Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 30 de setembre de 2020, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per a qual es convoquen proves selectives d'accés al grup C, subgrup C2, sector administració general, escala auxiliar administrativa, amb denominació administratiu o administrativa, mitjançant el sistema de concurs oposició. Referència 2020/35892.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8922 de 08.10.2020
Número identificador:  2020/8027
Referència Base de Dades:  007867/2020
 



RESOLUCIÓ de 30 de setembre de 2020, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per a qual es convoquen proves selectives d'accés al grup C, subgrup C2, sector administració general, escala auxiliar administrativa, amb denominació administratiu o administrativa, mitjançant el sistema de concurs oposició. Referència 2020/35892. [2020/8027]

Amb la finalitat d'atendre les necessitats de personal d'administració i serveis d'aquesta universitat, encarregada del servei públic de l'educació superior, d'acord amb les competències que li atribueixen l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, amb relació a l'article 75.2 d'aquesta, així com els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats pel Decret 208/2004, de 8 d'octubre (DOGV 13 d'octubre) del Consell de la Generalitat Valenciana, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell.



Tenint en consideració que l'article 61.6 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, disposa que els sistemes selectius de funcionaris de carrera són els d'oposició i concurs oposició com a regla general alternativa.

En virtut de l'Acord d'aprovació del procediment de concurs oposició per a l'accés a la funció pública, per torn lliure, per a llocs catalogats com a grup C, subgrup C2, del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern amb data de 29 de maig de 2020.

A la vista del que disposa la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018, 19.U.9, en què es permet disposar d'una taxa addicional per a l'estabilització d'ocupació temporal d'aquelles places de naturalesa estructural que, estant dotades pressupostàriament, hagen estat ocupades de manera temporal i ininterrompudament almenys en els tres anys anteriors al 31 de desembre de 2017.



Vista la Resolució rectoral del 13 de novembre de 2019 (DOGV 22.11.2019) Per la qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública de l'any 2019 de places del personal funcionari d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Aquest rectorat acorda convocar un concurs oposició per a l'ingrés en l'escala auxiliar administrativa de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, segons les següents:



Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

1.1. Es convoquen proves selectives per a cobrir vint-i-tres places vacants, de l'escala auxiliar administrativa, amb denominació administratiu, grup C, subgrup C2 pel sistema general d'accés lliure, que es divideixen en dues quotes:

a) Places de la quota general: 22

b) Places de la quota de reserva per a persones amb diversitat funcional: 1

Les places corresponents a la quota de reserva per a persones amb diversitat funcional es convoquen per a ser cobertes per persones que tinguen reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100, sempre que superen les proves selectives i que, en el seu moment, acrediten l'indicat grau de discapacitat i la compatibilitat amb l'acompliment de les tasques i funcions corresponents.

En cas que les places reservades a persones amb discapacitat no es puguen cobrir per falta de candidats que superen o puguen superar el procés selectiu, aquestes places s'acumularan a les oferides en la quota general.

1.2. A la present convocatòria li són aplicables la Llei orgànica 6/2001,d'universitats; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic; la Llei 10/2010, de 9 de juliol de la Generalitat Valenciana, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana; els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats pel Decret 208/2004, de 8 d'octubre (DOGV 13 d'octubre), del Consell de la Generalitat Valenciana, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell; el que disposa la present convocatòria i altra normativa d'aplicació general.

1.3. D'acord amb el que preveu l'article 75.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, aquesta convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i en el Boletín Oficial del Estado (BOE), aquesta publicació és la que es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a presentar instàncies.

La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Els actes del tribunal de selecció es publicaran en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i seran vinculants a efectes, si escau, de la convocatòria per a realitzar els exercicis de la fase de l'oposició i per al concurs, així com per a l'inici del còmput de qualsevol dels terminis que estiguen establits i siguen aplicables, segons el que disposen les bases de la present convocatòria.





Segona. Requisits dels aspirants

2.1. Per a ser admés en la realització de les proves selectives, els aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1.1. Tindre la nacionalitat espanyola o alguna altra que, conforme al que disposa l'article 54 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, permeta l'accés a l'ocupació pública.

2.1.2. Haver complit els setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que es puga establir per llei.

2.1.3. Estar en possessió del títol de graduat escolar, graduat en ESO, formació professional de primer grau o equivalent, o complir els requisits per a obtindre'l en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació.

2.1.4. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que calguen per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.



2.1.5. No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.

2.1.6. Haver abonat la taxa per drets d'examen a què es refereix la base 3.2, excepte trobar-se en algun dels supòsits d'exempció d'aquesta, conforme a la base 3.4.

2.2. Tots els requisits enumerats en la base 2.1 s'han de complir en el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de carrera.

2.3. El mes d'agost és inhàbil a l'efecte del còmput de terminis en aquest procediment administratiu de gestió pròpia, en el qual la resolució correspon a la Universitat, en virtut de l'article 2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Els qui desitgen prendre part en aquestes proves selectives han de completar el formulari que trobaran en la pàgina web del Servei de Personal d'Administració i Serveis (http://serviciopas.umh.es) i seguir les instruccions per a obtindre la sol·licitud de participació. Una vegada finalitzada aquesta sol·licitud, s'ha d'imprimir i presentar en els termes que descriu el paràgraf següent.

