Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 22 de maig 2018 del president del Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació per la qual es fan públiques les bases aprovades pel Consell Rector per a la constitució de les borses de treball temporal per a la contractació laboral temporal en la Societat Anònima dels Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana en llocs amb rang de cap servei i se'n fa pública la convocatòria.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8304 de 28.05.2018
Número identificador:  2018/5037
Referència Base de Dades:  005276/2018
 



RESOLUCIÓ de 22 de maig 2018 del president del Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació per la qual es fan públiques les bases aprovades pel Consell Rector per a la constitució de les borses de treball temporal per a la contractació laboral temporal en la Societat Anònima dels Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana en llocs amb rang de cap servei i se'n fa pública la convocatòria. [2018/5037]



La Llei 6/2016, de 15 de juliol, del Servei Públic de Radiodifusió i Televisió d'Àmbit Autonòmic, en l'article 4 preveu que la prestació del servei públic audiovisual siga exercida directament per la Corporació mateixa o a través de la societat o les societats prestadores dels serveis de ràdio i televisió que en depenguen, i disposa a continuació, en l'article 8, que la Corporació exercirà aquesta funció de servei públic directament i a través de la Societat Anònima dels Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana S. A. (d'ara endavant la Societat).



La Societat es constitueix mitjançant escriptura de 5 d'abril de 2017 i es regeix per l'avantdita llei, pels seus estatuts socials aprovats pel Consell Rector en data 2 de març de 2017 i modificats en data 18 de maig de 2017, per les normes reguladores de les empreses de la Generalitat en allò que els siga aplicable, la normativa economicofinancera d'aplicació en el sector públic empresarial valencià, així com per la legislació mercantil i la normativa aplicable en matèria audiovisual.



Per a la provisió dels llocs necessaris per a la posada en marxa de la Societat, i fins que s'escometa la provisió definitiva de places mitjançant els corresponents processos selectius que respectaran els principis d'igualtat, publicitat, mèrit i capacitat, la Disposició transitòria novena de la Llei 6/2016, de 15 de juliol, del Servei Públic de Radiodifusió i Televisió d'Àmbit Autonòmic, de Titularitat de la Generalitat, autoritza la contractació laboral amb caràcter temporal, sempre que aquesta s'atinga al que disposa l'Estatut dels treballadors i la resta de normativa laboral d'aplicació per a l'esmentada modalitat.

L'esmentada disposició determina que aquestes contractacions temporals es portaran a terme mitjançant una borsa de treball pels mèrits en què, a causa de les necessitats d'agilitat en la posada en marxa, es valorarà com a mèrit diferenciat el fet d'haver treballat en l'antiga RTVV, l'antiguitat i haver accedit al lloc mitjançant procés selectiu.



Correspon al Consell Rector, a proposta de la Direcció General, determinar el nombre i els criteris per a la contractació excepcional temporal del personal necessari per a la posada en funcionament de la societat així com aprovar les normes bàsiques reguladores dels procediments de selecció del personal.

Atenent les consideracions exposades, el Consell Rector de la CVMC, per acord de 17 de maig de 2018, aprova les bases reguladores dels procediments de constitució de les borses de treball per a la selecció temporal del personal i la seua convocatòria, en virtut del que disposa l'article 8. f) del Reglament Orgànic i Funcional del Consell Rector, publicat per Resolució d'11 de gener de 2017, del president del Consell Rector (DOGV núm. 7960 de 18.01.2017), resolc:



Primer

Publicar les bases que s'adjunten com a annex I, que regulen la constitució i el funcionament de les borses de treball temporal per a la contractació laboral temporal en la Societat Anònima dels Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana, per a la provisió de llocs amb rang de cap de servei.



Segon

Publicar la convocatòria de les borses de treball temporal per a la contractació laboral temporal de personal per als llocs relacionats en l'annex II.



