Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 19 de setembre de 2022, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca la constitució d'una borsa de treball de tècnic o tècnica de gestió per a la prestació de serveis a la Universitat Politècnica de València, amb caràcter de personal funcionari interí o nomenament provisional per millora del lloc de treball



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9432 de 21.09.2022
Número identificador:  2022/8495
Referència Base de Dades:  008160/2022
 



RESOLUCIÓ de 19 de setembre de 2022, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca la constitució d'una borsa de treball de tècnic o tècnica de gestió per a la prestació de serveis a la Universitat Politècnica de València, amb caràcter de personal funcionari interí o nomenament provisional per millora del lloc de treball (codi 2022/P/FI/ACON/16). [2022/8495]



Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública, i s'hi fa servir un llenguatge inclusiu en la redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.



Atès que cal constituir una borsa de treball, de caràcter urgent, per al nomenament de personal funcionari interí o nomenament provisional per millora del lloc de treball de tècnic/a de gestió que prestarà serveis a la Universitat Politècnica de València, aquest rectorat obre un procés de selecció d'acord amb les bases següents:





Primera. Requisits generals de les persones aspirants

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat membre de la Unió Europea. Hi poden participar igualment (qualsevol que siga la seua nacionalitat) els cònjuges dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i també els seus descendents i, sempre que no estiguen separats de dret i siguen menors de 21 anys o bé majors d'aquesta edat dependents, els dels cònjuges.



Així mateix, s'estén igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable la lliure circulació de treballadors o treballadores.

b) Tenir complits els 16 anys i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol que consta en l'annex I o complir les condicions per a obtenir-lo en la data que acabe el termini de presentació d'instàncies. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que acredite l'homologació o equivalència, o de la credencial de reconeixement de qualificació professional.



d) Complir els requisits o bé tenir les especialitats que s'especifiquen en l'annex I de la convocatòria, si són aplicables.

e) No patir cap malaltia ni estar afectat o afectada per cap limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'acompliment de les funcions corresponents.

f) No haver estat separada o separat, o haver-se revocat el nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari, de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o de les pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat –per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent– per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. En el cas de persones que són nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent, ni haver patit sanció disciplinària o equivalent que impedisca l'accés a l'ocupació pública en els mateixos termes al seu propi Estat.



Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de complir en el moment que acabe el termini de presentació de sol·licituds, i s'han de mantenir durant tot el procés selectiu.



Segona. Sol·licituds

2.1. El termini de presentació de sol·licituds és de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Per a ser admeses i, si s'escau, prendre part en les proves selectives corresponents, les persones aspirants han de signar la declaració responsable que figura en la instància conforme al model oficial, en la qual manifesten que compleixen tots els requisits exigits, compliment referit sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i que han d'acreditar posteriorment si resulten seleccionades.



2.2. Les sol·licituds s'han d'emplenar exclusivament per via electrònica, accedint al formulari «Sol·licitud d'admissió a proves selectives a la Universitat Politècnica de València (PAS)» disponible en la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, en l'adreça web següent: https://sede.upv.es. Per a l'accés al formulari es requereix la identificació electrònica de la persona interessada, d'acord amb el que estableix l'article 14 del Decret 3/2017, i, per tant, cal disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica descrits en l'annex III de la present convocatòria.



Per a completar amb èxit el procés de sol·licitud, heu de portar a terme els passos següents dins del termini estipulat:

a) Identificar-vos en la seu electrònica.

b) Accedir al formulari electrònic de sol·licitud i emplenar-lo.

c) Pagar la taxa corresponent (si s'escau, en funció de la vostra situació personal), bé per mitjans electrònics o mitjançant rebut bancari.

d) Registrar la sol·licitud electrònicament.

No s'admetran i, en conseqüència, restaran excloses del procés selectiu les persones que, havent abonat la taxa, no hagen registrat la sol·licitud electrònicament, sense perjudici del que s'indica en l'apartat següent.

Excepcionalitat tècnica

Quan, per motius tècnics excepcionals atribuïbles a l'administració, no siga possible completar els passos anteriors per mitjans electrònics durant un període prolongat dins del termini estipulat, les persones interessades podran presentar la sol·licitud per mitjans no electrònics.



Per a completar amb èxit el procés de sol·licitud en circumstàncies d'excepcionalitat tècnica, cal portar a terme els passos següents dins del termini estipulat:

a) Descarregar i imprimir un model de sol·licitud en blanc, disponible en l'adreça web següent: (http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/U0903712.doc)

b) Emplenar aquest model i incloure-hi una signatura manuscrita.

c) Pagar la taxa corresponent (si escau, en funció de la vostra situació personal), mitjançant un rebut bancari.

d) Registrar presencialment la sol·licitud i el rebut bancari validat a través de certificació mecànica per entitat bancària en qualsevol de les oficines de registre que figuren en l'annex II d'aquesta convocatòria.



No s'admetran i, en conseqüència, restaran excloses del procés selectiu les persones que, sense que es produïren circumstàncies d'excepcionalitat tècnica demostrables, hagen registrat la seua sol·licitud presencialment mitjançant el procés descrit adés.

