Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 23 de desembre de 2022, del director general del Palau de les Arts Reina Sofía, Fundació de la Comunitat Valenciana, per la qual es dona publicitat a la convocatòria del procés selectiu per a cobrir un lloc d'il·luminador/a resident, pel procediment de promoció interna i pel sistema de concurs oposició, entre el personal laboral fix de l'entitat, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2019.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9501 de 30.12.2022
Número identificador:  2022/12891
Referència Base de Dades:  012180/2022
 



RESOLUCIÓ de 23 de desembre de 2022, del director general del Palau de les Arts Reina Sofía, Fundació de la Comunitat Valenciana, per la qual es dona publicitat a la convocatòria del procés selectiu per a cobrir un lloc d'il·luminador/a resident, pel procediment de promoció interna i pel sistema de concurs oposició, entre el personal laboral fix de l'entitat, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2019. [2022/12891]



En data 31.12.2019 es dona publicitat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 8708 a l'oferta d'ocupació pública del Palau de les Arts Reina Sofía, Fundació de la Comunitat Valenciana per a 2019.

Entre els llocs integrants de l'oferta esmentada hi ha 1 lloc d'il·luminador/a resident, que pertany a l'àrea tècnica.

Aquesta resolució dona publicitat a la convocatòria del procés selectiu per a cobrir definitivament aquest lloc, per promoció interna, mitjançant el sistema selectiu de concurs oposició.

Aquest procés selectiu es regirà per les bases i els annexos a aquestes que s'adjunten a aquesta resolució.

En allò no previst en aquesta convocatòria, se seguiran les indicacions adreçades a les persones aspirants que la Direcció de la Fundació Palau de les Arts Reina Sofía i l'òrgan tècnic de selecció, segons les respectives competències, faran públiques a través de la seu electrònica ocupacio.lesarts.com. Igualment, a través d'aquesta seu electrònica, s'informarà sobre les formes, dates i terminis d'admissió de sol·licituds per a participar en el procés selectiu.

Per tant, i en virtut de les facultats atorgades per l'article 25 i) dels Estatuts del Palau de les Arts i amb l'informe favorable de la Direcció general de pressupostos de data 18 de febrer de 2020, resolc:





1. Normes generals

1.1. El caràcter d'entitat pública del Palau de les Arts Reina Sofía, Fundació de la Comunitat Valenciana (d'ara en avant Les Arts), integrant del sector públic empresarial i fundacional de la Generalitat, segons recullen els articles 2 i 3 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, determina que en l'accés als llocs de treball d'aquesta s'han de garantir els principis constitucionals de publicitat, igualtat, mèrit i capacitat, així com la resta de principis recollits en la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



El lloc a cobrir es determina a través de la corresponent oferta d'ocupació pública, la qual s'ha definit en base a les premisses legalment aplicables.

1.2. L'objecte d'aquesta convocatòria és regular el procés selectiu per a cobrir el lloc, pel procediment de concurs oposició, per promoció interna, que pertany a l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2019, que es detalla en l'annex I.

1.3. Aquest procés es regirà pel que estableix el VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat relatiu a criteris generals d'aplicació a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries, a les borses d'ocupació temporal, així com als processos d'estabilització derivats de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació, en el sector públic instrumental de la Generalitat, pel Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors; per la resta de normes de general i pertinent aplicació, i pel que es disposa en aquesta convocatòria.



1.4. Aquesta convocatòria tindrà en compte el principi d'igualtat de tracte entre homes i dones pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, i el que estableix el mateix Pla d'igualtat de Les Arts.

1.5. El procés de selecció garantirà el dret d'accés a l'ocupació pública de les persones interessades, de conformitat amb els principis recollits en l'article 60 de la Llei de funció pública valenciana.





2. Característiques del lloc

2.1. El grup i nivell professional actual corresponent al lloc objecte d'aquest procés selectiu és:



Grup Professional Nivell Denominació

M1 I1 Il·luminador/a resident



2.2. La retribució bruta anual actual corresponent al lloc objecte d'aquest procés selectiu és de 41.173 € per a l'exercici 2022.



2.3. La persona que resulte seleccionada ocuparà el lloc convocat a través d'una novació del seu contracte indefinit en règim laboral acollit al Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, amb un període de prova d'1 mes i estarà subjecta al règim d'incompatibilitats de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques i la normativa de desplegament.