Tercer. Aquesta resolució tindrà efectes el dia de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

De conformitat amb el que estableix l'article 69 de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, contra aquest acte i les bases aprovades, que posen fi a la via administrativa, es podrà interposar demanda laboral davant el Jutjat Social de València, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà al de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les citacions en les demandes que se substancien contra aquesta resolució es realitzaran mitjançant la inserció del corresponent edicte en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Burjassot, 22 de maig de 2018. El president del Consell Rector: Enrique Soriano Hernández





ANNEX I

Bases



Primera. Qüestions generals

1. Les borses a què es refereixen aquestes bases estaran constituïdes pel personal aspirant que reunisca els requisits establits en la base segona, ordenat en cada una de major a menor puntuació total.



2. Per a la constitució de les borses i la provisió temporal dels llocs de treball relacionats en l'annex II, a més dels mèrits generals i d'una memòria, es realitzarà una entrevista per a valorar la idoneïtat de les persones en relació amb les funcions assignades als llocs.



3. La inclusió en les borses de treball no garanteix la contractació per part de la Societat.

4. Les persones seleccionades seran contractades d'acord amb la legislació laboral.



Segona. Requisits de les persones aspirants.

1. Per a ser admés i formar part de cada una de les borses, les persones aspirants hauran de complir els requisits següents:

a) Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola, ser nacional d'algun dels estats membres de la Unió Europea o d'algun estat en què s'aplique la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, el cònjuge de les persones espanyoles i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge de les persones nacionals d'algun estat en què s'aplique la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.



Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar els descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que en depenguen.

També podran participar en aquesta convocatòria les persones estrangeres amb residència legal a Espanya.

b) Edat: haver complit setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.

c) Titulació: estar en possessió de la titulació exigida per a l'accés a les categories a les borses de les quals s'opte o equivalent i que figura en la Relació de Llocs de Treball de la Societat, o complir els requisits per a obtindre-la en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.

En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, s'haurà d'estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació.

d) Capacitat: posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les corresponents funcions o tasques.

e) Habilitació: no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública en el seu estat.

f) Complir la resta dels requisits exigits que figuren en la Relació de Llocs de Treball de la Societat.

2. Tots els requisits detallats en l'apartat anterior hauran de reunir-se l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu. En aquest sentit, es podran efectuar les comprovacions oportunes fins a arribar a la realització de la contractació.





Tercera. Barem de mèrits generals.

1. La puntuació màxima que es pot aconseguir pels mèrits assenyalats a continuació serà de 50 punts.

1.1. Experiència professional:

-Temps de serveis efectius prestats en llocs de treball del grup de l'antiga RTVV, amb la mateixa titulació que la del lloc que haja de proveir-se o temps de serveis efectius prestats en l'àrea funcional del lloc que haja de proveir-se: 0,07 punts per cada mes complet de servei en actiu.

-Temps de serveis prestats en altres administracions públiques o altres ens públics prestadors del servei de radiodifusió o televisió, en llocs de treball amb la mateixa titulació que la del lloc que haja de proveir-se o en l'àrea funcional del lloc que haja de proveir-se: 0,05 punts per cada mes complet de servei en actiu.

-Temps de serveis prestats en entitats privades del sector audiovisual, en llocs de treball amb la mateixa titulació que la del lloc que haja de proveir-se o en l'àrea funcional del lloc que haja de proveir-se: 0,04 punts per cada mes complet de servei en actiu.

El màxim de punts per aquest apartat serà de 19 punts.



1. 2. Superació de procés selectiu en el grup de l'antiga RTVV:



Haver exercit, com a personal laboral fix després de la superació d'un procés selectiu, un lloc de treball en el grup de l'antiga RTVV pertanyent a la mateixa categoria professional a què es concorre: 7,5 punts.



1.3. Per serveis prestats en el grup de l'antiga RTVV:

Temps de serveis efectius prestats en el grup de l'antiga RTVV: 0,01 punts per cada mes complet de servei en actiu, fins a un màxim de 2,5 punts.

1. 4. Valencià:

El coneixement de valencià es puntuarà fins a 5 punts, d'acord amb la distribució següent:

– Certificat de nivell C1: 2 punts.

