Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 31 de maig de 2019, del director general de Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es convoca per a l'exercici 2019 el Programa de foment d'ocupació per a la contractació de persones desocupades pertanyents a col·lectius desfavorits.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8564 de 06.06.2019
Número identificador:  2019/5763
Referència Base de Dades:  005372/2019
 



RESOLUCIÓ de 31 de maig de 2019, del director general de Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es convoca per a l'exercici 2019 el Programa de foment d'ocupació per a la contractació de persones desocupades pertanyents a col·lectius desfavorits. [2019/5763]

En el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, de 30 d'abril de 2019, es va publicar l'Ordre 6/2019, de 24 d'abril, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'aproven les bases reguladores del programa de foment d'ocupació per a la contractació de persones desocupades pertanyents a col·lectius desfavorits. Per a aquesta convocatòria hi ha crèdit disponible en la línia S7979, «Ocupació de qualitat amb perspectiva de gènere», del subprograma 322.51, «Foment d'ocupació», del pressupost de Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació per a 2019.

L'article 9.3 de l'Ordre 6/2019 estableix que cada convocatòria podrà establir, entre altres condicions, el nombre mínim de contractes subvencionables que ha d'incloure cada sol·licitud i el període en què, dins de l'exercici pressupostari corresponent, hagen d'efectuar-se les contractacions. En virtut d'això, aquesta convocatòria exigeix que les sol·licituds incloguen almenys 20 contractes subvencionables, l'inici dels quals haurà d'haver tingut lloc a partir de l'1 de gener de 2019.

De conformitat amb el que es preveu en l'article 160.4.b de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, resolc:



Primer. Convocatòria 2019

1. Convocar per a l'exercici 2019 el programa de foment d'ocupació per a la contractació de persones desocupades pertanyents a col·lectius desfavorits, regulat en l'Ordre 6/2019, de 24 d'abril, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'aproven les bases reguladores del programa de foment d'ocupació per a la contractació de persones desocupades pertanyents a col·lectius desfavorits (DOGV 30.04.2019).

2. Aquestes subvencions es finançaran a càrrec del capítol 4, codi de línia S7979000, del subprograma 322.51, «Foment d'ocupació», per un import global màxim d'1.000.000 euros, fons procedents del Servei Públic d'Ocupació Estatal.

3. D'acord amb l'article 9.4 de l'Ordre 6/2019, la dotació pressupostària de cada convocatòria serà objecte de territorialització provincial de forma proporcional al nombre de persones desocupades registrades en Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació. En aplicació d'aquesta s'efectua la distribució provincial de crèdits, que tenen caràcter estimatiu següent:

Alacant: 403.000 euros.

Castelló: 107.000 euros.

València: 490.000 euros.

4. L'alteració d'aquesta distribució estimativa no necessitarà nova convocatòria. No obstant això, aquesta alteració serà objecte de publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, sense que aquesta publicitat implique l'obertura de termini per a presentar noves sol·licituds ni l'inici de nou còmput de termini per a resoldre.



Segon. Objecte i àmbit

Aquesta convocatòria té per objecte la concessió de subvencions per a fomentar, en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, la contractació indefinida inicial a jornada completa de les persones desocupades pertanyents als col·lectius relacionats en el resolc quart.



Tercer. Entitats beneficiàries

1. Podran ser beneficiàries d'aquestes subvencions les empreses de naturalesa jurídica privada, amb centre de treball a la Comunitat Valenciana.

2. En cap cas podran obtindre la condició de beneficiàries:

a) Les persones o entitats en les quals concórrega alguna de les prohibicions establides en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; a aquest efecte, les entitats han de presentar la corresponent declaració responsable.

b) Les agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, les societats civils, les comunitats de béns o qualsevol altre tipus d'unitat econòmica o patrimoni separat que, fins i tot sense personalitat jurídica, puga realitzar les actuacions subvencionables.

c) Les persones treballadores autònomes.

d) Les entitats sense ànim de lucre.

e) Els centres especials d'ocupació (CEO).

f) Les empreses d'inserció (EI).



Quart. Persones destinatàries finals

1. Les persones destinatàries finals d'aquestes subvencions hauran de pertànyer en el moment de la seua contractació a algun dels col·lectius següents:

1.1. Persones desfavorides:

a) Persones que no hagen tingut un contracte indefinit o fix discontinu en els 6 mesos previs.

b) Joves entre 16 i 24 anys.

c) Persones majors de 50 anys.