2.3. Cada instància té assignat un número identificador de referència, que és diferent per a cada una. Aquest número es podrà usar per a oferir serveis addicionals de consulta d'informació personal en processos posteriors derivats de la presentació de la vostra sol·licitud.



A les dependències de l'oficina del Registre General a València i a les oficines dels registres dels campus d'Alcoi i de Gandia de la Universitat Politècnica de València es posaran a la disposició de les persones interessades que ho requerisquen els recursos informàtics suficients per a accedir a aquesta pàgina web i poder tramitar així la seua instància.



Les persones interessades només poden participar en una de les opcions que s'ofereixen, i han de fer la selecció següent:

• Tècnic/a de gestió, el codi de la qual és: requisit de coneixement de l'idioma anglès.

• Tècnic/a de gestió, el codi de la qual és: torn general.

2.4. Una vegada finalitzat el termini esmentat en la base 2.1, s'exposarà a la seu electrònica de la Universitat Politècnica (sede.upv.es, apartat d'Anuncis) i a la microweb del Servei de Recursos Humans (l'adreça de la qual és http://www.upv.es/entidades/SRH/, Selecció i provisió) una llista provisional de persones admeses i excloses en el procés de selecció, en què es farà constar l'opció per la qual participen i també el nomenament dels membres que componen el tribunal de selecció. Es concedirà un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació, per a esmenar-hi errades.

Quan haja conclòs el termini indicat adés s'exposarà a la seu electrònica de la Universitat Politècnica (sede.upv.es, apartat d'Anuncis) i a la microweb del Servei de Recursos Humans (l'adreça de la qual és http://www.upv.es/entidades/SRH/, Selecció i provisió) la llista definitiva de persones admeses i excloses, en què es farà constar l'opció per la qual participen, i es convocarà les persones aspirants incloses en la llista a la realització, si s'escau, de la prova teoricopràctica.



Les publicacions que es prendran com a referència a l'efecte del còmput de terminis seran les que s'efectuen a la microweb del Servei de Recursos Humans.

2.5. La taxa per a l'admissió a aquestes proves és de dotze euros i cinquanta cèntims.

El pagament d'aquesta taxa es pot fer en efectiu o amb targeta de crèdit.

En el cas de pagament en efectiu, l'ingrés cal fer-lo mitjançant el rebut emès per l'aplicació d'instàncies de l'adreça d'internet citada en el punt 2.2.

El pagament mitjançant targeta de crèdit es fa en el moment d'emplenar la instància a través de l'esmentada aplicació.

2.6. La falta d'abonament de la taxa d'admissió a aquestes proves selectives determina l'exclusió de la persona aspirant, llevat que s'hi done alguna de les circumstàncies d'exempció següents i això es faça constar en la sol·licitud de participació:

2.6.1. Els membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. En aquesta cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat Exempcions, Família nombrosa especial de la sol·licitud.

2.6.2. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. En aquest cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat <Altres> de la sol·licitud.

2.6.3. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. En aquest cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat Exempcions, Diversitat funcional de la sol·licitud.

2.6.4. Les persones que estiguen en situació d'exclusió social, i aquesta situació l'acredite l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. En aquest cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat <Altres> de la sol·licitud.

2.7. Les persones que superen finalment les proves selectives i hagen sol·licitat una de les exempcions establides en la base anterior han de presentar fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius de l'exempció, dins del termini de presentació de documents, de conformitat amb la base 5.1 d'aquesta convocatòria. En el cas que no ho presenten dins d'aquest termini, no podran formalitzar un contracte de duració determinada, ni ser nomenades personal funcionari interí o amb un nomenament provisional per millora del lloc de treball a la Universitat Politècnica de València, sense perjudici de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

2.8. La presentació i pagament a les oficines a què es fa referència no substitueix en cap cas el tràmit de presentació, dins del termini i en la forma escaients, de la sol·licitud.

2.9. Tan sols escau la devolució de taxes quan s'hagen ingressat abans de fer les proves selectives i, per causa imputable a l'administració, no s'hagen fet.



Tercera. Procés de selecció.

3.1. Persones aspirants amb diversitat funcional.

3.1. El tribunal de selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades han de formular la petició corresponent en la sol·licitud de participació en aquestes proves.

Si en el desenvolupament del procés selectiu se susciten dubtes raonables al tribunal de selecció respecte a la compatibilitat funcional d'una persona admesa, es pot recaptar el corresponent dictamen del Servei Integrat de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València. En aquest cas, la persona admesa inicialment podrà participar condicionalment en el procés selectiu, i quedarà en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.

3.2. Desenvolupament del procés.

Les persones aspirants es convoquen, per a cada exercici, en crida única. Les persones membres del tribunal de selecció i el personal col·laborador no permetran l'accés a la sala on es realitze l'exercici d'aquelles persones que hi compareguen una vegada conclosa la crida dels aspirants convocats.

