Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 19 de desembre de 2022, del director general de l'Institut Valencià de Cultura



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9498 de 27.12.2022
Número identificador:  2022/12350
Referència Base de Dades:  011887/2022
 



RESOLUCIÓ de 19 de desembre de 2022, del director general de l'Institut Valencià de Cultura (IVC), per la qual es convoca el procés de selecció per a l'ingrés com a personal laboral fix en els llocs de treball números 240, 241 i 261 de l'IVC, tècnic o tècnica d'il·luminació, corresponent al procés d'estabilització. Convocatòria 6/2022. [2022/12350]

L'Institut Valencià de Cultura (IVC) és una entitat de dret públic de la Generalitat amb personalitat jurídica pròpia i amb autonomia econòmica i administrativa subjecta a l'ordenament jurídic privat per a la realització dels seus fins pel que fa al coneixement, la tutela, el foment, la recuperació, la conservació, la restauració, l'estudi, la recerca, la promoció i la difusió de les arts escèniques, musicals, audiovisuals i plàstiques en totes les seues varietats.

En el marc del desenvolupament i compliment d'aquests objectius i per a satisfer les necessitats de personal, l'IVC convoca un procés de selecció per a l'ingrés com a personal fix en els llocs de treball de l'IVC de naturalesa laboral que s'indiquen a continuació.

Els llocs de treball que es convoquen corresponen a la taxa excepcional d'estabilització de l'oferta d'ocupació pública de l'IVC de l'any 2022 aprovada per acord del Consell de Direcció de l'IVC de 17 de maig de 2022, autoritzada per la Direcció General de Pressupostos de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic el 27 de maig del 2022 i publicada al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 9351, 31.05.2022.

Aquesta resolució es dicta de conformitat amb el que es disposa en l'article huité «Provisió de llocs de treball i oferta d'ocupació pública» del II Conveni col·lectiu del personal laboral al servei de l'Administració autonòmica; en l'article 70 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic; en la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública Valenciana; en la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública i en la Resolució de 27 d'abril de 2022, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es dicten instruccions i es disposa la publicació del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del sector públic instrumental de la Generalitat, relatiu a criteris generals aplicables a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries, que té en compte el que es disposa en la Llei 20/2021, en què, amb caràcter únic i excepcional, d'acord amb el que es preveu en el text refós de la llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, s'inclou la possibilitat de convocar pel sistema de concurs les places que, complint els requisits establits en l'article 2.1 de la Llei 20/2021, hagueren sigut ocupades amb caràcter temporal de manera ininterrompuda abans de l'1 de gener de 2016.





Aquest procés selectiu ha de quedar resolt abans del 31 de desembre del 2024 i queda afectat per la disposició addicional sisena de la Llei 20/2021.

Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola, el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i, també, d'acord amb la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.



Aquesta convocatòria s'ha negociat en data 13 de setembre del 2022 amb el Comité d'Empresa de l'IVC. I el Consell de Direcció de l'IVC l'ha aprovada en data 17 de novembre del 2022.

Així mateix, el Consell de Direcció, en la sessió del 17 de novembre del 2022, ha acordat delegar la competència per a la convocatòria, aprovació de les bases i resolució de les controvèrsies que se susciten en relació amb aquest procés en la Direcció General de l'IVC. L'òrgan delegant pot revocar aquesta delegació de competències en qualsevol moment d'acord amb l'article 9.6 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. Sempre que es faça ús d'aquesta delegació de competències, s'ha de fer constar expressament en la resolució o en l'acte que s'adopte, i es consideren dictades per l'òrgan delegant, de conformitat amb el que estableix l'article 9 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



Per tant, i en virtut de les atribucions que a la Direcció General de l'IVC li assigna l'article 8.2.e del Reglament d'organització i funcionament de l'Institut Valencià de Cultura, aprovat pel Decret 5/2013, de 4 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'organització i funcionament de CulturArts Generalitat, resolc:

Convocar, amb caràcter excepcional i per una sola vegada, un procés selectiu pel sistema general d'accés lliure per concurs, en el marc de l'estabilització de l'ocupació temporal, per a l'ingrés com a personal laboral fix, i amb subjecció a les bases següents:



Primera. Objecte de la convocatòria

Aquesta convocatòria té per objecte la selecció de personal laboral fix, mitjançant el sistema de concurs, per a cobrir els llocs següents de la relació de llocs de treball de l'IVC:



Llocs de treball núm. 240, 241 i 261

Denominació: tècnic/a d'il·luminació

Grup: C

Nivell: 17

Complement específic: E035

Funcions:

Muntatge, desmuntatge, manipulació i reparació de tot allò que tinga relació amb la il·luminació escènica i la gestió d'enllumenat de l'escenari. Manipulació i manteniment dels reguladors (dimmers). Adaptació d'elements addicionals per a facilitar la il·luminació escènica.



Segona. Requisits d'admissió de les persones aspirants

Els requisits d'admissió al procés de selecció són els següents:



1. Nacionalitat: cal complir algun dels requisits següents:



Tenir nacionalitat espanyola.

Tenir nacionalitat d'algun estat membre de la Unió Europea.



El cònjuge dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, tinga la nacionalitat que tinga, sempre que no estiguen separats de dret. Així mateix, amb les mateixes condicions, poden participar-hi els descendents menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que siguen dependents.

Les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals firmats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en què siga aplicable la lliure circulació de treballadors.

Els estrangers amb residència legal a Espanya poden accedir a les administracions públiques, com a personal laboral, en igualtat de condicions que els espanyols.

2. Edat: tenir complits setze anys i no superar l'edat màxima de jubilació forçosa.

3. Habilitació: no haver sigut separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; no estar en situació d'inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial.

Si es tracta de persones nacionals d'altres països, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent, ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes al seu país l'accés a l'ocupació pública.

En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat, per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es vol accedir.

4. Titulació: Títol de batxiller, títol tècnic superior o certificat professional de nivell 3 en la família professional Electricitat i Electrònica.



5. Capacitat: posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les funcions i tasques corresponents. Aquesta capacitat s'ha d'acreditar en el termini requerit en aquesta convocatòria mitjançant certificat mèdic. La formalització del contracte queda supeditada a la superació d'aquest requisit.

Tots els requisits enumerats en aquesta base han de posseir-se l'últim dia de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir fins al moment de la formalització del contracte com a personal laboral fix de l'Institut Valencià de Cultura.



Tercera. Sol·licituds, terminis i formes de presentació

Termini per a la presentació de sol·licituds. El termini és de 20 dies hàbils i comença el 20 de gener del 2023.

Pel que fa al termini, s'exclouen del còmput de dies hàbils els dissabtes, els diumenges i els declarats festius.

Aquesta convocatòria es publica al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, a la pàgina web de l'Institut Valencià de Cultura (https://ivc.gva.es) i en la plataforma d'ocupació pública de l'Institut Valencià de Cultura (https://ivc.convoca.online).

Les persones que vulguen prendre part en aquesta convocatòria han d'emplenar la inscripció corresponent a través de la plataforma d'ocupació pública de l'Institut Valencià de Cultura (https://ivc.convoca.online).

Inscripció en la plataforma telemàtica. Per a inscriure-s'hi és necessari emplenar telemàticament el model de sol·licitud que estarà disponible en la plataforma d'ocupació pública del l'Institut Valencià de Cultura (https://ivc.convoca.online).