3. Requisits

3.1. Aquelles persones que desitgen participar en el procés selectiu hauran de posseir, en el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre fins al moment de la formalització del contracte de treball, els següents requisits:

3.1.1 Tindre nacionalitat espanyola, o ser nacional d'algun de la resta d'Estats membres de la Unió Europea, o persones estrangeres amb residència legal a Espanya.

3.1.2 Tindre capacitat legal per a contractar la prestació del treball, d'acord amb el que preveu l'article 7 de l'Estatut dels Treballadors.



3.1.3 Haver complit 16 anys i no excedir, si fora el cas, l'edat màxima legal de jubilació.

3.1.4 No incórrer en cap causa d'incompatibilitat que li impedisca l'exercici de funcions en règim general amb una entitat pública.

3.1.5 Tindre condició indefinida en la Fundació Palau de les Arts Reina Sofía, i una antiguitat de, com a mínim, 24 mesos de servei actiu, siguen o no consecutius, en el període de 6 anys anteriors a la data de la publicació d'aquesta convocatòria.

3.1.6 Posseir les capacitats funcionals i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a realitzar les funcions o tasques corresponents. Les persones amb diversitat funcional podran participar en el procediment selectiu, en igualtat de condicions que la resta d'aspirants, sempre i quan puguen acreditar el grau de diversitat funcional, així com la compatibilitat amb la realització de les funcions o tasques corresponents. Aquelles persones que superen les proves selectives hauran d'acreditar, durant el període de prova, mitjançant certificat mèdic oficial, que posseeixen les capacitats i aptituds físiques i psíquiques necessàries per a la realització de les funcions o tasques corresponents.



3.1.7 Posseir la titulació requerida d'accés detallada en l'annex I per al lloc objecte d'aquesta convocatòria.

Els requisits anteriors s'hauran de reunir en referència a l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds, i es mantindran fins a la data de formalització de la novació. La novació contractual no podrà formalitzar-se amb aquella persona que no acredite que reuneix els requisits i condicions exigits en la convocatòria.

3.2. Les persones amb diversitat funcional seran admeses en igualtat de condicions amb la resta d'aspirants, sense establir exclusions per limitacions psíquiques o físiques, tret dels casos en què siguen incompatibles per a la realització de les tasques o funcions corresponents. Per a aquestes persones, si ho han sol·licitat prèviament en la instància, l'òrgan tècnic de selecció adaptarà, en la mesura que siga possible, el temps i mitjans de realització dels exercicis de manera que gaudisquen d'igualtat de condicions.

3.3. Les Arts podrà requerir a les persones aspirants que acrediten la veracitat dels requisits exigits per a participar, així com de tots els documents que puguen aportar en aquest procés selectiu. Si els requisits no foren acreditats en el termini de 5 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.



4. Presentació de sol·licituds: forma i termini

4.1. La presentació de sol·licituds i inscripció es farà exclusivament per mitjans electrònics, atenent la capacitat tècnica i el perfil professional per a l'accés i disponibilitat dels mitjans electrònics del col·lectiu al qual s'adreça. Aquelles persones que desitgen participar en aquest procés selectiu hauran d'emplenar la sol·licitud d'inscripció a través de la pàgina web https://ocupacio.lesarts.com/. En aquest entorn es realitzaran tots els tràmits de presentació de la sol·licitud de participació i aportació de documents, que sempre hauran d'estar inclosos en l'oferta del lloc, i no es tindrà en consideració aquella documentació que la persona poguera tindre en el seu perfil general sense haver-la aportat correctament al procés específic.

4.2. Per a qualsevol incidència tècnica a l'hora d'emplenar la sol·licitud o per a qualsevol dubte pel que fa a les bases, es pot contactar amb Les Arts a través del compte de correu ocupacio@lesarts.com.

4.3. En el procés de la inscripció electrònica, s'haurà de presentar la documentació següent:

– Curriculum vitae detallat, on s'acredite la seua trajectòria, experiència professional, així com els títols, idiomes, cursos i diplomes obtinguts.

– Document d'identitat, passaport o targeta de residència que corresponga.

– Titulació acadèmica obtinguda que acredite que compta amb la formació requerida per a la inscripció, segons s'indica en l'annex I, que, en el cas d'haver-se obtingut en l'estranger, s'haurà d'haver homologat a Espanya o haver-ne sol·licitat l'homologació. No s'admetrà la inscripció amb una titulació i/o condicions diferents a les especificades en l'annex I.

