Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 20 de desembre de 2018, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoca concurs d'accés a places de cossos de personal funcionari docent universitari pel sistema de promoció interna.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8457 de 04.01.2019
Número identificador:  2018/12061
Referència Base de Dades:  000060/2019
 



RESOLUCIÓ de 20 de desembre de 2018, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoca concurs d'accés a places de cossos de personal funcionari docent universitari pel sistema de promoció interna. [2018/12061]

Segons allò que s'ha fixat en l'article 141 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i en la base 3 de la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris; aquest Rectorat, en compliment de l'article 19.Un.3. de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2018, obtinguda la corresponent autorització de la Consellería d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i en execució de l'Oferta d'Ocupació Pública per a l'any 2018, aprovada per Acord del Consell de Govern de 22 de març de 2018 (DOGV 18 de maig), ha resolt convocar a concurs d'accés, pel sistema de promoció interna, les places que es relacionen en l'annex I de la Resolució, d'acord amb les següents bases:





1ª. Règim Jurídic.

Aquest concurs d'accés es regirà per les bases d'aquesta convocatòria, per l'establit en la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril; el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris; l'Estatut de la Universitat d'Alacant, aprovat per Decret 25/2012, de 3 de febrer, del Consell (DOGV 09.02.2012); l'Acord de Consell de Govern de 27 de febrer de 2009, pel qual s'aprova la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris; i altra normativa de general aplicació.



De conformitat amb el previst en l'Acord de Consell de Govern de la Universitat d'Alacant, de 17 de desembre de 2013 pel qual s'aprova l'II Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes de la Universitat d'Alacant, es fa constar que:

– Existeix infrarrepresentació de les dones en la categoria de Catedràtic o Catedràtica d'Universitat en les àrees de Filologia Catalana, Enginyeria Química i Enginyeria de la Construcció.

– Existeix infrarrepresentació dels homes en la categoria de Catedràtic o Catedràtica d'Universitat en l'àrea d'Arqueologia.

La Universitat d'Alacant, compromesa amb el principi d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, anima especialment al col·lectiu infrarepresentat en les diferents àrees a concursar a les places d'aquesta convocatòria on existeix aquesta infrarepresentació.



2ª. Requisits de les candidates o candidats.

Per a ser admeses o admesos a aquest concurs d'accés s'hauran de reunir els següents requisits, el compliment dels quals ha d'estar referit a la data d'expiració del termini fixat per a la presentació de sol·licituds i mantenir-se fins al moment de la presa de possessió:

2.1. Requisits generals:

2.1.1. Els recollits en l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic:

a) Nacionalitat. Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del citat Reial decret.

b) Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques

c) Tenir complits setze anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

d) No haver sigut separada o separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual s'haguera produït la separació o inhabilitació. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmesa o sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

2.1.2. Les o els aspirants que no siguen de nacionalitat espanyola hauran d'acreditar un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions.

2.1.3. Les o els aspirants que sol·liciten plaça en la qual s'establisca un requisit lingüístic, hauran d'acreditar el nivell del mateix establert per a cada plaça.

2.2. Requisit específic:

2.2.1. Estar en possessió de l'acreditació per al cos de Catedràtic o Catedràtica d'Universitat d'acord amb l'establit en el Reial decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel qual s'estableix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris, modificat pel Reial decret 415/2015, de 29 de maig.

2.2.2. Pertànyer al Cos de Professores o professors titulars d'universitat o a l'Escala d'Investigadores o Investigadors Científics d'Organismes Públics de Recerca. En tots dos casos amb una antiguitat de, almenys, dos anys de servei actiu en el lloc.



3ª. Sol·licituds.

3.1. Els qui desitgen prendre part en els concursos presentaran, per cada plaça sol·licitada, la corresponent instància segellada en el termini de 20 dies hàbils a explicar des del següent al de la publicació d'aquesta convocatòria en el "Boletín Oficial del Estado", en l'Oficina Principal del Registre General de la Universitat o en les Oficines Auxiliars, situades en les Secretaries de Centre i en la Seu d'Alacant, o bé, per qualsevol dels procediments establits en l'art. 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999 (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques). Les sol·licituds que es presenten a través de les Oficines de Correus hauran d'anar en sobre obert perquè el personal de Correus puga estampar en cadascuna d'elles el segell de dates abans de la seua certificació i dirigir-se al Campus de Sant Vicent del Raspeig, Apt. 99, 03080 Alacant.



En cap cas s'admetrà la presentació de sol·licituds a través del Registre Electrònic de la Universitat d'Alacant.

