Ficha disposicion

Ficha disposicion





DECRET 65/2021, de 14 de maig, del Consell, de regulació de la Plataforma Urbanística Digital i de la presentació dels instruments de planificació urbanística i territorial.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9097 de 01.06.2021
Número identificador:  2021/6029
Referència Base de Dades:  005292/2021
 



DECRET 65/2021, de 14 de maig, del Consell, de regulació de la Plataforma Urbanística Digital i de la presentació dels instruments de planificació urbanística i territorial. [2021/6029]

Índex

Article 1. Plataforma Urbanística Digital: estructura i contingut

Article 2. Obligació de tramitar telemàticament els procediments urbanístics

Article 3. Deure de les entitats locals de remetre els acords i actes de contingut urbanístic

Article 4. Registre autonòmic d'Instruments de Planejament Urbanístic

Article 5. Col·laboració amb el Registre de la Propietat i el Cadastre

Article 6. Norma tècnica relativa a la referenciació cartogràfica i als formats de presentació d'instruments de planificació urbanística i territorial i de les declaracions d'interés comunitari

Article 7. Delimitació de termes municipals

Disposicions addicionals

Primera. Incidència pressupostària

Segona. Procediments d'avaluació ambiental de plans «no urbanístics» i de projectes

Tercera. Aplicació a la fase ambiental

Disposició transitòria

Única

Disposició derogatòria

Única. Derogació normativa

Disposicions finals

Primera. Desenvolupament normatiu

Segona. Entrada en vigor

Annex I. Norma tècnica: Referenciació cartogràfica i formats de presentació dels instruments de planificació urbanística i territorial i de les declaracions d'interés comunitari

Annex II. Nomenclatura de termes urbanístics

Annex III. Estructura dels arxius shape

Annex IV. Estructura de capes, codis de color, línia i símbols





Aquest decret regula l'elaboració, l'accés i la difusió de la informació urbanística, a través de la utilització de mitjans electrònics, la Plataforma Urbanística Digital, creada per la disposició addicional desena de la Llei 1/2019, de 5 de febrer, de modificació de la Llei 5/2014, de 25 de juliol, d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge de la Comunitat Valenciana, com a eina informàtica que implementa en l'àmbit urbanístic valencià la tramitació electrònica integral dels procediments autonòmics urbanístics.

La Plataforma Urbanística Digital materialitza el principi de transparència en l'urbanisme valencià, atés que garanteix que la informació urbanística siga accessible i reutilitzable per a totes les persones i estiga disponible de manera comprensible, immediata i gratuïta, la qual cosa facilita l'exercici del dret d'accés a la informació pública i el dret a participar en els procediments de planificació urbanística.

Aquest decret incorpora set articles, tres disposicions addicionals, una disposició transitòria, una disposició derogatòria, dues disposicions finals i quatre annexos. Els annexos estableixen la norma tècnica relativa a la referenciació cartográfica, i els formats de presentació d'instruments de planificació urbanística i territorial i de les declaracions d'interés comunitari.

La Plataforma Urbanística Digital, estructurada en l'article 1, està integrada pel Registre Autonòmic d'Instruments de Planejament Urbanístic, les eines informàtiques de tramitació electrònica dels instruments urbanístics, inclosa la fase d'avaluació ambiental, la informació urbanística generada per la Generalitat i pel visor urbanístic.



L'article 2 estableix l'obligació de tramitar de manera electrònica els procediments urbanístics, inclosa la tramitació ambiental, tant respecte a persones físiques com jurídiques, d'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

L'article 3, amb fonament en l'article 154 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de règim local de la Comunitat Valenciana, estableix el deure de les entitats locals de remetre determinats actes i acords de contingut urbanístic, a l'efecte de control de la legalitat d'aquests però fonamentalment de l'estadística, amb la finalitat de mantindre un sistema públic general i integrat d'informació sobre sòl i urbanisme, en els termes de la disposició addicional primera del Reial decret legislatiu 7/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de sòl i rehabilitació urbana.

L'article 4 desplega les disposicions de la Llei 5/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat, sobre el Registre autonòmic d'instruments de planejament de la Comunitat Valenciana, en concret els articles 57.2 i 171. En aquest registre s'inscriuen els instruments d'ordenació del territori i planejament urbanístic i l'accés a aquest és gratuït.

L'article 5 estableix com a novetat en la normativa urbanística valenciana, la col·laboració entre planejament urbanístic i els registres de la propietat i el Cadastre Immobiliari. En l'àmbit urbanístic, l'article 65.3 del text refós de la Llei de sòl i rehabilitació urbana estableix l'obligació legal dels registradors de la propietat de notificar a la comunitat autònoma competent la realització de les inscripcions corresponents a determinats actes amb transcendència urbanística. Aquesta notificació, de conformitat amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015 ha de realitzar-se a través de mitjans electrònics. D'altra banda, l'article 36 del text refós de la Llei del cadastre Immobiliari, estableix el deure de col·laboració de les administracions concretat en el subministrament d'informació sobre el planejament.

L'article 6, en desplegament de la disposició addicional primera de la Llei de la Generalitat 5/2014, titulada cartografia, estableix la norma tècnica relativa a la referenciació cartogràfica i als formats de presentació dels instruments de planificació urbanística i de les declaracions d'interés comunitari. Un primer intent d'homogeneïtzació de la cartografia urbanística ha sigut el Decret 74/2016, de 10 de juny, del Consell, que aprova el Reglament que determina la referenciació cartogràfica i els formats de presentació dels instruments de planificació urbanística i territorial de la Comunitat Valenciana.

Així doncs, el Decret en els annexos normalitza la presentació dels documents tècnics i estableix unes condicions mínimes i unificades en el format de presentació d'aquests, en la nomenclatura de la classificació i zonificació del sòl i en la representació gràfica, amb la finalitat de garantir-ne la integració, l'accés posterior i la consulta, així com l'anàlisi i el tractament, tant durant la tramitació i l'aprovació del planejament urbanístic, com per a l'accés posterior al Registre Autonòmic d'Instruments de Planejament urbanístic de la Comunitat Valenciana.



Finalment, aquest decret també regula, en l'article 7, la possibilitat de correcció de la delimitació dels termes municipals de la Comunitat Valenciana, en ocasió de la tramitació del planejament urbanístic i davant l'evidència que, igual que en la resta d'Espanya, és hui dia imprecisa. És d'importància especial disposar d'una delimitació municipal correcta per a garantir la seguretat jurídica de les administracions (sobretot les locals), però també de la ciutadania.



