Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública. RESOLUCIÓ de 13 de juny de 2022, de la Secretaria Autonòmica de Justícia i Administració Pública, d'aprovació del Programa de teletreball de l'Agència Tributària Valenciana, número 06/2022.
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 9367 de 22.06.2022 | |
Número identificador: | 2022/5614 | |
Referència Base de Dades: | 005642/2022 | |
-
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública Grup temàtic: Ocupació pública, Autoritzacions administratives Descriptors: Temàtics: treball a distància
RESOLUCIÓ de 13 de juny de 2022, de la Secretaria Autonòmica de Justícia i Administració Pública, d'aprovació del Programa de teletreball de l'Agència Tributària Valenciana, número 06/2022. [2022/5614]
Vista la proposta de Programa de teletreball de l'Agència Tributària Valenciana, amb número d'expedient 06/2022, es formula la present resolució en atenció als antecedents de fet i fonaments de dret següents:
Antecedents de fet
I. Amb data 21 de març de 2022, es va registrar d'entrada en la Direcció General de Funció Pública la sol·licitud de la directora general de l'Agència Tributària Valenciana (d'ara endavant ATV) per a iniciar el procediment d'aprovació del Programa de teletreball de l'ATV, a l'empara de l'art. 13 del Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell, de regulació del teletreball com a modalitat de prestació de serveis del personal empleat públic de l'Administració de la Generalitat (d'ara endavant, Decret 49/2021).
II. Analitzada la proposta i la documentació presentada, comprovat si conté tots els elements i requisits previstos en el Decret 49/2021, en dates 29 de març i 29 d'abril de 2022, la Direcció General de Funció Pública va requerir a l'òrgan proponent per a esmenar la falta o acompanyar la documentació preceptiva, en el sentit indicat en els escrits d'esmena de dates 29 de març i 28 d'abril de 2022.
III. Acordada l'ampliació del termini per a esmenar, amb dates 21 d'abril i 9 de maig de 2022, es registraren d'entrada en la Direcció General de Funció Pública escrits de la directora general de l'ATV, amb aportació de documentació a fi d'esmenar la proposta de Programa de teletreball de l'ATV.
IV. Presentada la documentació dins del termini concedit per a esmenar, una vegada analitzada i comprovat que la proposta de programa compleix tots els elements i requisits previstos en el Decret 49/2021, la Direcció General de Funció Pública va elevar proposta de resolució d'aprovació del Programa de teletreball de l'ATV a la Secretaria Autonòmica de Justícia i Administració Pública.
Fonaments de dret
I. El Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell, de regulació del teletreball com a modalitat de prestació de serveis del personal empleat públic de l'administració de la Generalitat, que regula la modalitat de prestació de serveis en règim de teletreball amb caràcter general i l'àmbit d'aplicació del qual es refereix al personal funcionari i laboral de l'Administració de la Generalitat.
II. L'article 13.1 del Decret 49/2021, que regula el procediment per a l'aprovació dels programes de teletreball, i estableix que quan afecte llocs de treball amb adscripció orgànica i funcional en una mateixa conselleria o organisme, s'iniciarà a proposta de la corresponent Sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal dirigida a la direcció general competent en matèria de funció pública.
III. Els apartats dos i tres de l'art. 13 del Decret 49/2021, que estableixen la forma de presentació de la proposta, el seu contingut i la documentació que ha d'acompanyar-se.
IV. L'article 13.4 del Decret 49/2021, que atribueix a la direcció general amb competències en matèria de funció pública la competència per a analitzar, requerir per a la seua possible esmena i proposar la resolució que procedisca de les propostes de programes de teletreball que es tramiten per les sotssecretaries o òrgans competents en matèria de personal de les conselleries o organismes.
V. L'article 13.5 del Decret 49/2021, que estableix que, transcorregut el termini per a l'esmena, si escau, la direcció general competent en matèria de funció pública, elevarà proposta de resolució en el sentit que escaiga a la secretaria autonòmica amb competències en matèria de funció pública.
En virtut de l'anterior, de conformitat amb els preceptes referenciats i altres de general aplicació, i conforme la proposta de resolució elevada per la Direcció General de Funció Pública, resolc:
Primer
Aprovar el Programa de teletreball de l'Agència Tributària Valenciana amb el número 06/2022, que s'adjunta com a annex I i II a la present resolució. El document complet del programa pot consultar-se en la pàgina web: https://intraatv.gva.es/es/teletreball
Segon
De conformitat amb el que es preveu en l'article 5 del Decret 49/2021, la durada serà la determinada en el Programa de teletreball, sent aquesta en tot cas d'un màxim d'un any prorrogable per períodes iguals, havent-se d'entendre prorrogat pel mateix període si, arribat el venciment, l'òrgan proponent no manifesta el contrari.
Tercer
Les persones que ocupen algun dels llocs de treball identificats en l'annex II i reunisquen els requisits establits en l'article 4 del Decret 49/2021, podran participar voluntàriament en el programa i presentar les seues sol·licituds conforme al model previst, en l'adreça web: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?aneu_proc=18500&version=amp, en el termini de 10 dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Les sol·licituds es dirigiran telemàticament a la Direcció General de l'ATV, la qual dictarà resolució en el termini màxim de tres mesos des de la publicació del programa, en la qual constarà l'inici i la fi del Programa de teletreball, la distribució dels dies de treball presencial i de teletreball, el personal participant i les activitats que haurà de desenvolupar, de conformitat amb les fitxes d'identificació dels compromisos d'execució.
El personal que resulte seleccionat per a participar en el Programa de teletreball realitzarà, obligatòriament, un curs de formació específic en els termes previstos en l'article 10 del Decret 49/2021. Així mateix, realitzarà una declaració responsable relativa a seguretat i salut, mitjançant l'emplenament del qüestionari previst en l'article 9 del citat decret.
Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, podran interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució.
València, 13 de juny de 2022. La secretària autonòmica de Justícia i Administració Pública: Isabel Gemma Fajardo García.
ANNEX I
Programa de teletreball de l'Agència Tributària Valenciana número 006/2022
Òrgan superior o directiu del qual depenen els llocs de treball:
Tots els llocs d'aquest programa depenen de la Direcció General de l'ATV.
A) Causes i objectius de la proposta, que en tot cas haurà de contribuir a una millor organització del treball, que fonamenta la seua implantació.
El Reial Decret llei 29/2020, de 29 de setembre (BOE 259, 30 de setembre), va introduir en el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre (BOE 61, 31 d'octubre) un nou article, el 47 bis, en el qual es defineix i regula el teletreball com aquella modalitat de prestació de serveis a distància en la qual el contingut competencial del lloc de treball pot desenvolupar-se, sempre que les necessitats del servei ho permeten, fora de les dependències de l'administració, mitjançant l'ús de tecnologies de la informació i comunicació.
Així mateix, s'assenyala que:
El teletreball haurà de contribuir a una millor organització del treball a través de la identificació d'objectius i l'avaluació del seu compliment.
El personal que preste els seus serveis mitjançant teletreball tindrà els mateixos deures i drets, individuals i col·lectius, recollits en el present estatut que la resta del personal que preste els seus serveis en modalitat presencial, incloent-hi la normativa de prevenció de riscos laborals que resulte aplicable, excepte aquells que siguen inherents a la realització de la prestació del servei de manera presencial.
L'administració proporcionarà i mantindrà a les persones que treballen en aquesta modalitat, els mitjans tecnològics necessaris per a la seua activitat.
El present programa pretén establir el procediment i les mesures organitzatives per al desenvolupament de l'activitat administrativa-tributària en els centres de treball de l'ATV amb les excepcions que s'estableixen d'acord amb els informes que s'adjunten.
Fruit de l'experiència viscuda i els resultats obtinguts durant la declaració de l'estat d'alarma a conseqüència de la crisi sanitària provocada per la covid-19, per a previndre i evitar contagis, es van implementar mesures per a minimitzar els riscos de contagi, reduint el contacte personal en el marc laboral, sense que es vera afectada la funcionalitat del servei i l'actuació en el compliment dels objectius de l'Agència. Una d'aquestes mesures va ser la d'adoptar amb caràcter urgent i extraordinari la modalitat no presencial de prestació de serveis, i aquesta entitat, com tantes altres administracions, s'ha vist obligada a adaptar-se, a marxes forçades, a una nova metodologia de treball, amb la finalitat d'adequar-la a la realitat actual i tenint en compte els mitjans disponibles en aquests moments.
En aquest sentit, ens hem vist immersos en nombrosos canvis que han provocat una reorganització de processos i procediments propis d'aquest organisme autònom; s'ha apostat per l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació en les tasques habituals dels llocs de treball, la qual cosa ens ha portat a una necessària nova forma d'actuació en relació a la gestió dels efectius materials i de personal.
Però, d'altra banda, totes aquestes dificultats sobrevingudes ens han permés una nova visió en la forma de prestació dels serveis, que no sols possibilita una sèrie d'avantatges als empleats públics d'aquesta Agència, sinó que a més, s'ha pogut comprovar que no s'ha vist ressentida la qualitat del servei que es presta als ciutadans/contribuents, en l'aplicació dels tributs competència de la Generalitat.
En aquest sentit, convé recordar com es recull en l'exposició de motius del Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell, de regulació del teletreball com a modalitat de prestació de serveis del personal empleat públic de l'Administració de la Generalitat, en qualificar-lo com «... una modalitat de prestació de serveis que suposa avantatges tant per a l'administració com per al personal, entre els quals cal destacar la reducció del temps en desplaçaments, la sostenibilitat ambiental o la millora de la conciliació respecte als principis d'igualtat de dones i homes i de corresponsabilitat», sent a més «... un element inequívocament modernitzador de les administracions públiques que possibilita a l'administració la reorganització dels seus processos de treball, tot redefinint objectius i avançant en l'orientació del treball als resultats i a una millor gestió del temps, sense que això comporte en cap cas reduir la qualitat del servei públic, sinó incrementar l'eficàcia i l'eficiència en la prestació de serveis i avançar en la millora de les condicions de treball del personal empleat públic, entre les quals cal destacar la conciliació de la vida familiar, personal o laboral i la corresponsabilitat». Per a això, l'inici de la possibilitat de la distribució flexible del temps de prestació efectiva del treball, aporta noves formes de gestió dels recursos humans sense menyscapte de la productivitat ni de la qualitat. Més aviat, tot el contrari, en reduir desplaçaments, millorar la conciliació, limitar efectes nocius ambientals, entre altres.
Des d'aquesta perspectiva, l'Agència Tributària Valenciana planteja acollir-se al regulat en el Decret 49/2021, mitjançant la proposta d'un Programa de teletreball, atés que quasi tots els seus llocs de treball reuneixen les característiques assenyalades en l'article 3, en poder exercir-se de manera autònoma i a distància per les seues característiques específiques i els mitjans necessaris per al seu desenvolupament, sense necessitat d'un espai conjunt laboral en el qual siga precisa la presència del personal i menys de manera continuada, sempre remarcant la voluntarietat de la incorporació a la modalitat de teletreball. Així, la prestació de serveis en la modalitat de teletreball per al personal de l'ATV tindrà caràcter voluntari i reversible, de conformitat amb el que es preveu en l'article 16, del decret pel qual es regula el teletreball.