– Certificat que acredite, si escau, algun tipus de diversitat funcional. Les persones amb diversitat funcional que complisquen els requisits anteriors i ho formulen expressament en la sol·licitud de participació podran optar en igualtat de condicions que la resta de persones aspirants, sense que s'establisquen exclusions per limitacions psíquiques o físiques, tret dels casos en què siguen incompatibles amb la realització de les tasques o funcions corresponents. L'òrgan tècnic de selecció establirà per a les persones amb diversitat funcional que ho necessiten i que així ho hagen sol·licitat, les adaptacions pertinents per a la realització de les proves. L'òrgan tècnic de selecció, segons el seu criteri i en qualsevol moment del procediment, podrà sol·licitar a aquelles persones que així ho hagen comunicat l'acreditació de la condició de diversitat funcional mitjançant dictamen tècnic facultatiu de l'òrgan competent.



4.4. Víctimes de violència de gènere o terrorisme. Les persones aspirants que ostenten la condició de víctima de violència de gènere o víctima de terrorisme disposaran d'un apartat específic en la inscripció on consignar aquesta condició i sol·licitar les mesures especials reconegudes a l'efecte.

4.5. La documentació haurà d'estar expedida en valencià o castellà. Els documents expedits en un altre idioma, s'hauran d'aportar amb la traducció oficial corresponent; en cas contrari, no es tindran en compte.



4.6. La participació d'un/a aspirant en aquest procés de selecció inclourà també una declaració responsable on es farà constar:

– confirmació per part seua que compleix els requisits indispensables exigits,

– reconeixement per part seua de l'autenticitat de la documentació que hi adjunta i de la informació que apareix al seu currículum,



– acceptació expressa per part seua de tot el que s'estableix en les bases reguladores d'aquesta convocatòria,

– autorització per part seua a Les Arts i, si escau, per al tractament automatitzat de les seues dades, i

– autorització per part seua a Les Arts per a la publicació, en la pàgina web d'aquesta, dels resultats obtinguts en el procés de selecció.

Aquesta declaració es farà directament durant el procés d'inscripció per la web.

4.7. Totes les persones inscrites hauran d'indicar un compte de correu electrònic a l'efecte de comunicacions.

El domicili, correu electrònic i telèfons de contacte que s'indiquen en la inscripció es consideraran com els únics vàlids a l'efecte de notificacions, i seran responsabilitat exclusiva de la persona sol·licitant tant els errors en la consignació d'aquests, com la no comunicació per escrit a aquesta entitat de qualsevol canvi de domicili, correu electrònic i/o telèfon de contacte.

La consignació de dades falses en la sol·licitud d'aquesta convocatòria, o la falsedat en la documentació aportada, comportarà l'expulsió automàtica de la convocatòria, sense perjudici de les mesures legals que corresponga adoptar.

4.8. En cas de no presentar-se alguna documentació en la inscripció de la manera establida en aquesta convocatòria, i una vegada fets els requeriments pertinents, d'acord amb l'apartat 4.11, així com dins del període d'al·legacions establit en l'apartat 6.1, la persona que no complisca aquest requeriment no serà admesa i suposarà la seua expulsió o no admissió com a candidat/a vàlid/a.

El control de validesa d'aquests documents podrà determinar l'exclusió del procés de les persones que no complisquen algun dels requisits, sense perjudici que Les Arts puga requerir en qualsevol moment a les persones aspirants que aporten els documents originals per a la seua confrontació, fins i tot una vegada haja conclòs el procés selectiu, i eliminar la persona aspirant o rescindir la relació laboral si s'observa alguna irregularitat.

4.9. El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils i començarà a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Aquesta convocatòria, a més, es farà pública en la pàgina web de Les Arts.

4.10 Durant el procés de selecció i fins a la finalització de les proves, tota la informació que hagen de conéixer els participants es publicarà en la web https://ocupacio.lesarts.com/, i aquesta publicació serà la notificació a tots els efectes.

Correspon a les persones aspirants prestar la deguda atenció a la publicació dels llistats, així com a la informació dels terminis i als requeriments que Les Arts poguera fer-los amb caràcter general, cosa que es realitzarà sempre i únicament a través de la web esmentada.