Aquesta sol·licitud, que s'ajustarà al model que s'acompanya en l'annex II d'aquesta convocatòria, degudament emplenada, anirà acompanyada dels següents documents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat o en cas de persones estrangeres, del document que acredite la seua identitat, nacionalitat i data de naixement.

b) Fotocòpia del document justificatiu de l'acreditació, d'acord amb l'establit en la base 2.2.1.

c) Fulla de serveis o document que acredite el compliment del requisit establit en la base 2.2.2. Els funcionaris de la Universitat d'Alacant estan exempts de presentar aquest document.

d) Per a l'acreditació del requisit arreplegat en la base 2.1.2, haurà d'aportar fotocòpia del document que acredite un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions. En defecte d'açò, l'acreditació d'aquest coneixement es determinarà per la comissió en el desenvolupament de la prova contemplada en la base 8.3.

e) Els qui sol·liciten plaça en la qual s'establisca com a requisit específic un perfil lingüístic, hauran d'aportar fotocòpia del document que acredite el nivell de coneixement de la llengua corresponent.

Per a les places en les quals s'establisca l'ensenyament en llengua valenciana, s'aportara fotocòpia del certificat de Capacitació Docent en Valencià de la Conselleria amb competències en matèria d'Educació; certificat de nivell C1, nivell mitjà o el seu equivalent homologat dels cursos de valencià de la Universitat d'Alacant, o document equivalent expedit per qualsevol altra de les universitats de l'àmbit lingüístic català, certificat de Grau Mitjà de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o document equivalent expedit per la Generalitat de Catalunya o pel Govern de les Illes Balears.

Per a les places en les quals s'establisca com a requisit lingüístic el coneixement d'una determinada llengua estrangera, hauran d'aportar fotocòpia del document que acredite el nivell del Marc Comú Europeu de Referència (MCER) establit per a cada plaça, segons la taula d'equivalències de la Universitat d'Alacant (aprovada en Consell de Govern de 28.06.2018) que es pot consultar en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació en la següent adreça: https://ssyf.ua.es/es/accesopdi/documintos/normativa/taula-equivalències.pdf

En el cas de cursos realitzats pel Centre Superior d'Idiomes de la Universitat d'Alacant s'haurà d'acreditar l'equivalència dels mateixos amb el nivell del MCER. Per a açò s'ha d'adjuntar fotocòpia del títol amb el revers del mateix on conste tal circumstància o el certificat electrònic disponible en UACloud /eAdministración /Tràmits laborals/ Certificat de Formació, on s'especifica aquesta equivalència.



Les persones nacionals de països on la llengua oficial siga la requerida per a l'accés a la plaça, podran certificar el nivell d'idioma requerit amb els següents títols acadèmics, cursats en la llengua estrangera corresponent en centres que no depenguen del sistema educatiu espanyol:

Secundària: B2

Batxiller: C1

Aquesta documentació serà remesa des del Servei de Selecció al Servei de Llengües per a realitzar la consulta de la seua validesa a aquests efectes.

Es podrà sol·licitar a l'interessat la traducció del títol en els casos en què a causa de l'idioma siga necessari, així com un informe de l'organisme competent que acredite la llengua vehicular del mateix, sempre que de la documentació presentada no es desprenga aquesta circumstància.

f) Resguard que justifique el pagament de 27,40 euros en concepte de drets d'examen, que s'ingressaran, en efectiu o mitjançant transferència bancària, en el Banc Sabadell CAM en el compte núm. ÉS89 0081-3191-42-0001027605, referenciant, a més del nom i els cognoms el nombre de la plaça.

Estaran exempts del pagament de la taxa:

a) Les o els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Hauran de presentar certificació de la Consellería corresponent o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitació igual o superior al 33 %.

b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial i els membres de famílies monoparentals de categoria especial. (Llei taxes Generalitat 30.12.17) Els membres de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general gaudiran d'una bonificació del 50 %. En tots dos casos hauran de presentar fotocòpia del títol oficial de família nombrosa o títol oficial de família monoparental.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova prevists en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que figuren com a demandants d'ocupació amb una antiguitat de, almenys, 3 mesos amb anterioritat a la data de la convocatòria. Per al gaudi de l'exempció seran requisits que no hagueren rebutjat, en el termini que es tracte, oferta d'ocupació adequada ni s'hagueren negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professionals i que, així mateix, manquen de rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. L'acreditació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits previstos en la llei, se sol·licitarà en la corresponent oficina del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Quant a l'acreditació de les rendes es realitzarà mitjançant una declaració escrita del sol·licitant. Tots dos documents hauran d'adjuntar-se a la sol·licitud.