L'emplenament d'aquest formulari sense presentar-lo en la Universitat, en els termes descrits a continuació, manca d'eficàcia amb caràcter general.

La sol·licitud de participació s'ha d'adreçar al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx i presentar en el Registre General de la Universitat o en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus, en el termini de 20 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado. Es poden emprar les vies que estableix l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que estableix la disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les sol·licituds presentades en les oficines de Correos s'han de presentar en sobre obert perquè l'empleat estampe el segell de dates en la part superior esquerra d'aquestes, en què han de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data, i s'han de remetre a l'adreça següent: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Registre General, edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx, Alacant.



3.2. A la sol·licitud cal unir la documentació següent:

a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat; els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar han de presentar una fotocòpia del document que n'acredite la nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, han de presentar la declaració d'aquest del fet que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està al seu càrrec.

b) Comprovant bancari d'haver abonat els drets d'examen, establit en 10,00 euros.

c) Els aspirants que requerisquen adaptacions de temps i/o mitjans per a la realització de l'exercici de la fase d'oposició, han de presentar la documentació acreditativa corresponent, que ha de ser aportada en la forma i els termes establits en la base quarta de la present convocatòria.



El rebut s'ha de generar de manera obligatòria a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, fent referència expressa a la convocatòria a la qual es presenta. El pagament de la taxa es farà efectiu preferentment a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, o bé mitjançant el rebut degudament segellat pel banc. Si s'utilitza la primera via, l'acreditació es realitzarà presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització, i la referència de la convocatòria per la qual s'efectua. Si s'utilitza la segona via, el pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o el resguard original d'haver abonat els drets d'examen, i s'hi ha de fer constar nom, cognoms, concepte i referència de la convocatòria.



3.3. En cap cas el tràmit de pagament en l'oficina bancària ni l'efectuat a través de la pàgina web és substitutiu del tràmit de presentació esmentat, dins del termini i en la forma escaient, de l'imprés de la sol·licitud davant de l'òrgan expressat anteriorment, o del justificant en el qual conste el codi de l'autorització.

3.4. Conforme al que estableix l'article 18.1.2 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, estan exempts del pagament de la taxa que estableix la base 3.2.b:

a) Els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Per a gaudir d'aquesta exempció, s'ha d'adjuntar la certificació de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %.

b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial o de famílies monoparentals de categoria especial. Per al gaudi de l'exempció s'ha d'adjuntar a la sol·licitud la fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova que preveu l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

e) Així mateix, estan exempts del pagament de la taxa que estableix la base 3.2.b, les persones que figuren com a demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data de la convocatòria. Per al gaudi de l'exempció, és requisit que no hagen rebutjat, en el termini referit, cap oferta d'ocupació adequada ni s'hagen negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professional i que, així mateix, no tinguen rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. La certificació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits que preveu la llei, se sol·licitarà en la corresponent oficina del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Quant a l'acreditació de les rendes, s'acreditarà amb una declaració escrita de la persona sol·licitant en la qual s'afirme que no es perceben rendes superiors al salari mínim interprofessional. Ambdós documents s'han d'adjuntar inexcusablement a la sol·licitud de participació en aquestes proves selectives, de conformitat amb el que disposa l'article 17 de la Llei 50/1998, de 30 de desembre, de mesures fiscals, administratives i de l'ordre social.



3.5. Els mers errors de fet de la sol·licitud que es pogueren corregir com a tals, es poden esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

3.6. Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants són tractades pel Servei de Personal d'Administració i Serveis d'aquesta universitat, per a la gestió de les convocatòries d'accés i provisió de places de personal d'administració i serveis i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places, d'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.

Les dades de caràcter personal aportades només es conserven durant el temps necessari per a les finalitats del tractament per les quals han sigut arreplegades.

La Universitat Miguel Hernández d'Elx és la responsable del tractament de les dades i, com a tal, garanteix els drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament quant a les dades facilitades. Per a exercir els drets indicats cal adreçar-se per escrit a: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Servei Jurídic, a l'atenció del delegat de Protecció de Dades, edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx-Alacant. De la mateixa manera, la Universitat es compromet a respectar la confidencialitat de les dades i a utilitzar-les de conformitat amb la finalitat de la seua recollida.



Amb la signatura de la sol·licitud, el participant dona el consentiment a l'administració convocant perquè puga procedir a la publicació en la seua pàgina web o en qualsevol altre espai establit a aquest efecte, de les dades de caràcter personal necessàries per als actes de tràmit que es deriven del procés selectiu.

La presentació a la present convocatòria suposa la conformitat de l'aspirant amb la publicació de les qualificacions obtingudes en les diferents proves.