4.11 Els possibles requeriments es realitzaran per via electrònica, a través del correu electrònic i telèfon/s de contacte que figuren en les sol·licituds, els quals es consideraran els únics vàlids a l'efecte de notificacions, i serà responsabilitat exclusiva de les persones sol·licitants prestar la deguda atenció a aquestes comunicacions, així com informar dels possibles errors o canvis en la consignació d'aquests.



5. Admissió de les persones aspirants

5.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la direcció general de Les Arts dictarà resolució i declararà aprovada la relació provisional de persones admeses i excloses, indicant-ne el motiu d'exclusió, que es publicarà en la web https://ocupacio.lesarts.com/.



5.2. Les persones aspirants disposaran d'un termini màxim de 10 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació del llistat provisional, per a esmenar els defectes en què hagen incorregut en la sol·licitud o per a realitzar les al·legacions que consideren pertinents. Transcorregut el termini i vistes les al·legacions, i, si escau, esmenats els defectes, es dictarà resolució i es farà definitiva la relació de persones admeses i excloses per a la realització de les proves, la qual es publicarà en la web esmentada, junt amb la data concreta i hora en què tindrà lloc la prova selectiva, que, en qualsevol cas, es durà a terme en un termini no inferior a 5 dies hàbils des de la publicació del llistat definitiu i, com a màxim, dins dels tres mesos següents a la data de publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



L'esmena es farà a través de la web esmentada i en l'apartat habilitat a l'efecte.

En el cas que la persona interessada no esmene en el termini indicat el defecte que haja motivat la seua exclusió, es considerarà que desisteix de la sol·licitud.



6. Òrgan tècnic de selecció

6.1. L'execució del procés selectiu, avaluació de la fase d'oposició i concurs de les persones aspirants, s'encomanarà a un òrgan tècnic de selecció col·legiat, el qual actuarà sotmés a les causes generals d'abstenció i recusació que contenen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.2. L'òrgan tècnic de selecció estarà compost per quatre membres designats per resolució de la Sotssecretaria de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, a la qual està adscrita la Fundació en virtut del que disposa l'apartat dotzé del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat Valenciana. Sols un d'ells podrà ser personal al servei de Les Arts. Aquest membre exercirà les funcions de secretari/ària, amb veu, però sense vot.

Es podran substituir els membres en cas d'absència o de malaltia, així com en els casos en què s'haja declarat la seua abstenció o recusació.

6.3. El funcionament de l'òrgan tècnic de selecció serà l'establit per als òrgans col·legiats de les administracions públiques als articles 15 a 19 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i adoptarà les seues decisions de forma col·legiada, les quals quedaran recollides en l'acta corresponent.

6.4. El nomenament de les persones que constituiran l'òrgan tècnic de selecció es farà amb una antelació mínima de 5 dies hàbils a la data d'inici de les proves, mitjançant resolució que es publicarà en la web de Les Arts.

6.5. Serà competència de l'òrgan tècnic de selecció la resolució de les incidències que durant el transcurs del procés selectiu es puguen produir, i vetlarà, també, pel desenvolupament correcte d'aquest.

6.6. Si en qualsevol moment del procés l'òrgan tècnic de selecció té coneixement que alguna de les persones sol·licitants no reuneix els requisits exigits, o els mèrits al·legats, haurà de requerir-los per a la seua acreditació. En el cas de no ser acreditats en un termini de 5 dies hàbils des que s'ha fet el requeriment, la persona quedarà exclosa del procés, prèvia indicació de les inexactituds o falsedats formulades per la persona sol·licitant.



7. Procediment de selecció

7.1. El procediment de selecció serà el de concurs oposició i constarà d'una fase d'oposició, de caràcter obligatori i eliminatori, i d'una fase de concurs, de caràcter obligatori.

Només podran participar en la fase de concurs les persones admeses que hagen superat la fase d'oposició.

A) Oposició (60 %)

B) Concurs (40 %)

7.2. Fase d'oposició. La fase d'oposició constarà d'una única prova de caràcter obligatori i eliminatòria. Consistirà en la realització d'un examen que contindrà 10 preguntes de tipus test amb 4 respostes alternatives, de les quals només una serà correcta, de la part general del temari detallat en l'annex II, i la resolució de 2 casos teoricopràctics de la part específica que figura en l'annex II.



La prova tindrà com a finalitat valorar les aptituds, competències, destreses i capacitat professional de les persones aspirants en relació amb les funcions pròpies del lloc al qual opten, i guardaran connexió directa amb les funcions d'aquest.

