Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 15 de juny de 2022, de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat laboral, en la figura de professorat contractat doctor, per al curs acadèmic 2022/2023.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9367 de 22.06.2022
Número identificador:  2022/5741
Referència Base de Dades:  005613/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Politècnica de València
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 15 de juny de 2022, de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat laboral, en la figura de professorat contractat doctor, per al curs acadèmic 2022/2023. [2022/5741]

Per Resolució d'aquest rectorat de data 3 de juny de 2022, ha sigut publicada l'oferta d'ocupació pública del personal docent i investigador per a l'any 2022 (DOGV 13/06/22), s'inclouen en la mateixa i dins del límit de la taxa de reposició establida places de Professorat Contractat Doctor. Sobre la base de l'anterior, de conformitat amb el que es disposa en la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre pel qual s'aprova el text refós, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i l'acord de Consell de Govern 24 de juliol de 2007 (modificat per acords de Consell de Govern de 14 d'Abril de 2011 i 23.12.2021), pel qual s'aprova la normativa de contractació i criteris d'avaluació per a la selecció de professorat contractat, s'obri procés de selecció per a cobrir les places a dalt citades de professorat contractat doctor, per a la seua contractació en règim laboral, d'acord amb les següents bases.



Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que es refereix a l'accés a l'ocupació pública utilitzant-se un llenguatge inclusiu en la redacció de la mateixa, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.





Primer. Objecte de la convocatòria

Aquesta convocatòria té per objecte la cobertura de necessitats de docència en aquesta Universitat, mitjançant la provisió de places de professorat contractat doctor amb les característiques que figuren en l'annex I.



Segon. Requisits dels aspirants

Les persones que vulguen participar en aquesta convocatòria hauran de reunir els següents requisits:

1. Tenir compliments 16 anys i no superar l'edat màxima de jubilació forçosa.

2. No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública o d'òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en situació d'inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars a les que corresponen a les places.



En cas de ser nacional d'un altre estat, ha d'acreditar que no està inhabilitat o en situació equivalent, ni que ha sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, al seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

3. Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents a les places convocades.

4..Estar en possessió del títol de doctora o doctor. En el cas de titulacions obtingudes en universitats estrangeres, cal adjuntar a la sol·licitud una fotocòpia de la credencial que acredite l'homologació d'aquesta titulació o de la corresponent resolució d'equivalència

5. Tenir nacionalitat espanyola o ser nacional dels Estats membres de la Unió Europea, així com els cònjuges dels espanyols i dels nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret i els seus descendents i els de el seu cònjuge, sempre que no estiguen separats de dret, siguen menors de 21 anys o majors d'aquesta edat depenents.

Així mateix s'estén igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels Tractats Internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable la lliure circulació de treballadors.

També poden participar en aquesta convocatòria les persones estrangeres no incloses en els apartats anteriors amb residència legal a Espanya.

6. Disposar d'avaluació positiva per a la seua contractació com a Professorat Contractat Doctor, per part de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o per l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

7. En aquelles places que així conste en Annex I, es requereix haver obtingut el certificat I3 dins del marc del Programa Ramón y Cajal o en el marc d'un dels programes d'excel·lència establits segons s'indique, la qual cosa implica haver satisfet els requisits de qualitat de la producció i activitat científic-tecnològica que suposen una trajectòria investigadora destacada.

8. Les persones aspirants estrangeres han de posseir un coneixement de la llengua castellana equivalent al nivell C1. Així mateix, en cas que es requerisca la impartició d'assignatures en un altre idioma, segons indique la convocatòria, el nivell de coneixement de llengües requerit és l'equivalent al nivell C1 de l'idioma corresponent.

La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.





Tercer. Sol·licituds

3.1. El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

3.2. Les sol·licituds s'han d'emplenar exclusivament per via electrònica, accedint al formulari «Sol·licitud d'admissió a proves selectives a la Universitat Politècnica de València (Professorat contractat)» disponible en la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, en l'adreça web següent:

https://sede.upv.es/oficina_tactica/?idioma=ca_ES#/tramita/20/277/cauce?idform=EINSTANCIA_PDI

Per a l'accés a aquest formulari es requereix la identificació electrònica de la persona interessada, i per tant cal disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica descrits en l'annex II de la present convocatòria.