– Certificat de nivell C2: 4 punts.

– Certificat de capacitació tècnica de llenguatge administratiu: 0,5 punts.

– Certificat de capacitació tècnica de correcció de textos: 0,5 punts.



– Certificat de capacitació tècnica de llenguatge en els mitjans de comunicació: 0,5 punts.

Es valorarà sempre que no siga requisit per a l'accés i només es computarà el certificat de major nivell.

1.5. Idiomes estrangers i altres llengües oficials de l'Estat:

Pel coneixement d'idiomes estrangers i altres llengües oficials de l'Estat distintes del castellà, fins a 4 punts.

Es valorarà sempre que no siga requisit per a l'accés i només es computarà el certificat de major nivell.

Només es tindran en compte els títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, o els seus equivalents, així com els títols, diplomes i certificats expedits per universitats i altres institucions públiques o privades espanyoles i estrangeres, de conformitat amb el sistema de reconeixement de competències en llengües estrangeres que establisca l'autoritat educativa corresponent, d'acord amb la distribució següent:

A2: 0,5 punts

B1: 1 punt

B2: 2 punts

C1: 3 punts

C2: 4 punts

Només es valoraran els certificats que s'ajusten al Marc Comú Europeu de Referència (MCER).

1.6. Formació

1r Possessió d'altres titulacions acadèmiques oficials de nivell igual o superior a l'exigit per a l'accés a la categoria a què s'opta, excloent-ne el que siga necessari per a accedir-hi: 1,5 punts per títol fins a un màxim de 4,5 punts.

2n Cursos de formació i perfeccionament:

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament el contingut dels quals estiga relacionat directament amb l'actualització dels coneixements que es desenvoluparan en el lloc de treball que s'ocuparà, i sempre que es tracte de cursos homologats o reconeguts per les administracions públiques, així com per les universitats i el centre de formació del grup de l'antiga RTVV, fins a un màxim de 5 punts d'acord amb la distribució següent:

– Duració de 15 hores: 0,2 punts

– Duració entre 16 i 75 hores: 0,5 punts

– Duració entre 76 i 100 hores: 1 punt

– Duració de més de 100 hores: 2 punts, més 0,02 punts per cada hora que supere les 100 hores.

En cap cas puntuaran els cursos de valencià ni d'idiomes, els cursos que formen part del pla d'estudis per a l'obtenció d'un títol, els cursos de preparació o formació relacionats amb els processos d'especialització i selecció d'empleats públics, de promoció interna, de plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic del personal a naturalesa jurídica del lloc de treball.

1.7. Persones amb diversitat funcional:

– Quan el grau siga igual o superior al 33 %: 1,5 punts

– Quan el grau siga igual o superior al 65%: 2,5 punts

2. Tots els mèrits detallats en l'apartat anterior hauran de reunir-se l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds.



Quarta. Acreditació dels requisits i mèrits:

1. Acreditació de la titulació acadèmica requerida:

Els títols s'acreditaran mitjançant còpies testimoniades documentalment per notari o degudament compulsades.

En aquells supòsits en què l'expedició del títol es trobe en tràmit, la titulació es podrà acreditar mitjançant la presentació del certificat acadèmic de finalització d'estudis expedit per la Universitat o òrgan competent, juntament amb el rebut d'abonament de les taxes corresponents.



Respecte a les titulacions acadèmiques no universitàries, si no es presenta el títol oficial, podran acreditar-se mitjançant certificació de l'autoritat educativa competent, en la qual haurà de constar necessàriament número de registre, número de sèrie i data d'expedició, i, si és el cas, indicació del llibre i foli.

En el cas de titulacions acadèmiques obtingudes en l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació. La convalidació o homologació dels títols haurà de ser degudament acreditada mitjançant certificació expedida a aquest efecte per l'Administració competent en cada cas.

Les titulacions oficials acadèmiques que es presenten pels aspirants hauran d'anar acompanyades de l'equivalència de títols declarada per l'autoritat acadèmica competent (Ministeri d'Educació o organisme competent).

