Ficha disposicion

Ficha disposicion





ORDE 7/2015, de 14 de maig, de la Conselleria de Benestar Social, de modificació de l'Orde 13/2010, de 17 de maig, de la Conselleria de Benestar Social, per la qual es creen, modifiquen i suprimixen diversos fitxers de caràcter personal responsabilitat de la Conselleria de Benestar Social.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7530 de 21.05.2015
Número identificador:  2015/4700
Referència Base de Dades:  004574/2015
 



ORDE 7/2015, de 14 de maig, de la Conselleria de Benestar Social, de modificació de l'Orde 13/2010, de 17 de maig, de la Conselleria de Benestar Social, per la qual es creen, modifiquen i suprimixen diversos fitxers de caràcter personal responsabilitat de la Conselleria de Benestar Social. [2015/4700]

PREÀMBUL



La Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (d'ara en avant LOPD), establix un conjunt de mesures per a garantir i protegir el dret fonamental a l'honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, previst per la Constitució Espanyola en l'article 18, aplicable tant als fitxers informatitzats com als manuals estructurats que continguen dades de caràcter personal.



És responsabilitat de les administracions públiques el allò que concernix la creació o supressió de fitxers de dades de caràcter personal que usen en l'exercici de les seues funcions.

L'article 20 de la citada LOPD disposa que la creació, modificació o supressió dels fitxers de les administracions públiques únicament podrà fer-se per mitjà de disposició de caràcter general publicada en el Boletín Oficial del Estado o diari oficial corresponent.

Per la seua banda, el Reglament de desplegament de la LOPD, aprovat per mitjà del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, regula la forma i el contingut de la disposició general per la qual es crea el fitxer, així com el procediment de la seua notificació i inscripció en el Registre General de Protecció de Dades.

Igualment, el Decret 130/2012, de 24 d'agost, del Consell, pel qual s'establix l'organització de la seguretat de la informació de la Generalitat, regula els agents de l'organització de la seguretat de la informació de la Generalitat, i assigna a cada un les funcions que li corresponen en matèria de protecció de dades.

La nova estructura organitzativa de la Conselleria de Benestar Social, d'acord amb el Decret 9/2014, de 10 de gener, pel qual s'aprova el seu reglament orgànic i funcional, junt amb l'obligació de complir el que es preceptua en les normes que exigixen la creació de fitxers de dades de caràcter personal o la seua compatibilitat amb la Plataforma d'Intermediació de Dades, així com l'experiència adquirida durant estos anys en la matèria, fan necessària la revisió i modificació de l'orde 13/2010, de la Conselleria de Benestar Social, per la qual es creen, modifiquen i suprimixen diversos fitxers de caràcter personal responsabilitat de la Conselleria de Benestar Social.

L'esmentada Orde 13/2010, de 17 de maig, ja ha sigut objecte de diverses modificacions en el seu annex I, ja siga per addició de nous apartats, per creació de nous fitxers, com per modificació dels ja existents i també com a conseqüència de supressió de fitxers de dades personals responsabilitat de la Conselleria de Benestar Social, mitjançant l'Orde 5/2012, de 2 de febrer; l'Orde 15/2012, de 18 juny; l'Orde 12/2013, de 24 de juny; l'Orde 18/2013, de 31 d'octubre.

Per tot l'anterior, en aplicació del que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, així com el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de l'esmentada llei, d'acord amb el que establix l'article 28.e de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, i una vegada complits els tràmits establits en el Decret 24/2009, de 13 de febrer, sobre la forma, l'estructura i el procediment d'elaboració dels projectes normatius de la Generalitat i d'acord amb el Consell Jurídic Consultiu de la Comunitat Valenciana.



ORDENE



Article únic. Modificació de l'annex I de l'Orde 13/2010, de 17 de maig, de la Conselleria de Benestar Social, per la qual es creen, modifiquen i suprimixen diversos fitxers de caràcter personal responsabilitat de la Conselleria de Benestar Social

1. Creació de fitxers. Es creen huit fitxers nous amb dades de caràcter personal que es relacionen en l'annex I d'esta orde.

2. Modificació de fitxers. Es modifiquen 30 fitxers amb les dades de caràcter personal descrites en l'annex II d'esta orde.

3. Supressió de fitxers. Se suprimixen cinc fitxers de dades de caràcter personal que es descriuen en l'annex III d'esta orde. La supressió es produïx per la integració de les dades en fitxers bé ja creats anteriorment o bé en fitxers que es creen en esta orde.





DISPOSICIÓ ADDICIONAL



Primera. Limitació del gasto

La implementació i el desplegament posterior d'este decret no podrà tindre cap incidència en la dotació de tots i cada un dels capítols de gasto assignat a l'esmentada conselleria, en la data de publicació d'este, i en tot cas haurà de ser atés amb els mitjans personals i materials de la conselleria competent per raó de la matèria.



Segona. Inscripció en el Registre General de Protecció de Dades

La creació, modificació i supressió dels fitxers a què es referix esta orde serà notificada a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per a la seua corresponent inscripció en el Registre General de Protecció de Dades a què es referix l'article 39.2.a de la LOPD.