4ª. Protecció de dades personals.

Les dades de caràcter personal aportats per les o els aspirants quedaran inclosos en el fitxer automatitzat de Personal d'aquesta universitat, que es compromet a no fer un ús diferent d'aquell per al qual han sigut sol·licitats, segons la resolució de la Universitat d'Alacant, de 18 de setembre de 2013, sobre creació i modificació de fitxers de dades de caràcter personal (DOGV 16.10.2013).

La Universitat d'Alacant informa, així mateix, sobre la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, supressió i, si escau, d'oposició, que preveuen els articles 13, 14, 15 i 18 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals; que han de ser exercits, per escrit, davant el Gerent d'aquesta universitat



5ª. Informació i notificacions del procediment.

5.1. D'acord amb el previst en l'art. 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les publicacions detallades en les bases següents, així com la informació d'altres actes que d'ella es deriven que requerisquen publicació, inclosos els recursos en via administrativa; substituiran la notificació personal a les persones interessades i produiran els mateixos efectes.

5.2. En el cas d'haver de realitzar alguna notificació personal a la interessada o interessat a la seua adreça postal, es considerarà com a vàlida la indicada en la seua instància, amb el que, si en el desenvolupament del procediment es produïra algun canvi en la mateixa, serà la seua responsabilitat comunicar-ho.

5.3. La informació referent a aquesta convocatòria pot consultar-se en la pàgina Web de la Universitat d'Alacant, l'adreça de la qual és http://ssyf.ua.es/es/accesopdi/funcionarios/convocatorias-profesorado-funcionario.html.



6ª. Relació d'aspirants admesos i exclosos.

6.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Rector de la Universitat d'Alacant, dictarà resolució que es publicarà en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació, en la qual constarà la relació provisional de persones admeses i excloses, indicant-se en aquest cas les causes d'exclusió.

Contra aquesta resolució les i els interessats podran presentar reclamació o esmena en el termini de 10 dies hàbils, a explicar des del següent al de la seua publicació.

6.2. Finalitzat aquest termini, es publicarà en el mateix lloc resolució en la qual, a més de declarar aprovada la relació definitiva de persones admeses i excloses, s'arreplegarà el lloc, data i hora de celebració de l'acte de presentació referit en la base 8.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs de reposició en el termini d'un mes o, directament, recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la publicació de la citada resolució, conforme a l'art. 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

6.3. No procedirà devolució alguna dels drets d'admissió a proves en els supòsits d'exclusió per causa imputable a la persona interessada.





7ª. Comissions del concurs d'accés.

7.1. La composició de la Comissió Jutjadora corresponent a cada concurs, nomenada per Resolució de la Universitat d'Alacant de 20 de desembre de 2018, figura en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

7.2. Els currículums dels membres titulars es publicaran en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

7.3. Les Comissions jutjadores hauran de constituir-se en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria del concurs d'accés i hauran d'ajustar-se en el seu funcionament a l'establit en la base 6 i següents de la Normativa de desenvolupament d'aquesta universitat.



8ª. Desenvolupament del concurs.

8.1. Acte de Constitució. En aquest acte la Comissió fixarà els criteris específics de valoració, que hauran d'ajustar-se als criteris bàsics establits en l'art. 142.2 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i als criteris generals recollits en la base 7 de la Normativa de desenvolupament d'aquesta universitat. Es publicaran en els locals on se celebre la sessió, amb antelació a l'acte de presentació.

8.2. Presentació. En l'acte de presentació, que serà públic, les o els concursants lliura­rán a la presidència de la Comissió el seu historial acadèmic, docent i investigador per quintuplicat, juntament amb un exemplar de les publicacions i documents acreditatius dels mèrits adduïts i, també per quintuplicat, el projecte docent i investigador. El currículum haurà d'ajustar-se al model que figura en l'annex III de la present convocatòria o al Curriculum vitae normalitzat (CVN).



En aquest mateix acte, la Comissió establirà:

a) l'ordre d'actuació de les i els aspirants en les proves mitjançant sorteig públic;

b) el calendari de les proves, que tindrà lloc en el termini màxim de 15 dies naturals a comptar des de l'endemà de l'acte de presentació.



c) el termini fixat perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació lliurada per la resta de concursants.

Després de l'acte de presentació, la Comissió farà pública en els locals on es celebre la sessió una resolució amb els acords adoptats en aquesta sessió.

8.3. Prova.

Totes les proves es realitzaran en sessió pública i tindran caràcter obligatori.

Quan la plaça convocada tinga un perfil lingüístic, el desenvolupament de la prova podrà realitzar-se conforme al mateix.