Les certificacions de professionalitat es justificaran mitjançant certificats de professionalitat que acrediten mòduls competencials equivalents als establits en el cicle formatiu competent.

2. Experiència professional.

L'experiència professional en el sector públic s'acreditarà mitjançant certificació expedida per l'Administració o entitat del sector públic en què es van prestar els serveis.

Els serveis prestats en el sector privat com a treballador per compte d'altri, autònom o professional hauran d'acreditar-se d'acord amb els criteris següents:

– Treballadors per compte d'altri: contracte de treball en què s'especifique la categoria i certificació de l'empresa de les funcions dutes a terme, quan aquestes no puguen deduir-se dels termes del contracte, sense que s'admeta contradicció entre ambdós documents. En tot cas, serà obligatòria la presentació de la certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue en el grup de cotització de la categoria laboral que corresponga.



– Per al supòsit de professionals i autònoms: llicència fiscal o IAE on s'acrediten el o els epígrafs corresponents a la categoria convocada, així com certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant el temps que s'al·legue. Quan procedisca, i en substitució dels esmentats documents, s'aportarà certificació oficial que acredite haver cotitzat en el règim especial o en la mutualitat corresponent.

3. Superació de proves selectives en el grup de l'antiga RTVV.

Sense perjuí que s'al·legue per les persones sol·licitants, es comprovarà d'ofici per la Comissió de Valoració sol·licitant les corresponents certificacions a l'òrgan competent de RTVV SAU, en liquidació.



4. Valencià.

S'acreditarà mitjançant certificat de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencians o certificats equivalents o homologats, de conformitat amb la relació d'equivalències establida en l'annex II de l'Orde 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regulen els certificats oficials administratius de coneixements de valencià de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, el personal examinador i l'homologació i la validació d'altres títols i certificats.

5. Idiomes estrangers i altres llengües oficials de l'Estat.

Els títols, diplomes i certificats a què es refereix l'apartat 1.5 de la base tercera, s'acreditarà mitjançant còpies testimoniades documentalment per notari o degudament compulsades.

6. Cursos de formació i perfeccionament:

Certificació expedida per l'òrgan corresponent, d'acord amb el que preveu l'apartat 1.6 de la base tercera en què conste de manera expressa el contingut del curs i el nombre d'hores de duració. Si no s'aporta aquesta certificació no s'obtindrà puntuació per aquest apartat.



7. Persones amb diversitat funcional.

– Certificat justificatiu del grau igual o superior al 33 %, expedit per l'òrgan competent.

– Certificat de capacitats als efectes de demanda d'ocupació, o si és el cas, acreditació d'haver-lo sol·licitat i certificat de compatibilitat del lloc.

8. L'acreditació de la capacitat funcional per a exercir les corresponents tasques i funcions s'efectuarà amb el corresponent certificat mèdic oficial.



Cinquena. Forma i termini de presentació de sol·licituds.

1. El termini de presentació de les sol·licituds serà de deu dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

2. Les persones aspirants a integrar-se en cada una de les borses presentaran la sol·licitud exclusivament per via telemàtica, segons model normalitzat, que estarà accessible en la seu electrònica de la Generalitat, https://sede.gva.es, punxaran en l'apartat «serveis online» i buscaran el tràmit de sol·licitud d'ingrés en la borsa dissenyat a aquest efecte. En cas de presentació de més d'una sol·licitud per a un mateix lloc, únicament es tindrà en compte l'última presentada i s'anul·laran les anteriors.



Les persones aspirants hauran d'annexar a la sol·licitud en format PDF, a través de la mateixa aplicació, una memòria que consistirà en un estudi d'un màxim de cinc fulls DIN A4 per una sola cara, tipus de lletra Arial, grandària 12 i interlineat senzill, relacionat amb el contingut funcional del lloc, les seues característiques, condicions, mitjans necessaris, pla d'organització i treball, projecte de millora organitzativa o funcional i totes aquelles altres qüestions que es consideren d'interés o importància.

