Licitació número CNMY14/DGTI/35. Servici d'anàlisi, disseny, desenrotllament i implantació d'un nou sistema informàtic, GESPERJU-2, que permeta la gestió, el control i el seguiment de totes les tasques de la gestió de personal al servici de l'Administració de Justícia.
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 7391 de 29.10.2014 | |
Número identificador: | 2014/9788 | |
Referència Base de Dades: | 009549/2014 | |
-
Anàlisi jurídica
-
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Conselleria d'Hisenda i Administració Pública Grup temàtic: Contractació administrativa Descriptors: Temàtics: contracte de serveis
Licitació número CNMY14/DGTI/35. Servici d'anàlisi, disseny, desenrotllament i implantació d'un nou sistema informàtic, GESPERJU-2, que permeta la gestió, el control i el seguiment de totes les tasques de la gestió de personal al servici de l'Administració de Justícia.
[2014/9788]
1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació
Organisme: Conselleria d'Hisenda i Administració Pública.
Dependència que tramita l'expedient: Subsecretaria.
Obtenció de documentació i informació: Conselleria d'Hisenda i Administració Pública.
Domicili: carrer del Palau, 12.
Localitat i codi postal: València, 46003
Telèfon
Informació juridicoadministrativa: 961 613 291
Telefax: 961 613 055
Adreça electrònica: contratacion_hacienda@gva.es.
Informació sobre el plec tècnic: http://www.dgti.gva.es/gesperju.
Adreça d'Internet del perfil del contractant: www.contratacion.gva.es.
Data límit d'obtenció de documentació i informació: 1 de desembre de 2014.
Número d'expedient: CNMY14/DGTI/35
2. Objecte del contracte
Tipus: servici.
Descripció: servici d'anàlisi, disseny, desenrotllament i implantació d'un nou sistema informàtic, GESPERJU-2, que permeta la gestió, el control i el seguiment de totes les tasques de la gestió de personal al servici de l'Administració de Justícia.
Termini d'execució/entrega: 22 mesos.
Admissió de pròrroga: no.
CPV (referència de nomenclatura): 72222300-0, servicis de tecnologia de la informació.
Lots: no.
3. Tramitació i procediment
Tramitació: ordinària.
Procediment: obert, atenent diversos criteris d'adjudicació, subjecte a regulació harmonitzada
Criteris d'adjudicació: vegeu-ne els plecs
Orde Ponderació Concepte Punts Sobre
1r 60 % Preu 60 3
2n 40 % Visió global del projecte 40 2
Total 100 % 100
4. Pressupost de base de licitació
Import net: 450.000,00 euros.
21 % d'IVA: 94.500,00 euros.
Import total: 544.500 euros.
Valor estimat: 495.000,00
Finançament europeu: sí. FEDER. Programa operatiu 2014-2020. Percentatge de finançament: 50 % 50 %
5. Garanties exigides
a) Provisional: no se n'exigix.
b) Definitiva: 5 % de l'import d'adjudicació, l'IVA exclòs.
6. Requisits específics del contractista
Classificació: grup V, subgrup 2, categoria B.
Compromís d'adscripció de mitjans: sí, vegeu-ne els plecs
Altres requisits específics: els indicats en l'apartat L de l'annex I del plec de clàusules administratives del contracte de servicis.
7. Presentació d'ofertes o de solicituds de participació
Data límit de presentació: 1 de desembre de 2014.
Modalitat de presentació: de conformitat amb el que establix el plec de clàusules administratives particulars.
Lloc de presentació: Conselleria d'Hisenda i Administració Pública, o en qualsevol altre lloc de presentació previst en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, i en este cas haurà d'anunciar a l'òrgan de contractació, fax 961 613 055, la remissió de l'oferta per mitjà de tèlex, fax o telegrama en el mateix dia.
Horari: l'horari per a presentar les ofertes serà amb caràcter general de:
Dilluns a dijous, de 09.00 a 15.00 hores.
Divendres de 09.00 a 14.30 hores.
Sense perjuí de l'horari específic que per a les oficines de registre preveu l'article 19 del Decret 68/2012, de 4 de maig, del Consell, pel qual es regulen les condicions de treball del personal al servici de l'Administració del Consell (DOGV 6768, 07.05.2012).
Dependència: Registre General.
Domicili: carrer del Palau, 12.
Localitat i codi postal: València, 46003.
Admissió de variants, si és procedent: no se'n permeten
Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantindre la seua oferta: dos mesos
8. Obertura d'ofertes
Domicili: carrer del Palau, 12.
Localitat i codi postal: València, 46003.
Data i hora:
Sobre 2: 12 de desembre de 2014.
Sobre 3: 30 de desembre de 2014.
Hora: 10.30
9. Gastos de publicitat
Aniran a càrrec de l'adjudicatari.
10. Data d'enviament de l'anunci al Diario Oficial de la Unió Europea
20 d'octubre de 2014.
11. Altres informacions
Vegeu-ne els plecs.
Les proposicions es presentaran en tres sobres tancats en els quals constarà el títol de l'expedient, el número d'este i el nom del licitador, amb els subtítols següents:
Sobre 1: documentació administrativa.
Sobre 2: criteris ponderables en funció d'un juí de valor.
Sobre 3: criteris avaluables de forma automàtica per aplicació de fórmules.
València, 23 d'octubre de 2014. El conseller d'Hisenda i Administració Pública, p. d. f. (R 31.05.2012), la subsecretària: Carmela Cots Soler.