Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 14 de juny de 2022, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoquen diverses places pel sistema de promoció interna per a l'accés al cos de catedràtics i catedràtiques d'universitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9367 de 22.06.2022
Número identificador:  2022/5691
Referència Base de Dades:  005610/2022
 



RESOLUCIÓ de 14 de juny de 2022, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoquen diverses places pel sistema de promoció interna per a l'accés al cos de catedràtics i catedràtiques d'universitat. [2022/5691]

Per resolució Rectoral, de data 14 de juny de 2022, s'ha disposat el següent:

«De conformitat amb el que disposa l'article 63 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris, segons el que s'ha fixat en els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats pel Decret 208/2004, de 8 d'octubre, del Consell de la Generalitat, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell i en el seu Reglament de règim general del personal docent i investigador i en virtut del que estableix la disposició final segona (modificació de l'article 62.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats) del Reial decret llei 10/2015, d'11 de setembre, pel qual es concedeixen crèdits extraordinaris i suplements de crèdits en el pressupost de l'Estat i s'adopten altres mesures en matèria d'ocupació pública i estímul a l'economia.



Aquest rectorat, d'acord amb l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2019, relativa a places de cossos docents universitaris de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 15 de juliol de 2019, amb l'autorització prèvia de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport en compliment de l'article 19 de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018, ha resolt convocar diverses places pel sistema de promoció interna per a l'accés al cos de catedràtics d'universitat que es detalla en l'annex I de la present resolució d'acord amb les següents:





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

Aquest concurs es regeix pel que disposen la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, modificada per la Llei orgànica 4/2007; el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre; els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Decret 208/2004, de 8 d'octubre, del Consell de la Generalitat, modificat pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell; el Reglament de règim general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, en la seua última redacció aprovada el 14 de desembre de 2016; i, el que no s'hi preveu, per la legislació general de funcionaris que li siga aplicable i per les presents bases.



Segona. Requisits de les persones candidates

2.1. Per a poder participar en aquest concurs es necessiten els requisits generals següents:

a) Nacionalitat. Tindre la nacionalitat espanyola o la dels altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els siga aplicable la lliure circulació de treballadors.



També poden participar el cònjuge dels ciutadans espanyols, de les persones nacionals d'algun dels estats membres de la Unió Europea o d'algun estat, al qual en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, sempre que no estiguen separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que visquen a les seues expenses.



En el moment de presentació de la sol·licitud de participació en el procés selectiu, ha d'acreditar-se la nacionalitat així com, si escau, el vincle de parentiu, i el de viure a expenses, conforme al que preveu la legislació vigent sobre accés a l'ocupació pública de l'Administració general de l'Estat i els seus organismes públics de nacionals d'altres estats als quals és aplicable el dret a la lliure circulació de treballadors.



L'acreditació de la nacionalitat i altres requisits exigits en la convocatòria es realitza per mitjà dels documents corresponents, certificats per les autoritats competents del seu país d'origen traduïts a l'espanyol, que és la llengua oficial en la qual tindrà lloc el desenvolupament de les proves.

b) Edat: Tindre complits els setze anys i no haver aconseguit l'edat de jubilació establida per la legislació vigent.

c) No haver patit separació, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se en situació d'inhabilitació per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola han d'acreditar, igualment, no estar sotmeses a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

d) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques corresponents al cos de funcionari docent universitari.

2.2. A més dels requisits generals, s'han de complir els requisits específics següents:

a) Poden participar en aquesta convocatòria de promoció interna els qui tinguen una antiguitat de, com a mínim, dos anys de servei actiu com a funcionaris de carrera del cos de professors titulars d'universitat o de l'escala d'investigadors científics dels organismes públics d'investigació.

b) Els funcionaris que participen en aquest concurs han de estar acreditats per al cos de catedràtics d'universitat conforme al que estableix el Reial decret 1312/2007, de 5 d'octubre. En cas d'haver sigut acreditat després de la modificació introduïda pel Reial decret 415/2015, ha de ser-ho per la mateixa branca de coneixement a la qual correspon l'àrea de coneixement de la plaça convocada, tot això d'acord amb l'annex 1 del Reial decret 1312/2007.

