Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 26 de febrer de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones excloses per a les proves selectives d'accés al cos superior de gestió en acció social de l'Administració de la Generalitat, escala teràpia ocupacional, A2-16-05, sector administració especial, convocatòria 36/18, torn de promoció interna, pel sistema de concurs oposició i procés d'estabilització d'ocupació, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2017 per al personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8756 de 06.03.2020
Número identificador:  2020/1926
Referència Base de Dades:  002201/2020
 



RESOLUCIÓ de 26 de febrer de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones excloses per a les proves selectives d'accés al cos superior de gestió en acció social de l'Administració de la Generalitat, escala teràpia ocupacional, A2-16-05, sector administració especial, convocatòria 36/18, torn de promoció interna, pel sistema de concurs oposició i procés d'estabilització d'ocupació, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2017 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2020/1926]



D'acord amb el que estableixen l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i la base 6 de l'Ordre 38/2019, de 5 de desembre, Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, de la convocatòria anteriorment esmentada (DOGV 8696, 12.12.2019), resolc:



Únic

Publicar la llista provisional de persones excloses, amb expressió dels motius de l'exclusió, que figuren en l'annex I de la present resolució.

Les persones aspirants disposen d'un termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per a esmenar les errades que hagen motivat que no hi hagen sigut admeses o presentar les al·legacions que consideren convenients, que es formularan exclusivament de manera electrònica seguint el tràmit específic, d'ús obligatori, d'acord amb l'apartat 6 de l'article 66 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Al tràmit, anteriorment esmentat, es podrà accedir a través de l'enllaç següent https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=20552&version=amp#top o en el corresponent seguiment de les oposicions en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració pública http://www.justicia.gva.es/es/web/recursos-humanos/seleccion-de-personal-oposiciones hauran d'emplenar el corresponent formulari i, si escau, annexar els documents pertinents, no serà vàlida cap altra forma de presentació.



València, 26 de febrer de 2020.– El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.

Mapa web