La regulació orgànica i funcional de l'Agència Tributària Valenciana ve recollida en el Decret 3/2019, de 18 de gener, del Consell, d'aprovació de l'Estatut de l'Agència Tributària Valenciana, modificat pel Decret 40/2021, de 12 de març, del Consell. Sota la Direcció General de l'ATV, depenen la Subdirecció General i la Secretaria General. La Subdirecció General de l'ATV s'estructura en cinc departaments: Gestió Tributària, Inspecció Tributària, Recaptació, Informàtica Tributària i Valoració.
Els tres primers departaments tenen adscrits llocs de treball de l'A1-09 Cos Superior Facultatiu d'Inspecció de Tributs, A2-05 Cos Tècnic facultatiu de Tributs i l'APT C1-01-01 d'agents tributaris, que assumiran progressivament funcions administratives més especialitzades en l'àmbit tributari. El Departament d'Informàtica Tributària té llocs pertanyents als cossos A1-04-06 Sistemes i Tecnologies de la Informació i A2-02-01 tècnica de Sistemes i Tecnologia de la Informació. El Departament de Valoració està format substancialment per llocs del cos A1-04-10 Arquitectura. i A2-02-06 Enginyeria Tècnica Agrícola. Per part seua, la Secretaria General (amb rang de subdirecció) s'estructura en serveis amb competències transversals formats per llocs de treball de major diversitat funcional i tipologia (gestió econòmica, pressupostos, tresoreria, contractació, assumptes generals, subalterns, recursos humans i registre) dels cossos A1-01 Cos Superior d'Administració, A2-01 Cos de Gestió, C1-01 Cos Administratiu i C2-01 Cos auxiliar. Aquests dos últims cossos també integren tots els departaments de l'ATV i donen suport en activitat tributària/administrativa als altres cossos d'administració especial.
Sota la Direcció General, en l'àmbit provincial d'Alacant i Castelló existeix una Delegació de l'Agència Tributària Valenciana, amb rang de subdirecció general, a la qual estan adscrits orgànicament els llocs de treball situats en aquestes províncies, si bé quan les funcions encomanades corresponen a funcions pròpies de les unitats administratives en les quals s'estructura un departament, depenen funcionalment dels caps del corresponent departament.
En aquest sentit, la Delegació de l'ATV a Castelló, sobre la base de les raons exposades en l'informe subscrit pel director territorial d'Hisenda i Model Econòmic de Castelló (els directors territorials de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic exerceixen les funcions de delegats de l'ATV a Castelló i Alacant, mentre aquests llocs romanguen vacants), no s'acull al present Programa de teletreball en relació als llocs de dependents funcionalment de la Secretaria General, o aquells que tenen competències transversals que donen suport a les diferents unitats administratives. No obstant això, per a la resta de llocs que depenen funcionalment dels caps del corresponent departament sí que es considera que els llocs són susceptibles de teletreball, si així s'estableix per aquests.
La majoria de tots els llocs de treball esmentats tenen funcions i tasques susceptibles de ser exercits mitjançant teletreball, ja que poden ser exercits de manera autònoma i a distància atenent les seues característiques específiques i els mitjans requerits per al seu desenvolupament, ja que les seues principals funcions són, entre altres, les de realitzar estudis i anàlisis de projectes, informes i prestar assessorament tècnic, redacció, correcció i tractament de documents que formen part dels expedients mitjançant aplicacions informàtiques, ofimàtiques o xarxes corporatives en el marc d'un procediment tributari, valoració d'immobles objecte de tipus impositius, anàlisis, disseny i programació de sistemes d'informació i comunicacions en matèria tributària anàlisi, tal com s'assenyala en l'article 3.1 del Decret 49/2021, de teletreball.
Per tot això, es considera que tots els llocs d'aquesta Agència que, per tasques i funcions, han sigut i són susceptibles de teletreball, es puguen acollir a aquest programa, amb les inevitables excepcions de llocs l'acompliment dels quals comporta necessàriament la prestació de serveis presencials. D'altra banda, existeixen llocs que tot i poder inicialment ser considerats per les seues funcions de caràcter majoritàriament presencials, tenen funcions susceptibles de teletreball, que permeten, encara que limitadament, que puguen realitzar una jornada de teletreball, com consta en els informes que s'adjunten a aquest programa.
Objectius:
a) La reorganització dels processos i la introducció de les tecnologies de la informació i la comunicació en les tasques habituals dels llocs de treball. D'aquesta manera, es possibilitarà a les unitats administratives participants en el programa la reorganització dels seus processos de treball redefinint objectius i avançant en l'orientació del treball als resultats i a una millor gestió del temps.
b) Establir la distribució flexible del temps de prestació efectiva del treball en la seua modalitat presencial i de teletreball sense que, per això, es veja afectada, la qualitat del servei que es presta i sense que les garanties del personal empleat públic patisquen cap menyscapte.
c) Obtindre millores en l'àmbit dels resultats a aconseguir per les administracions públiques, puix que suposa una reducció en els temps de desplaçament, que contribueix a una millor sostenibilitat ambiental. Així mateix, es persegueix l'avanç en la millora de les condicions de treball del personal empleat públic quant a la conciliació de la vida personal, familiar i laboral, i la corresponsabilitat.
Totes les disposicions d'aquest Programa de teletreball han de complir les especificacions del Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell, de regulació del teletreball com a modalitat de prestació de serveis del personal empleat públic de l'administració de la Generalitat. Qualsevol dubte o redacció ambigua o que puga tindre més d'un sentit, haurà d'interpretar-se a la llum del que disposa l'esmentat decret. Igualment, en tot allò no contemplat pel Programa de teletreball, s'estarà al que disposen aquest decret i resta de normes vigents en matèria de Funció Pública.