Si no es fa ús del certificat de firma electrònica també haurà de presentar-se la sol·licitud telemàticament i annexar la memòria de la mateixa manera, però serà necessari imprimir la sol·licitud i el full d'autobaremació, i presentar-los juntament amb la memòria en la seu de la Societat, Polígon Accés Ademús, s/n, 46100 Burjassot, València, de 9 a 14 hores, o mitjançant correu certificat dirigit a la Societat, a la mateixa direcció. Si no es fa així, la sol·licitud telemàtica no serà vàlida i es considerarà no feta.

3. Les persones aspirants podran fer ús del servei d'assistència tècnica, a través del correu electrònic generalitat_en_red@gva.es, destinat a resoldre qualsevol problema tècnic relacionat amb la presentació electrònica de l'esmentada sol·licitud.

Qualsevol altra qüestió relacionada amb les bases podrà consultar-se en dubtesborsa@cvmc.es

4. El formulari de sol·licitud incorporarà una declaració responsable, mitjançant la qual la persona sol·licitant manifesta, sota la seua responsabilitat, que totes les dades arreplegades en la “sol·licitud d'inscripció en borsa” que s'emplena són verídiques, que es troba en possessió de la documentació que així ho acredita i que queda a disposició de la Societat per a la comprovació, el control i la inspecció que s'estimen oportuns.

5. El domicili, l'adreça electrònica i els telèfons de contacte que figuren en les sol·licituds es consideren com els únics vàlids, als efectes de notificacions i per a la crida en la contractació, i seran responsabilitat exclusiva de la persona sol·licitant tant els errors en la consignació d'aquests, com el fet de no comunicar per escrit a aquest ens públic qualsevol canvi de domicili, adreça electrònica i/o telèfon de contacte.





Sisena. Comissió tècnica i comissió de valoració

1. Per a la verificació dels mèrits, la comprovació del compliment dels requisits exigits per a l'accés i la resolució de les incidències que pogueren sorgir durant el procés de constitució de les borses, es constituirà una comissió tècnica els membres de la qual seran designats per la directora general de la Societat.

2. Per a avaluar la memòria i realitzar l'entrevista previstes en la base novena, es constituirà una comissió de valoració els membres de la qual seran designats per la directora general de la Societat i en la qual exercirà la presidència.

3. La designació dels membres d'ambdues comissions s'efectuarà atenent criteris d'imparcialitat, professionalitat i paritat, en nombre imparell i no inferior a tres titulars amb els seus respectius suplents, inclosa la presidència.

La composició es farà pública en el web de la CVMC.

4. Les comissions previstes en aquesta base podran sol·licitar i obtindre l'assessorament d'especialistes.



Setena. Comissió de Seguiment de les Borses de Treball Temporal



1. La Comissió de Seguiment de les Borses de Treball Temporal de la Societat, estarà formada per un representant de cada una de les organitzacions sindicals més representatives del sector públic instrumental de la Generalitat, i el mateix nombre de persones en representació de la Societat. La Comissió tindrà caràcter d'òrgan de participació en el seguiment de la constitució i funcionament de les borses de treball temporal, sense perjuí de les competències atribuïdes legalment als fòrums de negociació col·lectiva.

2. Correspondrà a la Comissió de Seguiment el següent:

a) Vetlar pel compliment d'aquestes bases tant en la constitució de les borses com en la selecció del personal temporal.

b) Conéixer periòdicament l'estat de les borses i els llocs adjudicats, incloent-hi l'àrea o categoria, la data d'inici i el cessament dels contractes.

c) Informar la resolució de les reclamacions que es formulen en aquesta matèria així com sobre qualsevol qüestió arreplegada en aquesta resolució o directament relacionada amb la seua comesa, bé a proposta de la Societat, bé a proposta de les organitzacions sindicals presents en aquesta.



Huitena. Anuncis, comunicacions i presentació d'escrits.