1.2. Persones molt desfavorides:

a) Persones que no hagen tingut un contracte indefinit o fix discontinu en els 24 mesos previs.

b) Joves entre 16 i 24 anys i persones majors de 50 anys que no hagen tingut un contracte indefinit o fix discontinu en els 12 mesos previs.

2. Les persones destinatàries finals hauran d'haver estat desocupades i inscrites com a demandants d'ocupació en Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació, fins a la seua contractació.



Cinqué. Acció subvencionable i quantia de la subvenció

1. Serà objecte de subvenció la contractació indefinida inicial a jornada completa de les persones desocupades a què fa referència el resolc quart. En el cas de les persones amb diversitat funcional severa, seran subvencionables les contractacions que, amb independència del percentatge que represente sobre la jornada habitual, tinguen una jornada d'almenys 15 hores setmanals.

2. L'import de la subvenció ascendirà a:

a) En el cas de persones desfavorides: 5.670 euros; si concorre addicionalment la condició de dona o diversitat funcional, 6.300 euros.



b) En el cas de persones molt desfavorides: 11.340 euros; si concorre addicionalment la condició de dona o diversitat funcional, 12.600 euros.

3. Els contractes indefinits d'almenys 15 hores setmanals de les persones amb diversitat funcional severa seran subvencionables amb reducció proporcional de la quantia de l'ajuda.



Sisé. Condicions

1. Les sol·licituds que es presenten hauran d'incloure almenys 20 contractes subvencionables.

2. Les contractacions hauran d'haver tingut lloc a partir de l'1 de gener de 2019.

3. La contractació haurà de representar un increment net de la plantilla en comparació amb la plantilla mitjana de les persones treballadores en situació d'alta en els 12 mesos anteriors a la formalització del contracte, o el seu manteniment quan el lloc haguera quedat vacant arran de la dimissió del treballador, de la seua discapacitat, de la jubilació per motius d'edat, de la reducció voluntària del temps de treball o del seu acomiadament disciplinari procedent, i no a conseqüència de l'acomiadament d'aquest.



Seté. Exclusions

Queden exclosos de subvenció els casos següents:

a) Contractes o modalitats contractuals que tinguen un període de prova igual o superior a 6 mesos; els contractes fixos discontinus i els contractes de servei de la llar familiar.

b) Contractes a temps parcial, excepte en el cas de les persones amb diversitat funcional severa, la jornada de les quals podrà ser d'almenys 15 hores setmanals.

c) Persones treballadores que hagueren finalitzat la seua relació laboral amb l'entitat ocupadora en els 6 mesos previs a la contractació.

d) Contractacions realitzades per empreses multiserveis i empreses de treball temporal per a la posada a la disposició de la persona treballadora en empreses usuàries en les quals prestaran els seus serveis.

e) Contractacions realitzades per ocupadors que hagueren sigut exclosos com a beneficiaris de programes d'ocupació.

f) Contractacions realitzades per ocupadors sancionats en els dos anys anteriors a la presentació de la sol·licitud per la comissió d'infraccions greus o molt greus en matèria laboral, prevenció de riscos laborals o Seguretat Social.

g) Relacions laborals de caràcter especial de l'article 2.1 de l'Estatut dels Treballadors.

h) Contractacions en què l'entitat ocupadora o els càrrecs directius o membres dels òrgans d'administració de les empreses que tenen la forma jurídica de societat o de les entitats privades sense ànim de lucre mantinguen amb la persona treballadora contractada una relació de cònjuge, ascendent, descendent o altres parents, per consanguinitat o afinitat, fins al segon grau, i les seues anàlogues en el cas de les parelles de fet.

i) Sol·licituds que no incloguen almenys 20 contractes subvencionables.



Huité. Forma i termini de presentació de sol·licituds

1. La sol·licitud (la qual ha d'adjuntar la documentació exigida en el resolc nové) que efectuen les persones jurídiques o els seus representants (els quals han d'estar autoritzats prèviament a través del Registre de Representants – https://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/) s'ha de presentar de manera telemàtica en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana a través del procediment habilitat a aquest efecte i denominat «ECOPDE 2019 Programa de subvencions destinades a fomentar la contractació indefinida inicial de persones desocupades pertanyents a col·lectius desfavorits per a l'exercici 2019». En la pàgina web de Labora http://www.labora.gva.es/es/empreses/busque-ajudes-subvencions/ajudes-foment-de-l-ocupacio estarà disponible la informació sobre la convocatòria i s'habilitarà un accés a la seu electrònica per a formular la sol·licitud. Per a això, cal disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat, bé amb el certificat de representant d'entitat.

