Ficha disposicion

Ficha disposicion





CORRECCIÓ d'errades de la Resolució de 18 de maig de 2022, de la Direcció General de Personal Docent, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca un procediment per a la selecció i nomenament de personal funcionari docent per a cobrir llocs específics en centres públics de la Comunitat Valenciana mitjançant comissió de serveis.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9353 de 02.06.2022
Número identificador:  2022/5076
Referència Base de Dades:  004774/2022
 



CORRECCIÓ d'errades de la Resolució de 18 de maig de 2022, de la Direcció General de Personal Docent, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca un procediment per a la selecció i nomenament de personal funcionari docent per a cobrir llocs específics en centres públics de la Comunitat Valenciana mitjançant comissió de serveis. [2022/5076]

Advertides errades en la Resolució de 18 de maig de 2022, de la Direcció General de Personal Docent, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca un procediment per a la selecció i nomenament de personal funcionari docent per a cobrir llocs específics en centres públics de la Comunitat Valenciana mitjançant comissió de serveis, publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 9345, de 23 de maig de 2022, es procedeix a realitzar les següents correccions:



On diu:



«Tercera. Participants i requisits

1. Podran participar en la convocatòria les persones funcionàries de carrera en servei actiu que ocupen o tinguen reservat un lloc de treball amb destinació definitiva, o el tinguen adjudicat amb efectes 1 de setembre de 2022, en centres o serveis educatius de l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, dels cossos i especialitats als quals corresponguen els llocs convocats.»;





Ha de dir:



«Tercera. Participants i requisits

1. Podran participar en la convocatòria les persones funcionàries de carrera i/o en pràctiques, en servei actiu que ocupen o tinguen reservat un lloc de treball amb destinació definitiva, o el tinguen adjudicat amb efectes 1 de setembre de 2022, en centres o serveis educatius de l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, dels cossos i especialitats als quals corresponguen els llocs convocats.»





I en l'annex I:



Tipus III. SECCIONS D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA EN ESTABLIMENTS PENITENCIARIS O EN CENTRES DE REEDUCACIÓ





On diu:

«3. Comissió tècnica de selecció

La comissió tècnica de selecció de les seccions d'Educació Secundària en centres de reeducació té la funció de resoldre les incidències que puguen sorgir durant el procediment, i estarà formada per:



a) La persona titular de la Direcció General d'Inclusió Educativa o la persona en qui delegue, que assumirà la presidència.

b) La persona titular del Servei d'Inclusió Educativa o la persona en qui delegue.

c) Un inspector o una inspectora d'educació amb experiència en aquest àmbit, per designació de la Inspecció General d'Educació.

d) Una persona funcionària, amb experiència en aquest àmbit, designada per la Subdirecció General de Formació del Professorat.

f) Una directora o un director de centres de reeducació.

g) Una persona tècnica de la Direcció General d'Inclusió Educativa, designada per aquesta, que assumirà la secretaria.»;



Ha de dir:

«3. Comissió tècnica de selecció

La comissió tècnica de selecció de les seccions d'Educació Secundària en centres de reeducació té la funció de resoldre les incidències que puguen sorgir durant el procediment, i estarà formada per:

a) La persona titular de la Subdirecció General d'Inclusió Educativa o la persona en qui delegue, que assumirà la presidència.

b) La persona titular del Servei d'Inclusió Educativa o la persona en qui delegue.

c) Un inspector o una inspectora d'educació amb experiència en aquest àmbit, per designació de la Inspecció General d'Educació.

d) Una directora o un director de centres de reeducació.

e) Un tècnic o tècnica de la Direcció General de Personal Docent que actuarà com a secretari o secretària.

La comissió podrà comptar amb el suport tècnic de personal de l'àmbit de convivència i conducta de les unitats especialitzades d'orientació per al desenvolupament de les seues funcions.»





TIPUS V. UNITATS ESPECIALITZADES D'ORIENTACIÓ



On diu:

«Fase 2: fase de selecció (valorada de 0 a 20 punts)

1. Només podran participar en aquesta fase les persones aspirants que hagen superat la fase anterior.

2. La fase consistirà en una entrevista adaptada als llocs específics que se sol·liciten.

3. Es podrà obtindre un màxim de 20 punts.

4. L'entrevista tindrà una duració màxima de 15 minuts, com a màxim, per persona aspirant.

4.1. La persona aspirant argumentarà les aportacions que pot realitzar al lloc de treball específic al qual es presenta, prèviament exposades en el document d'autopresentació adjuntat a la sol·licitud.

A més, la persona aspirant respondrà a qüestions formulades per la comissió tècnica de selecció relatives a la planificació de l'assessorament i la intervenció davant una situació pràctica amb la finalitat de comprovar que la persona aspirant posseeix la formació científica i el domini de les habilitats tècniques requerides per al lloc de treball específic al qual es presenta.

4.2. Quan en la fase de l'entrevista hi haja més de 4 punts de diferència entre les puntuacions atorgades pels membres de la comissió, es descartaran les puntuacions màximes i mínimes atorgades i es calcularà la puntuació mitjana entre les puntuacions restants.

