Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 25 de maig de 2023, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca l'ampliació de la borsa de treball temporal del grup C



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9608 de 01.06.2023
Número identificador:  2023/6014
Referència Base de Dades:  005792/2023
 



RESOLUCIÓ de 25 de maig de 2023, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca l'ampliació de la borsa de treball temporal del grup C (subgrup C1), de l'escala tècnica bàsica d'investigació, perfil C2, sector d'administració especial, d'aquesta universitat. [2023/6014]

Sent necessari procedir a l'ampliació d'una borsa de treball temporal amb caràcter urgent, per poder realitzar nomenaments o contractes de caràcter temporal, aquest Rectorat, fent ús de les facultats que té conferides, obri un procés de selecció d'acord amb les següents:





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta convocatòria té per objecte l'ampliació d'una borsa de treball temporal del grup C, (subgrup C1), de l'escala tècnica bàsica d'investigació, perfil C2, sector d'administració especial.

1.2. Es realitzarà una prova eliminatòria de caràcter obligatori, les característiques de la qual seran les que figuren a l'annex I.

1.3. El temari que ha de regir aquesta prova figura a l'annex III.

1.4. Aquesta convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis i, amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.



Segona. Requisits de les persones aspirants

2.1. Per a ser admeses en aquesta prova selectiva, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1.1. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea, o ser nacional d'algun estat en el qual s'aplique la lliure circulació de treballadors o treballadores en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya.

Així mateix, hi poden participar els cònjuges dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, independentment de la seua nacionalitat, sempre que no estiguen separats de dret i els seus descendents, i els del seu cònjuge sempre que no estiguen separats de dret, siguen menors de vint-i-un anys o més majors d'aquesta edat dependents.

2.1.2. Haver complit 16 anys i no excedir, en el seu cas, l'edat màxima de jubilació forçosa o de qualsevol altra que puga establir-se per llei.



2.1.3. Posseir els requisits exigits per a accedir als llocs de treball de l'escala que es convoca, que es troben relacionats a l'annex II.



2.1.4. Posseir la capacitat física i psíquica necessàries per a exercir les funcions corresponents als llocs als quals es pot accedir a través de la borsa convocada.

2.1.5. No trobar-se inhabilitat o inhabilitada penalment per a l'exercici de funcions públiques.

2.1.6. No haver sigut separat/da, mitjançant expedient disciplinari, d'alguna administració o ocupació pública. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre estat, la persona ha d'acreditar que no està inhabilitada o en una situació equivalent, ni es troba sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que li impedisca l'accés a la funció pública en el seu estat.



2.2. Els requisits per a l'admissió a aquesta convocatòria d'ampliació de borsa, recollits en l'apartat 2.1, hauran de posseir-se en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació i mantenir-se durant tot el temps de realització del procés.



2.3. En el moment de presentar la sol·licitud de participació, només s'exigirà una declaració expressa i formal que es reuneixen els requisits establerts en l'annex II d'aquesta convocatòria, els quals s'hauran d'acreditar posteriorment en cas de superar la prova realitzada, quan es publique la proposta d'ampliació de borsa de treball.



Tercera. Presentació de sol·licituds de participació

3.1. Les persones que desitgen prendre part en aquesta convocatòria d'ampliació de borsa hauran d'emplenar el model oficial de sol·licitud de participació que estarà disponible, a partir de l'endemà a la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en la seu electrònica de la Universitat de València (ENTREU) en l'adreça electrònica següent: https://www.uv.es/sede-electronica/es/sede-electronica-uv.html dins de l'apartat personal d'administració i serveis i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), en l'apartat personal tècnic i d'administració; ampliació/creació de borses de treball, en l'enllaç següent: https://www.uv.es/uvweb/servicio-recursos-humanos-pas/es/personal-tecnico-administracion/-ampliacion/creacion-bolsas-trabajo/ofertas-1286033497704.html, dins de l'apartat oferta pública corresponent als llocs convocats.