La puntuació sobre la qual es realitza la valoració d'aquesta prova és 10, i s'ha d'obtindre una puntuació mínima de 6 per a poder entendre la superació d'aquesta prova.

Cada pregunta de tipus test contestada correctament tindrà un valor de 0,2 punts. Les respostes incorrectes no penalitzaran. Cada cas teoricopràctic tindrà un valor màxim de 4 punts.

Aquesta prova tindrà un valor d'un 60 % sobre la nota final.

Quedaran excloses les persones que no es presenten el dia de la prova en el lloc i hora que s'haja establit a l'efecte, o bé es presenten quan ja s'hagen iniciat les proves.

7.3. Fase de concurs. Només podran participar en la fase de concurs les persones admeses que hagen superat la fase d'oposició de conformitat amb el que estableix aquesta convocatòria. Se'ls concedirà un termini de 10 dies hàbils a comptar a partir de l'endemà de la publicació del llistat definitiu de la prova d'oposició per a presentar obligatòriament, a través del mateix mitjà utilitzat per a la inscripció (https://ocupacio.lesarts.com/), el formulari d'autobaremació, que es posarà a la seua disposició en la web a partir d'eixe moment, i caldrà completar-lo segons els criteris i instruccions que es detallen en l'annex III. Així mateix, i dins del mateix termini, hauran de presentar obligatòriament tota la documentació acreditativa dels mèrits al·legats en el currículum. Sols es valoraran els mèrits obtinguts o computats fins a la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds que hagen quedat acreditats i inclosos en el formulari d'autobaremació. La puntuació de l'autobaremació només es podrà modificar a la baixa en el procés de valoració de les persones candidates. Els mèrits que no es valoren ni acrediten por la persona candidata en el formulari d'autobaremació i documentació aportada, no es tindran en consideració, ni podran aportar-se en un moment posterior dins del termini d'al·legacions indicat en l'apartat 10 d'aquesta convocatòria.



La forma d'acreditació dels mèrits es farà a través de la forma que s'indica en l'annex III.

La puntuació sobre la qual es realitza la valoració de mèrits és sobre 4, la qual constitueix el 40 % sobre la nota final.



8. Desenvolupament de les proves

8.1. Les persones admeses, d'acord amb el que s'indica en l'apartat 5.2 seran convocades per a la realització de la prova d'oposició en el lloc, data i hora que s'establisca en el moment de l'aprovació i publicació del llistat definitiu de persones admeses per a realitzar les proves.



8.2. Quedaran excloses del seu dret si es personen en els llocs de celebració fora de l'horari en què han sigut citades o per inassistència a les proves, encara que siga per causes justificades.

8.3. Les persones aspirants hauran d'observar en tot moment les instruccions dels membres de l'òrgan tècnic de selecció o del personal ajudant o assessor durant la celebració de les proves, per a complir amb el desenvolupament adequat d'aquestes. Qualsevol alteració en el desenvolupament normal de la prova per part d'una persona aspirant, quedarà reflectida en l'acta corresponent i aquesta persona podrà continuar el desenvolupament de l'exercici amb caràcter condicional mentre l'òrgan tècnic de selecció resol sobre l'incident.



9. Publicitat de resultats

9.1. La relació de persones que s'incloga en cada publicació es farà indicant-ne el nom, cognoms i document d'identitat anonimitzat.



9.2. Del resultat de la prova de la fase d'oposició, l'òrgan tècnic de selecció elevarà proposta, el resultat provisional i puntuació a la direcció general de les Arts perquè procedisca a emetre la resolució corresponent i publicació. Aquesta resolució es publicarà en la web de Les Arts https://ocupacio.lesarts.com/.

Les persones aspirants disposaran d'un termini màxim de 10 dies hàbils a comptar a partir de l'endemà de la publicació, per a realitzar les al·legacions que consideren pertinents.

Transcorregut el termini i revisades les al·legacions per l'òrgan tècnic de selecció, es procedirà a la publicació per part de la direcció de Les Arts dels resultats definitius per ordre de puntuació, prèvia proposta elevada per l'òrgan tècnic de selecció.

S'entendrà que han superat la prova que corresponga únicament les persones aspirants que hagen sigut admeses i hagen obtingut la puntuació mínima exigida en la fase d'oposició. Les persones aspirants que no superen la fase d'oposició quedaran excloses del procés selectiu de conformitat amb el que estableix aquesta convocatòria.



