Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 19 de gener de 2024, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx per la qual es publica la relació definitiva amb les persones aspirants que han superat el procés selectiu corresponent a la convocatòria de proves selectives d'accés al grup C, subgrup C1, escala tècnica bàsica de laboratoris amb denominació especialista tècnic o tècnica de laboratori, referencia 22/203022.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9777 de 30.01.2024
Número identificador:  2024/571
Referència Base de Dades:  000891/2024
 



RESOLUCIÓ de 19 de gener de 2024, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx per la qual es publica la relació definitiva amb les persones aspirants que han superat el procés selectiu corresponent a la convocatòria de proves selectives d'accés al grup C, subgrup C1, escala tècnica bàsica de laboratoris amb denominació especialista tècnic o tècnica de laboratori, referencia 22/203022. [2024/571]



De conformitat amb el que disposa el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, en què es regula el desenvolupament dels processos selectius, i de conformitat amb el que disposa la base setena de la convocatòria esmentada;

Concloses les proves selectives d'accés al grup C, subgrup C1, sector administració especial, escala tècnica bàsica de laboratoris amb denominació especialista tècnic/a de laboratori, convocades per la Resolució de 28 de novembre de 2022 (DOGV 9486 amb data de 9 de desembre de 2022 2022/11424).

Vista la proposta formulada pel tribunal qualificador de les proves selectives esmentades adés, resolc:



Primer

Publicar la relació definitiva amb les persones aspirants que han superat el procés selectiu, confeccionada segons el que preveuen les bases de la convocatòria referida, ordenada per ordre de puntuació aconseguida, i que es detalla a continuació.



Cognoms i nom Lloc Puntuació total

ANDREU VERA, SONIA F52274 93,70467 punts

SERRANO NAVARRO, CLARA F52056 79,90003 punts





Segon

Proposar les persones esmentades en el resolc primer d'aquesta Resolució perquè siguen nomenades com a funcionari/ària de carrera.



Tercer

Requerir a les persones aspirants que presente, en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà del dia que es produïsca la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, els documents que es detallen a continuació:

a) Document nacional d'identitat, o certificació de naixement expedida per l'organisme oficial corresponent. Per als aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, un document que n'acredite la nacionalitat i, si és el cas, els documents que n'acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, han de presentar una declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si és el cas, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està al seu càrrec.

b) Títol acadèmic original exigible segons la present convocatòria, o certificació acadèmica original que acredite que ha realitzat tots els estudis per a obtindre'l i, si és el cas, que ha efectuat el pagament de taxes corresponent per a expedir-lo. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'ha de presentar, a més del títol corresponent, la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Declaració de no haver sigut separat mitjançant un expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no estar inhabilitat penalment per a l'exercici de les funcions públiques, segons el model que figura com a annex II en les bases de la convocatòria. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola han d'efectuar, a més, una declaració de no estar sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública, segons el model que figura com a annex III en les bases de la convocatòria.

d) Certificat mèdic acreditatiu de no patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedisca l'acompliment de les funcions corresponents.

e) Els aspirants que hagen fet valdre la seua condició de persones amb discapacitat han de presentar una certificació original de la Conselleria o òrgan competent d'altres administracions públiques que acredite aquesta condició, així com la seua capacitat per a exercir les tasques i funcions corresponents.

f) Acreditació de qualsevol altre requisit establit en la base 2.1 no previst en els apartats anteriors.

Els documents originals esmentats s'han de presentar o bé en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus o bé en les oficines d'assistència en matèria de registre que estan connectades al Sistema d'Interconnexió de Registres i que es poden consultar en la URL següent: https://administracion.gob.es/pagFront/atencionCiudadana/oficinas/encuentraOficina.htm.





Quart

Contra aquesta Resolució, que esgota la via administrativa, s'hi pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx, en el termini de dos mesos a partir de l'endemà de la publicació.



No obstant això, les persones interessades hi poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant del rector en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació; en aquest cas no s'hi pot interposar el recurs contenciós administratiu esmentat en el paràgraf anterior fins que no recaiga una resolució expressa o presumpta del recurs potestatiu de reposició, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Elx, 19 de gener de 2024.– El rector: Juan José Ruiz Martínez.

Mapa web