Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 6 de juny de 2022, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9367 de 22.06.2022
Número identificador:  2022/5779
Referència Base de Dades:  005605/2022
 



RESOLUCIÓ de 6 de juny de 2022, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València (CHGUV), per la qual es convoquen proves selectives d'accés de personal a tres places del grup A/subgrup A2, treballador o treballadora socials, pel torn de promoció interna, i s'aproven les seues bases específiques, en el marc de l'oferta d'ocupació pública 2020 d'aquesta entitat. [2022/5779]



Per Resolució de 29 de desembre de 2020, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València -d'ara en avant CHGUV-, publicada en el DOGV núm. 8986 de 30 de desembre de 2020 s'aprova l'Oferta d'Ocupació Pública 2020 del CHGUV.

En execució de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública (BOE 312, 29.12.2021), mitjançant Resolució de la Presidència del CHGUV de 25 de maig de 2022 (DOGV 9351, 31.05.2022) s'aprova l'oferta d'ocupació pública 2022 i s'adapten les ofertes d'ocupació pública del CHGUV aprovades i pendents de convocatòries. En l'annex II de l'esmentada resolució, figuren les places que es convocaran mitjançant el sistema de promoció interna.

Aquest procediment selectiu es regeix per les bases generals reguladores dels processos selectius d'ingrés o accés de personal al CHGUV, aprovades amb data 18 de juny de 2021 mitjançant resolució d'aquest mateix òrgan, i publicades en el DOGV núm. 9127 de 14 de juliol de 2021.

La base quarta de les esmentades Bases generals preveu l'aprovació i publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de les bases específiques que regulen els processos selectius, de les corresponents convocatòries, dels programes selectius i, si fora necessari pel sistema d'accés previst, del barem de mèrits al qual haja de subjectar-se el procés. Tot això mitjançant Resolució de la Presidència del CHGUV, bé com a annex de les corresponents convocatòries o bé de manera independent.

Les presents bases han sigut objecte de negociació en el si de la Comissió de Personal, regulada en l'article 8 del V Conveni Col·lectiu del CHGUV.

En conseqüència, la Presidència del CHGUV en exercici de les competències de les quals disposa, en els termes previstos en l'article 13 dels seus Estatuts refosos i en l'apartat 1.2. de l'Acord del Consell de Govern i del president del Consell, de 10 de maig de 2022, (DOGV 9354, 03.06.2022) pel qual es deleguen atribucions en matèria de personal, de contractació administrativa i gestió econòmica en diversos òrgans del CHGUV, resol:



Primer

Convocar, en execució de l'oferta d'ocupació pública 2020 del CHGUV, les proves selectives per a l'accés a 3 plaças de treballador o treballadora social, grup A/subgrup A2, pel torn de promoció interna, inclosas en aquesta oferta.



Segon

Aprovar les normes o bases específiques per les quals es regiran la referida convocatòria, que figuren com a annex I d'aquesta resolució.



Tercer

Aprovar el temari d'aquesta convocatòria, així com el barem de mèrits aplicables a la fase de concurs d'aquests, que constan com a annexos II i III respectivament.



Contra aquesta resolució, les persones interessades poden interposar, potestativament, recurs de reposició davant la Presidència del CHGUV en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), i acabarà el mateix dia del mes següent a aquell en què s'haja publicat, o directament recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua publicació, davant els jutjats contenciosos administratius de la ciutat de València, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això sense perjudici de la interposició de qualsevol altre recurs que s'estime convenient.





València, 6 de juny de 2022.– El president del CHGUV i conseller de Sanitat Universal i Salut Pública: Miguel Mínguez Pérez.