En aquest entorn es realitzaran tots els tràmits de presentació de la sol·licitud de participació i l'aportació de documents.

Per a facilitar l'emplenament de les sol·licituds de participació, la Universitat facilita a la persona sol·licitant una guia amb instruccions per a emplenar el formulari electrònic i adjuntar degudament la documentació que es requereix. La guía està disponible en l'url:

https://www.uv.es/pas/nuevaWEB/manual_usuarioPAS_GENERADOR_cat.pdf

Les sol·licituds han d'emplenar-se seguint les instruccions que s'indiquen, sent necessari identificar-se per qualsevol dels sistemes d'identificació o signatura electrònica admesos en la pròpia seu electrònica.



La presentació per aquesta via permetrà:

– La inscripció telemàtica al model oficial.

– Annexar documents a la sol·licitud de participació, quan siga necessari.

– El pagament electrònic de les taxes.

– El registre electrònic de la sol·licitud de participació.

La sol·licitud de participació es considera presentada i registrada en la Universitat en el moment en què siga completat tot el procés telemàtic. Les persones aspirants han de guardar el justificant generat de registre i pagament, en el seu cas, com a confirmació de la presentació telemàtica.

Aquelles sol·licituds de participació emplenades o registrades per altres mitjans diferents a la via telemàtica indicada en la base 3.1 d'aquesta convocatòria, es tindran per no presentades en termini.

La falta de pagament de les taxes per la via indicada en aquesta convocatòria, o la realització del mateix fora de termini, determina l'exclusió de la persona aspirant, que perdrà el dret a participar en el procediment selectiu objecte d'aquesta convocatòria.

3.2. Per a qualsevol incidència o dubte de caràcter tècnic en emplenar la sol·licitud de participació, es pot contactar amb la Universitat de València:

– Si és una incidència tècnica, relacionada amb la tramitació electrònica de la sol·licitud de participació, es pot sol·licitar ajuda tècnica a través del següent enllac: https://www.uv.es/seu-electronica/ca/incidencies-comunicacions/incidencies-comunicacions.html.

– Si és un dubte respecte de les bases de la convocatòria, ha de dirigir-se al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Convocatòries i Concursos mitjançant el correu electrònic: convocatories@uv.es.

3.3. El termini de presentació de sol·licituds de participació és de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



3.4. Cal adjuntar al formulari electrònic al qual es fa referència en la base 3.1 d'aquesta convocatòria els documents següents:



3.4.1. Una còpia completa (ambdues cares) del document nacional d'identitat. Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, però sí el dret a participar en aquesta prova, han d'adjuntar una còpia del document que acredita la seua nacionalitat.

3.4.2. En el supòsit d'acollir-se a l'exempció o bonificació de taxes, s'ha d'adjuntar la justificació per la qual s'acullen a l'exempció o bonificació (apartat 3.6 d'aquesta convocatòria).

3.4.3. Aquelles persones aspirants que sol·liciten mesures d'adaptació han d'adjuntar, a més del certificat de discapacitat, el dictamen tècnic facultatiu corresponent, conforme a la base 3.7 d'aquesta convocatòria.

3.5. L'ingrés de l'import dels drets d'examen, 15 euros s'ha de realitzar mitjançant targeta bancària dins del termini de presentació de sol·licituds de participació.

El fet de no abonar la quantitat indicada com a drets d'examen dins del termini de presentació de sol·licituds de participació es considera incompliment inesmenable i determina l'exclusió en la prova de la persona aspirant.

3.6. D'acord amb el que disposa el text refós de la Llei de la Generalitat Valenciana, de 28 de desembre, de taxes, s'apliquen les següents exempcions o bonificacions referents al pagament dels drets d'examen:



3.6.1 Estan exemptes del pagament dels drets d'examen:

– Les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33 %. Aquestes persones han d'adjuntar al formulari electrònic els certificats corresponents que acrediten la condició de persones amb discapacitat (certificat de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgan competent).

– Els membres de famílies nombroses i de famílies monoparentals de categoria especial. Aquestes persones han d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite aquesta condició.

– Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició a través de qualsevol dels mitjans de prova previstos en els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

– Les persones aspirants que estiguen en situació d'exclusió social. Aquestes persones han d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite aquesta condició, expedida per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residencia.



3.6.2. Gaudeixen d'una bonificació del 50 % en el pagament dels drets d'examen:

– Els membres de famílies nombroses i famílies monoparentals de categoria general. Aquestes persones han d'adjuntar al formulari electrònic la documentació oficial en vigor que acredite l'esmentada condició.

– La falta de justificació de l'abonament dels drets d'examen o de trobar-se exempt/a del pagament, determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

3.7. Les persones aspirants amb discapacitat que desitgen sol·licitar mesures d'adaptació han d'indicar-ho expressament en l'apartat corresponent de la sol·licitud de participació. Així mateix, han d'assenyalar la casella corresponent i especificar el tipus de mesura d'adaptació requerida.

En l'annex IV figura la llista de mesures d'adaptació possibles. Perquè els siga aplicada la mesura d'adaptació corresponent han d'adjuntar a la sol·licitud de participació, el certificat del grau de discapacitat i el dictamen tècnic facultatiu expedit per l'òrgan competent.



Si no s'hi adjunta el dictamen tècnic facultatiu no serà possible la concessió de l'adaptació sol·licitada.

3.8. Els errors materials que es puguen advertir en la sol·licitud de participació es poden corregir en qualsevol moment, d'ofici o a instàncies de la persona interessada.

3.9. Les persones aspirants que inicien el procediment acreditant la seua identitat amb un NIE i obtinguen posteriorment el DNI, han d'annexar el nou document d'identitat a la seua sol·licitud de participació, a través de la seu electrònica, juntament amb el certificat de concordança entre tots dos documents, que és emès per l'Oficina d'Estrangers, per a la modificació de les dades corresponents.



Quarta. Admissió de les persones aspirants

4.1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds de participació, i després de la comprovació del compliment de tots els requisits assenyalats en aquesta convocatòria, així com el pagament dels drets d'examen i/o la justificació de l'exempció de l'abonament d'aquests, es publicarà al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), la llista provisional de persones admeses i excloses en el procés de selecció.

4.2. A partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses, s'iniciarà un termini de cinc dies hàbils perquè es puguen formular al·legacions o esmenar els defectes que hagen motivat l'exclusió, d'acord amb el que estableix l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La presentació d'al·legacions o l'esmena de defectes que hagen motivat l'exclusió, ha de realitzar-se a l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València (ENTREU) en l'adreça electrònica assenyalada en la base 3.1 d'aquesta convocatòria.

En qualsevol cas, per a evitar equivocacions i possibilitar l'esmena de possibles errors dins del termini i en la forma escaient, les persones aspirants hauran de comprovar fefaentment, no sols que no figuren en la relació de persones excloses, sinó que, a més a més, el seu nom, cognoms i dades del DNI o passaport consten correctament en la relació de persones admeses.

Les persones aspirants que no esmenen els defectes detectats o no al·leguen les omissions dins del termini assenyalat seran definitivament excloses de la participació en aquest procés.

4.3. Una vegada finalitzat el termini de reclamacions i d'al·legacions, i esmenats els defectes es publicarà, pel mateix procediment, la relació definitiva de persones admeses i excloses i es convocarà a les persones aspirants incloses en ella a la realització de la prova.

4.4. És causa d'exclusió, a més de les que s'indiquen en altres apartats d'aquestes bases, no haver adjuntat la còpia completa del DNI, NIE o passaport o que aquest resulte il·legible.

4.5. Devolució dels drets d'examen

De conformitat amb el que estableix la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, no hi haurà devolució de les taxes per drets d'examen en els supòsits d'exclusió de les persones aspirants o per causes que són exclusivament imputables a elles.