1. Els actes i acords dictats en el procediment objecte d'aquestes bases i la resta d'anuncis i informació que haja de conéixer el personal aspirant, s'exposaran en la pàgina web de la CVMC, i serà suficient l'esmentada exposició, en la data en què s'inicie, com a notificació a tots els efectes.

2. Qualsevol comunicació o escrit que en el si del procediment objecte d'aquestes bases les persones interessades dirigisquen a la Societat haurà de presentar-se en la seu de la Societat, Polígon Accés Ademús, s/n, 46100 Burjassot, València, o mitjançant correu certificat dirigit a la Societat, a la mateixa direcció.



Novena. Procediment de constitució de les borses de treball temporal i provisió temporal de llocs relacionats en l'annex II.

1. Llista d'aspirants integrants de les borses de treball.

1.1. Una vegada conclòs el termini de presentació de sol·licituds, per acord de la directora general de la Societat, es publicarà la relació provisional de les persones admeses en la borsa de treball ordenada d'acord amb la puntuació obtinguda segons els mèrits declarats per cada aspirant, i de persones excloses, amb especificació de les causes d'exclusió.

1.2. Les persones interessades disposaran d'un termini de 5 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació de l'esmentada relació, per a presentar les al·legacions que estimen oportunes en la forma prevista en la base huitena.

1.3. Finalitzat el termini concedit i vistes les al·legacions presentades, s'acordarà, per la directora general de la Societat, la publicació de la relació de persones que integren la borsa de treball de la categoria que corresponga, ordenades d'acord amb la puntuació obtinguda segons els mèrits declarats per cada aspirant, la relació de persones excloses amb indicació de la causa d'exclusió i la publicació en la pàgina web de la CVMC.



2. Valoració de la memòria.

2.1. La comissió de valoració avaluarà les memòries presentades per cada una de les persones inscrites. El màxim de punts que es pot obtindre per la memòria és de 35 punts.

2.2. La puntuació obtinguda en la memòria per cada una de les persones aspirants es farà pública en la web de la CVMC mitjançant un acord de la directora general de la Societat.

2.3. Només les persones que hagen obtingut almenys 20 punts en la memòria passaran a la fase d'entrevista.



3. Comprovació de requisits i mèrits.

3.1. Les persones que poden passar a la fase d'entrevista per haver obtingut la puntuació mínima indicada en l'apartat anterior, hauran de presentar, en un termini de 5 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació de l'acord, la documentació acreditativa dels requisits i mèrits que s'han fet constar en la sol·licitud, a excepció de l'acreditació de la capacitat funcional que s'efectuarà si la persona integrant de la borsa resultara cridada per a la provisió temporal d'un lloc de treball, i en el moment en què es formalitze el corresponent contracte laboral.



3.2. Quedaran excloses de la borsa de treball temporal de què es tracte, les persones que no presenten en el termini concedit la documentació acreditativa dels requisits.

3.3. Una vegada rebuda la documentació, la Comissió Tècnica procedirà a comprovar-la.

3.3.1. Si es constata l'incompliment dels requisits d'accés, la persona serà exclosa de la borsa corresponent.

3.3.2. Si es constata que no ha de valorar-se algun dels mèrits al·legats per no ajustar-se a les bases, o l'existència de falsedats, el o els mèrits afectats no seran considerats en la valoració del concurs, sense perjuí de les responsabilitats penals, civils o administratives a què donara lloc.

3.3.3. Si com a conseqüència de les actuacions indicades anteriorment, resultara exclosa alguna persona o la puntuació obtinguda en l'autobaremació es vera modificada, la Comissió Tècnica elevarà la seua proposta a la Direcció General perquè dicte el corresponent acord, que es publicarà en la web de la CVMC.

En aquest cas, les persones interessades disposaran d'un termini de 5 dies hàbils a comptar des de l'endemà de l'esmentada publicació, per a la presentació de les al·legacions que estimen oportunes en la forma prevista en la base huitena. Finalitzat el termini concedit i vistes les al·legacions presentades, la directora general de la Societat dictarà acord que elevarà a definitiva la relació de persones admeses amb la nova puntuació.