La identificació de les persones aspirants en el procés d'inscripció s'efectua a través de firma digital o DNI electrònic. El domicili, el correu electrònic i el telèfon o telèfons de contacte que figuren en les sol·licituds emplenades telemàticament es consideren els únics vàlids a l'efecte de notificacions i per a la crida en la contractació. És responsabilitat exclusiva de la persona sol·licitant tant els errors en la consignació d'aquestes dades com el fet de no comunicar qualsevol canvi de domicili o telèfon de contacte. Aquestes comunicacions s'han de fer obligatòriament mitjançant l'actualització d'aquestes dades dins del perfil d'aspirant de la plataforma, i han d'anar acompanyades d'un correu electrònic de notificació del canvi dirigit a ocupacio_publica@ivc.gva.es.



Acreditació d'estar en possessió dels requisits d'accés a la convocatòria. Una vegada emplenades les dades personals d'inscripció, la plataforma telemàtica proporciona instruccions per a aportar els documents que acrediten el compliment dels requisits d'accés a la convocatòria que s'indiquen en la base segona, apartats 2.1, 2.2 i 2.4.



Declaració responsable. Abans de finalitzar la inscripció, l'aspirant també ha d'emplenar la declaració responsable en l'apartat corresponent de la inscripció, a través de la qual dona fe d'estar en possessió de cadascun dels requisits exigibles per a l'accés a la convocatòria. A través de la mateixa declaració, cada aspirant es compromet, des del principi del procediment, a proporcionar informació veraç en totes les fases. Qualsevol desviació en la veracitat de la informació proporcionada per l'aspirant comporta que queda exclòs permanentment del procediment, sense excloure l'adopció de les mesures legals que siguen aplicables a cada cas.

Concurs de mèrits. Una vegada aportades les dades personals, la plataforma proporciona instruccions a cada aspirant per a la presentació de la seua autobaremació de mèrits en línia, i també per a l'acreditació dels mèrits al·legats mitjançant els certificats corresponents. Després de la formalització de l'autobaremació i l'acreditació dels mèrits, l'aspirant ha d'acceptar la declaració responsable, acció amb la qual finalitza el procediment d'inscripció. La plataforma crea un justificant per a cada aspirant.

Aspirants amb diversitat funcional i mesures d'adaptació. Les persones amb diversitat funcional que sol·liciten mesures d'adaptació per a la realització de les proves han d'indicar en la sol·licitud d'inscripció el tipus de diversitat funcional que tenen.

L'òrgan tècnic de selecció (OTS) estableix, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades han de formular en la sol·licitud de participació en aquest concurs oposició la petició que correspon al seu tipus de diversitat funcional: (F) física, (P) psíquica o (S) sensorial. Així mateix, poden sol·licitar les mesures d'adaptació que necessiten d'acord amb la classificació següent: 1. Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a cadira de rodes. 2. Ampliació del temps de duració de la prova. 3. Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari per dificultat de visió. 4. Necessitat d'intèrpret a causa de sordesa. 5. Sistema braille d'escriptura o ajuda d'una persona per invidència. 6. Altres mesures (cal especificar-les).

L'OTS pot sol·licitar, segons el seu criteri i en qualsevol moment del procediment, als qui així ho hagen comunicat, l'acreditació de la condició de diversitat funcional mitjançant un dictamen tècnic facultatiu expedit per l'òrgan competent.

En tot cas, i de manera independent, les persones seleccionades han de presentar, al final o en qualsevol altre moment del procés si així els ho demanen, el certificat d'estar en possessió de la capacitat funcional necessària, tant física com psíquica i sensorial, per a exercir les tasques corresponents al lloc objecte de la convocatòria.



Víctimes de violència de gènere o terrorisme. L'aspirant que té la condició de víctima de violència de gènere o víctima de terrorisme disposa d'un apartat específic en el procés d'inscripció on pot consignar aquesta condició i sol·licitar les mesures especials reconegudes en aquest sentit.



Quarta. Llista de persones admeses i excloses

Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publiquen al web de l'IVC, al portal d'ocupació pública de l'IVC i al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana les llistes provisionals de les persones admeses i excloses amb indicació de les causes d'exclusió. Les persones aspirants que figuren en la llista de persones excloses o les que no apareixen en les llistes provisionals de persones admeses ni excloses disposen d'un termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació, per a esmenar el defecte motivador de l'exclusió.



