Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 22 de desembre de 2022, del director general de Funció Pública, per la qual s'eleva a definitiva la llista provisional de persones admeses i excloses per a les proves selectives d'accés, i es fa pública la data de celebració del primer exercici, per a la cobertura dels llocs oferits mitjançant la convocatòria 1/22, pertanyents al cos superior de gestió d'administració general de l'Administració de la Generalitat, A2-01, sector administració general, torn lliure general, persones amb diversitat funcional i malaltia mental corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2022 per a personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9498 de 27.12.2022
Número identificador:  2022/12545
Referència Base de Dades:  011878/2022
 



RESOLUCIÓ de 22 de desembre de 2022, del director general de Funció Pública, per la qual s'eleva a definitiva la llista provisional de persones admeses i excloses per a les proves selectives d'accés, i es fa pública la data de celebració del primer exercici, per a la cobertura dels llocs oferits mitjançant la convocatòria 1/22, pertanyents al cos superior de gestió d'administració general de l'Administració de la Generalitat, A2-01, sector administració general, torn lliure general, persones amb diversitat funcional i malaltia mental corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2022 per a personal de l'Administració de la Generalitat. [2022/12545]





Mitjançant la Resolució de 23 de novembre de 2020 (DOGV 9479, 28.11.2022), del director general de Funció Pública, es va publicar la llista provisional de persones admeses i excloses per a les proves selectives d'accés al cos objecte d'aquesta resolució.

D'acord amb el que s'estableix en l'apartat 2 de l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i en les bases de l'Ordre 7/2022, de 26 d'octubre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública (DOGV 9459, 28.10.2022), així com en la disposició transitòria única del Decret llei 12/2022, de 23 de setembre, del Consell, i una vegada transcorregut el termini de reclamacions i esmenes i resoltes aquestes, la direcció general amb competències en matèria de funció pública elevarà a definitiva la relació de persones admeses i excloses mitjançant una resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i en la qual s'indicaran la data, el lloc i l'hora de començament del primer exercici en un termini no inferior a deu dies hàbils respecte a la celebració, així com l'ordre de crida de les persones aspirants, segons el sorteig a què es refereix l'apartat 1 de l'article 17, del mencionat Decret 3/2017.

Per tot això, resolc:



Primer

Elevar a definitiva les llistes provisionals de persones admeses i excloses per a les proves selectives d'accés al cos superior de gestió d'administració general de l'Administració de la Generalitat, A2-01, sector administració general, torn lliure general, persones amb diversitat funcional i malaltia mental, convocatòria 1/22, una vegada resoltes les reclamacions i esmenats els defectes. Les llistes esmentades queden recollides en els següents annexos:

Annex I: persones admeses a les proves selectives.

Annex II: persones excloses de les proves selectives.



Aquells aspirants que, formant part de la llista definitiva de persones admeses, accedisquen per diversitat funcional o malaltia mental, podran realitzar la consulta a través de l'enllaç «consulta forma d'accés per diversitat funcional i malaltia mental» publicat en la pàgina web de la convocatòria, amb el seu DNI.



Segon

Convocar les persones admeses que figuren en l'annex I, a la realització del primer exercici, que tindrà lloc el pròxim dia 14 de gener de 2023, a les 10.00 h, en els següents centres:

Alacant: Universitat d'Alacant, Aulari II del campus de Sant Vicent del Raspeig, carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n, 03690 Sant Vicent del Raspeig.

Castelló: Universitat Jaume I, Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, edifici JB1, avinguda Vicent Sos Baynat, s/n, 12071 Castelló de la Plana.

València:

– Universitat de València, Aulario I del campus de Blasco Ibáñez, avenida Menendez Pelayo, 14, 46010 València.

– Universitat de València, Aulario III del campus de Blasco Ibáñez, avenida Menendez Pelayo, 16, 46010 València.

– Universitat de València, Aulario VI del campus de Blasco Ibáñez, calle Dr. Moliner, s/n, 46010 València.

– Universitat de València, Aulario Interfacultativo del campus de Burjassot, camino del Cementerio, 20, 46100 Burjassot.

– Universitat de València, Escuela Técnica Superior de Ingeniería, avenida de la Universidad, s/n, 46100 Burjassot.



L'ordre de crida dels aspirants començarà amb la lletra «Q», d'acord amb el resultat del sorteig celebrat el dia 18 d'octubre de 2022 (DOGV 9454, 21.10.2022).

Les persones admeses hauran d'acreditar la seua identitat mitjançant la presentació exclusivament de l'original del DNI, del NIE, del passaport o del permís de conduir emés a Espanya. Així mateix, hauran de portar, necessàriament, bolígraf blau o negre.

Amb l'antelació adequada es publicaran en el web la distribució d'aules i qualsevol instrucció addicional necessària per a la realització de la prova.

De conformitat amb el que es disposa en l'apartat 3 de l'article 17 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, en relació amb les bases de la convocatòria, les persones convocades perdran el seu dret quan es personen als llocs de celebració una vegada iniciades les proves o quan no hi assistisquen, encara que es dega a causes justificades.



La present resolució posa fi a la via administrativa i, contra aquesta, podrà interposar-se un recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte contra el qual es recorre, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o, directament, un recurs contenciós administratiu davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb el que s'estableix en els articles 10, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen fer ús, si escau, de qualsevol altre que estimen procedent.



València, 22 de desembre de 2022.– El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.

Mapa web