Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 2 de novembre de 2022, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual s'adjudiquen destins a les persones participants en el concurs general número 59/2022, per a la provisió de llocs de treball de direcció, de naturalesa funcionarial, d'administració especial, del cos A1-21 superior tècnic d'administració cultural i A2-15 superior de gestió en administració cultural de l'Administració de la Generalitat



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9463 de 04.11.2022
Número identificador:  2022/10203
Referència Base de Dades:  009678/2022
 



RESOLUCIÓ de 2 de novembre de 2022, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual s'adjudiquen destins a les persones participants en el concurs general número 59/2022, per a la provisió de llocs de treball de direcció, de naturalesa funcionarial, d'administració especial, del cos A1-21 superior tècnic d'administració cultural i A2-15 superior de gestió en administració cultural de l'Administració de la Generalitat [2022/10203]



Per la Resolució de 30 de maig de 2022, de la Direcció General de Funció Pública, es convoca el concurs general número 59/2022, per a la provisió de llocs de treball de direcció de naturalesa funcionarial d'administració especial, del cos A1-21 superior tècnic d'administració cultural i A2-15 superior de gestió en administració cultural de l'Administració de la Generalitat. (DOGV 9355 / 06.06.2022).

Finalitzada l'avaluació dels mèrits del personal participant, i altres tràmits d'execució de la convocatòria, i revisades les al·legacions presentades a la proposta d'adjudicació provisional, la comissió de valoració formula la proposta definitiva d'adjudicació, d'acord amb el que preveu la base setena de l'esmentada convocatòria.

El personal funcionari que passe a ocupar llocs de treball mitjançant aquesta convocatòria i procedisca d'una administració pública o universitat pública diferent, d'acord amb l'article 34 de l'LFPV, no s'integrarà en els cossos, escales o agrupació professional funcionarial propis d'aquella a la qual accedisca, però tindrà els mateixos drets i deures que el personal propi d'aquesta, i es regiran per les normes relatives a promoció professional, situacions administratives i règim retributiu d'aquesta.

En conseqüència, en l'exercici de les competències atribuïdes per l'article 49 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i per l'article 11 del Decret 172/2020, de 30 d'octubre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, resolc:



Primer. Adjudicació dels llocs de treball

Fer públiques les puntuacions obtingudes per les persones participants en el concurs general número 59/2022, per a la provisió de llocs de treball de direcció, de naturalesa funcionarial, d'administració especial, del cos A1-21 superior tècnic d'administració cultural i A2-15 superior de gestió en administració cultural, i adjudicar amb destinació definitiva els llocs de treball indicats en l'annex I de la present resolució. Es fa constar, en relació amb l'annex I, que per raons tècniques la puntuació continguda en l'apartat 3.2.1 constitueix la suma total de les puntuacions corresponents als apartats 3.2.1, 3.2.2 i 3.2.3 del barem de mèrits, segons es detalla en l'annex II.



En el present concurs de provisió han participat sis dones i un home i han sigut adjudicats quatre llocs de treball a dones i un lloc a un home.





Segon. Cessaments

El personal que ocupa un lloc de treball i ha obtingut destí en el present concurs cessarà d'ofici el dia 14 de novembre de 2022.

Igualment, cessarà d'ofici el 14 de novembre de 2022 el personal que estiga ocupant un lloc de treball adjudicat en el present concurs.

No obstant el que es disposa en l'apartat anterior, en el supòsit de no incorporar-se la persona adjudicatària no es produirà el cessament del personal que ocupe un lloc, bé amb destinació provisional o nomenament interí.



Tercer. Preses de possessió

L'acte de presa de possessió, al qual queda convocat tot el personal esmentat en l'annex de la present resolució, tindrà lloc el 15 de novembre de 2022.

El lloc i hora de celebració de l'acte de presa de possessió es comunicarà amb antelació suficient, a través de la web de la Generalitat (www.gva.es, guia PROP, ocupació pública, apartat Descripció – indiqueu número de convocatòria i any – 59/2022).

Els efectes econòmics i administratius de la presa de possessió seran del dia 15 de novembre de 2022.



Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que s'estableix en els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen exercir, si escau, qualsevol altre que estimen procedent.



València, 2 de novembre de 2022.— El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.

Mapa web