DISPOSICIÓ FINAL



Única. Entrada en vigor

Esta orde entrarà en vigor l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



València, 14 de maig de 2015



La consellera de Benestar Social,

ASUNCIÓN SÁNCHEZ ZAPLANA





ANNEX I

Creació de fitxers



1. Fitxer: Famílies Monoparentals

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Famílies Monoparentals i la seua finalitat és: gestió, control i administració dels expedients relatius a l'atorgament del carnet i títol de família monoparental.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: persones beneficiàries

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i una altra documentació preceptiva per a la tramitació del carnet i títol de família monoparental.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Noms i cognoms

c) NIF/DNI/NIE

d) Adreça

e) Telèfon

Altres dades de caràcter identificatiu:

f) Nacionalitat

g) Situació legal de la residència a Espanya

h) Sexe

i) Estat civil

Altres tipus de dades:

j) Característiques personals

k) Circumstàncies socials

l) Acadèmics i professionals

M. Detalls de l'ocupació

n) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà MIXT.

4. Comunicacions de dades previstes:

a) Òrgans judicials

b) L'Administració General de l'Estat, les administracions de les comunitats autònomes i les entitats que integren l'Administració local.



c) Entitats de dret públic amb personalitat jurídica pròpia, vinculades o dependents de qualsevol de les administracions relacionades en la lletra b.

d) Universitats públiques.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: la direcció general competent en matèria de família.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en l'esmentat reglament.





2. Fitxer: Víctimes de Violència sobre la Dona

1. Identificació del fitxer o tractament

Denominació:Víctimes de Violència sobre la Dona

Finalitat i usos previstos: gestió de la informació, coordinació i seguiment de les víctimes de violència sobre la dona ateses en la xarxa de centres especialitzats en violència sobre la dona de la Comunitat Valenciana, tant de caràcter ambulatori com residencial.

2. Origen i procediment de recollida dels dades

Persones i col·lectius afectats: víctimes de violència sobre la dona ateses en la xarxa de centres especialitzats, així com tota persona que sol·licite informació en els mateixos.

Procediment de recollida de dades: formularis, entrevistes, transmissió electrònica de dades, recollida d'informes i documentació de caràcter jurídic que permeten valorar la gravetat de la situació de violència.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament utilitzat

Dades especialment protegides: salut, origen racial i vida sexual

Dades de caràcter identificatiu: DNI o NIE, nom i cognoms, dades de contacte (adreces postals, telèfons, fax, correu electrònic)

Altres tipus de dades: data de naixement, sexe, nacionalitat, dades de família, dades professionals i acadèmics. Dades relatives als assumptes judicials i els fets. Dades de circumstàncies socials. Dades de la situació de violència. Dades econòmiques: procedència d'ingressos, subsidis, hipoteques.

Sistema de tractament: mixt.

4. Comunicacions de dades previstes

a) L'Administració General de l'Estat, les administracions de les comunitats autònomes i les entitats que integren l'Administració local.



b) Entitats de dret públic amb personalitat jurídica pròpia, vinculades o dependents de qualsevol de les administracions relacionades en la lletra a.

c) Universitats públiques.

d) Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat.

5. Transferències internacionals de dades previstes a tercers països:

Òrgans judicials i instituts de medicina legal, o entitats on es realitzen semblants funcions, d'altres països, a través de les comissions rogatòries.

6. Responsable del fitxer

Direcció general competent en matèria de dona

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

A este fitxer li resulten aplicables les mesures de seguretat de nivell alt previstes en el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.

3. Fitxer: Entitats Col·laboradores en la Gestió del Fons d'Emergències

1. Identificació del fitxer o tractament

Denominació: Fitxer d'Entitats Col·laboradores en la Gestió del Fons d'Emergències.

Finalitat i usos previstos: tramitació, gestió i pagament de les ajudes individuals del fons d'emergències regulades en l'article 55 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, Integral contra la Violència sobre la Dona en l'Àmbit de la Comunitat Valenciana.

2. Origen i procediment de recollida dels dades

Persones i col·lectius afectats: entitats col·laboradores en la gestió del fons d'emergències.

Procediment de recollida de dades: formularis de sol·licitud.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament utilitzat

Dades de caràcter identificatiu: DNI o NIE representant legal de les entitats col·laboradores.

Altres tipus de dades: comptes bancaris.

Sistema de tractament: mixt.

4. Comunicacions de dades previstes

Entitat col·laboradora.

5. Transferències internacionals de dades previstes a tercers països:

No pertoca

6. Responsable del fitxer:

Direcció general competent en matèria de dona.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València..

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

A este fitxer li resulten aplicables les mesures de seguretat de nivell alt previstes en el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.





4. Fitxer: Gestió d'Entitats, Centres i Servicis de l'Àmbit de Menors



1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Registre d'Entitats, Centres i Servicis de l'Àmbit de Menors i la seua finalitat és el control dels expedients de sol·licitud de registre d'entitats i d'autorització de centres i servicis de l'àmbit d'actuació de la direcció general amb competències en matèria de protecció i reeducació de menors.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: representants legals, ciutadans espanyols i residents.



Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i documents que acrediten la identitat i facultats del representant legal de l'entitat proveïdora.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de protecció i reeducació de menors.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets: Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en l'esmentat reglament.

5. Fitxer: Ajudes i Subvencions a Entitats i Persones Físiques de l'Àmbit de Menors.

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Ajudes i Subvencions a Entitats i Persones Físiques de l'Àmbit de Menors i la seua finalitat és: gestió, control i administració dels expedients de sol·licitud d'ajudes i subvencions previstes per a entitats i persones físiques subjectes a l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de protecció i reeducació de menors.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: representants legals, ciutadans espanyols i residents i beneficiaris.