La concurrència dels requisits enumerats en la base 2.1 i en la present base han de posseir-se sempre a una data anterior a l'expiració del termini fixat per a sol·licitar la participació en el concurs i han de continuar complint-se en la data de presa de possessió com a funcionari de carrera.



Tercera. Sol·licituds

3.1 El termini de presentació de sol·licituds és de 20 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.

3.2 Les sol·licituds s'han d'emplenar i presentar exclusivament per via electrònica, accedint al formulari «Selecció PDI-Funcionari», disponible en la Seu Electrònica de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, dins del catàleg de procediments i serveis de recursos humans, en l'adreça web següent (https://sede.umh.es/procedimientos/seleccion-pdi-funcionario/), clicant el botó «Tramitar» i seleccionant la referència de la convocatòria i la plaça oferida en què estiga interessat. Per a l'accés a aquest procediment es requereix la identificació electrònica de la persona interessada, per a això cal disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica, entre els quals es troben: DNI electrònic, Cl@ve – Identificació, certificat electrònic (FNMT, ACCV…) o compte d'usuari UMH.



En el supòsit de presentació de sol·licitud presencial es requerirà la persona interessada perquè l'esmene a través de la seua presentació electrònica. A aquest efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada l'esmena.

Una vegada accedisca a aquest procediment pot emplenar la sol·licitud per a participar en concursos públics a places de cossos docents universitaris en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i ha d'adjuntar en fitxers digitals (format PDF) la documentació següent:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat vigent, passaport o targeta d'identitat.

b) Certificacions en les quals s'acredite el compliment dels requisits específics que assenyala la base segona per a participar en el concurs d'accés de promoció interna.

c) Aquelles persones que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 1a o general abonaran el 50 % de la totalitat de les taxes.

Estan exemptes del pagament de la taxa les persones aspirants que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, mitjançant certificació de reconeixement de la discapacitat, i aquelles que acrediten ser beneficiàries de família nombrosa de 2a i honor o especial.



És motiu d'exclusió inesmenable del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a presentar les sol·licituds.

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

3.3 La documentació referida adés s'ha de presentar a través de la Seu Electrònica de la Universitat Miguel Hernández d'Elx tal com indica el punt 3.2, la qual s'ha d'adreçar automàticament al Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social com a unitat tramitadora. La documentació s'ha adjuntar en fitxers format PDF i en l'ordre establit en aquest punt, i es poden adjuntar fins a un màxim de 10 arxius que no poden superar en el seu conjunt els 12 Mb. Després pot clicar el botó «Presentar en Registre» i el sistema el portarà directament al pagament telemàtic de 30 euros en concepte de drets de participació, o de 15 euros en cas de les exempcions parcials indicades en el punt 3.2.E. Una vegada conclosa aquesta acció, el sistema li mostrarà el número de registre generat. Els documents de l'expedient relacionats amb aquesta sol·licitud els tindrà disponibles en l'apartat «Els meus expedients» de la Seu Electrònica. En el cas d'exempció total de pagament, aquest número de registre apareixerà després de clicar el botó «Presentar en Registre».





Quarta. Admissió d'aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de persones admeses i excloses amb indicació del motiu d'exclusió, si escau, i s'advertirà l'interessat que si no l'esmena se li declararà perdut el dret. Aquesta llista es farà pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/). Els interessats poden presentar reclamacions adreçades al responsable del Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social en el termini de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses, o bé esmenar, en el mateix termini, el motiu de l'exclusió.



Finalitzat el termini de reclamacions i resoltes aquestes, es publicarà la relació definitiva de persones admeses i excloses en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/). Contra aquesta resolució es pot interposar un recurs en els termes previstos en l'article 123 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions pública.



Cinquena. Comissions jutjadores

5.1. La composició de la comissió és la que figura en l'annex I d'aquesta convocatòria.

Quant a la constitució, substitucions i funcionament d'aquesta s'ajusta al que preveu el Reglament de règim general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. La comissió ha de constituir-se en el termini de 4 mesos des de la publicació d'aquesta convocatòria.