4. Entrevista

4.1 Les entrevistes s'efectuaran en el lloc, la data i l'hora que es farà públic en la pàgina web de la CVMC.

4.2. Quedaran excloses de la borsa de treball temporal de què es tracte les persones que no es presenten a l'entrevista en la data i hora assenyalades.

No obstant això, quan aquest fet es dega a causes justificades, la comissió de valoració podrà apreciar les causes al·legades i admetre la persona, sempre que les entrevistes no hagen finalitzat i l'admissió no menyscabe el principi d'igualtat amb la resta del personal.

4.3 L'entrevista podrà versar sobre el contingut de la memòria elaborada per la persona aspirant i altres aspectes relacionats amb la idoneïtat de les persones candidates referida a les seues competències, destreses i habilitats per a exercir les funcions assignades al lloc.

4.4. La puntuació màxima que es podrà obtindre en aquesta fase serà de 35 punts.



5. Relació de personal candidat

La directora general de la Societat dictarà acord en què s'aprove la relació de persones que integren la borsa de treball corresponent, ordenades d'acord amb la puntuació total, que resultarà de sumar l'obtinguda en l'entrevista i l'obtinguda en la fase de mèrits generals i en la memòria.

Els interessats podran presentar les al·legacions que estimen procedents, dins dels 5 dies hàbils següents a la publicació.

Desena. Criteris de desempat

A l'hora d'establir l'ordre de prelació de les persones integrants de la relació de personal candidat en cas d'igualtat en la puntuació obtinguda, es tindran en compte els criteris següents:

a) En primer lloc, la persona que obtinga la puntuació més alta en la fase d'entrevista.

b) En cas de mantindre's l'empat, es desfarà en favor de qui obtinga la puntuació més alta en la memòria.



Onzena. Funcionament de les borses de treball

1. Crides.

Les crides per a la provisió temporal dels llocs de treball s'efectuaran entre les persones que integren la relació de persones candidates segons l'ordre de puntuació assignada, sempre que es troben en situació de disponible segons el que disposa l'apartat tercer d'aquesta base, i que, en el moment de realitzar-se la crida, complisquen els requisits i les condicions exigits per a l'admissió en la convocatòria corresponent.





2. Sistema d'avís.

2.1. L'avís a les persones que els corresponga ser cridades s'efectuarà per qualsevol mitjà que en permeta deixar constància. En primer lloc, s'utilitzarà la telefonada. Si no es localitza la persona, se li enviarà comunicació al correu electrònic, correu certificat, burofax o qualsevol altre mitjà que permeta, d'acord amb dret, tindre constància de la recepció de la notificació. Les persones cridades hauran de donar contestació a l'oferta de treball en el termini màxim de 2 dies hàbils des de la recepció de la comunicació.

2.2. Quan la notificació s'haja intentat sense èxit, haja sigut rebutjada o no contestada, es procedirà a la crida de la següent persona de la relació de la borsa corresponent.

2.3. Quan la persona cridada no accepte la contractació temporal oferida o incomplisca el requisit de la presa de possessió del lloc en el termini establit, passarà a la situació de no disponible durant un termini de sis mesos, com preveu l'apartat 4 d'aquesta base.

2.4. En tot cas, es deixarà constància, per part de les persones que procedisquen a les crides, de les actuacions dutes a terme per a efectuar-les així com de les renúncies.



3. Situacions de les persones incloses en la relació de candidats.

3.1. Les persones que estiguen incloses en la relació de personal candidat es podran trobar en alguna de les situacions següents:

a) Personal disponible: És la situació de les persones que no es troben en cap de les situacions que s'estableixen en l'apartat b) que s'indica a continuació. A aquestes se'ls podrà oferir la contractació com a personal laboral temporal.

b) Personal no disponible: És la situació de les persones que es troben en algun dels supòsits següents:

1. Renúncia a la contractació quan estiga motivada per trobar-se prestant serveis, en el moment de la crida, en qualsevol entitat del sector públic o en empresa privada.