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i documents que acrediten la identitat i facultats del representant legal de l'entitat beneficiària.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: ministeri competent en matèria de protecció i reeducació de menors.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de protecció i reeducació de menors.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets: Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





6. Fitxer: Ajudes i Subvencions a Entitats i Persones Físiques Relacionades amb l'Àmbit de Servicis Socials

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Ajudes i Subvencions Entitats i Persones Físiques de l'Àmbit de Servicis Socials i la seua finalitat és: gestió, control i administració dels expedients de sol·licitud d'ajudes i subvencions a persones físiques, sota gestió de la direcció general competent en matèria de servicis socials.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: representants legals, ciutadans espanyols i residents i beneficiaris.

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics, informes socials i la resta de documentació preceptiva per a l'obtenció de les ajudes i subvencions gestionades.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Noms i cognoms

c) NIF/DNI

d) Núm. SS/Mutualitat

e) Adreça

f) Telèfon

Altres tipus de dades:

g) Característiques personals

h) Circumstàncies socials

i) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: ministeri competent en matèria de servicis socials.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de servicis socials.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets: Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en l'esmentat reglament.





7. Fitxer: Gestió d'Entitats, Centres i Servicis de l'Àmbit de Servicis Socials

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Registre d'Entitats, Centres i Servicis de l'Àmbit de Servicis Socials i la seua finalitat és el control dels expedients de sol·licitud de registre d'entitats i d'autorització de centres i servicis de l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de servicis socials.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: representants legals, ciutadans espanyols i residents.

Es pretén recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i documents que acrediten la identitat i facultats del representant legal de l'entitat proveïdora.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de servicis socials.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets: Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.





8. Fitxer: Renda Garantida de Ciutadania

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Renda Garantida de Ciutadania i la seua finalitat és la gestió, el control i l'administració dels expedients de sol·licitud de renda garantida de ciutadania, prestació econòmica vinculada al compromís dels destinataris de promoure de forma activa la seua inserció sociolaboral i la finalitat de la qual és prestar un suport econòmic que permeta afavorir la inserció laboral de les persones que no tinguen recursos suficients per a mantindre un adequat benestar general i familiar.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats al procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Titulars, la persona al favor de la qual es concedix la renda garantida de ciutadania

c) Beneficiaris, la persona o persones que conviuen amb el/la titular com a membres de la unitat familiar o de convivència.

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes socials, informes mèdics, entrevistes, transmissió electrònica de dades i la resta de documentació preceptiva per a l'obtenció de la prestació econòmica.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Noms i cognoms

c) NIF/ DNI

d) Núm. SS/Mutualitat

e) SIP

f) Data de naixement

g) Sexe

h) Estat civil

i) Nacionalitat

j) Adreça

k) Telèfon

l) Localitat d'empadronament

m) Temps de residència municipi

n) Temps de residència comunitat autònoma

Altres tipus de dades:

o) Característiques personals

p) Circumstàncies socials

q) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicació de dades prevista:

a) L'Administració General de l'Estat, les administracions de les comunitats autònomes i les entitats que integren l'Administració local amb competències en matèria d'ocupació, formació, sanitat i servicis socials.

b) Entitats de dret públic amb personalitat jurídica pròpia, vinculades o dependents de qualsevol de les administracions relacionades en la lletra a.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer:

Direcció general competent en matèria de servicis socials.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València..

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

A este fitxer li resulten aplicables les mesures de seguretat de nivell alt previstes en el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.





ANNEX II

Modificació de fitxers



1. Fitxer: Adopcions

(Núm. codi inscripció: 2001670040)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Adopcions i la seua finalitat és gestió, control i administració dels expedients de sol·licitud d'adopció; emissió d'informes d'idoneïtat de famílies sol·licitants d'adopcions; gestió, control i administració de les dades relatives als menors adoptats o adoptables.



2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Sol·licitants d'adopcions nacionals i internacionals.

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licituds, informes mèdics, informes psicosocials i l'altra documentació preceptiva per a la tramitació d'adopcions.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades especialment protegides:

a) Religió

b) Creences

Altres dades especialment protegides:

c) Origen racial

d) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

e) Nom i cognoms

f) NIF/DNI

g) Adreça

h) Telèfon

i) Firma/Empremta

j) Imatge/Veu

Altres dades de caràcter identificatiu:

k) Estat civil

l) Data/lloc de naixement

m) Sexe

n) Nacionalitat

Altres tipus de dades:

ñ) Característiques personals

o) Circumstàncies socials

p) Acadèmics i professionals

q) Detalls de l'ocupació

r) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà Mixt

4. Comunicacions de dades previstes:

a) Ministeri amb competències en matèria de protecció de menors, òrgans judicials i fiscalies de menors.

b) Organismes acreditats per a l'adopció internacional.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers:

País d'origen de l'adoptat.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de protecció de menors.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





2. Fitxer: Famílies Nombroses (Núm. codi inscripció: 2011920042)



1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Famílies Nombroses i la seua finalitat és: gestió, control i administració dels expedients relatius a l'atorgament del carnet i títol de família nombrosa.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: persones beneficiàries

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i una altra documentació preceptiva per a la tramitació del carnet i títol de família nombrosa.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Noms i cognoms

c) NIF/DNI/NIE

d) Adreça

e) Telèfon

Altres dades de caràcter identificatiu:

f) Nacionalitat

g) Situació legal de la residència a Espanya

h) Sexe

i) Estat civil

Altres tipus de dades:

j) Característiques personals

k) Circumstàncies socials

l) Acadèmiques i professionals

m) Detalls de l'ocupació

n) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt.