9.3. Finalitzada la fase d'oposició, les persones incloses en el llistat definitiu que hagen superat la prova amb la puntuació mínima exigida, i de conformitat amb el que estableix l'apartat 7.3 presentaran a través de la web https://ocupacio.lesarts.com/ el formulari d'autobaremació completat segons els criteris de l'annex III i documentació acreditativa d'aquests, en el termini màxim de 10 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació.

9.4. Comprovada la baremació dels mèrits per l'òrgan tècnic de selecció, la direcció de Les Arts publicarà en la pàgina web referenciada en l'apartat anterior els llistats provisionals d'aspirants amb la puntuació obtinguda de la fase de concurs, desglossada en els diferents apartats del barem, i es concedirà un termini de 10 dies hàbils a comptar a partir de la publicació perquè formulen les reclamacions que estimen pertinents en relació amb la baremació de mèrits i d'acord amb el que estableix l'apartat 7.3. No s'admetrà dins d'aquest termini, la presentació de nova documentació, o inclusió de nova puntuació en el formulari d'autobaremació, que no s'haguera aportat o inclòs en la fase i termini de concurs segons el que estableix aquesta convocatòria.

9.5. Vistes les possibles reclamacions, l'òrgan tècnic de selecció elevarà a la direcció general de Les Arts el llistat definitiu amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs per a la seua publicació en la web.





10. Resultat final

10.1 La puntuació final del concurs oposició s'obtindrà sumant la puntuació obtinguda en ambdues fases.

10.2 Es configurarà un llistat, ordenat per puntuació de major a menor, i es considerarà la persona seleccionada per ocupar el lloc objecte d'aquesta convocatòria, la persona que haja obtingut la puntuació més alta de la suma d'ambdues fases.

10.3 En cas d'empat, es dirimirà de la següent manera:

– Primera: a la major puntuació obtinguda en la fase d'oposició.

– Segona: major puntuació obtinguda en els diferents apartats del barem de concurs, pel mateix ordre en què figuren relacionats.



– Tercera: en favor de la persona amb diversitat funcional.

– Quarta: en favor de la persona que tinga acreditat un major percentatge de discapacitat.

– Cinquena: si l'empat és entre persones de diferent sexe, en favor del sexe que estiga menys representat dins del departament al qual pertany el lloc convocat.

10.4. La convocatòria podrà declarar-se deserta en el cas que cap persona candidata supere aquest procés selectiu, de conformitat amb l'exposat en aquestes bases.

10.5. Finalitzat el procés selectiu, prèvia comprovació de Les Arts del compliment per part de la persona candidata que haja resultat en la primera posició dels requisits del lloc d'acord amb allò previst en aquesta convocatòria, es procedirà a la formalització de la novació contractual, amb un període de prova d'1 mes, a partir de la data que determine la direcció de Les Arts, que, en tot cas, no serà superior a 1 mes a comptar des de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana del resultat final de la convocatòria.

10.6. La relació definitiva amb proposta de formalització de la novació de contracte serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana per la direcció de Les Arts, per ordre de puntuació total.



10.7. Previ a la formalització de la novació, de conformitat amb l'apartat 10.5 la persona seleccionada serà requerida per a aportar la documentació sol·licitada en la inscripció per a la seua confrontació.

10.8. En cas de no presentar-se, llevat de casos de força major, la documentació establerta o si d'aquesta es dedueix que falta algun dels requisits exigits, no es podrà formalitzar la novació amb la persona, sense perjudici de la responsabilitat en què poguera haver incorregut per falsedat en la seua sol·licitud de participació. En aquest cas es passarà a realitzar la novació a la següent persona del llistat publicat com a resultat final per ordre de puntuació.

10.9. Durant el període de prova establit en l'apartat 10.5 serà objecte d'avaluació i qualificació respecte de l'exercici de les funcions del lloc i en relació amb les aptituds i comportaments professionals que el lloc requereix. En cas de no superació del període de prova, el resultat d'aquest procés selectiu servirà a l'efecte de novació contractual de la següent persona del llistat publicat com a resultat definitiu per ordre de puntuació.

Quedaran exemptes del període de prova les persones treballadores que ja hagen exercit les mateixes funcions amb anterioritat i pel mateix temps del període de prova marcat, sota qualsevol modalitat de contractació.