Cas de realitzar-se l'exercici en diverses sessions, l'ordre d'intervenció de les persones aspirants començarà per la lletra F, i seguirà l'ordre alfabètic de cognoms segons la Resolució de 21 de gener de 2019, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOGV 8473, 28 de gener de 2019).



Les persones aspirants han d'acreditar la personalitat mitjançant la presentació del document nacional d'identitat, del passaport o del permís de conduir, sense que, amb aquest efecte, siguen vàlides les fotocòpies compulsades o acarades dels esmentats documents; així com de l'exemplar per a la persona interessada de la sol·licitud d'admissió a les proves.

Les persones aspirants han d'aportar el material necessari per a la realització de les proves: llapis de grafit HB del número 2, bolígraf blau, goma d'esborrar i maquineta de fer punta.

Les persones aspirants que trien l'opció «requisit de coneixement de l'idioma anglès» han d'acreditar que tenen un nivell B2 o superior, en l'idioma anglès, i aportar, d'acord amb el paràgraf següent, un dels certificats admesos en les taules d'ACLES (https://www.acles.es/216-tablas-de-certificados-reconocidos-por-acles) la data d'obtenció del qual no siga posterior a la de finalització del termini de presentació d'instàncies previst en la base 2.1.

La documentació acreditativa dels certificats de competència lingüística s'ha de presentar a través de la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València (l'adreça de la qual és sede.upv.es, Presentació de sol·licitud genèrica), indicant en l'apartat B «Dades sol·licitud / Datos solicitud», en la «Destinació/Destino», «Servei de Recursos Humans», i en l'assumpte, «Acreditació d'anglès bossa de tècnic/a de gestió».

Si no compleixen aquest requisit de certificació de competència lingüística, les persones aspirants han de fer, amb caràcter obligatori i eliminatori, en l'opció «requisit de coneixement de l'idioma anglès», una prova prèvia per a l'acreditació d'aquests coneixements.



3.3. Prova prèvia de coneixements d'anglès.

Consisteix en una redacció d'un tema que s'establirà el dia de realització de la prova. Les persones aspirants que siguen declarades «aptes», seguiran el procés en l'opció «requisit de coneixement de l'idioma anglès». Les persones aspirants que siguen declarades «no aptes» passaran automàticament a l'opció «torn general». La duració de prova i els criteris de correcció els establirà el tribunal amb antelació suficient.



3.4. Primera fase. Prova teoricopràctica.

3.4.1. La primera fase del procés de selecció consisteix en la realització d'una prova teoricopràctica, d'acord amb els coneixements i les funcions generals que s'especifiquen en l'annex I.

3.4.2. Prova teoricopràctica. Aquesta primera fase consisteix en una prova teòrica i en una prova pràctica en una sola sessió; serà comuna per a totes dues opcions, i per tant, la prova serà única.

La prova teòrica es fa per escrit, i consta de 50 preguntes de tipus test amb quatre respostes alternatives, de les quals, en aquest cas, només una és correcta. Cada pregunta contestada erròniament té una penalització d'un terç sobre les correctes, i les respostes en blanc no puntuen. Al final del qüestionari s'inclouen, a més, 5 preguntes de reserva.



Les preguntes de reserva formen part de l'exercici, encara que només es corregiran si es produeix alguna anul·lació de la resta de preguntes. Altrament, el tribunal no les corregirà ni valorarà.



En cas d'anul·lació de preguntes, es corregeix, en ordre correlatiu, el mateix nombre de preguntes de reserva que de preguntes anul·lades. 

La fórmula de correcció per a la prova teòrica de tipus test és la següent:







La duració màxima de la prova és de 60 minuts.

La prova teòrica es puntua de 0 a 30 punts. Cal aconseguir-hi un mínim de 15 punts per a poder passar a la prova pràctica.



La prova pràctica consisteix a desenvolupar per escrit dos supòsits teoricopràctics triats per l'aspirant entre tres proposats pel tribunal, que han de coincidir amb els blocs del Programa que figuren en l'annex I i sobre les funcions que cal desenvolupar al lloc de treball. El temps màxim per a desenvolupar per escrit aquesta segona part de l'exercici és de tres hores.

L'avaluació, de la persona aspirant, d'aquest primer exercici s'efectuarà atenent, entre altres, els criteris següents:

– El contingut dels supòsits.

– La capacitat d'interrelació dels diversos supòsits.

– L'expressió escrita.

– La capacitat d'argumentació.

– L'expressió oral de la persona candidata.

Una vegada conclòs l'exercici, els exàmens seran introduïts en sobre tancat i quedaran sota la custòdia del tribunal, el qual convocarà les persones aspirants per a la lectura pública de l'exercici.

El lloc, la data i l'hora de lectura d'aquesta prova els anuncia el tribunal amb antelació suficient.

Aquesta exposició s'ha de gravar en àudio obligatòriament. Aquest enregistrament només el poden fer servir els membres del tribunal, i sols per a la qualificació i la revisió, i de cara a possibles reclamacions.

Aquest exercici es pot efectuar en diverses sessions i ha de tenir un caràcter públic.