En aquest sentit procedeix, en ocasió de la tramitació dels instruments de planejament urbanístic, fomentar i possibilitar la millora geomètrica de les línies aprovades, així com la delimitació municipal en els casos en què això no haguera sigut possible en el seu moment. I tot això, en col·laboració, coordinació i cooperació amb l'Institut Cartogràfic Valencià, organisme autònom que té encomanada la política de la Generalitat en matèria de geomàtica.

Amb aquesta regulació el que es pretén és evidenciar la realitat que s'ha descrit, i s'indica que l'inici de la tramitació dels instruments urbanístics és un moment oportú en el qual es podrien iniciar aquests procediments de millora geomètrica i delimitació municipal, que en cap cas podran demorar-ne la tramitació i l'aprovació.

En el procediment d'elaboració d'aquest decret s'han observat els principis de bona regulació aplicables a les iniciatives normatives de les administracions públiques establits en l'article 129 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre.

La regulació que es conté en aquest decret resulta necessària per a englobar, en una única plataforma digital, la tramitació electrònica dels instruments de planejament urbanístic i territorial, inclosa la fase ambiental, el registre autonòmic d'instruments de planejament urbanístic, la informació urbanística generada per la Generalitat i els municipis, així com el visor urbanístic.

Així mateix, resulta conforme al principi de proporcionalitat, en contindre l'ordenació imprescindible per a configurar la Plataforma Urbanística Digital de la Comunitat Valenciana, i al de seguretat jurídica, perquè és coherent amb la resta de l'ordenament jurídic aplicable en aquesta matèria. D'altra banda, aquesta regulació no estableix noves càrregues administratives addicionals a les actuals ni incideix en la gestió dels recursos públics.

Finalment, en l'elaboració d'aquest projecte normatiu s'ha tingut una cura especial de respectar el principi de transparència, tant en la fase de consulta pública, com en el tràmit d'informació i audiència a les persones interessades. S'han realitzat els tràmits d'informació pública i d'audiència a les entitats que agrupen interessos relacionats amb l'objecte del decret.

Per tot el que s'ha exposat, aquesta regulació es considera l'instrument més adequat per a fixar el marc normatiu de la Plataforma Urbanística Digital, en l'àmbit urbanístic de la Comunitat Valenciana.

S'han recaptat els informes preceptius previstos per en la tramitació d'aquesta regulació.

En conseqüència, d'acord amb l'article 28.c de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, de la Generalitat, del Consell, a proposta del conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, conforme amb el Consell Jurídic Consultiu, prèvia deliberació del Consell en la reunió de 14 de maig de 2021,





DECRET



Article 1. Plataforma Urbanística Digital: estructura i contingut

1. L'objecte d'aquest decret és la regulació de la Plataforma Urbanística Digital, que constitueix el mitjà informàtic per a la tramitació electrònica integral dels procediments urbanístics i la recopilació i difusió de la informació urbanística de la Generalitat, amb la finalitat d'agilitar aquesta tramitació, fomentar la participació de les persones en els procediments de planejament urbanístic, i coordinar el planejament urbanístic amb el Cadastre Immobiliari i el Registre de la Propietat.



2. A través de la Plataforma Urbanística Digital es realitzarà:

a) La inscripció en el Registre Autonòmic d'Instruments de Planejament Urbanístic.

b) La tramitació dels instruments de planejament l'aprovació definitiva dels quals siga de competència autonòmica, inclosa la tramitació ambiental.

c) La tramitació de les declaracions d'interés comunitari.

d) La comunicació per les entitats locals dels acords i actes amb contingut urbanístic, detallats en l'article 3.

e) Els informes previs en matèria urbanística.

f) Qualssevol altres que així dispose la direcció general competent en urbanisme.

3. La Plataforma Urbanística Digital tindrà l'estructura següent:

a) Com a eina informàtica de tramitació electrònica en matèria urbanística:

1 Mòdul de tramitació d'instruments de planejament (A-PLAN).



2 Mòdul de tramitació de declaracions d'interés comunitari (DIC).



3 Mòdul de comunicació per les entitats locals dels acords i actes de contingut urbanístic establits en l'article 3.

4 Mòdul de tramitació d'informes previs en matèria d'urbanisme.



5 Mòdul de cooperació interadministrativa amb el Registre de la Propietat i el Cadastre Immobiliari.

6 Qualsevol altra tramitació que dispose la direcció general competent en matèria d'urbanisme.

b) Com a sistema d'informació urbanística:

1. Registre Autonòmic d'Instruments de Planejament Urbanístic (RAIP).

2. Visor urbanístic de la Comunitat Valenciana, com a extensió de la Infraestructura Valenciana de Dades Espacials (IDEV).

3. Criteris interpretatius d'aplicació de la legislació urbanística valenciana.

4. Qualsevol altra informació urbanística la divulgació de la qual dispose la direcció general competent en matèria d'urbanisme.

4. Correspon a la conselleria competent en urbanisme, a través de la direcció general responsable en aquesta matèria, gestionar la Plataforma Urbanística Digital, des de la posada en funcionament fins al manteniment i l'actualització. A aquest efecte elaborarà i publicarà els manuals d'ús dels diferents mòduls de les aplicacions informàtiques, que mantindrà actualitzats.



Article 2. Obligació de tramitar telemàticament els procediments urbanístics

1. Les administracions competents per a tramitar els instruments de planejament urbanístic i territorial, d'acord amb el que es disposa en la Llei 5/2014, de 25 de juliol, de la Generalitat quan l'aprovació d'aquests siga de competència autonòmica, ho han de fer telemàticament a través de la Plataforma Urbanística Digital. Aquesta plataforma inclou la tramitació ambiental i urbanística del planejament, així com la comunicació pels òrgans sectorials dels informes que s'emeten en aquestes tramitacions.

2. Les administracions competents per a aprovar els instruments de planejament urbanístic i territorial, d'acord amb el que es disposa en la Llei 5/2014, tramitaran la inscripció en el Registre Autonòmic d'Instruments de Planejament de manera telemàtica a través de la Plataforma Urbanística Digital.

3. Els promotors, persones físiques o jurídiques, han de presentar la sol·licitud de declaració d'interés comunitari telemàticament, a través de la Plataforma Urbanística Digital. En cas de presentació de la sol·licitud per qualsevol altre mitjà, es requerirà el sol·licitant perquè ho esmene, i se li concedirà un termini de 10 dies perquè efectue la sol·licitud de manera telemàtica, una vegada transcorregut el qual es considerarà que desisteix d'aquesta.