ANNEX I

Bases específiques



Índex

Base primera. Objecte i contingut

Base segona. Requisits específics de les persones aspirants que s'afegiran als establits en la base general 5

Base tercera. Sol·licituds de participació. Forma, termini i lloc de formalització

Base quarta. Taxa per drets d'examen i entitat bancària col·laboradora

Base cinquena. Admissió d'aspirants

Base sisena. Estructura i organització del procés selectiu

Base setena. Desenvolupament del procés selectiu

Base octava. Informació i publicitat d'actes i acords



Base primera. Objecte i contingut

Aquestes bases tenen per objecte regular, juntament amb les Bases generals aprovades mitjançant Resolució de la Presidència del CHGUV de 18 de juny de 2021, el procés selectiu d'accés o ingrés, com a personal laboral fix, per a cobrir 3 places vacants del grup A/subgrup A2, treballador o treballadora social, mitjançant el sistema de concurs oposició per promoció interna.

Les referències expresses a disposicions normatives contingudes en les referides Bases generals, s'entendran realitzades a la vigent a cada moment.



Base segona. Requisits específics de les persones aspirants que s'afegiran als establits en la base general 5.

Les condicions per a l'admissió a les proves hauran de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu, fins a la presa de possessió.

1. Les persones candidates hauran d'estar en possessió de la tutulació de diplomat/a o grau en Treball Social o el seu equivalent que habilite per a l'acompliment de la categoria. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.

2. S'haurà de tindre la condició de personal fix del CHGUV, i haver prestat almenys un any de serveis efectius en aquesta entitat en la categoria, grup o subgrup de pertinença, i manifestar la corresponent opció expressament en la sol·licitud.

3. En qualsevol moment del procés, tant l'òrgan de gestió com la comissió de selecció, podran requerir a les persones candidates perquè acrediten de manera fefaent els requisits exigibles o qualsevol altra circumstància consignada en la sol·licitud de participació o en la documentació aportada. La constatació de l'existència d'inexactituds o falsedats, comportarà per a la persona a qui beneficien l'exclusió del procediment selectiu o la nul·litat de la seua participació en aquest, sense perjudici de les responsabilitats de qualsevol ordre que foren exigibles.





Base tercera. Sol·licituds de participació. Forma, termini i lloc de formalització

1. La sol·licitud de participació en aquest procés selectiu es tramitarà mitjançant mitjans telemàtics, a través de l'enllaç situat en la pàgina principal de la web del Consorci Hospital General Universitari de València (http://chguv.san.gva.es/empleopublico), seguint les instruccions que figuren en aquesta, sent necessari disposar, per a això, del corresponent certificat digital.

A través de l'esmentada plataforma podrà emplenar la sol·licitud, pagar les taxes de participació en cas de no estar exempt/a i registrar aquesta sol·licitud per via telemàtica, així com els justificants de les possibles causes d'exempció o bonificació de la taxa.

Podrà imprimir-se el justificant de presentació al concurs oposició des de la mateixa plataforma.

Les dades consignades per cada persona sol·licitant en l'esmentat model de sol·licitud, especialment les fixades a efecte de notificacions, seran considerades com les úniques vàlides, i és responsabilitat exclusiva de les persones aspirants tant els errors en la consignació d'aquelles com la comunicació al CHGUV de qualsevol canvi que puga produir-s'hi.

2. El CHGUV a través de la Direcció de Recursos Humans habilitarà els mitjans tècnics necessaris perquè puguen emplenar-se les sol·licituds.

3. El termini de presentació de sol·licituds serà d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). Si l'últim dia de termini fora inhàbil, s'entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.





Base quarta. Taxa per drets d'examen i entitat bancària col·laboradora

1. De conformitat amb l'art. 29.4.5 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de Taxes de la Generalitat i en aplicació del Decret llei 2/2022, de 22 d'abril, del Consell (DOGV 9327, 28.04.2022), l'import de la taxa per drets d'examen es fixa en trenta-un euros i cinquanta cèntims (31,50 €), que hauran d'ingressar-se en el compte corrent número ES45 2100 8681 5002 0009 5732 de l'entitat CaixaBank.