Les dades personals, domicili, adreça de correu electrònic, així com qualsevol altra declarada pel participant en la seua sol·licitud en aquest procés selectiu, són considerades com les úniques vàlides a l'efecte de les notificacions que, si escau, s'hagen de practicar, i és responsabilitat d'aquell la veracitat d'aquestes, així com la corresponent comunicació a l'òrgan convocant de qualsevol canvi en les dades inicialment consignades.

3.7. Adaptacions de temps i/o mitjans

Aquells aspirants que requerisquen adaptacions de temps i/o mitjans per a fer les proves que formen part d'aquesta convocatòria, a més d'indicar-ho en l'apartat corresponent de la sol·licitud, han de presentar una còpia del certificat mèdic acreditatiu de la necessitat de l'adaptació sol·licitada o una còpia del dictamen tècnic facultatiu emés per l'òrgan tècnic de qualificació del grau de discapacitat competent, que acredite de manera fefaent les limitacions que han donat origen al grau de discapacitat reconegut.

L'aportació de la documentació acreditativa corresponent es pot fer durant el termini de presentació de sol·licituds o bé dins del termini que estableix la base 4.2. de la present convocatòria.

El tribunal, en cas d'apreciar que no és procedent la concessió de la sol·licitud d'adaptació sol·licitada, ho ha de notificar expressament a l'interessat, indicant-li la causa de denegació.

El tribunal adoptarà les mesures necessàries en aquells casos en què calga, de manera que els aspirants que hagen sol·licitat adaptacions de temps i/o mitjans en la forma prevista en l'apartat anterior, gaudisquen de similars condicions per a la realització dels exercicis que la resta dels participants. A aquest efecte, el tribunal pot recaptar l'informe i, si escau, la col·laboració dels centres base o d'altres òrgans tècnics competents.



Quarta. Admissió d'aspirants

4.1. Expirat el termini de presentació d'instàncies, el rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, que contindrà la relació provisional d'admesos i exclosos, amb indicació de la causa d'exclusió.

4.2. Els aspirants poden, en cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o presentar les al·legacions que tinguen per convenient, i disposen, per a això, d'un termini de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

4.3. En qualsevol cas, a fi d'evitar errors i per a possibilitar-ne l'esmena dins del termini i en la forma escaient, els aspirants comprovaran fefaentment no solament que no figuren en la relació d'exclosos, sinó que, a més, els seus noms consten correctament en la pertinent relació d'admesos.

Els aspirants que dins del termini assenyalat no esmenen l'exclusió o no al·leguen l'omissió seran definitivament exclosos de la participació de les proves i se'ls declararà desistits per no haver-ho fet dins del termini concedit.

4.4. Conclòs aquest termini, s'elevarà a definitives les llistes d'admesos i exclosos mitjançant una resolució que es publicarà, igualment, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Aquesta publicació servirà de notificació a l'efecte d'impugnacions i recursos.

És causa d'exclusió, a més de l'incompliment del que estableixen aquestes bases, no abonar, en el termini de presentació d'instàncies, les taxes de participació.

4.5. En qualsevol moment del procés selectiu, si el tribunal tinguera coneixement que algun dels aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits per la present convocatòria amb l'audiència prèvia de l'interessat, haurà de proposar-ne l'exclusió al rector de la Universitat, comunicant-li, així mateix, les inexactituds o falsedats formulades per l'aspirant en la sol·licitud d'admissió a les proves selectives, als efectes procedents.

Contra l'exclusió de l'aspirant es pot interposar un recurs d'alçada, davant de la mateixa autoritat indicada en el paràgraf anterior.



Cinquena. Tribunals

5.1. Els membres del tribunal i els seus assessors se subjecten en el seu règim i funcionament al que estableix l'article 15 i següents de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, a les causes generals d'abstenció i recusació que conté l'esmentada llei i al que preveu l'article 57 la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat Valenciana, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



5.2. Amb anterioritat a la iniciació de les proves selectives, si fora el cas, es publicarà una resolució amb el nomenament de nous membres del tribunal en substitució dels que hagueren perdut la seua condició.



5.3. Amb la convocatòria prèvia del president, es constituirà el tribunal que requerirà l'assistència del president i secretari, i la de la meitat, almenys, dels seus membres titulars o suplents.

5.4. Durant el procés selectiu, el tribunal ha de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

5.5. El tribunal pot disposar la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes per a les proves corresponents dels exercicis que estimen pertinents, els quals es limitaran a prestar-ne la col·laboració en les seues especialitats tècniques. La designació d'aquests assessors s'ha de comunicar al rector de la Universitat.

Igualment, quan, en funció del nombre d'aspirants presentats, els exercicis de la fase d'oposició s'hagen de practicar en més d'una aula, el tribunal pot disposar la incorporació de tants col·laboradors com calga. En aquest cas, el tribunal sol·licitarà autorització a la Gerència per a designar aquests col·laboradors, i aquests actuaran durant la realització dels exercicis conforme a les directrius que el mateix tribunal els haguera marcat.