2. Qualsevol sol·licitud presentada seguint un procediment diferent al descrit en l'apartat 1 serà inadmesa.

3. El termini per a la presentació de sol·licituds s'iniciarà l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i acabarà el 31 d'octubre de 2019.



Nové. Documentació que ha d'adjuntar la sol·licitud

1. Les sol·licituds hauran d'adjuntar la documentació següent:



a) Dades de domiciliació bancària, segons el model normalitzat.

b) Declaració responsable del fet que la contractació no incorre en causa d'exclusió.

c) Declaració responsable del compliment de la normativa sobre integració laboral de persones amb discapacitat o, si escau, l'exempció d'aquesta obligació.

d) Declaració responsable del compliment del Reglament 651/2014.



e) Declaració responsable de no estar incurs en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiària ni per a ser receptora del pagament a què fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 13 i 5 de l'article 34 de la Llei 38/2003, segons el model normalitzat.

f) Informe de la Tresoreria General de la Seguretat Social relatiu a la plantilla mitjana de les persones treballadores en situació d'alta en els 12 mesos anteriors a la formalització del contracte.

g) Informe de la Tresoreria General de la Seguretat Social relatiu a la plantilla mitjana de les persones treballadores en el període comprés entre els 12 mesos abans de la contractació i el dia de la contractació de les persones contractades.

h) Contractes de treball que donen lloc a la subvenció.

2. Llevat que conste l'oposició expressa per l'entitat sol·licitant (en aquest cas haurà d'aportar la corresponent documentació acreditativa), Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació recaptarà, a través de la Plataforma Autonòmica d'Intermediació (PAI) i altres sistemes habilitats a aquest efecte, la informació relativa a:

a) Comunicació al Servei d'Ocupació dels contractes de treball subvencionables.

b) Alta en la Seguretat Social de les persones contractades.

c) Certificat positiu de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària de la conselleria competent en matèria d'hisenda i de la tresoreria general de la Seguretat Social, d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.



d) Acreditació de l'edat i que la persona contractada va estar aturada i inscrita com a demandant d'ocupació en l'Espai Labora fins a la seua contractació.

e) Certificat o resolució acreditativa de la diversitat funcional de la persona contractada, d'acord amb el que disposa la disposició addicional segona de l'Ordre 6/2019.



Deu. Instrucció del procediment

1. La instrucció correspondrà als serveis territorials de Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació, competents en matèria d'ocupació.

2. L'òrgan instructor podrà demanar a les persones interessades l'aportació addicional dels documents i les dades aclaridores que considere necessàries per a resoldre la sol·licitud presentada.

3. Examinades les sol·licituds, l'òrgan instructor emetrà informe on farà constar que les entitats beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per a la concessió de les ajudes.

4. En cada direcció territorial de Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació, es constituirà un òrgan col·legiat integrat per la persona titular del servei territorial competent en matèria d'ocupació o la persona que designe per a la seua substitució, que el presidirà; dos vocals, i una persona que ocuparà la secretaria, amb veu però sense vot. La designació de les persones que ocupen les vocalies i la secretaria serà efectuada per la persona titular de la direcció territorial de Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació, entre personal funcionari adscrit al servei territorial competent en matèria d'ocupació. Es procurarà que la composició de l'òrgan col·legiat s'ajuste al principi d'equilibri per raó de sexe.

5. L'òrgan col·legiat emetrà periòdicament informes on es concrete el resultat de les avaluacions efectuades en relació amb els períodes de temps que considere.

6. A la vista de l'informe de l'òrgan col·legiat, l'òrgan instructor formularà les propostes de concessió a l'òrgan concedent.



Onze. Criteri de valoració de les sol·licituds

1. La concessió d'aquestes subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva, per al qual es tindrà en compte com a únic criteri el moment en què s'haja completat la presentació de la sol·licitud (comprensiva de l'imprés de sol·licitud i de la resta de documentació exigida per la convocatòria) d'acord amb el que indica el resolc huité.



2. En el cas que diferents expedients tinguen la mateixa data de criteri i no siga possible prioritzar-los per hora de presentació, es prioritzarà la sol·licitud de subvenció, en primer lloc, per la contractació d'un major nombre de persones amb diversitat funcional (prioritzades, al seu torn, en funció del major grau de discapacitat); en segon lloc, per la contractació d'un major nombre de dones; en tercer lloc, per la contractació d'un major nombre de persones molt desfavorides i, en defecte d'això, de persones desfavorides; si l'empat persisteix, es prioritzarà en funció de la data de sol·licitud més antiga i, si d'aquesta manera tampoc es resol l'empat, en funció del número d'expedient més baix.





