Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. RESOLUCIÓ de 7 de març de 2022, de la Direcció General de Cultura i Patrimoni, per la qual es publica l'adjudicació de quinze beques per a la realització de pràctiques professionals en centres i serveis de biblioteques i arxius gestionats per la Generalitat.
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 9296 de 11.03.2022 | |
Número identificador: | 2022/1936 | |
Referència Base de Dades: | 002060/2022 | |
-
Anàlisi jurídica
-
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Conselleria d'Educació, Cultura i Esport Grup temàtic: Beques i pràctiques de formació
RESOLUCIÓ de 7 de març de 2022, de la Direcció General de Cultura i Patrimoni, per la qual es publica l'adjudicació de quinze beques per a la realització de pràctiques professionals en centres i serveis de biblioteques i arxius gestionats per la Generalitat. [2022/1936]
Mitjançant la Resolució de 21 d'octubre de 2021, del conseller d'Educació, Cultura i Esport, es convoquen beques per a la realització de pràctiques professionals en centres i serveis de biblioteques i arxius gestionats per la Generalitat.
Consta acreditat que hi ha consignació pressupostària suficient en la línia S8108000 del programa 09.03.01.452.10 del capítol IV dels pressupostos de la Generalitat per a 2022 per a atendre les obligacions derivades de la present resolució. La comissió avaluadora s'ha reunit els dies 9 de desembre de 2021, 20 de gener i 4 de febrer de 2022, i ha procedit a l'estudi de totes les sol·licituds presentades, segons el barem establit, i ha efectuat, així mateix, la proposta corresponent, d'acord amb els termes de les actes esteses a aquest efecte.
Segons el que es disposa en l'article 9 del Decret 132/2009, de 4 de setembre, del Consell, pel qual es regula la concessió de beques, i de conformitat amb el que s'estableix en l'article deu de la convocatòria, resolc:
Primer
Adjudicar les quinze beques convocades per a la realització de pràctiques professionals en centres i serveis de biblioteques i arxius gestionats per la Generalitat a les persones sol·licitants que han obtingut les majors puntuacions, i que figuren en l'annex I.
L'adjudicació ascendeix a un import total de 216.000 euros, a càrrec de l'aplicació pressupostària 09.03.01.452.10, capítol IV, línia de subvenció S8108000, distribuïda en 172.000 per a l'anualitat de 2022 i 44.000 per a l'anualitat de 2023.
Segon
Constituir una borsa de reserva, prioritzada per ordre de puntuació, per a cobrir les vacants que puguen produir-se en les beques adjudicades, amb les persones candidates admeses que no han resultat adjudicatàries i que figuren en l'annex II de la present resolució. En el cas que es produïsquen vacants durant el període de gaudi de les beques a causa de renúncies, abandons, incompliment d'obligacions o qualsevol altra incidència, es podrà concedir una nova beca, per la resta del període màxim de gaudi d'aquesta, entre les persones integrants de la borsa recollida en l'annex II de la present resolució.
Tercer
Desestimar les sol·licituds pels motius que s'indiquen en l'annex III de la present resolució.
Quart
La dotació econòmica de cadascuna de les beques en 2022, una vegada actualitzada segons el que es preveu en la disposició transitòria tercera de la Llei 8/2021, de 30 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2022, serà de 1.120,19 euros mensuals bruts, sense perjudici que s'incremente en els exercicis següents, de conformitat amb el que es disposa en l'article 17 del Decret 132/2009, de 4 de setembre, del Consell, pel qual es regula la concessió de beques. Sobre aquest import caldrà realitzar la retenció corresponent a compte de l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques, així com la cotització corresponent a la Seguretat Social.
Cinqué
El període de duració de les beques és de 12 mesos, començarà el 15 de març de 2022 i finalitzarà una vegada transcorreguts els dotze mesos des del dia inicial i podran prorrogar-se sense necessitat de nova convocatòria per un període màxim de dotze mesos addicionals sempre que existisca la disponibilitat pressupostària corresponent en els següents pressupostos anuals de la Generalitat i el desenvolupament de l'activitat que s'estiga efectuant així ho requerisca o aconselle.
