Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 3 de setembre de 2021, per la qual s'acorda donar publicitat a les bases de la convocatòria pública d'ocupació per a la contractació d'un lloc de responsable tècnic o tècnica de l'àrea d'Unitat Analítica en la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana. Referència 114/2021.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9173 de 14.09.2021
Número identificador:  2021/9051
Referència Base de Dades:  008449/2021
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 3 de setembre de 2021, per la qual s'acorda donar publicitat a les bases de la convocatòria pública d'ocupació per a la contractació d'un lloc de responsable tècnic o tècnica de l'àrea d'Unitat Analítica en la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana. Referència 114/2021. [2021/9051]

L'Institut d'Investigació Sanitària La Fe Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana (d'ara en avant, IIS La Fe), fundació pertanyent al sector públic instrumental de la Generalitat, entitat sense ànim de lucre, amb personalitat jurídica pròpia, i plena capacitat d'obrar i sota la tutela del protectorat que exerceix la Generalitat Valenciana i l'objecte fundacional de la qual és la generació i difusió del coneixement i el foment de la investigació sanitària i biomèdica en la Comunitat Valenciana, sobre la base de la motivació de necessitat que s'exposa en el següent paràgraf, resol:



Convocar un procés de selecció per a la contractació d'un (1) lloc de responsable tècnic/a especialista de la Unitat Analítica en l'IIS La Fe, en règim de concurrència competitiva, de la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, segons el que es preveu en les presents bases.



El sistema de selecció respectarà els principis de publicitat, mèrit, capacitat i lliure concurrència de les persones candidates, així com els principis de celeritat i eficàcia, i garantirà, en tot moment, la transparència del procés de selecció.



I. Descripció del lloc i condicions del contracte de treball

– Règim jurídic: contractació laboral temporal per interinitat.

– Duració inicialment prevista: fins a cobertura definitiva per OPO.

– Període de prova: segons conveni col·lectiu d'aplicació.

– Jornada: completa

– Retribució bruta anual: 33.600 €.

– Lloc de treball: IIS La Fe, València.

– Procés selectiu: concurs de mèrits conforme al barem que es detalla en l'apartat corresponent.



II. Principals funcions del lloc

Missió del lloc:

Es tracta del lloc de responsable tècnic/a de la Unitat Analítica. Per delegació del director científic de la Unitat, coordina, promociona, genera, dissenya, desenvolupa i gestiona les activitats i iniciatives d'investigació, tecnològiques i d'innovació desenvolupades en la Unitat Analítica, supervisa i gestiona el correcte funcionament de les instal·lacions i equipament de la Unitat, desenvolupa estudis i procediments de treball per al desenvolupament d'estudis bioanalítics i de metabolòmica, presta assessorament i suport analític a la investigació biomèdica bàsica, clínica i de desenvolupament tecnològic desenvolupada pels grups d'investigació dependents de l'IIS La Fe i de l'Hospital La Fe, així com per grups externs com OPIs i empreses.

Funcions del lloc:

La persona que resulte seleccionada i contractada tindrà encomanades, amb caràcter orientatiu i sense perjudici de les que es determinen, les següents funcions:

– Per delegació del director científic de la Unitat Analítica, dirigir i coordinar tècnicament els serveis oferits per la Unitat (serveis de bioanàlisi i metabolòmica dirigida i no dirigida mitjançant l'ús d'espectrometria de masses), prestant assessorament i suport analític a grups d'investigació, hospitals, OPIs i empreses.

– Per delegació del director científic de la Unitat Analítica, dirigir i coordinar la gestió econòmica, facturació, activitats, equipament, manteniment, elaboració de pressupostos, i bon funcionament de la Unitat, així com de la formació i motivació del personal d'aquesta.

– Desenvolupament i validació de mètodes analítics basats en l'espectrometria de masses acoblada a cromatografia líquida i de gasos, així com en la implementació de sistemes de calibratge, verificació i manteniment d'equips. Elaboració de procediments normalitzats de treball (PNTs).

– Identificació de noves oportunitats d'estudis i altres serveis, així com iniciatives tecnològiques i de millora de la plataforma.

– Desenvolupament i implementació de noves estratègies analítiques (desenvolupament de mètodes i anàlisis de dades) per a augmentar la cartera de serveis de la plataforma.