2. El pagament de la taxa prevista s'efectuarà exclusivament per mitjans telemàtics.

3. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %, els/les membres de famílies nombroses de categoria especial, així com els de família monoparental de categoria especial estan exempts/as del pagament dels drets d'examen; mentre que les persones integrants de famílies nombroses de categoria general així com els de família monoparental de categoria general tindran una bonificació del 50 % de la taxa.

També estaran exemptes del pagament de la taxa les víctimes d'actes de violència, la condició de la qual siga acreditada pels mitjans previstos en l'article 9 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

4. Les persones exemptes del pagament de la taxa per raons de diversitat funcional, família nombrosa o monoparental de categoria especial, o víctimes d'acte de violència, així com les persones beneficiàries de la citada bonificació sobre aquest pagament, hauran de presentar document acreditatiu d'aquesta causa vàlidament emés per l'Administració o organisme competent a aquest efecte.

5. L'impagament de la taxa dins del termini de sol·licituds, excepte els casos d'exempció referits, suposarà l'exclusió del procés selectiu, sent únicament corregible un eventual error en l'import ingressat.



Procedirà la devolució de les taxes per drets d'examen únicament en els supòsits i procediments contemplats en la vigent Llei de Taxes de la Generalitat.



Base cinquena. Admissió d'aspirants

1. Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, la Direcció de Recursos Humans del CHGUV, com a òrgan de gestió d'aquesta convocatòria, publicarà la relació provisional de persones admeses i excloses, detallant nom i cognoms, número de DNI/NIE pseudonimitzat i, en el seu cas, causa d'exclusió.

2. En el termini de 10 dies hàbils les persones interessades podran esmenar els defectes, errors o omissions que, al seu judici, hagen pogut motivar la seua exclusió. Una vegada examinades i resoltes les reclamacions, la Direcció de Recursos Humans publicarà la relació definitiva de persones admeses i excloses, detallant novament nom i cognoms, número de DNI/NIE pseudonimitzat.

3. Les persones candidates hauran de comprovar la seua correcta inclusió tant en les relacions provisionals com definitives de persones admeses i excloses en els processos selectius.

Base sisena. Estructura i organització del procés selectiu

1. Les proves selectives pel sistema de concurs oposició consistiran en la celebració de cadascuna d'aquestes fases, a fi de determinar l'aptitud i de fixar l'ordre de prelació d'aquelles per a la selecció.



2. La fase d'oposició suposarà la realització per les persones aspirants d'un exercici eliminatori.

L'exercici consistirà en la contestació per escrit, en el termini de 75 minuts, d'un qüestionari de 60 preguntes sobre el contingut dels temes que s'inclouen en l'annex II. El qüestionari serà tipus test en forma de preguntes amb quatre respostes alternatives, de les quals sol'una d'elles serà la correcta.

La Comissió de selecció podrà incloure en el qüestionari preguntes de reserva, que només es tindran en compte en el cas d'anul·lació per part de la Comissió d'alguna de les preguntes principals o operatives.

3. Puntuació de l'exercici.

3.1. La puntuació màxima de la fase d'oposició es fixa en 150 punts.



Cada contestació vàlida rebrà una valoració de 2,50 punts.

3.2. Es consideraran aprovades aquelles persones aspirants que obtinguen una puntuació igual o superior a 60 punts. Per davall d'aqueixa puntuació no podrà considerar-se aprovat l'exercici.

3.3. La publicació de la relació de qualificacions obtingudes per les persones aspirants servirà d'anunci de l'obertura de la fase de concurs per a aquelles persones que hagen superat la fase d'oposició.

4. Fase de concurs

Consistirà en la valoració per part de la comissió de selecció dels mèrits al·legats i documentats per les persones aspirants amb els requisits formals i temporals exigits per la base general 8.2, en funció dels paràmetres establits en el barem de mèrits que acompanya aquesta convocatòria.

4.1. La puntuació màxima de la fase de concurs es fixa en 100 punts i només podran ser tinguts en compte aquells mèrits obtinguts fins al dia de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

4.2. Criteris de desempat: en cas d'empat, l'ordre de prelació s'establirà atenent, successivament als següents criteris:

– A favor de qui haguera obtingut major puntuació en la fase d'oposició.