Haurà de presentar-se una sol·licitud per a cada plaça o concurs en el qual es desitge participar.

3.3. A les dependències de l'oficina del Registre General a València i a les oficines dels registres dels campus d'Alcoi i de Gandia de la Universitat Politècnica de València es posarà a la disposició de les persones interessades que ho requerisquen els recursos informàtics suficients per a accedir a aquesta pàgina web i poder tramitar així la seua instància.



3.4. Per a completar amb èxit el procés de sol·licitud, heu de portar a terme els passos següents dins del termini estipulat:

a) Identificar-vos en la seu electrònica.

b) Accedir al formulari electrònic de sol·licitud i emplenar-lo.



c) Pagar la taxa corresponent (si escau, en funció de la vostra situació personal), bé per mitjans electrònics o mitjançant rebut bancari, dins del termini de presentació de sol·licituds.

d) Registrar la sol·licitud electrònicament.

3.5. No s'admetran i, en conseqüència, restaran excloses del procés selectiu les persones que, havent abonat la taxa, no hagen registrat la sol·licitud electrònicament, sense perjudici del que s'indica en l'apartat següent.

Excepcionalitat tècnica

Quan per motius tècnics excepcionals atribuïbles a l'administració no siga possible completar els passos anteriors per mitjans electrònics durant un període prolongat dins del termini estipulat, les persones interessades podran presentar la sol·licitud per mitjans no electrònics.



Per a completar amb èxit el procés de sol·licitud en circumstàncies d'excepcionalitat tècnica, cal portar a terme els passos següents dins del termini estipulat:

a) Descarregar i imprimir un model de sol·licitud en blanc, disponible en l'adreça web següent:

(http://www.upv.es/entidades/SRH/pdi/U0781102.doc)

b) Emplenar aquest model i incloure-hi una signatura manuscrita.

c) Pagar la taxa corresponent (si escau, en funció de la vostra situació personal), mitjançant ingrés, dins del termini de presentació d'instàncies, en efectiu o transferència bancària, en el compte «Universitat Politècnica de València– Drets d'Examen», número ES49 2100 7084 5113 0002 1698, especificant en el resguard el nom i cognoms i el número de la plaça o places que conformen el concurs en què es desitja participar.

d) Registrar presencialment la sol·licitud i la documentació exigida, en el Registre General de la Universitat, i els seus Registres Auxiliars a l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi i a l'Escola Politècnica Superior de Gandia, o per qualsevol dels sistemes previstos en l'article 16.4 de la Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

No s'admetran i, en conseqüència, restaran excloses del procés selectiu les persones que, sense que es produïren circumstàncies d'excepcionalitat tècnica demostrables, hagen registrat la seua sol·licitud presencialment mitjançant el procés descrit adés.

3.6. La taxa per a l'admissió a aquestes proves serà de 30 euros, excepte exempció o bonificació, per cada plaça a la qual es desitge concursar.

El pagament d'aquesta taxa es pot realitzar en efectiu (mitjançant rebut bancari) o amb targeta de crèdit.

En el cas de pagament en efectiu, l'ingrés cal fer-lo mitjançant el rebut emès per l'aplicació esmentada.

El pagament mitjançant targeta de crèdit es fa en el moment d'emplenar la instància a través de l'esmentada aplicació.

3.7. La falta d'abonament dins del termini de presentació de sol·licituds, de la taxa d'admissió a aquestes proves selectives determina l'exclusió de la persona aspirant, excepte que hi concórrega alguna de les circumstàncies següents i es faça constar en la sol·licitud de participació.

3.7.1. Els membres de famílies nombroses de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions, Família nombrosa especial, de la sol·licitud.

3.7.2. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova prevists en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions Altres de la sol·licitud.

3.7.3. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions, Diversitat funcional, de la sol·licitud.

3.7.4. Les persones que estiguen en situació d'exclusió social acreditada per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions Altres de la sol·licitud.

3.7.5. Bonificacions.

a) Els membres d'una família nombrosa de categoria general o d'una família monoparental de categoria general, gaudeixen d'una bonificació del 50 % de l'import total de la taxa. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions, Família nombrosa general, de la sol·licitud.

b) La presentació de la sol·licitud de participació en les proves per mitjans telemàtics, tindrà una bonificació del 10 % de la quota íntegra. Aquesta bonificació és acumulable a la fixada en l'apartat anterior, a).

