Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 25 de juliol de 2023, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es declara desert un lloc i es publica la relació definitiva amb la persona aspirant que ha superat el procés selectiu, corresponent a la convocatòria de proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, escala tècnica superior jurídica, amb denominació tècnic o tècnica jurídics. Referència 22/111763.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9674 de 01.09.2023
Número identificador:  2023/8471
Referència Base de Dades:  008838/2023
 



RESOLUCIÓ de 25 de juliol de 2023, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es declara desert un lloc i es publica la relació definitiva amb la persona aspirant que ha superat el procés selectiu, corresponent a la convocatòria de proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, escala tècnica superior jurídica, amb denominació tècnic o tècnica jurídics. Referència 22/111763. [2023/8471]



De conformitat amb el que disposa el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, que regula el desenvolupament dels processos selectius, i de conformitat amb el que disposa la base setena de la convocatòria esmentada.



Concloses les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector administració especial, escala tècnica superior jurídica amb denominació tècnic/a jurídic/a, convocades per la Resolució de 29 de juliol de 2022 (DOGV 9418, 02.09.2022) [2022/7395]).

Vista la proposta formulada pel tribunal qualificador de les proves selectives esmentades adés, resolc:



Primer

Declarar desert el lloc núm. F52002.



Segon

Publicar la relació definitiva amb la persona aspirant que ha superat el procés selectiu, confeccionada segons el que preveuen les bases de la convocatòria esmentada, ordenada per ordre de puntuació aconseguida, i que es detalla a continuació:



Cognoms i nom: Puntuació total: Núm. de lloc

Garcia Moreno, Raquel 78,795 F52221





Tercer

Proposar la persona referenciada en el resolc segon d'aquesta resolució per al seu nomenament com a funcionari/ària de carrera.



Quart

Requerir la persona aspirant perquè, en el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà del dia que es produïsca la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, presente els documents que a continuació es detallen:

a) Document nacional d'identitat, o certificació de naixement expedida per l'organisme oficial corresponent. Per als aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, document que n'acredite la nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, han de presentar una declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està al seu càrrec.

b) Títol acadèmic original exigible segons la present convocatòria, o certificació acadèmica original que acredite haver realitzat tots els estudis per a obtindre'l i, si escau, haver efectuat el pagament de taxes corresponent a la seua expedició. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger cal presentar, a més del títol corresponent, la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Declaració de no haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat penalment per a l'exercici de les funcions públiques, segons el model que figura com a annex II en les bases de la convocatòria. A més, els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola han d'efectuar una declaració de no estar sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública, segons el model que figura com a annex III en les bases de la convocatòria.

d) Certificat mèdic acreditatiu de no patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedisca l'acompliment de les corresponents funcions.

e) Els aspirants que hagen fet valdre la seua condició de persones amb discapacitat, han de presentar la certificació original de la conselleria o òrgan competent d'altres administracions públiques que acredite aquesta condició, així com la seua capacitat per a exercir les tasques i funcions corresponents.

f) Acreditació de qualsevol altre requisit establit en la base 2.1 no previst en els apartats anteriors.

Els documents originals esmentats s'han de presentar, o bé en el Registre General de la Universitat i registres auxiliars dels centres de gestió de campus o bé en les Oficines d'Assistència en Matèria de Registre que estan connectades al Sistema d'Interconnexió de Registres que es pot consultar en l'URL següent: https://administracion.gob.es/pagFront/atencion-Ciudadana/oficinas/encuentraOficina.htm





Cinqué

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, s'hi pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx, en el termini de dos mesos a partir de l'endemà de la publicació.

No obstant l'anterior, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant del rector en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació; en aquest cas no es pot interposar el recurs contenciós administratiu esmentat en el paràgraf anterior fins que no recaiga una resolució expressa o presumpta del recurs potestatiu de reposició, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Elx, 25 de juliol de 2023.– El rector: Juan José Ruiz Martínez.

Mapa web