Article 3. Deure de les entitats locals de remetre els acords i actes de contingut urbanístic

1. Les entitats locals, sense perjudici del deure d'informació al departament competent en Administració local establit en la legislació de règim local, han de comunicar de manera telemàtica a la conselleria competent en urbanisme els acords i actes següents:

a) Llicències urbanístiques que autoritzen usos i aprofitaments en sòl no urbanitzable d'activitats que es troben en els supòsits eximits de declaració d'interés comunitari, segons la normativa urbanística.



b) Llicències de minimització d'impacte territorial respecte d'edificacions en sòl no urbanitzable.

c) Acords referents a la tramitació de les actuacions integrades i de les unitats d'execució.

d) Les ordenances que es dicten en relació amb el Decret 62/2020, de 15 de maig, del Consell, de regulació de les entitats col·laboradores de l'Administració municipal en la verificació de les actuacions urbanístiques i de creació del registre d'aquestes.

2. El termini de remissió serà de 6 dies hàbils des de la data de l'aprovació de l'acte o acord. L'alcalde o president de la corporació i, subsidiàriament, el secretari, seran els responsables del compliment d'aquest deure.



Article 4. Registre Autonòmic d'Instruments de Planejament Urbanístic

1. En el Registre Autonòmic d'Instruments de Planejament Urbanístic s'inscriuran els instruments d'ordenació del territori i planejament urbanístic establits en la Llei 5/2014, una vegada aprovats per l'Administració competent. En la publicació de l'acord d'aprovació definitiva i de les normes urbanístiques en el butlletí oficial de la província s'ha de fer constar el número d'inscripció en el Registre Autonòmic d'Instruments de Planejament Urbanístic.

2. Correspon a la conselleria competent en urbanisme, el control i la custòdia, així com la gestió, el manteniment i l'actualització, i el tractament i la difusió de la informació que conté per mitjans electrònics i informàtics.

3. El Registre Autonòmic d'Instruments de Planejament Urbanístic s'organitzarà per municipis, i contindrà per a cadascun d'aquests:

a) Text íntegre de l'acord d'aprovació definitiva del pla, així com una fitxa amb el resum de les determinacions del pla i una fitxa per cadascuna de les zones d'ordenació.

b) Anotació accessòria de les disposicions judicials o administratives fermes que puguen afectar-ne la vigència, l'eficàcia o la validesa, incloses les mesures cautelars adoptades per jutges i tribunals.

c) Qualsevol altre acte, acord o resolució que afecte l'aplicació dels instruments o actes que hagen sigut objecte d'inscripció. En particular, s'ha de fer constar com a nota marginal la impugnació judicial dels instruments per la Generalitat.

Amb aquesta finalitat, l'òrgan que haja aprovat l'instrument ha de comunicar al Registre, en el termini d'1 mes des que esdevinga ferm, qualsevol acte o resolució, administrativa o judicial posterior a l'aprovació definitiva de l'instrument de planejament, amb transcendència registral, del contingut del qual es derive la pèrdua de vigència de l'instrument de planejament o n'afecte el contingut.

S'ha de fer la cancel·lació de la inscripció quan, per qualsevol circumstància, es produïsca la pèrdua de vigència de l'instrument de planejament urbanístic o de l'acte que va motivar l'anotació accessòria.

4. Per a la inscripció d'un pla, l'òrgan que l'haja aprovat ha de remetre a través de la Plataforma Urbanística Digital la documentació a què es refereix la Norma 4 de l'annex I.

5. Quan de l'examen de la documentació es deduïsca l'absència o la deficiència d'aquesta, l'encarregat del Registre requerirà l'òrgan que l'haja remesa perquè esmene la deficiència o aporte la documentació necessària en un termini no superior a deu dies des de la presentació. Aquest requeriment suspén el termini d'inscripció establit en l'apartat 6 d'aquest article. Una vegada transcorregut aquest termini sense que s'haja esmenat la documentació, es podrà denegar la pràctica de l'assentament d'inscripció corresponent, amb la devolució de la documentació presentada a l'administració d'origen.

6. Si la documentació remesa es troba completa, l'encarregat del Registre practicarà l'assentament d'inscripció i expedirà el certificat registral corresponent en un termini no superior a deu dies des de la presentació, certificació que podrà descarregar-se des de la Plataforma Urbanística Digital.

7. La inscripció en el Registre dels instruments de planejament en la forma prevista, habilitarà l'òrgan competent per a disposar-ne la publicació, en la forma establida en la Llei 5/2014.

8. L'administració de la Generalitat ha de posar a la disposició dels ciutadans, de manera gratuïta, la informació i la documentació que en constitueix el contingut a través de xarxes obertes de telecomunicació, sense perjudici del respecte als límits del dret d'accés a la informació pública que establisca la normativa estatal i autonòmica en matèria de transparència i accés a informació pública.

9. El que s'estableix en els apartats anteriors s'ha de realitzar sense perjudici del control dels instruments que la conselleria competent en urbanisme desenvolupe en l'àmbit de la seua competència, d'acord amb el que es disposa en la legislació autonòmica d'ordenació del territori i urbanisme i en la de règim local.

10. La data d'entrada en el Registre Autonòmic d'Instruments de Planejament Urbanístic determinarà l'inici del còmput dels terminis establits en la legislació per a impugnar els acords locals.



Article 5. Col·laboració amb els registres de la Propietat i el Cadastre

1. A fi de coordinar la informació territorial i urbanística amb els registres de la Propietat i el Cadastre s'establiran els mecanismes de cooperació necessaris per a l'intercanvi d'aquesta informació per via telemàtica.

2. La informació territorial i urbanística produïda per la Generalitat i els serveis que hi estiguen associats podrà ser objecte de publicitat en el Registre de la Propietat com a informació territorial i urbanística de la finca registral i amb efectes merament informatius, en els termes establits per la Llei hipotecària, es recomana en tot cas, a més, la consulta amb les autoritats competents.

Amb aquesta finalitat, la Generalitat mantindrà actualitzat un servei de mapes en línia amb la representació gràfica georeferenciada i amb les metadades del planejament urbanístic, així com la importació de les dades perquè puguen ser contrastatades amb les finques registrals en l'aplicació del sistema informàtic registral únic.

3. Igualment, el Cadastre Immobiliari tindrà accés a la informació d'ordenació del territori i planejament urbanístic, en els termes previstos en aquest decret, de conformitat amb el que es disposa en la seua normativa reguladora.