3.7.6. Les persones que superen finalment les proves selectives i hagen sol·licitat una de les exempcions establides en la base anterior han de presentar fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius d'aquesta exempció, dins del termini de presentació de documents, de conformitat amb la base 11 d'aquesta convocatòria. En el cas que no ho presenten dins d'aquest termini, no podran ser contractats, sense perjudici de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

3.8. En cap cas la presentació i el pagament a les oficines a què es fa referència suposa la substitució del tràmit de presentació de la sol·licitud dins del termini i en la forma escaient.



3.9. Tan sols procedirà la devolució de taxes quan aquestes s'hagen ingressat abans de la realització de les proves selectives i aquestes, per causa imputable a l'administració, no s'hagen realitzat.

3.10. A cada sol·licitud haurà d'acompanyar-se, incorporant-los en un fitxer digital per a incloure en cadascun dels apartats existents en l'aplicació, la següent documentació:

a) Curriculum vitae, que haurà utilitzar-se, obligatoriament, el model que podran trobar en la pàgina Web:

http://www.upv.es/entidades/srh/pdi/579900normalc.html

b) Justificants Currículum. S'inclourà certificat acadèmic personal o document substitutiu (els concursants la titulació dels quals no siga espanyola, hauran de presentar certificat d'homologació del seu títol i certificat de la nota mitjana del seu expedient acadèmic emès pel Ministeri Espanyol d'Educació) i documents acreditatius de cada un dels mèrits consignats en el currículum. Els mèrits al·legats en el currículum que no hagen sigut justificats documentalment no es tindran en compte. Una vegada finalitzat el termini d'admissió de sol·licituds, no s'admetran nous mèrits.

c) Justificants requisits específics de la convocatòria: En concret titulació i acreditació, base Segona.4) i Segona.6). En aquelles places que així conste en Annex I, certificat I3 programa Ramon i Cajal base Segona.7)



Quart. Informació respecte de les dades arreplegades

4.1. En compliment del que es preveu en el Reglament general de protecció de dades de la UE 2016/679 i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, us informem que l'entitat responsable del tractament de les dades tractades a l'efecte d'aquesta convocatòria és la Universitat Politècnica de València.

4.2. La base legal per al tractament de les vostres dades personals és la necessitat de gestionar el procediment de selecció de personal i provisió de llocs de treball d'aquesta convocatòria.

4.3. No estan previstes cessions o transferències internacionals de les dades personals tractades.

4.4. Les persones interessades poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació o oposició al tractament aportant còpia d'un document oficial que les identifique (NIF-NIE, passaport), i si fora necessària, documentació acreditativa de la seua sol·licitud davant la Delegació de Protecció de Dades de la Universitat Politècnica de València (Secretaria General), Universitat Politècnica de València, Camí de Vera, s/n, – 46022 València.

4.5. En cas de reclamació, l'autoritat competent és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

4.6. Les dades es conserven en virtut de la legislació aplicable al present tractament.



Cinquè. Llista d'admesos

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Direcció del Departament fa pública la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses en cadascun dels concursos convocats, amb indicació en aquest últim cas de la causa d'exclusió. Aquesta publicació s'efectua mitjançant exposició de les llistes corresponents al tauler d'anuncis del departament i, de manera complementària i sense caràcter oficial, a la microweb del departament o al servidor UPV notícies, grup de notícies UPV administració, que es pot consultar a través de la web de la UPV, en el menú Perfils / PAS i PDI / Eines i recursos (http://www.upv.es/bin2/tablon?p_idioma=v)

Seran motius d'exclusió:

– Presentar la sol·licitud fora del termini establit

– No presentar la sol·licitud o el currículum segons el procés o el model obligatòriament establit.

– Falta o incorrecte abonament dels drets de participació, llevat que s'haja declarat trobar-se exempt del pagament d'aquests.

– No acreditar el compliment dels requisits específics de la convocatòries; base Segona.4), Segona.6) i Segona.7) (est ultime quan així estiga establit).

Les persones aspirants excloses o omeses disposen de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista provisional, per a esmenar el defecte que haja motivat l'exclusió o l'omissió de l'aspirant. No es considera esmenable, entre d'altres, la falta de pagament dels drets de participació dins del termini de presentació d'instàncies. La sol·licitud d'esmena haurà de presentar-se exclusivament en el Departament convocant de la plaça.