Transcorregut el termini d'esmena, es fa pública pels mateixos mitjans la llista definitiva de persones admeses al procés selectiu i també la composició de l'OTS, la qual posa fi a la via administrativa, als efectes previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.





Cinquena. Protecció de dades personals

En compliment del que s'estableix en el Reglament general de protecció de dades de la Unió Europea 2016/679, les persones aspirants tenen en tot moment accés a les seues dades personals i poden exercir sobres aquestes dades els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, portabilitat –depenent de les possibilitats tècniques– i oblit en els termes establits legalment, des de la mateixa plataforma telemàtica o sol·licitant-ho mitjançant un escrit dirigit a ocupacio_publica@ivc.gva.es. La cancel·lació de les dades personals proporcionades, una vegada començat el procediment, es considera expressió de la voluntat de la persona aspirant de ser separada del procediment de forma permanent. Totes les dades personals que l'IVC haja d'obtenir per a poder portar a terme aquest procés s'integren en fitxers que són tractats per a aquestes finalitats i en l'àmbit de les competències legalment atribuïdes a l'IVC. Aquestes dades es conserven adoptant les mesures de seguretat i protecció adequades mentre siguen necessàries per a completar els procediments en el transcurs dels quals s'han sol·licitat. L'IVC no cedeix les dades a tercers excepte per imperatiu legal. Les dades es publiquen al portal d'ocupació pública de l'IVC i al web de l'IVC a fi de garantir la transparència dels resultats, tant de la llista d'admissió com en les diverses fases del procediment. L'IVC s'acull al consentiment atorgat quan s'emplena i s'envia el formulari i quan s'accepta la política de privacitat. La política de privacitat completa de l'IVC pot consultar-se a la pàgina web de l'IVC.





Sisena. Tribunal de selecció

L'òrgan tècnic de selecció (OTS) d'aquest procés selectiu ha sigut designat per resolució de la persona titular de la Subsecretaria de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport i la seua composició i funcionament es regeix per les instruccions que figuren en l'apartat II 11 de la Resolució de 27 d'abril de 2022, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es dicten instruccions i es disposa la publicació del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del sector públic instrumental de la Generalitat, relatiu a criteris generals que s'han d'aplicar a les ofertes d'ocupació pública i a les convocatòries corresponents.

La composició de l'OTS ha de respectar el principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i ha de tendir a la paritat entre homes i dones, en compliment del que estableix l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.



En el desenvolupament del procés selectiu, l'OTS s'ha d'ajustar en tot moment al que es disposa en aquestes bases i al que s'estableix en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; al que s'estableix en el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana i, també, al que s'estableix en les altres normes vigents.

L'OTS actua amb plena autonomia en l'exercici de la seua discrecionalitat tècnica.

El personal d'elecció o de designació política, el personal funcionari interí, el personal laboral no fix, el personal directiu professional i el personal eventual no poden formar part dels òrgans de selecció. La pertinença a l'òrgan tècnic de selecció és sempre a títol individual i aquesta pertinença no es pot assumir en representació o per compte de ningú.



Per a complir millor la seua missió, els òrgans tècnics de selecció poden sol·licitar i obtenir assessorament d'especialistes en les proves en què ho estimen necessari o convenient, especialistes que s'han de limitar a col·laborar en l'àmbit de les especialitats respectives.



L'OTS té la consideració d'òrgan col·legiat de l'Administració i, com a tal, està sotmés a la normativa de règim jurídic aplicable, com també a les causes generals d'abstenció i recusació incloses en la normativa esmentada, les quals també s'apliquen al personal assessor.