Els concursos d'accés a places de Catedràtic i Catedràtica d'Universitat constaran d'una prova dividida en dues parts. La primera comprendrà l'exposició oral dels seus mèrits i historial acadèmic, docent i investigador, així com de les directrius fonamentals del seu projecte docent. La segona part consistirà en l'exposició oral d'un projecte de recerca. Per al desenvolupament de cadascuna de les parts les o els candidats disposaran d'un temps màxim de seixanta minuts. Seguidament, la Comissió podrà realitzar preguntes, sol·licitar aclariments i debatre amb la o el concursant tots aquells aspectes que estime rellevants durant un temps màxim de dues hores.

Finalitzada la prova, la Comissió o cada integrant, emetrà una valoració raonada sobre cada concursant, ajustada a cadascun dels criteris generals i específics de valoració prèviament establits, en la qual es valorarà l'historial acadèmic, docent i investigador, el projecte docent i investigador, així com les capacitats per a l'exposició i debat davant la Comissió demostrades en la prova. A la vista dels informes, la Comissió efectuarà una proposta motivada de provisió, que haurà de ser aprovada per, almenys, tres vots a favor.



9ª. Proposta de provisió i Reclamacions.

9.1. La Comissió elevarà al Rector, motivadament i amb caràcter vinculant, la proposta de provisió de la plaça, que haurà d'incloure l'avaluació de cada concursant desglossada per cadascun dels aspectes avaluats. Aquesta proposta es publicarà en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

9.2. El procés podrà concloure amb la proposta de la Comissió de no proveir la plaça convocada.

9.3. El temps transcorregut entre la publicació de la convocatòria de concurs d'accés i la resolució del mateix no podrà excedir de sis mesos.



9.4. Contra les propostes de les Comissions dels concursos d'accés es podrà presentar reclamació davant el Rector en el termini màxim de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà a la seua publicació.

9.5. Les o els candidats proposats per a cada plaça, en el termini màxim de 10 dies hàbils a explicar des del següent a la publicació de la proposta de provisió, hauran d'acreditar el compliment dels requisits establits en la convocatòria mitjançant la presentació de la següent documentació:

a) Fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat o document equivalent.

b) Declaració jurada de no haver sigut separada o separat de l'Administració de l'Estat, Institucional o Local, ni de les Administracions de les Comuni­dades Autònomes, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se en situació d'inhabilitació per a l'exercici de la funció pública. Les i els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola hauran de presentar declaració jurada o promesa de no estar sotmeses o sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca en el seu Estat l'accés a la funció pública.



10ª. Nomenament i presa de possessió.

10.1. Una vegada realitzat el tràmit anterior, el Rector efectuarà el nomenament de la persona o persones proposades, que serà publicat en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i comunicat als registres oportuns i a la Secretaria General del Consell de Coordinació Universitària, especificant la denominació de la plaça, cos i àrea de coneixement.

10.2. Presa de possessió. En el termini màxim 20 dies, a comptar des de l'endemà de la publicació del nomenament en el BOE, la o el candidat proposat haurà de prendre possessió.

10.3. L'acompliment de les places convocades quedarà sotmès a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i a les normes de desenvolupament, en matèria d'incompatibilitats.



11ª. Norma final.

Contra la convocatòria, les seues bases i quants actes administratius es deriven d'aquesta, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant el jutjat del contenciós administratiu dels d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb l'establit en l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present, davant el rector, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015.





Alacant, 20 de desembre de 2018.– El rector, p. d. (R 19.05.2016), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: José Penadés. Martínez.





ANNEX I



Número de plaça: DF02888

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Arqueologia

Departament: Prehistòria, arqueologia, història antiga,filologia grega i filologia llatina

Activitat Docent: La corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: Arqueologia del paisatge. Arqueologia protohistòrica.

Requisit lingüístic: Coneixement de valencià a nivell C1



Número de plaça: DF02890

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Filologia catalana

Departament: Filologia catalana

Activitat Docent: La corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: Literatura medieval

Requisit lingüístic: Coneixement de valencià a nivell C2



Número de plaça: DF02891

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Enginyeria química

Departament: Enginyeria química

Activitat Docent: La corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: Aprofitament i tractament de residus



Número de plaça: DF02895

Cos a què pertany la plaça: Catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Enginyeria de la construcció

Departament: Enginyeria civil

Activitat Docent: La corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: Materials sostenibles per al seu ús en enginyeria civil.