4.3. Per a la superació de la fase de selecció, les persones participants hauran d'obtindre un mínim de 10 punts en aquesta fase.

5. A les entrevistes de la fase de selecció podrà assistir un representant de cadascun dels sindicats presents en la Mesa Sectorial d'Educació. L'assistència de la persona representant haurà de ser comunicada, com a mínim, amb una setmana d'antelació a la comissió tècnica de selecció.»;



Ha de dir:

«Fase 2: fase de selecció (valorada de 0 a 20 punts)

1. La fase consistirà en una entrevista adaptada als llocs específics que se sol·liciten.

2. Es podrà obtindre un màxim de 20 punts.

3. L'entrevista tindrà una duració màxima de 15 minuts per persona aspirant.

3.1. La persona aspirant argumentarà les aportacions que pot realitzar al lloc de treball específic al qual es presenta, prèviament exposades en el document d'autopresentació adjuntat a la sol·licitud.

A més, la persona aspirant respondrà a qüestions formulades per la comissió tècnica de selecció relatives a la planificació de l'assessorament i la intervenció davant una situació pràctica amb la finalitat de comprovar que la persona aspirant posseeix la formació científica i el domini de les habilitats tècniques requerides per al lloc de treball específic al qual es presenta.

3.2. Quan en la fase de l'entrevista hi haja més de 4 punts de diferència entre les puntuacions atorgades pels membres de la comissió, es descartaran les puntuacions màximes i mínimes atorgades i es calcularà la puntuació mitjana entre les puntuacions restants.

3.3. Per a la superació de la fase de selecció, les persones participants hauran d'obtindre un mínim de 10 punts en aquesta fase.

4. A les entrevistes de la fase de selecció podrà assistir un representant de cadascun dels sindicats presents en la Mesa Sectorial d'Educació. L'assistència de la persona representant haurà de ser comunicada, com a mínim, amb una setmana d'antelació a la comissió tècnica de selecció.»



On diu:

«3. Comissió tècnica de selecció

La comissió tècnica de selecció per a cobrir els llocs de les unitats especialitzades d'orientació estarà formada per:

a) El cap del Servei d'Inclusió Educativa, que actuarà com a president.

b) Un cap o una cap de secció del Servei d'Inclusió Educativa.

c) Un tècnic o tècnica designada per la Direcció General d'Inclusió Educativa.

d) Una persona designada per la Subdirecció General de Formació del Professorat.

e) Un tècnic o tècnica de la Direcció General d'Inclusió Educativa que actuarà com a secretari o secretària.»;



Ha de dir:

«3. Comissió tècnica de selecció

La comissió tècnica de selecció per a cobrir els llocs de les unitats especialitzades d'orientació estarà formada per:

a) El cap del Servei d'Inclusió Educativa o la persona en qui delegue, que actuarà com a president.

b) Un cap o una cap de secció del Servei d'Inclusió Educativa.

c) Tres direccions de les unitats especialitzades d'orientació.

d) Un tècnic o tècnica de la Direcció General d'Inclusió Educativa que actuarà com a secretari o secretària.

La comissió podrà comptar amb el suport tècnic d'altre personal de la Direcció General d'Inclusió Educativa i de les unitats especialitzades d'orientació per al desenvolupament de les seues funcions.»





VI. ESCOLA OFICIAL D'IDIOMES VIRTUAL VALENCIANA (EOI_VV)



On diu:

«3. Comissió tècnica de selecció

La comissió tècnica de selecció per a cobrir els llocs a l'Escola Oficial d'Idiomes Virtual Valenciana (EOI_VV) estarà formada per:



La persona titular de la Subdirecció General de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme o la persona en qui delegue, que assumirà la presidència.

Tres professors/es d'EOI, personal funcionari de carrera, designats per la persona responsable de la Direcció General de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme.»;



Ha de dir:

«3. Comissió tècnica de selecció

La comissió tècnica de selecció per a cobrir els llocs a l'Escola Oficial d'Idiomes Virtual Valenciana (EOI_VV) estarà formada per:



La persona titular de la Subdirecció General de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme o la persona en qui delegue, que assumirà la presidència.

La cap del Servei d'Idiomes i Programes Europeus o la persona en qui delegue, que actuarà com a secretària.

Tres professors/es d'EOI, personal funcionari de carrera, designats per la persona responsable de la Direcció General de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme.»





ANNEX III

Barem de mèrits



Comissions específiques generals



On diu:

«1.3. Experiència en lloc semblant a aquell al qual s'opta.

Per cada any de serveis efectius prestats en situació de servei actiu com a personal funcionari de carrera provisional i interí en lloc semblant. Les fraccions d'any es computaran a raó de 0,0416 punts per cada mes complet.»;



Ha de dir:

«1.3. Experiència en lloc semblant a aquell al qual s'opta.

Per cada any de serveis efectius prestats en situació de servei actiu com a personal funcionari de carrera, provisional i interí en lloc semblant. Les fraccions d'any es computaran a raó de 0,0416 punts per cada mes complet.»



València, 30 de maig de 2022.– La directora general de Personal Docent: M. Ángeles Herranz Ábalos.

Mapa web