Pel que fa a comunicacions i altres incidències, la seu de l'OTS està situada a la Subdirecció General de Gestió de l'IVC, edifici seu de l'IVC, plaça de Viriat, s/n, 46001 València.



Setena. Procediment de selecció

El procediment de selecció és pel sistema de concurs, que consisteix en la valoració que l'OTS fa dels mèrits que acrediten les persones aspirants, referits al dia de finalització de la presentació de sol·licituds d'aquesta convocatòria, i d'acord amb el barem que hi ha en l'annex I.



No es valoren els mèrits al·legats després de la finalització del termini esmentat ni els mèrits al·legats que no han sigut degudament acreditats.



Huitena. Desenvolupament del procés selectiu

Una vegada feta pública la llista definitiva de persones admeses a la convocatòria, l'OTS valora els mèrits acreditats per aquestes persones aspirants.



Acabada la valoració, l'OTS publica a la pàgina web de l'IVC i al portal d'ocupació pública de l'IVC les puntuacions provisionals atorgades a les persones aspirants. Es poden presentar al·legacions contra aquest acord en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació.

Després d'analitzar les al·legacions presentades, l'OTS eleva a la Direcció General de l'IVC i publica a la pàgina web de l'IVC i al portal d'ocupació pública de l'IVC la llista definitiva de puntuacions, i proposa les persones candidates que hagen obtingut una puntuació més alta.



El nombre de persones proposades per l'OTS que superen el procés selectiu no pot ser superior en cap cas al nombre de places convocades.



En el cas d'empat en la puntuació global del procés selectiu, el criteri comú de desempat és el de la major antiguitat en el lloc. En cas que persistisca l'empat, el criteri següent de desempat és la puntuació més alta obtinguda en els diversos apartats del barem del concurs, pel mateix ordre en què figuren relacionats.





Novena. Resolució del procés i presentació de documentació

En l'acord de l'OTS pel qual es publica la llista definitiva de puntuacions amb la proposta de persones candidates, que no poden superar el nombre de places convocades, s'obri un termini de 20 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació a la pàgina web i al portal d'ocupació pública, per a la presentació de la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits en la base segona i que s'indiquen a continuació:

· Declaració jurada o promesa de no haver sigut separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni d'estar inhabilitat/ada per a l'exercici de funcions públiques.



· Certificat mèdic oficial acreditatiu de posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les funcions o tasques corresponents.

Les persones que tinguen la condició de personal funcionari o personal laboral al servei de l'administració convocant, en el termini previst en l'apartat anterior, han de presentar la documentació acreditativa que escaiga o indicar, si és el cas, que les condicions i els requisits exigits en la convocatòria ja estan inscrits en el registre de personal d'aqueixa administració.

A fi d'assegurar la cobertura de les places convocades que s'adjudiquen segons l'ordre obtingut en el procés selectiu, l'òrgan convocant pot demanar a l'OTS una llista complementària de les persones aspirants aprovades que vagen a continuació de les ja proposades fins a completar el total de les places convocades, per a la possible formalització de contracte com a personal laboral fix quan es produïsca alguna de les circumstàncies següents:

· Que es registre una renúncia expressa d'alguna de les persones aspirants que ha superat el procés selectiu abans de la formalització del contracte.

· Que alguna persona aspirant que ha superat el procés selectiu no presente la documentació exigida o, també, que es deduïsca de l'examen d'aquesta documentació que manca dels requisits establits en la convocatòria o que no té els mèrits que li han sigut valorats.

· Qualsevol altra causa, degudament acreditada, que impedisca de manera definitiva la formalització del contracte com a personal laboral fix.

En aquest supòsit, les persones aspirants incloses en aquesta llista complementària han de presentar la documentació acreditativa que es detalla en aquesta mateixa base, en el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació. Aquest procés es repeteix les vegades que calga fins a la provisió de totes les places convocades.

