hauran de ser compatibles amb els estàndards fixats per la Secretaria Autonòmica de Telecomunicacions i Societat de la Informació.

b) L'ús de l'aplicació accessible des de la pàgina web del Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, descrita en l'article 7 per a la sol·licitud de publicació, implica l'obligatorietat d'acompanyar el document electrònic pel mateix mitjà. El document electrònic enviat així tindrà, si és el cas, les dues versions idiomàtiques separades, i cada una d'elles constituirà, per si sola, una versió completa del document a publicar.

L'aplicació accessible des de la pàgina web del Diari Oficial serà l'única forma d'enviament de documents procedents de la Presidència de la Generalitat, de les conselleries i de totes les institucions, empreses i entitats de la Generalitat. A fi de millorar el servei prestat, s'incentivarà l'ús d'esta aplicació per a l'enviament de documents per a la seua publicació en el Diari Oficial.

c) Suport paper: el document haurà d'estar mecanografiat, llegible, paginat i sense ratllades. Caldrà adjuntar al document una declaració en què el sol·licitant manifeste que no disposa dels mitjans informàtics o telemàtics necessaris per presentar el document en suport electrònic o informàtic.

Article 9. Requisits formals dels documents

1. Els documents podran estar redactats en qualsevol de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana.

2. Tots els documents que envien per a la seua publicació la Presidència de la Generalitat, conselleries, institucions, entitats i empreses de la Generalitat hauran d'estar redactats en els dos idiomes oficials de la Comunitat Valenciana.

3. En l'encapçalament del document figurarà el títol que anticipe el seu contingut o la forma jurídica que adopte. Igualment, al final del document constarà el lloc i la data de la seua adopció, així com la signatura, amb expressió del nom i del càrrec de la persona que el signa.

Article 10. Confidencialitat

Els documents rebuts per a la seua inserció en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana tindran caràcter reservat i no podrà facilitar-se informació sobre ells, amb anterioritat a la seua publicació, sense l'autorització expressa del sol·licitant de la publicació.

CAPÍTOL III

Recepció de documents

Article 11. Supervisió i tramitació dels documents

L'Àrea de la Secretaria Administrativa del Consell utilitzarà l'aplicació accessible des de la pàgina web del Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, per a supervisar i tramitar a l'Àrea de Publicacions tots els documents rebuts per a la seua publicació.

L'aplicació està constituïda com a registre auxiliar dels registres generals dels òrgans administratius corresponents, i hi constarà la informació sobre les dates de transmissió i recepció acreditades en les comunicacions derivades de l'ús de l'aplicació, així com les altres dades a què es referix l'article 38.3, segon paràgraf, de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Article 12. Esmena i desistiment

L'Àrea de la Secretaria Administrativa del Consell, en l'ús de les seues funcions, revisarà la documentació rebuda, mitjançant la comprovació que reuneix tots els requisits exigits pel present decret i per la resta de normes d'aplicació. En el cas que hi manque algun d'ells, requerirà el remitent que procedisca a l'esmena en el termini de deu dies hàbils des de la recepció de la notificació. Passat el termini esmentat, proposarà a la Direcció General de Relacions amb les Corts i Secretariat del Govern la declaració de desistiment de la sol·licitud de publicació.

Article 13. Tramitació

1. Una vegada revisats els documents, aquells admesos per a la inserció seran traslladats, per l'Àrea de la Secretaria Administrativa del Consell, a l'Àrea de Publicacions, junt amb la indicació de la secció i subsecció que els correspon en l'estructura del Diari Oficial de la Comunitat Valenciana i, si és el cas, el termini o terme legal de publicació o la urgència.

2. L'Àrea de la Secretaria Administrativa del Consell fixarà la secció i la subsecció en què s'ha de publicar el document seguint l'estructura establerta pel present decret, en funció de la normativa que preferentment motive la inclusió del document en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

CAPÍTOL IV

Confecció del Diari Oficial de la Comunitat Valenciana

Article 14. Preparació dels documents

A fi d'obtindre una uniformitat i homogeneïtat del Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, l'Àrea de Publicacions realitzarà un tractament dels documents remesos per a la seua publicació: traducció, en els casos necessaris, d'una a l'altra llengua oficial de la Comunitat Valenciana; simple correcció ortotipogràfica dels textos, sense que en cap cas puga alterar el seu contingut; i maquetació dels textos i les imatges.

