Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 18 de novembre de 2022, de la directora general de Recursos Humans, per la qual es convoca la provisió, per lliure designació, del lloc de director econòmic o directora econòmica del Departament de Salut de Torrevieja, dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9481 de 30.11.2022
Número identificador:  2022/11313
Referència Base de Dades:  010785/2022
 



RESOLUCIÓ de 18 de novembre de 2022, de la directora general de Recursos Humans, per la qual es convoca la provisió, per lliure designació, del lloc de director econòmic o directora econòmica del Departament de Salut de Torrevieja, dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. [2022/11313]

Donada la necessitat de cobrir reglamentàriament el lloc de director o directora econòmic o econòmica del Departament de Salut de Torrevieja, dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública pel sistema de lliure designació, de conformitat amb el que s'estableix en el títol IV del Decret 192/2017, d'1 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció i provisió de personal estatutari al servei d'institucions sanitàries públiques del Sistema Valencià de Salut.



En virtut de la competència atribuïda per l'article 17 del Decret 185/2020, de 16 de novembre, del Consell, d'aprovació del Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, resolc:



Primer

Convocar, pel sistema de lliure designació, la provisió del lloc de director o directora econòmic o econòmica del Departament de Salut de Torrevieja dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.



Segon. Aprovar les bases que regiran la present convocatòria

La present convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius dictats en la seua execució podran ser impugnats pels interessats potestativament mitjançant el recurs de reposició, en el termini d'un mes, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques així com mitjançant el recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos, comptats a partir de la publicació de l'acte contra el qual es recorre, de conformitat amb el que es disposa en l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altre recurs que per al seu dret estime convenient.



València, 18 de novembre 2022.– La directora general de Recursos Humans: Carmen López Delgado.





ANNEX I

Bases de la convocatòria



1. Característiques generals

1.1. Les funcions a desenvolupar seran les reflectides en el Decret 30/2012, de 3 de febrer, del Consell, pel qual es modifica l'estructura, funcions i règim retributiu del personal directiu d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

1.2. El règim retributiu serà el fixat en el Decret 30/2012, de 3 de febrer, del Consell, pel qual es modifica l'estructura, funcions i règim retributiu del personal directiu d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

1.3. L'exercici del lloc és incompatible amb l'exercici de qualsevol altra activitat pública o privada, segons el que es preveu en la legislació vigent sobre incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. No obstant això, podrà realitzar activitat assistencial no retribuïda en el mateix centre, quan es tracte de personal que desenvolupava aquest tipus de prestació.



2. Característiques del lloc

Lloc de treball: núm. 70327

Centre de destinació: Hospital Universitari de Torrevieja

Localitat del lloc: Torrevieja-Alacant

Naturalesa: estatutària

Forma de provisió: lliure designació

Classificació: A1-28-B



3. Requisits

Per a participar en la present convocatòria les persones interessades hauran de complir els requisits següents:

3.1. Posseir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals realitzats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de persones treballadores. Així mateix, podran participar-hi, qualsevol que siga la seua nacionalitat, els qui siguen cònjuges d'espanyols i de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea sempre que no estiguen en separació de dret, i els seus descendents i els seus cònjuges sempre que no estiguen en separació de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.

3.2. Estar en possessió de la titulació universitària corresponent al grup de classificació professional A1, de conformitat amb el que estableix la normativa vigent, així com tindre la capacitat adequada per a l'exercici del càrrec.

3.3. Tindre la condició de personal estatutari amb plaça en propietat en els serveis de salut, personal funcionari/funcionària de carrera o personal laboral fix seleccionat en processos selectius de les administracions públiques, que presten serveis en centres sanitaris de titularitat pública, i en aquest cas quedaran en la situació administrativa que els corresponga.

No obstant això, podrà participar-hi també amb caràcter excepcional, personal alié a l'administració o amb vinculació de caràcter temporal, sempre que complisca els requisits anteriorment enunciats. En aquest cas el nomenament no podrà excedir del temps establit contractualment, i la persona designada haurà de presentar una memòria anual en la qual informarà la persona titular de la conselleria competent en matèria de sanitat del resultat de la gestió efectuada i dels objectius aconseguits en relació amb els prèviament fixats. Així mateix, la persona que es designe haurà d'acreditar una especial experiència o qualificació en gestió sanitària d'alt nivell. En el cas que la persona que se seleccione siga personal alié a l'administració pública, la vinculació a la plaça s'efectuarà d'acord amb el règim laboral d'alta direcció regulat en el Reial decret 1382/1985, d'1 d'agost.

3.4. No haver sigut separat/separada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per a exercir funcions similars a les que exercia en la plaça de la qual haguera sigut separat/ separada o inhabilitat/inhabilitada. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat/inhabilitada o en situació equivalent, ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

Els requisits de participació s'hauran de tindre en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's fins a la presa de possessió.