– A favor de qui haguera obtingut major puntuació en la fase de concurs.

– Si després de la utilització dels criteris precedents, persisteix l'empat, es dirimirà seguint el mateix ordre dels apartats del barem de mèrits i, si això no fora suficient, de conformitat amb l'apartat 3 de la base 7.3 de les generals.



Base setena. Desenvolupament del procés selectiu

1. La Direcció de Recursos Humans, com a òrgan de gestió de la vigent oferta d'ocupació pública, en coordinació amb la comissió de selecció, publicarà en el tauler d'anuncis situat en la seu d'aquest òrgan així com en la web corporativa d'aquesta entitat la data, hora i lloc de realització de l'exercici, en el seu cas, així com de les diferents fases del procés selectiu, observant en tot cas el que es preveu en la base general 7.

2. Per a la realització de cada exercici les persones candidates seran convocades en crida única, sent excloses del procés aquelles que no compareguen o el facen una vegada iniciades les proves. Així mateix, en seran excloses aquelles persones que no acrediten la seua identitat mitjançant l'exhibició del seu DNI o equivalent per a nacionals d'altres Estats, passaport o permís de conduir, sempre que conste en ells la preceptiva fotografia i sense que resulten admissibles les còpies dels referits documents. En cas de robatori o extraviament, hauran de presentar la denúncia davant la Policia al costat d'un altre document oficial amb foto. Així mateix, hauran de portar el justificant de presentació de sol·licitud per si els fora requerit.

3. D'acord amb el que es preveu en la base general 7.3, l'ordre d'intervenció de les persones aspirants es realitzarà per ordre alfabètic de cognoms, a partir de la lletra «F», tal com disposa la Resolució de 21 de gener de 2019, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOGV 8473, 28.01.2019).

4. La comissió de selecció adoptarà les mesures necessàries per a garantir la confidencialitat del procés i l'anonimat de la prova. Els exercicis que contingueren marques o indicis que permeten, fins i tot indirectament, identificar la seua autoria seran anul·lats. Així mateix, durant el desenvolupament de les diferents fases i proves, es disposarà de quant siga necessari per al seu adequat desenvolupament, per al manteniment de l'ordre i de la igualtat d'oportunitats, per a la correcta identificació de les persones candidates i per a la prohibició de l'ús d'instruments de telecomunicació o de comunicació electrònica.

5. Durant la celebració de la prova, amb vista al seu adequat desenvolupament, les persones concurrents hauran d'observar, en tot moment, les instruccions tant de la comissió de selecció com del personal col·laborador o delegat d'aquesta. Qualsevol alteració es reflectirà en l'acta corresponent a la sessió, tenint present que la comissió o el seu personal podran acordar la continuació de l'exercici per part d'un o una aspirant amb caràcter condicional en cas que algun incident requerisca un estudi i acord posterior de la comissió.

6. Després de la celebració de l'exercici la comissió publicarà relació comprensiva de totes les persones participants, amb expressió de les puntuacions obtingudes.

7. Les referides puntuacions podran ser impugnades en el termini de deu dies hàbils des del següent al de la seua celebració, especificant els motius de la impugnació i adjuntant la documentació i la bibliografia que fonamente la reclamació que es formula; tot això sense perjudici de la utilització dels recursos ordinaris que procedisquen.

8. Finalitzada la fase prèvia d'oposició, la publicació de les relacions nominals amb la puntuació obtinguda, obrirà el termini de deu dies hàbils per a la presentació de la documentació acreditativa dels mèrits que s'al·leguen, que haurà de presentar-se precedida d'una relació detallada d'aquests, ordenada segons els apartats del barem d'aplicació.



9. La Comissió de selecció realitzarà la valoració dels mèrits d'acord amb el que es preveu en l'annex III.

10. Ultimada la valoració, es farà pública una avaluació provisional detallada que podrà ser objecte d'al·legacions durant un termini de deu dies hàbils.