Requisit lingüístic: Coneixement d'anglés a nivell C1





ANNEX IV



PLAÇA: DF02888

CATEGORIA: Catedràtic d'Universitat

ÀREA DE CONEIXEMENT: Arqueologia

DEPARTAMENT: Prehistòria, Arqueologia, Història Antiga, Filologia Grega i Filologia Llatina



COMISSIÓ TITULAR

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Sonia Gutiérrez Lloret, Catedràtica d'Universitat de la Universitat d'Alacant

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Feliciana Sala Selles, Catedràtica d'Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Joan Sanmarti Grego, Catedràtic d'Universitat de la Universitat de Barcelona

VOCAL: Carlos Gómez Bellard, Catedràtic d'Universitat de la Universitat de València

VOCAL: Manuel Molinos Molinos, Catedràtic d'Universitat de la Universitat de Jaen

COMISSIÓ SUPLENT

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Sebastian Ramallo Asensio, Catedràtic d'Universitat de la Universitat de Múrcia

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Maria Del Mar Zarzalejos Prieto, Catedràtica d'Universitat de la Universitat Nacional Educació a Distància

VOCAL: Agustin Azkarate Garai-Olaun, Catedràtic d'Universitat de la Universitat del Pais Basc

VOCAL: José Luis Jiménez Salvador, Catedràtic d'Universitat de la Universitat de València

VOCAL: Maria Isabel Fernández Garcia, Catedràtica d'Universitat de la Universitat de Granada





PLAÇA: DF02890

CATEGORIA: Catedràtic d'Universitat

ÀREA DE CONEIXEMENT: Filologia Catalana

DEPARTAMENT: Filologia Catalana



COMISSIÓ TITULAR

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Rafael Alemany Ferrer, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Gabriel Sansano I Belso, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Lola Badia Pamies, Catedràtica d'Universitat de la Universitat de Barcelona

VOCAL: Roser Anna Cantavella Chiva, Catedràtica d'Universitat de la Universitat de València

VOCAL: Tomas Martínez Romero, Catedràtic d'Universitat de la Universitat Jaume I

COMISSIÓ SUPLENT

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Vicent Josep Escarti I Soriano, Catedràtic d'Universitat de la Universitat de València

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Lluis Cabre Olle, Catedràtic d'Universitat de la Universitat Autònoma de Barcelona

VOCAL: Maria Rosa Lloret Romañach, Catedràtica d'Universitat de la Universitat de Barcelona

VOCAL: Maria Del Carmen Oriol Carazo, Catedràtica d'Universitat de la Universitat Rovira I Virgili

VOCAL: Gloria Bordons De Porrata-Doria, Catedràtica d'Universitat de la Universitat de Barcelona





PLAÇA: DF02891

CATEGORIA: Catedràtic d'Universitat

ÀREA DE CONEIXEMENT: Enginyeria Química

DEPARTAMENT: Enginyeria Química

COMISSIÓ TITULAR

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Rafael Font Montesinos, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Juan Antonio Conesa Ferrer, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Angela Nuria Garcia Cortes, Catedràtica d'Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Vicente Martínez Soria, Catedràtic d'Universitat de la Universitat de València

VOCAL: Maria Fuensanta Maximo Martin, Catedràtica d'Universitat de la Universitat de Múrcia

COMISSIÓ SUPLENT

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Daniel Prats Rico, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Juan Carlos Garcia Quesada, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Maria De Los Desamparados Gómez Siurana, Catedràtica d'Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Maria Del Carmen Gabaldón Garcia, Catedràtica d'Universitat de la Universitat de València

VOCAL: Josefa Bastida Rodríguez, Catedràtica d'Universitat de la Universitat de Murcia





PLAÇA: DF02895

CATEGORIA: Catedràtic d'Universitat

ÀREA DE CONEIXEMENT: Enginyeria de la Construcció

DEPARTAMENT: Enginyeria Civil



COMISSIÓ TITULAR

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Eva Maria Garcia Alcocel, Catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Pedro Garces Terradillos, Catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Jorge Juan Paya Bernabeu, Catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de València

VOCAL: Maria Victoria Borrachero Rosado, Catedràtica d'universitat de la Universitat Politècnica De València

VOCAL: José Maria Monzo Balbuena, Catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica De València

COMISSIÓ SUPLENT

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Miguel Angel Climent Llorca, Catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Xose Ramon Novoa Rodríguez, Catedràtic d'universitat de la Universitat de Vigo

VOCAL: Amparo Moragues Terrades, Catedràtica d'universitat de la Universitat Politècnica de Madrid

VOCAL: Mercedes Del Rio Merino, Catedràtica d'universitat de la Universitat Politècnica De Madrid

VOCAL: Jaime Carlos Galvez Ruiz, Catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de Madrid

Mapa web