2. Renúncia a la contractació quan estiga motivada per l'acceptació de contractació oferida per la CVMC o Societat, en qualsevol altra categoria professional.

3. Malaltia que incapacite temporalment per al treball, mentre dure aquesta, entre les quals s'inclou la incapacitat temporal per risc durant l'embaràs i durant la lactància natural. En aquests casos, el comunicat de baixa o certificat mèdic haurà de ser de data anterior al dia de la crida.

4. Compliment d'un deure inexcusable de caràcter públic o personal.

5. Raons de força major, prèvia acreditació i apreciades, si és el cas, per la Societat.

6. Maternitat o paternitat, tant per naturalesa com per adopció o acolliment. En aquest supòsit, en el cas que la persona integrant de la borsa de treball opte per l'acceptació de la contractació oferida, es procedirà a la formalització del contracte en la data de la seua acceptació. No obstant això, la contractació quedarà condicionada a tots els efectes a la finalització del permís de maternitat o paternitat o fins a la finalització del termini establit legalment per a aquest permís.



7. Atenció d'un familiar fins al segon grau de consanguinitat o afinitat, quan aquest, per raons d'edat, accident o malaltia, no poguera valdre's per si mateix i no exercisca activitat retribuïda, fins al termini màxim establit per a l'excedència voluntària per atenció de familiars.



3.2. Perquè l'al·legació de les causes indicades es considere justificada, la persona interessada haurà d'aportar la documentació acreditativa. En cas contrari, caldrà ajustar-se al que preveu l'apartat 4 d'aquesta base.

3.3. Finalitzada la causa justificativa de la situació de no disponible en la borsa de treball, s'haurà de comunicar a la Societat tal circumstància, als efectes de tramitar l'alta en la borsa de què es tracte en les mateixes condicions en què es trobava amb anterioritat a la declaració de tal situació.



4. Penalització.

4.1. En cas que la persona renuncie a la contractació o no prenga possessió sense que s'haguera declarat la situació de no disponibilitat, serà penalitzada i passarà a la situació de no disponible durant un termini de sis mesos en la borsa de la categoria corresponent, des del dia de la no-acceptació de la contractació oferida o de la no-presa de possessió del lloc adjudicat.

No obstant això, quan s'esgote la borsa de treball de què tracte, es podrà acudir a les persones que es troben en la situació de penalitzats quan la causa de la penalització siga la no-acceptació de la contractació oferida.

4.2. Una vegada finalitzat el termini de penalització, es tornarà a ocupar l'ordre que corresponguera en la borsa de treball corresponent.



Dotzena. Normativa d'aplicació

Les borses s'ajustaran en el seu funcionament al que disposen aquestes bases.

En tot allò no establit expressament en aquesta convocatòria, s'estarà subsidiàriament a la legislació autonòmica o estatal que fóra d'aplicació així com als criteris de la Comissió de Seguiment de Borses.







ANNEX II

Relació de llocs amb rang de cap de servei



Número lloc: 489

Denominació lloc: cap de Servei Comercial

Grup professional: A

Retribucions: 24 E0 46

Provisió: lliure designació

Naturalesa del lloc: laboral

Localitat: Burjassot

Funcions: Planificar l'estratègia de publicitat de l'empresa i vigilar les pautes de publicitat. Implementar les estratègies necessàries per a millorar les àrees de màrqueting i publicitat. Dissenyar campanyes i materials de publicitat per a esdeveniments i promocions. Fer informes comercials. Coordinar els agents externs de publicitat, nacionals o internacionals. Supervisar la correcta planificació i les pautes i els protocols d'inserció de la publicitat en els diferents mitjans.



Requisits: Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques o equivalents, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, es corresponga amb les àrees professionals o funcionals de les llicenciatures assenyalades. Experiència acreditada de com a mínim 3 anys en la comercialització d'espais publicitaris. Valencià B1. Anglés B1.

Mapa web