4. Comunicacions de dades previstes:

a) Òrgans judicials

b) L'Administració General de l'Estat, les administracions de les comunitats autònomes i les entitats que integren l'Administració local.



c) Entitats de dret públic amb personalitat jurídica pròpia, vinculades o dependents de qualsevol de les administracions relacionades en la lletra b.

d) Universitats públiques.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: la direcció general competent en matèria de família.

7. Servicis o unitats davant els quals poden exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





3. Fitxer: Menors Protecció

(Núm. codi inscripció: 2001670026)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Menors protecció i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels expedients de menors subjectes al règim de protecció competència de la conselleria i de la direcció general competent en matèria de protecció de menors

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Beneficiaris

c) Menors en situació de desprotecció, familiars del menor i famílies acollidores.

d) Altres: treballadors socials

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes socials, expedients administratius i/o judicials i centres socials.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Nom i cognoms

c) NIF/DNI

d) Adreça

e) Telèfon

f) Marques físiques

Altres dades de caràcter identificatiu:

g) Data i lloc de naixement

h) Dades de família

i) Sexe

j) Nacionalitat

k) Dades d'estat civil

l) Característiques físiques

m) Llengua materna

Altres tipus de dades:

n) Característiques personals

ñ) Circumstàncies socials

o) Acadèmiques i professionals

p) Detalls de l'ocupació

q) Econòmiques, financeres i d'assegurances

r) D'altres: tipus de maltractament, tècnics instructors

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes:

a) Òrgans judicials i fiscalies de menors

b) Administració General de l'Estat, administracions de les CA i entitats que integren l'Administració local en matèria de servicis socials, educació i sanitat.

c) Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: la direcció general competent en matèria de protecció de menors.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets: Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





4. Fitxer: Visat de Plans d'Igualtat

(Núm. codi inscripció: 2102951094)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina visat de plans d'igualtat i la seua finalitat és: control, gestió i administració de les dades personals de treballadors d'aquelles societats que sol·liciten l'atorgament del visat de plans d'igualtat.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Representants legals

b) Empleats

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i documents que acrediten la identitat i facultats del representant legal de l'entitat proveïdora.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Núm. SS/Mutualitat

d) Adreça

e) Telèfon

El sistema de tractament serà mixt.

4. Comunicacions de dades previstes: cap

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de dona.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets: Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.



5. Fitxer: Observatori de Publicitat No Sexista

(Núm. codi inscripció: 2102951001)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Observatori de Publicitat No Sexista i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels expedients relatius a denúncies contra publicitat considerada sexista perquè siguen encausades per l'Observatori de Publicitat No Sexista.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: persones de contacte.

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de denúncia.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades.

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) Adreça

c) Telèfon

Altres tipus de dades:

d) Acadèmics i professionals

e) Detalls de l'ocupació

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes:

Altres òrgans de la comunitat autònoma

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de dona.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.





6. Fitxer: Gestió Centres de Dona

(Núm. codi inscripció: 2102951128)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Gestió Centres de Dona i la seua finalitat és: control, gestió i administració del personal dels centres socials subjectes a l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de dona.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: empleats.

Es pretenen recollir dades a partir de contractes i expedients laborals.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades.

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

Altres tipus de dades:

e) Acadèmics i professionals

f) Detalls de l'ocupació

El sistema de tractament serà mixt.

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de dona.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment del que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.





7. Fitxer: Ajudes i Subvencions Centres/Entitats de Dona

(Núm. codi inscripció: 2102941793)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Ajudes i Subvencions Centres/Entitats de Dona i la seua finalitat és: gestió, control i administració dels expedients de sol·licitud d'ajudes i subvencions previstes per a centres socials i entitats subjectes a l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de dona.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: representants legals

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i documents que acrediten la identitat i facultats del representant legal de l'entitat beneficiària.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de dona.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.





8. Fitxer: Ajudes i Subvencions a Persones en Matèria de Dona

(Núm. codi inscripció: 2102950633)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Ajudes i Subvencions a Persones en Matèria de Dona i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels expedients relacionats amb dones víctimes de violència de gènere per a la seua atenció en l'àmbit de les competències de la conselleria.

Gestió, control i administració dels expedients de sol·licitud d'ajudes i subvencions a persones físiques, sota gestió de la direcció general competent en matèria de dona.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Beneficiaris

c) Dones víctimes de violència de gènere

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics, expedients administratius i/o judicials, informes socials i la resta de documentació preceptiva per a l'obtenció de les ajudes i subvencions gestionades.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Noms i cognoms

c) NIF/DNI

d) Núm. SS/Mutualitat

e) Adreça

f) Telèfon

Altres tipus de dades:

g) Característiques personals

h) Circumstàncies socials

i) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes:

a) Òrgans judicials

b) Altres òrgans de la comunitat autònoma

c) Òrgan de l'Administració de Estat competent en matèria de gènere.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de dona.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





9. Fitxer: Autorització de Centres de Dona

(Núm. codi inscripció: 2102950980)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Autorització de Centres de Dona i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels expedients de sol·licitud d'obertura i operació de centres socials subjectes a l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de dona.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: representants legals.