El Tribunal pot fer preguntes o dialogar amb la persona aspirant durant un període màxim de 15 minuts sobre aspectes dels supòsits que ha desenvolupat. Si no compareix a la lectura de la prova realitzada, s'entendrà que l'aspirant renuncia a prendre part en aquest procés.



La prova pràctica es valora de 0 a 30 punts. Cal obtenir-hi un mínim de 15 punts per a poder superar aquesta fase.

Aquesta fase (prova teoricopràctica) es valora de 0 a 60 punts, i el resultat final s'obté de la suma de les puntuacions obtingudes en la prova teòrica i en la prova pràctica. Cal obtenir un mínim de 30 punts en aquesta fase per a superar-la i passar a la de concurs de mèrits.

3.5. Documentació que cal presentar.

Amb el resultat de l'últim exercici de la primera fase, el tribunal de selecció exposa al públic, a la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València (sede.upv.es, apartat d'Anuncis) i a la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça de la qual és http://www.upv.es/entidades/srh/ (Selecció i provisió), la relació de persones aspirants, amb esment de l'opció per la qual participen, que, per haver superat tots els exercicis, han de passar a la fase de concurs, i els cita perquè dins del termini de cinc dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de les qualificacions definitives, presenten fotocòpia acarada de la titulació, i la documentació acreditativa dels mèrits i l'experiència, al Registre General de la Universitat Politècnica de València, situat a l'edifici 3F, al costat del Rectorat, camí de Vera, s/n, 46071 de València; al registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, situat a la plaça de Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; al registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, situat al carrer del Paranimf, núm. 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La publicació d'aquestes llistes en la microweb del Servei de Recursos Humans és la que es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis; aquesta exposició, en la data en què s'inicie, és suficient com a notificació amb caràcter general.

3.6. Segona fase. Concurs de mèrits.

Consistirà en la valoració dels mèrits de les persones aspirants que han superat la primera fase i s'efectuarà d'acord amb el barem que s'estableix a continuació. Només es valoren aquells mèrits la data d'obtenció dels quals no siga posterior a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies que figura en la base 2.1. d'aquesta convocatòria.

Barem

1) Experiència professional:

Es valora fins a un màxim de 4 anys i 6 punts l'experiència professional en llocs de treball corresponents a la mateixa categoria o similars, d'acord amb les funcions exercides i el grup en la present convocatòria. Es prorrategen proporcionalment els mesos complets i no es consideren els períodes inferiors a un mes, d'acord amb l'escala següent:





Experiència laboral en: Puntuació per mes complet treballat Puntuació per any complet treballat

1. Universitats públiques valencianes 0,12500 1,500

2. Sector públic 0,06250 0,750

3. Empresa privada 0,03125 0,375





1. Per serveis prestats com a personal contractat laboral o com a personal funcionari en l'àmbit de les universitats públiques valencianes.

2. Per serveis prestats com a personal contractat laboral o com a personal funcionari en l'àmbit de l'administració pública.

3. Per serveis prestats com a personal contractat laboral en el sector privat, en treballs per compte d'altri, autònoms i professionals.

L'experiència professional s'ha d'acreditar d'acord amb els criteris següents:

– Els treballs per a administracions públiques s'han d'acreditar sempre mitjançant certificació oficial de l'òrgan competent.

– La resta treballs per compte d'altri, mitjançant contracte de treball en el qual s'especifique la categoria convocada i la certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el període que s'al·legue en el grup de cotització corresponent a la categoria, grup i subgrup de les places especificades en aquesta convocatòria.



– Per a la resta de professionals i autònoms, llicència fiscal o IAE on s'acrediten l'epígraf o els epígrafs corresponents a la categoria convocada, i certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue. Quan siga procedent i en substitució d'aquests documents s'ha d'aportar certificació oficial que acredite haver cotitzat en el règim especial o en la mutualitat corresponent

2) Cursos de formació i perfeccionament:

Es valoren fins a un màxim de 3 punts únicament els cursos de formació i perfeccionament que estiguen relacionats directament amb les funcions dels llocs de treball objecte d'aquesta convocatòria.



La valoració s'efectua d'acord amb el barem següent, sense que es consideren els cursos de fins a 9 hores i, en cas que hi haja dos o més cursos amb el mateix contingut, només es considera el de major duració:



Nombre d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,10

De 15 a 19 0,25

De 20 a 29 0,40

De 30 a 49 0,50

De 50 a 74 0,60

75 o més hores 0,75





Només es valoren aquests cursos si estan homologats per un organisme públic competent en el marc dels programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics; la persona aspirant ha d'acreditar aquest aspecte.

Amb aquesta finalitat, es tenen en compte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que es troben inclosos dins dels respectius acords amb l'administració.

3) Titulacions acadèmiques:

Es valoren les titulacions acadèmiques oficials de nivell superior a les especificades en l'annex I, amb 0,50 punts.