– Desenvolupament d'estudis dirigits i no dirigits de metabolòmica i lipidòmica utilitzant les plataformes analítiques LC-MSMS, LC-QTOF, LC-Orbitrap i GC-QTOF disponibles en la UA.

– Descobriment de nous biomarcadors mitjançant l'anàlisi multivariant de dades.

– Col·laboració, execució i desenvolupament de projectes d'R+D.

– Obtenció de la certificació de qualitat de la Unitat, a fi de dirigir estudis BPL i ser responsable del manteniment del sistema de qualitat.



– Qualsevol altra tasca relacionada amb el lloc i que li siga encomanada pel director científic de la Unitat Analítica.

La persona seleccionada quedarà vinculada mitjançant un contracte laboral temporal a jornada completa amb la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana (IIS La Fe) fins a la cobertura definitiva per OPO.



III. Requisits de les persones candidates

Per a poder participar en el procés de selecció, les persones candidates hauran de reunir els següents requisits en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre'ls fins al moment de formalització del contracte:

III.1. Requisits generals

a) Tindre nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors/es en els termes en què aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea, o ostentar aquest dret conforme al que es preveu en el Reial decret 543/2001, de 18 de maig, o, si no és possible, estar en possessió del permís de treball corresponent en cas de pertànyer a un estat no membre de la Unió Europea.

b) Tindre complits 16 anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que es puga establir per llei.



c) Tindre la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents al lloc objecte de la convocatòria.

d) No haver sigut separat/ada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, ni trobar-se inhabilitat/ada amb caràcter ferm per a l'exercici de funcions públiques ni, si és el cas, per a la corresponent professió. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat/ada o en situació equivalent, ni haver sigut sotmés/esa a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes l'accés a la funció pública.

III.2. Requisits necessaris:

Titulació oficial requerida. S'exigeix titulació universitària corresponent al nivell 4 del Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior (MEQES) o nivell 8 del Marc Europeu de les Qualificacions (EQF), corresponent amb el títol de Doctor en alguna de les següents disciplines:

– Ciències de la Vida.

– Ciències de la Salut.

– Enginyeria Superior.

Les persones candidates amb titulacions obtingudes a l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent credencial d'homologació o, si és el cas, del corresponent certificat d'equivalència.



Per a ser admesos/es a la selecció, serà necessari que les persones candidates reunisquen tots els requisits indispensables (generals i necessaris) en la data de terminació del termini de presentació de sol·licituds. El no-compliment dels esmentats requisits suposarà l'exclusió del/de la participant.

Quedaran excloses del procés selectiu aquelles persones candidates que no presenten la documentació acreditativa dels requisits necessaris exigits, dins del termini de presentació de sol·licituds.



IV. Presentació de sol·licituds

Les persones aspirants hauran d'inscriure's en línia seguint els passos que s'indiquen en la web de l'IIS La Fe (www.iislafe.es), havent d'aportar la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguen:

– Còpia del DNI o NIE (totes dues cares).

– Documentació acreditativa que es posseeix la titulació exigida en l'apartat III de les presents bases (totes dues cares del títol).

– Expedient acadèmic.

– Curriculum vitae de la persona aspirant.

– Informe de vida laboral expedit per la Seguretat Social (incloeu aquesta documentació en l'apartat d'«Altres mèrits»).

– Contracte/s de treball on figure el lloc desenvolupat o, si no és possible, certificat de funcions de l'empresa que acredite l'experiència professional, atesos els mèrits que es recullen en l'apartat VI de les bases (incloeu aquesta documentació en l'apartat «Altres mèrits»).



– Documentació acreditativa dels mèrits que les persones candidates desitgen que se'ls valore, atesos els mèrits que es recullen en l'apartat VI de les bases (incloeu aquesta documentació en l'apartat «Altres mèrits»).

– Si és el cas, documentació oficial acreditativa de la diversitat funcional igual o superior a 33 %.

– Es valorarà positivament l'aportació de cartes de recomanació o de contactes professionals de referència (incloeu aquesta documentació en l'apartat «Altres mèrits»).

Els mèrits al·legats hauran de posseir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i hauran d'estar oportunament documentats per a poder ser valorats.

No es valorarà cap mèrit que no s'haja acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins del termini de presentació de sol·licituds.

El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze (15) dies naturals, a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria, en la web de l'IIS La Fe (https://www.iislafe.es/es/empleo/) i en el Portal d'ocupació pública de la Generalitat Valenciana (guia Prop). Així mateix, aquesta convocatòria es publicarà en el DOGV.