Dotze. Resolució i recursos

1. La competència per a resoldre les sol·licituds presentades correspon per delegació a la persona titular de la direcció territorial de Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació corresponent.



2. La resolució ha de contindre informació de l'import previst de l'ajuda en equivalent de subvenció bruta, com també de la subjecció d'aquesta al Reglament (UE) 651/2014, de la Comissió, de 17 de juny, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat, i fer referència expressa al títol, a la publicació del Reglament en el DOUE i al registre de la comunicació a la Comissió Europea del règim d'ajudes.



3. El procediment podrà resoldre's de forma parcial, a mesura que els sol·licitants presenten la totalitat de la documentació establida en la convocatòria.

4. Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la seua notificació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos davant el corresponent jutjat contenciós administratiu de la Comunitat Valenciana, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.





Tretze. Termini de resolució i mitjà de notificació

1. El termini per a resoldre i notificar la resolució serà de sis mesos comptadors a partir de l'endemà de l'entrada de la sol·licitud segons el procediment indicat en el resolc huité. Transcorregut aquest termini sense que s'haja dictat i notificat resolució expressa, es produirà el silenci administratiu i la sol·licitud es podrà entendre desestimada.

2. La notificació de les resolucions i els actes de tràmit s'efectuaran a través de la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es), per a la qual cosa el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física). Amb aquesta finalitat es remetrà un avís a l'adreça de correu electrònic que figure en l'expedient, on s'informarà de la posada a la disposició d'una notificació en la seu electrònica esmentada. Encara que no s'efectue l'avís, la notificació serà considerada plenament vàlida.



Catorze. Liquidació i pagament

La liquidació de les ajudes s'efectuarà una vegada justificades amb la documentació presentada juntament amb la sol·licitud les condicions establides, i es lliurarà d'una sola vegada l'import de l'ajuda després que es dicte la resolució de concessió.



Quinze. Règim de substitució

1. Si la persona treballadora causa baixa pels motius indicats en la lletra d del resolc setze podrà ser substituïda en el termini d'un mes per una altra persona treballadora que pertanga a algun dels col·lectius destinataris d'aquesta convocatòria a fi de completar, sota les mateixes condicions contractuals que tenia la persona substituïda, el període de manteniment pendent de complir.

2. En el cas que la jornada o qualsevol altra circumstància de la persona treballadora substituta haguera determinat una subvenció inferior a la concedida, escaurà el reintegrament de la diferència entre l'import de la subvenció concedida i el que haguera correspost si la persona treballadora substituta haguera sigut subvencionada inicialment, juntament amb els interessos de demora.

3. El termini establit per a la substitució no computarà a l'efecte de l'obligació de manteniment.

4. Si la baixa de la persona treballadora es produeix amb anterioritat a la resolució de concessió, perdrà el dret a la sol·licitud presentada; no obstant això, aquesta previsió no s'aplicarà quan la baixa de la persona treballadora haguera tingut lloc una vegada transcorregut el termini establit en el resolc tretze.



Setze. Obligacions de l'entitat beneficiària

A més del que es disposa en l'article 14 de la Llei 38/2003, són obligacions de les entitats beneficiàries:

a) Formalitzar els contractes de treball per escrit. Els contractes a jornada parcial de persones amb diversitat funcional severa hauran de recollir expressament en les clàusules el nombre d'hores setmanals de treball.

b) Mantindre l'ocupació creada durant almenys vint-i-quatre mesos.

c) Durant el període de manteniment del contracte subvencionat, no podrà disminuir la plantilla mitjana de les persones treballadores en situació d'alta en l'entitat beneficiària, llevat que aquesta situació responga a vacants originades per la baixa voluntària, discapacitat sobrevinguda, mort, jubilació per motius d'edat o acomiadament disciplinari o per causes objectives no declarades improcedents de la persona treballadora. S'entendrà complida aquesta condició si la plantilla mitjana de l'informe indicat en la lletra d és igual o superior a la plantilla mitjana del període comprés entre els dotze mesos previs a la contractació i el dia de la contractació.

d) Aportar, en el termini d'un mes després de la finalització del període de manteniment del contracte, l'informe de la Tresoreria General de la Seguretat Social relatiu a la plantilla mitjana de les persones treballadores en situació d'alta durant aquest període de manteniment.

e) Facilitar les dades i la informació, en qüestions relacionades amb les subvencions concedides, que li siga requerida per Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació.