4. Sol·licituds

4.1. Les persones que desitgen participar en el procediment hauran d'accedir a la sol·licitud general d'inici i tramitació telemàtica de procediments de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública mitjançant un dels sistemes de signatura electrònica admesos i/o usats en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana, emplenar totes les dades fent constar de manera expressa i concreta el lloc al qual es desitja optar i registrar-la seguint els passos indicats en aquesta. Pot accedir-se a la sol·licitud general d'inici i tramitació telemàtica de procediments de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública a través del següent enllaç:

https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18495&version=amp

Així mateix, i dins del termini de presentació de sol·licituds, la persona interessada haurà de presentar en qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els documents necessaris de conformitat amb la base 4 d'aquesta resolució, degudament esmentats i fent constar de manera expressa i concreta el lloc al qual es desitja optar, utilitzant obligatòriament el model d'instància disponible a través de l'enllaç següent:

https://www.gva.es/downloads/publicados/in/31223_bi.pdf

El mer fet d'entregar la documentació en el Registre no implica la participació en el procés. La persona interessada s'haurà d'inscriure obligatòriament segons s'especifica en el paràgraf primer.

4.2. Les sol·licituds es presentaran en el termini de 20 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

4.3. La consignació de dades falses en la sol·licitud o en la documentació registrada pels aspirants suposarà la pèrdua de plaça a més de les mesures legals que corresponga aplicar.



5. Documents que és necessari aportar juntament amb la sol·licitud d'admissió.

Juntament amb la sol·licitud d'admissió, els interessats hauran d'aportar els següents documents en format digital en llapis de memòria USB que serà introduït en sobre blanc engrapat a la instància, tancat i amb indicació del nom i cognoms i la referència de la convocatòria i plaça a la qual opta:

a) Currículum professional, incloent-hi preferentment els mèrits acadèmics i/o experiència professional en l'exercici de càrrecs directius en institucions sanitàries o lloc de treball amb funcions similars al qual opta.

La comissió de valoració podrà requerir les persones interessades perquè aporten document original o fotocòpia compulsada o qualsevol tipus d'aclariment que sobre la documentació presentada plantejaren, i aquestes estaran obligades a facilitar-li-la.

b) Memòria explicativa de les línies fonamentals i objectius a aconseguir en la plaça que se sol·licite.

D'acord amb el que disposa l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en absència d'oposició expressa per part de la persona interessada, l'òrgan gestor del procediment estarà autoritzat per a obtindre directament les dades dels documents elaborats per qualsevol administració, i que són els assenyalats a continuació:

a) Dades d'identitat de la persona interessada.

b) Títol de l'especialitat requerida. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, còpia de la credencial que acredite l'homologació que corresponga.



6. Procediment per a la provisió

6.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i resta de documentació, la comissió de valoració, formada d'acord amb el que estableix la normativa aplicable, s'encarregarà de comprovar els requisits de les persones sol·licitants i de valorar els mèrits acreditats per aquestes en relació amb el seu currículum professional, així com una memòria.

6.2. Després de la valoració podrà procedir-se, si escau, a l'entrevista personal. Finalitzada la selecció, la comissió de valoració efectuarà proposta motivada d'adjudicació no vinculant que s'elevarà a la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública per a la resolució del nomenament.

Les persones interessades disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de l'esmentada proposta per a realitzar les al·legacions que estimen pertinents.



7. Valoració de mèrits

– Valoració del treball desenvolupat. Exercici de llocs de treball que guarden similitud amb el contingut tècnic i especialització del lloc sol·licitat.

– Realització i valoració d'una memòria del lloc de treball. La memòria consistirà en una anàlisi del lloc de treball sol·licitat, les seues característiques, condicions, mitjans necessaris, propostes de millora en el desenvolupament de les funcions i totes aquelles altres qüestions que l'aspirant considere d'interés o importància. La memòria no podrà excedir vint pàgines.

– Entrevista, de caràcter potestatiu, a la qual es fa referència en el punt 5.2 de la present convocatòria. Es realitzarà davant la comissió avaluadora una entrevista. L'entrevista serà pública i es realitzarà en acte únic o en el menor nombre de sessions necessàries amb la menor dilació possible en el temps. En l'entrevista es comprovaran i valoraran els coneixements del lloc de treball sol·licitat, així com l'aptitud, eficàcia i experiència professional de l'aspirant i totes les circumstàncies que es necessiten per al millor desenvolupament de les funcions. Es valorarà, a més, la capacitat d'iniciativa, productivitat i nivell de responsabilitat.



8. Resolució i adjudicació de la plaça

8.1. La convocatòria podrà ser declarada deserta, per acord motivat, quan no concórreguen sol·licitants idonis per al seu exercici.

8.2. En el cas que la persona seleccionada renuncie abans de la presa de possessió, se'n formularà una nova proposta d'adjudicació.

8.3. La persona que haguera sigut seleccionada per a ocupar el lloc objecte de la present convocatòria quedarà en la situació administrativa que li corresponga segons la seua vinculació i règim jurídic de procedència.

8.4. El personal nomenat per a l'exercici d'un lloc de treball per lliure designació podrà ser destituït discrecionalment per l'autoritat que va acordar el seu nomenament.

Mapa web