5.2. En la sessió de constitució, la comissió fixarà i farà públics en el BOUMH i en el web de la Universitat, i abans de l'acte de presentació de les persones aspirants, els criteris específics de valoració de la primera prova, d'acord amb els criteris generals de valoració indicats en l'article 25.2 del Reglament de règim general del personal docent i investigador, especificant la puntuació que es pot obtindre en cadascun dels tres criteris generals detallats en aquest precepte, dins de els límits que s'hi estipulen i el seu desglossament en cadascun dels aspectes a avaluar que establisca la comissió en cada criteri general.



El concurs d'accés per promoció interna a les places dels cossos docents universitaris es realitzarà en qualsevol dels campus de la Universitat Miguel Hernández i constarà, com a màxim, de tres proves.





Sisena. Desenvolupament del concurs

6.1. El procediment que regeix el concurs de promoció interna ha de permetre valorar, en tot cas, l'historial acadèmic, docent i investigador de la persona candidata, el seu projecte docent i investigador, així com contrastar les seues capacitats per a l'exposició i el debat davant de la comissió en la corresponent matèria o especialitat en sessió pública.



6.2. En el concurs de promoció interna queden garantits, en tot moment, la igualtat d'oportunitats dels aspirants, el respecte als principis de mèrit i capacitat i el principi d'igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes. Ha de garantir-se així mateix la igualtat d'oportunitats de les persones amb discapacitat, per a la qual cosa s'adoptaran les   mesures d'adaptació a les seues necessitats.



6.3. La valoració global de cada candidat en els concursos d'accés s'obtindrà de la suma ponderada de la puntuació obtinguda en la primera prova, en la qual es valorarà el seu historial acadèmic, docent i investigador, el projecte docent i investigador presentat, així com les seues capacitats per a l'exposició i debat demostrades durant aquesta prova i de la puntuació de la segona prova, i s'assigna un pes del 70 % a la primera prova i un pes del 30 % a la segona prova.

En cas que, segons el parer de la comissió, siga procedent la realització de la tercera prova, la seua valoració no pot superar el 10 % sobre la puntuació total de les proves. La valoració global de cada candidat s'obtindrà de la suma ponderada de la puntuació en aquesta prova, amb el pes assignat per la comissió, i l'obtinguda en l'apartat anterior amb el pes restant.

6.4. Acte de presentació. Dins del termini habilitat per a la constitució de la comissió, el president, amb la consulta prèvia als restants membres d'aquesta, dictarà una resolució que haurà de ser notificada a totes les persones interessades amb una antelació mínima de 15 dies hàbils respecte de la data de l'acte per al qual se'l cita, en què es convoquen totes les persones aspirants admeses a participar en el concurs, per a realitzar l'acte de presentació dels concursants, amb assenyalament del dia, l'hora i el lloc de celebració d'aquest acte.

La notificació a la qual fa referència l'apartat anterior s'entén realitzada amb la seua publicació en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i en el web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/).



El termini entre la data prevista per a l'acte de constitució de la comissió i la data assenyalada per a l'acte de presentació no pot excedir els 2 dies hàbils.

En l'acte de presentació, que és públic, els concursants han d'entregar la documentació corresponent i rebran totes les instruccions sobre el desenvolupament del concurs que se'ls hagen de comunicar. En el mateix acte de presentació, el president de la comissió farà públic el termini que s'hi fixa perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació presentada per la resta de concursants, així com el lloc, la data i l'hora de començament de la primera prova que, en tot cas, no pot ser superior a 20 dies hàbils des de la celebració de l'acte de presentació i es determinarà, mitjançant sorteig, l'ordre d'actuació dels concursants.



En l'acte de presentació, les persones candidates han d'entregar, per sextuplicat, al president de la Comissió la documentació següent:

a) Curriculum vitae, segons el model d'aquesta universitat, disponible en la pàgina web de la UMH (https://servicioprofesorado.umh.es/) dins de l'apartat – Formularis – Model de currículum. També és vàlid, a aquest efecte, el curriculum vitae segons el model normalitzat (CVN).



b) El projecte docent que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a la qual concursa, ajustat a les necessitats expressades en la convocatòria.

c) El projecte d'investigació que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a la qual concursa.