4) Coneixements de valencià:

Es valora fins a un màxim d'1,50 punts, sempre que s'acredite estar en possessió del pertinent certificat o homologació expedit pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València o d'un certificat equivalent segons els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, que inclouen, entre d'altres, els certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià o per les universitats públiques valencianes, conformement a l'escala següent, en què es valora, en cas d'estar en possessió de dos nivells, únicament el de major nivell:



Per a llocs dels subgrups A1 i A2 Puntuació

Certificat de nivell B1 (Elemental) 0,50 punts

Certificat de nivell B2 (Intermedi) 0,75 punts

Certificat de nivell C1 (Suficiència) 1,00 punts

Certificat de nivell C2 (Superior) 1,50 punts





Per a llocs dels subgrups C1 i C2 Puntuació

Certificat de nivell A2 (Bàsic) 0,50 punts

Certificat de nivell B1 (Elemental) 1,00 punts

Certificat de nivell B2 (Intermedi) 1,15 punts

Certificat de nivell C1 (Suficiència) 1,25 punts

Certificat de nivell C2 (Superior) 1,50 punts





En els llocs en què figure com a requisit específic per a la provisió un determinat nivell de coneixement de valencià, únicament es consideraran els superiors a aquest.

En termes generals, el quadre d'equivalències d'aquests certificats està publicat en la microweb del Servei de Recursos Humans, a la qual es pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/751636normalv.html. Per a obtenir informació més detallada sobre aquest tema es pot accedir a l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/SPNL/info/criterisequivalencies2019.pdf

5) Altres mèrits:

Aquest apartat es valora fins a un màxim de 1,50 punts.

a) Coneixement d'idiomes de la Unió Europea: Es valora el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea diferents del castellà. Es reconeixen com a acreditacions de la capacitació lingüística i comunicativa en llengües estrangeres els títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), així com els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística, informació a la qual es pot accedir a través de l'enllaç següent:

https://cdl.upv.es/el-centro/normativa





Per a llocs dels subgrups A1, A2, C1 i C2 d'administració general i administració especial:

Haver obtingut el certificat de competència lingüística A2 0,375 punts

Haver obtingut el certificat de competència lingüística B1 0,75 punts

Haver obtingut el certificat de competència lingüística B2 1,50 punts





Per a la valoració dels idiomes comunitaris, en cap cas no es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis de batxiller elemental, graduat escolar, formació professional, batxiller superior i estudis universitaris de qualsevol nivell.

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de la competència lingüística, es poden consultar en l'enllaç següent: https://www.acles.es/216-tablas-de-certificados-reconocidos-por-acles

Tots els certificats susceptibles d'equivalència els ha de tramitar la persona interessada, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies d'aquesta convocatòria.

En els supòsits en què figure com a requisit específic per a la provisió un determinat nivell de coneixement d'algun dels idiomes dels països de la Unió Europea, només es consideraran els superiors a aquest.



b) Altres mèrits valorables per als llocs pertanyents al grup A, subgrups A1 i A2, d'administració especial:



Només per a llocs dels subgrups A1 i A2 d'administració especial

Impartició de cursos (per cada 10 crèdits). 0,50 punts

Ponències presentades i aprovades en congressos sobre matèries relacionades amb les funcions del lloc. 1,25 punts per ponència

Beques; únicament es valoraran les beques una vegada obtinguda la titulació acadèmica corresponent, i sempre que estiguen relacionades amb matèries del lloc de treball oferit. 1,25 punts per any complet

Publicacions en SCI. 0,25 per citació





Així mateix, i en el supòsit de cursos impartits, aquests es valoren una sola vegada. No són susceptibles de valoració les successives edicions d'un mateix curs o d'un curs amb el mateix contingut; en aquest cas es valora el curs impartit de major duració.

3.7. Una vegada haja acabat la valoració del concurs de mèrits, el tribunal de selecció exposarà a la seu electrònica de la Universitat Politècnica (sede.upv.es, apartat d'Anuncis) i a la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça de la qual és http://www.upv.es/entidades/SRH/ (Selecció i provisió), la llista provisional de valoracions del concurs de mèrits, i concedeix un termini de cinc dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació perquè les persones interessades formulen les reclamacions i esmenes que consideren pertinents amb relació a la valoració.

3.8. Quan el tribunal de selecció haja resolt les possibles al·legacions i esmenes, i d'acord amb la puntuació total obtinguda, que s'obté sumant la puntuació aconseguida en cadascuna de les dues fases, el tribunal de selecció conforma una llista de les persones aspirants seleccionades per ordre de puntuació, i aquest serà l'ordre de la proposta de nomenament quan pertoque.

3.9. En cas d'empat, es dirimeix considerant en primer lloc la major puntuació obtinguda per les persones aspirants en la prova teoricopràctica i, en segon lloc, la major puntuació obtinguda en la fase de concurs. En cas de persistir l'empat, es resol mitjançant un sorteig públic entre les persones aspirants empatades, que es convocaran amb aquesta finalitat.



Quarta. Constitució de la borsa de treball

4.1. Amb les persones aspirants que han superat el procés de selecció es conformen tres borses de treball, mitjançant una resolució que es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, a la qual cal acudir per a formalitzar contracte de duració determinada, nomenament com a personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació.