Cinquena. Desenvolupament de la prova selectiva

5.1. L'exercici es realitzarà a les dependències de la Universitat de València, al lloc, data i hora que s'establisca en la resolució del Rectorat d'aquesta Universitat, mitjançant la qual s'aprove la llista definitiva de persones admeses i excloses de la prova objecte d'aquesta convocatòria.



5.2. Amb l'anunci de la data de realització de l'exercici, l'òrgan tècnic de selecció publicarà, amb la suficient antelació, una nota informativa indicant el temps de durada de l'exercici, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.

5.3. En l'exercici, les persones aspirants han d'acreditar la seua identitat exclusivament mitjançant la presentació del DNI, passaport o permís de conduir. L'incompliment d'aquest requisit per alguna persona determinarà l'exclusió de la realització de la prova.

No són vàlides en cap cas les còpies d'aquests documents, ni les fotografies, pdfs o captures de pantalla desades en dispositius electrònics de qualsevol tipus, així com l'exemplar de la sol·licitud d'admissió a la prova.

5.4. Les persones aspirants seran convocades per a l'exercici en crida única i en seran excloses aquelles que no hi compareguen. Si la persona arriba al lloc de realització de la prova quan s'haja iniciat o no s'hi presenta, encara que siga per causa justificada, perdrà el seu dret.

Les persones que integren l'òrgan tècnic de selecció i el personal col·laborador no permetran l'accés a les sales on es realitze l'exercici a aquelles persones que no complisquen els requisits anteriors, ni a aquelles que hi compareguen després que s'haja acabat la crida de les persones aspirants convocades.

5.5. Si en qualsevol moment d'aquest procés l'òrgan tècnic de selecció és coneixedor que alguna de les persones aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits en aquesta convocatòria, prèvia audiència de la persona interessada, se li requerirà que acredite aquests requisits. Si la persona no els acredita en el termini de 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, l'òrgan tècnic de selecció proposarà la seua exclusió de la prova, i indicarà les inexactituds o falsedats formulades per la persona aspirant a l'òrgan convocant, el qual, després de les verificacions oportunes, dictarà resolució motivada d'exclusió de la citada persona de la prova selectiva.

5.6. La valoració de la prova s'expressarà amb tres decimals.



Sisena. Informació i actuacions de l'òrgan tècnic de selecció

6.1. Tota la informació que s'haja de comunicar a les persones aspirants, es publicarà en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València: https://webges.uv.es/uvtaeweb/, a l'apartat de personal d'administració i serveis i, amb caràcter merament informatiu, en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça del qual és: https://www.uv.es/pas.

6.2. Una vegada finalitzada la prova, l'òrgan tècnic de selecció elaborarà una llista amb el nom de les persones que l'hagen superat, per ordre de puntuació.

6.3. Si en l'elaboració de la citada llista es produïra un empat entre la puntuació de les persones aprovades, aquest es resoldrà de la manera següent:

1r. Si les persones que han empatat són de diferents sexes, prevaldrà la persona o persones del col·lectiu dels quals estiga infrarepresentat en l'escala.

2n. Si totes les persones són del mateix sexe, prevaldrà la persona que tinga discapacitat funcional, i entre aquestes la de major percentatge.

3r. Si es mantingués l'empat, aquest es dirimirà per sorteig.



Setena. Ampliació de la borsa de treball i normes de funcionament



7.1. Una vegada finalitzat el procés d'ampliació de la borsa, es publicarà una resolució del gerent de la Universitat de València per a l'ampliació definitiva de la borsa de treball amb les persones aspirants que hagen superat la prova i acreditat, en termini, els requisits exigits.

7.2. La present borsa s'ajustarà en el seu funcionament a allò que disposa la normativa sobre formació i funcionament de les borses de treball de les diferents escales i categories professionals del PAS, aprovada per Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV 211/2007, de 19 de desembre, i les seues diverses modificacions), que es troba publicada a la pàgina web a disposició de les persones interessades.

7.3. S'acudirà a aquesta borsa per a formalitzar els nomenaments o contractes que requerisca la Universitat.



Vuitena. Òrgan tècnic de selecció

8.1. La composició de l'òrgan tècnic de selecció ha d'ajustar-se al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i ha de tendir en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que estableix l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana.