6.5. Primera prova. La primera prova és pública i consisteix en l'exposició oral pel concursant, en el temps que estime oportú, de l'historial acadèmic, de l'historial docent i investigador i del projecte investigador, així com el projecte docent que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a la qual concursa. Seguidament, la comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de dues hores, sobre l'historial presentat i els projectes a desenvolupar.

Per a la valoració de la primera prova, la comissió fixarà uns criteris específics, d'acord amb el perfil de la plaça, que, en tot cas, han de ser conformes amb els criteris generals següents:

1. Activitat i projecte investigador. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri està compresa entre 40 i 55 punts.

2. Activitat i projecte docent. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri està compresa entre 35 i 50 punts.

3. Experiència en gestió i administració educativa, científica i tecnològica; altres mèrits. Activitat professional. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri està compresa entre 5 i 15 punts.



La suma de les puntuacions màximes dels tres criteris generals de valoració ha de ser 100 punts.

Finalitzada la primera prova, la comissió realitzarà l'avaluació de cada aspirant, ajustada als criteris generals i específics de valoració prèviament establits, que avaluaran l'historial acadèmic, docent i investigador, el projecte docent i investigador, així com les seues capacitats per a l'exposició i debat demostrades durant la prova.

La valoració es motivarà numèricament de 0 a 100 punts, desglossada per cada aspecte a avaluar, per aspirant i de manera col·lectiva per la comissió, o individualment per cada membre d'aquesta.

La persona concursant haurà superat la primera prova quan obtinga la puntuació mínima exigida en els criteris específics de valoració i el vot favorable de, com a mínim, tres dels membres de la comissió.



La comissió realitzarà la segona prova quan, finalitzada la primera, hi haja concursants que hagen superat la primera prova.

En el termini màxim de 2 dies hàbils des de la finalització de la primera prova, la comissió farà pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i en el web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/) la valoració de les persones candidates en aquesta prova i citarà els qui l'hagen superada a la segona prova, que haurà de realitzar-se com a màxim en el termini de 3 dies hàbils des que es van publicar els resultats de la primera.

6.6. Segona prova. Per al desenvolupament de la segona prova, les persones concursants han d'entregar a la comissió un resum de, com a mínim, tres temes dels consignats en el projecte docent relatius a una especialitat de l'àrea de coneixement a la qual corresponga la plaça. La comissió triarà aquell que haja de ser exposat oralment, en sessió pública, pel concursant.

La persona concursant disposa d'un temps mínim de quaranta-cinc minuts i màxim d'hora i mitja per a desenvolupar el tema. Seguidament, la comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de dues hores, sobre els continguts científics dels temes presentats, la metodologia a utilitzar en la seua impartició a l'estudiantat i tots aquells aspectes que estime rellevants amb relació als temes presentats.



Amb anterioritat al començament de la segona prova, la comissió publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració, que han de respectar els especificats a continuació:

1. Continguts científics i metodologia d'impartició del tema triat.



2. Domini de la matèria seleccionada.

3. Rigor, claredat expositiva i capacitat de síntesi en la presentació i debat amb la comissió.

4. Capacitat per a la comunicació i argumentació.

Finalitzada la segona prova, la comissió, de manera col·lectiva, o individualment cada membre d'aquesta, elaborarà un informe raonat sobre cada aspirant ajustat als criteris generals especificats en l'apartat anterior, i consignarà la seua puntuació numèrica de 0 a 10. En el segon supòsit, la valoració final de la segona prova s'obtindrà calculant la mitjana aritmètica de les puntuacions atorgades per cadascun dels membres de la comissió.

La persona concursant haurà superat la segona prova quan obtinga el mínim quantitatiu exigit en els criteris de valoració i obtinga el vot favorable de, com a mínim, tres dels membres de la Comissió.



En el termini màxim de 3 dies hàbils, la Comissió farà pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i en el web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/) la valoració d'aquesta prova i, si ho estima oportú, convocarà els concursants que hagen superat la segona prova a la realització de la tercera.

En cas que, segons el parer de la comissió, no calga fer la tercera prova, es publicarà amb els resultats de la segona, la proposta de provisió de plaça en el termini màxim de 7 dies hàbils.

6.7. Tercera prova. Si escau, amb la publicació dels resultats de la segona prova, la comissió convocarà els candidats que l'hagen superada a la tercera prova del concurs.