4.2. Les crides per a resoldre les necessitats de personal cal fer-les d'acord amb el que es disposa en la normativa interna de la Universitat Politècnica de València referent a la gestió de les borses de treball.

4.3. L'acompliment d'aquest lloc de treball queda sotmès a la legislació en matèria d'incompatibilitats.



Cinquena. Presentació de documents.

5.1. Les persones aspirants que siguen cridades a formalitzar un contracte de durada determinada, un nomenament com a personal funcionari interí o bé un nomenament provisional per millora del lloc de treball han de presentar davant el Servei de Recursos Humans la documentació següent:

a) Fotocòpia compulsada o acarada del document nacional d'identitat, o del document que acredite la seua nacionalitat o del passaport en el cas dels nacionals dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, i, si s'escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec d'una persona nacional d'un altre Estat amb qui l'aspirant tinga aquest vincle. Així mateix, han de presentar una declaració firmada o promesa d'aquesta persona nacional d'un altre Estat en el sentit que no es troba separat o separada de dret del cònjuge o la cònjuge i, si s'escau, que l'aspirant viu a compte seu o està a càrrec seu.

b) Fotocòpia compulsada o acarada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria o certificat acadèmic que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, ha d'adjuntar-se la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius dels requisits o especialitats, en el cas que aquests figuren en aquesta convocatòria.

d) Declaració jurada o promesa de no haver sigut separat/separada mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat/inhabilitada penalment per a l'exercici de les funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, a més, han de fer la declaració de no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, al seu Estat, l'accés a la funció pública.

e) Certificat mèdic acreditatiu de tenir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions de la categoria o escala oferida. Amb aquesta finalitat, els reconeixements es realitzaran a través del Servei de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València, a fi que aquest realitze el pertinent reconeixement mèdic i expedisca el certificat mèdic pertinent.

f) Les persones aspirants amb diversitat funcional han de presentar fotocòpia compulsada o acarada del certificat de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o dels òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %, així com la seua capacitat per a exercir les funcions que corresponguen a les vacants oferides.

g) Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius de l'exempció del pagament de taxes, de conformitat amb la sol·licitud de la persona interessada.

5.2. Llevat de casos de força major, les persones aspirants integrants de la borsa d'ocupació que no hagen presentat la documentació acreditativa al moment oportú, o bé que l'hagen presentada però se'n deduïsca que manquen d'algun dels requisits exigits, no podran formalitzar contracte de duració determinada ni ser nomenades com a personal funcionari interí o amb un nomenament provisional per millora del lloc de treball, de conformitat amb el que s'ha establit en el punt anterior, sense perjudici de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

5.3. Qui tinga la condició de funcionari públic o de personal laboral al servei de la Universitat Politècnica de València estarà exempt de justificar les condicions i els requisits que ja tinga acreditats anteriorment davant d'aquesta Universitat. En tot cas, han de presentar obligatòriament la documentació prevista en l'apartat e i, si escau, la de l'apartat f i g).

No obstant l'anterior, l'òrgan convocant pot sol·licitar que es torne a exigir una nova acreditació d'aquells requisits quan ho considere convenient, pel temps transcorregut des de l'obtenció o perquè tinga relació directa amb les funcions o tasques del lloc que cal exercir.





Sisena. Tribunal de selecció.

6.1. La composició genèrica del tribunal és la següent:

– Presidència, designada pel rector de la Universitat Politècnica de València entre personal funcionari de carrera.

– Quatre vocals, designats pel rector de la Universitat Politècnica de València entre personal funcionari de carrera.

– Secretaria, designada pel rector entre personal funcionari de carrera de la Universitat Politècnica de València, que hi actua amb veu però sense vot.

D'acord amb l'article 60.3 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'estatut bàsic, la pertinença als òrgans de selecció és sempre a títol individual; no s'hi pot pertànyer en representació o per compte de ningú.



6.2. En el nomenament del tribunal de selecció hi han de figurar tant els membres titulars com els suplents.

Les persones membres del tribunal de selecció han d'abstenir-se i poden ser recusades per les persones interessades quan les primeres es troben en alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.3. Per a anuncis i citacions, el tribunal de selecció té la seu a l'edifici del Rectorat de la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, València.

6.4. El tribunal té la consideració d'òrgan col·legiat de l'administració i, com a tal, resta sotmès a les normes contingudes en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

En virtut d'aquesta llei pot constituir-se, convocar i celebrar les seues sessions, adoptar acords i remetre les actes de les seues reunions, tant de manera presencial com a distància. Si el tribunal tria aquesta darrera opció de fer actuacions no presencials, ha de fer servir per a això els mitjans electrònics de conformitat amb el que estableixen els articles 17 i 18 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

En el cas que les sessions i actuacions del tribunal es facen mitjançant mitjans electrònics, s'ha de publicar en la seu electrònica de la Universitat Politècnica València –sede.upv.es (apartat d'anuncis)– i en la microweb del Servei de Recursos Humans –http://www.upv.es/entidades/SRH/– l'acord corresponent per a coneixement general de totes les persones aspirants.