La inscripció en el present procés de selecció implica l'acceptació de les presents bases per la persona candidata.

La persona candidata queda vinculada a les dades que faça constar en la seua sol·licitud, i reconeix la veracitat i exactitud de la documentació aportada. La consignació de dades falses en la sol·licitud d'aquesta convocatòria o la falsedat en la documentació aportada comportarà l'expulsió automàtica del procés de selecció.



V. Tribunal de selecció

El tribunal de selecció del present procés selectiu és el que figura a continuació:

– Directora gerent de l'IIS La Fe: Sonia Galdón Tornero o, si escau, persona que designe per a la seua substitució.

– Subdirectora econòmica de Personal de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe: Fina Vidal Santandreu o, si escau, persona que designe per a la seua substitució.

– Director científic de la Unitat Analítica de l'IIS La Fe: Dr. Agustín Lahoz Rodríguez o, si és el cas, persona que designe per a la seua substitució.

– Director científic de l'IIS La Fe: Dr. Máximo Vento Torres o, si és el cas, persona que designe per a la seua substitució.

Correspondrà al tribunal de selecció la consideració, verificació i apreciació de les incidències que pogueren sorgir en el desenvolupament del procés de selecció, i adoptarà sobre aquest tema les decisions motivades que estime pertinents.

El tribunal de selecció podrà demanar la col·laboració i assessorament de persones expertes en la matèria objecte del lloc oferit, que col·laboraran amb el tribunal i tindran veu, però no vot.

El tribunal de selecció pot declarar, amb informe motivat previ, la convocatòria deserta per la no-adequació de les persones candidates o per raons d'interés per a l'entitat.



VI. Descripció del procés selectiu

Concurs de mèrits

El procés selectiu consistirà en un concurs de mèrits en el qual es valoraran, fins a un màxim de 10 punts, els mèrits que es detallen a continuació, que hauran d'estar relacionats amb les funcions i tasques a exercir en el lloc de treball convocat i que hauran de posseir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.



BAREMACIÓ DE MÈRITS

1. MÈRITS PROFESSIONALS RELACIONATS AMB L'ACTIVITAT/FUNCIONS A DESENVOLUPAR (7,50 punts) Puntuació màxima per apartat

Experiència professional en llocs de treball en centres o entitats d'investigació sanitària, amb funcions i tasques similars i directament relacionades amb les del lloc al qual s'opta, a raó de 0,50 punts per cada any de treball, o la part proporcional en mesos si no es compleix l'any complet. 4 punts

Experiència professional en llocs de treball en el sector públic i/o privat amb funcions i tasques similars i directament relacionades amb les del lloc al qual s'opta, a raó de 0,25 punts per cada any de treball, o la part proporcional en mesos si no es compleix l'any complet. 2 punts

Participació en projectes nacionals o internacionals relacionats amb les tasques del lloc al qual s'opta, a raó de 0,10 punts per projecte. 0,75 punts

Publicacions científiques indexades, a raó de 0,10 punts per publicació. 0,75 punts

2. MÈRITS FORMATIUS (2,40 punts) Puntuació màxima per apartat

Cursos de formació específica en sistemes de qualitat BPL i en altres sistemes de qualitat, a raó: d'1 a 5 hores (0,10 punts); de 05.00 a 15.00 hores (0,25 punts); 15 hores o més (0,50 punts). 0,50 punts

Cursos de formació específica en estudis de metabolòmica amb espectrometria de masses en centres autoritzats o homologats, a raó: d'1 a 10 hores (0,25 punts); de 10 a 20 hores (0,5 punts); 20 hores o més (1 punt). 1 punt

Formació acreditada en estadística aplicada a la investigació biomèdica, a raó: d'1 a 5 hores (0,10 punts); de 05.00 a 15.00 hores (0,25 punts); 15 hores o més (0,50 punts). 0,50 punts

Coneixement acreditat d'idioma anglés (0,10 punts nivell B1; 0,20 punts nivell B2, 0,40 punts nivell C1 o C2). 0,40 punts

3. DIVERSITAT FUNCIONAL (0,1 punts) Puntuació màxima per apartat

Diversitat funcional igual o superior a 33 % 0,10 punts

TOTAL PUNTUACIÓ 10 punts





La valoració de l'experiència professional es reduirà, de manera proporcional, en aquells serveis prestats a temps parcial.