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i documents que acrediten la identitat i facultats del representant legal de l'entitat proveïdora.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de dona.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.





10. Fitxer: Usuaris Centres de Dona

(Núm. codi inscripció: 2102941808)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Usuaris Centres de Dona i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels usuaris de centres socials subjectes a l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de dona.



2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Beneficiaris

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics, informes socials i la resta de documentació preceptiva necessària per a accedir a la prestació dels servicis prestats pel centre social corresponent.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Nom i cognoms

c) NIF/DNI

d) Núm. SS/Mutualitat

e) Adreça

f) Telèfon

Altres dades de caràcter identificatiu:

g) Núm. SIP

Altres tipus de dades:

h) Característiques personals

i) Circumstàncies socials

j) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de dona.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





11. Fitxer: Termalisme Valencià

(Núm. codi inscripció: 2022900274)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Termalisme Valencià i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels beneficiaris del programa Termalisme Valencià; valoració de les sol·licituds per a ser admés en este programa.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Beneficiaris

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics, informes socials i la resta de documentació preceptiva per a ser admés en el programa.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Nom i cognoms

c) NIF/DNI

d) Adreça

e) Telèfon

Altres tipus de dades:

f) Circumstàncies socials

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones majors

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





12. Fitxer: Teleasisvalencia

(Núm. codi inscripció: 2090191313)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Teleasisvalencia i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels beneficiaris del programa Teleasisvalencia; valoració de les sol·licituds per a ser admés en este programa.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Beneficiaris

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics, informes socials i la resta de documentació preceptiva per a ser admés en el programa.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Nom i cognoms

d) NIF/DNI

e) Adreça

f) Telèfon

Altres tipus de dades:

g) Característiques personals

h) Circumstàncies socials

i) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt.

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones majors

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





13. Fitxer: Vacacions Socials per a Persones Majors

(Núm. codi inscripció: 2102950717)

1. Denominació i finalitat: el fitxer es denomina Vacacions Socials per a Persones Majors i la seua finalitat és control, gestió i administració dels beneficiaris del programa Vacacions Socials per a Persones Majors; valoració de les sol·licituds per a ser admés en este programa.



2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Beneficiaris

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics, informes socials i la resta de documentació preceptiva per a ser admés en el programa.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades.

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Nom i cognoms

c) NIF/DNI

d) Adreça

e) Telèfon

Altres tipus de dades:

f) Circumstàncies socials

El sistema de tractament serà mixt.

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones majors.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





14. Fitxer: No Estigues Sol en Nadal

(Núm. codi inscripció: 2022900273)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina No Estigues Sol en Nadal i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels beneficiaris del programa No Estigues Sol en Nadal; valoració dels perfils de ciutadans espanyols i residents que poden ser beneficiaris d'este programa.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Beneficiaris

Es pretenen recollir dades a partir de formularis, informes mèdics, informes socials i la resta de documentació preceptiva per a ser admés en el programa.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Nom i cognoms

c) NIF/DNI

d) Adreça

e) Telèfon

Altres tipus de dades:

f) Característiques personals

g) Circumstàncies socials

h) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones majors.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





15. Fitxer: Gestió Centres de Persones Majors

(Núm. codi inscripció: 2102941821)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Gestió Centres de Persones Majors i la seua finalitat és: control, gestió i administració del personal dels centres socials subjectes a l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de persones majors.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: empleats.

Es pretenen recollir dades a partir de contractes i expedients laborals.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades.

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

Altres tipus de dades:

e) Acadèmiques i professionals

f) Detalls de l'ocupació

El sistema de tractament serà mixt.

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones majors.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.





16. Fitxer: Ajudes i Subvencions Centres/Entitats de Persones Majors

(Núm. codi inscripció: 2102950767)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Ajudes i Subvencions Centres/Entitats de Persones Majors i la seua finalitat és: gestió, control i administració dels expedients de sol·licitud d'ajudes i subvencions previstes per a centres socials i entitats subjectes a l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de persones majors.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: representants legals

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i documents que acrediten la identitat i facultats del representant legal de l'entitat beneficiària.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones majors.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.





17. Fitxer: Ajudes i Subvencions Persones Majors

(Núm. codi inscripció: 2102941816)

1. Denominació i finalitat: el fitxer es denomina Ajudes i Subvencions Persones Majors i la seua finalitat és: gestió, control i administració dels expedients de sol·licitud d'ajudes i subvencions a persones físiques, sota gestió de la direcció general competent en matèria de persones majors.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Beneficiaris

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics, informes socials i la resta de documentació preceptiva per a l'obtenció de les ajudes i subvencions gestionades.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Noms i cognoms

c) NIF/DNI

d) Núm. SS/Mutualitat

e) Adreça

f) Telèfon

Altres tipus de dades:

g) Característiques personals

h) Circumstàncies socials

i) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones majors.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





18. Fitxer: Autorització de Centres de Persones Majors

(Núm. codi inscripció: 2102950671)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Autorització de Centres de Persones Majors i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels expedients de sol·licitud d'obertura i operació de centres socials subjectes a l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de persones majors.