Setena. Informació respecte de les dades recollides

7.1. En compliment del que es preveu en el Reglament general de protecció de dades UE 2016/679 i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, us informem que el responsable del tractament de les dades per a aquesta convocatòria és la Universitat Politècnica de València.



7.2. La base legal per al tractament de les vostres dades personals és la necessitat de gestionar el procediment de selecció de personal i provisió de llocs de treball de la present convocatòria.

7.3. No es preveuen cessions o transferències internacionals de les dades personals tractades.

7.4. Les persones interessades poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació o oposició al tractament aportant còpia d'un document oficial que les identifique (NIF-NIE, passaport) i, si cal, documentació acreditativa de la sol·licitud davant: Delegat de Protecció de Dades de la Universitat Politècnica de València. Secretaria General. Universitat Politècnica de València. CIF Q4618002B Camí de Vera, s/n. 46022 València.

7.5. En cas de reclamació, l'autoritat competent és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

7.6. Les dades es conserven en virtut de la legislació aplicable al present tractament.



Vuitena. Recursos.

8.1. Contra la present convocatòria i les bases corresponents, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



8.2. Contra els actes del tribunal de selecció, que no posen fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la notificació o publicació, de conformitat amb el que es disposa en els articles 121 i 122, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es pot interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector, com a òrgan competent per resoldre'l.



València, 19 de setembre de 2022.– El rector, p. d. (01.06.2021), el gerent de la Universitat Politècnica de València: Jesús Marí Farinós.





ANNEX I

Característiques i requisits del lloc de treball oferit



Codi de la convocatòria: 2022/P/FC/CM/16

Denominació del lloc de treball: Tècnic/a de gestió

Unitat de destinació: Universitat Politècnica de València

Localitat: València

Titulació: Diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica, grau o equivalent

Subgrup: A2

Nivell de complement de destinació: 22

Complement específic: E032

Jornada laboral: dedicació completa





Funcions generals:

Sota la dependència de la direcció del centre, i atesos el nivell de responsabilitat, la dificultat tècnica i la classificació d'aquest lloc, cal dur-hi a terme les funcions següents:



• Coordinar i supervisar el treball del personal de categoria inferior assignat a la unitat.

• Desenvolupar les funcions de gestió administrativa en les diferents àrees de gestió associades a les diverses àrees competencials: procediments administratius, gestió de recursos humans o economicofinancers, investigació en l'activitat contractual, patrimonial o de caràcter subvencional, gestió acadèmica i altres àrees competencials que requerisquen aquestes funcions.

• Ús d'aplicacions informàtiques de l'àmbit de gestió corresponent.



• Gestió i vigilància del compliment de les normes de seguretat i salut elaborades pels òrgans tècnics competents.

• Gestió de residus en l'àmbit del propi lloc de treball.

• Tenir iniciativa per a la creació de millora i innovació a la unitat, i implicar-se activament en els programes de millora contínua i innovació que establisca la Universitat.

• Donar suport a la preparació de la documentació que es requerisca per a portar a terme les tasques anteriors.

• I totes les funcions inherents al lloc de treball i la categoria professional.



Temari:



Gestió universitària

1. La Llei orgànica d'universitats.

2. La normativa de règim acadèmic i avaluació de l'alumnat en estudis oficials de grau i màster universitari de la Universitat Politècnica de València. La normativa de progrés i permanència de la Universitat Politècnica de València.

3. La normativa de reconeixement i transferència de crèdits de la Universitat Politècnica de València.

4. El Reial decret 640/2021, de 27 de juliol, de creació, reconeixement i autorització d'universitats i centres universitaris, i acreditació institucional centres universitaris.

5. El Reial decret 822/2021, de 28 de setembre, pel qual s'estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d'assegurament de la seua qualitat.

6. El Reial decret 99/2011, pel qual es regulen els ensenyaments oficials de doctorat.



Dret administratiu

7. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

8. La Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.





Gestió econòmica i financera

9. El pressupost de la Universitat Politècnica de València. El pressupost d'ingressos. El pressupost de despeses. Normes de funcionament.

Recursos humans

10. La funció pública valenciana (I): àmbit d'aplicació. Ordenació dels llocs de treball. Instruments de planificació i ordenació del personal. Registres de personal i de llocs de treball. Naixement i extinció de la relació de servei. Drets, deures i incompatibilitats del personal empleat públic. Provisió de llocs i mobilitat. Promoció professional. Situacions administratives del personal funcionari de carrera. Règim disciplinari. Representació, negociació col·lectiva i participació institucional.

11. El personal docent i investigador universitari. Classes i règim jurídic del professorat universitari. Normativa aplicable. Accés i funcions del personal docent i investigador respecte dels diferents tipus de professorat universitari. Règim retributiu.

12. La contractació del personal investigador de caràcter laboral: modalitats contractuals: contracte predoctoral; contracte d'accés de personal investigador doctor. contracte d'investigador distingit; contracte indefinit d'activitats cientificotècniques.