8.2. El tribunal de les proves selectives per a la ampliació de la borsa de treball es compondrà de cinc membres, amb veu i vot, nomenats per la rectora, amb les mateixes normes de composició i funcionament dels tribunals de les proves selectives per a l'accés, pel torn lliure, a les diverses escales del personal d'administració i serveis funcionari de la Universitat de València, llevat de la previsió de nomenar un/a vocal i la seua suplència d'entre personal d'altres administracions públiques.

La composició de l'òrgan tècnic de selecció es troba en l'annex V d'aquesta convocatòria.

8.3. Els tribunals poden nomenar, quan ho consideren necessari, assessors i assessores pels seus coneixements tècnics, amb veu i sense vot.

8.4. Les persones que componen l'òrgan tècnic de selecció, així com el personal col·laborador, especialista i ajudant, han d'abstenir-se d'intervenir en les activitats del tribunal quan es troben en alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, o si han fet tasques de preparació de persones opositores a proves selectives per al mateix cos o escala en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.

La presidència sol·licitarà a les persones que formen part de l'òrgan tècnic de selecció una declaració expressa de no trobar-se sotmeses a les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

A aquest efecte, hauran d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI) que serà adjuntada a l'acta de constitució del tribunal, i aquestes declaracions formaran part de l'expedient administratiu. Es disposarà d'un model normalitzat per la Universitat en la següent pàgina web: https://www.uv.es/uvweb/servei-recursos-humans-pas/ca/personal-tecnic-administracio/mesures-prevencio-conflicte-interessos-1286242272765.html.

8.5. L'òrgan tècnic de selecció adoptarà les mesures necessàries perquè les persones aspirants amb discapacitat tinguen les mateixes condicions per a la realització de l'exercici que la resta de persones participants. En aquest sentit, s'establiran les adaptacions possibles de temps i mitjans per a les persones aspirants que ho sol·liciten d'acord amb la base 3.7.

8.6. Per a les comunicacions i la resta d'incidències que puguen sorgir, l'òrgan tècnic de selecció té la seu al Rectorat de la Universitat de València (Av. Blasco Ibáñez, 13, 46010 València).

8.7. Les persones que formen part de l'òrgan tècnic de selecció que actue en aquesta prova han de tenir la categoria que determine la legislació vigent per a aquests casos.

8.8. La presidència de l'òrgan tècnic de selecció adoptarà les mesures oportunes per a garantir que l'exercici siga corregit sense coneixement de la identitat de les persones aspirants.



Novena. Informació respecte de les dades recollides

9.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones aspirants en aquest procés. La informació facilitada per les persones aspirants es tractarà exclusivament amb les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del sistema universitari. Part de les dades facilitades seran publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). Així mateix, aquestes dades es publicaran al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València i se cediran als membres del tribunal per a la resolució del procés selectiu.

9.2. Les dades de les persones aspirants es conservaran indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, de conformitat amb el que disposa la Llei 3/2005, de 15 de juny, de la Generalitat, d'Arxius.

9.3. Les persones aspirants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i a la seua rectificació o supressió, o a la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, mitjançant escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, en el seu cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al delegat de Protecció de Dades a la Universitat de València.

9.4. La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Les polítiques de privacitat de la Universitat de València poden ser consultades en l'adreça: https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/politica-privacitat/responsable-delegat-proteccio-dades-1285919116693.html.



Desena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seua publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la seua publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.

Contra els actes de l'òrgan tècnic de selecció es pot interposar recurs d'alçada, previst en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Els recursos contenciosos administratius que s'interposen contra aquesta resolució s'anunciaran en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), a l'efecte d'emplaçament a les possibles persones interessades.



València, 25 de maig de 2023.– La rectora, p. d. (resolució de 20.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I

Procés d'ampliació de borsa



El procediment de selecció consisteix en una prova tipus test amb quatre respostes alternatives, de les quals només una és correcta. Cada pregunta contestada erròniament tindrà una penalització d'un terç sobre les correctes i les respostes en blanc no puntuaran.