2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: representants legals.

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i documents que acrediten la identitat i facultats del representant legal de l'entitat proveïdora.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: Direcció General d'Acció Social i Majors.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.





19. Fitxer: Usuaris Centres de Persones Majors

(Núm. codi inscripció:

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Usuaris Centres de Persones Majors i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels usuaris de centres socials subjectes a l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de persones majors.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Beneficiaris

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics, informes socials i la resta de documentació preceptiva necessària per a accedir a la prestació dels servicis prestats pel centre social corresponent.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Nom i cognoms

c) NIF/DNI

d) Núm. SS/Mutualitat

e) Adreça

f) Telèfon

Altres dades de caràcter identificatiu:

g) Núm. SIP

Altres tipus de dades:

h) Característiques personals

i) Circumstàncies socials

j) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones majors.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





20. Fitxer: Llistes d'Espera

(Núm. codi inscripció: 2001660037)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Llistes d'Espera i la seua finalitat és: control, gestió i administració de les llistes d'espera per a ingrés en els centres socials públics d'atenció a persones en situació de dependència.



2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Sol·licitants

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics, informes socials i la resta de documentació preceptiva necessària per a ingressar al centre social sol·licitat.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades.

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Nom i cognoms

c) NIF/DNI

e) Núm. SS/Mutualitat

f) Adreça

g) Telèfon

Altres dades de caràcter identificatiu:

h) Núm. SIP

Altres tipus de dades:

i) Característiques personals

j) Circumstàncies socials

k) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt.

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria d'atenció a les persones en situació de dependència.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





21. Fitxer: dependència

(Núm. codi inscripció 2102941829)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Dependència i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels expedients relatius a la sol·licitud del certificat de dependència i de les ajudes previstes per la normativa vigent sobre dependència; avaluació de les sol·licituds.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Beneficiaris

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics i la resta de documentació preceptiva per a reconéixer l'estat de dependència i obtindre les ajudes corresponents.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Nom i cognoms

c) NIF/DNI

d) Adreça

e) Telèfon

Altres dades de caràcter identificatiu:

f) Núm. SIP

Altres tipus de dades:

g) Característiques personals

h) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt.

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria d'atenció a les persones en situació de dependència.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





22. Fitxer: Discapacitat

(Núm. codi inscripció: 2001670034)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Discapacitat i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels expedients relatius a la sol·licitud del certificat de discapacitat (minusvalidesa); avaluació de les sol·licituds.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: sol·licitants i beneficiaris.

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics i la resta de documentació preceptiva per a reconéixer l'estat de discapacitat.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Núm. SS/Mutualitat

d) Adreça

e) Telèfon

Altres dades de caràcter identificatiu:

f) Núm. SIP

Altres tipus de dades:

g) Característiques personals

h) Circumstàncies socials

i) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt.

4. Comunicacions de dades previstes:

a) L'Administració General de l'Estat, les administracions de les comunitats autònomes i les entitats que integren l'Administració local.



b) Entitats de dret públic amb personalitat jurídica pròpia, vinculades o dependents de qualsevol de les administracions relacionades en la lletra a.

c) Universitats públiques.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones amb discapacitat.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





23. Fitxer: Gestió Centres de Persones amb Discapacitat

(Núm. codi inscripció: 2102950798)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Gestió Centres de Persones amb Discapacitat i la seua finalitat és: control, gestió i administració del personal dels centres socials subjectes a l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de persones amb discapacitat.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: empleats.

Es pretenen recollir dades a partir de contractes i expedients laborals.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades.

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

Altres tipus de dades:

e) Acadèmiques i professionals

f) Detalls de l'ocupació

El sistema de tractament serà mixt.

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones amb discapacitat.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.





24. Fitxer: Ajudes i Subvencions Centres/Entitats de Persones amb Discapacitat

(Núm. codi inscripció: 2102941678)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Ajudes i Subvencions Centres/Entitats de Persones amb Discapacitat i la seua finalitat és: gestió, control i administració dels expedients de sol·licitud d'ajudes i subvencions previstes per a centres socials i entitats subjectes a l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de persones amb discapacitat.



2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: representants legals

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i documents que acrediten la identitat i facultats del representant legal de l'entitat beneficiària.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones amb discapacitat.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.





25. Fitxer: Ajudes i Subvencions Persones amb Discapacitat

(Núm. codi inscripció: 2102950987)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Ajudes i Subvencions Persones amb Discapacitat i la seua finalitat és: gestió, control i administració dels expedients de sol·licitud d'ajudes i subvencions a persones físiques, sota gestió de la direcció general competent en matèria de persones amb discapacitat.



2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Beneficiaris

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics, informes socials i la resta de documentació preceptiva per a l'obtenció de les ajudes i subvencions gestionades.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Noms i cognoms

c) NIF/DNI

d) Núm. SS/Mutualitat

e) Adreça

f) Telèfon

Altres tipus de dades:

g) Característiques personals

h) Circumstàncies socials

i) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones amb discapacitat.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





26. Fitxer: Autorització de Centres de Persones amb Discapacitat

(Núm. codi inscripció: 2102941856)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Autorització de Centres de Persones amb Discapacitat i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels expedients de sol·licitud d'obertura i operació de centres socials subjectes a l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de persones amb discapacitat.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: representants legals.