Article 6. Norma tècnica relativa a la referenciació cartogràfica i als formats de presentació d'instruments de planificació urbanística i territorial i de les declaracions d'interés comunitari

1. La norma tècnica que s'incorpora en els annexos d'aquest decret té per objecte unificar els criteris tècnics per a l'elaboració dels documents dels instruments urbanístics, i estructurar la informació de manera que puga integrar-se en concloure la tramitació administrativa en el Registre d'Instruments de Planejament Urbanístic i en la Infraestructura Valenciana de Dades Espacials (IDEV).

2. La norma tècnica és de compliment obligatori en l'elaboració dels instruments urbanístics.



Article 7. Delimitació de termes municipals

1. En cas que els instruments de planejament urbanístic o territorial afecten qualsevol línia límit de terme municipal, es recomana que aquesta complisca els requisits següents:

a) Estar inscrita en el Registre Central de Cartografia dependent de l'Institut Geogràfic Nacional.

b) Tindre el caràcter de definitiva establit per un acta de delimitació aprovada pels municipis implicats, per resolució administrativa o sentència judicial.

c) La precisió de la geometria d'aquesta haurà d'estar inscrita com a mètrica.

2. Quan la línia límit inscrita en el Registre Central de Cartografia tinga el caràcter de definitiu, però la precisió no siga mètrica, es recomana la millora geomètrica d'aquesta per a garantir que la descripció literal de la línia establida en l'acta, resolució o sentència de delimitació es correspon de manera exacta amb la seua geometria. Aquesta millora geomètrica, en cas que es duga a terme, s'ha de realitzar segons les prescripcions tècniques establides per l'Institut Cartogràfic Valencià amb aquesta finalitat.

3. En cas que la línia límit inscrita en el Registre Central de Cartografia no tinga el caràcter de definitiva es recomana realitzar la delimitació municipal, perquè els municipis implicats establisquen, d'acord mutu i en els termes previstos en la legislació sobre règim local, exactament per on transcorre la línia que els separa. En aquests casos, es recomana al municipi interessat aprovar l'instrument de planejament urbanístic que sol·licite l'inici de l'expedient de delimitació a departament competent en règim local.

4. Aquests procediments de millora geomètrica i delimitació municipal en cap cas podran demorar l'impuls, la tramitació i l'aprovació de l'instrument urbanístic.





DISPOSICIONS ADDICIONALS



Primera. Incidència pressupostària

La implementació i el desenvolupament d'aquest decret no podrà tindre cap incidència en la dotació dels capítols de despesa assignats a la conselleria competent en urbanisme i, en tot cas, haurà de ser atés amb els seus mitjans personals i materials.



Segona. Procediments d'avaluació ambiental de plans «no urbanístics» i de projectes, previstos en la Llei 21/2013, de 9 de desembre, d'avaluació ambiental, i en la Llei 2/1989, de 3 de març, de la Generalitat Valenciana, d'impacte ambiental

1. Les administracions i els promotors, persones físiques o jurídiques, que sol·liciten la tramitació de procediments d'avaluació ambiental de plans «no urbanístics» i de projectes, ho han de fer telemàticament a través de la pàgina web de la conselleria competent en medi ambient.



2. En cas de presentació de la sol·licitud per qualsevol altre mitjà, es requerirà la persona sol·licitant perquè ho esmene, i li concediran un termini de 10 dies perquè efectue la sol·licitud de manera telemàtica, una vegada transcorregut el qual es considerarà que desisteix de la sol·licitud.

Tercera. Aplicació a la fase ambiental

Aquest decret és aplicable a tots els instruments de planejament urbanístic i territorial, inclosa la fase ambiental de la tramitació.





DISPOSICIÓ TRANSITÒRIA



Única. Règim transitori

1. Aquest decret és aplicable a les sol·licituds de declaracions d'interés comunitari i als procediments d'avaluació ambiental de plans no urbanístics i de projectes que s'hagen sol·licitat amb posterioritat a l'1 de gener de 2019.

2. En el cas d'instruments de planejament urbanístic i territorial d'aprovació autonòmica en tramitació a l'entrada en vigor d'aquest decret, aquests hauran d'implementar-se en la Plataforma Urbanística Digital a mesura que es vagen tramitant, en el primer moment procedimental que coincidisca amb les entrades previstes en la plataforma informàtica.



3. La coordinació de la informació urbanística amb el Registre de la Propietat i el Cadastre s'implementarà en el termini de 2 anys des de l'aprovació d'aquest decret.





DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA



Única. Derogació normativa

Queda derogat el Decret 74/2016, de 10 de juny, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament pel qual es determinen la referenciació cartogràfica i els formats de presentació dels instruments de planificació urbanístics i territorial de la Comunitat Valenciana, i totes les disposicions d'igual rang o inferior que s'oposen al que es disposa en aquest decret.





DISPOSICIONS FINALS



Primera. Desplegament normatiu

Es faculta la persona titular de la conselleria competent en urbanisme per a dictar les disposicions i instruccions necessàries per a l'aplicació i desplegament d'aquest decret, i en concret per a:

1. Actualitzar la terminologia o els continguts tècnics dels annexos, mitjançant ordre de la conselleria.

2. Incorporar les noves tecnologies electròniques, telemàtiques i informàtiques a la tramitació dels instruments urbanístics.

3. Homologar la documentació dels instruments de planejament i d'execució urbanística.

4. Establir els requisits tècnics als quals ha d'ajustar-se la presentació en la Plataforma Urbanística Digital de la documentació dels instruments urbanístics per a mantindre el sistema d'informació urbanística integrada de la Generalitat i per a facilitar-ne la divulgació telemàtica.



5. Establir els criteris que han de complir els instruments urbanístics per a concretar les determinacions i per a precisar i unificar l'aplicació dels conceptes urbanístics.

6. Determinar els criteris tècnics, relacionats amb el contingut d'aquest decret, que han de seguir-se en la tramitació i l'aprovació dels instruments urbanístics.



Segona. Entrada en vigor

Aquest decret entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



València, 14 de maig de 2021



El president de la Generalitat,

XIMO PUIG I FERRER



El conseller de Política Territorial, Obres Pübliques i Mobilitat,

ARCADI ESPAÑA GARCIA



ANNEX I

NORMA TÈCNICA



Referenciació cartogràfica i formats de presentació dels instruments de planificació urbanística i territorial i de les declaracions d'interés comunitari.



Norma 1. Objecte

Aquesta norma técnica té com a objecte establir la cartografia bàsica i temàtica dels instruments de planificació urbanística i territorial, i de les declaracions d'interés comunitari; i estructurar la documentació que forma part del planejament, i establir formats informàtics homogenis i intercanviables que en faciliten la integració en la Infraestructura Valenciana de Dades Espacials.



