Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 24 de novembre de 2020, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es publica la relació definitiva de persones que han superat les proves selectives d'accés al cos administratiu de l'Administració de la Generalitat C1-01, torn d'accés lliure i persones amb diversitat funcional, convocatòria 34/16, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8964 de 01.12.2020
Número identificador:  2020/10119
Referència Base de Dades:  009742/2020
 



RESOLUCIÓ de 24 de novembre de 2020, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es publica la relació definitiva de persones que han superat les proves selectives d'accés al cos administratiu de l'Administració de la Generalitat C1-01, torn d'accés lliure i persones amb diversitat funcional, convocatòria 34/16, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2020/10119]

Concloses les proves selectives per a l'accés al cos a dalt indicat, convocades mitjançant Ordre 20/2018, de 13 de juliol, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOGV 8357, 08.08.2018) i d'acord amb el que s'assenyala en l'article 19 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i la base 10 de la convocatòria, procedeix la publicació, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de la relació definitiva de persones aprovades i es concedeix termini per a presentar la documentació exigida.



Per tot això, i en virtut de la competència atribuïda en la lletra i de l'apartat 1 de l'article 9 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, en relació amb l'article 18 del Decret 3/2017, anteriorment esmentat, així com en la base 10 de la convocatòria 34/16, i a proposta del director general de Funció Pública, resolc:



Primer

Publicar, a proposta de l'òrgan tècnic de selecció, la relació de persones que han superat les proves selectives, per ordre de puntuació, i que s'assenyalen en l'annex de la present resolució.



Segon

Les persones relacionades hauran de presentar, en el termini de 20 dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant la Direcció General de Funció Pública, la documentació que corresponga a fi d'acreditar que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits en la convocatòria. La documentació exigida s'estableix en la base 10 de la convocatòria, que es reprodueix a continuació:

«(...)

10.1.1. Fotocòpia del DNI o NIE.

10.1.2. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons el que s'estableix en la base 2.1.3 de la convocatòria o certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger fotocòpia compulsada de la credencial que acredite l'homologació que corresponga o, si escau, del corresponent certificat d'equivalència.

10.1.3. Declaració jurada de no haver estat separada o separat, o d'haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada o inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver estat acomiadat/ada disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en estos termes, en el seu estat, l'accés a l'ocupació pública.



10.1.4. Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'acompliment de les funcions dels llocs de treball oferits.

10.1.5. Segons el que preceptua l'article 20 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, els qui superen les proves selectives, han d'acreditar els coneixements de valencià de Grau Elemental o B1, mitjançant un certificat expedit o homologat per Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.



El personal que no puga acreditar estos coneixements ha de realitzar l'exercici específic que es convoque i, cas de no superar-lo, assistir als cursos de perfeccionament que a este efecte s'organitzen.

10.2. Les persones que superen les proves selectives pel torn de persones amb diversitat funcional han de presentar, a més dels documents anteriors, la fotocòpia compulsada de la certificació de la Conselleria competent o òrgans competents d'altres administracions públiques que acredite discapacitat igual o superior al 33 %, i també l'informe de compatibilitat per a l'acompliment de les tasques i funcions del lloc.



10.3. Les persones que superen les proves selectives i que van sol·licitar una de les exempcions establides en la base 5.1.2 o la bonificació prevista en la base 5.1.3 hauran de presentar una fotocòpia compulsada dels documents acreditatius de tal exempció o bonificació.

(...)».



Els que tinguen la condició de personal funcionari o personal laboral al servei de l'Administració de la Generalitat estaran exempts de justificar les condicions i requisits que ja tinguen acreditats i inscrits en el Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública, únicament hauran de manifestar-ho per escrit davant la Direcció General de Funció Pública sense aportar la documentació corresponent.



Les persones seleccionades que dins del termini indicat i excepte casos de força major no presenten la documentació acreditativa o d'aquesta es deduïsca que no tenen algun dels requisits exigits, no podran ser nomenades personal de la Generalitat, sense perjudici de la responsabilitat en quina puguen haver incorregut per falsedat en les seues sol·licituds de participació.



Tercer

A fi d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades, abans del seu nomenament o presa de possessió, la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública podrà requerir a l'òrgan tècnic de selecció una relació complementària de les persones que seguisquen a les propostes, per al seu possible nomenament com a personal funcionari de carrera.



La present resolució posa fi a la via administrativa i, contra esta, podrà interposar-se, postestativament recurs de reposició en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana davant el mateix òrgan que ha dictat l'acte contra el qual es recorre, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques o, directament, recurs contenciós administratiu davant el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana conforme el que s'estableix en els articles 10, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen fer ús, si escau, de qualsevol altre que estimen procedent.



València, 24 de novembre de 2020. – La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo Sanestanislao.

Mapa web