Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 12 de desembre de 2017, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses a les proves selectives d'accés al cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, sector administració especial, torn de promoció interna, convocatòria 3/16, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8192 de 18.12.2017
Número identificador:  2017/11438
Referència Base de Dades:  011179/2017
 



RESOLUCIÓ de 12 de desembre de 2017, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses a les proves selectives d'accés al cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, sector administració especial, torn de promoció interna, convocatòria 3/16, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2017/11438]

Vista la proposta de la Direcció General de Funció Pública i d'acord amb el que estableix l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana i la base 7 de l'Ordre 15/2017, de 19 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, sector administració especial, torn de promoció interna, convocatòria 3/16 (DOGV 8099, 04.08.2017), resolc:



Primer

Publicar la llista provisional de persones admeses que es relacionen en l'annex I de la present resolució. Torn promoció interna. Modalitats.





Segon

Les persones aspirants disposen d'un termini de 10 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per a esmenar els errors que hagen motivat la seua no-admissió o presentar les al·legacions que consideren convenients, de conformitat amb l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i amb la base 7 de la convocatòria.



Tercer

La sol·licitud d'esmena d'errors es presentarà davant el Registre de Documents de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, c/ de la Democràcia, número 77, torre 4, València, en les oficines de la Direcció Territorial de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques a Alacant i Castelló o en les oficines públiques a què es refereix l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



València, 12 de desembre de 2017.– La consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques: Gabriela Bravo Sanestanislao.

Mapa web