Norma 2. Cartografia de referència

1. Per a l'elaboració de qualsevol document de planificació urbanística i territorial s'han d'adoptar, com a base topogràfica, les sèries cartogràfiques de l'Institut Cartogràfic Valencià i com a cartografia temàtica la de la Infraestructura Verda i Paisatge, així com la Cartografia d'Afeccions Territorials. Aquesta cartografia està disponible en el portal web de la Infraestructura Valenciana de Dades Espacials (www.idev.gva.es).



2. Per a l'anàlisi municipal s'ha d'utilitzar sèrie cartogràfica CV05 a escala 1:5.000, mentre que per a l'estudi global territorial s'ha d'utilitar la cartografia més adequada de la resta de sèries cartogràfiques que proporciona l'Institut Cartogràfic Valencià. En els casos en els quals no siga viable, s'admetrà l'ús d'altres fonts cartogràfiques, sempre que complisquen les especificacions de georeferenciació definides en el Reial Decret 1071/2007, de 27 de juliol, pel qual es regula el sistema geodèsic de referència oficial a Espanya, per la qual cosa la cartografia de referència sempre haurà d'estar definida en el sistema de referència ETRS89 (European Terrestrial Reference System 1989), les altituds han d'estar referides al nivell mitjà de la mar definida pel mareògraf d'Alacant, i la projecció cartogràfica oficial triada ha de ser la UTM referida al fus 30 Nord (EPSG: 25830).

3. En cap circumstància es permetrà manipular la georeferenciació original.



Norma 3. Documentació tècnica i gràfica que s'ha de remetre a la Generalitat per a la tramitació del planejament

1. El format de la documentació dels instruments de planejament urbanístic ha de ser el digital.

2. La documentació ha d'estar organitzada en una estructura d'arbre amb els apartats següents:

a) Índex de documents: ha de contindre una llista dels documents que es presenten.

b) Document tècnic complet, segons les diferents fases de tramitació establides a la Plataforma Urbanística Digital.

1. A l'inici del procediment: sol·licitud d'inici de l'avaluació ambiental i territorial estratègica, ordinària o simplificada.

1.1 Esborrany del pla.

1.2 Document inicial estratègic amb el contingut establit en la Llei 5/2014.

2. Fase de participació pública i consultes efectuada per l'òrgan promotor. En aquesta fase l'òrgan promotor ha de donar compte, a través de la Plataforma Urbanística Digital, dels tràmits i de les consultes que s'estableixen en la Llei de la Generalitat 5/2014, estructurats en els apartats següents:

2.1 Versió inicial del pla.

2.2 Estudi ambiental i territorial estratègic, si escau.

2.3 Altres estudis sectorials.

2.4 Ressenya de la publicació en el DOGV.

2.5 Ressenya de la publicació en premsa.

2.6 Consultes a les administracions públiques afectades.

2.7 Consultes a empreses subministradores.

2.8 Consultes a persones interessades.

2.9 Al·legacions formulades.

3. Fase d'aprovació definitiva del pla

3.1 Proposta de pla o programa.

3.2 Declaració ambiental i territorial estratègica, si escau.

3.3 Estudis complementaris.

La documentació del pla, ha de contindre els documents establits en la normativa urbanística vigent:

– Documents informatius i justificatius: Memòria informativa, memòria justificativa, plànols d'informació, estudi de paisatge o estudi d'integració paisatgística, informe de viabilitat econòmica, memòria de sostenibilitat econòmica, i indicadors de seguiment de l'execució. Tot això amb les especificacions establides en la Llei 5/2014, per a cada instrument de planejament.

– Documents normatius: Plànols d'ordenació, normes urbanístiques, fitxes de zona, fitxes de gestió, i catàleg de proteccions, tot això amb les especificacions establides en la Llei de la Generalitat 5/2014 per a cada instrument de planejament.

3. A fi d'homogeneïtzar el contingut dels documents de planejament i la interpretació d'aquests, han d'ajustar-se, tant en la part escrita com en la part gràfica d'aquests, a la nomenclatura recollida en l'annex II d'aquest decret.

4. La documentació a què es fa referència en els apartats anteriors s'ha de remetre en format PDF compatible amb Adobe Acrobat 5.0 o superior, i amb una resolució mínima de 200 ppp, i han d'incloure les diligències oportunes que en garantisquen l'autenticitat, acompanyada, si escau, del certificat administratiu de l'òrgan competent de l'Administració que haja dictat la resolució, l'acte o acord. Aquests arxius han de tindre una grandària máxima de 40 Mb.

5. Quan el contingut del pla afecte la classificació i zonificació del sòl, aquest ha de contindre, almenys, un plànol de classificació del sòl i un plànol de zonificació del sòl de l'àmbit, amb la informació requerida en la Norma 7 d'aquest annex I, l'estructura establida en l'annex III, i el color, tipus de línia i simbologia especificats en l'annex IV. Aquests arxius de cartografia s'han de presentar en cadascuna de les tres fases, urbanística i ambiental, del procediment, i han ser d'una grandària máxima de 40 Mb.



Norma 4. Documentació per a la inscripció en el Registre Autonòmic d'Instruments de Planejament Urbanístic

1. Per a la inscripció en el Registre Autonòmic d'Instruments de Planejament Urbanístic, l'òrgan que l'haja aprovat ha de remetre la documentació següent:

a) Dels instruments de planejament:

i. Certificat de l'acord d'aprovació definitiva.

ii. Document tècnic complet, aprovat definitivament.

iii. Quan el contingut del pla afecte la classificació i zonificació del sòl, aquest ha de contindre, almenys, la classificació del sòl i la zonificació del sòl de l'àmbit, amb el format i la informació requerida en la Norma 7 d'aquest annex I, l'estructura establida en l'annex III, i el color, tipus de línia i la simbologia especificats en l'annex IV.



b) De les anotacions accessòries o cancel·lacions: el text de la sentència, acte o resolució judicial o, si escau, de l'acte corresponent.

2. Amb la finalitat d'homogeneïtzar el contingut dels documents de planejament i també la interpretació d'aquests han d'ajustar-se, tant en la part escrita com en la part gràfica, a la nomenclatura recollida en l'annex II.