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i documents que acrediten la identitat i facultats del representant legal de l'entitat proveïdora.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

El sistema de tractament serà Mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones amb discapacitat.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.





27. Fitxer: Usuaris Centres de Persones amb Discapacitat

(Núm. codi inscripció: 2102941720)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Usuaris Centres de Persones amb Discapacitat i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels usuaris de centres socials subjectes a l'àmbit d'actuació de la direcció general competent en matèria de persones amb discapacitat.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Beneficiaris

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics, informes socials i la resta de documentació preceptiva necessària per a accedir a la prestació dels servicis prestats pel centre social corresponent.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Nom i cognoms

c) NIF/DNI

e) Núm. SS/Mutualitat

f) Adreça

g) Telèfon

Altres dades de caràcter identificatiu:

h) Núm. SIP

Altres tipus de dades:

i) Característiques personals

j) Circumstàncies socials

k) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: direcció general competent en matèria de persones amb discapacitat.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.





28. Fitxer: Convocatòries i Concursos

(Núm. codi inscripció: 2121421054)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Convocatòries i Concursos i la seua finalitat és: gestió, control i administració dels expedients relacionats amb les sol·licituds, participants, premis, reconeixements i publicacions relacionats amb les convocatòries, concursos i activitats organitzats per la direcció general competent en matèria de dona.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols, ciutadanes i residents

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, inscripció o per mitjà d'escrits lliures de remissió d'informació; així com a través de documents que acrediten la identitat de les perdones interessades.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

Altres tipus de dades:

e) Acadèmiques i professionals

f) Detalls de l'ocupació

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: la direcció general competent en matèria de dona.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.





29. Fitxer: Xarxes Socials

(Núm. codi inscripció: 2121421052)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Xarxes Socials i la seua finalitat és: gestió, control i administració de les persones usuàries de les xarxes socials desenrotllades i sota gestió de la direcció general competent en matèria de dona, amb l'objecte de coordinar el contacte entre la Conselleria de Benestar Social i la ciutadania valenciana interessada a participar en els projectes de la Generalitat.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans i ciutadanes espanyols i residents

b) Empleats i empleades

c) Persones usuàries de xarxes socials

Es pretenen recollir dades a partir de formularis en línia.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Noms i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

e) Imatge/Veu

Altres tipus de dades:

f) Característiques personals

g) Acadèmiques i professionals

h) Detalls de l'ocupació

El sistema de tractament serà automatitzat

4. Comunicacions de dades previstes: cap

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: la direcció general competent en matèria de dona.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.





30. Fitxer: Menors Infractors

1. Denominació i finalitat:

Denominació: Menors Infractors.

Finalitat i usos previstos: control, gestió i administració de la informació, coordinació i seguiment de les mesures imposades pels òrgans judicials a menors infractors i de la gestió d'ingressos i reserves de menors infractors en centres de reeducació de la Comunitat Valenciana.



2. Origen i procediment de recollida de les dades:

Persones i col·lectius afectats: menors infractors.

Procediment de recollida de dades: es recolliran les dades dels menors infractors o dels seus representants legals, altres persones físiques (familiars, acostats, representants processals de l'interessat), entitats privades sense ànim de lucre i administracions públiques.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament utilitzat:

Dades de caràcter identificatiu: DNI o NIE, nom i cognoms, dades de contacte (adreces postals, telèfons, fax, correu electrònic).



Altres tipus de dades: data de naixement, sexe, dades de família, dades professionals i acadèmiques, dades relatives als assumptes judicials, delictes comesos i mesures imposades.

Sistema de tractament: mixt.

4. Comunicacions de dades previstes:

Òrgans judicials, fiscalies de menors, altres administracions públiques i centres de reeducació de menors.

A altres administracions públiques, centres de reeducació de menors i entitats col·laboradores sense ànim de lucre.

5. Transferències internacionals de dades previstes a tercers països: cap.

6. Responsabilitat del fitxer: la direcció general competent en matèria de reeducació de menors.

7. Drets d'oposició, accés, rectificació i cancel·lació:

Les sol·licituds d'exercici dels drets d'oposició, accés, rectificació i cancel·lació es presentaran en la direcció general competent en matèria de reeducació de menors de la conselleria amb competències en matèria de reeducació de menors. La seua adreça postal i telèfon estan publicats en el portal web de la conselleria amb competències en matèria de reeducació de menors.

8. Mesures de seguretat:

A este fitxer li resulten aplicables les mesures de seguretat de nivell mitjà previstes en el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal.





ANNEX III

Supressió de fitxers



Se suprimixen els següents:



1. Fitxer Admissió CEEM

(Núm. codi inscripció: 2102941809)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Admissió CEEM i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels expedients relatius a les sol·licituds per a l'ingrés als centres específics de malalts mentals crònics; avaluació de les sol·licituds.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

Ciutadans espanyols i residents

Beneficiaris

Es pretenen recollir dades a partir de sol·licituds d'admissió, informes mèdics, informes socials i la resta de documentació preceptiva per a ser accedir als CEEM.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Nom i cognoms

c) NIF/DNI

d) Núm. SS/Mutualitat

e) Adreça

f) Telèfon

Altres dades de caràcter identificatiu:

g) Núm. SIP

Altres tipus de dades:

h) Característiques personals

i) Circumstàncies socials

j) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt.

