Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 30 d'octubre de 2023, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es publica la relació definitiva amb les persones aspirants que han superat el procés selectiu corresponent a la convocatòria de proves selectives d'accés al grup C, subgrup C1, escala tècnica bàsica d'informàtica amb denominació especialista tècnic o tècnica informàtics, perfil sistemes. Referència 22/175935.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9721 de 09.11.2023
Número identificador:  2023/11049
Referència Base de Dades:  010714/2023
 



RESOLUCIÓ de 30 d'octubre de 2023, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es publica la relació definitiva amb les persones aspirants que han superat el procés selectiu corresponent a la convocatòria de proves selectives d'accés al grup C, subgrup C1, escala tècnica bàsica d'informàtica amb denominació especialista tècnic o tècnica informàtics, perfil sistemes. Referència 22/175935. [2023/11049]



De conformitat amb el que disposa el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, en què es regula el desenvolupament dels processos selectius, i de conformitat amb el que disposa la base setena de la convocatòria esmentada;

Concloses les proves selectives d'accés al grup C, subgrup C1, sector administració especial, escala tècnica bàsica d'informàtica, amb denominació especialista tècnic/a informàtic/a, perfil sistemes, convocades per la Resolució de 28 d'octubre de 2022 (DOGV 9466; 9.11.2022 [2022/10111]);

Vista la proposta formulada pel tribunal qualificador de les proves selectives esmentades adés, resolc



Primer

Publicar la relació definitiva amb les persones aspirants que han superat el procés selectiu, confeccionada segons el que preveuen les bases de la convocatòria esmentada, ordenada per ordre de puntuació aconseguida, i que es detalla a continuació.



Cognoms i nom Lloc Puntuació total

LÓPEZ LÓPEZ, JOSÉ MIGUEL F52121 93,6 punts

GARCÍA NAVARRO, ANTONI F55499 89,16667 punts





Segon

Proposar les persones esmentades en el resolc primer d'aquesta resolució perquè siguen nomenades com a funcionàries de carrera.



Tercer

Requerir a les persones aspirants, en el termini de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà del dia que es produïsca la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, que presenten els documents que es detallen a continuació:

a) Document nacional d'identitat, o certificació de naixement expedida per l'organisme oficial corresponent. Per als aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, un document que n'acredite la nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, han de presentar una declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està a càrrec seu.

b) Títol acadèmic original exigible segons la present convocatòria, o certificació acadèmica original que acredite que ha realitzat tots els estudis per a obtindre'l i, si escau, que ha efectuat el pagament de taxes corresponent per a expedir-lo. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha de presentar, a més del títol corresponent, la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Declaració de no haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat penalment per a l'exercici de les funcions públiques, segons el model que figura com a annex II en les bases de la convocatòria. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, a més, han d'efectuar declaració de no estar sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública, segons el model que figura com a annex III en les bases de la convocatòria.

d) Certificat mèdic acreditatiu de no patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedisca l'acompliment de les funcions corresponents.

e) Els aspirants que hagen fet valdre la seua condició de persones amb discapacitat han de presentar una certificació original de la conselleria o òrgan competent d'altres administracions públiques que acredite aquesta condició, així com la seua capacitat per a exercir les tasques i funcions corresponents.

f) Acreditació de qualsevol altre requisit establit en la base 2.1 no previst en els apartats anteriors.

Els documents originals esmentats s'han de presentar o bé en el Registre General de la Universitat i registres auxiliars dels centres de gestió de campus o bé en les oficines d'assistència en matèria de registre que estan connectades al Sistema d'Interconnexió de Registres i que es pot consultar en la URL següent: https://administracion.gob.es/pagFront/atencionCiudadana/oficinas/encuentraOficina.htm

Quart. Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, s'hi pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx, en el termini de dos mesos a partir de l'endemà de la publicació.



No obstant l'anterior, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant del rector en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació; en aquest cas no s'hi pot interposar el recurs contenciós administratiu esmentat en el paràgraf anterior fins que no recaiga una resolució expressa o presumpta del recurs potestatiu de reposició, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Elx, 30 d'octubre de 2023.– El rector: Juan José Ruiz Martínez.

Mapa web