Transcorregut el termini d'esmena d'errors, es publiquen a través del mateix procediment les llistes definitives de persones aspirants admeses i excloses.



Sisè. Procés de selecció

El procés de selecció constarà de dues fases:

1. Concurs de mèrits en el qual es valoren els mèrits acreditats per cada aspirant. Els mèrits es valoren fins a un màxim de 10 punts, sense perjudici de la puntuació per mèrit preferent que puga correspondre a l'aspirant. Per a superar aquesta fase del procés de selecció és necessari aconseguir un mínim de tres punts.

2. Defensa del projecte docent i entrevista. La Comissió cita les persones aspirants que superen la fase de concurs a una entrevista personal a fi de perfilar la selecció definitiva, que versa sobre els mèrits, historial acadèmic, tant investigador com professional, i sobre tots els aspectes que la Comissió considere rellevants relacionats amb el perfil docent de la plaça. Aquesta segona fase del procés de selecció es valora fins a un màxim de quatre punts. I per a superar-la s'han d'aconseguir un mínim de dos punts.

Així mateix, en aquesta fase, les persones candidates han de presentar davant de la Comissió un projecte docent d'una assignatura troncal o obligatòria vinculada amb el perfil de la plaça, per a la valoració i defensa davant de la Comissió.

Les persones aspirants estrangeres han de posseir un coneixement suficient de la llengua castellana. Si s'escau, també es requereix posseir el coneixement de l'idioma en el qual es requerisca la impartició de les assignatures segons indique la convocatòria.

A aquest efecte, el nivell de coneixement de llengües requerit és l'equivalent al nivell C1 de l'idioma corresponent. A les persones candidates que hagen inclòs i justificat en els currículums respectius la possessió d'un certificat de nivell C1 o superior en aquesta llengua, havent-lo obtingut en el cas de l'anglès amb menys de cinc anys d'antiguitat, els reconeixen com a acreditat el coneixement suficient d'aquests idiomes. Els títols, diplomes i certificats amb validesa a aquest efecte són els expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles) i, també, els que la normativa vigent en matèria lingüística indica. Es pot accedir a aquesta informació a través de la següent direcció web:

https://cdl.upv.es/el-centro/normativa/normativa-oficial-certificaciones-competencia-lingueistica

En cas de no acreditar en el currículum la possessió del certificat corresponent, cal superar, davant de la Comissió de Selecció, una prova específica per a acreditar el coneixement de l'idioma.



Setè. Comissió de selecció

Els mèrits dels aspirants seran jutjats per Comissions de Selecció que tindran la següent composició:

– Tres membres designats pel rector, entre els quals designarà al president, sent almenys un de l'àrea de coneixement a la qual correspon la plaça objecte de provisió.

– Dos membres de l'àrea de coneixement designats pel Consell del Departament al que pertanga la plaça, havent de ser de la mateixa àrea de coneixement que la de la plaça oferida.

Si no hi ha professorat de l'àrea de coneixement a la qual s'adscriu la plaça, es pot designar professorat d'una àrea afí.

La composició definitiva de cada Comissió de Selecció es publicarà en els taulers d'anuncis dels Departaments corresponents, juntament amb les llistes definitives d'admesos i exclosos.

Tots els membres de les Comissions de Selecció hauran de pertànyer a cossos de funcionaris docents universitaris i ostentar titulació oficial igual o superior a la de la plaça convocada.

Les comissions de selecció es regeixen, pel que fa al funcionament, pel que es disposa en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic.

Els membres de les comissions s'han d'abstenir d'intervenir en aquesta convocatòria quan hi haja alguna de les circumstàncies que es preveuen en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015 d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic.



Vuitè. Desenvolupament del procés selectiu

La constitució es podrà dur a terme per mitjans electrònics, havent de publicar-se el corresponent acord en el tauler d'anuncis del Departament. Així mateix s'haurà de publicar de forma complementària i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o en el servidor UPV.noticias, grup de notícies UPV.administració, per a coneixement de tots els aspirants. Així mateix, en la sessió de Constitució, la Comissió de Selecció podrà establir el caràcter no presencial de les proves, amb idèntiques garanties de publicitat que en la modalitat presencial.