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: Direcció General de Persones amb Discapacitat i Dependència.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets:

Conselleria de Benestar Social, c/ Castán Tobeñas, 77, ciutat administrativa 9 d'Octubre, torre 3, 46018 València.

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.

Destinació de la informació: les dades contingudes en este fitxer seran descarregades i incorporades en el fitxer Usuaris Centres de Persones amb Discapacitat, l'òrgan responsable del qual és la direcció general competent en matèria de persones amb discapacitat.





2. Fitxer: Gestió Centres

(Núm. codi inscripció: 2102950604)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Gestió Centres i la seua finalitat és: control, gestió i administració del personal dels centres socials subjectes a l'àmbit d'actuació de la Direcció General de Família.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: empleats

Es pretenen recollir dades a partir de contractes i expedients laborals.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Noms i cognoms

b) NIF/DNI

c) Núm. SS/Mutualitat

d) Adreça

e) Telèfon

Altres tipus de dades:

f) Acadèmiques i professionals

g) Detalls de l'ocupació

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: Direcció General de Família.

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets: Conselleria de Benestar Social – Passeig Albereda 16, 46010 València (València)

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.

Destinació de la informació: les dades contingudes en este fitxer seran descarregades i incorporades en el fitxer: Gestió d'Entitats, Centres i Servicis de l'Àmbit de Menors, l'òrgan responsable del qual és la direcció general competent en matèria de protecció i reeducació de menors.





3. Fitxer: Ajudes i Subvencions Centres/Entitats

(Núm. codi inscripció: 2102941762)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Ajudes i Subvencions Centres/Entitats i la seua finalitat és: gestió, control i administració dels expedients de sol·licitud d'ajudes i subvencions previstes per a centres socials i entitats subjectes a l'àmbit d'actuació de la Direcció General de Família.



2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: representants legals

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i documents que acrediten la identitat i facultats del representant legal de l'entitat beneficiària.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: Direcció General de Família

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets: Conselleria de Benestar Social – Passeig Albereda 16, 46010 València (València)

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.

Destinació de la informació: les dades contingudes en este fitxer seran descarregades i incorporades en el fitxer Ajudes i Subvencions a Entitats i Persones Físiques de l'Àmbit de Menors, l'òrgan responsable del qual és la direcció general competent en matèria de protecció i reeducació de menors.





4. Fitxer: Ajudes i Subvencions Persones

(Núm. codi inscripció: 2102950978)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Ajudes i Subvencions Persones i la seua finalitat és: gestió, control i administració dels expedients de sol·licitud d'ajudes i subvencions a persones físiques, sota gestió de la Direcció General de Família.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius:

a) Ciutadans espanyols i residents

b) Beneficiaris

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud, informes mèdics, informes socials i la resta de documentació preceptiva per a l'obtenció de les ajudes i subvencions gestionades.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Altres dades especialment protegides:

a) Salut

Dades de caràcter identificatiu:

b) Noms i cognoms

c) NIF/DNI

d) Núm. SS/Mutualitat

e) Adreça

f) Telèfon

Altres tipus de dades:

g) Característiques personals

h) Circumstàncies socials

i) Econòmiques, financeres i d'assegurances

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: Direcció General de Família

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets: Conselleria de Benestar Social – Passeig Albereda 16, 46010 València (València)

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell alt, previstes en este reglament.

Destinació de la informació: les dades contingudes en este fitxer seran descarregades i incorporades en el fitxer Ajudes i Subvencions a Entitats i Persones Físiques de l'Àmbit de Menors, l'òrgan responsable del qual és la direcció general competent en matèria de protecció i reeducació de menors.





5. Fitxer: Autorització de Centres

(Núm. codi inscripció: 2102950985)

1. Denominació i finalitat:

El fitxer es denomina Autorització de Centres i la seua finalitat és: control, gestió i administració dels expedients de sol·licitud d'obertura i operació de centres socials subjectes a l'àmbit d'actuació de la Direcció General de Família.

2. Persones o col·lectius sobre els quals es pretenga obtindre dades de caràcter personal o que resulten obligats a subministrar-les i el procediment de recollida de dades:

Col·lectius: representants legals.

Es pretenen recollir dades a partir d'impresos de sol·licitud i documents que acrediten la identitat i facultats del representant legal de l'entitat proveïdora.

3. Estructura bàsica del fitxer i sistema de tractament de les dades:

Dades de caràcter identificatiu:

a) Nom i cognoms

b) NIF/DNI

c) Adreça

d) Telèfon

El sistema de tractament serà mixt

4. Comunicacions de dades previstes: cap.

5. Transferències de dades que es prevegen a països tercers: cap.

6. Òrgans de les administracions responsables del fitxer: Direcció General de Família

7. Servicis o unitats davant els quals pogueren exercitar-se els drets: Conselleria de Benestar Social – Passeig Albereda 16, 46010 València (València)

8. Mesures de seguretat amb indicació del nivell bàsic, mitjà o alt exigible:

En compliment al que disposa el títol VIII del Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, s'aplicaran a este fitxer les mesures de seguretat de nivell bàsic, previstes en este reglament.

Destinació de la informació: les dades contingudes en este fitxer seran descarregades i incorporades en el fitxer Gestió d'Entitats, Centres i Servicis de l'Àmbit de Menors, l'òrgan responsable del qual és la direcció general competent en matèria de protecció i reeducació de menors.

Mapa web