La valoració d'un mateix període d'experiència professional no podrà computar-se en més d'un dels apartats indicats en els mèrits professionals.

Únicament es tindran en compte aquells mèrits que hagen sigut degudament acreditats en el termini i forma especificats en les presents bases.

Forma d'acreditació:

– L'acreditació del temps de servei efectiu treballat es realitzarà mitjançant la presentació d'un certificat de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

– Per a saber si els serveis s'han prestat en llocs amb les mateixes funcions o similars s'haurà d'aportar certificat de funcions o tasques desenvolupades emés per l'empresa o contracte/s de treball que contemple/n el temps treballat, la categoria /o grup professional i una descripció de les funcions desenvolupades.

– L'acreditació de les pràctiques es realitzarà mitjançant el certificat de la institució formativa reglada corresponent que indique clarament el nombre d'hores realitzades o bé el certificat de l'empresa on van ser realitzades o document oficial i formal que acredite aquestes.



– Les titulacions universitàries (grau, llicenciatura, màster o doctorat) s'acreditaran mitjançant la presentació del títol oficial corresponent.



– L'acreditació de la realització de qualsevol curs es farà mitjançant la presentació del diploma o certificació de l'entitat que l'ha impartit, on figure el nombre d'hores lectives. En cas contrari, no es tindrà en consideració el curs que es pretenga puntuar. No es tindrà en consideració com a curs les matèries que en aquest mateix sentit s'hagen pogut realitzar amb els estudis de la titulació que es pretén tant per a ser admés/esa al procés com per titulació superior a l'exigida.



– La valoració de l'idioma anglés es realitzarà mitjançant l'acreditació de certificats expedits per organismes reconeguts per a concedir un títol oficial. Només es puntuarà el nivell màxim.

– L'acreditació del coneixement o experiència en el maneig de programes informàtics o altres mèrits indicats en la present convocatòria es realitzarà mitjançant la presentació de certificats expedits per l'empresa o entitat en la qual s'haja adquirit aquest coneixement o experiència, o, si és el cas, per l'entitat que ha impartit la formació.



– Documentació acreditativa de la diversitat funcional igual o superior a 33 % oficialment reconeguda.

No es valorarà cap mèrit que no s'haja acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins del termini de presentació de sol·licituds.



VII. Procés de selecció

El procés de selecció consistirà en la valoració dels mèrits acreditats per les persones candidates, tal com s'expressa en el punt VI.



La suma de les diferents puntuacions aconseguides en els mèrits acreditats donarà un resultat que suposarà la puntuació aconseguida, i s'obtindrà, amb això, el llistat de puntuacions que el tribunal de selecció publicarà en la web de l'IIS La Fe; les persones interessades disposaran d'un termini de tres (3) dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació, per a la presentació d'al·legacions.

Aquestes al·legacions es realitzaran mitjançant un escrit presentat en el registre d'entrada de l'IIS La Fe, situat en av. Fernando Abril Martorell, 106, València, torre A, planta 7a, on s'indicarà el número de convocatòria i el motiu de la reclamació.

En cas de produir-se un empat entre les persones candidates, es dirimirà per l'ordre establit a continuació:

En primer lloc, a favor de la persona aspirant que haja obtingut una major puntuació en els diferents apartats del barem del concurs, pel mateix ordre en el qual s'indiquen.

En cas de persistir l'empat s'atendrà, en segon lloc, en favor de la persona amb diversitat funcional i si l'empat es produeix entre aquestes persones es triarà a qui tinga acreditat un major percentatge de discapacitat.

En cas de persistir l'empat es dirimirà, en tercer lloc, si l'empat fora entre persones de diferent sexe, en favor del sexe que estiga infrarepresentat, dins del col·lectiu de persones que formen part del grup o categoria professional convocat.

Finalment, si encara persistira l'empat, aquest es dirimirà per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades; s'iniciarà l'ordre esmentat per la lletra B conforme al resultat del sorteig celebrat el dia 10 d'abril de 2017 (DOGV 8034, 08.05.2017) o posterior que el substituïsca.

La Fundació, per raons d'interés per a l'entitat degudament motivades, podrà desistir en qualsevol moment de la resolució d'aquesta convocatòria.