Les persones que, dins del termini fixat, i llevat dels casos de força major, no presenten la documentació o es deduïsca de l'examen de la documentació que manquen d'algun dels requisits indicats en la base segona, no poden ser nomenades personal laboral fix i les seues actuacions queden anul·lades, sens perjudici de la responsabilitat en què hagen incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial. En el cas que no es presente la documentació original dels mèrits valorats o que es deduïsca falsedat en aquesta documentació, se sol·licita un informe a l'OTS perquè descompte la puntuació adjudicada en el mèrit corresponent i es determina una nova puntuació total.



Desena. Adjudicació dels llocs de treball

L'adjudicació dels llocs de destinació a les persones que superen el procés selectiu s'efectua d'acord amb la puntuació obtinguda en vista dels llocs de treball vacants oferits.



Onzena. Formalització del contracte

Una vegada l'òrgan convocant ha comprovat que les persones que han superat el procés reuneixen els requisits establits en la base segona d'aquesta convocatòria, el director general de l'IVC resol la convocatòria i es publica a la web de l'IVC, al portal d'ocupació pública de l'IVC i al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, amb expressió del número del lloc de treball adjudicat a cadascuna de les persones aspirants que han superat el procés selectiu.

La signatura del contracte com a personal laboral fix i duració indefinida, amb superació del període de prova corresponent d'1 mes, en els casos en què escaiga, s'ha de fer en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de publicar la resolució del director general al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Dotzena. Borsa de treball

Amb les persones aspirants que no han sigut adjudicatàries dels llocs convocats, però que sí que s'han admés al procés, es configura una llista ordenada segons l'ordre de prelació de la puntuació final aconseguida per les persones aspirants, de les previstes en l'apartat III.5 del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del sector públic instrumental de la Generalitat, relatiu a criteris generals aplicables a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries.



Aquestes borses són prioritàries respecte de les borses derivades d'ofertes ordinàries fins que finalitze el procés d'estabilització de cada categoria i en cada entitat. Finalitzats els processos d'estabilització, seran substituïdes per les borses derivades d'ofertes públiques d'ocupació ordinàries.



Tretzena. recursos

Les persones participants en aquest procés selectiu se sotmeten a les bases d'aquesta convocatòria i a les decisions que adopte l'OTS, sens perjudici de poder interposar-hi els recursos corresponents. Aquesta resolució posa fi a la via administrativa i s'hi pot interposar, amb caràcter potestatiu, un recurs de reposició davant del mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes, o bé un recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, davant del Jutjat Contenciós Administratiu de València, els dos terminis comptadors des de l'endemà de la publicació al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que es disposa en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Cal tenir en compte que en cas d'interposar-hi un recurs de reposició, no s'hi pot interposar un recurs contenciós administratiu fins que aquell es resolga expressament o s'haja produït la desestimació presumpta d'aquell recurs.



València, 19 de desembre de 2022.– El director general de l'Institut Valencià de Cultura: Abelardo Guarinos Viñoles.





ANNEX I

Barems de mèrits del concurs DA 6a i 8a de la Llei 20/2021



Experiència (fins a 60 punts)

– Per cada mes complet de serveis a l'IVC/Culturarts/TGV/IVM/IVAC/IVAECM en el mateix lloc: 0,28 punts.

– Per cada mes complet de serveis en l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic instrumental, en el mateix lloc de treball o en un d'equivalent: 0,14 punts

– Per cada mes complet de serveis en altres administracions públiques, en el mateix lloc de treball o en un d'equivalent: 0,08 punts

– Per cada mes complet de serveis en l'IVC en llocs de treball d'una altra categoria: 0,07 punts



Formació (fins a 40 punts)

Titulacions acadèmiques oficials (fins a 6 punts)

Per estar en possessió de titulació acadèmica d'un nivell superior a l'exigit o de més d'una titulació acadèmica del mateix nivell:

– Llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent: 4 punts.

– Grau universitari, diplomatura, enginyera tècnica, arquitectura tècnica o equivalent: 3,5 punts.