11. Finalitzat aquest termini la comissió de selecció farà pública la valoració detallada i definitiva dels mèrits i, simultàniament, es publicarà la relació de persones candidates, detallada d'acord amb les diferents fases i ordenada de major a menor puntuació fins a fer-la coincidir amb el nombre de places convocades. Aquesta relació nominal constituirà la proposta de persones que han superat el procés selectiu.



12. En cas de renúncies o exclusions produïdes abans de la resolució definitiva de la convocatòria, l'òrgan de gestió podrà requerir a la comissió de selecció una relació complementària a fi de proveir la totalitat de les places convocades.

13. La Direcció de Recursos Humans, d'acord amb la proposta de la comissió requerirà a les persones seleccionades perquè aporten, en el termini d'un mes, la documentació acreditativa de, almenys, els requisits exigibles enumerats en la base 9.1 de les generals reguladores dels processos selectius d'accés o ingrés de personal al CHGUV. I, de conformitat amb el que es disposa en la base 9.2 de les citades, la Direcció de Recursos Humans gestionarà la realització dels reconeixements mèdics preceptius de les persones proposades per cada comissió de selecció, abans del seu nomenament.

14. D'acord amb la proposta formulada per la comissió de selecció competent, una vegada acreditats els requisits exigibles, la Presidència del CHGUV dictarà i publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la corresponent resolució en la virtut de la qual es nomenaran empleades públiques, en el règim jurídic que corresponga, aquelles persones que hagen superat el procés selectiu.



Base octava. Informació i publicitat d'actes i acords

1. Tota la informació que haja de comunicar-se a les persones aspirants, a excepció de la resolució que pose fi al procés selectiu que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, es farà pública tant en el tauler d'anuncis de la Direcció de Recursos Humans del CHGUV com en la web corporativa http://chguv.san.gva.es/empleopublico.

2. La publicació de les relacions definitives en les diferents fases del procés servirà de notificació a totes les persones interessades, resolent així les al·legacions o impugnacions presentades i obrint el termini per a la formalització de quants recursos i reclamacions es consideren oportuns.







ANNEX II

Temari – Convocatòria– treballador o treballadora social



Observació: el contingut de les normes i disposicions haurà d'entendre's referit a cada moment al seu text vigent.



Temari específic

1. Fonaments ètics del treball social: Principis Ètics (codi FITS), Codi Deontològic, la Declaració Universal de Drets Humans (1948), la Convenció de Nacions Unides de Drets del Xiquet (1989) i els seus protocols facultatius (2000). Normes de qualitat i el secret professional. Confidencialitat. Bioètica i treball social sanitari.



2. Treball social sanitari. Antecedents històrics del treball social en l'àmbit de la salut. El treball social clínic.

3. Metodologia en treball social: el mètode bàsic de treball social. Concepte i fases del procés (estudi, diagnòstic, planificació, execució i avaluació).

4. El diagnòstic social sanitari. L'entrevista en treball social. Tipus i aplicació metodològica.

5. Instruments de registre per al treball social sanitari. La història social. L'informe social. Escales i índexs de valoració: Barthel, Pfeiffer, Apgar familiar, Zarit, Gijón, Barber, Lobo, Índex de Katz, TIRS i Escala HoNOS.

6. La Història Sanitària Electrònica del pacient en atenció primària i hospitalària de la Comunitat Valenciana: Característiques i estructura de sistemes d'informació utilitzats. Classificació dels diagnòstics, procediments i recursos del treballador social en la història sanitària electrònica.

7. Intervenció del treball social individual i familiar. Treball social amb grups. El grup d'ajuda mútua. Grups socioeducatius. Intervenció en grups i amb grups.

8. Intervenció comunitària del treball social sanitari. La investigació social en salut. Metodologia, tècniques i instruments.