5.6. El tribunal qualificador ha d'adoptar les mesures necessàries en aquells casos en què calga, de manera que els aspirants amb una discapacitat gaudisquen de similars condicions per a la realització dels exercicis que la resta dels altres participants. En aquest sentit s'estableixen, per a les persones amb discapacitat que ho sol·liciten, les adaptacions possibles en temps i mitjans per a dur-los a terme. Si en qualsevol moment del procés selectiu se li suscitaren dubtes al tribunal respecte a la capacitat d'un aspirant discapacitat per a l'acompliment de les activitats habitualment desenvolupades pels funcionaris de l'escala a què es refereixen aquestes proves, pot recaptar el corresponent dictamen dels òrgans competents de la comunitat autònoma corresponent, i en aquest cas, l'aspirant pot participar condicionalment en el procés selectiu, i queda en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió de les proves fins a la recepció del dictamen.



5.7. A l'efecte de comunicació i altres incidències el tribunal té la seu en el Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social) d'aquesta universitat.

5.8. Els membres del tribunal perceben les gratificacions per assistències fixades en les Normes d'execució i funcionament que estableixen els pressupostos anuals de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



5.9. Els membres del tribunal qualificador són nomenats pel rector, atenent el que disposa l'article 57 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i concordants del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, mitjançant una resolució que s'ha de fer pública en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

5.10. El tribunal qualificador ha d'especificar els criteris de valoració i qualificació dels exercicis, i els ha de fer públics amb antelació a celebrar-se perquè els aspirants en tinguen coneixement. El tribunal qualificador de les proves ha d'adoptar les mesures oportunes per a garantir que els exercicis de la fase d'oposició siguen corregits sense que es conega la identitat del personal aspirant. Seran excloses aquelles persones en els fulls d'examen de les quals figuren noms, trets, marques o signes que permeten conéixer-ne la identitat. El tribunal vetlarà perquè queden garantits els principis de mèrit, capacitat i d'igualtat d'oportunitats.



Sisena. Procediment de selecció

El procediment de selecció dels aspirants és el de concurs oposició, amb màxim de 100 punts.

6.1. Fase d'oposició:

La puntuació màxima en aquesta fase és de 60 punts i consisteix en la superació d'un únic exercici, que consta de dues parts que no són eliminatòries entre si, i cal obtindre un mínim de 30 punts, sumant les puntuacions de les dues parts, per a superar la fase oposició.



Els errors en l'exercici es penalitzen segons la fórmula següent:

On:

N= nota resultant

A= nombre d'encerts

E= nombre d'errors

d= nombre d'opcions per a cada pregunta

n= nombre de preguntes

P= puntuació total

1a part: consisteix en la resolució d'un test de 40 preguntes, en un temps de 60 minuts en els quals s'inclouen preguntes de tot el temari, i es puntua de 0 a 20 punts.

S'inclouen tres preguntes addicionals de reserva per a substituir aquelles que puguen ser objecte d'anul·lació.

2a part: consisteix en la resolució d'un supòsit pràctic a triar entre dos proposats pel tribunal. Cada supòsit consta de 40 preguntes tipus test, més dos de reserva, de la generalitat del temari específic i el temps de resolució és de 120 minuts. Aquesta part es computa de 0 a 40 punts.



6.2. La qualificació final de la fase d'oposició està determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en cadascuna de les parts de l'exercici que han d'acomplir els aspirants.

6.3. Els exercicis tenen lloc en les dependències de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. El primer exercici de la fase d'oposició es realitzarà en el lloc, la data i l'hora que establisca la resolució a què es refereix la base 4.4.

6.3.1. Els aspirants seran convocats per a l'exercici en única crida, i seran exclosos de l'oposició els qui no compareguen i perdran el dret quan es personen en els llocs de celebració una vegada iniciades les proves o per la inassistència a aquestes, encara que es dega a causes justificades.

6.3.2. En cada exercici, els aspirants han d'acreditar-ne la identitat exclusivament mitjançant la presentació del DNI, del passaport, o del permís de conduir, per als aspirants de nacionalitat espanyola. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola han d'acreditar-ne la identitat mitjançant el document original que al país del qual és nacional se li expedisca a aquest efecte.

L'incompliment d'aquest requisit per algun dels aspirants determinarà la seua exclusió de les proves. En cap cas són vàlides les còpies o fotocòpies d'aquests documents.

6.3.3. En qualsevol moment els aspirants poden ser requerits pels membres del tribunal amb la finalitat d'acreditar-ne la identitat.

6.3.4. Els aspirants han d'observar en tot moment les instruccions dels membres del tribunal o del personal ajudant o assessor durant la celebració de les proves, amb vista a l'adequat desenvolupament d'aquestes.

6.4. Els exercicis corresponents a la fase oposició versen sobre el programa que figura en l'annex I d'aquesta convocatòria, vigent en la data final de presentació d'instàncies.