10. Tractament de dades personals

D'acord amb el que estableix el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, us comuniquem que les dades facilitades a través d'aquesta sol·licitud d'ocupació seran incorporades a un fitxer denominat Nòmines, personal i recursos humans titularitat de Palau de les Arts «Reina Sofía», Fundació de la Comunitat Valenciana, a fi de formar part en els processos de selecció de personal que realitze l'entitat. Les dades es conservaran durant el període de temps que es requerisca per al procés de selecció i no seran cedides tret d'obligació legal.

Aquestes dades seran utilitzades amb l'única finalitat de fer-vos participar en els processos de selecció de personal realitzats per Palau de les Arts «Reina Sofía», Fundació de la Comunitat Valenciana.

En cas de produir-se alguna modificació en les vostres dades, us preguem que ens ho comuniqueu degudament.

Així mateix, us informem que en qualsevol moment podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació o oposició al tractament de les vostres dades, així com de retirar el consentiment prestat o de formular reclamacions davant de l'autoritat de control. Aquestes accions podran exercir-se enviant la sol·licitud per correu electrònic a lopd@lesarts.com o per correu postal a l'avinguda del Professor López Piñero (Historiador de la Medicina) 1, 46013 València.



València, 23 de desembre de 2022.- El director general: Jorge Juan Culla Bayarri.





ANNEX I

Lloc convocatòria



CODI LLOC DENOMINACIÓ GRUP PROF. I NIVELL

1 5041 Il·luminador/a resident M1 I1 E024





Lloc:

Il·luminador/a resident Missió:

Executar, preparar, realitzar i atendre l'organització, supervisió i arxiu de cadascuna de les produccions d'il·luminació i, en els casos de produccions pròpies o coproducció, la realització d'aquestes en coordinació amb els equips artístics, l'oficina tècnica i el cap del departament d'il·luminació per tal d'assolir els objectius requerits, de conformitat amb les directrius del seu superior. Organització del treball del personal al seu càrrec. Totes aquelles tasques relacionades amb el seu grup professional que li siguen encomanades pel cap d'il·luminació o superior.

Titulació exigida per a l'accés:



Formació corresponent amb un títol de tècnic superior en Il·luminació, Captació i Tractament d'Imatge o equivalent; o certificat de professionalitat de nivell 3 en la família professional d'imatge i so en Luminotècnia per a l'espectacle en viu (IMSE0109); o corresponent que l'habilite per a exercir les funcions del lloc.



Funcions i tasques concretes del lloc:



Funció 1: Preparar, atendre, organitzar i gestionar la informació i necessitats d'il·luminació de les produccions

Tasques adscrites:

– Assistència a reunions tecnicoartístiques.

– Preparació de les reunions, estudi dels temes a tractar.

– Preparació de la documentació.

– Recopilació i estudi de la informació aportada per les altres parts.

– Treballs de replanteig en funció del que s'haja parlat en les reunions.

– Transmissió i explicació de la informació a altres parts implicades.

– Atenció als canvis i facilitació del seu replanteig per tal que tota la informació estiga actualitzada en tots els documents compartits.

– Coordinació, recopilació i contrast de la informació referent als dissenys d'il·luminació.

– Generació d'arxius finals pel que fa a format i estil per tal de facilitar la feina en futures reposicions i/o lloguers.



Funció 2: Preparar la creació i execució dels dissenys d'il·luminació

Tasques adscrites:

– Estudi de l'obra (compositor, personatges, estructura, estil, etc.).

– Estudi del projecte (escenografia, vestuari, moviments, composicions, etc.).



– Realització del plànol d'il·luminació i de la documentació específica per a la seua execució correcta.

– Assistència als assaigs, coordinació i ‘feedback'd'informació amb l'equip artístic i Stage Manager.

– Assistència a servei de llums: enfocaments i creació de les diferents ambientacions (memòries d'il·luminació).

– Actualització, replanteig i transmissió de la informació amb l'equip tècnic.





Funció 3: Assistir a il·luminadors/es externs/es

Tasques adscrites:

– Contacte, transmissió d'informació, ajuda i negociació amb el/la il·luminador/a extern/a.

– Assistència durant la seua estada.

– Adaptació del plànol d'il·luminació i documentació específica i ampliada d'aquest als nostres formats i estils.

– Assistència al/la il·luminador/a extern/a durant els assaigs i serveis de llums.