9. Els determinants socials per a la salut. Treball social sanitari i desigualtats socials en salut. Indicadors socials de risc per a la salut. Observatori Valencià de Salut. La cartera de serveis de treball social sanitari a la Comunitat Valenciana. La coordinació sociosanitària.



10. La intervenció del treball social sanitari en atenció primària I: Atenció Primària de Salut, principis i organització. Declaració d'Astana. Programes del treball social en el medi escolar, amb població migrant, persones majors, atenció domiciliària. Protocol de desprotecció en persones adultes.

11. La intervenció del treball social sanitari en atenció primària II i en unitat de suport: programes de l'embaràs, part i puerperi, i interrupció voluntària de l'embaràs. La intervenció del treballador o treballadora social en centres de salut sexual i reproductiva. Protocol d'actuació sanitària davant la mutilació genital femenina.

12. La intervenció del treball social sanitari en l'abordatge de la salut mental: objectius i activitats d'intervenció en els diferents dispositius assistencials. L'Estratègia de Salut Mental de la Comunitat Valenciana. El Pla d'atenció integral a les persones amb trastorn mental greu.



13. La intervenció del treball social sanitari en l'àmbit de les drogodependències i altres trastorns addictius a la Comunitat Valenciana. Els recursos sociosanitaris en addiccions.

14. La intervenció del treball social sanitari en hospitals I: Protocols bàsic d'intervenció, de localització de familiars per èxitus, davant una donació d'òrgans, tractament directament observat amb pacients tuberculosos, en pretrasplantment i posttrasplantment, davant d'una adopció, i davant de presumptes incapaços.

15. La intervenció del treball social sanitari en hospitals II: Protocol de planificació de l'alta hospitalària. La Unitat d'Hospitalització de Domicili.

16. La intervenció del treball social sanitari en hospitals III: Hospitals de crònics i llarga estada.

17. La intervenció del treball social sanitari amb població infantil i adolescent. Detecció i abordatge de les situacions de desprotecció o maltractament infantil en el sistema sanitari. Full de notificació per a l'atenció sociosanitària infantil i la protecció de menors.

18. La intervenció del treball social sanitari amb dones víctimes de violència de gènere. Protocol per a l'atenció sanitària de la violència de gènere (PDA). Violència de gènere en dones amb addiccions. Drets de les dones víctimes de violència de gènere.

19. La intervenció del treball social sanitari en pacients crònics i pacients pal·liatius. Estratègia per a l'atenció a crònics a la Comunitat Valenciana. Pla integral de cures pal·liatives. El document de voluntats anticipades a la Comunitat Valenciana.

20. La intervenció del treball social sanitari en la tramitació de la targeta sanitària SIP, per al desenvolupament de l'accés als programes de Salut Pública de la Comunitat Valenciana per a la població no assegurada en el Sistema Nacional de Salut.

21. Catàleg de prestacions sanitàries específiques a la Comunitat Valenciana: règim d'aportació farmacèutica, prestacions ortoprotètiques, reembossament de despeses. Drets i obligacions del pacient. El consentiment informat.

22. Catàleg de prestacions i serveis de l'INSS I: assistència sanitària, prestacions per naixement i atenció de menor, corresponsabilitat en l'atenció del lactant, risc en l'embaràs, risc durant la lactància natural i atenció de menors afectats per càncer o una altra malaltia greu.



23. Catàleg de prestacions i serveis de l'INSS II: incapacitat temporal, incapacitat permanent, jubilació, mort i supervivència, prestacions familiars, pensions no contributives d'invalidesa i jubilació.



24. Reconeixement de discapacitat. Aplicacions del reconeixement com a persona amb diversitat funcional.

25. Atenció sociosanitària en persones dependents i les seues famílies. Llei 39/2006, de 14 de desembre, de promoció de l'autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència i el seu desenvolupament normatiu a la Comunitat Valenciana. L'atenció a les famílies cuidadores de persones dependents. Llei 3/2019, de 18 de febrer, de la Generalitat, de serveis socials inclusius de la Comunitat Valenciana.