6.5. Començades les proves, l'anunci de la celebració dels restants exercicis es farà públic pel tribunal de manera oficial en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández, i a títol informatiu en el local en què s'haja celebrat l'anterior exercici i en el lloc web http://serviciopas.umh.es/ de la Universitat Miguel Hernández. La crida per a la sessió següent d'un mateix exercici s'ha de realitzar amb un termini mínim d'antelació de vint-i-quatre hores des de l'inici de la sessió anterior, mentre que la convocatòria per a un exercici diferent ha de respectar un termini mínim de dos dies.

6.6. El tribunal qualificador publicarà dins dels tres dies hàbils següents al de la realització de l'exercici, les respostes correctes en la pàgina web http://serviciopas.umh.es/.

6.7. Si els aspirants obtenen una nota superior al 60 % de la qualificació màxima que preveu l'exercici previst en la fase d'oposició, poden sol·licitar la conservació de la nota per a la convocatòria immediatament següent a aquesta, sempre que el temari i la forma de qualificació dels exercicis siguen anàlegs als previstos en aquesta convocatòria.



Aquesta mesura igualment és aplicable als aspirants que participen pel torn de reserva per a persones amb discapacitat.

Els aspirants que van obtindre una nota superior al 60 % de la qualificació màxima que preveu l'exercici corresponent a la fase d'oposició de la convocatòria de ref. 2886/18, poden sol·licitar, o bé la conservació de la nota obtinguda en aquestes proves, o bé que se'ls compute la nota obtinguda en l'exercici realitzat en la present convocatòria. Per a això, el tribunal citarà els interessats perquè, en el termini de cinc dies hàbils, exerciten aquesta opció.

Si aquest dret d'opció no és exercitat per les persones aspirants en aquest termini, es prendrà la nota obtinguda en l'exercici d'aquesta convocatòria.

Aquesta mesura igualment és aplicable als aspirants que participen pel torn de reserva per a persones amb discapacitat.

6.8. Després de la realització de la fase d'oposició, el tribunal exposarà al públic, en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández, la llista amb la qualificació final de la fase d'oposició, que constituirà la llista dels aspirants que han superat la fase d'oposició, per ordre de puntuació, i que han de passar a la fase de concurs, i els citarà perquè en el termini de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de les qualificacions, presenten la documentació acreditativa dels mèrits i l'experiència que preveu la base 6.9, en el Registre General de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus o en qualsevol de les formes que estableix l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que estableix la disposició final setena, disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Si els interessats fan ús del dret que els assisteix de no presentar documentació que ja està en poder de l'administració convocant, han de fer referència expressa de quin expedient i a quina documentació en concret es refereixen, així com en quina unitat o circumstàncies es pot localitzar.

6.9. Fase de concurs

La puntuació màxima en aquesta fase és de 40 punts

A. Experiència professional (màxim 34,400 punts)

Es puntuarà l'experiència professional de la persona interessada fins a la data final del termini de presentació d'instàncies, d'acord amb el següent:

· Temps de serveis prestats en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, amb relació contractual laboral o funcionarial, en llocs integrats en plantilla pressupostària o relació de llocs de treball en la mateixa categoria o escala que la convocada, a un valor 0,009 punt/dia complet.



· Temps de serveis prestats en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, no inclosos en l'apartat anterior, així com serveis prestats en qualsevol administració pública, en la mateixa categoria o escala que la convocada, a un valor 0,006 punt/dia complet.

· Temps de serveis prestats en les diferents categories o escales, dins del mateix cos professional al convocat, en qualsevol administració pública, a un valor 0,004 punt/dia complet.

L'experiència professional s'acredita sempre aportant la certificació oficial de períodes de cotització al règim general de la Seguretat Social (informe de vida laboral) dins del grup de cotització 07 (en el cas del subgrup C2) o 05 (en el cas del subgrup C1) i la certificació oficial de l'òrgan competent.

B) Formació (màxim 5,600 punts)

Es puntuarà la formació rebuda per la persona interessada, conforme als apartats redactats a continuació, fins a la data de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOE.

B.1. Cursos de formació i perfeccionament: fins a un màxim de 2,800 punts.

B.1.1 Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament específics de la plaça que es convoca a 0,010 punts per hora, amb un mínim de 3 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la UMH. Als cursos específics que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima de 2 punts.



B.1.2. Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament específics de la plaça que es convoca a 0,005 punts per hora, amb un mínim de 3 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per un altre centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació. Als cursos específics que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima d'1 punt.

Els cursos de prevenció de riscos laborals seran considerats com a cursos específics, computant en l'apartat que corresponga depenent de si han sigut impartits per la UMH o per un altre centre o organisme públic.

B.1.3. Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament generals relacionats amb l'acompliment de la funció pública a 0,005 punts per hora, amb un mínim de 3 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la UMH. La puntuació màxima que es pot obtindre per aquesta mena de cursos és 1,380. Als cursos generals que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima d'1 punt.

B.1.4. Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament generals relacionats amb l'acompliment de la funció pública a 0,003 punts per hora, amb un mínim de 3 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per un altre centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació. La puntuació màxima que es pot obtindre per aquesta mena de cursos és 1,380. Als cursos generals que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima de 0,600 punts.