Sisé
Aquesta resolució es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i tindrà els efectes de notificació a les persones interessades, d'acord amb el que es disposa en els articles 40 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; la informació corresponent s'inserirà en la seu electrònica de la Generalitat.
De conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 10, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició, o plantejar directament un recurs contenciós administratiu, en els terminis i davant dels òrgans que s'indiquen a continuació:
a) El recurs potestatiu de reposició s'haurà d'interposar davant del conseller d'Educació, Cultura i Esport en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
b) El recurs contenciós administratiu s'haurà de plantejar davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
València, 7 de març de 2022. La directora general de Cultura i Patrimoni: Carmen Amoraga Toledo.
ANNEX I
Persones beneficiàries de les beques convocades
NIF Canditat/candidata Lloc
505L Baamonde Silva, Ana Arxiu Històric Provincial d'Alacant
...990R Sanz Cervera, José Biblioteca Pública de l'Estat d'Alacant
656Y Luca, Eliza Denisa Biblioteca Pública de l'Estat de Castelló
584F Roa Garcia, Eva Maria Arxiu Històric Provincial de Castelló
736A Agulló Zamora, Cristina Biblioteca Pública de l'Estat d'Orihuela
126E Lorente Martínez, Daniel Arxiu Històric d'Orihuela
682D Tirado Juanuix, Judith Arxiu del Regne de València
236K Perpiña Arcas, David Biblioteca Pública de l'Estat de València
105J Ferraz Garcia, Cristina Arxiu Històric de la Comunitat Valenciana
203S Calatayud Salcedo, Raúl Arxiu Històric de la Comunitat Valenciana
105F De la Rosa Castro, Ana Subdirecció del Llibre, Arxius i Biblioteques
554Y Dasi Osca, Asier Subdirecció del Llibre, Arxius i Biblioteques
475S Salcedo Gagliardi, Ida Subdirecció del Llibre, Arxius i Biblioteques
684H Zappia, Cecilia Anabel Subdirecció del Llibre, Arxius i Biblioteques
963N Muñoz Ruiz, Juan Carlos Subdirecció del Llibre, Arxius i Biblioteques
ANNEX II
Persones aspirants integrades en la borsa de reserva
Alacant:
NIF Canditat/candidata
720C Rodríguez Valverde, Fco. Borja
Orihuela:
NIF Canditat/candidata
720C Rodríguez Valverde, Fco. Borja
València:
NIF Canditat/candidata
008S Karapetyan, Anna
415H Olaya Pérez, Tamara
079X Cuevas Martín, Celia
720C Rodríguez Valverde, Fco. Borja
ANNEX III
Persones aspirants excloses
a) Es considera que han desistit de la seua sol·licitud per no haver presentat la documentació en el termini fixat:
NIF Canditat/candidata
329H Heredia Tauste, David
700V Penalba Gabarda, María de la Paz
770V Calvo Gutiérrez, Gonzalo
b) Queden excloses les sol·licituds següents per no tindre la titulació requerida:
NIF Canditat/candidata
019B Lara Fonfría, Javier
171E Calderón Ramírez, Rosa Bárbara
990F Haro Ferrer, Alexandre
166Y Mora Torregrosa, Aitana
405Q Antón González, Rosa
290W Porcar Dolz, Jesús
142V Moreno Canos, Juan José
187N Giménez Martínez, Paula
645X Molina i García, Ferran
369D Moratalla Cortijo, Elena
003K Sendra Guerrero, Belén
041T Cuenca Mengual, Javier
c) Queden excloses les sol·licituds següents per haver transcorregut més de cinc anys des de l'obtenció de la titulació requerida:
NIF Canditat/candidata
076F Henares Pérez, Verónica
252X Albertos Jiménez, Ainara
732Z Navarro Soriano, Amparo