La fórmula de correcció per a la prova teòrica tipus test serà la següent:



N= nota resultant

A= número d'encerts

E= número d'errades.

d= número d'opcions per a cada pregunta

n= número de preguntes



La valoració d'aquest exercici serà de 0 a 10 punts i per aprovar-ho és necessari obtenir com a mínim 5 punts. La puntuació s'expressarà amb tres decimals.

Finalitzada la prova, l'òrgan tècnic de selecció publicarà al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, i a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), la llista provisional de persones aprovades i concedirà un termini de cinc dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la seua publicació, perquè les persones interessades formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents.

Resoltes les possibles al·legacions i esmenes per l'òrgan tècnic de selecció i d'acord amb la puntuació total obtinguda, l'òrgan tècnic de selecció conformarà una proposta de borsa de treball amb les persones aspirants que l'hagen superat, per ordre de puntuació.

La proposta de borsa es publicarà a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) (https://www.uv.es/pas) i s'obrirà un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir del dia següent al de la seua publicació perquè les persones aspirants que hagen superat el procés acrediten documentalment els requisits exigits en la convocatòria.

La no presentació de la documentació esmentada en termini, comportarà la no inclusió de la persona aspirant en la borsa de treball.

En cas d'empat, s'aplicarà allò que s'estableix en la base 6.3 d'aquesta convocatòria.







ANNEX II

Requisits de les persones aspirants



Les persones que desitgen formar part de la borsa, han de complir el requisits següents:

1. Titulació acadèmica:

Estar en possessió del títol de batxillerat superior, formació professional de II grau o titulació equivalent o estar en condicions d'obtenir-lo abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds de participació.



En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, la persona haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.

2. Coneixement del valencià:

Estar en possessió del certificat acreditatiu de coneixement de valencià a nivell B1, o compromís d'adquirir aquest coneixement en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc (o en el temps que permeta la programació del Servei de Llengües i Política Lingüística) expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià (JQCV) de la Generalitat Valenciana o pel Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València, o posseir els certificats, títols o diplomes, convalidats segons el que disposa l'ACGUV 66/2018, pel qual s'estableixen els certificats de coneixement de valencià que expedeix el Servei de Llengües i Política Lingüística de la Universitat de València i les equivalències d'altres títols, diplomes i certificats.



Es pot consultar l'Acord (ACGUV 66/2018) en aquest enllaç: https://www.uv.es/sgeneral/Reglamentacio/Doc/ Estudis/C80.pdf.







ANNEX III

Temari



1. Conceptes de solubilitat, absorció i adsorció. Tipus de dissolucions. Suspensions. Col·loides. Separacions. Dissolvents polars/apolars. Concentració de les dissolucions: normalitat, molaritat, molalitat. Percentatges pes/volum i volum/volum. Concepte d'àcid i base. Solucions amortidores: concepte i preparació.

2. Lleis fonamentals dels gasos. Llei de Boyle-Mariotte. Llei de Gai-Lussac. Escales de temperatura i zero absoluts. Equació general dels gasos. Llei de Dalton. Llei de Henry.

3. L'aigua: propietats i funcions biològiques. Tensió superficial. Sistemes de purificació d'aigua. Determinació del grau de puresa. Tractament i control de purificació de l'aigua. Tipus d'aigua per a laboratori.



4. Radioisòtops. Concepte i tipus de partícules. Concepte d'activitat específica. Mesura de radioactivitat. Dosimetria. Precaucions en el treball amb radioisòtops. Radioisòtops més usats en determinacions biològiques.

5. Preparació de material de laboratori. Neteja i conservació. Mesures bàsiques al laboratori experimental: mesures de volum. Material de vidre per a mesures de volum. Mesures de densitat i concentració. Sistemes gravimètrics. Escales de pes. Temperatura: termòmetres i termoparells.