Organització i gestió de la qualitat

13. Criteris i directrius per a la garantia de qualitat de l'educació superior (ESG 2015).

14. El Reial decret 1112/2015, de 11 de desembre, pel qual s'aprova l'estatut de l'organisme autònom Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació. Els programes d'avaluació institucional d'ANECA; Docentia, Audit internacional, SIC, Verifica, Acredita, Monitor.



15. El procediment de verificació, seguiment, modificació i renovació de l'acreditació dels títols oficials.

16. El sistema de gestió interna de qualitat dels títols oficials de la Universitat Politècnica de València. L'informe de gestió.



Nota: la normativa legal que empararà el contingut d'aquests temes serà la que es trobe en vigor en el moment de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana d'aquesta convocatòria.



Enllaços d'interès

http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/676956normalv.html

http://www.upv.es/medioambiente





ANNEX II

Oficines de registre de la Universitat Politècnica de València



Registre General de la Universitat Politècnica de València

Universitat Politècnica de València

Edifici 3F

Camí de Vera, s/n

46022 València (València)

Tel. (+34) 96 387 74 05

http://www.upv.es/entidades/SPET/infoweb/ag/info/1003451normalc.html



Registre del campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València

Escola Politècnica Superior de Gandia

Edifici F

C/ Paranimf, 1

46730 Grau de Gandia (València)

Tel. (+34) 96 284 93 02

http://www.upv.es/contenidos/CGANDIA/administracion/939537normalc.html



Registre del campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València

Escola Politècnica Superior d'Alcoi

Plaça Ferrándiz i Carbonell, s/n

03801 Alcoi (Alacant)

Tel. (+34) 96 652 85 10

http://www.epsa.upv.es/alumnado.php







Annex III

Sistemes d'identificació i signatura



Per a emplenar la vostra sol·licitud us heu d'identificar electrònicament mitjançant qualsevol dels sistemes d'identificació i signatura acceptats a la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, que figuren detallats en l'adreça web següent:

https://sede.upv.es/oficina_tactica/?idioma=es_ES#/tramita/19/186



A continuació, es detallen les característiques principals de cadascun d'aquests sistemes:



Cl@ve-Identificación (sistema recomanat):

És la plataforma comuna del sector públic administratiu estatal per a la identificació i l'autenticació electròniques mitjançant l'ús de claus concertades, oberta a la possibilitat que en facen ús totes les administracions públiques.

Proporciona diversos sistemes d'identificació electrònica, entre els quals hi ha els següents: DNI electrònic, certificats electrònics d'autoritats de certificació reconegudes a Espanya, sistema de clau permanent promogut per la GISS, sistema de clau temporal PIN24H promogut per l'AEAT o node EIDAS (reconeixement de certificats transfronterers emesos per autoritats de certificació d'altres països a l'entorn de la UE).



A causa de la millor usabilitat que presenta, es recomana com a preferent l'ús del sistema de clau permanent promogut per la GISS. Aquest sistema s'orienta a accessos habituals a diversos organismes. Per a usar-lo, sols cal haver obtingut prèviament la credencial electrònica d'identificació mitjançant algun dels procediments previstos. Per a fer-ho us heu de registrar en el sistema bé de forma presencial, en alguna de les oficines de registre adherides al sistema, o bé per internet, si ja disposeu d'un certificat electrònic reconegut vigent. Si sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre de Cl@ve.



Més informació, ací: www.clave.gob.es



Certificats electrònics:

Certificats electrònics per a persona física emesos per diferents autoritats de certificació reconegudes a Espanya. Tots requereixen un procés d'acreditació personal previ en algun dels punts de registre associats a l'autoritat de certificació que els emet (FNMT, ACCV, Camerfirma, etc.).

Si ja sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre associat a l'ACCV (Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat Valenciana).

Més informació, ací: https://www.accv.es/ciudadanos/



DNI electrònic (DNIe):

Tal com recull la Declaració de pràctiques de certificació del DNI, els certificats electrònics poden usar-se:

Com a mitjà d'autenticació de la identitat, el certificat d'autenticació (‘digital signature') assegura al titular, en la comunicació electrònica, acreditar la seua identitat davant de qui siga.

Com a mitjà de signatura electrònica de documents, mitjançant l'ús del certificat de signatura (‘non-repudiation'), el receptor d'un missatge signat electrònicament pot verificar l'autenticitat d'aquesta signatura, i d'aquesta manera pot demostrar la identitat del signant sense que aquest puga repudiar-lo.

Com a mitjà de certificació d'integritat d'un document, permet comprovar que el document no ha sigut modificat per cap agent extern a la comunicació.

Més informació, ací: https://www.dnielectronico.es/portaldnie/



Compte d'usuari d'UPVNet:

Sistema d'identificació personal basat en una clau concertada (usuari i contrasenya) proporcionada a tots els membres de la comunitat universitària.

Més informació, ací: https://www.upv.es/entidades/ASIC/catalogo/346935normalc.html

Mapa web