La tercera prova és pública i consisteix en una entrevista en la qual la comissió debat amb la persona concursant, durant un temps màxim de tres hores, sobre els documents presentats en les anteriors i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la seua millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la tercera prova, la comissió publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració qualitativa que, en tot cas, han d'atendre l'adequació del candidat a l'activitat docent i investigadora a realitzar, en atenció a les necessitats específiques de la Universitat Miguel Hernández posades de manifest en la convocatòria de la plaça.

Finalitzada la prova i en el termini màxim de 7 dies hàbils, la comissió farà pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i en el web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/) la valoració qualitativa que en aquesta prova li mereix cada persona candidata, així com la proposta de provisió de la plaça.



Setena. Proposta de provisió

La proposta de provisió de places es realitzarà pel sistema de votació en el termini màxim de 30 dies hàbils a partir de la data del començament de les proves. A aquest efecte, la comissió farà pública una resolució en què formule la seua proposta i el vot de cadascun dels seus membres a cadascuna de les persones concursants.

La comissió que jutge el concurs d'accés proposarà al rector, motivadament, i amb caràcter vinculant, una relació de totes les persones concursants que hagen obtingut, almenys, tres vots favorables, per ordre de preferència per al seu nomenament. En cap cas es pot proposar un major nombre de candidatures que places concursades.

Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, la comissió citarà els concursants proposats per l'ordre de preferència que se n'haja efectuat, perquè procedisquen a triar vacant.



Tots els concursos poden resoldre's amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Les persones concursants que no hagen sigut proposades per a ser nomenades per a la plaça objecte de concurs no poden al·legar cap dret sobre les places vacants.

Contra la proposta de la comissió, els candidats poden presentar una reclamació davant del rector, en el termini màxim de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la proposta de provisió.

Admesa a tràmit la reclamació, aquesta és valorada per una comissió de reclamacions, segons el que estableixen els articles 52 dels Estatuts de la Universitat Miguel Hernández i 31 del seu Reglament de règim general del personal docent i investigador.



Huitena. Documentació que han de presentar els candidats proposats.

Els candidats proposats per a la provisió de les places han de presentar, en els 20 dies següents al de concloure l'actuació de la comissió, a través del formulari electrònic d'instància general que es troba a l'entorn de tramitació electrònica (https://sede.umh.es/) de la Universitat, seguint l'itinerari Els meus tràmits/Catàleg Seu/Instància General, els documents següents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat, o document equivalent, de ser la seua nacionalitat diferent de l'espanyola.

b) Certificat mèdic oficial acreditatiu de posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques corresponents al professorat d'universitat.

c) Declaració jurada de no haver patit separació de l'administració pública, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se en situació d'inhabilitació per a l'exercici de la funció pública. Els nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o d'algun estat, al qual en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, han d'acreditar, de conformitat amb el que estableix l'article 7.2 del Reial decret 543/2001, de 18 de maig, no haver sigut objecte de cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

d) Documentació acreditativa de reunir els requisits de l'article 4 del Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre.

Les persones amb nacionalitat espanyola que tinguen la condició de funcionaris de carrera estan exempts de justificar aquests documents i requisits i han de presentar la certificació del ministeri o organisme de què depenguen, acreditativa d'aquesta condició i totes les circumstàncies que consten en el seu full de serveis.



Novena. Nomenament i presa de possessió.

Els nomenaments proposats per la comissió són efectuats pel rector, després que la persona proposada haja acreditat complir els requisits i terminis establits en la base anterior.

En cas que la persona proposada no presente oportunament la documentació requerida, el rector procedirà al nomenament de la següent en l'ordre de preferència formulat, una vegada aportada per aquest la documentació corresponent.

Els nomenaments es publiquen en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

En el termini màxim de 20 dies, comptadors des de l'endemà de la publicació del nomenament en el Boletín Oficial del Estado, la persona nomenada ha de prendre possessió de la seua plaça, moment en el qual adquireix la condició de funcionari del cos docent universitari de què es tracte, amb els drets i deures que li són propis.

La plaça obtinguda després del concurs de promoció interna ha d'exercir-se durant dos anys, almenys, abans de poder participar en un nou concurs per a obtindre una plaça en una altra universitat.