f) Comunicar a Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació la sol·licitud o obtenció d'altres subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat; com també qualsevol incidència o variació que es produïsca en relació amb la subvenció concedida.

g) Disposar dels llibres comptables, registres diligenciats i altres documents degudament auditats en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial corresponent; i conservar els documents (incloent-hi els electrònics) que justifiquen l'aplicació dels fons rebuts, mentre pugen ser objecte de control, i ser aquests originals o còpies certificades de conformitat amb aquests.

h) Comptabilitzar el cobrament de la subvenció a través d'un codi comptable específic, l'extracte comptable del qual s'haurà d'aportar a Labora, Servei Valencià d'Ocupació i Formació, en el termini indicat en la lletra d d'aquest article, juntament amb el model normalitzat sobre el compliment d'aquesta obligació de comptabilitat separada.

i) Complir les obligacions de transparència establides en la legislació bàsica, de conformitat amb el que disposa l'article 3 de la Llei 2/2015, en el cas que l'entitat perceba durant el període d'un any ajudes o subvencions públiques en una quantia superior a 100.000 euros o quan almenys el 40 % del total dels seus ingressos anuals tinguen caràcter d'ajuda o subvenció pública, sempre que aconseguisquen com a mínim la quantitat de 5.000 euros. Sense perjudici del que s'ha expressat anteriorment, qualsevol beneficiari que perceba, durant el període d'un any, ajudes o subvencions de l'Administració autonòmica o de qualsevol altra entitat enumerada en l'article 2 de la Llei 2/2015, per import superior a 10.000 euros, haurà de donar l'adequada publicitat a aquesta, i indicar almenys l'entitat pública concedent, l'import rebut i el programa, activitat, inversió o actuació subvencionat. La difusió d'aquesta informació es realitzarà preferentment a través de les corresponents pàgines web. En cas que no disposen de pàgina web on realitzar aquesta publicitat, podran complir aquesta obligació a través del portal que pose a la seua disposició la Generalitat.

j) Aportar en el termini indicat en la lletra d d'aquest article una declaració en model normalitzat sobre el compliment de les obligacions de transparència a què fa referència la lletra anterior.



Dèsset. Dret de la competència

1. Aquestes ajudes se subjecten al que disposen l'article 32 i els capítols I i II del Reglament (UE) 651/2014, de la Comissió, de 17 de juny, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat, publicat en el DOUE L187, de 26 de juny de 2014. Aquest règim s'aplicarà fins al 31 de desembre de 2020.

2. De conformitat amb l'article 1 del Reglament (UE) 651/2014, queden excloses com a beneficiàries:

a) Les empreses que estiguen subjectes a una ordre de recuperació pendent després d'una decisió prèvia de la comissió que haja declarat una ajuda il·legal i incompatible amb el mercat interior.

b) Les empreses en crisis, segons la definició que efectua l'article 2 del Reglament (UE) 651/2014.

3. De conformitat amb la lletra o de l'article 4.1 del Reglament (UE) 651/2014, les ajudes no podran superar el llindar de 5 milions d'euros per empresa i any.

4. De conformitat amb l'article 8 del Reglament (UE) 651/2014, per a determinar si se supera el llindar de cinc milions d'euros per empresa i any i la intensitat del 50 % dels costos subvencionables, es tindrà en compte l'import total de les ajudes estatals concedides a l'activitat, projecte o empresa beneficiaris.

Les ajudes exemptes poden acumular-se amb qualsevol altra ajuda estatal que subvencione costos identificables diferents; així mateix, poden acumular-se amb qualsevol altra ajuda estatal que subvencione totalment o parcialment els mateixos costos, si aquesta acumulació no supera el 50 % del cost subvencionable o el llindar de 5 milions d'euros per empresa i any.

Les ajudes exemptes no poden acumular-se amb ajudes de minimis per als mateixos costos subvencionables, si l'acumulació determina una intensitat d'ajuda superior al 50 % del cost subvencionable.

5. Aquest règim d'ajudes ha sigut comunicat a la Comissió Europea, amb registre número SA54437.



Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació, davant el corresponent jutjat contenciós administratiu competent, d'acord amb el que s'estableix en els articles 8 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, o potestativament recurs de reposició davant aquest mateix òrgan en el termini d'un mes, comptador en els mateixos termes, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen presentar qualsevol altre recurs que consideren pertinent.



València, 31 de maig de 2019.– El director general de Labora Servei Valencià d'Ocupació i Formació: Enric Nomdedéu i Biosca.

Mapa web