3. La documentació a què es fa referència en els subapartats “i” i “ii” de l'apartat 1.a) s'ha de remetre en format PDF compatible amb Adobe Acrobat 5.0 o superior, i amb una resolució mínima de 200 ppp, i ha d'incloure les diligències oportunes que en garantisquen l'autenticitat, acompanyada, si escau, del certificat administratiu de l'òrgan competent de l'Administració que haja dictat la resolució, l'acte o acord. Aquests arxius han de tindre una grandària máxima de 40 Mb.



Norma 5. Documentació tècnica i gràfica que s'ha de remetre a la Generalitat per a la tramitació de les declaracions d'interés comunitari

1. El format de la documentació de les declaracions d'interés comunitari ha de ser el digital.

2. La documentació per presentar juntament amb la sol·licitud de declaració d'interés comunitari en la Plataforma Urbanística Digital ha de ser el document descriptiu de l'actuació, subscrit per tècnic competent, i ha d'incloure la memòria informativa i justificativa, els plànols d'informació i ordenació i estudi d'integració paisatgística, i tots aquells documents necessaris d'acord amb el que es disposa en la Llei 5/2014.

3. El format de la documentació del document ha de ser el PDF compatible amb Adobe Acrobat 5.0 o superior, i amb una resolució mínima de 200 ppp. Cada arxiu del document tècnic ha d'estar diligenciat convenientment mitjançant la signatura digital. Aquests arxius han de tindre una grandària máxima de 40 Mb.

4. En les declaracions d'interés comunitari, amb la finalitat de garantir-ne la integració en la Infraestructura Valenciana de Dades Espacials, s'ha d'aportar un arxiu gràfic en format SHP que continga el recinte de les parcel·les vinculades. La taula d'atributs per a aquest arxiu s'ha d'ajustar als camps especificats en l'annex III. Aquests arxius han de tindre una grandària màxima de 40 Mb.



Norma 6. Documentació tècnica i gràfica que s'ha de remetre a la Generalitat en la comunicació pels ajuntaments d'acords i actes de contingut urbanístic

Els acords i actes de les entitats locals a què es refereix l'article 3, s'han de comunicar a través de la Plataforma Urbanística Digital, i s'ha d'adjuntar la documentació següent:

a) Documentació gràfica en format PDF i arxiu en format shapefile amb la delimitació de les parcel·les cadastrals vinculades.

b) Acord municipal, en format PDF signat digitalment.



Norma 7. Arxiu de zonificació i classificació de sòl i d'infraestructura verda i paisatge

1. Quan l'objecte de l'instrument de planejament afecte la classificació o zonificació, amb la finalitat de garantir la integració del planejament urbanístic i territorial aprovat en la Infraestructura Valenciana de Dades Espacials, s'han de presentar tants arxius gràfics en format shape de polígons, línies i punts necessaris per a contindre la classificació i la zonificació del sòl, la infraestructura verda, les unitats de paisatge, les afeccions territorials i la ubicació dels elements singulars respectivament, de l'àmbit afectat amb l'estructura definida en l'annex III i, segons s'especifica a continuació:

a) S'han de presentar preferentment en format SHP, admés per l'Administració pública i recollit en la Norma tècnica d'interoperabilitat.



b) S'han d'entregar en el mateix sistema de coordenades que el mapa base: sistema de referència ETRS89 i en projecció UTM referit al fus 30N (EPSG: 25830).

c) La taula d'atributs per a cadascun d'aquests s'ha d'ajustar als camps especificats en l'annex III, i als criteris de nomenclatura i grafisme dels annexos II i IV.

d) Els recintes representats gràficament han d'estar definits sempre per entitats poligonals tancades, perfectament solidàries entre si, sense buits i sense solapes, i han de ser recintes plans, amb altura zero en la coordenada “z”. En el cas de planejament general, el perímetre ha de ser tot el terme municipal, excepte en situacions justificades degudament.



e) Aquests arxius han de tindre una grandària màxima de 40 Mb.

2. En tot cas, per a facilitar l'elaboració d'aquests arxius de dibuix es podran descarregar des de la pàgina web de la conselleria competent en ordenació del territori i urbanisme models d'extensió SHP, amb les taules d'atributs ja creades

http://politicaterritorial.gva.es/va/web/urbanismo/sistema-de-informacion-urbanistica



Norma 8. Metadades

1. Les metadades són dades que documenten alguns detalls d'importància sobre la cartografia entregada, seguint l'estàndard ISO19115 per a metadades d'Informació geogràfica.

2. Les metadades que se sol·liciten es refereixen només a la cartografia de planejament generada. Cada arxiu gràfic que es presente ha d'anar acompanyat d'un arxiu de text amb extensió TXT, segons el que s'estableix en la Norma tècnica d'Interoperatibilitat, amb la informació següent:

a) Resum:

– Títol de les dades (ex. Modificació núm. 3...)

– Data de les dades (ex. 2014-06-15)

– Escala de la cartografia (ex. 5000)

– Resum de la informació (ex. La cobertura recull els recintes de la zonificació i la classificació segons la modificació del pla parcial aprovada)

b) Font:

– Títol: tècnica emprada en l'obtenció de dades (ex. Digitalització cartogràfica i revisió GPS de camp)

– Descripció de les dades de procedència i manera d'obtenció d'aquestes (ex. la informació s'obté a partir de la digitalització dels plànols analògics que posseeix l'ajuntament fruit d'una restitució a escala 1:E. Posteriorment es duu a terme un control de qualitat mitjançant una visita de camp)

c) Contacte

– Organització responsable i departament (ex. Departament d'Urbanisme Ajuntament...)

– Rol (ex. Propietari, creador, revisor, etc.)

– Telèfon.

– Correu electrònic (ex. Exemple@ajte.es)







ANNEX II

Nomenclatura de termes urbanísticsç



Taula 1: Figures de planejament



PIE Projectes d'inversions estratègiques sostenibles

ATE Actuació territorial estratègica

PAT Pla d'acció territorial

PGM Pla general mancomunat

PGE Pla general estructural

POP Pla d'ordenació detallada

PG Pla general

NNSS Normes subsidiàries

PDSU Projecte de delimitació de sòl urbà

PP Pla parcial

PE Pla especial

PEP Pla especial de protecció

PERI Pla especial de reforma interior

PEPRI Pla especial de protecció i reforma interior

PRI Pla de reforma interior

CAT Catàleg

ED Estudi de detall







Taula 2: Classificació del sòl



SU Sòl urbà

SUZ Sòl urbanitzable

SNU Sòl no urbanitzable (SNU-C: Comú, SNU-P: Protegit)







