Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 4 de febrer de 2022, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es publiquen les llistes definitives de persones admeses, el tribunal de selecció, la data, l'hora i el lloc del primer exercici de les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector d'administració especial, categoria/escala tècnic o tècnica superiors en l'Àrea d'Orientació Professional, pel sistema de concurs oposició



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9293 de 08.03.2022
Número identificador:  2022/1863
Referència Base de Dades:  001903/2022
 



RESOLUCIÓ de 4 de febrer de 2022, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es publiquen les llistes definitives de persones admeses, el tribunal de selecció, la data, l'hora i el lloc del primer exercici de les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector d'administració especial, categoria/escala tècnic o tècnica superiors en l'Àrea d'Orientació Professional, pel sistema de concurs oposició (codi 2021/P/FC/C/3).. [2022/1863]





Aquesta resolució té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que es refereix a l'accés a l'ocupació pública i així utilitza un llenguatge inclusiu en la seua redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

Ja que no hi ha cap persona aspirant exclosa per a participar en les proves selectives de personal per a cobrir una plaça vacant del grup A, subgrup A1, sector d'administració especial, categoria/escala tècnic o tècnica superior en l'àrea d'orientació professional, pel sistema de concurs oposició i de conformitat amb el que disposa la base cinquena de la Resolució d'1de setembre de 2021 (DOGV 14.09.2021) per la qual es convoquen aquestes proves selectives, resolc:



Primer

Publicar la llista definitiva de persones admeses que figura en l'annex I d'aquesta resolució i fer pública la composició del tribunal de selecció, en l'annex II.



Segon

Convocar les persones aspirants admeses a la realització del primer exercici, que tindrà lloc en la data, a l'hora i al lloc que figuren en l'annex II.



Tercer

Les persones aspirants per a la realització de la prova hauran d'acreditar la seua personalitat mitjançant la presentació del document nacional d'identitat, del passaport o del permís de conduir, sense que per a aquest efecte siguen vàlides les fotocòpies compulsades o acarades d'aquests documents.

Així mateix es comunica a aquest personal que per a la realització de la prova haurà d'anar proveït de llapis grafit número 2, goma d'esborrar, maquineta de fer punta i bolígraf blau.

De la mateixa manera s'indica que no podran accedir a l'aula amb dispositius electrònics (tablet, rellotges intel·ligents, etc) amb accés a internet.



Quart

Determinar que la realització d'aquesta prova queda condicionada, en tot cas, al fet que no hi haja una reculada en les denominades fases de la desescalada previstes pel Govern de la nació per a evitar la propagació de la COVID-19.



Cinqué

Determinar que, en tot moment, han d'arbitrar-se i garantir-se les mesures sanitàries i de seguretat pertinents durant la realització de les proves del present procés selectiu.

A aquest efecte, les persones aspirants han d'acudir proveïdes de màscara, així com mantenir la distància mínima entre les persones aspirants establida per les mesures previstes vigents en cada moment, de manera que l'incompliment de la norma de seguretat suposarà l'expulsió del procés selectiu, a criteri del tribunal de selecció.



Amb la finalitat de garantir la màxima seguretat sanitària a totes les persones aspirants al procés selectiu, s'han establit instruccions per al desenvolupament de proves d'avaluació presencials. Poden consultar la informació relativa a les mateixes en el següent enllaç:

https://www.sprl.upv.es/

Instrucció pel desenvolupament proves avaluació presencials davant la covid-19



Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.





València, 4 de febrer de 2022.– El rector de la Universitat Politècnica de València: José Esteban Capilla Romá.





ANNEX I

Llistat definitiu de persones admeses torn lliure



Cognoms i nom NIF

Alarcón Seller, Aranzazu ****684**

Aparicio Mondéjar, Olga ****037**

Arnal Julián, Juan José ****686**

Arrogante Huertas, Belen ****033**

Ballester Collado, Silvia ****957**

Ballester Llopis, Ana Isabel ****892**

Belinchon Llatas, Jesús Carmelo ****984**

Bernades Castellanos, Susana ****034**

Camps Llopis, José Luis ****859**

Clemente Herranz, Eva ****134**

Crespo Martín, Juan ****081**

Cuenca Blat, Celia ****990**

Díez Baquero, M. José ****033**

Espada Bueso, Pedro ****737**

Furió Párraga, Blas ****312**

Galvez Balaguer, Raquel ****686**

Garcia Andreu, Silvia ****469**

Garcia Fresquet, Laura ****798**

Garcia Rodríguez, Carolina ****672**

Gil de Pareja Belmonte, María Dolores ****640**

Giménez Llorens, José ****988**

Giraldos Domenech, Lorena Mar ****113**

Ibáñez Bayona, Marina ****408**

Lara Gomez, Isaac ****651**

Lecha Porcar, Maria José ****480**

Lucas Gracia, Olga ****679**

López Zanón, Raúl ****698**

Mares Garces, Miguel ****302**

Mazurkiewicz, Joanna Karolina ****247**

Montoya Ferrer, Raquel ****275**

Muñoz Martínez, Rafael ****904**

Navarro Milla, Isidora ****069**

Paralle Lorente, Elisa M. ****843**

Pérez Devesa, Luisa ****100**

Pitarch Sebastiá, María ****441**

Pons Llanas, Alicia ****645**

Puig Hervas, Maria Trinidad ****938**

Ramirez Paya, Sarai ****589**

Rodenas Lidón, Blanca ****656**

Ruiz Fernández, Estela ****272**

Sales Gil, Juan José ****613**

Sánchez Tirado, Isabel Maria ****277**

Tenes Martinez, Maria Dolores ****276**









ANNEX II

Data, hora i lloc de celebració del primer exercici



Data realització del primer exercici 11 d'abril de 2022

Hora realització del primer exercici 9.30 hores

Lloc de realització Aula 0.4 de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural (Edifici 3G)





Posició en el pla:

http://www.upv.es/plano/plano-2d-es.html



Tribunal de Selecció



Tribunal titular:

Presidenta: Rosa Puchades Pla, funcionària de carrera, catedràtica d'universitat de la Universitat Politècnica de València

Vocal primera: Gisela Sanahuja Velez, funcionària de carrera, tècnica superior de gestió de practiques en empresa i programes d'intercanvi internacional de la Universitat Politècnica de València

Vocal segon: David Gutiérrez Vañó, funcionari de carrera, tècnic superior de la Universitat Politècnica de València

Vocal tercer: Vicent Jesús Altur Grau, funcionari de carrera, titular d'escola universitària de la Universitat Politècnica de València



Vocal quarta: Ester Sanchis Sanchis, funcionària de carrera, tècnica superior de gestió de practiques en empresa i programes d'intercanvi internacional de la Universitat Politècnica de València



Tribunal suplent:

President: José Luis Cueto Lominchar, funcionari de carrera, professor titular d'universitat de la Universitat Politècnica de València

Vocal primera: Mónica Rodrigo Vergara, funcionària de carrera, tècnica superior de la Universitat Politècnica de València

Vocal segon: Jesús Alonso Urbano, funcionari de carrera, tècnic superior de gestió de practiques en empresa i programes d'intercanvi internacional de la Universitat Politècnica de València

Vocal tercer: Joaquín M. Arnau Navarro, funcionari de carrera, técnic de practiques en empresa de la Universitat Politècnica de València



Vocal quarta: María del Carmen Casas Alcázar, funcionària de carrera, tècnica superior de la Universitat Politècnica de València

Mapa web