Les diferents actuacions no presencials s'hauran de realitzar seguint les instruccions que, a aquest efecte, dicte la Universitat; que seran publicades i posades en coneixement de tots els aspirants i en concret quan siguen convocats a la realització de la defensa del projecte docent i/o entrevista davant la Comissió.

Amb la finalitat que puga produir-se l'oportuna interacció entre les persones aspirants i/o les persones integrants de la Comissió de Selecció que pogueren assistir de forma no presencial, s'ha de fer ús d'eines que permeten una videoconferència grupal en la qual tots els assistents puguen interactuar.

En la sessió de constitució, la Comissió de Selecció procedeix, d'acord amb el barem aplicable a cada figura contractual (que consta en l'annex III), a elaborar els criteris de valoració dels mèrits de les persones aspirants. Aquests criteris han de publicar-se en el tauler d'anuncis del departament.

Una vegada publicats els criteris de valoració, la Comissió de Selecció es reuneix a fi de valorar els mèrits de les persones concursants. La Comissió pot sol·licitar l'aportació de documentació original a fi de comprovar la validesa dels mèrits inclosos en el currículum.

Una vegada valorats els mèrits de les persones concursants, la Comissió de Selecció fa pública aquesta valoració en el tauler d'anuncis del departament, i així mateix, de forma complementària i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o en el servidor UPV.notícies, grup de notícies UPV.administració, fent-se constar la qualificació obtinguda per cadascun dels aspirants en cada apartat del barem. Cas que, en aplicació del que es disposa en la base Tercera 10.b), no s'haja valorat algun mèrit al·legat per un participant en el seu currículum, per no haver sigut justificat documentalment el mateix, es farà constar tal circumstància en la resolució de valoració, concedint-se un termini de 5 dies hàbils, des de la seua publicació, perquè es puga esmenar aportant la documentació necessària.





La sol·licitud d'esmena haurà de presentar-se, exclusivament, davant el Departament convocant de la plaça que la farà arribar a la Comissió corresponent. Per a això pot utilitzar-se qualsevol sistema dels establits per la norma, inclosa la presentació telemàtica a través del Registre Electrònic Comú (accés al mateix es pot trobar en la web del Registre General de la UPV l'adreça de la qual és:

http://www.upv.es/entidades/SPET/infoweb/ag/info/741041normalc.html).

S'informa que, per a aquesta presentació, no serà vàlid utilitzar el procediment electrònic «Sol·licitud Genèrica» existent en la Seu Electrònica de la UPV, al no tenir aquest procediment electrònic entre els seus destinataris als diferents Departaments de la UPV. Qualsevol altra reclamació per incorrecta valoració o error haurà de ser realitzada pels candidats en aquest mateix termini i de la mateixa manera.

Finalitzat el termini d'esmena i cas que s'hagueren presentat reclamacions, la Comissió es reunirà per a valorar les mateixes, publicant-se la valoració definitiva de la manera abans indicada.

Les persones aspirants que superen la fase de concurs són convocades a la realització de la defensa del projecte docent i entrevista davant de la Comissió mitjançant anunci publicat al tauler del departament, i així mateix, de forma complementària i sense caràcter oficial, en el microweb del Departament o en el servidor UPV.notícies, grup de notícies UPV.administració, amb una antelació de 2 dies hàbils a la data de realització d'aquesta, sense perjudici de, de l'ús d'altres mitjans de notificació que la Comissió estime procedents. A l'inici de la celebració d'aquesta fase, que serà pública, els candidats entregaran al president de la comissió tres exemplars impresos del seu projecte docent, llevat que per la Comissió s'haja declarat prèviament aquesta actuació com No Presencial, i en aquest cas s'atendrà el que es disposa en les instruccions existents per a actuacions electròniques.



Novè. Resolució del concurs

Finalitzat el procés de selecció, la Comissió elabora una llista amb les persones aspirants que han superat les dues fases del procés, ordenades de major a menor segons la puntuació total. La puntuació s'obté sumant les qualificacions del concurs i la valoració de la defensa del projecte docent i de l'entrevista personal, com també, si s'escau, la puntuació atorgada per mèrit preferent.