– Centralització, actualització, replanteig i transmissió de la informació amb l'equip tècnic.



Funció 4: Realitzar treballs de reposició

Tasques adscrites:

– Estudi del dossier de la producció que s'ha de reposar.

– Adaptació del plànol d'il·luminació i documentació específica i ampliada d'aquest.

– Assistència a assaigs, coordinació i ‘feedback'd'informació amb l'equip artístic i Stage Manager.

– Assistència al servei de llums: enfocaments i adaptació de memòries d'il·luminació.

– Actualització, replanteig i transmissió de la informació de l'equip tècnic.





Altres tasques:

– Resolució de conflictes, motivació i reforç dels equips de treball implicats en les activitats específiques del disseny d'il·luminació.

– Execució de qualsevol tasca encomanada per un superior relacionada amb el lloc.

– Assistència a les reunions a què siga convocat/ada per un superior.

Coneixements tècnics requerits:

– Coneixement de ferramentes informàtiques.

– Disseny gràfic.

– Coneixement profund de la secció d'il·luminació.

– Coneixement de la resta de departaments tècnics.

– Coneixements de música, art.

– Sistema de control d'il·luminació.

– Autocad.

Habilitats requerides:

– Facilitat de comunicació.

– Capacitat organitzativa i de negociació.

– Lideratge.

– Adaptabilitat.

– Resolució de conflictes.

– Treball en equip.

– Creativitat.



Annex II

Temari



PART GENERAL

Tema 1. II Conveni col·lectiu de Les Arts:

1.1. Capítol V. Temps de treball. Normes generals.

1.2. Capítol X. Prevenció de riscos laborals, salut laboral i medi ambient.

1.3. Disposicions diverses: Primera, segona, tercera i quarta.



Tema 2. Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes:

2.1. Títol IV: El dret al treball en igualtat d'oportunitats

2.1.1. Capítol I: Igualtat de tracte i d'oportunitats en l'àmbit laboral.



2.1.2. Capítol II: Igualtat i conciliació.

2.1.3. Capítol III: Els plans d'igualtat de les empreses i altres mesures de promoció de la igualtat.

2.1.4. Capítol IV: Distintiu empresarial en matèria d'igualtat.

2.2. Títol V: El principi d'igualtat en l'ocupació pública.

2.2.1. Capítol III: Mesures d'igualtat en l'ocupació per a l'Administració general de l'Estat i per als organismes públics vinculats o que depenen d'ella.

2.2.2. Capítol VII: La igualtat en la responsabilitat social de les empreses.

Tema 3. Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat entre dones i homes:

3.1. Capítol III: Igualtat en l'àmbit laboral.

Tema 4. Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals.

Tema 5. Prevenció de riscos laborals en les arts escèniques:

5.1. Reial decret 2177/2004, de 12 de novembre, pel qual es modifica el Reial decreto 1215/1997, de 18 de juliol, pel qual s'estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut per a la utilització dels equips de treball per part dels treballadors.



PART ESPECÍFICA



Tema 6. Fitxa de descripció del lloc. Tasques pròpies.

Tema 7. Il·luminació i arts escèniques:

7.1. Parts de l'escenari. Espais escènics, tipus i característiques.

7.2. Personal tècnic que intervé en l'escenari. Funcions i responsabilitats.

7.3. Muntatges escènics i escenogràfics:

– Muntatge d'estructures escèniques.

– Muntatge d'equips d'il·luminació.

– Adequació de diferents espais per a realitzar qualsevol tipus de manifestació artística.

7.4. El procés de muntatge.

7.5. Tipus d'assaigs.

7.6. Luminotècnia.

– La llum. Teories i lleis de propagació.

– Fonts de llum. Característiques principals.

– Classificació dels llums: tipus i característiques.

– Tipus de focus en il·luminació escènica. Característiques.

– Tècniques d'il·luminació escènica: tipus i efectes.

– L'equilibri del color. Filtres correctors i convertidors de la temperatura de color. Filtres de color. Difusors.

– Control de la il·luminació a través de taules d'il·luminació i Dimmers DMX. Robòtica.

– Xarxes i protocols d'il·luminació.

– Disseny d'il·luminació. Emplaçament dels projectors.

– Fulls de direcció, fulls d'efectes, fulls màgics, la fitxa tècnica d'il·luminació, fulls de patch.

– Tècniques digitals aplicades a la il·luminació. Materials i equip.

Mapa web