Seguretat i salut en el treball:
En compliment de l'article 9 del Decret 49/2021, de teletreball, «el Servei de prevenció de riscos laborals del personal propi de la Generalitat (SPRRLL) haurà de verificar, amb caràcter previ a l'inici del programa o del pla personal de treball, que les condicions de treball en les quals s'exerceixen les funcions del lloc no suposen risc per a la salut de la persona. Per a això, les persones participants, una vegada realitzada la formació contemplada en l'article següent, realitzaran declaració responsable emplenant el qüestionari previst en l'annex IV o una altra mesura alternativa a aquest, proposada i comprovada per aquest òrgan.
En el cas que, després de la comprovació de les dades aportades per les persones participants en el programa, es deduïra l'existència de risc per a la seua salut, el SPRRLL, proposarà les mesures preventives necessàries.
El SPRRLL podrà realitzar, en qualsevol moment, inspecció del lloc des del qual es teletreballarà amb l'autorització de la persona participant, i garantirà el màxim respecte i mínima intromissió en la seua vida privada, a fi de comprovar les condicions de treball del lloc, havent d'emetre's informe en el qual conste el següent: justificació de la visita, condicions del lloc i, si escau, mesures preventives a adoptar. Aquest informe serà remés a la persona treballadora, a la persona responsable de la seua unitat administrativa i a les que realitzen les funcions de delegades i delegats de prevenció.
Així mateix, si el SPRRLL, després de l'anàlisi del qüestionari previst en l'annex IV, considera necessària la inspecció del lloc des del qual es teletreballarà i la persona participant no donara la seua autorització, quedarà sense efecte la seua participació en el programa o en el pla personal de treball, per no resultar possible l'acreditació del compliment de requisit previst en l'article 4.1.d.»
Formació:
De conformitat amb l'article 10 del Decret 49/2021, de teletreball, per a participar en el Programa de teletreball, el personal de l'ATV haurà de realitzar obligatòriament i amb anterioritat a l'inici del teletreball, llevat que ja l'hagen realitzat en convocatòries anteriors, el curs de formació específic de caràcter autoformatiu, implementat per l'IVAP, com a òrgan competent en matèria de formació de l'administració de la Generalitat, sobre aspectes essencials per a l'adequat desenvolupament del programa i la prestació del treball sota aquesta modalitat, com ara marc normatiu del teletreball, seguretat informàtica, seguretat i salut en el treball, protecció de dades i el sistema d'avaluació del treball desenvolupat que s'hi aplicarà. Una vegada realitzat el curs de formació específica de l'IVAP, el personal haurà d'aportar el certificat d'aprofitament al Servei de Recursos Humans de la Secretaria General de l'ATV. Tot això, sense perjudici que «excepcionalment, quan concórreguen causes motivades degudament acreditades, aquest curs de formació podrà realitzar-se de manera simultània a l'inici de la prestació de serveis en règim de teletreball».
B) Durada del programa
El present programa tindrà una durada d'un any des de la seua aprovació. Si arribat el venciment d'aquest, la Direcció General de l'ATV, no manifesta el contrari, s'entendrà prorrogat per períodes iguals d'un any. Si fa el cas, aquesta direcció general proponent comunicarà la finalització del Programa de teletreball al personal de l'ATV, amb un mes d'antelació a la seua finalització.
C) Informe favorable de l'òrgan superior o directiu del qual depenguen els llocs de treball (s'adjunta)
Tots els llocs d'aquest programa depenen funcionalment de la Direcció General de l'ATV i estan adscrits orgànicament als seus tres centres de treball: la Direcció General de l'ATV situada a València, i les delegacions de l'ATV a Alacant i Castelló. Així doncs, aquesta direcció general proponent adjunta informe favorable de tots els llocs d'aquesta Agència susceptibles de teletreball, independentment del departament o unitat administrativa a què estiguen adscrits funcionalment, amb les especificacions i justificacions recollides en altres informes que igualment s'adjunten. A més, s'hi aporta informe favorable.
D) Nombre màxim de llocs que poden participar en el Programa de teletreball
El nombre màxim de llocs que poden participar en el Programa de teletreball de l'ATV és la totalitat dels llocs de l'Agència, a excepció dels que per les seues tasques i funcions requereixen la presencialitat dels seus titulars o ocupants per al seu correcte acompliment.
El Decret 3/2019, de 18 de gener, del Consell, d'aprovació de l'Estatut de l'Agència Tributària Valenciana, modificat pel Decret 40/2021, de 12 de març, del Consell, estableix en el seu article 6.3.d, a la persona titular de la Direcció General, «l'exercici de la direcció superior del personal de l'Agència, i l'elaboració de les propostes en matèria de personal a l'òrgan competent de la Generalitat en matèria de funció pública...», i segons l'article 15.h.1r, sota la dependència de la Direcció General, correspon a la Secretaria General, amb rang de subdirecció general, «l'assistència i assessorament a la Direcció General per a l'adequat exercici de les funcions d'aquesta última, i, en particular, en relació amb... l'elaboració de les instruccions sobre funcionament efectiu de l'Agència».
Tots els llocs d'aquesta Agència estan adscrits orgànicament a un dels tres centres de treball de l'ATV: la Direcció General de l'ATV situada a València, i les delegacions de l'ATV a Alacant i Castelló. En aquest sentit, aquesta direcció general, en l'exercici de les competències d'acte organització, i per a un funcionament efectiu de l'Agència, assigna els llocs de treball que tenen funcions idèntiques o similars, com administratius/ves, auxiliars de gestió, etc., a departaments i/o unitats administratives, segons les necessitats.
E) Identificació clara i concreta dels llocs de treball que podrien incorporar-se al Programa de teletreball, indicant la seua adscripció orgànica i funcional o territorial.
Els llocs de treball susceptibles de ser exercits mitjançant teletreball són aquells «que puguen ser exercits de manera autònoma i a distància, atenent les seues característiques específiques i els mitjans requerits per al seu desenvolupament», d'acord amb el que es preveu en l'article 3.1 del Decret 49/2021. Aquest article continua esmentant algunes tipologies de llocs de treball susceptibles de ser exercits en la modalitat de teletreball, amb caràcter orientatiu. En aquest sentit, es fa constar en l'annex II els llocs de treball de l'ATV susceptibles de ser exercits mitjançant teletreball.