La Comissió de Selecció eleva al rector la llista de persones aspirants aprovades, el nombre de les quals no pot ser superior al nombre de places convocades. Per a la confecció d'aquesta llista cal tenir en compte el que s'ha indicat més amunt i la llista s'interromp quan el nombre d'aspirants coincideix amb el nombre de places convocades.

Aquesta llista es publica al tauler d'anuncis del departament (i complementàriament i sense caràcter oficial a la microweb del departament o al servidor UPV notícies, grup de notícies UPV administració), com també el certificat en què es faça constar el dia de la publicació en el tauler d'anuncis esmentat. La publicació al tauler d'anuncis del departament té caràcter de notificació a les persones concursants d'acord amb el que es preveu en l'article 45.1.b de la Llei 39/2015.



Finalment, s'envien al Servei de Gestió de Personal les actes del concurs, incloent-hi la proposta de nomenament al rector de l'aspirant amb puntuació més alta, a fi de formalitzar la contractació laboral, i amb la resta d'aspirants que han superat les dues fases del procés de selecció es fa una llista de reserva, segons l'ordre de puntuació final obtingut, que servirà per a formalitzar, si s'escau, contractacions de duració determinada.



Desè. Característiques dels contractes

– Tipus de Contracte: Contracte laboral de naturalesa especial.

– Durada: Indefinida.

– Jornada: Dedicació a temps complet. La jornada setmanal és de 37'5 hores.

– Activitats a exercir: Tasques docents (hores lectives que corresponguen en funció dels crèdits ECTS que haja d'impartir d'acord amb el que regula la vigent Normativa d'Organització Acadèmica de la UPV i 6 hores de tutoria setmanal), activitats de investigació, així com activitats d'atenció a les necessitats de gestió i administració del Departament.



– Retribucions: Les retribucions venen determinades en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, considerant-se si escau aquelles variacions que aproven les administracions competents, així com els òrgans de la Universitat Politècnica de València.



ONZÈ. DOCUMENTACIÓ

Els candidats proposats per a la provisió de les places hauran de presentar la següent documentació:

a) Fotocòpia del DNI. o passaport.

b) Fotocòpia acarada del Títol.

c) Certificat mèdic oficial de no patir malaltia ni defecte físic o psíquic que li impedisca l'exercici de les funcions corresponents.



d) Declaració de no haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, o d'òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en situació d'inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars a les que corresponen a les places.

En cas de ser nacional d'un altre estat, s'ha d'acreditar que no està inhabilitat o en situació equivalent, ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, al seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

e) Fotocòpia acarada de l'avaluació positiva de la seua activitat per a la contractació com a professorat contractat doctor, per part de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o per l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva Valenciana.

f) Permís de residència, segons es detalla en el requisit 5, paràgraf tercer de l'apartat segon «Requisits de les persones aspirants».

g) Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius de l'exempció o bonificació del pagament de drets de participació, cas d'haver-lo inclòs en la sol·licitud de participació del procés selectiu.



Les persones aspirants no cal que aporten la documentació que ja tinga la Universitat Politècnica de València.



Dotzé. Formalització i signatura dels contractes

El termini d'incorporació de la persona candidata proposada s'estableix en la resolució d'adjudicació i no pot ser superior a un mes des d'aquesta resolució. En el termini d'incorporació i abans de l'inici de la prestació de serveis, la persona candidata ha de presentar la documentació indicada més amunt que acredita que compleix tots els requisits assenyalats en la convocatòria, com també els establits en la normativa aplicable, i ha de procedir a la formalització i signatura del contracte i l'alta en el règim de seguretat social corresponent.

En cas de no formalitzar-se el contracte en el termini indicat, la persona candidata proposada perd aquest dret i es procedeix a contractar la persona aspirant següent, segons l'ordre de puntuació.



Tretzè. Recursos

Contra les resolucions del departament i de les comissions de selecció podrà interposar-se recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquestes resolucions, tot açò de conformitat amb el que es disposa en els articles 121 i 122, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es podrà interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per a resoldre-ho.

Es pot interposar contra aquesta convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGV. Així mateix, amb caràcter potestatiu, s'hi pot interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant del mateix òrgan que ha dictat la resolució, de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altre recurs que es considere convenient.

La instrucció d'aquests recursos administratius la resolució dels quals competeix al rector, es porta a terme per la Comissió de Reclamacions de la UPV.



