Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 2 de gener de 2019, de la Presidència de la Generalitat, per la qual s'aprova la modificació de la denominació del lloc de viceintervenció a viceintervenció segona de la Diputació Provincial de València.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8487 de 15.02.2019
Número identificador:  2019/1375
Referència Base de Dades:  001531/2019
 



RESOLUCIÓ de 2 de gener de 2019, de la Presidència de la Generalitat, per la qual s'aprova la modificació de la denominació del lloc de viceintervenció a viceintervenció segona de la Diputació Provincial de València. [2019/1375]

La Diputació Provincial de València va crear al seu moment, per acord plenari, en la relació de llocs de treball, entre d'altres, un segon lloc de viceintervenció.

Com a conseqüència d'això, es va publicar en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de data 24 d'octubre de 2018, la Resolució de 19 d'octubre de 2018, de la Presidència de la Generalitat, per la qual es va aprovar, entre d'altres, la classificació en classe primera d'aquest lloc de viceintervenció, que queda reservat a personal funcionari d'Administració local amb habilitació nacional pertanyent a la subescala d'intervenció tresoreria, categoria superior.

En data 14 de novembre de 2018 va tindre entrada en el Registre de la Generalitat el certificat de la Secretaria General de la Diputació Provincial de València, de data 13 de novembre de 2018, pel qual es fa constar que, en la sessió plenària realitzada el dia 30 d'octubre de 2018, publicada en el Butlletí Oficial de la Província de València número 217, de data 12 de novembre de 2018, va adoptar, entre d'altres, un acord la part dispositiva del qual diu, literalment:

«Àrea d'Hisenda

En el centre Intervenció

Modificar la denominació del lloc de treball núm. RLT 23423, viceinterventor, que passa a ser la de viceinterventor/a segon/a, i mantindrà tota la resta de característiques tal com van ser aprovades pel Ple de la corporació al seu dia. Aquesta modificació haurà de ser notificada a la Direcció General d'Administració Local de la Generalitat, als efectes oportuns.»

Cal assenyalar que aquest lloc manca de titular i no està ocupat per personal funcionari amb habilitació nacional, per la qual cosa no és necessari realitzar cap tràmit d'audiència a la persona interessada.

Vist l'article 15.b del Reial decret 128/2018, de 16 de març, que estableix que, en les entitats locals els llocs de secretaria i intervenció de les quals estiguen classificats en classe 1a, els llocs de col·laboració a les funcions d'intervenció podran ser classificats en 1a, 2a i 3a classe, i ser adscrits, respectivament, a les subescales d'intervenció tresoreria, categoria superior; intervenció tresoreria, categoria d'entrada, i a la subescala de secretaria intervenció.

L'article 6.1 del Decret 32/2013, de 8 de febrer, del Consell, pel qual es regula el règim jurídic del personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, disposa que, de conformitat amb l'article 169 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, i mitjançant la modificació de la seua corresponent plantilla i/o relació de llocs de treball, les entitats locals podran crear discrecionalment i suprimir, pels procediments i amb respecte als drets legalment establits, els llocs de col·laboració reservats a personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal de la subescala i categoria que pertoque per a l'exercici de funcions de col·laboració amb els llocs de secretaria, intervenció o tresoreria.

L'article 6.2 del citat decret estableix que la classificació d'aquests llocs de col·laboració correspon, en tot cas, a la conselleria competent en matèria d'Administració local, que la farà a proposta de l'entitat local interessada, a la qual s'haurà d'adjuntar un certificat de la secretaria acreditatiu de la modificació de la plantilla i/o relació de llocs de treball, així com de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província de València, tràmit que ha complit la Diputació Provincial de València en aquest expedient.

Vistos els antecedents indicats, i en virtut del que disposen els articles 164.1, 169 i 170 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de la Generalitat, de règim local de la Comunitat Valenciana, així com l'article 6 del Decret 32/2013, de 8 de febrer, del Consell, pel qual es regula el règim jurídic del personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, i de conformitat amb la Resolució de 12 de febrer de 2016, del president de la Generalitat, per la qual es deleguen determinades atribucions en diferents òrgans de l'Administració de la Generalitat (DOGV 7722, 17.02.2016), resolc:

Modificar la denominació del segon lloc de viceintervenció de la Diputació Provincial de València, que va ser classificat en classe primera per Resolució de data 19 d'octubre de 2018, que passa a denominar-se viceintervenció segona, i continua reservat a personal funcionari d'Administració local amb habilitació nacional pertanyent a la subescala d'intervenció tresoreria, categoria superior.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, de conformitat amb el que estableix l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones interessades podran interposar els recursos següents:



a) Directament recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de València o davant del jutjat contenciós administratiu en la circumscripció del qual tinga el seu domicili la persona demandant, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que disposen els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



b) Potestativament, recurs de reposició davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de conformitat amb el que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, tenint en compte que no és possible simultaniejar el recurs contenciós administratiu i el potestatiu de reposició.



c) En el cas que la persona interessada siga una administració pública no cal interposar recurs en via administrativa, i això sense perjudici de la possibilitat d'efectuar el requeriment al qual es refereix l'article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar qualsevol altra via que estimen oportuna.



València, 2 de gener de 2019.– El president de la Generalitat, p. d. (R 12.02.2016; DOGV 17.02.2016), el secretari autonòmic de Presidència: Andreu Ferrer Bautista.

Mapa web