Igualment, en els apartats 2 i 3 de l'article 3 es detallen aquells llocs que no són susceptibles de ser exercits mitjançant aquesta modalitat. Atesos aquests condicionants, els llocs pertanyents al personal subaltern de l'ATV comporten necessàriament la prestació de serveis presencials la prestació efectiva dels quals sols pot quedar plenament garantida amb la presència física de la persona treballadora. Per part seua, en relació al personal que presta serveis en les unitats de registre, així com en els equips d'informació i assistència al contribuent que paren atenció i informació presencial a la ciutadania, s'aprecia l'existència de funcions que no comporten necessàriament la prestació de serveis presencials, per la qual cosa resulta compatible la modalitat de teletreball per a aquestes funcions, si bé limitades a una jornada laboral de teletreball a la setmana, com queda acreditat en els preceptius informes per a aquests llocs adscrits als centres de l'ATV a Alacant i València.
No obstant això, la Delegació de l'ATV a Castelló, a causa de necessitats del servei, considera que els llocs que presten serveis en la unitat de registre i l'equip d'informació i assistència al contribuent, així com altres dependents funcionalment de la Secretaria General, requereixen una prestació presencial per al seu efectiu compliment, per la qual cosa no figuren en l'annex II.
Quant als llocs d'estructura classificats amb el nivell de complement de destí 30 de tota l'ATV, les funcions concretes dels llocs i la seua incardinació dins de l'estructura organitzativa són compatibles plenament amb l'exercici d'aquesta modalitat de prestació de serveis, tal com es justifica en els informes preceptius.
Requisits de les persones sol·licitants:
Podran accedir al Programa de teletreball de l'ATV les persones que ocupen llocs de treball adscrits a la Direcció General de l'ATV i a les seues delegacions d'Alacant i Castelló, i que reunisquen els requisits següents:
a) Estar en situació de servei actiu.
b) Haver exercit el lloc de treball que ocupa durant períodes que sumen almenys tres mesos, dins dels últims dos anys immediatament anteriors a la data de la presentació de la sol·licitud, o a la de la declaració de la situació administrativa amb reserva de lloc.
c) Ser titular o ocupant d'un lloc de treball que corresponga a la tipologia dels inclosos en el corresponent Programa de teletreball.
d) Que el lloc des del qual es vaja a realitzar el teletreball complisca amb la normativa vigent en matèria de seguretat i salut en el treball, després de la implantació, si fa el cas, de les mesures de prevenció necessàries. Tot això, segons el que es disposa en l'art. 4 del Decret 49/2021, de teletreball.
F) Distribució de la jornada del personal participant
La jornada setmanal de tot el personal el lloc de treball del qual estiga inclòs en aquest Programa, es distribuirà, amb caràcter general, de manera que com a màxim dos dies a la setmana siguen prestant serveis en règim de teletreball i els tres dies restants de manera presencial, sent, per tant, el nombre de dies de modalitat presencial setmanal en el centre de treball no inferior a tres, tot això d'acord amb la seua jornada i horari habituals, i respectant en totes dues modalitats de treball el temps de respectiva permanència o connexió obligatòria, fixat amb caràcter general entre les 9.00 i les 14.00 hores, de dilluns a divendres.
En la sol·licitud de participació s'haurà d'especificar si s'opta per un o dos dies de prestació de serveis en la modalitat de teletreball, excepte informe justificatiu de l'òrgan superior jeràrquic del qual depenguen els llocs, que indique que per a aquests s'estableix un sol dia de teletreball a la setmana.
No es tindran en compte les sol·licituds de participació que corresponguen a llocs les funcions dels quals comporten necessàriament la prestació de serveis presencials, determinats en els preceptius informes motivats dels òrgans o unitats superiors dels quals depenguen.
Una vegada presentades totes les sol·licituds de participació, ateses les necessitats del servei, cada subdirecció, departament, servei o unitat de què depenguen els llocs, organitzarà al seu personal, fent la distribució dels dies de treball presencial i de teletreball, i establirà a l'efecte els torns i rotacions que siguen necessaris entre el personal a càrrec seu, a fi de conjugar l'adequat i continuat funcionament del servei amb els drets, interessos i circumstàncies d'aquest personal i les mesures organitzatives de protecció de la seguretat i salut, si fa el cas, de manera que es complisca amb el que s'estableix en l'article 6 del Decret 49/2021, d'1 d'abril, del Consell, de regulació del teletreball com a modalitat de prestació de serveis del personal empleat públic de l'Administració de la Generalitat.
L'organització del personal s'efectuarà de manera que sempre es mantinga en manera presencial almenys un 20 % del total del personal adscrit a la corresponent unitat administrativa, i tota la plantilla d'aquesta unitat haurà de coincidir almenys un dia a la setmana en les dependències en règim de treball presencial, segons el que es disposa en l'article 6.7 del Decret 49/2021.
En qualsevol cas, el personal estarà obligat a mantindre la deguda coordinació amb els responsables dels departaments, serveis o unitats als quals estiguen adscrits, de manera que es garantisca una eficaç i eficient prestació del servei. Per a mantindre una comunicació precisa, la persona responsable de cada departament, servei o unitat i la persona teletreballadora es facilitaran mútuament un número de telèfon de contacte.
El teletreball no suposarà modificació ni de la jornada i horari de cada persona empleada pública, ni de les seues retribucions o restants condicions de treball, i en tot cas es respectarà el descans necessari i especialment el dret a la desconnexió digital, contemplat en l'article 14, apartat j bis, del TREBEP.
