Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 12 de març de 2021, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual s'accepta la renúncia a una beca que es realitzava en la Direcció General d'Acció Comunitària i Barris Inclusius.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9047 de 24.03.2021
Número identificador:  2021/2991
Referència Base de Dades:  002683/2021
 



RESOLUCIÓ de 12 de març de 2021, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual s'accepta la renúncia a una beca que es realitzava en la Direcció General d'Acció Comunitària i Barris Inclusius. [2021/2991]

Mitjançant l'Ordre 9/2017, de 13 de novembre (DOGV 8173, 20.11.2017), de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, es van regular les bases i mitjançant la Resolució de 20 de desembre de 2019 (DOGV 8706, 27.12.2019), de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, es va convocar la concessió de sis beques per a la realització de pràctiques professionals en la Direcció General d'Acció Comunitària i Barris Inclusius.

Mitjançant la Resolució de 5 d'agost de 2020, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives (DOGV 8879, 11.08.2020), es va publicar l'adjudicació de les sis beques.

La citada resolució va establir una borsa de reserva per especialitat prioritzada per ordre decreixent de puntuació per a cobrir les vacants que puguen produir-se en les beques adjudicades.

Mitjançant la Resolució de 29 de gener de 2021 (DOGV 9015, 08.02.2021), de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, es va acceptar la renúncia a dues beques que es realitzaven en l'especialitat de Dret, Gestió i Administració Pública, Doble Grau en ADE + Dret i en l'especialitat d'Economia, Administració i Direcció d'Empreses (ADE), Doble Grau en ADE + Enginyeria Informàtica en la Direcció General d'Acció Comunitària i Barris Inclusius i es va procedir a la crida per ordre prioritzat de puntuació a les persones de la borsa de reserva constituïda en aquestes dues especialitats. La vacant produïda en l'especialitat de Dret, Gestió i Administració Pública, Doble Grau en ADE + Dret va ser adjudicada a Alba Ribera Giner i la vacant en l'especialitat d'Economia, Administració i Direcció d'Empreses (ADE), Doble Grau en ADE + Enginyeria Informàtica va quedar vacant perquè no hi havia borsa de reserva en aquesta especialitat.



El 17 de febrer de 2021, l'adjudicatària Alba Ribera Giner va presentar escrit de renúncia de la beca en l'especialitat de Dret, Gestió i Administració Pública, Doble Grau en ADE + Dret, que se li havia concedit amb data d'efectes el 19 de febrer de 2021. S'ha procedit a la crida per ordre prioritzat de puntuació de la persona següent de la borsa de reserva, la qual hi ha renunciat, per la qual cosa s'adjudica la beca a la següent persona de la borsa.

En conseqüència, d'acord amb el que s'estableix en la base dihuitena, apartat tercer, de l'Ordre 9/2017, de 13 de novembre, resolc:





Primer

Acceptar la renúncia d'Alba Ribera Giner a la beca que gaudia en la Direcció General d'Acció Comunitària i Barris Inclusius.



Segon

Adjudicar la beca per a la realització de pràctiques professionals en l'especialitat de Dret, Gestió i Administració Pública, Doble Grau en ADE + Dret, en la Direcció General d'Acció Comunitària i Barris Inclusius que ha quedat vacant a Raquel López de Haedo, a càrrec de la línia de subvenció S5175000 del programa pressupostari 313.50 del pressupost de l'exercici 2021.



Tercer

El període màxim de duració de la beca serà des del 15 de març de 2021 fins al 14 de setembre de 2021, condicionat al fet que hi haja consignació pressupostària suficient per a l'exercici, i podrà prorrogar-se sense necessitat d'una nova convocatòria per un període màxim de dotze mesos addicionals, sempre que hi haja disponibilitat pressupostària corresponent en els següents pressupostos anuals de la Generalitat i el desenvolupament de l'activitat que s'efectua així ho requerisca o aconselle.



Quart

La publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana tindrà els efectes de notificació a la persona interessada, d'acord amb el que es disposa en l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb la legislació de procediment administratiu comú, o bé podrà interposar-se directament recurs contenciós administratiu davant la sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la seua publicació, de conformitat amb el que es disposa en l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa; tot això sense perjudici que puga interposar-se qualsevol altre que s'estime pertinent.



València, 12 de març de 2021.– La vicepresidenta del Consell i consellera d'Igualtat i Polítiques Inclusives, p. d. (R 20.12.2019), la directora general d'Acció Comunitària i Barris Inclusius: M.ª José Cortell Simón.

Mapa web