– Títol de batxiller, títol tècnic superior o certificat professional de nivell 3: 3 punts.



Es valoren les següents accions formatives rebudes o impartides (fins a 10 punts)

• Cursos: es valoren els cursos de formació i perfeccionament, rebuts o impartits, el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions dels llocs convocats, que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol organisme públic o centre de formació oficial, d'acord amb l'escala següent:

– De 100 hores o més: 3 punts

– De 75 hores o més: 2,5 punts

– De 50 hores o més: 2 punts

– De 20 hores o més: 1,5 punts

– De 10 hores o més: 1 punt





• Cursos en matèria d'igualtat o de prevenció de riscos laborals:



– De 100 hores o més: 3,50 punts

– De 75 hores o més: 3,00 punts

– De 50 hores o més: 2,5 punts

– De 20 hores o més: 2 punts

– De 10 o més hores: 1,5 punts



Es valoren els cursos certificats o en condicions d'obtenir el certificat en la data de finalització del termini per a la presentació de la sol·licitud. No es puntuen en cap cas els cursos de valencià ni d'altres idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o dels diversos instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos de selecció, de promoció interna, de plans d'ordenació de recursos humans o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



• Docència impartida en cursos que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol organisme públic o centre de formació oficial. Serà valorada la suma de les hores de cada curs diferent impartit, no sent susceptibles de valoració les impartides en successives edicions d'un mateix curs. La impartició es valorarà d'acord amb la següent escala:



– 100 o més hores: 3,5 punts.

– 50 o més hores: 3 punts.

– 10 o més hors: 1,5 punts.



• Altres títols de postgrau expedits per les universitats, sempre que no hagueren servit per a l'accés als llocs objecte d'aquesta convocatòria ni hagen sigut valorats en un altre apartat de la convocatòria.



La valoració de cada màster universitari oficial serà de 3 punts.

La resta de títols universitaris de postgrau es valorarà d'acord amb la següent escala:

a) De 300 o més hores: 3 punts.

b) De 200 o més hores: 2 punts.

c) De 100 o més hores: 1,5 punts.



Coneixements de valencià (fins a 14 punts)

S'acrediten mitjançant la presentació del certificat corresponent expedit, homologat o revalidat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

Es valoren segons l'escala següent:

1. A2: 3 punts

2. B1: 5 punts

3. B2: 7 punts

4. C1: 9 punts

5. C2: 11 punts



Per cada certificat de capacitació tècnica (Llenguatge administratiu, Llenguatge als mitjans de comunicació i Correcció de textos) expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià s'hi afig un punt.



Coneixements d'idiomes comunitaris (fins a 10 punts)

Es valora el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats, i s'ha d'acreditar documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), com també tots els que s'indiquen en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les modificacions posteriors d'aquest Decret per ordre de la Conselleria competent en matèria d'educació.



Per cada idioma es valora la puntuació més alta que s'obtinga segons el quadre següent:







Pla antic RD 967/1988 RD 1629/2006 Certificat MCER

(LO 8/2013) Puntuació barem 1

1r curs 1r cicle elemental 1r nivell bàsic 1r d'A2 0,4

2n curs 2n cicle elemental 2n nivell bàsic

Certificat de nivell bàsic 2n d'A2

Certificat de nivell A2 1,2

— — 1r nivell mitjà 1r de B1 1,5

3r curs 3r cicle elemental

Certificat elemental 2n nivell mitjà

Certificat de nivell mitjà 2n de B1

Certificat de nivell B1 2,2

4r curs 1r cicle superior 1r nivell superior 1r de B2 2,7

Revàlida/títol d'idioma 2n cicle superior

Certificat d'aptitud 2n nivell superior

Certificat de nivell superior 2n de B2

Certificat de nivell B2 3,3

— — — Certificat dels nivells C1 i C2 4

Mapa web