Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 24 de maig de 2019, de la Presidència de la Generalitat, per la qual s'aprova la creació i classificació en classe tercera d'un lloc de secretaria en la Diputació Provincial d'Alacant.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8581 de 01.07.2019
Número identificador:  2019/6140
Referència Base de Dades:  006150/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Presidència de la Generalitat
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: relació de llocs de treball, Presidència de la Generalitat



RESOLUCIÓ de 24 de maig de 2019, de la Presidència de la Generalitat, per la qual s'aprova la creació i classificació en classe tercera d'un lloc de secretaria en la Diputació Provincial d'Alacant. [2019/6140]

Segons el certificat de 10 de gener de 2019, de la Secretaria, el Ple de la Diputació Provincial d'Alacant, en la sessió del dia 19 de desembre de 2018, va acordar la modificació de la plantilla de l'entitat local per a l'exercici 2019, mitjançant la creació, entre d'altres, d'un lloc de treball denominat «secretaria-intervenció», per a ser cobert per personal funcionari pertanyent a la subescala de secretaria-intervenció, dins del departament de serveis jurídics.

En l'apartat cinqué de l'acord que consta en el certificat esmentat s'acorda sol·licitar l'autorització per a la creació i classificació del lloc de secretaria-intervenció, de conformitat amb el que estableixen l'article 170 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de règim local de la Comunitat Valenciana, i l'article 2.1 del Decret 32/2013, de 8 de febrer, del Consell, pel qual es regula el règim jurídic del personal funcionari amb habilitació nacional en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.



Consta en l'expedient la fitxa en què es descriuen les funcions del lloc de treball de secretaria-intervenció, i en el qual s'assenyala que aquest lloc s'incardina en els serveis jurídics d'assistència tècnica a municipis.

Consta en l'expedient la publicació, en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant, número 12, de 17 de gener de 2019, de l'anunci de l'Acord de 19 de desembre de 2018, del Ple de la Diputació Provincial d'Alacant, segons el qual es van aprovar el pressupost i la plantilla per a l'exercici 2019, i en el qual s'estableix que aquest acord és definitiu en via administrativa.

Vistos els antecedents indicats, i en virtut del que disposen els articles 164.1 i 170 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de règim local de la Comunitat Valenciana, així com en l'article 16 del Decret 32/2013, de 8 de febrer, del Consell, pel qual es regula el règim jurídic del personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, i de conformitat amb la Resolució de 12 de febrer de 2016, del president de la Generalitat, per la qual es deleguen determinades atribucions en diferents òrgans de l'Administració de la Generalitat (DOGV 7722, 17.02.2016), resolc:



Classificar un lloc de secretaria, en classe tercera, per a prestar serveis d'assistència a municipis, que queda reservat a personal funcionari d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional que pertanga a la subescala de secretaria-intervenció.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 114.c de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones interessades podran interposar els recursos següents:

a) Directament, un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de València o davant del jutjat contenciós administratiu en la circumscripció del qual tinga la persona demandant el seu domicili, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que es disposa en els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

b) Potestativament, un recurs de reposició davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que s'estableix en els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, tenint en compte que no és possible simultaniejar el recurs contenciós administratiu i el potestatiu de reposició.



c) En el cas que la persona interessada siga una administració pública, no podrà interposar cap recurs en via administrativa, i això sense perjudici de la possibilitat d'efectuar el requeriment al qual es refereix l'article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, en el termini de dos mesos comptats de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen exercir qualsevol altra via que estimen oportuna.



València, 24 de maig de 2019.– El president, p. d. (Resolució 12.02.2016, DOGV 17.02.2016), el secretari autonòmic de Presidència: Andreu Ferrer Bautista.

Mapa web