VIII. Resolució de la convocatòria i publicació

Finalitzat el procés de selecció, el tribunal de selecció elevarà a l'òrgan convocant la relació de la persona seleccionada i de les persones suplents per ordre de prelació conforme a les puntuacions finals obtingudes, i dictarà la corresponent resolució per la qual adjudicarà el lloc, la qual es publicarà en la pàgina web de l'IIS La Fe.

La persona seleccionada per al lloc disposarà d'un termini de tres (3) dies hàbils comptats a partir del següent dia hàbil al de la data de publicació de la resolució per a la presentació de la documentació original acreditativa dels requisits exigits en la convocatòria i de conformitat amb la normativa aplicable.

En el cas que, una vegada finalitzat el termini anterior, no s'acrediten els requisits exigits en la convocatòria dins del termini establit, es presente renúncia o no haja sigut possible contactar amb la persona seleccionada, l'òrgan convocant podrà adjudicar el lloc al següent suplent i indicarà en la resolució si acredita complir amb els requisits de la convocatòria i amb la normativa aplicable.

Les persones seleccionades queden advertides que la inexactitud o falsedat de les dades i documentació aportada determinarà l'anul·lació de la relació contractual establida amb l'IIS La Fe, i assumiran les conseqüències legals que pogueren derivar-se d'aquesta actuació.

Si una vegada formalitzat el contracte de treball, la persona contractada en virtut d'aquestes bases causara baixa voluntària, no superara el període de prova, es trobara en situació d'incapacitat temporal, excedència o qualsevol situació anàloga, podrà ser substituïda per la persona suplent següent de la resolució, per ordre de prelació conforme a la puntuació final obtinguda en la valoració que resulte de la convocatòria, si acredita complir amb els requisits de la convocatòria i compleix amb la normativa aplicable.

Aquesta contractació podrà estar supeditada a la pertinent autorització administrativa.



IX. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es puga interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.



X. Protecció de dades personals

La Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la CV (d'ara en avant, IIS La Fe), amb CIF G97067557, en la seua condició de responsable del tractament, informa que les dades personals facilitades a través de la present convocatòria seran tractades de conformitat amb el que s'estableix en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, i la Llei orgànica 3/2018, de 5 desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

La persona candidata que aporta les seues dades personals garanteix la veracitat d'aquestes. Així mateix, la persona candidata, amb la finalitat de mantindre les seues dades permanentment actualitzades, comunicarà a l'IIS La Fe qualsevol modificació d'aquestes que puga produir-se.

Fi del tractament: gestionar la candidatura, realitzar la tramitació del procés de selecció i provisió del lloc de treball, així com per al compliment de les restants obligacions que es deriven.

Legitimació del tractament: consentiment inequívoc donat per la persona interessada en inscriure's de manera voluntària en el procés de selecció.

Criteris de conservació de les dades: les dades seran conservades de manera confidencial durant el temps necessari per a complir amb la finalitat amb la qual van ser sol·licitades i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar.

Actualització de les dades: el domicili, correu electrònic i telèfons de contacte que s'indiquen en la inscripció es consideraran com els únics vàlids a l'efecte de notificacions i per a contactar amb les persones candidates en qualsevol fase del procés de selecció, i serà de la seua exclusiva responsabilitat sol·licitant tant els errors en la consignació d'aquestes dades com no comunicar per escrit a aquesta entitat qualsevol canvi de domicili, correu electrònic i/o telèfon de contacte.



Comunicació de les dades: les dades de caràcter personal podran ser publicades en la pàgina web de l'IIS La Fe amb la finalitat de donar a conéixer els corresponents llistats de puntuacions i resolucions. Les dades i altra documentació facilitada podran ser cedides a entitats públiques o privades, a les quals siga necessari o obligatori cedir aquestes per a poder gestionar la present convocatòria, així com en els supòsits previstos, segons llei.

Drets que assisteixen a les persones interessades: podran exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat o, si és el cas, oposició, mitjançant sol·licitud escrita, acompanyada de la còpia del DNI o document acreditatiu equivalent, per correu postal, a l'adreça av. Fernando Abril Martorell, 106, torre A, planta 7a, 46026 València, o mitjançant correu electrònic a: fundacion_lafe@gva.es, indicant en l'assumpte «Protecció de dades». Així mateix, en cas de considerar vulnerat el dret a la protecció de dades personals, podran interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).



Dades de contacte del DPD: dpdsectorpublico@gva.es



València, 3 de setembre de 2021.– La directora gerent IIS La Fe: Sonia Galdón Tornero.

Mapa web