Desena. Protecció de dades de caràcter personal.

D'acord amb el que disposen el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, així com la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa els interessats que les dades de caràcter personal aportades són tractades per la Universitat de Miguel Hernández d'Elx com a responsable del tractament, sobre la base de l'interés públic amb la finalitat de tramitar i gestionar la seua sol·licitud. Les dades de caràcter personal aportades només es conserven durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual s'han demanat i per a determinar les possibles responsabilitats que es puguen derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. És aplicable la normativa d'arxius i patrimoni documental espanyol. Així mateix, s'informa l'interessat que no es comuniquen les dades a tercers, excepte obligació legal.

Les persones interessades poden exercitar els seus drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament, així com a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les seues dades. Els drets poden ser exercitats de la forma següent: per Seu Electrònica (sede.umh.es), per escrit a la Universitat Miguel Hernández d'Elx, a l'atenció de la delegada de protecció de dades, edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat s/n, 03202, Elx-Alacant. Així mateix, l'interessat té dret a presentar una reclamació davant de l'autoritat de control (www.aepd.es) si considera que el tractament no s'ajusta a la normativa vigent. Per a més informació l'interessat es pot adreçar a dpd@umh.es.



Onzena. Referència al gènere.

En aplicació de la Llei 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, així com la Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat entre dones i homes, tota referència a persones, col·lectius o càrrecs acadèmics, el gènere dels quals siga masculí, està fent referència al gènere gramatical neutre; inclou, per tant, la possibilitat de referir-se tant a dones com a homes.

Contra la present resolució que posa fi a la via administrativa, es pot interposar, sense perjudici del recurs extraordinari de revisió, i sense necessitat de comunicació prèvia a aquest rectorat, un recurs contenciós administratiu, davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, Sala Contenciosa Administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.

No obstant això, i a elecció de la persona interessada, es pot interposar contra aquesta resolució un recurs de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, davant d'aquesta administració, i en aquest cas no pertoca interposar el recurs contenciós administratiu anteriorment esmentat, mentre no recaiga una resolució expressa o presumpta sobre el recurs de reposició.»



Elx, 14 de juny de 2022.- El rector, Juan José Ruiz Martínez







ANNEX I



Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna

Codi plaça: DF3264

Categoria: catedràtic d'universitat

Àrea de coneixement: Ecologia

Activitats docents i investigadores: Docència i Investigació en Ecologia

Comissió titular:

President: Sr. José Antonio Sánchez Zapata – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretària: Sra. María Rosa Ponce Molet - CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primer: Sr. Francisco Botella Robles - CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal segon: Sr. Miguel Ángel Esteve Selma – CU Universitat de Múrcia.

Vocal tercer: Sr. Javier Benayas del Álamo – CU Universitat Autònoma de Madrid.



Comissió suplent:

President: Sr. José Valero Cuadra - CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretària: Sra. Esther Sendra Nadal – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primera: Sra. Àsia Fernández Carvajal - CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal segona: Sra. María Rosario Vidal-Abarca Gutiérrez – CU Universitat de Múrcia.

Vocal tercera: Sra. Josefa Velasco García – CU Universitat de Múrcia.





Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna

Codi plaça: DF3292

Categoria: catedràtic d'universitat

Àrea de coneixement: Estadística i Investigació Operativa

Activitats docents i investigadores: Docència en Estadística i Investigació Operativa. Investigació en Investigació Operativa

Comissió titular:

President: Sr. Juan Aparicio Baeza – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: Sr. Joaquín Sánchez Soriano – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primer: Sr. José Luis Ruiz Gómez – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal segon: Sr. Alfredo Marín Pérez – CU Universitat de Múrcia.

Vocal tercera: Sra. Mercedes Landete Ruiz – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.



Comissió suplent:

Presidenta: Sra. Maria Josefa Cánovas Cánovas – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Secretari: Sr. Domingo Morales González – CU Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vocal primer: Sr. Antonio Alonso Ayuso – CU Universitat Rey Juan Carlos

Vocal segon: Sr. Antonio Manuel Rodríguez Chía – CU Universitat de Cadis.

Vocal tercera: Sra. María Araceli Garín Martín – CU Universitat del País Basc.

Mapa web