Article 15. Programació

1. L'Àrea de Publicacions organitzarà i programarà l'edició del Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

2. L'ordre de publicació dels documents serà el cronològic atenent a la seua data de recepció. Es donarà preferència en la seua publicació a aquells documents que tinguen assenyalat termini o terme legal, els que tinguen el caràcter d'urgent i les correccions d'errades.

3. L'hora de tancament de l'edició seran les 11:00 hores. Els documents rebuts en l'Àrea de Publicacions després de l'hora esmentada no es podran publicar en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana immediatament següent, a excepció d'aquelles normes i acords que determine el Consell.

Article 16. Correccions d'errades

Si algun document apareguera publicat amb errades o omissions que alteren el seu contingut o sentit o puguen suscitar dubtes respecte d'això, serà reproduït, en la seua totalitat o en la part necessària, amb les correccions necessàries.

Les correccions d'errades es faran:

a) Les errades d'inserció respecte al document rebut es corregiran d'ofici per la Direcció General de Relacions amb les Corts i Secretariat del Govern o a iniciativa del remitent.

b) Quan es tracte d'errors produïts en el document rebut per a la seua publicació, únicament es corregiran amb la petició i el trasllat previs pel sol·licitant del text de la correcció, seguint els requisits establerts en este decret per a la remissió de documents per a la seua inserció.

Article 17. Conservació

1. Els documents originals es conservaran tres mesos des de la data de la publicació per a fer possible la seua comprovació si calguera. Passat el termini indicat seran arxivats.

2. Igualment es procedirà al seu arxivament, sense més tràmit, passats tres mesos des de la recepció de la petició de paralització d'un document rebut per a la inserció en el diari sense comunicació posterior respecte d'això.

CAPÍTOL V

Abonament d'insercions i distribució del Diari

Article 18. Abonament de les insercions

La publicació d'anuncis en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana constitueix un fet imposable subjecte a la taxa corresponent regulada en la normativa tributària de la Comunitat Valenciana. La taxa per insercions és regulada en els articles 56 i següents del Text Refós de la Llei de Taxes de la Generalitat, aprovat pel Decret Legislatiu 1/2005, de 25 de febrer, del Consell.

L'abonament de les taxes està subjecte al règim d'autoliquidació i amb pagament previ, per la qual cosa junt amb la sol·licitud d'inserció, llevat d'aquelles declarades exemptes per la legislació corresponent, s'haurà de justificar l'abonament de la taxa.

Article 19. Distribució

1. El Diari Oficial de la Comunitat Valenciana es distribuirà de forma gratuïta a través de la pàgina web del Diari Oficial i del portal de la Generalitat.

2. Les edicions en suport CD, DVD, microfitxes o qualsevol altre suport futur es distribuiran mitjançant subscripció.

3. La sol·licitud de subscripció en qualsevol dels suports esmentats més amunt es dirigirà a l'Àrea de Publicacions, expressant-ne el període, i haurà d'anar acompanyada del document acreditatiu del seu pagament per anticipat.

4. La subscripció serà per anys naturals indivisibles. S'entendran renovades automàticament en finalitzar l'any natural en curs, llevat que el subscriptor comunique expressament la seua intenció de cancel·lar-la amb un mes d'antelació. La renovació de la subscripció anual serà abonada en la primera quinzena del mes de gener.

5. El pagament de la subscripció dóna dret a rebre el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana en el format sol·licitat i en el lloc assenyalat per l'interessat.

DISPOSICIÓ ADDICIONAL

La Generalitat, a través de les oficines Prop i de les Llibreries Llig, facilitarà gratuïtament la consulta i l'obtenció de còpies dels documents publicats en el Diari Oficial que puguen interessar a aquells ciutadans o entitats que manifesten que no disposen d'accés al suport electrònic del DOCV.

DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA

És derogat el Decret 6/1997, de 28 de gener, del Consell, pel qual es regula el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

DISPOSICIONS FINALS

Primera

Correspon a la Direcció General de Relacions amb les Corts i Secretariat del Govern ordenar les actuacions necessàries per a l'aplicació i el desplegament del que estableix este decret.

Segona

El present decret entrarà en vigor el dia 1 de gener de 2007.

Valencia, 15 de desembre de 2006

El president de la Generalitat,

FRANCISCO CAMPS ORTIZ

Mapa web