D'acord amb l'article 6.5 del Decret 49/2021, per necessitats del servei, que hauran de ser degudament justificades, podrà ser requerida, amb una antelació mínima de 24 hores, la presència en el centre de treball del personal al qual corresponga prestar serveis en la modalitat de teletreball en una data determinada, d'acord amb la planificació del departament, servei o unitat.
Tot el personal el lloc de treball del qual estiga inclòs en aquest programa, haurà de registrar en l'aplicació gvCronos la prestació laboral, tant quan teletreballe com quan faça treball presencial.
G) Barem aplicable per a la selecció del personal
No escau aplicar un barem per a la selecció del personal, en no determinar-se un nombre màxim de llocs que es puguen acollir al Programa de teletreball. El Decret 49/2021 ja conté limitacions per a alguns llocs de treball i per tant, a excepció d'aquests, la resta de llocs són susceptibles de teletreballar.
H) Requisits tècnics i estructurals: marc tecnològic, aplicacions i eines informàtiques necessàries per a l'acompliment de les funcions de forma no presencial mitjançant teletreball.
L'ATV disposa d'equips informàtics propis, així com els facilitats en el seu moment per la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DGTIC), i altres aplicacions necessàries, autoritzades per la DGTIC, per a una connexió segura dels seus empleats públics durant el confinament i posterior manteniment del teletreball en aplicació del capítol III del Decret 49/2021: «Prestació de serveis en la modalitat de teletreball en situacions de crisis», que ha permés treballar sense incidències informàtiques rellevants.
No obstant això, i en aplicació de l'article 8.1 d'aquest decret, el qual estableix que «l'administració proporcionarà i mantindrà a qui teletreballe els mitjans tecnològics necessaris per a la seua activitat. La seua concreció correspondrà, en el marc del corresponent Programa de teletreball o pla personal de treball, a la persona titular de la sotssecretaria o òrgan competent en matèria de personal, en coordinació amb la direcció general competent en tecnologies de la informació i les comunicacions», aquesta direcció general proponent, s'acull i subscriu el que tècnicament requereix la DGTIC per a poder aplicar el present Programa de teletreball.
Així doncs, els mitjans tecnològics necessaris per al compliment de les funcions de forma no presencial mitjançant teletreball, han de ser els que dictamine sobre aquest tema la direcció general de la Generalitat competent en matèria de tecnologies de la informació i les comunicacions. Aquests mitjans s'aniran adaptant a les necessitats i actualitzacions que es vagen decidint sobre aquest tema.
Les persones que sol·liciten la seua incorporació al programa, els llocs de treball del qual siguen susceptibles de teletreball (annex II) i que no disposen de la infraestructura necessària, només podran incorporar-se una vegada que aquests mitjans estiguen implementats, en compliment de l'apartat 1.d de l'article 4 del Decret 49/2021.
És requisit imprescindible per a participar en el Programa de teletreball de l'ATV disposar d'un telèfon fix o mòbil amb cobertura en el lloc des del qual es teletreballe, al qual es derivarà la línia fixa assignada en el PTN de cada participant. L'efectiu compliment d'aquest requisit es comprovarà en el seguiment del teletreball, i el seu incompliment podrà determinar l'exclusió del programa.
S'adjunta informe favorable i preceptiu de la DGTIC respecte a la proposta de Programa de teletreball de l'Agència Tributària Valenciana.
I) Termini proposat per a la presentació de sol·licituds de participació
Els empleats públics de l'ATV, els llocs de treball de la qual siguen susceptibles de teletreball, tindran 10 dies hàbils per a presentar la sol·licitud de participació des de l'endemà de la publicació del Programa de teletreball de l'ATV en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
J) Informe d'impacte de gènere
S'adjunta informe d'impacte de gènere.
K) Informe favorable òrgan superior-directiu
S'adjunta informe favorable de la directora general de l'ATV
L) Participació Sindical
Aquest programa ha sigut consultat amb les organitzacions sindicals presents en la Junta de Personal de l'Agència, segons l'acta que s'adjunta.
ANNEX II
Llistat de llocs de treball de l'Agència Tributària Valenciana
Programa número 006/2022.
Llistat de llocs de treball de l'Agència Tributària Valenciana, Susceptibles de ser exercits mitjançant teletreball
Direcció General ATV a València (D.G. VALÈNCIA)
Delegació de l'ATV a Castelló (Del. CASTELLÓ)
Delegació de l'ATV a Alacant (Del. ALACANT)
Núm. lloc Grup Denominació Centre directiu
206 A1 Cap Secció Valoració D.G. València
637 A1 Tècnic/a Valoració Del. Castelló
682 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
790 C1 Cap d'Equip Tercer Transmissions Del. Alacant
811 C1 Cap d'Equip Assumptes Generals Del. Alacant
966 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
1086 C1 Cap d'Equip Successions Del. Castelló
1413 C2 Auxiliar Gestió Del. Castelló
1654 C1 Administratiu/va Del. Castelló
2453 A1 Tècnic/a Valoració Del. Castelló
2665 A2 Tècnic/a Gestió Valoració D.G. València
2704 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
3298 A2 Cap de Suport Tercer Transmissions D.G. València
3341 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
3866 A1 Tècnic/a Valoració D.G. València
4412 A1/A2 Cap Secció Caixa i Tresoreria Del. Alacant
4694 C1 Cap d'Equip Tributs Joc Del. Alacant
4830 C1/C2 Cap de Negociat Primer Transmissions Del. Alacant
4975 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
5641 A2 Tècnic/a Gestió Valoració Del. Castelló
5794 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
6220 C1 Cap d'Equip Primer Successions D.G. València
6328 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
6338 C1 Administratiu/va D.G. València
6505 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
6886 A1 Tècnic/a Valoració Del. Alacant
8337 C1 Administratiu/va Del. Alacant
8340 C1 Administratiu/va D.G. València
8357 C1/C2 Cap de Negociat Gestió Tributària D.G. València
8370 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