Només es valoraran aquests cursos si han sigut impartits per centres oficialment reconeguts, o si estan homologats per un organisme públic competent en el marc de programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics, i la persona aspirant ha d'acreditar aquest aspecte.

Es consideraran a aquest efecte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que es troben inclosos dins dels respectius acords amb l'Administració.

En cap cas es puntuaran en el present subapartat els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos que hagen sigut reconeguts en plans d'estudis de titulacions oficials, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



B.2. Valencià: fins a un màxim d'1 punt.

El coneixement del valencià es valorarà, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o per la Universitat Miguel Hernández d'Elx, o per altres universitats valencianes, així com per escoles oficials d'idiomes, fins a un màxim d'1 punt. Només es valorarà la de major nivell acreditat:

Nivell A1: 0,200

Nivell A2: 0,400

Nivell B1: 0,600

Nivell B2: 0,700

Nivell C1: 0,900

Nivell C2: 1

B.3. Idiomes comunitaris: fins a un màxim d'1 punt.

El coneixement de l'idioma comunitari es valorarà, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat, amb un màxim d'1 punt i d'acord amb l'escala següent. Només es valorarà la de major nivell acreditat per idioma, fins a aconseguir el màxim:

Nivell A1: 0,200

Nivell A2: 0,400

Nivell B1: 0,600

Nivell B2: 0,700

Nivell C1: 0,900

Nivell C2: 1

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, respecte als nivells de certificació de competència lingüística, són les que publiquen l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es modifica l'annex únic denominat «Certificats i diplomes», que acredita la competència en llengües estrangeres del Decret 61/2013, de 17 de maig, i el Decret 242/2019, de 25 d'octubre, d'establiment dels ensenyaments i del currículum d'idiomes de règim especial en la Comunitat Valenciana.



Els cursos d'idiomes comunitaris convocats o homologats per la Universitat Miguel Hernández es valoraran amb la mateixa puntuació que els anteriors.

Per a la valoració d'aquests idiomes en cap cas es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, així com aquells que es consideren cursos de formació.

B.4. Títols oficials: fins a un màxim de 0,800 punts.

Es valorarà un títol oficial de nivell igual o superior a l'exigit per a accedir al subgrup objecte de la convocatòria, excepte el que hi va servir de base, de la manera següent:

· 0,600 punts per un segon títol oficial del mateix nivell a la plaça convocada.

· 0,800 punts per qualsevol altre títol oficial de nivell superior a la plaça convocada.

En cap cas es valorarà un títol sense el seu corresponent certificat/títol oficial acreditatiu.

En aquest apartat només es puntuaran títols oficials diferents als requerits per a presentar-se al lloc. Per a això, el candidat ha d'aportar i acreditar no sols el títol que vulga fer valdre en aquest apartat, sinó que també ha d'aportar el títol oficial requerit per a presentar-se a aquesta convocatòria que consta en la base 2, «Requisits dels aspirants». Això és, ha de presentar i acreditar ambdós títols oficials.

Tota la documentació acreditativa de mèrits està sotmesa a terminis preclusius, i s'ha de presentar dins del termini requerit, sense que es puga interposar cap esmena respecte de la documentació no aportada.

Resolució d'empats:

Els empats es resoldran atenent la puntuació obtinguda en la fase oposició. Si persisteix l'empat, s'atendrà l'apartat A «Experiència professional». Si persistira, es realitzaria un sorteig.

6.10. Finalitzat el termini de presentació de documentació que estableix la base 6.8, el tribunal publicarà en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández, la llista provisional de valoracions de la fase de concurs i concedirà un termini de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la seua publicació perquè els interessats formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents amb relació a la seua baremació.

6.11. Resoltes les possibles al·legacions i esmenes el tribunal dictarà una resolució que fixarà la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran proposats per al seu nomenament com a funcionaris.

6.12. Els aspirants que hagen accedit a través de la quota de reserva de places per a persones amb diversitat funcional, triaran plaça per l'ordre de puntuació aconseguida fins a completar el nombre de places reservades per a aquest contingent.

Si esgotada la quota de reserva de places per a persones amb diversitat funcional, hi ha més participants en aquesta quota, passaran a ocupar el lloc que la seua puntuació final els atorgue dins de la quota general, i podran obtindre destinació d'entre la resta de les places oferides en aquesta quota.

6.13. Perdran els drets derivats de la seua participació en les proves selectives els aspirants que no hagen superat la fase d'oposició, els que no sol·liciten plaça en la data i conforme al procediment que s'establisca, així com aquells als quals, per la puntuació aconseguida, no corresponga cap plaça d'entre les convocades.

.14. Per a la confecció d'aquesta relació se sumaran les qualificacions obtingudes per cada aspirant en la fase d'oposició i en la fase de concurs. A continuació, s'ordenaran per ordre de puntuació de major a menor, i s'interromprà la relació quan el nombre d'aspirants coincidisca amb el de nombre de places convocades, sense que en cap cas puga contindre un número superior al de places convocades.