Taula 3: Zonificació



ZUR-RE Zona urbanitzada residencial

ZUR-IN Zona urbanitzada industrial

ZUR-TR Zona urbanitzada terciària

ZUR-NHT Zona urbanitzada nucli històric tradicional

ZND-RE Zona de nou desenvolupament residencial

ZND-IN Zona de nou desenvolupament industrial

ZND-TR Zona de nou desenvolupament terciària

ZRC-AG Zona rural comuna agropecuària

ZRC-EX Zona rural comuna d'explotació de recursos naturals

ZRC-FO Zona rural comuna forestal

ZRP-AG Zona rural protegida agrícola

ZRP-NA-LG Zona rural protegida legislació mediambiental (Espais Naturals, PAT)

ZRP-NA-MU Zona rural protegida municipal (forestal, paisatgística o ambiental)

ZRP-CA Zona rural protegida llits (domini públic)

ZRP-CT Zona rural protegida costes (domini públic)

ZRP-CR Zona rural protegida carreteres (domini públic)

ZRP-CF Zona rural protegida ferrocarrils (domini públic)

ZRP-PC Zona rural protegida patrimoni cultural, arqueològic, paisatgístic o etnològic

ZRP-DP Zona rural protegida vies pecuàries (domini públic)

ZRP-OT Zona rural protegida altres afeccions

ZRP-RI Zona rural protegida riscos







Taula 4: Dotacions i equipaments



CV Comunicacions, xarxa viària

CVT Comunicacions, xarxa viària trànsit

CVP Comunicacions, xarxa viària per als vianants

CF Comunicacions, xarxa ferroviària

CA Comunicacions, aparcaments

VP Zones verdes, parcs

VJ Zones verdes, jardins

VA Zones verdes, àrees de jocs

EL Zones verdes, espais lliures

QE-DOC Equipament educatiu cultural, centres docents

QE-CUL Equipament educatiu-cultural, centres culturals

QD-DEP Equipament esportiu-recreatiu, centres esportius

QD-GLF Equipament esportiu-recreatiu, camps de golf

QD-RCR Equipament esportiu-recreatiu, centres recreatius

QS-SAN Equipament sanitari-assistencial, centres sanitaris

QS-ASI Equipament sanitari-assistencial, centres assistencials

QA Equipament administratiu-institucional

QR Equipament residencial dotacional

QM Equipament dotacional múltiple

QI Infraestructures i serveis urbans genèric

QI-HID Infraestructures hidràuliques: depuradores, depòsits aigua, plantes potabilitzadores, dessaladores, etc.

QI-TRA Infraestructures de transports: estacions ferroviàries, de metre o tramvia, estacions d'autobús, intercanviadors de transport, àrees de servei, carreteres, nodes trànsit, aeroportuàries, marítimes, etc

QI-SUR Infraestructures de serveis urbans: escorxadors, mercats, proveïments, etc

QI-RES Infraestructures de tractaments de residus: abocadors, incineradores, tractaments de residus, etc

QI-SEG Infraestructures de seguretat: bombers, casernes, protecció civil, extinció d'incendis





S'ha d'anteposar la inicial P o S segons es tracte d'una dotació de xarxa primària o de xarxa secundària.





Taula 5: Usos del sòl



RE Residencial

RE-ADE Residencial d'alta densitat

RE-MDE Residencial de mitjana densitat

RE-BDE Residencial de baixa densitat

IN Industrial

IN-PRO Industrial productiu

IN-ALM Industrial emmagatzematge

IN-LOG Industrial logístic

TR Terciari

TR-COM Terciari comercial

TR-HTL Terciari hoteler/residencial

TR-OFC Terciari oficines

TR-REC Terciari recreatiu







Taula 6: Conceptes urbanístics



EB Edificabilitat bruta

IEB Índex d'edificabilitat bruta

ER Edificabilitat residencial

IER Índex d'edificabilitat residencial

ET Edificabilitat terciària

IET Índex d'edificabilitat terciària

EI Edificabilitat industrial

IEI Índex d'edificabilitat industrial

EN Edificabilitat neta

IEN Índex d'edificabilitat neta

EDG Estàndard dotacional global

SCS Superfície computable del sector

SR/SI/ST Sector residencia/sector industrial/sector terciari

UE Unitat d'execució







Taula 7: Catàleg



BIC Bé d'interés cultural

BRL Bé de rellevància local

NHT Nucli històric tradicional

EPR Entorn de protecció

BC Bé catalogat

CHP Conjunt històric protegit

PG Protecció general

I/P/A/T Integral, parcial, ambiental o tipològica

CP Patrimoni cultural

NP Patrimoni natural

PP Patrimoni paisatge







Taula 8: Afeccions



AF-CR Carreteres

AF-CF Ferrocarrils

AF-CT Costes

AF-CA Llits

AF-OT Altres: Línies elèctriques, gasoductes, aeroports, parcs eòlics, punts de captació d'aigua, etc







Taula 9: Infraestructura verda



COD Categoria Descripció

IV-RN2 Xarxa Natura 2000 LIC

ZEPA

ZEC

IV-ENP Espais naturals protegits Parcs naturals

Paratges naturals municipals

Reserves naturals

Monuments naturals

Paisatges protegits

Coves

Microreserves

Aiguamolls

IV-INT Patrimoni natural i

biodiversitat (Protec. internacional) Conveni RAMSAR

IV-HUM Ecosistemes humits i masses d'aigua Aiguamolls

Embassaments

IV-MAR Espais de la zona marina associats a terrenys litorals Espais marins associats

IV-COS Espais costaners d'interés ambiental i cultural Altres espais costaners

IV-MON Forest (Domini i utilitat pública, protectors) i àrees de sòl forestal Forest

Masses forestals

Sòl forestal estratègic del PATFOR

IV-AGR Àrees agrícoles Zona agrícola

IV-PSJ Espais d'interés paisatgístic (recintes) Paisatge de rellevància regional

Unitats de paisatge d'alt valor o molt alt valor

IV-PSJ-E Espais d'interés paisatgístic (elements) Recursos paisatgístics d'alt valor

Elements d'alt valor d'acord amb l'EP

Elements d'alt valor d'acord amb l'EIP

IV-CUL Entorns dels espais

d'elevat valor cultural (recintes) BIC

BRL

Arbres monumentals

IV-CUL-E Espais d'elevat valor cultural (elements) BIC

BRL

IV-RIS Afecció de riscos naturals Risc d'inundació (PATRICOVA)

Risc d'erosió

Vulnerabilitat d'aqüífers

Risc de lliscaments

Altres

IV-PLA Àrees delimitades en el planejament territorial, ambiental i urbanístic Àrees delimitades