València, 15 de juny de 2022.– El rector: José Esteban Capilla Romá.





ANNEX I

Relació i categoria de les places oferides

Convocatòria: C02/22 (2022/D/LDI/CC/1)



COMPOSICIÓ ARQUITECTÒNICA

Àrea: Composició Arquitectònica

– Centre: ETS d'Arquitectura

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6764

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Teoria de l'Arquitectura. Restauració arquitectònica



COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL, DOCUMENTACIÓ I HISTÒRIA DE L'ART

Àrea: Comunicació Audiovisual i Publicitat

– Centre: EPS de Gandia

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6765

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Investigació d'audiències. Procés de realització radiofònica



– Centre: Facultat de Belles Arts

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6766

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Fonaments de la imatge digital. Mètodes de gestió en institucions i espais culturals



CONSERVACIÓ I RESTAURACIÓ BÉNS CULT.

Àrea: Pintura

– Centre: Facultat de Belles Arts

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6767

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Mètode de projectes tècnics en conservació i restauració de béns culturals



DIBUIX

Àrea: Dibuix

– Centre: ETS d'Enginyeria del Disseny

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6768

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Disseny Bàsic i Creativitat. Investigació de mercats i usuaris



– Centre: ETS d'Enginyeria del Disseny

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6769

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Taller de models i prototips. New promotional platforms



– Centre: Facultat de Belles Arts

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6770

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Dibuix: llenguatge i tècniques. Anatomia artística per a l'animació i la il·lustració



ECONOMIA I CIÈNCIES SOCIALS

Àrea: Dret mercantil

– Centre: Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6771

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Dret de l'Empresa. Aspectes Legals i Sociològics de la Biotecnologia





Àrea: Economia Financera i Comptabilitat

– Centre: Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6772

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Introducció a la Comptabilitat. Comptabilitat Financera i de Societats



ESCULTURA

Àrea: Escultura

– Centre: Facultat de Belles Arts

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6773

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Escultura I.. Ceràmica i creació interdisciplinària. Tallers de creació escultòrica: fusta, metall i ceràmica





– Centre: Facultat de Belles Arts

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6774

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Escultura I.. Escultura i entorn urbà



INFORMÀTICA DE SISTEMES I COMPUTADORS

Àrea: Arquitectura i Tecnologia de Computadors

– Centre: EPS d'Alcoi

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6775

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Concurrència i sistemes distribuïts. Seguretat en xarxes i sistemes informàtics

ENGINYERIA I INFRAESTRUCTURA DELS TRANSPORTS

Àrea: Enginyeria i Infraestructura dels Transports

– Centre: ETS d'Eng. de Camins, Canals i Ports

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6776

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Bases per a la planificació i gestió dels sistemes de transport. Modelització del Transport





– Centre: ETS d'Eng. de Camins, Canals i Ports

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6777

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Camins i Aeroports. Seguretat vial



ENGINYERIA ELÈCTRICA

Àrea: Enginyeria Elèctrica

– Centre: ETS d'Eng. Industrial

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6778

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Tecnologia Elèctrica. Accionaments

Electromecànics





LINGÜÍSTICA APLICADA

Àrea: Filologia Anglesa

– Centre: EPS de Gandia

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6779

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Anglès per al turisme internacional (B1)





– Centre: ETS d'Enginyeria del Disseny

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6780

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Anglès Tècnic. Anglès d'especialitat



MÀQUINES I MOTORS TÈRMICS

Àrea: Enginyeria Aeroespacial

– Centre: ETS d'Enginyeria del Disseny

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6782

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Aerodinàmica. Aerodinàmica II





– Centre: ETS d'Enginyeria del Disseny

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6781

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Tecnologia Aeroespacial. Actuacions

d'Aerorreactors





Àrea: Màquines i Motors Tèrmics

– Centre: EPS d'Alcoi

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6783

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Motors Tèrmics i Màquines Hidràuliques. Màquines Tèrmiques (ITI. 2)





ORGANITZACIÓ D'EMPRESES

Àrea: Organització d'Empreses

– Centre: ETS d'Eng. Industrial

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6784

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Direcció i gestió d'empreses. Direcció

d'Empreses





PINTURA

Àrea: Pintura

– Centre: Facultat de Belles Arts

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6786

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Fonaments del color i de la pintura.