6. Tècniques bàsiques en el laboratori experimental: maneig, calibratge, funcionament i manteniment d'equips (incubadores, autoclaus, estufes, banys termostatitzats, balances, pH-metres, forns i estufes, congeladors, cabines de flux, micròtom, criòstats).

7. Tècniques i instrumentació en microscòpia per a la ciència experimental. Fonament, maneig i manteniment del microscopi òptic. Conceptes bàsics de microscòpia confocal i electrònica. Mètodes d'inclusió i preparació de teixits per a microtomia. Tipus de micròtoms. Muntatge i tinció convencional de preparacions.

8. Cultius cel·lulars al laboratori experimental. Preparació de mitjans, solucions i protocols. Instal·lacions i instrumentació. Condicions de treball estèril. Manteniment i cultiu d'organismes vius al laboratori experimental.

9. Tècniques bàsiques en biologia molecular. Centrifugació de mostres biològiques: fonaments i aplicacions. Electroforesi: fonaments, tipus i aplicacions. Amplificació d'àcids nucleics. Reacció en cadena de la polimerasa (PCR): condicions de la reacció, preparació de mostres per a PCR. Clonació de DNA, enzims de restricció, vectors de clonació.



10. Exposició a agents químics i biològics als laboratoris de docència i investigació. Mesures de prevenció i protecció. Organització. Elements d'actuació i protecció en cas d'emergència. Mesures higièniques i de protecció individual.

11. Estatuts de la Universitat de València: estructura, òrgans i serveis de la Universitat de València.

NOTA: La normativa legal que empara el contingut d'aquests temes és la que es trobe en vigor en el moment de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



ANNEX IV

Mesures d'adaptació



Les mesures d'adaptació que poden sol·licitar les persones amb discapacitat són les següents:

1.. Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a cadira de rodes.

2.. Ampliació del temps de durada de l'exercici.

3.. Augment de l'amplitud dels caràcters de l'examen, per dificultat de visió.

4.. Necessitat d'intèrpret per causa de sordesa.

5.. Sistema Braille d'escriptura.

6.. Altres. En cas que l'adaptació requerida no siga alguna de les anteriors, haurà d'indicar-se en l'espai corresponent de la sol·licitud de participació.

En la sol·licitud de participació s'ha de marcar la casella corresponent al número de la mesura o mesures d'adaptació que es requereixen.







ANNEX V

Òrgan tècnic de selecció



Titulars:

President:. Eladio Barrio Esparducer, director del Servei Central de Suport a la Investigació Experimental de la Universitat de València i catedràtic d'universitat al Departament de Genètica de la Universitat de València.

Secretària:. María Vicenta Belenguer Tadeo, administradora del Servei Central de Suport a la Investigació Experimental de la Universitat de València.

Vocals:. Carmen Martínez Cortina, tècnica mitjàna de laboratori al Servei Central de Suport a la Investigació Experimental de la Universitat de València.

Armand Congost Maestre, tècnica superior de laboratori perfil proteòmica al Servei Central de Suport a la Investigació Experimental de la Universitat de València.

Enrique Navarro Raga, tècnic superior de laboratorio perfil microscopia al Servei Central de Suport a la Investigació Experimental de la Universitat de València.

Suplents:

President:. Pascual Medina Besó, director de la Unitat Central d'Investigació de Medicina de la Universitat de València i catedràtic d'universitat al Departament de Fisiologia.

Secretària:. Pilar Hernández Penadés, Cap d'unitat de gestió al Servei Central de Suport a la Investigació Experimental de la Universitat de València.

Vocals:. Amparo Consuelo Martínez Ramírez, tècnica superior de laboratori perfil genòmica al Servei Central de Suport a la Investigació Experimental de la Universitat de València.

Oreto Antúnez Temporal, tècnica superior de laboratori perfil proteòmica al Servei Central de Suport a la Investigació Experimental de la Universitat de València.

Vicente Sentandreu Corbera, tècnica superior de laboratori perfil bioinformàtica al Servei Central de Suport a la Investigació Experimental de la Universitat de València.

Mapa web