6.15. No obstant l'anterior, i amb la finalitat d'assegurar la cobertura de les vacants convocades, sempre que els òrgans de selecció hagen proposat el nomenament d'igual nombre d'aspirants que el de vacants convocades, quan es produïsquen renúncies o concórrega alguna de les causes de pèrdua de la condició de personal funcionari en les persones proposades abans del seu nomenament o presa de possessió, l'òrgan convocant requerirà a l'òrgan de selecció una relació complementària d'aspirants aprovats que seguisquen les persones proposades, per al seu possible nomenament com a personal funcionari de carrera.



En cas que el nombre d'aspirants aprovats fora inferior al de places convocades, les sobrants es declararan desertes.



Setena. Llista d'aprovats

Finalitzat el procés selectiu, la Universitat farà públiques en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que han de ser proposats per al seu nomenament com a funcionaris, per ordre de puntuació aconseguida, confeccionada segons el que preveu la base 6.10 de la present convocatòria, que en cap circumstància pot ser superior al de places convocades.



D'aquesta convocatòria, no se'n constituirà borsa de treball.



Huitena. Presentació de documents i nomenament de funcionaris

8.1. En el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà d'aquell en què es van fer públiques en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana les llistes definitives d'aspirants que han superat el procés selectiu, els opositors han de presentar en el Registre General de la Universitat o en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus els documents següents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat en vigor. Per als aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, fotocòpia del document que n'acredite la nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, han de presentar una declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està al seu càrrec.

b) Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria, o certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a obtindre'l i, si escau, haver efectuat el pagament de taxes corresponent a la seua expedició. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, cal presentar a més del títol corresponent, la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Declaració de no haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat penalment per a l'exercici de les funcions públiques, segons el model que figura com a annex II. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, a més, han d'efectuar la declaració de no estar sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública, segons el model que figura com a annex III d'aquesta convocatòria

d) Certificat mèdic acreditatiu de no patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedisca l'acompliment de les corresponents funcions.

e) Els aspirants que hagen fet valdre la seua condició de persones amb discapacitat han de presentar la certificació de la Conselleria de Benestar Social o l'òrgan competent d'altres administracions públiques que acredite aquesta condició, així com la seua capacitat per a exercir les tasques i funcions corresponents.

f) Acreditació de qualsevol altre requisit que establisca la base 2.1 no contemplat en els apartats anteriors.

8.2. Els qui tinguen la condició de funcionaris de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx estan exempts de justificar documentalment les condicions i els altres requisits ja provats per a obtindre el seu anterior nomenament.

Si és personal funcionari de carrera d'una altra administració pública, ha de presentar la certificació del ministeri o organisme del qual depenga per a acreditar aquesta condició, amb expressió del nombre i import dels triennis que tinga acreditats, així com la data del seu compliment.

8.3. Els qui dins del termini fixat i excepte els casos de força major no presenten la documentació o es deduïsca del seu examen que estan mancats d'algun dels requisits assenyalats en la base 2.1, no podran ser nomenats funcionaris i quedaran anul·lades les seues actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagueren incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial. La plaça no ocupada per l'aspirant que incórrega en els supòsits detallats en aquesta base quedarà vacant, i es procedirà conforme al que disposa la base 6.13.

8.4. Per resolució del rector, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, es procedirà al nomenament del personal com a funcionari de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



8.5. La presa de possessió dels aspirants aprovats serà efectuada en el termini d'un mes comptador des de la data de publicació del seu nomenament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

8.6. Quan un aspirant no prenga possessió de la plaça que se li haguera adjudicat en el termini indicat, perdrà tots els drets derivats de la seua participació en el concurs oposició, llevat que es dega a causa justificada així apreciada per l'òrgan convocant.



Novena. Consulta via telemàtica

La present convocatòria i els actes que se'n deriven que requerisquen publicació poden ser consultats, a efectes purament informatius, en el lloc web de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, l'adreça de la qual és http://serviciopas.umh.es/, de conformitat amb el que disposa l'article 45.1.b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Desena. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que estableixen l'article 114, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; l'article 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament es pot interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució, davant del rector, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Davant de les actuacions del tribunal relatives a l'acta de resultat de la fase d'oposició i a l'acta de baremació de mèrits, es pot presentar un escrit de reclamacions i esmenes en el termini de 10 dies davant del mateix tribunal.

Contra la resta de les actuacions del tribunal, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les seues publicacions o notificacions. El recurs es pot interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els anteriors recursos, es faran, amb text íntegre, en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i amb ressenya indicativa en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant.





Elx, 30 de setembre de 2020. El rector: Juan José Ruiz Martínez.







ANNEX I

Places vacants quota general núm.: F51003, F51110, F52014, F52030, F52083, F52140, F52142, F55075, F55105, F55180, F55265, F55375, F55447, F55452, F55453, F55457, F55465, F55477, F55485, F55486, F55508 i F52006.

Plaça vacant quota de diversitat funcional núm.: F55319

Bloc I: Temari general

1. Constitució espanyola: títol preliminar i títol I (Dels drets i deures fonamentals).

1. Estatut d'autonomia de la Comunitat Valenciana: títol primer (La Comunitat Valenciana) i capítol primer del títol tercer (La Generalitat Valenciana).

2. Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes: títol preliminar, títol I (El principi d'igualtat i la tutela contra la discriminació) i títol II (Polítiques públiques per a la igualtat).



3. Administració electrònica: marc normatiu i aplicació; la seua aplicació en l'àmbit dels òrgans col·legiats; registre, tramitació i notificació electròniques; identitat, signatura electrònica i certificats digitals; seguretat i protecció de dades en els termes que disposa la normativa vigent.

4. La contractació en el sector públic: Les universitats en la Llei de contractes del sector públic. Delimitació dels tipus contractuals. Procediments d'adjudicació.

Bloc II: Temari específic

1. Objectius i àmbit d'aplicació de les lleis 39/15 i 40/15; interessats, principis generals, òrgans administratius, competència i òrgans col·legiats; els actes administratius i el procediment administratiu comú (iniciació, tràmit i finalització dels procediments); així com la revisió d'actes en via administrativa: la revisió d'ofici i els recursos administratius.

1. Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana: personal al servei de les administracions públiques; estructura i ordenació de l'ocupació pública; naixement i extinció de la relació de servei; drets, deures i incompatibilitats del personal empleat públic; provisió de llocs i mobilitat; promoció professional; situacions administratives de les funcionàries i funcionaris de carrera.

2. Llei orgànica d'universitats: De les funcions i autonomia de les universitats; De l'estructura de les Universitats; De l'avaluació i acreditació.

3. Llei orgànica d'universitats: Del professorat de les universitats públiques; Del personal d'administració i serveis de les universitats públiques.

4. Llei orgànica d'universitats: Dels ensenyaments i títols; Dels estudiants.

5. Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

6. Universitat Miguel Hernández d'Elx: òrgans de govern, estructures docents i d'investigació, estructures de gestió.

7. Universitat Miguel Hernández d'Elx: altres estructures; defensor universitari; delegació general d'estudiants; òrgans de representació laboral; representació sindical.

8. Universitat Miguel Hernández d'Elx: organització: campus d'Altea, campus d'Elx, campus d'Oriola, campus de Sant Joan d'Alacant.

9. V Pla director de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

10. Reial decret 1393/2007 de 29 d'octubre pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments universitaris oficials: disposicions generals, estructura dels ensenyaments universitaris oficials, ensenyaments universitaris oficials de grau i de màster, verificació i acreditació dels títols. Estudis de grau en la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



11. La matrícula en estudis oficials de grau i màster universitari en la Universitat Miguel Hernández d'Elx: modalitats de matrícula i de pagament, exempcions i bonificacions, reconeixement de crèdits i progrés i permanència.

12. El Pressupost: normes d'execució i funcionament: Dels crèdits del pressupost de despeses i ingressos. Dels crèdits i les seues modificacions. Execució i Liquidació del Pressupost. Indemnitzacions per raó del servei i assistències i serveis específics. Pagaments que cal justificar i bestretes de caixa fixa.

13. La contractació en el sector públic. Circular 2/2018 de Gerència i Circular 4/2018 de Gerència: La tramitació dels contractes menors en la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Normes especials de tramitació de despeses en l'àmbit de la Universitat Miguel Hernández d'Elx: Despeses subjectes al text refós de la Llei de contractes del sector públic.



14. Avaluació de l'acompliment de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

15. L'entorn de treball de sistemes Windows. Windows 7 i Windows 10. internet. Navegació. Cerques d'informació. La pàgina web de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Antivirus. Concepte de virus, malware, ramsonware, spyware i phishing.

16. Generació de documents amb Microsoft Word 2013 i 2016. Edició i impressió. Formats. Ortografia i gramàtica. Disseny de pàgines. Taules. Estils. Imatges i gràfics. Fulls de càlcul Microsoft Excel 2013 i 2016. Generació, edició i impressió de fulls. Operacions bàsiques. Funcions. Gràfics. Introducció a Microsoft Access: Taules i consultes.



17. Eines col·laboratives: Google Drive. Google Chrome. Treball col·laboratiu en el núvol. Correu web, grups de Google i Hangout. Documents en línia. Calendar.







ANNEX II

Declaració que cal presentar per tots els aspirants aprovats



Sr./Sra. ... amb domicili en ... - ... i document nacional d'identitat número ... declara, a l'efecte de ser nomenat/da funcionari/ària de l'escala auxiliar administrativa, que no ha sigut separat/da del servei de cap de les administracions públiques i que no es troba inhabilitat/da penalment per a l'exercici de funcions públiques.



Elx, de de



ANNEX III

Declaració que cal presentar, a més, per tots els aspirants

aprovats la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola



Sr./Sra. ... amb domicili en ... - ... i document d'acreditació de nacionalitat número ... declare, a l'efecte de ser nomenat/da funcionari/ària de l'escala auxiliar administrativa que no està sotmés/a a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el meu estat, l'accés a la funció pública.



Elx, de de

Mapa web