– Centre: Facultat de Belles Arts

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6785

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Tecnologies de la imatge II.. Pintura i fotografia



PROJECTES D'ENGINYERIA

Àrea: Projectes d'Enginyeria

– Centre: EPS d'Alcoi

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6787

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Projectes d'Enginyeria Química. Ecodisseny. Oficina Tècnica





QUÍMICA

Àrea: Química Analítica

– Centre: ETS d'Eng. Agronòmica i Medi Natural

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6788

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Química General. Anàlisi química II





SISTEMES INFORMÀTICS I COMPUTACIÓ

Àrea: Llenguatges i Sistemes Informàtics

– Centre: EPS d'Alcoi

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6789

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Sistemes intel·ligents



TERMODINÀMICA APLICADA

Àrea: Màquines i Motors Tèrmics

– Centre: ETS d'Eng. Industrial

Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6790

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Calor, Fred i Climatització. Transmissió de calor. Biomaterials polimèrics









ANNEX II

Sistemes d'identificació i signatura



Per a emplenar la vostra sol·licitud us heu d'identificar electrònicament mitjançant qualsevol dels sistemes d'identificació i signatura acceptats a la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, que figuren detallats en l'adreça web següent:

https://sede.upv.es/oficina_tactica/?idioma=es_ES#/tramita/19/186



A continuació, es detallen les característiques principals de cadascun d'aquests sistemes:



Cl@ve-Identificación (sistema recomanat):

És la plataforma comuna del sector públic administratiu estatal per a la identificació i l'autenticació electròniques mitjançant l'ús de claus concertades, oberta a la possibilitat que en facen ús totes les administracions públiques.

Proporciona diversos sistemes d'identificació electrònica, entre els quals hi ha els següents: DNI electrònic, certificats electrònics d'autoritats de certificació reconegudes a Espanya, sistema de clau permanent promogut per la GISS, sistema de clau temporal PIN24H promogut per l'AEAT o node EIDAS (reconeixement de certificats transfronterers emesos per autoritats de certificació d'altres països a l'entorn de la UE).

A causa de la millor usabilitat que presenta, es recomana com a preferent l'ús del sistema de clau permanent promogut per la GISS. Aquest sistema s'orienta a accessos habituals a diversos organismes. Per a usar-lo, sols cal haver obtingut prèviament la credencial electrònica d'identificació mitjançant algun dels procediments previstos. Per a fer-ho us heu de registrar en el sistema bé de forma presencial, en alguna de les oficines de registre adherides al sistema, o bé per internet, si ja disposeu d'un certificat electrònic reconegut vigent. Si sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre de Cl@ve.



Més informació, ací: https://clave.gob.es/clave_Home/clave.html



Certificats electrònics:

Certificats electrònics per a persona física emesos per diferents autoritats de certificació reconegudes a Espanya. Tots requereixen un procés d'acreditació personal previ en algun dels punts de registre associats a l'autoritat de certificació que els emet (FNMT, ACCV, Camerfirma, etc.).

Si ja sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre associat a l'ACCV (Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat Valenciana).

Més informació, ací: https://www.accv.es/menus/ciudadanos/



DNI electrònic (DNIe):

Tal com recull la Declaració de pràctiques de certificació del DNI, els certificats electrònics poden usar-se:

Com a mitjà d'autenticació de la identitat, el certificat d'autenticació (‘digital signature') assegura al titular, en la comunicació electrònica, acreditar la seua identitat davant de qui siga.

Com a mitjà de signatura electrònica de documents, mitjançant l'ús del certificat de signatura (‘non-repudiation'), el receptor d'un missatge signat electrònicament pot verificar l'autenticitat d'aquesta signatura, i d'aquesta manera pot demostrar la identitat del signant sense que aquest puga repudiar-lo.

Com a mitjà de certificació d'integritat d'un document, permet comprovar que el document no ha sigut modificat per cap agent extern a la comunicació.

Més informació, ací: https://www.dnielectronico.es/portaldnie/



Compte d'usuari d'UPVNet:

Sistema d'identificació personal basat en una clau concertada (usuari i contrasenya) proporcionada a tots els membres de la comunitat universitària.

Més informació, ací:

https://www.upv.es/entidades/ASIC/catalogo/346935normalc.html

Mapa web