Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública. Citació a termini a les persones interessades en el procediment de revisió en via administrativa del concurs general de trasllats número 73/2018.
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 8681 de 20.11.2019 | |
Número identificador: | 2019/11034 | |
Referència Base de Dades: | 009895/2019 | |
-
Anàlisi jurídica
Texto Texto Texto2 Data d'entrada en vigor: 21.11.2019 Aquesta disposició afecta: Afecta: -
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: concursos de trasllats, personal de la Generalitat, Grup C, subgrup C1. Titulació de batxiller o tècnic de formació professional, Grup C, Subgrup C2. Titulació de graduat en ESO
Citació a termini a les persones interessades en el procediment de revisió en via administrativa del concurs general de trasllats número 73/2018. [2019/11034]
Per mitjà de la Resolució de 30 de setembre de 2019, de la Direcció General de Funció Pública, es va suspendre la presa de possessió del concurs general número 73/2018, per a la provisió de llocs de treball amb rang de direcció, de naturalesa funcionarial, d'administració general, dels cossos C1-01, administratiu, i C2-01, auxiliar, de l'Administració de la Generalitat (DOGV 8646, 01.10.2019).
Una vegada revisats els recursos de reposició presentats dins del termini contra la Resolució de 9 de setembre de 2019, del director general de Funció Pública, per la qual es resol el concurs 73/2018, i en compliment del que es disposa en l'article 118 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, se sotmet a audiència de les persones interessades la informació sobre les propostes de resolució dels recursos esmentats.
En la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, Guia PROP, ocupació pública, apartat «Descripció», indicant el número de la convocatòria i l'any -73/2018- en l'apartat de concursos) estarà disponible la següent informació:
Annex I Relació nominativa dels recursos de reposició presentats, les propostes d'estimació i desestimació d'aquests i la indicació dels motius de desestimació.
Annex II Relació de puntuacions per persona i lloc, una vegada incorporades les puntuacions de les propostes estimatòries dels recursos de reposició.
Podran formular al·legacions les persones afectades en els seus drets i interessos legítims, i remetre-les a la Direcció General de Funció Pública, al Servei de Provisió de Llocs, per correu electrònic, a l'adreça provisio_llocs@gva.es, amb l'assumpte «Tràmit audiència convocatòria 73/2018», dins del termini de deu dies hàbils a partir de l'endemà de la data de publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
València, 18 de novembre de 2019. El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.