ANNEX III

Barem de mèrits aplicable a la fase de concurs treballador o treballadora social



1. Serveis Prestats: fins a un màxim de 50 punts.

a) Pels serveis prestats en les institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut gestionades directament o, indirectament a través de consorcis o mitjançant contractes de gestió de servei públic per concessió, conforme al que s'estableix en la Llei 15/1997, de 25 d'abril, en les institucions sanitàries públiques de països de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu, i en les fundacions públiques per a la investigació d'establiments del Sistema Nacional de Salut, en la mateixa categoria professional: puntuació de 0,23 per mes.

b) Pels serveis prestats en les institucions sanitàries públiques del Sistema Nacional de Salut gestionades directament o, indirectament a través de consorcis o mitjançant contractes de gestió de servei públic per concessió, conforme al que s'estableix en la Llei 15/1997, de 25 d'abril, i en les institucions sanitàries públiques de països de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu, en diferent categoria professional: puntuació 0,12 per mes.

2. Formació: fins a un màxim de 34 punts.

a) Per titulacions diferents i de la seua mateixa classificació (gestió i serveis), del mateix o superior nivell a la titulació requerida en la convocatòria: per cadascuna 1.5 punts, amb un màxim de 3 punts.

b) Doctorat: 6 punts. Si aquest grau s'ha aconseguit amb la qualificació cum laude, se sumarà 1 punt més.

c) Masters universitaris oficials: per cadascun 1.5 punt, amb un màxim de 3 punts.

d) Altres títols universitaris diferents als oficials: per cadascun 1 punt amb un màxim de 2.

e) Altres activitats formatives: màxim de 19 punts.

e.1.) Per cada curs de formació rebut:

– De 100 o més hores de duració: 1 punt.

– De 75 o més hores de duració: 0,75 punts.

– De 50 o més hores de duració: 0,50 punts.

– De 40 o més hores de duració: 0,40 punts.

– De 25 o més hores de duració: 0,25 punts.

– De 15 o més hores de duració: 0,15 punts.

A més si el curs realitzat és en matèria d'igualtat de gènere, se sumarà 0,15 punts més.

e.2) En el supòsit de cursos impartits, cada 10 hores lectives es valoraran amb 0,15 punts, fins a un màxim de 2 punts.

3. Altres activitats: fins a un màxim de 10 punts.

a) Per cada curs acadèmic complet com a professor/a associat/a i/o docent de pràctiques, en la formació corresponent a l'àrea de coneixement exigit per a l'accés a la categoria professional: 0,25 punts, fins a un màxim de 2 punts.

b) Per cada dotze mesos formant part de comissions clíniques acreditades en institucions sanitàries públiques: 0,25 punts, fins a un màxim d'1 punt.

c) Per la realització de treballs científics i/o tècnics, fins a un màxim de 2 punts:

– Per cada publicació: 0, 25 punts.

– Per cada capítol de llibre: 0,25 punts.

– Per cada llibre: 1 punt.

d) Per la participació en els òrgans col·legiats de selecció i/o pertinença al Col·legi de selecció i provisió (per al torn de promoció interna): 0,25 punts per nomenament o any de pertinença fins a un màxim d'1 punt.

e) Coneixement d'altres idiomes comunitaris diferents al castellà i valencià, fins a un màxim de 1,5 punts segons la següent escala:



– A1: 0,15 punts.

– A2: 0,25 punts.

– B1: 0,50 punts.

– B2: 0,75 punts.

– C1: 1 punt.

– C2: 1,50 punts.

f) Per altres activitats rellevants: 0,10 punts per activitat, fins a un màxim de 2,50 punts.

4. Valencià, fins a un màxim de 6 punts, segons la següent escala:



– A1: 0,50 punts.

– A2: 1,50 punts.

– B1: 3 punts.

– B2: 4 punts.

– C1: 5 punts.

– C2: 6 punts.

Mapa web