Mirador

Afecció visual

IV-CON Connectors i corredors ecològics i funcionals

(recintes) Llits

Sòl forestal no estratègic connector

Séquies

IV-CON-L Connectors i corredors ecològics i funcionals

(línies) Llits

Vies pecuàries

Camins històrics

Rutes

Recorregut escènic

Séquies

IV-URB Espais situats en el sòl urbà i urbanitzable Infraestructura verda urbana







Taula 10: Declaracions d'interés comunitari



E1 Energia renovable

I1 Indústries qualificades

I2 Indústries de transformació i comercialització sector primari

I3 Indústries de baixa rendibilitat

T1 TERC1. Establiments de restauració i hotelers

T2 TERC2. Centres recreatius, esportius i oci

T3 TERD3. Campaments de turisme

T4 TERC4. Centres culturals, docents i assistencials

T5 TERC5. Plantes de residus

T6 TERC6. Instal·lacions de xarxes de subministrament

T7 TERC7. Estacions de subministrament de carburants

T8 TERD8. Estacionament/emmagatzematge de maquinària

O1 OTR1-Altres









ANNEX III

Estructura dels arxius shape



1. Arxiu planejament de classificació i zonificació, polígons



Nom del camp Tipus Contingut

CPM Caràcter(5) Codi província_municipi de l'INE

MUNICIPI Caràcter(60) Nom del municipi

DENOMINACIÓ Caràcter(250) Denominació del document de planejament (p.e.: Modificació puntual núm. 5 del PG)

CLAS_SÒL Caràcter(8) Codi de la classe de sòl segons la taula 1 de l'annex IV

ZON_SÒL Caràcter(11) Codi de la zonificació del sòl segons la taula 2 de l'annex IV

DESCRIPCIÓ Caràcter(150) Descripció del codi de zonificació segons la taula 2 de l'annex IV

INFO_ADDICI Caràcter(250) Descripció lliure del recinte (p.e. Centre Escolar Cervantes, Sector R-1, Zona de protecció LIC)







2. Arxiu planejament d'afeccions territorials, línies



Nom del camp Tipus Contingut

CPM Caràcter(5) Codi província_municipi de l'INE

MUNICIPI Caràcter(60) Nom del municipi

DENOMINACIÓ Caràcter(250) Denominació del document de planejament (p.e.: Modificació puntual nº5 del PG)

AFECCIÓ Caràcter(11) Codi de l'afecció del sòl segons la taula 3 de l'annex IV

DESCRIPCIÓ Caràcter(150) Descripció del codi d'afecció segons la taula 3 de l'annex IV

INFO_ ADDICI Caràcter(250) Descripció lliure de l'element (p.e.: Entorn de protecció del Castell)









3. Arxiu planejament d'elements puntuals del territori, punts



Nom del camp Tipus Contingut

CPM Caràcter(5) Codi província_municipi de l'INE

MUNICIPI Caràcter(60) Nom del municipi

DENOMINACIÓ Caràcter(250) Denominació del document de planejament (p.e.: Modificació puntual núm.5 del PG)

ELEMENT Caràcter(11) Codi de l'element segons la taula 4 de l'annex IV

DESCRIPCIÓ Caràcter(150) Descripció del codi de l'element segons la taula 4 de l'annex IV

NFO_ ADDICI Caràcter(250) Nom de l'element (p.e.: Panell ceràmic de Sant Roc)







4. Arxiu de sectors i unitats d'execució, polígons



Nom del camp Tipus Contingut

CPM Caràcter (5) Codi província_municipi de l'INE.

MUNICIPI Caràcter (60) Nom del municipi

CLAS_SÒL Caràcter (5) Classe de sòl (EL SEU/SUZ)

NOM_RECINT Caràcter (100) Nom del recinte (p.e. Sector SR-4, parcel·la núm.5.1)

SUP Noúmero (12.2) Superfície del recinte que figura en el planejament en m² de sòl

ÚS Caràcter (2) Ús global (RE/IN/TR)

EB Número (8.2) Edificabilitat bruta en m² de sostre







5. Arxiu unitats de paisatge, polígons



Nom del camp Tipus Contingut

CPM Caràcter (5) Codi província_municipi de l'INE.

MUNICIPI Caràcter (60) Nom del municipi

COD Caràcter (20) Codi numèric de la unitat de paisatge

DENOMINACIÓ Caràcter (250) Nom de la unitat de paisatge

VALOR Caràcter (20) Valoració de la unitat de paisatge: molt alt, alt, mitjà, baix, molt baix







6. Arxiu d'infraestructura verda



Nom del camp Tipus Contingut

CPM Caràcter (5) Codi província_municipi de l'INE.

MUNICIPI Caràcter (60) Nom del municipi

DENOMINACIÓ Caràcter (250) Figura de planejament que la delimita segons la taula 1 de l'annex II

COD Caràcter (20) Descripció del codi d'element segons la taula 9 de l'annex II

CATEGORIA Caràcter (250) Descripció de la categoria segons la taula 9 de l'annex II

DESCRIPCIÓ Caràcter (250) Descripció segons la taula 9 de l'annex II

NFO_ ADDICI Caràcter (250) Denominació de l'element en l'instrument de planejament









7. Arxiu d'habitatge de protecció pública VPP, polígons



Nom del camp Tipus Contingut

CPM Caràcter (5) Codi província_municipi de l'INE.

MUNICIPI Caràcter (60) Nom del municipi

NOM_PLA Caràcter (100) Nom del document de planejament (Pla general, PP Molí Nou, etc)

TIPUS_RECINTE Caràcter (10) S'ha de posar un d'aquests codis: Sector/UE/Parcel·la

NOM Caràcter (100) Nombre del recinte (p.e. Sector SR-4, Parcel·la núm.5.1)

EDIF_VPP Número (8.2) Edificabilitat de VPP en m² de sostre

NFO_ ADDICI Caràcter (250) Observacions







8. Arxiu de declaracions d'interés comunitari/llicències, polígons



Nom del camp Tipus Contingut

CPM Caràcter (5) Codi província_municipi de l'INE

MUNICIPI Caràcter (60) Nom del municipi

CODI Caràcter (2) Codi segons la taula 10 de l'annex II

DESCRIPCIÓ Caràcter (100) Descripció del codi segons la taula 10 de l'annex II

EMPLAÇAMENT Caràcter (250) Localització en polígon i parcel·la cadastral

PROMOTOR Caràcter (100) Empresa o particular que proposa l'activitat

Mapa web