8379 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
8383 C1/C2 Cap de Negociat Gestió Tributària 8 D.G. València
9103 C1 Cap d'Equip Gestió Tributària Del. Castelló
9771 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
10203 A1/A2 Cap Secció Coordinació Assumptes Generals D.G. València
10771 C1/C2 Cap de Negociat de Coordinació Caixa Fixa i Facturació D.G. València
11337 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
11393 C1/C2 Cap de Negociat Recaptació D.G. València
11619 C1/C2 Cap de Negociat Valoració D.G. València
11898 C1/C2 Cap Negociat Gestió Tributària D.G. València
12362 C1/C2 Cap de Negociat de Coordinació de Gestió de Nòmines D.G. València
12637 C1 Cap d'Equip Assumptes Generals D.G. València
13755 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
14130 C1 Administratiu/va Del. Castelló
14133 C2 Auxiliar Inspecció Del. Alacant
14134 C2 Auxiliar Inspecció D.G. València
14282 C1 Administratiu/va D.G. València
14427 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
14428 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
14429 C1/C2 Cap de Negociat Gestió Tributària Del. Castelló
14741 C1/C2 Cap de Negociat Valoració D.G. València
15955 C1/C2 Cap de Negociat Gestió Tributària Del. Castelló
16766 A1 Tècnic/a Valoració D.G. València
17443 A2 Tècnic/a Gestió Valoració Del. Alacant
17533 C1 Cap d'Equip Secretaria Inspecció Del. Alacant
17553 A2 Tècnic/a Gestió Valoració Del. Castelló
17733 A1 Tècnic/a Valoració D.G. València
18368 C1 Administratiu/va Del. Castelló
19649 C1 Administratiu/va Del. Castelló
19788 A1/A2 Cap Secció Fiances i Tresoreria D.G. València
19799 A1 Cap Servei Valoració Del. Castelló
19800 A2 Cap Servei Valoració Del. Alacant
20904 A1 Tècnic/a Valoració D.G. València
21923 C1 Administratiu/va Del. Castelló
21925 C2 Auxiliar Gestió Del. Castelló
21926 C2 Auxiliar Gestió Del. Castelló
21927 C2 Auxiliar Gestió Del. Castelló
21928 C1 Administratiu/va Del. Alacant
21930 C1 Administratiu/va Del. Alacant
21933 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
21934 C1 Administratiu/va Del. Alacant
21935 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
21936 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
21937 C1 Administratiu/va D.G. València
21938 C1 Administratiu/va D.G. València
21945 C1 Administratiu/va D.G. València
22077 C1 Cap d'Equip Gestió Tributària Del. Alacant
22627 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
22631 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
22634 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
22639 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
22640 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
22915 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
22916 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
22918 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
22924 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
22925 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
22928 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
22977 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
22979 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
22981 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
22983 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
22986 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
22987 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
23005 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
23561 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
23564 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
23565 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
23570 C2 Auxiliar Gestió Del. Alacant
23572 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
23573 C2 Auxiliar Gestió D.G. València
24310 A1 Tècnic/a Valoració D.G. València
24311 A1 Tècnic/a Valoració D.G. València
24312 A1 Tècnic/a Valoració D.G. València
24314 A1 Tècnic/a Valoració Del. Castelló
24315 A1 Tècnic/a Valoració Del. Castelló
24316 A1 Tècnic/a Valoració Del. Alacant
24317 A1 Tècnic/a Valoració D.G. València
24318 A1 Tècnic/a Valoració D.G. València
24319 A1 Tècnic/a Valoració Del. Alacant
24320 A1 Tècnic/a Valoració D.G. València
24321 A1 Tècnic/a Valoració Del. Alacant
24322 A1 Tècnic/a Valoració Del. Alacant
24323 A1 Tècnic/a Valoració Del. Alacant
24325 A1 Tècnic/a Valoració Del. Alacant
26958 A1 Tècnic/a Valoració Del. Alacant
26959 A1 Tècnic/a Valoració Del. Alacant
26960 A1 Tècnic/a Valoració Del. Alacant
26961 A1 Tècnic/a Valoració Del. Alacant
26962 A1 Tècnic/a Valoració D.G. València
28266 A1 Tècnic/a Valoració D.G. València
28371 A2 Tècnic/a Gestió Tributària Del. Alacant
28372 A2 Tècnic/a Gestió Tributària Del. Alacant
28374 A2 Tècnic/a Gestió Tributària Del. Alacant
28377 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
28378 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
28379 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
28380 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
28382 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
28393 A2 Tècnic/a Gestió Tributària Del. Castelló
28394 A2 Tècnic/a Gestió Tributària Del. Castelló
29085 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29086 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29087 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29088 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29090 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29091 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29092 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29094 A2 Tècnic/a Gestió Tributària Del. Alacant
29097 A2 Tècnic/a Gestió Tributària Del. Alacant
29098 A2 Tècnic/a Gestió Tributària Del. Castelló
29099 A2 Tècnic/a Gestió Tributària Del. Castelló
29291 A1 Subdirecció General de l'IVAT D.G. València
29292 A1 Departament de Gestió Tributària D.G. València
29296 A1 Departament de Recaptació D.G. València
29297 A1 Departament d'Inspecció D.G. València
29298 A1 Cap adjunt Departament de Gestió Tributària D.G. València
29300 A1 Cap adjunt Departament de Recaptació D.G. València
29310 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29311 A2 Tècnic/a Gestió Tributària Del. Alacant
29320 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29321 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29322 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29324 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29326 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29327 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29328 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29329 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29330 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29332 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29333 A2 Tècnic/a Gestió Tributària D.G. València
29339 A2 Tècnic/a Coordinació Gestió Tributària Del. Alacant
29340 A2 Tècnic/a Coordinació Gestió Tributària Del. Alacant
29341 A2 Tècnic/a Coordinació Gestió Tributària Del. Alacant
29342 A2 Tècnic/a Coordinació Gestió Tributària Del. Alacant
29343 A2 Tècnic/a Coordinació Gestió Tributària Del. Castelló
29344 A2 Tècnic/a Coordinació Gestió Tributària Del. Castelló
29345 A2 Tècnic/a Coordinació Gestió Tributària D.G. València
29346 A2 Tècnic/a Coordinació Gestió Tributària D.G. València
29347 A2 Tècnic/a Coordinació Gestió Tributària D.G. València
29348 A2 Tècnic/a Coordinació Gestió Tributària D.G. València
29350 A2 Tècnic/a Coordinació Gestió Tributària D.G. València
29765 C1 Cap d'Equip Gestió Nòmines i Seguretat Social D.G. València
30006 C1 Cap d'Equip de Coordinació de Contractació D.G. València
30018 A1 Departament de Valoració D.G. València
30024 A1 Cap d'Oficina Qualitat i Estadístiques Tributàries D.G. València
30828 A1/A2 Cap Secció Contractació 1 D.G. València
30829 C1 Cap d'Equip de Gestió Tributària D.G. València
31105 A2 Tècnic/a Coordinació Gestió Tributària D.G. València
31130 A1/A2 Cap Secció Coordinació de
Valoració Del. Alacant
32547 A1/A2 Cap Secció de Personal D.G. València
32548 A1/A2 Cap Secció Contractació 2 D.G. València
32551 C1/C2 Cap de Negociat de Tresoreria D.G. València
32553 C1/C2 Cap de Negociat Registre 1 D.G. València
32556 C1 Cap d'Equip d'Administració Tributària 1 D.G. València
32557 C1 Cap d'Equip d'Administració Tributària València 2 D.G. València
32558 C1 Cap d'Equip d'Administració Tributària 3 D.G. València
32560 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 2 D.G. València
32587 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 2 Del. Alacant
32929 C1 Cap d'Equip d'Administració Tributària 2 Del. Alacant
32930 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 3 Del. Alacant
32931 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 4 Del. Alacant
32932 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 5 Del. Alacant
32933 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 6 Del. Alacant
32934 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 7 Del. Alacant
32935 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 8 Del. Alacant
32937 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 10 Del. Alacant
32938 C1 Cap d'Equip d'Administració Tributària 2 Del. Castelló
32943 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 2 Del. Castelló
32948 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 7 Del. Castelló
32949 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 8 Del. Castelló
32963 C1 Cap d'Equip d'Administració Tributària 5 D.G. València
32965 C1 Cap d'Equip d'Administració Tributària 7 D.G. València
32966 C1 Cap d'Equip de Coordinació de Personal D.G. València
32968 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 4 D.G. València
32969 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 5 D.G. València
32970 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 6 D.G. València
32971 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 7 D.G. València
32972 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 8 D.G. València
32973 C1/C2 Cap de Negociat d'Administració Tributària 9 D.G. València
32975 A1/A2 Cap Secció de Gestió Econòmica D.G. València
32976 C1 Cap d'Equip de Coordinació de Gestió Econòmica i Pressupostària D.G. València
32977 C1 Cap d'Equip Gestió Econòmica 2 D.G. València
32988 C1/C2 Cap de Negociat de Contractació 1 D.G. València
33355 A1 Cap de Servei de Règim Jurídic D.G. València
33356 A1 Equip de Comunicació i Relacions Institucionals D.G. València
33357 A1 Equip de Coordinació i Gestió Territorial D.G. València
33359 A1 Equip de Verificació i Control Tributari D.G. València
33387 A1 Equip de Verificació i Control Tributari Del. Alacant
33389 A1 Equip d'Inspecció Alacant 1 Del. Alacant
33390 A1 Equip d'Inspecció Alacant 2 Del. Alacant
33393 A1 Equip d'Inspecció València 1 D.G. València
33394 A1 Equip d'Inspecció València 2 D.G. València
33395 A1 Equip d'Inspecció València 3 D.G. València
33398 A1 Equip Recaptació Executiva València 1 D.G. València
33400 A1 Equip de Seguiment i Control d'Ingressos D.G. València
33402 A1 Cap Departament d'Informàtica Tributària D.G. València
33403 A1 Cap qdjunt Departament Informàtica Tributària D.G. València
33404 A1 Cap Servei Informàtica Aplicacions de Tributs D.G. València
33405 A1 Cap Servei Teleadministració D.G. València
33406 A1 Cap Servei Qualitat, Seguretat i Atenció al Lloc de treball D.G. València
33407 A1 Cap Servei Sistemes, Producció i Comunicacions D.G. València
33409 A1 Cap de Servei de Valoració D.G. València
33410 A1 Secretaria General D.G. València
33411 A1 Cap de Servei de Gestió Econòmica i Pressupostària D.G. València
33412 A1 Cap de Servei de Contractació i Assumptes Generals D.G. València
33413 A1 Cap de Servei de Recursos Humans D.G. València
33414 A1 Cap adjunt a la Secretaria General Del. Alacant
33434 C1/C2 Secretaria de Direcció D.G. València
33954 A1 Cap Secció Coordinació Expedients i Aplicacions Tributàries D.G. València
33956 A1 Cap de Servei d'Estudis i
Planificació D.G. València
37114 A1/A2 Coordinador/a Projectes Gestió Informàtica D.G. València
37115 A1/A2 Coordinador/a Projectes Gestió Informàtica D.G. València
37116 A1/A2 Coordinador/a Projectes Gestió Informàtica D.G. València
37179 A1/A2 Cap Secció Règim Jurídic D.G. València
38334 C1 Cap d'Equip de Coordinació de Subdirecció General i Unitats Transversals D.G. València